Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Możemy pokonać Olympiakos

» 17 marca 2014, 12:07 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
David Moyes wierzy, że jego podopieczni są w stanie odwrócić losy rywalizacji z Olympiakosem Pireus w 1/8 finału Ligi Mistrzów.
Moyes: Możemy pokonać Olympiakos
» David Moyes wierzy w nagły zwrot zdarzeń na Old Trafford
Czerwone Diabły w środę będą starały się odrobić dwubramkową stratę z pierwszego spotkania.

- Zawodnicy są w stanie odwrócić losy rywalizacji. Wszyscy jesteśmy zdesperowani, by wrócić na właściwe tory i dać kibicom powody do zachwytu. Oni dzielnie wspierali nas przez cały mecz z Liverpoolem, lecz my nie byliśmy w stanie odwdzięczyć się korzystnym rezultatem - stwierdził szkocki szkoleniowiec.

- W Grecji fani Olympiakosu również wzorowo odegrali swoją rolę, więc mam nadzieję, że atmosfera na Old Trafford będzie spektakularna. Musimy rzucić się przeciwnikowi do gardła, aby zwyciężyć. Nie kalkulujemy, chcemy jak najszybciej odrobić straty. Oczywiście nie będzie to lekkomyślne natarcie, które mogłoby jeszcze bardziej utrudnić naszą sytuację. Zrobimy wszystko, by pozostać w Lidze Mistrzów - dodał menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Juan Mata: Po burzy wychodzi słońce
Następny news »
Wayne Rooney dziękuje wiernym fanom

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (168)


lukas255: Powinien swoja pewnosc przenosic na druzyne, ale takimi wypowiedziami pokazuje swoja bezradnosc i jakikolwiek charakter.
» 18 marca 2014, 20:24 #145
Yaankes: Możesz to ty ewentualnie się podać do dymisji, wtedy wreszcie kibice United poprą Twoje decyzje.

Trener przed meczem CL mówi "Możemy pokonać Olympiakos", przed takim meczem, po kompromitacji z Liverpoolem trener "z jajami" musi powiedzieć "Gramy u siebie, musimy zgnieść rywala i stać nas by to zrobić", a nie takie możemy... sremy... niekompetentny bałwan.
» 18 marca 2014, 16:35 #144
vip14: Też jestem dobrej myśli, ale Moyes weź się do roboty! Jeśli jutrzejszego meczu nie wygramy to najprawdopodobniej wylecisz po sezonie z United.
» 18 marca 2014, 15:58 #143
Pomarancz: "Możemy" genialny tekst Moyes'a, za każdym razem jak to mówi to przegrywamy. ;)
» 18 marca 2014, 15:56 #142
sznaucer: A godzinę po meczu z Olimpiakosem wypowiedź Moyesa: "Możemy pokonać West Ham".
» 18 marca 2014, 15:00 #141
Deluxe: Możemy pokonać Olympiakos tak samo, jak mogliśmy pokonać Liverpool i całą resztę. Moyes, zmień pan taktykę. Trzymam się zdania wyrażonego przeze mnie parę miesięcy temu - Moyesowi brakuje charakteru przywódcy i jaj. Trener musi umieć krzyknąć, wypracować sobie szacunek etc., a nawet budzić postrach, jak to robił Boss. Ciekawe, czy Moyes trochę się wyrobi, zanim ktoś nie straci cierpliwości i nie wywali go z United. Chcę w to wierzyć, chociaż to jak wierzenie w cuda. Ech.
» 18 marca 2014, 10:36 #140
belman: Moyes: Możemy pokonać Olympiakos. Kur... pokonamy Olympiakos tak masz zaczynac swoje zdanie panie Moyes. !!
» 18 marca 2014, 09:50 #139
trance: Ja już tylko czekam na koniec sezonu, takiej porażki, żenady i beznadziejności nigdy bym się nie spodziewał, ta miernota niczym rudy cudak opowiada wciąż jakieś bzdury, nie zna się na swoim fachu, przerosło go to kilkukrotnie, a nam zostały co najmniej dwa stracone sezony.
» 18 marca 2014, 09:06 #138
maklo9: Ja widze taki sklad

