Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Juventus latem zgłosi się po Naniego

» 5 maja 2014, 18:47 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Nani latem podpisze kontrakt z Juventusem Turyn. Kwota odstępnego za skrzydłowego ma wynieść 5 milionów funtów – czytamy w Manchester Evening News.
Juventus latem zgłosi się po Naniego
» Nani w obecnym sezonie nie miał zbyt wielu powodów do radości
Nani na początku sezonu podpisał z Manchesterem United nowy, pięcioletni kontrakt. Portugalczyk po zakończeniu obecnych rozgrywek prawdopodobnie zmieni jednak barwy klubowe.

Obecny sezon był dla Naniego fatalny. 27-latek zmagał się z licznymi kontuzjami i w efekcie zaczął zaledwie siedem meczów w wyjściowym składzie Czerwonych Diabłów.

Sytuację Naniego w Manchesterze United od dawna monitorują działacze Juventusu Turyn. Mistrzowie Włoch zamierzają latem złożyć ofertę za Portugalczyka, która będzie opiewać na 5 milionów funtów.

Nani piłkarzem Czerwonych Diabłów jest od 2007 roku. Na Old Trafford trafił ze Sportingu Lizbona, który z tytułu transferu otrzymał 14 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Juan Mata zawiedziony porażką z Sunderlandem
Następny news »
Ander Herrera: Nie mam zamiaru odchodzić

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Fabio: Już się zgłaszają nie wiadomo ile:P
Niech dadzą raz a porządnie ofertę z konkretną kasą i nareszcie pożegnamy Portugalczyka z Old Trafford :) .
» 7 maja 2014, 08:43 #67
masrzisz: mocno licze na to , ze zostanie !! to jeden z niewielu , ktory umie zagrac niekonwencjonalnie , przedryblowac i uderzyc prawa czy lewa noga , musi dostawac wiecej okazji do gry i bedzie naszym czolowym skrzydlowym , jego sprzedaz tymbardziej za taka kase bedzie ogromnym bledem .... ;/
» 6 maja 2014, 17:00 #66
PauloKuhan: oby nie odszedl , mysle ze van gall da mu szanse i powinien bo to jedyny gracz w MU który ma dwie nogi potrafi dryblowac jako jedyny i celnie wrzucic
» 6 maja 2014, 15:48 #65
NexaT: Nie mogłem obejrzeć ostatniego meczu, ale widziałem, że Nani ładnie rozgrywał piłkę i grał z głową.
Przecież wystarczy mu dać więcej szans, a nie sprzedawać za darmo do Juventusu. To nasz najlepszy skrzydłowy i taki jest fakt.

Włoskie kluby nas rozkupują, pardon, zabierają nam piłkarzy za bezcen!
» 6 maja 2014, 12:57 #64
minu07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.05.2014 10:47

mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-transfer-news-nani-3499432 oby była to prawda :D GGMU !!
» 6 maja 2014, 10:46 #63
lecho: Brytyjskie media donoszą, że transfer został zablokowany osobiście przez niejakiego Louisa van Gaala.
» 6 maja 2014, 09:12 #62
EnJoy: oby go zatrzymał;]
» 6 maja 2014, 09:56 #61
maxior1993: czemu nie pozbędą sie takich drewniaków jak fletcher albo cleverley masakra
» 6 maja 2014, 00:23 #60
walentos: Bedzie jak z Pogbą , sprzedamy Juve zajebistego grajka za bezcen. Robią na nas zajebisty interes i tyle.
» 5 maja 2014, 22:48 #59
wielkifanMU: Gorączki można dostać gdy czyta się komentarze takich 'ekspertów' jak ty. ,,Piłkarza" , który od kilku lat nie zagrał ANI jednego dobrego meczu w Manchesterze United, nazywasz "zajebistym grajkiem" ? Przecież on nie ma żadnych zalet (zaletą dla ciebie pewnie jest wymachiwanie nogami nad piłką; ale to jest może dla niektórych ładne dla oka; ale dla drużyny w ogóle nieprzydatne) posiada za to wszystkie złe cechy: podatność na kontuzje, brak inteligencji, robienie z siebie pokraki na każdym kroku, niestabilność, głupie straty co druga akcja i ośmieszanie się na oczach całego świata.
No faktycznie. Interes to zrobimy ale my sprzedając tą parodię piłkarza, za AŻ 5 mln. Powinniśmy im jeszcze dopłacić, za to że chcą wziąć tego słabiaka w swoje szeregi.

