Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tom Cleverley odejdzie do Evertonu?

» 30 marca 2014, 10:19 - Autor: matheo - źródło: Sunday People
Tom Cleverley znalazł się na liście piłkarzy, których latem będzie chciał pozyskać Roberto Martinez z Evertonu – czytamy w Sunday People.
Tom Cleverley odejdzie do Evertonu?
» Tom Cleverley jest w tym sezonie często krytykowany za swoją grę
Czy Manchester United powinien sprzedać Toma Cleverleya?
Szkoleniowiec liverpoolczyków pamięta dobre występy Cleverleya na wypożyczeniu w Wigan Athletic i latem zamierza złożyć ofertę za Anglika, która będzie opiewać na 15 milionów funtów.

David Moyes nie pali się jednak do sprzedaży reprezentanta Anglii. Menadżer Czerwonych Diabłów obawia się, że Cleverley na Goodison Park może rozwinąć skrzydła i wówczas wszyscy będą żałować sprzedaży Anglika.

Postawa Toma Cleverleya w tym sezonie jest często krytykowana przez kibiców. Fani reprezentacji Anglii domagali się nawet wykluczenia 24-latka ze składu Synów Albionu na zbliżające się mistrzostwa świata. Internetową petycję podpisało kilkanaście tysięcy osób.


TAGI


« Poprzedni news
Bayern osłabiony przed meczem z United
Następny news »
Lambert: Wynik nie odzwierciedla naszej gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Klimaa: Przeciętny gracz nic więcej. 15 mln to dużo pieniędzy. Nie zapominajmy że ma on 24 lata więc o wielkim rozwinięciu umiejętności nie może być mowy.
» 31 marca 2014, 07:58 #142
Krzysiek88: Kurde z pocałowaniem ręki bym to brał...
» 30 marca 2014, 21:49 #141
KacyK: Sprzedałbym bez żalu
» 30 marca 2014, 18:18 #140
PR1OR: jeśli ktoś chce go brać za taką kasę, to jeszcze bym go osobiście zawiózł do Everton'u ;>
» 30 marca 2014, 20:56 #139
rreddevilss: Shaw Barkley Gundogan Kross Garay i w nowym sezonie rozpier***** ta lige ;) oczywiscie odejscia Vidica Ferdinanda Evry Cleverleya
» 30 marca 2014, 18:08 #138
champione2013: oho a skrzydłowego brak i kolejny OPŚ .
» 30 marca 2014, 18:09 #137
Janks7: jeszcze 5 piłkarzy jakichś wymyśl to będziemy jak Koguciaki które w meczach z wielkimi klubami zawsze nie pada pytanie kto wygra tylko jakim wynikiem wygra przeciwnik Koguciaków bo cały team się rozsypał przez gigantyczne wydatki bez ładu i składu
» 30 marca 2014, 18:10 #136
rreddevilss: kiedys trzeba konkretnych transferow jesli tego nie rozumiesz twoj problem
» 30 marca 2014, 18:21 #135
Janks7: rozumiem że potrzeba transferów, ale nie rozpędzajmy się że potrzeba od razu 7-10 transferów, myślę że od trzech do pięciu transferów na pozycje w których mamy największe braki (po odejściu Rio i Vidy konieczny jeden ŚO) potrzebny lewy obrońca w sile wieku, bardziej skłaniam się ku Coentrao który kosztuje stosunkowo niewiele a jest topowym LO, Shaw to koszt około 30 mln i jeszcze topu nie gwarantuje, bardziej inwestycja na przyszłość... No i potrzebny jest ten o kim się mówi od wielu lat, prawdziwy następca Paula Scholesa, kreatywny środkowy pomocnik, idealny łącznik między obroną a atakiem. Dodatkowo można by było ściągnąć jakiegoś prawego obrońce albo dać szanse temu młodemu Vareli, Rafael jest dobry ale kruchy, no i co najmniej 1 skrzydłowego i te wzmocnienia by wystarczyły moim zdaniem. I tak największym wzmocnieniem jakiego potrzebujemy jest prawdziwy manager z ogarniętym sztabem, nie pozorant Moyes i jeszcze bardziej żałosny sztab Mojsowski.
» 30 marca 2014, 18:37 #134
xMASAx: @Janks7 ja bym jednak dał dwóch środkowych obrońców, sam wiesz jak bywa u nas z kontuzjami i jakoś nie widzę zastąpienia dwóch świetnych obrońców jednym.
» 30 marca 2014, 20:36 #133
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 21:53