DDG

Rafael Vidic Jones Evra

Cleverley Fellaini Fletcher Young

Rooney

Wellbeck

Cleverley na prawym skrzydle bo jakis tam drybling ma a moze by odzyskal ciag na bramke ktory kiedys posiadal
» 18 marca 2014, 03:53 #137
champione2013: oho zaczyna się Clev na skrzydle bo ma drybling trzymajcie mnie ... on do przodu nie potrafi zagrać a ty wymagasz od niego dryblingu .
» 18 marca 2014, 09:57 #136
maklo9: kiedys potrafil grac do przodu i nie bal sie dryblowac, pytanie co sie stalo ze ta uzytecznosc zatracil
» 18 marca 2014, 15:34 #135
Szilk: Niech wygrają 3:1 i odpadną - będzie mniejszy wstyd jak gra z kimkolwiek w następnej rundzie i ciężki nokaut- bo inaczej przy tym MENADŻERZE być nie może. A po tym odpadnięciu liczę, że odda się do dyspozycji Zarządu, a ten Go zwolni.
» 18 marca 2014, 00:29 #134
winers: Proponuję temu trenerzynie następujące ustawienie, które może, a raczej morze, pokonać Olimpiakos. Ustawienie 1,4,3,3 bo musimy atakować. W bramce: Marouane Fellaini. Obrona: PO - Robin van Persie, SO - Antonio Valencia i Wayne Rooney, LO - Anders Lindegaard. Pomoc: Guillermo Varela, Rio Ferdinand, Patrice Evra. Atak: Alexander BĂźttner, Nemanja Vidić, Rafael Da Silva. To tak zaskoczy przeciwnika, że nim dojdzie do siebie, to straci ze sześć bramek. A tak na poważnie, to jeszcze przed meczem, który bardzo chcę żeby był wygrany, to napiszę po raz tysięczny: moyes out! Out! OUT!. Bo nie ważne jakim składem wyjdziemy i tak będziemy wolniejsi od przeciwnika, będziemy mieli kłopoty z dośrodkowaniami, będziemy mieli kłopoty z przyjęciem piłki, nie będziemy grali z pierwszej piłki, nie wytrzymamy presingu, nie będziemy wiedzieć w co gramy. Bo moyes niszczy ten Klub. Nasz Klub. Nasz ukochany Klub. Więc precz! moyes precz!
» 17 marca 2014, 20:43 #133
tomcio89: Ja boję się tylko o to, że po "słabym" sezonie odejdzie od nas kilku zawodników i znowu Moyes będzie musiał budować zespół od nowa ... Bedzię dobrze ... Odrodzimy się :D
» 17 marca 2014, 19:47 #132
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 20:50