To zabawne, że tacy jak ty skreślają Fellainiego po jednym słabszym sezonie (słabszym; ale takim w którym pokazał, że ma potencjał by stać się klasowym defensywnym pomocnikiem, który ma szanse zaistnieć w bardziej europejskim stylu, w tej układance van Gaala)
a Naniemu po 3-4 sezonach ISTNEJ PADAKI, pośmiewiska dajecie jeszcze szansę na zaistnienie?
Przejrzyjcie na oczy. CZAS DOROSNĄĆ i zrozumieć pewne sprawy.
» 6 maja 2014, 09:01 #58
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.05.2014 14:16

wielkifanMU - po pierwsze, człowieku nie bulwersuj się tak, on ma takie zdanie, Ty masz inne i nie wszyscy uważają tak jak Ty. Po drugie, nie wiem, w którym meczu Fellaini kupiony za 30 mln pokazał, że ma potencjał, bo zawsze jak go widzę to albo przegrywa główki z piłkarzami o głowę od siebie niższymi albo odnoszę wrażenie, że mu się nawet biegać nie chce. Zarówno on jak i Nani łagodnie mówiąc w tym sezonie się nie popisali. Po trzecie, skąd możesz wiedzieć czy on skreśla Fellainiego? Napisałeś "tacy jak on", to znaczy, że każdy kto chce zostawić Naniego w składzie chce jednocześnie wywalić Fellainiego? Po czwarte, naprawdę wolisz np. równie bezproduktywnemu Youngowi, który z resztą od początku pobytu w MU nie zrobił więcej niż Nani w jednym sezonie grać?
» 6 maja 2014, 14:16 #57
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.05.2014 15:20

Sideswipe
Po pierwsze - o to chodzi, że te zdanie ma ZŁE bo Nani to pokraka i to jest niestety fakt
Po drugie - w meczach wyjazdowych szczególnie w Premier League niejednokrotnie był najlepszy na boisku, notując rekordowe ilości odbiorów piłki, przechwytów i wyjaśnionych sytuacji. Nieraz był wybierany zresztą piłkarzem meczu. Ale "tacy jak Ty" patrzą na niego przez pryzmat wydanych 27 mln. funtów na tego pana i uważają, że jak przyszedł za taką kwotę do United to w każdym meczu musi notować asystę lub strzelać bramkę, tylko że on w United pełni inną rolę niż w Evertonie. Tutaj jest odpowiedzialny przede wszystkim za destrukcję i to wykonywał świetnie z wyjątkami tych najważniejszych meczów( dlatego piszę, że ten sezon był nieudany ale pokazał potencjał) Jednak warto także zaznaczyć, że przez większość sezonu był kontuzjowany.
Po trzecie - trochę to zgeneralizowałem, ale ZDECYDOWANA większość "ekseprtyów" już skreśliła Fellainiego i nawet nie próbuj zaprzeczać, bo ja przeglądam różne fora, czytam komentarze i widzę jak jest.
Po czwarte - tak wolę Younga. Sideswipe tak wywnioskował po moim komentarzu. Naprawdę - idealnie nadajesz się do tych wszystkich "geniuszy ekseprtyów" devilpage, którzy nie oglądają meczów i pojęcia w ogóle nie mają.
» 6 maja 2014, 15:19 #56
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.05.2014 17:49