1 środkowych obrońca to muus i 2 środkowych pomocnicow , lewy obronca , i skrzydłowy.
» 30 marca 2014, 21:51 #132
Janks7: Zobaczycie jeszcze że u Martineza wyjdzie na ludzi i będziecie za nim płakać, nie jestem jego jakimś fanem, podobała mi się gra tego chłopaka jak wchodził do naszego składu na początku sezonu 2011-2012 przed kontuzją, na prawdę miał wpływ na powiew świeżości całej drużyny z nikim innym jak Ashleyem Youngiem który jest teraz też tak mocno wyśmiewany ^^
Cleverley z dobrym menadżerem jakim niewątpliwie jest Roberto Martinez który w poprzednim sezonie mimo spadku zdobył FA Cup z Wigan a teraz z Evertonem który jest byłym klubem naszego Mojsika ma wielkie szanse wywalczyć top 4 a na pewno jest sto razy bliżej tego niż Mojs ze zdecydowanie lepszym klubem :) no to kończąc wątek naszego Cleva nie zdziwię się jak wystrzeli u Roberto tak jak wystrzelił niedawno wyśmiewany Walijczyk Ramsey u Wengera (wpływ Ramseya w tym sezonie na Arsenal był tak wielki że bez niego mogą nawet wypaść z top 4 a z nim byli liderem tabeli) czy wyśmiewany Anglik Jordan Henderson u Rodgersa ^^
Uważam że dobry menadżer jest w stanie z wielu potencjalnych w ocenie kibiców ofiar losu zrobić zawodników którzy mogą być przydatni zespołowi, niestety Moyes tego nie potrafi, u niego widać co innego wielu graczy a nawet 95% zespołu obniżyło loty przy nim, jedynie Rooney gra na tym samym poziomie czy może nawet lepiej w stosunku do ostatniego sezonu gdzie cały sezon grał oczywiście za Robinem i zarazem będąc w jego cieniu.
» 30 marca 2014, 17:56 #131
Sancho: A i niech się rozwinie u Martineza, tutaj raczej już może tylko cofać się do tyłu, tak jak jego zagrywane piłki
» 30 marca 2014, 18:02 #130
Janks7: to co Moyes z nim robi na treningach? tyle czasu treningi trwają i nie potrafi mu tego wpoić żeby nie zagrywał ciągle do tyłu a próbował grać do przodu? Moim zdaniem to mojsikowi takie zagrania odpowiadają, bo mojsik się boi grać do przodu :) gra strasznie asekurancko i defensywnie i zawsze z tego słynął że najbardziej skupiał się na defensywie, w Evertonie przez lata i jak widać to te jego skupianie na defensywie pozytywnych efektów nie przynosi.
» 30 marca 2014, 18:09 #129
champione2013: Oczywiście Anderson też wymiata w Fiorze trzymajmy go podobnie bo może kiedyś odpadli i będziemy się ciulać po środku tabeli bo czekamy aż piłkarze wystrzelą .

Sancho

Da się cofac do przodu ?
» 30 marca 2014, 18:09 #128
Sancho: @champione2013
Hmm tutaj należy podejść do tego filiozoficznie. Załóżmy, że zawodnik stoi tyłem do bramki przeciwnika, a zagra piłkę do przodu, czyli do swojego tyłu. W pewnym sensie możemy to uznać za "cofnięcie do przodu" ;)
» 30 marca 2014, 18:12 #127
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 18:17