O jakim zespole mowa ? City ? Bo w United nie ma zespołu jest kilkunastu zawodników...
Są jak orkiestra której ktoś (M...)nuty zaje...ł
Ale dowcip ci się udał.... Moyes "znowu będzie budował" hehe
» 17 marca 2014, 20:46 #131
szabo1878: wygrac to moze wygramy. byle sie nie skonczylo tak ze bedziemy wygrywac 3;0 i w ostatniej minucie np Carrick sie uchyli przed strzalem, albo Rafael sprobuje swoich sil w koszykowce i skonczy sie 3;1
» 17 marca 2014, 19:18 #130
EnJoy: nima szans Grecy nam pierdo*lna jedna bramke i bedzie po sprawie a przy naszej fanstastycznej obronie jest bardzo prawdopodobne..
» 17 marca 2014, 19:07 #129
jari13: Pytanie jest takie czy Moyes wie co zrobić, żeby w przyszłym sezonie nasza gra wyglądała dobrze. Coś jest nie tak jeżeli takim zawodnikom jak Mata i Rooney piłka zaczyna się odbijać. Ten sezon jest dla nas skończony (pewnie nie przejdziemy Olimpiakosu), ale są w klubie ludzie, którzy muszą zrobić coś w rodzaju audytu. Gdzie zostały popełnione błędy. Moim zdaniem nie jest tak, że zawodnicy grają przeciw trenerowi, ale jeżeli Mata w pierwszych meczach grał dobrze, a po miesiącu treningów Moyesa nie jest w stanie opanować piłki to Moyes musi coś zmienić, a idzie w zaparte co denerwuje kibiców. Dlaczego nie wypowie się na temat sytuacji w klubie nie mówi o planach?
» 17 marca 2014, 19:03 #128
HDMIMOD: Bardzo sie ciesze ,ze w tym sezonie naszemu klubowi nie idzie i zbiera na kazdym froncie baty. Dopiero teraz widac ,kto naprawde ma w sercu United . Kibice sukcesu ,tak mozna nazwac 90 % piszacych tu komentarze ZENADA
Ja wierze ,ze w dluzszym terminie ten trener da sobie rade. Trzeba czasu ,pracy i poswiecenia , zeby to wszystko zagralo .Przebudowa druzyny byla konieczna juz wczesniej ,nawet za Fergusona nie grali porywajaco .
» 17 marca 2014, 19:00 #127
uzio: "Bardzo sie ciesze ,ze w tym sezonie naszemu klubowi nie idzie i zbiera na kazdym froncie baty." powiedział prawdziwy kibic.... Jeżeli uważasz że prawdziwy kibic to idiota który robi to co mu każą i nie zależnie od poczynań wychwala swój klub to powodzenia Glazerowie na pewno się ucieszą.... To że ludzie narzekają na wyniki i na Moyesa nie znaczy że są sezonowcami ale chcą oglądać swój klub w jak najlepszej dyspozycji.
» 17 marca 2014, 20:02 #126
Diabelred: Wygrac moze i wygramy, jednak watpie, ze awansujemy. Wystarczy, ze Grecy strzela choc 1 bramke, no to bedzie juz praktycznie po zawodach.
» 17 marca 2014, 18:57 #125
MtN: Moyes: Możemy pokonać Olympiakos REALLY?
» 17 marca 2014, 18:55 #124
UnMishii: Ale to zabawne - pod jedną wypowiedzią Moyesa tyle komentarzy ile przy niektórych zwycięskich meczach ;)
» 17 marca 2014, 18:47 #123
rybka87: ...Mozemy pokonac Olympiakos...? My MUSIMY(!!) pokonac Olympiakos.
» 17 marca 2014, 18:33 #122
PR1OR: Moyes, ma racje... możemy ich pokonać na dzień dzisiejszy ale jak nie dojadą na mecz i dostaną walkower... bo innego sposobu przy obecnej grze nie ma... w meczu z Liverpoolem pierwszy strzał na bramkę oddaliśmy dopiero w 41 minucie, więc z takimi statami braknie nam z Grakami 90 minut aby cokolwiek strzelić a już nie mówiąc o traceniu bramek
» 17 marca 2014, 18:25 #121
Xeravin: MOŻEMY HAHAHHA CO ZA OFERMA
» 17 marca 2014, 18:19 #120
Urtopy: Możemy pokonać nawet Bayern Monachium. Wystarczy tylko taktyka i ludzie co się sprawdzą...
» 17 marca 2014, 18:16 #119
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 18:13

Tren VIII Do Fergusona

Wielkieś mi uczynił pustki w domu moim
Mój drogi Fergusonie z United tym zniknienim swoim.
Pełno nas a jakby nikogo nie było
Z jednem przeżuwającym gumę Krwinosem tak wiele ubyło.
Sir Bobby się zamartwia a każdy kibic z utęsknieniem w strone Manchesteru spogląda.
Na samo wsponienie zwycięstwa na Camop Nou czy Łużnikach serca się cieszyły naszego grona kibica.
Nastała era Mojesa i porażek pełna pula zawitała. Cóż naszym piłkarzom zrobiła ta ruda PAŁA.
Również Glazerowie niezbyt cieszą ryje bo im akcje na giełdzie spadają na łeb, szyje.
Dawniej miast łazić po marketach lub siedzieć w kościele to fani Mu w Niedziele masowo okupowali przy TV fotele.
Jeszcze rok temu wszyscy krzyknęli o Boże!! Kiedy Turek Naniego wywalał z boiska jakby ten komuś złamał nogę.
Wtedy walczyliśmy zaciekle z największymi a teraz nawet Olimpiakos pakuje nas do drewnianej skrzyni!!
Lecz niebawem nowe czasy powitamy gdyż koniec jest już bliski i po blamażu z City wyjebią Mojesa na ten ryj krościsty.
A na sam koniec napisze jeszcze jedno zdanie:
Do Manchester United Sir Alexa Fergusona racz nam wrócić Panie!