I znowu to samo... To ty masz złe zdanie, bo Naniego za grę na takim samym poziomie co Fellaini, czyli żałosnym oczerniasz i wywalasz go z klubu, a tego drugiego wychwalasz (warto też zaznaczyć, że OBOJE mieli kontuzje przez dłuższy czas). Dobra rozumiem, Nani siedzi tu w klubie trochę dużej i od paru sezonów nie spełnia oczekiwań, ale powiedz mi, co mnie interesuje jak grał Fellaini w Evertonie skoro w United nie pokazuje nawet połowy swoich możliwości? Mnie obchodzi co piłkarz daje dla United, nie dla Evertonu czy innego klubu, gdzie być może był dobry, ale tu nie robi kompletnie nic (dalej nie wiem, w którym meczu w barwach United Fella wywiązał się dobrze ze swoich obowiązków, po prostu żadnego takiego meczu nie było). Może pokazał potencjał, ale na pewno nie w MU. Co to tej kwoty - panie wielki ekspercie - czy utrzymanie tego samego, dobrego poziomu, który jak zauważyłeś w Evertonie takowy był, nie chodzi mi tu bynajmniej o gole czy o asysty a o wyrażenie chęci do gry, zaangażowanie, wygrywanie główek, celniejsze podania, orientacja itd. to są za duże wymagania? Ironizuj dalej na temat mojego wniosku co do Younga, już pomijam fakt, że to był przykład, niepotrzebnie go podałem, a sam robisz podobnie - napisałem o cenie - uznałeś, że oczekuję od niego po bramce w każdym meczu. Masz za idiotę każdego, kto ma inne zdanie od Ciebie wielki znawco?
» 6 maja 2014, 17:48 #55
szabo1878: 5 mln?? kupilismy go za 17 chyba? i ma jeszcze aktualny kontrakt przez 4 lata! niech ed woodward pokaze ze ma jaja i wynegocjuje jakas cene korzystna dla nas
» 5 maja 2014, 22:23 #54
19barnaba87: WOW, jestem w szoku ze ktos chce dac za Naniego jakiekolwiek pieniadze. Badzmy szczerzy, ten koles to totalny pilkarski szrot. Cos jak Michael Owen lub Owen H.
» 5 maja 2014, 21:14 #53
Sideswipe: WOW, jestem w szoku, że koleś, który kibicuje United nazywa piłkarzy tego klubu od szrotu. Trochę szacunku albo idz kibicować komu innemu.
» 6 maja 2014, 14:05 #52
19barnaba87: Albo lepiej ty idz kibicowac naniemu w innym klubie.
» 6 maja 2014, 19:17 #51
Sideswipe: Koleś tu nie chodzi o Naniego czy nawet Cleverleya, to są (jeszcze) piłkarze United i skoro kibicujesz temu klubowi to wymaga się trochę szacunku dla każdego tak? Taki z Ciebie prawdziwy kibic...
» 8 maja 2014, 13:13 #50
DiscoEvil: Nani nie odejdzie. Moim zdaniem Van Gaal go nie sprzeda jesli za takie pieniadze.
» 5 maja 2014, 21:00 #49
januzaj7: KUPIĆ :
Sead KolaÄšĄinac
Ricardo RodrĂ­guez
L.Shaw
Hummels
T.Kroos
M.Reus
Ross Barkley

sprzedać :
Fletcher,Anderson,Young

dać szansę na poprawę :
Cleverley
Carrick
» 5 maja 2014, 20:25 #48
NewtonHeath1878: 3kropki.pl/p/football-manager-2014-pc.html
Polecam, 105zł + przesyłka. :)
» 5 maja 2014, 20:39 #47
irration: Nie słuchaj go! Ściągnij se z torrentów.
» 5 maja 2014, 21:30 #46
inek10: Każdy płaczę że za niska cena ale prawda jest taka że Luis w ostatnich 2-3 sezonach nie dostawał tylu szans na ile zasługiwał.
W sezonie 08/09 czy 09/10 był wart około 40 baniek lecz teraz Jego cena spadła.
Ja nadal uważam że gdyby dostawał regularnie szanse to by powrócił do dawnej dyspozycji ale jak zawodnik może odbudować formę i pewność siebie gdy nigdy nie dostaję chociażby kilku meczy pod rząd.
dziwi mnie to czemu, wcześniej SAF a później DM byli zakochani w garbatym i reszcie drewniaków.
Mam nadzieję że, gdy przyjdzie nowy trener i dostanie kupe kasy na wzmocnienia, to dokona wietrzenia składu, wywali patałachów i emerytów a na ich miejsce ściągnie zawodników na poziomie.
Liczę też na to że zawodnicy do tej pory niedoceniani dostaną swoje realne szanse.
Obrona, prawie cała linia obrony oprócz Jones i Evansa do wymiany/wzmocnienia.
Środek pomocy, mamy JEDNEGO ŚP z obecnego składu którego bym zostawił, reszta OUT, jedynie Nasza siła ofensywna jest mocarna i tutaj raczej nie potrzeba wzmocnień, co najwyżej uzupełnienia w postaci zawodników którzy nie grają bądź są na wypożyczeniach.
Wymarzony skład na przyszły sezon dla mnie to:
Gea
PO Evans Jones LO
ŚP ŚP
Nani/Januzaj Mata Kagawa
Roo