Ja to już mówiłem Fanem Cleva nie jestem, podobała mi się tylko jego gra i wpływ na grę zespołu na początku sezonu 2011-12, mecz o tarcze wspólnoty z City w sezonie 11-12 był przedsmakiem na co stać tego chłopaka, wielki comeback United który miło wspominam do dziś i jedną z piękniejszych akcji jakie pamiętam spośród akcji czerwonych diabłów w której spory udział miał Clev. 15 mln funtów to rozsądna cena za wychowanka, ale jak już mówiłem skłaniam się ku temu że u Martineza ten chłopak może być wart 2 razy tyle i będziemy mogli żałować tego że od nas odszedł, odpowiedni Manager który w niego będzie wierzył, bo Moyes pokazał już że nie wierzy, to może być to czego temu chłopakowi brakuje. Wiary i managera i kibiców, to jest wychowanek, wiele kasy nie zarabia, a ja byłbym ciekawy jak by się spisywał z prawdziwym managerem a nie pozorantem na ławce jak Mojs.
» 30 marca 2014, 18:16 #126
checix69: kompletne drewno, 0 potencjalu, sprzedac jak najszybciej.
» 30 marca 2014, 17:33 #125
ZenekBenek: Nawet za darmo go im dać
» 30 marca 2014, 17:14 #124
xAthizard: On się jeszcze przyda jak nie do podstawowej 11, to jako zmiennik. Jego sprzedaż byłaby głupotą !
» 30 marca 2014, 16:07 #123
Devil1878: jak dla mnie jeszcze bedziemy po nim plakac, jak go kupi Martinez i pod jego wodza Tom pokaze na co go stac. uwazam, ze tutaj jest kwestia menadzera, ktory nie do konca potrafi wykorzystac potencjal Cleverleya. w tamtym roku jak byl Fergie, to "drewniany" srodek pola United - Cleverley, Carrick potrafil powstrzymywac wielki Real Madryt. wiec jak dla mnie powinien zostac.
» 30 marca 2014, 15:53 #122
Sideswipe: "Potencjał Cleverleya" hahahahahahahaha hahahahaha hahaha ha.
» 30 marca 2014, 17:22 #121
Devil1878: z Carricka tez wiele osob sie smialo i mieszalo z blotem, a po ostatnim sezonie wynosilo na piedestal. ja nikogo nie skreslam i tak jak napisalem, uwazam, ze slabsza dyspozycja Toma zalezy od naszego menago. a na przyszlosc jak nie masz nic wartosciowego do dodania to lepiej nic nie pisz.
» 30 marca 2014, 17:53 #120
Sideswipe: Tak, słabsza dyspozycja zależy od naszego menago, wiec co? Moyes out? Dla mnie Tom i Moyes są siebie warci i powinni się do Liverpoolu jak najszybciej wyprowadzać bo tam ich miejsce, oczywiście mam na myśli everton bo w the reds nadawaliby sie do podawania pilek, Tom juz więcej nie pokaże, jestem tego pewny
» 30 marca 2014, 18:06 #119
Sideswipe: Już nie mogę edytować bo pisałem na telefonie więc kontynuuję - nic nie pokaże w United, a w Evertonie to mnie już nie interesuje, czy się rozwinie czy nie, chyba że strzeli hattrick w meczu z United w co wątpie, więc na pewno płakać po nim nie będę. Aha, i mogę sobie pisać co chcę, wolność słowa :)
» 30 marca 2014, 18:21 #118
Devil1878: mam nadzieje, ze bedziemy mieli okazje porozmawiac za jakies kilka lat na temat Toma. wiekszosc kibicow takich jak Ty zachowuje sie jak choragiewka na wietrze: zero wyrozumialosci, cierpliwosci, jak wiatr zawieje tak sie ustawiasz. mowie, Cleverley w tamtym sezonie wcale nie gral tak zle, bo mial odpowiedniego mentora w postaci Fergusona. "Aha, i mogę sobie pisać co chcę, wolność słowa :) " racja, nawet takie wlasnie posty o zerowej wartosci merytorycznej, tylko po co? koncze dyskusje. pozdrawiam.
» 30 marca 2014, 18:34 #117
Sideswipe: "Jak wiatr zawieje tak się ustawiasz" - tak się składa, że co do Cleverleya jak i do Moyesa miałem takie samo zdanie od samego początku ich pobytu w tym klubie, a pisze po to, by wygłosić własne zdanie, tak samo jak Ty to zrobiłeś. Ja tak uważam, Ty uważasz inaczej. Koniec.
» 30 marca 2014, 18:59 #116
84cantona7: no po Gibsonie też mieliśmy płakać i jakoś obyło się bez łez a tu mamy do czynienia z jeszcze większym drewnem
» 30 marca 2014, 20:46 #115
Vaacov: Za 15 baniek? Kieer nawet za 7 to interes zycia
» 30 marca 2014, 15:39 #114
Ghostpl: Moje zdanie jest takie ze odac go ok niech idzie ... ale hm... sam nie wiem mimo wszytko tom to nasz gracz moze nie lubiany ale jako zmienik jest ok
» 30 marca 2014, 15:30 #113
coruja: 15 baniek za białego Yaya Toure - czysta kpina!!
» 30 marca 2014, 15:15 #112
PoloMarek: no chyba nie...
» 30 marca 2014, 17:01 #111
PwnT: zrobiłeś mój dzień coruja :D
bialy yaya toure hahahah
» 30 marca 2014, 20:21 #110
xatu93: Oby to wypalilo. I mam nadzieje ze pojda razem z nim tacy zawodnicy jak: Young, Valencia, Evra i kilku innych. A swoja droga jestem ciekaw czym sie kierowalo to 21,5% glosujac w ankiecie za pozostawieniem Anglika...
» 30 marca 2014, 15:10 #109
Michal88: co wy ziomki z drzewa pospadaliscie?? nikt go od nas nie kupi a juz na bank nie za 15 baniek
» 30 marca 2014, 15:02 #108
84cantona7: coś czuję żeby go sprzedać to trzeba by było kilka milionów dołożyć z własnej kieszeni
» 30 marca 2014, 20:50 #107
AdaMUFC: potrzebny nam jeden SP LO SO i LS/PS po sprzedaniu younga cleva ferdinanda moze evry ew valencii/naniego (trudno mi to pisac bo strasznie go lubie) bedziemy mieli troche kasy + od GLazerów starczy nam na zakup takiego zawodnika jak kroos/coentrao/lovren. Nie bedzie to takie prsote bo to nie jest manager w fifie ale chocby połowa tych celow to bedzie OK!
» 30 marca 2014, 14:44 #106
mcis: za Rio i Evre nie dostaniesz kasy. koncza im sie kontrakty
» 30 marca 2014, 15:09 #105
ElTunel2000: To by były jaja, jedyny gracz United z obecnego składu który zagra w LM za rok to Cleverly. Everton ma szanse na na TOP 4.
Ciekawe ile w tej plotce jest prawdy, ale ja jestem spokojny Moyes i tak nie odda Celva za takie grosze.
» 30 marca 2014, 14:38 #104
Diabelred: 15 mln ??!?!!?!?! brac i sie nie zastanawiac. Jednak watpie, zeby Everton az tyle dal za naszego angielskiego Xaviego.Mi tam Cleverinho podobal sie tylko w meczu z Ars(pamietne 8-2), kiedy razem z Andersonem tworzyli duet w srodku pola. Od tam tego czasu, zamiast sie rozwinac, niestety chyba sie jeszcze cofnal w rozwoju... Ciagla presja ze strony kibicow napewno tez mu nie pomaga...
» 30 marca 2014, 14:32 #103
UrbannLegend: 15 milinów to naprawdę niezła suma jak na zawodnika, który jest pod nieustającą krytykę. No i co racja to racja, może w United doszedł już do pewnego poziomu, którego nie przeskoczy, a wpasuje się np. do The Toffees.
» 30 marca 2014, 14:30 #102
BartekMU10: Sprzedać go i spokój. Nawet jeśli w Evertonie się 'rozwinie' (w co wątpie...) to widocznie w United nie ma takiego zamiaru. Przyjdzie Powell, to on się rozwinie. Będzie jeszcze Lingard. Kupić jakąś 'grubszą rybę' jeszcze na środek pola, do defensywy i pasuje
» 30 marca 2014, 13:45 #101
CeTe: ja bym strasznie chcial zeby w united w lato stalo sie takie cos:
Luke Shaw przechodzi do United
Toni Kroos przechodzi do United lub Vidal
Lovren przechodzi do United
Clev odchodzi z United
Ferdinand emerytura
i strasznie popieram wypowiedz Nevilla czyli ze Di Maria pasuje do United cholernie chcialbym go w Untied na skrzydle ale to jest raczej awykonalne
no i jesli Moyes nie widzi miejsca dla Kagawy to tego Reusa tez bym chcial
i ostatnim transferem ktory bardzo bym chcial zobaczyc to jakis bardzo dobrze doswiadczony zawodnik z srodka pola taki 26-28lat jakis typowy technik moze z Wloch? nie wiem tutaj bym musial sie mocno zastanowi

Jesli bylby Kagawa to chcialbym zobaczyc sklad Roo- Di Maria,Mata,Kagawa-Kroos,Fellaini-Shaw,Jones,Lovren,Rafael-DDG
ale chyba to jest wizja do spelnienia w fife ;d
» 30 marca 2014, 13:35 #100
GGMU00: co wszyscy sie napalili na Lovrena ? Jeden newsów o nim w dodatku jakaś plota to wy juz w nim widzicie nastepcy vidicia.
» 30 marca 2014, 13:43 #99
kamil496: Di Maria, chyba kpisz. On jest teraz w takiej formie, że szkoda nawet próbować go wyciągać, co mecz jakaś asysta, trzeci po Ronaldo i Bale'u który ciągnie grę tej drużyny :)
Luke Shaw, też praktycznie nie do wykonania, odejdzie rzekomo do Chelsea.
Po co nam Reus jak mamy Kagawę, który chociaż nie gra cały sezon, jak dostaje szanse w pełni je wykorzystuje :)
Lovren, z nim pewnie będzie tak jak z Youngiem, przejdzie ze średniaka do giganta i zje go presja, nic nie będzie wychodziło.