Prawa zastrzeżone swoich wypocin przez Kamilllo7 XD :P

Mam jeszcze kilka pomysłów wiec czekam na propozycje adminów utworzenia kącika literackieg! ^^

Pozdro
» 17 marca 2014, 18:10 #118
Bydgoszczanin: Jeśli mam być szczery - słabe.
» 17 marca 2014, 18:34 #117
kamilllo7: Przecież to żarty a drugim Kochanowskim nie jestem :P
» 17 marca 2014, 18:48 #116
kamilllo7: Wiem że pewnie boli cie że jade po Mojesie bo widze że nadal jest jego fanem.
Ale wolałem sie postarać niż pisać rzeczy w stylu "Moyes Out" które nic nie wnoszą.
» 17 marca 2014, 19:01 #115
raszer: Możemy pokonać Liverpool....
Możemy pokonać Olympiakos.
Możemy za rok nie grać w LM, a nawet LE.
» 17 marca 2014, 18:10 #114
InSaneR: De Gea
Rafael Jones Vidic Evra
Carrick Fletcher
Mata Kagawa Januzaj
Rooney

Jeśli nasz geniusz futbolu wystawiłby taki skład,to może byłyby minimalne szanse,ale znając życie w 1szej jedenastce ujrzymy Cleverleya,Younga,Valencie,RvP itd...
» 17 marca 2014, 18:07 #113
PR1OR: Carricki i Fletcher w duecie to na pewno zwojujemy LM xD
» 17 marca 2014, 18:27 #112
jari13: Mata nie może grać w LM
» 17 marca 2014, 18:39 #111
InSaneR: Lepszy Fletcher,który pokazuje,że mu sie chce grać,niż Fellaini... a co do Maty to zapomniałem,w jego miejsce Welbeck,innej opcji nie widze...
» 17 marca 2014, 20:49 #110
PR1OR: Fletcher'owi chce się grać? chyba w wypowiedziach przed i po meczowych bo na boisku tego nie widać.
» 18 marca 2014, 13:48 #109
matlas: Zgadzam się w końcu z Moyesem, możemy pokonać Olympiakos...ale dodałbym że Olympiakos może pokonać nas ;) Smutna prawda, ale w obecnej formie i z obecnymi nastrojami mamy równe szanse w meczu z grekami, grając na Old Trafford.
» 17 marca 2014, 17:46 #108
Marllo: Tak samo jak mogliśmy pokonać liverpool :O
» 17 marca 2014, 17:43 #107
RedSayGone: Najprawdopodobniej ostatni mecz... Moyes potrzebuje czasu i ma całe 53godziny (plus to co doliczy sędzia), żeby się nacieszysz byciem w United!
Chociaż bez względu na wynik meczu w LM wstydzę się za to co Moyes zrobił z MU...
» 17 marca 2014, 17:38 #106
jaratkow: Wiesz, gdybym miał choć odrobinę pewności, że Moyes może po środowym meczu wylecieć - pierwszy i ostatni raz w życiu życzyłbym United przegranej
» 17 marca 2014, 18:06 #105
DiscoEvil: Jaratkow nie ty jeden. Choc z bolem patrzylbym na ten mecz to i tak cieszylbym sie.
» 17 marca 2014, 20:41 #104
EnJoy: tak jak liverpool??ALBO nie bierz na ławke naniego wejz janga
» 17 marca 2014, 17:31 #103
kuba90: W kółko to samo możemy możemy... ble ble ble i ta nadzieja która znika po 15 minutach gry jedno jest pewne z Tobą DM nic nie możemy! Out Out Out już wystarczy!
» 17 marca 2014, 17:27 #102
rooney99: Bystrzak z cb Moyes.
» 17 marca 2014, 17:19 #101
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 16:47