Zauważcie że przy ustawieniu Januzaj-Mata-Kagawa, występuje niesamowita wymienność pozycji pomiędzy tymi trzema zawodnikami a dodatkowo wszyscy Oni grają nowoczesny kombinacyjny futbol.
Miało być o Nani a napisałem to co mi przyszło do głowy :D
» 5 maja 2014, 20:16 #45
mcis: "w ostatnich 2-3 sezonach nie dostawał tylu szans na ile zasługiwał."

10-11 49 wystepow
11-12 40 wystepow
12-13 21 wystepow
13-14 13 wystepow

wiec 2-3 sezony mowisz. nawet 21 to sporo jak na zawodnika, z 4 miesieczna kontuzja w sezonie 12-13

nie wiem skad sie u was biora te pomysly, ze on malo gra. swoje szanse dostaje tylko jesdt bezproduktywny. i moze z faktu, ze go nie widac wszyscy uwazaja, ze nie gra
» 5 maja 2014, 20:36 #44
IMMM: msci to teraz sprawdź ile pozostali skrzydłowi występowali w ostatnich 2 sezonach. Mit rozsiewany, że Nani gra dno od 3/ 4 sezonów to czysty bullshit. Pamiętacie sezon, w którym Antoś zgarnął nagrodę zawodnika roku? To było 2 sezony temu o ile się nie mylę. Otóż Nani miał w tym roku ciut gorsze staty bodajże 2 mniej asysty i mniej rozegranych meczów. Statystyki nie kłamią, więc skończcie ludzie siać ferment.
» 6 maja 2014, 15:02 #43
Gallacher: Nowy menedżer może go wskrzesić i dlatego dałbym mu ostatecznie rok i tylko i wyłącznie rok a jak będę kontuzje i znowu będzie bez formy itd. to koniecznie sprzedać nawet za te 5 mln bo na dzień dzisiejszy myślę że jednak działacze jakoś pozostawią Naniego w United bo przy innym menedżerze może "odpalić" i grać dobrze.Ja bym go mimo na ostatni rok zostawił a potem sprzedał jeśli będzie jak dotychczas.
» 5 maja 2014, 20:15 #42
19barnaba87: Gdy jest w formie? A kiedy on ostatnio byl w formie? To tak samo jak Owen gdy odchodzil z Manchesteru to powinnismy za niego wziasc z 20 baniek bo gdy byl w formie to zdobywal zlota pilke.
» 5 maja 2014, 21:04 #41
mcis: "wziac".....
» 5 maja 2014, 22:36 #40
19barnaba87: bardzo merytorycznie........
» 6 maja 2014, 19:18 #39
yokowal89: Jeszcze może być tak że przyjdzie Van Gaal, zrobi z United maszynkę do wygrywania spotkań i tak ustawi zespół, że nani będzie na skrzydłe błyszczał :D jeżeli drużyna nie ma środka pola, to ani napastnicy ani skrzydłowi błyszczeć nie mogą, gdyż mózg drużny nie rozprowadza piłkek tak jak trzeba. Chciałbym zobaczyć naniego grającego na pełnych obrotach w takiej barcie lub bayernie gdzie robotę robi defensywa i środek pola, a skrzydłowi mogą sobie tylko atakować na pełnej parze i nie martwić się zbytnio, że będą musieli ganiać z jednego końca boiska na drugi ( bo tak to wygląda w United )
» 5 maja 2014, 20:08 #38
karolmanu3: moze sie myle ale za naniego tylko 5 mln to kpina. za takiego carvalho jestesmy w stanie dac ponad 30mln.. chociaz osobiscie ostatnio nie jestem jego zwolennikiem, nawet w ostatnim sezonie to nie byl juz ten sam nani co 2-3 sezony temu.
» 5 maja 2014, 20:04 #37
lukaszek9000: w lato 2012 ostatniego dnia okienka Zenit dawał za niego 27,5 mln i kontrakt 150 tys, on nie chciał bo mówił, że kocha United, powinien odejść, dla jego dobra.
» 5 maja 2014, 19:39 #36
mcis: Zenit dawal 12mln
» 5 maja 2014, 20:32 #35
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2014 19:34