Kroos w sumie możliwy, niby wstrzymał rozmowy z Bayernem, ale tygodniówka rzędu 250 tyś funtów to trochę dużo :) Pewnie koło tej kwoty będzie się obracało jego honorarium.
» 30 marca 2014, 13:49 #98
R4ttle: Tylko żeby ściągnąć tych zawodników to musielibyśmy grać w LM za rok;) A że na top 4 mamy 1% szans (cała nadzieja, że Arsenal będzie przegrywał) to musimy wygrać LM, co także będzie bardzo ciężkie...
» 30 marca 2014, 14:05 #97
kamil496: Niekoniecznie wygrać, miejsca od 1-3 są promowane grą w LM w następnym sezonie, no nie?
» 31 marca 2014, 11:34 #96
CoToMaByc: Nie wytrzymam hahaha jak mozecie wgl pisac o tym czyms np "mlody"
» 30 marca 2014, 13:23 #95
Chestnut: W wieku Andersona jeszcze nie jest. ^^
» 30 marca 2014, 13:54 #94
piotr777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 13:16

http:// [link usunięty] /sport/football/transfer-news/manchester-united-transfers-martin-puskas-3299240
ktoś go zna?
» 30 marca 2014, 13:16 #93
piotr777: link z mirror . co .uk
» 30 marca 2014, 13:17 #92
TomcioGGMU: 15 mln to super cena :D więc niech idzie. Powell wróci siadanie na ławie i będzie się ogrywał :D
» 30 marca 2014, 13:12 #91
ziomboy777: 15 mln funtow??... wow.. ja bym się zgadzał bez mrugnięcia okiem i brał Krossa.
» 30 marca 2014, 13:10 #90
mancio: Najlepsza wiadomość odkąd kupiliśmy Mate. To będzie super transfer w lato :)
» 30 marca 2014, 13:09 #89
inek10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 13:11

Cleverlando nie odejdzie, zbyt dobrze robi laskę komuś postawionemu wysoko w MU jak i w Angielskiej federacji)
Jeszcze tylko wywalić Garbatego i Valencie i znaleźć nastepców dla Rio, Evry I Vidy i będzie okej :D
» 30 marca 2014, 13:09 #88
EnJoy: Za darmo? czy bedzie czeba dopłacić?
» 30 marca 2014, 13:09 #87
GajeQ: To powinna być wiadomość dnia! :)


MIRROR : UNITED DOPIELI TRANSFER SHAWA:
http ://manutd .pl/aktualnosci/202 71/mirror-man-utd-dop ial-transfer-shawa/
» 30 marca 2014, 13:08 #86
inek10: więcej spacji !
» 30 marca 2014, 13:12 #85
GajeQ: następnym razem się postaram, sorry :/
» 30 marca 2014, 14:56 #84
Dzixon: Jak im tak żależy to można to wykorzystać i dać im go dołożyć trochę i wyciągnąć takiego Barkleya
» 30 marca 2014, 13:05 #83
N17: Sprzedać, dać wyprawkę na drogę, podziękować za wszystko, poklepać po plecach i z uśmiechem wysłać niech inni się z nim męczą.
» 30 marca 2014, 12:52 #82
AlwaysBelieve77: Wymienić go na Colemana, nawet dopłacić 5 mln jak coś do tej wymiany. Rafael ciągle jest kontuzjowany i tak w kółko a z Cleva nie ma dużego pożytku. Jak nie będą chcieli dać Colemana a będą oferowali 15 mln za Toma to brać i się cieszyć. Ja bym go wycenił na 5-10 mln więc i tak przepłacą.
» 30 marca 2014, 12:47 #81
Bacek: 15mln? Brać z pocałowaniem ręki
» 30 marca 2014, 12:45 #80
marsin7: Tak się większość śmieje z tego, że Everton chce dać za niego 15 mln funtów, to przypomnijcie sobie ile my daliśmy za Felliniego ? A jest chyba jeszcze gorszy niż Clev ... i dodatkowo starszy...
» 30 marca 2014, 12:29 #79
Nani27: śmiem wątpić czy Fellaini jest gorszy...
» 30 marca 2014, 12:37 #78
N17: Fellaini jest w tym sezonie lepszy niż Carrick i Clev razem wzięci. Na mój gust najlepsza para DM-ów dla nas w obecnej chwili to Fellaini-Fletcher.
» 30 marca 2014, 12:59 #77
soldier: N17 ty tak na trzeźwo?
» 30 marca 2014, 17:29 #76
MU1212: niech go bierze Cleverley to rzadziak że nie mogę na niego patrzeć
» 30 marca 2014, 12:28 #75
jaratkow: Nie wiem od kiedy oglądasz United. Ja pamiętam nie tak jeszcze odległy czas gdy Cleverley bardzo dobrze sobie poczynał. Potem była kontuzja po której SAF dawał mu mało grać - ale wtedy United grali o tytuł. Teraz On i inni młodzi gracze United nie mają szans rozwinąć skrzydeł bo... nie ma w klubie porządnego trenera i sztabu szkoleniowego. Tymczasem niecierpliwi kibice pomyje wylewają na młodego piłkarza. Odejście Cleverleya przy jednoczesnym pozostaniu na Old Trafford Moyesa nie pomoże United. Za to dla piłkarza będzie oznaczać otwarcie drzwi do rozwoju kariery
» 30 marca 2014, 12:41 #74
DonLitek: Cleverley za Barkleya, plus jakaś dopłata z naszej strony i gucio. Chociaż wątpliwe jest aby Everton na to poszedł, ale próbować zawsze warto ;D
» 30 marca 2014, 12:26 #73
orion: 15 mln? Jak to możliwe ze została tak cena wywindowana.
» 30 marca 2014, 12:26 #72
RobvanKlu5i: Zarobić 15 mln i osłabić rywala - BEZCENNE!
» 30 marca 2014, 12:15 #71
SaNToManUTD: A niech idzie w CENZURA,i nie wraca.Oby to nie były plotki..
» 30 marca 2014, 12:10 #70
voocash91: Nareszcie :) W dodatku 15 mln :) Tylko dlaczego 140 osób nie chce aby Cleverley odszedł? Chcecie żeby cały czas nasz środek pola był jedną wielką przepaścią? Co boicie się że w Evertonie weźmie się w garść i zacznie w końcu grać? A może uważacie że jest dzieckiem Manchesteru United a dzieci się nie sprzedaje? Niech sobie w Evertonie podaje do tyłu a u nas takich jak on po prostu nie potrzebujemy bo jest po prostu za słaby na nasz klub. Good Bye Clev
» 30 marca 2014, 12:09 #69
justdudi: Clev to taki Gibson:) który też "błyszczy" teraz w Evertonie, sprzedać póki jest coś wart a najlepiej dołożyć jeszcze Janga i wyciągnąć Barkleya
» 30 marca 2014, 12:08 #68
wielkifanMU: Fakt, Tom nie powinien być zawodnikiem pierwszego składu, lecz jedynie zmiennikiem podstawowych środkowych pomocników na Old Trafford.
Ale przesadą jest pakowanie mu walizek do Liverpoolu. Cleverley nie powinien odchodzić i trenerzy o tym dobrze wiedzą i nie muszą słuchać zdania głupich ludzi.
Ten człowiek może się do czegoś nam jeszcze nieraz przydać. Jego waleczność, nieustępliwość i oddanie klubowi jest nam potrzebne!