Żadnych Van Persich zadnych Cleverlejów na mecz z Olimpiakosem !! Na dzień dzisiejszy Van Persie z Rooneyem w ataku to żadne zagrożenie dla bramkarza przeciwnej drużyny,Robin ławka Roo na szpicy obowiązkowo,za nim kagawa i na bokach Januzaj oraz Nani a jak nie to Welbeck i jazda od pierwszego gwizdka ogień a nie chaos jak dotychczas.
» 17 marca 2014, 16:44 #100
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 16:49

Nani dopiero co po kontuzji wrocil i do razu 1 sklad na tak wazny mecz?
» 17 marca 2014, 16:48 #99
maxior1993: jeżeli jutro zobacze cleverleya w składzie od początku to będzie porażka gwarantowana rooney musi grać na ataku a kagawa za nim a nie na żadnym skrzydle niech posadzi tego robina na ławe bo jak znowu bedą grali razem z rooneyem to nic nie szczelą
» 17 marca 2014, 16:31 #98
maxior1993: i jeszcze jedno jak odpadniemy i tego kretyna nie zwolnią to znaczy że moyes żądzi zarządem skoro nie mają jjaj żeby go wywalić i sciągnąć np kloppa
» 17 marca 2014, 16:32 #97
huxx: Ty też pokaż, że masz jaja - kup słownik i zacznij z niego korzystać.
» 17 marca 2014, 17:46 #96
maxior1993: jebaj sie cwelu
» 17 marca 2014, 20:55 #95
huxx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 12:22

I dalej niepoprawnie. Smutne. Musisz być na poziomie ameby skoro nie potrafisz opanować ojczystego języka, którym posługujesz się każdego dnia.
» 18 marca 2014, 12:19 #94
gafciu7: oczywiście, że możemy:) ale w przyszłym sezonie

coraz bardziej drażnią mnie tego typu wypowiedzi
» 17 marca 2014, 16:28 #93
brylaantowy: De Gea
Rafael - Vidic - Jones - Evra
Fellaini
Mata - Kagawa - Januzaj
Rooney - Welbeck