5 mln za Naniego...wstyd!!
Szkoda że Portugalczyk w takim stylu odchodzi z drużyny, bo chłopak potrafi grać na najwyższym poziomie i jestem przekonany że w Juve odbuduje formę i będzie grać tak jak przyzwyczaił nas parę lat temu.
» 5 maja 2014, 19:33 #34
pawell91: 100% racji!
» 5 maja 2014, 20:21 #33
pawell91: Ta cena jest żałosna. Nie dostawał szans, zmagał się z kontuzjami, okej, ale nie powiecie mi, że za tyle warto oddać tak wartościowego zawodnika. Może i nie jest to ta sama forma co kiedyś, ale my przykładowo za Mate daliśmy dużo więcej mimo że w Chelsea był niedoceniany. Nie tak powinno się kończyć współpracę z zawodnikami, którzy mają potencjał.
» 5 maja 2014, 19:33 #32
PwnT: "potencjał" w wieku 27 lat? To co mial pokazac to juz pokazal, lepszy nie bedzie. Najwzyej moze wrocic jakos do swojej starej dobrej formy.
» 5 maja 2014, 20:00 #31
pawell91: Potencjał to może nie najlepsze słowo, ale jego umiejętności powrócą.
» 5 maja 2014, 20:20 #30
TraN: @PwnT
Van Persie gra na tak dobrym poziomie od 3 lat, a ma prawie 31. Wcześniej miewał dobre mecze, ale głównie niszczyły go kontuzje. Brzmi znajomo?
» 5 maja 2014, 20:55 #29
Makavelli88: czepiacie sie kwoty ze malo. ile chcecie za goscia ktory praktycznie nie gra??
» 5 maja 2014, 19:24 #28
yokowal89: 5 baniek po podpisaniu kontraktu hehe. Bez kitu przy obecnych cenach typu Bale 100 baniek, Cavani 60 baniek, Jakiś Carvalho 37 baniek, cena za naniego powinna wynosić 13-16 mln.
» 5 maja 2014, 19:19 #27
winers: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2014 19:51

Bale , Cavani, Carvalho i inni to piłkarze a nani..... No cóż, jest nikim. Gra w sezonie parę razy i w tych meczach nic nie pokazuje. Więc jest wart tyle ile ktoś za niego da. I tyle. Popatrz na to obiektywnie, a nie jako kibic MU.
» 5 maja 2014, 19:51 #26
yokowal89: Właśnie patrze obiektywnie. Gdybym patrzył jako kibic, to patrzyłbym na niego przez pryzmat jego meczu z bayernem na OT (3:2) i wycieniałbym go na 30 mln :D ale 5 baniek to przesada mimo wszystko. Jego zagranie piętką w meczu ostatnim pokazało, że chłopak jest wart więcej niz te grosze. Jang to się zgodze, że 5 baniek. On nawet nigdy nie był w dobrej formie i nie zachwycał kibiców w przeciwieństwie do naniego. Myślę że 10-15 baniek United powinno rządać. 10 baniek dla Juve za skrzydłowego do 1 składu to pryszcz.
» 5 maja 2014, 20:03 #25
MU1212: NIE TYLKO NIE NANI !! niech se kupią Younga albo Andersona ale nie Naniego
» 5 maja 2014, 19:14 #24
irration: Niech biorą całą trójkę.
» 5 maja 2014, 19:28 #23
TwojPan: hahaha
» 5 maja 2014, 19:40 #22
TraN: @irration
Ja tam nawet lubię Juventus i aż tak źle to temu klubowi nie życzę...
» 5 maja 2014, 20:51 #21
irration: Albo oni, albo my- wybieraj.
» 5 maja 2014, 21:29 #20
TraN: 5 mln lekka przesada, tak z 10-15 powinno być.
» 5 maja 2014, 19:13 #19
artix206: Ta nasza polityka transferowa mnie zaczyna wkurzać. Przykładowo sprzedamy tego Naniego za 5 mln a czytam na innej stronie że United oferuje 55 mln za Fabregasa i 60 mln za Cavaniego .. Mam nadzieję że to nie jest prawda .
» 5 maja 2014, 18:55 #18
mcis: niech zgadne... Pan jest rowniez zapalczywym zwolennikiem Zahy, albo jak kto woli CR Juniora?
» 5 maja 2014, 19:06 #17
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2014 20:39