Oczywiście, że nie byłoby sensu go na siłę zatrzymywać, jeżeli chciałby odejść do ekipy Martineza (15 mln. funtów to kasa niczego sobie) ale szczerze bardzo w to powątpiewam.
Clev jest piłkarzem raczej lojalnym...

Sprzedajcie sobie go w Fifie, albo w FM'ie "eksperci" od 7 boleści.
» 30 marca 2014, 12:04 #67
DevilFan: Czekam na Petrucciego który może okazać się kolejnym po Pogbie czy Januzaju młodzikiem z wielkim talentem, na pewno większym niż Cleverey, którego w playarenie połowa ludzi by zjadła skilsami.
» 30 marca 2014, 12:06 #66
voocash91: Ten człowiek może się do czegoś przydać? Do czego się pytam panie ekspercie? W MU za wysokie są progi dla niego i zbyt często się potyka. Niech sobie idzie. Nie będę za nim płakał
» 30 marca 2014, 12:13 #65
jaratkow: W United są tylko 2 osoby, które powinny bezpowrotnie udać się do Evertonu. To Moyes i Fellaini. Gdyby w ich miejsce przyszedł do nas Martinez wtedy nie potrzebowalibyśmy gigantycznych transferów by drużyna zaczęła grać.
» 30 marca 2014, 12:47 #64
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 17:20

Panie ekspercie, do czego on ma się nam przydać nawet na lawce? Wpuscic go gdy wygrywamy z jakimiś ogórkami bo na lepszych nie można sobie pozwolić na błędy przy korzystnym wyniku a on je popełnia bardzo czesto i starać się utrzymywać piłkę na własnej połowie dzięki jego podaniom ? Otoz nie, bo United grajac z takim WHU czy swansea nie ma bronic wyniku lecz woakowac tyle bramek ile wlezie bo to wlasnie Diably. No okej, moze nie z tym trenerem. Czy wtedy gdy trzeba gonic wynik i na pewno taki gość jak by się przydał, by wysuwać piłkę obrońcom by było im wygodniej posłać dluga na rooneya lub rvp myśląc a noz się coś im uda. Ja mógłbym zrozumieć takie pisanie, gdy ten piłkarz miałby 20 lat i sie ogrywal ale nie, on ma tych meczy juz dosyć sporo i sam nie wiem czym sobie zasłużył na tyle występów. Piszesz, ze przyda sie jeszcze ze względu na jego waleczność i nieustępliwość a zawsze gdy go widzę to wydaje mi sie, ze gra tak, jakby przed tym meczem robił 12h na budowie. Zarobic 15 mln na takim grajku osłabiając rywala - czemu nie.
» 30 marca 2014, 17:16 #63
pWned: Zauważyłem błąd w ankiecie. Powinno być Tak lub Tak.
» 30 marca 2014, 12:01 #62
Paxius: Pierwszy do odstrzału w najbliższym okienku. Jeżeli naprawdę Everton chce za niego dać 15 mln funtów to nie ma co się zastanawiać.
» 30 marca 2014, 11:53 #61
Muuuuuuuuuuu: Też mi news. Martinez zastąpi Wengera w Arsenalu więc Moyes wróci do Evertonu.

A przecież nie zostawiłby swojego ulubieńca w MU. Stąd transfer.