4-1-3-2 ?
» 17 marca 2014, 16:18 #92
DiablesRouges: Mata?
» 17 marca 2014, 16:22 #91
uzio: Mata na pewno zagra w lidze mistrzów..... co do składu to chyba wszyscy są zgodni (oprócz Moyesa) że RvP jest bez formy i wystawianie go nie ma sensu. Środek pomocy to chyba Carrick Fellaini właściwie nie mamy zbyt dużego wyboru. Na skrzydła może Januzaj z Welbeckiem a atak Kagawa Rooney w końcu musimy zaatakować a gdyby przynajmniej Moyes spróbował takiego ustawienia to pokazałby że chce coś zmienić.
» 17 marca 2014, 16:50 #90
R4ttle: Kagawa na atak?
» 17 marca 2014, 18:37 #89
brylaantowy: Zapomniałem ze mata nie gra. To za niego nani? Podobno wrócił i pewnie jest głodny gry
» 18 marca 2014, 10:31 #88
TomcioGGMU: Zamknijcie juz te wasze ruje dajcie mu cos robic !!111 Zobaczycie on osiągnie jeszcze sukces to jest pewne !! A takich kibiców to podziekował idźcie sobie kibicować $hity lub Chelsea jak sie wam nie podoba !!
» 17 marca 2014, 16:17 #87
wojtix: Sukces już jest. Kiedy ostatnio był jakiś sezon, w którym pobiliśmy tyle rekordów co Moyes w ledwie 30 kolejek?
» 17 marca 2014, 16:28 #86
Szerszenix: "Zobaczycie on osiągnie jeszcze sukces to jest pewne" - a wnioskujesz to po czym? Po tym, że nie ma pomysłu na zespół? Że nie ma charyzmy, której United potrzebuje? Że zawalił sprawę już na samym początku, wymieniając całkowicie sztab szkoleniowy? Skończ najpierw to gimnazjum, bo zły wpływ ma na Ciebie. Obrażasz tutaj kibiców z dużo większym stażem niż Twój, którym zależy na klubie, nie na trenerze, który miał kredyt zaufania przez długi czas i podczas gdy inne kluby rozwijały się pod wodzą nowych menadżerów, on sprowadził United poniżej poziomu Evertonu.
» 17 marca 2014, 16:34 #85
TomcioGGMU: Wiem co mówie osiągnie ten sukces prędzej czy później widać że jesteście nie cierpliwi może gimbus ale wiem co mówie SAF tworzył 6 lat drużyne . Moyes dostał niby mistrza Anglii tak... Emeryci i wypaleni gracze jasne a w chcecie nw co !
» 17 marca 2014, 18:18 #84
BartekMU10: 'Możemy pokonać....' to jego schemat wypowiedzi wyuczony na pamięć?
» 17 marca 2014, 16:12 #83
DevilsPoland: Dam mu radę...niech mniej mówi a więcej robi, bo narazie tylko mówi. Mieliśmy wygrać z Liverpoolem i co ?Nawet wszystko bym zrozumiał ale porażka w takim stylu 0-3 ?? Jedna sytuacja Rooneya i tyle zero pomysłu na grę to wstyd dla takiego klubu. Ja już trzymam się tego...Moyes out !!
» 17 marca 2014, 16:09 #82
western: United niedługo będzie jak nasza reprezentacja. Przed każdym meczem: "tym razem wreszcie się uda!", po każdym meczu: "Niestety. Musimy wyciągnąć wnioski. Od następnego spotkania będzie super!"
Kurcze no żal po prostu. Nie mam słów. Tylko strasznie mi przykro patrzeć jak mój ukochany klub się męczy i miota.
» 17 marca 2014, 16:04 #81
Wyv: Mylisz się i to bardzo, United w najmniej oczekiwanych momentach potrafi najbardziej zaskoczyć
» 17 marca 2014, 16:08 #80
western: Obyś miał rację Kolego. Obyś miał rację.
» 17 marca 2014, 17:29 #79
DiablesRouges: Niedługo będzie na Wikipedii: David Moyes jeden z najlepszych komików w Anglii. Chciał kichnąć, a sie zesrał :D Powodzenia w dalszej karierze, ale na pewno nie na poziomie PL.
» 17 marca 2014, 15:56 #78
Paxius: Gdyby na ławe trenerskiej siedział Fergie to myślę, że wygralibyśmy z 3:0. Niestety teraz na ławce siedzi Moyes, więc obstawiam jakieś 1:1.
» 17 marca 2014, 15:50 #77
sznaucer: jesteśmy zajebiści! Możemy pokonać olimpiakos! Tak to może mówic trener wisły kraków.
» 17 marca 2014, 15:38 #76
DevilFan: Kocham, po prostu uwielbiam te jego komentarze pomeczowe są dobre na poprawę humoru.
» 17 marca 2014, 15:36 #75
Rotx: United jest obecnie na poziomie Manchesteru City z sezonu 2007 2008 czyli posiada grupę zawodników zbyt doświadczonych by nadąrzać za piłkarzami typu Sterling , Sturridge . Potrzeba gruntownej przebudowy zespołu czyli nowego dyrektora sportowego znającego się na piłce ,nowego trenera ze sztabem który pracował z zawodnikami ze światowego topu i nowych , świeżych piłkarzy oraz pozbycie się piłkarzy typu Nani , Chicharito , Evra .