Nie, ale Fabregas od kilku sezonów grzeję ławę, a Cavani do nas nie pasuję. Za mniejsze pieniądze można wyciągnąć Koke lub Reusa, za 50-60 to można by o Kroosa powalczyć. A nie wydawać grube miliony na rezerwowego i Cavaniego który mnie nie przekonuje.

Potrzebne są nam solidne transfery bo graczami którzy nie łapią się do składu innych klubu np Cesc to na szczyt raczej nie wrócimy.
» 5 maja 2014, 20:38 #16
mcis: ludzie co wy z tym grzaniem lawy? okaze sie, ze na boisku graja jakies fantomy

Fabregas:
11-12 48 wystepow
12-13 48 wystepow
13-14 53 wystepy
» 5 maja 2014, 21:36 #15
artix206: grając po 15 minut ?
» 5 maja 2014, 22:02 #14
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2014 22:06

tak? to poprosze statystyki....

teraz sprawdzilem statystyki i wyszedles na glupka...

41 wystepow od 1 minuty, 3386minut, srednio 82,6minuty na mecz

12 wystepow jako rezerwowy, 221 minut, sredni 18,4minuty na mecz
» 5 maja 2014, 22:03 #13
osakar29: Nani - 5 mln
Fellaini - 27 mln
PIĘKNE
» 5 maja 2014, 18:50 #12
NewtonHeath1878: Nani został kupiony za ponad 25mln euro. Głupi argument.
» 5 maja 2014, 18:56 #11
PwnT: A nie 17?;p
» 5 maja 2014, 19:00 #10
osakar29: Szkoda, że Nani został kupiony 7 lat temu.
» 5 maja 2014, 19:11 #9
NewtonHeath1878: @PwnT 17 to pewnie w funtach

@osakar29 Tak, a Fellaini został kupiony DO United, Nani za 5 ma być sprzedany Z United. Nie widzisz różnicy? Obaj przychodzili jako wielkie nadzieje, a po ostatnich latach Portugalczyka i tym sezonie Belga - obaj zawiedli nasze oczekiwania. Jeśli Fellaini będzie nadal grał kiepsko, to gwarantuję Ci, że prędzej czy później zostanie sprzedany za takie 5-10mln.
» 5 maja 2014, 20:37 #8
irration: 5mln? Rozumiem, że jest słaby, ale ta cena jest śmiesznie niska.
» 5 maja 2014, 18:50 #7
mcis: kontrakt na 160tys tygodniowo, wiec lepiej puscic z 5mln i zaoszczedzic tygodniowke, niz podwyzszyc kwote i nie miec kupca
» 5 maja 2014, 19:08 #6
lukaszek9000: kontrakt ma 95:)
» 5 maja 2014, 19:39 #5
mcis: kiedys mial. tyle jest napisane w FM, ale to nieaktualne bo w tym roku podpisal nowa umowe
» 5 maja 2014, 20:30 #4
lukaszek9000: kiedyś miał 85, a gdy przedłużyli dostał 95
» 5 maja 2014, 21:04 #3
mcis: nie jest to prawda. Nani caly sezon bil sie z SAFem, bo chcial gwiazdorska pensyjke i po nieudanym okienku transferowym Moyes musia sie czyms ratowac i ulegl
» 5 maja 2014, 21:38 #2
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2014 18:49

5 milionów ? Za Cleva chcieli dać chyba 12 mln więc bez przesady :D
» 5 maja 2014, 18:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.