Takie moje marzenia:)
» 30 marca 2014, 11:48 #60
Beere: Jeżeli daliby 15 mln funtów, to powinien odejść. Mimo wszystko, lubię go i szanuję.
» 30 marca 2014, 11:41 #59
Mike91: Czyżby karta przetargowa w walce o Bainesa?
» 30 marca 2014, 11:34 #58
brylaantowy: nie chcę żeby odchodził, bo bardzo go lubię ale dla niego samego lepiej będzie jak odejdzie. w Evertonie pewnie rozwinął by skrzydła i pokazałby na co go stać
» 30 marca 2014, 11:24 #57
jaratkow: Masz rację. Moyes zabija nie tylko wszystkie klubowe rekordy ale także talenty...
» 30 marca 2014, 11:36 #56
emenems: że co? zabija talenty? Wiesz ilu piłkarzy pod jego skrzydłem wyrosło na grajków? Rooney, teraz Januzaja wprowadził do zespołu, gdzie Ty tutaj widzisz zabijanie talentów?
» 30 marca 2014, 12:10 #55
Beere: To chyba była ironia.
» 30 marca 2014, 12:30 #54
jaratkow: Emenems: wiesz, nie lubię "gdybania" więc nie będę się zastanawiał gdzie dziś byłby Rooney gdyby odpowiednio wcześnie nie opuścił Evertonu... Za to wszyscy widzimy gdzie pod rządami Moyesa jest United :-(
» 30 marca 2014, 12:53 #53
CJQualls: Emenems i beere 2 fanboye mojsa i cleva, dalej bronia tych kalek. Za ten magiczny duet to bym im nawet dopłacił. Najlepiej niech jeszcze wezma ze soba fellainiego. A w 2 stronę, martinez, barkley i coleman. Ale by było pięknie.
» 31 marca 2014, 17:04 #52
Bartoosh21: P.S. Tak odnośnie usilnego stawiania na np. Cleverleya... Zauważyliście że United usilnie stawia na Angoli i dostaje baty, a takie City gra 1 Anglikiem w 1 składzie (Hart) czasem z ławki Milner (wow!)
podobnie choć lepiej Arsenal - Gibbs lub Chamberlain/Walcott no i Wilshere, czasem gra 2 maks 3 na raz w Angielskim klubie.. w obu zespołach dużą większość Anglików w kadrze zaliczyć można prędzej do rezerw..

Chelsea stawia na Terry'ego i Cahilla + Lampard a reszta składu? obcokrajowcy! tylko Cole grzeje ławe, w kadrze nie ma więcej Anglików, oprócz jakichś młodzików z rezerw ale też nie jest tu różowo, a przypomnę że Terry, Cole i Lamps są po 30stce.. na wypożyczeniu 1 Anglik, który kiedyś może grać w 1 składzie - Bertrand..

Liverpool, z zespołów z czołówki to tu jest chyba najlepiej bo, zwykle gra Gerrard, Sturridge i Johnson coraz częściej gra Flanagan i czasem Sterling reszta to obcokrajowcy. Fakt, do łask wrócił Henderson i łącznie daje nam to "aż" 6 Anglików grających w miarę regularnie..

a teraz United:

często gra Jones i Smalling, do tego Ferdinand, mamy Carricka, Cleverleya, Younga.. do tego dochodzi Welbeck oraz oczywiście Rooney daje to 8 Anglików grających w miarę regularnie w 1 drrużynie... czy to dobra droga? pokazuje to chyba tabela.. oczywiście nie można czepiać się Rooneya, Jonesa Welbecka czy Carricka ale reszta raczej nie prezentuje poziomu który pozwoliłby grać tym zawodnikom w którymkolwiek z powyżej wymienionych klubów.. Smalling - może coś z niego będzie ale reszta?

Clev ma dużo bardziej perspektywicznego od siebie rywala w United - Nicka Powella, to młody Anglik powinien zastąpić Toma, jeżeli nie kupimy żadnego rozgrywającego..
» 30 marca 2014, 11:21 #51
trikos: A co w tym złego? To bardzo dobrze Manchester zawsze był dostarczycielem reprezentantów. Shaw+Barkley w następnym sezonie i oczywiście Nick Powell oraz Wilf Zaha.
» 30 marca 2014, 11:30 #50
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 11:47

a Clichy to co? nie anglik?


btw. Zaha nie miesci sie juz nawet w 11 CP.....
» 30 marca 2014, 11:46 #49
mcis: sorry za drugi post po sobie, ale edycje juz wykorzysalem.

@trikos

podniecasz sie Zaha, a wiesz kto go wygryzl ze sklau Cardiff? no zgdadnij.... Fabio. tam wola wystawic obronce na skrzydle niz naszego CRv2. pozdrawiam
» 30 marca 2014, 11:49 #48
Bartoosh21: Clichy kolego to Francuz ;/ omg
» 30 marca 2014, 11:57 #47
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 11:59

o bardzo przepraszam, moj blad

cala kariera w Arsenalu, wychowanek i zaczalem o nim myslec jak o Angliku
» 30 marca 2014, 11:58 #46
Bartoosh21: Tricos.. jeżeli Younga, Cleverleya i Rio zastąpi Shaw Powell i Barkley oraz Zaha to ok
» 30 marca 2014, 11:58 #45
mcis: powaznie. wyjawcie mi sekret Zahy... bo nie wiem co wam sie w nim podoba
» 30 marca 2014, 12:01 #44
karim: @mcis Fabio został wczoraj wystawiony na prawym skrzydle po czym zmieniony został już w bodajże 36min za Zahę ;)
» 30 marca 2014, 12:17 #43
mcis: kontuzja
» 30 marca 2014, 12:19 #42
Makavelli88: czemu gra malo anglikow? to proste.wiekszosc nie jest tak technicznie zaawansowana jak brazylijczycy czy hiszpanie. wiekszosc to zwykle przecinaki bazujace na kondycjii i sile.a samym zabieganiem rywala to juz nie wiele sie zdziala a chcac grac futbol kombinacyjny trzeba stawiac na obcokrajowcow.
» 30 marca 2014, 12:25 #41
CeTe: Czy warto sprzedawac zawodnika ktory ma najwiecej wymienionych podan z DDG? przeciez to bardzo zgrany duet...

ale tak serio to niech oni go wezma za te 15mln i doloza za tego Carvalho bo u niego widac spokoj w grze do tego ma tylko 21 lat wiec moze byc udana inwestycja na ladnych pare lat
» 30 marca 2014, 11:21 #40
champione2013: Co będzie mieć do gadania Moyes jak po sezonie zostanie wypi... dyscyplinarnie :)?
» 30 marca 2014, 11:20 #39
jaratkow: "Menadzer Czerwonych Diabłów obawia się, że Cleverley na Goodison Park może rozwinąć skrzydła"... Ale jest doskonały sposób na to by Cleverley nie rozwinął tam skrzydeł! Wystarczy zaproponować Evertonowi transakcję wiązaną: Tom idzie do Evertonu razem z Moyesem a Martinez trafia na Old Trafford. Jakby się zgodzili nawet płacić bym im nie kazał
» 30 marca 2014, 11:17 #38
champione2013: Za taką kasę to bym dowiózł pod budynek klubowy pogratulował udanego zakupu i ruszył z piskiem opon .
» 30 marca 2014, 11:17 #37
kocio10: Dokładnie :D
» 30 marca 2014, 11:53 #36
kanapkaa: Jak odejdzie to bądźmy pewni, że w meczu na OT strzeli nam ze dwa gole. Zawsze tak jest.

Ale nie róbmy sobie nadziei, nie odejdzie, zbyt duże plecy ma u kogoś...
» 30 marca 2014, 11:17 #35
Chestnut: Kogo mamy w środku Fellaini, Wypalony Carrick i Fletcher. Najpierw kogoś kupić, a potem najwyżej go sprzedać. No i to jest liga angielska, nie chce tu drugiego City w którym gra tylko jeden anglik Hart.
» 30 marca 2014, 11:15 #34
dev13: Oddac Cleva jeżeli kupiec się znajdzie i da jakies przyzwoite pieniadze bo to moze i niezly grajek ale nie na poziom LM i walki o mistrzostwo PL w nastepnych latach.
» 30 marca 2014, 11:12 #33
slaweknh: Nie wiem czy Martinez oszalał,ale 1`5 mln za takie beztalencie to super sprawa.

David Moyes nie pali się jednak do sprzedaży reprezentanta Anglii. Menadżer Czerwonych Diabłów obawia się, że Cleverley na Goodison Park może rozwinąć skrzydła i wówczas wszyscy będą żałować sprzedaży Anglika.-jezeli mojs tak uwaza to po raz 100 potwierza swoja indolencje umyslowa.

Trzeba zaczas porzadki w klubie .
» 30 marca 2014, 11:11 #32
nomati666: Takie pytanko - kto ma wyłożyć te 15 baniek? My czy Everton?
» 30 marca 2014, 11:04 #31
reddevil7777: 15 mln za cleva, to ja się nie dziwię że my dajemy za carvalho 37 mln. Oddać go błyskawicznie, nawet nie negocjować.
» 30 marca 2014, 11:02 #30
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 11:05

15mln funtów? oddać z pocałowaniem ręki.. dokładamy 10-15 i mamy np Gundogana :O
nie hejtuje Cleva jako Cleva..może będzie dobrym rozgrywającym ale..
1. on chyba nie wie czy być rozgrywającym czy defensywnym pomocnikiem
2. nie pokazuje zupełnie nic ciekawego w United.. przez kilka lat w 1 drużynie i wyszły mu może 4 mecze i 5 fajnych zagrań.

Clev jest takim drugim Gibsonem.. trzymanym w drużynie bo może coś z niego będzie i jest wychowankiem ale odstaje poziomem od najlepszych ŚP w lidze i na świecie o 2 poziomy albo lepiej
» 30 marca 2014, 10:59 #29
IJ09: Gibson chociaż od czasu do czasu dołożył ładną bramkę z dystansu :D
» 30 marca 2014, 11:03 #28
Bartoosh21: Clev też strzelił kilka ładnych, ale 3-4 gole na 4-5 sezonów to za mało i to bardzo za mało.. Patrz na Lampadra czy Gerrarda obaj to pozycja Cleva i co? można? można.. wiadomo, to nie jego poziom ale chodzi o pozycje na której gra..
» 30 marca 2014, 11:07 #27
charnas: Cleverley za Colemana! Ten człowiek rozwiązałby cały problem z wiecznie kontuzjowaną prawą obroną.
» 30 marca 2014, 10:56 #26
AJ44: Świetna opcja, Coleman to jest mistrz!
» 30 marca 2014, 10:59 #25
nosiema: szczerze to wolałbym, żeby clev został i czasem pogrywał w meczach z ogórkami, a sprzedana została ta afrokaleka
» 30 marca 2014, 10:55 #24
reddevil7777: no ty jesteś nie nienormalny, albo trollujesz.
» 30 marca 2014, 11:01 #23
reddevil7777: usuń nie* pierwsze
» 30 marca 2014, 12:59 #22
dev13: Jak Everton chce dać 15 mln to sprzedawac bez zastanowienia za ta kwote mozna naprawde spokojnie znależć w Płd Ameryce bardzo dobrego piłkarza tylko trzeba sie przylozyć skauting chyba w United jest ogarniety ;)
» 30 marca 2014, 10:44 #21
showdark: a myslalem ze to bedzie pierwsza ankeita na dp ktora bedzie miala 100% odpowidz na tak, nie rozumiem kto chce go trzymac w United, z całym szacunkiem do niego, zapowiadał sie swietnie ale nie wypalil i jest zupelnie przecietnym pilkarzem, nawet nie wiem czy na miare evertonu ;p
» 30 marca 2014, 10:44 #20
Daminek8: Pewnie odchodząc z United zacznie grać w końcu w piłkę. Tylko czy będzie to oznaczać że był za słaby na United, za mało grał w pierwszym składzie czy też zbyt duża presja na nim ciążyła. Obecnie wiem tylko, że teraz wygląda piłkarsko strasznie.
» 30 marca 2014, 10:39 #19
misiek88: Jezu, 15 mln! nawet się nie zastanawiać tylko brać!
» 30 marca 2014, 10:35 #18
mickb: nawet jeśli miałby zacząć tam grać przyzwoicie to marna szansa, że zacznie u nas, tu ciągle na nim ciąży presja i spore wymagania i to się już nie zmieni, więc to że tam mu zacznie iść wcale nie oznacza tego, że jak by u nas został to też by się tak stało
» 30 marca 2014, 10:30 #17
Nani27: Chyba 15 mln to troche za dużo jak na niego :D
W sumie szkoda mi gościa , ciągle jest krytykowany, niby jest za co , ale widać , że chłopak się stara , ale mu nie wychodzi. Ze względu na to , że jest wychowankiem, to zostawiłbym go chociaż na ławkę rezerwowych(home grown)
» 30 marca 2014, 10:29 #16
Arhemist: TAK!! WON WRESZCIE!!11
» 30 marca 2014, 10:28 #15
Pomarancz: Niech go biorą a do nas Barkley. ;)
» 30 marca 2014, 10:27 #14
seju: Ej ale kto płaci te 15mln? Everton czy MU, bo nie kumam:)
» 30 marca 2014, 10:23 #13
Welbzz: 15 mln za Cleva hahahahahahahahahahahahahahaahahahhaahahahahahahhahahaah!!
» 30 marca 2014, 10:21 #12
crupek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 10:28

i z czego cieszysz jape? nie zdziwiłbym się gdybyśmy go sprzedali a on by naprawdę zaczął super grać. chłopak jest ciągle pod ogromną presją pseudo fanów takich jak ty. każde jego podanie jest potem omawiane przez kibiców. ciekawe jak ty byś się czuł, gdybyś całe swoje serce oddał dla klubu, a po swoim każdym występie słyszałbyś, że jesteś nieudacznikiem. to też jest człowiek, i należy mu się szacunek, nawet z takiego powodu, że zawsze był w klubie (jest wychowankiem) i nigdy na nic nie narzekał mimo takich komentarzy.
» 30 marca 2014, 10:27 #11
cvx: Cieszy japę bo Clev jest za słaby na United. Presja nie wzięła się znikąd. Zawodził w kolejnych meczach to potem już każdy jego mecz był krytykowany. Zresztą słusznie, ostartnio też grał beznadziejnie
» 30 marca 2014, 10:30 #10
seju: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 10:31

No taa. Mam mieć szacun że za jakieś 80tys funtów tygodniowo gra jak średniak z polskiej ligi w jednym z najlepszych klubów świata? Ten człowiek to pomyłka systemu szkoleniowego i wielce mnie ucieszy, gdy kiedyś pokopie w Piaście Gliwice, bo na Premiership nawet na ławe w Fulham jest za słaby.
» 30 marca 2014, 10:30 #9
Innowierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.03.2014 10:49

crupek, tylko widzisz, najlepszych piłkarzy od zwykłych ligowców odróżnia to, że gra pod presją nie sprawia im żadnych problemów, a nawet wprost nakręca. Czy w takich klubach jak United jest miejsce dla średniaków? Pewnie, żaden klub nie składa się z samych gwiazdorów. Czy w środku pomocy, na newralgicznej pozycji, klubu takiego jak United jest miejsce dla średniaków? Niestety tak, ale nie powinno! Sorki, ale Clev może być u nas zmiennikiem, ale nie zostanie "mózgiem" tej drużyny, no wyżej d. nie podskoczy. Jak się pojawia okazja opchnięcia go za co najmniej niezły hajs to trza korzystać. Myślisz, że za podobną kwotę nie znajdziemy (tu już rola menago i sztabu) fajniejszego, jeszcze młodszego chłopaszka na jego miejsce na zmiany i puchary? Bo kwestię kupienia prawdziwego, topowego rozgr. uważam za oczywistą, czy Tom zostanie, czy nie. Osobiście życzyłbym sobie jego odejścia jako prezent na lipcowe urodziny, jeszcze za tego piętnastaka tym bardziej. I bardzo jest możliwe, że w takim Evertonie faktycznie będzie dobrze grał, ale to nie znaczy, że "dyrygentura" topowymi zespołami jest w jego zasięgu, bo nie jest. Dość długo oglądamy już gościa i poprawy jakości to raczej nie widać, wprost przeciwnie moim zdaniem
» 30 marca 2014, 10:43 #8
kamil496: seju, nie pisz, że na ławę Fulham jest za słaby, bo z tym Fulham zremisowalismy, ba mozna było przegrać :)
» 30 marca 2014, 10:47 #7
champione2013: tak Gibson też miał wspaniale grać a Anderson pokazać na co go stać w Fiorze wszystkim się udało i żałujemy utraty zawodników do dzis .
» 30 marca 2014, 11:18 #6
diabelek1: @crupek - Idioto, a co może ma się popłakać za to że go kibice hejtują?
80tyś tygodniowo, to też bym miał na każdego wyjebke i mogę się założyć, że on z tych żartów sam się śmieje.
» 30 marca 2014, 11:39 #5
crupek: Po pierwsze nie wyzywaj bo nic ci nie zrobiłem. Po drugie. Tak napewno śmieje się z tego i dlatego zamknął konto na FB i Twitterze. Po trzecie powtarzam znowu to nie ty płacisz!
» 30 marca 2014, 12:11 #4
devil897: Każdy piłkarz w takim klubie jest pod ogromną presją inteligencie ! Nigdy nie grał na poziomie United , więc gdyby trafił do sredniaka to faktycznie moglby zacząc super grac hehe Mam nadzieje ze Moyes szybko go wywali
» 30 marca 2014, 12:37 #3
TomcioGGMU: Ale oddał sie klubowi i troszkę szkoda..
» 30 marca 2014, 13:14 #2
seju: Jeśli ktoś w MU ma problemy z presją to powinien zmienić klub. Tyle w temacie.
» 30 marca 2014, 14:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.