» 17 marca 2014, 15:34 #74
R4ttle: Evra i tak pewnie odejdzie po sezonie, ale Naniego i Chiche bym zostawił, a na pewno groszka, który ma potencjał.
» 17 marca 2014, 18:39 #73
Bossicky: waż słowa, bo skoro za Fergusona graliśmy padline, to jakich słów użyć na opisanie tego co gramy od stycznia? ;)
Ja się zgadzam, że ostatnio za Fergiego graliśmy słabo, ale teraz nasz styl to w skrajnie negatywnym tego stwierdzenia znaczeniu ANTYFUTBOL na stojaka. Widzę wiele podobieństw w grze Manchesteru United, do naszej reprezentacji Polski... taką samą bezsilnośc jak nasi pokazali ze Szkocją, Manchester pokazuje od stycznia. :/
Są zawodnicy klasowi (jak na na naszą kadrę także), ale chaos panuje na boisku jak w czwartoligowym klubiku z Pćmia górnego!
» 17 marca 2014, 15:32 #72
Rotx: masz ogromnie dużo racji ale mnie dobija fakt ze przyszedł Mata i nagle zapomniał jak można kreowac grę, Januzaj który jeżeli nie trafi pod skrzydła kogoś kto wykorzysta jego potencjał ponieważ stanie w rozwoju bo to było widac we wczorajszym meczu że słabo radził sobie z Flanaganem i dodatkowo nie ma tego czegoś co miał młody Ronaldo po którym było widac że potrafi wiele.
» 17 marca 2014, 15:39 #71
mun72: 1." Dajmy mu letnie okienko transferowe" - dostał już 2 i zasłynął tym, że w kategorii najbardziej przepłaconych transferów w historii BPL, zajął szybko 3 i 4 miejsce (cały czas myślę, że mimo wszystko LFC z Carollem i CFC z Torresem nie przebił jeszcze, ale przecież trzeba dać mu jeszcze jedno okienko to LFC i z tej grzędy zrzuci...)
Enough is enough - jeśli to on będzie (nie daj Boże) odpowiedzialny za letnie transfery to mamy gwarancję przepłacenia za każdego i sprzedaży za bezcen (tak wygląda sytuacja, gdzie jest "panic buy" i "fire sale")
2. Tak to działa może w Twoim domu, ale nie w wielkim klubie piłkarskim i przy okazji giełdowej korporacji, zawsze to nowa miotła zamiata jak stara zrobiła burdel nie do ogarnięcia.
3. MOYES OUT - im prędzej tym lepiej dla całej rodziny UNITED !!
» 17 marca 2014, 16:04 #70
uzio: Z letnimi transferami będzie problem czy Moyes zostanie czy odejdzie i tak czy siak będziemy musieli przeplacać bo nie gramy w lidze mistrzów w przyszłym sezonie a w tym jesteśmy gorsi niż Everton i Tottenham i na koniec sezonu pewnie bedzie 7 miejsce bo nie zanosi się na coś więcej.
» 17 marca 2014, 16:44 #69
RobvanKlu5i: HBO na stojaka :)
» 17 marca 2014, 15:17 #68
Pietryno: Chyba jakaś literówka sie wkradła powinno być:
MOYES: MUSIMY POKONAĆ OLYMPIAKOS!!
» 17 marca 2014, 15:17 #67
tom90: Z takim trenerem z pewnością mamy ogromne szanse na sukces.
» 17 marca 2014, 15:12 #66
Rotx: jak dla mnie jedyne rozwiązanie na Olympiacos
DDG-Rafael Vidic Jones Evra-Cleveley Fletcher-Valencia Kagawa Welbeck-Rooney
w tamtym sezonie dawaliśmy radę takim składem choćby z Realem w przegranym meczu z Realem po czerwonej kartce dla Naniego
» 17 marca 2014, 15:08 #65
Bossicky: ta tylko ze obecnie umiejętności piłkarzy wynosza pół tego co rok temu, bo morale (używając "nomenklatury" z Pro Evolution Soccer) to białe strzałki w dół u całego zespołu :/
» 17 marca 2014, 15:16 #64
Bossicky: Można zrozumieć wszystko, patrząc nawet na te beznadziejne wyniki (nie oglądając meczy) także można by stwierdzić że to sezon przejściowy, SAF odszedł trzeba wszystko poukładać. Ale my nie mamy żadnego stylu, piłkarze grają jakby im rodzinne klejnoty sznurem powiązano, kładziemy się przed rywalem na boisku (vide mecz z Olympiacosem) i czekamy na jak najmniejszy wymiar kary i to bez znaczenia czy gramy na wyjeździe czy OT. Nic nie funkcjonuje, piłkarze nie pracują bez piłki, nie szukają gry, we wczorajszym meczu gdy widziałem zagranie na bok i bieg maty czy januzaja, mówiłem pod nosem przecież nic z tego nie bedzie i strata (to taki nasz styl, albo gubienie piłki w bocznej strefie boiska, lub jak już się uda znaleźć miejsce to bicie piłki na pałke), zero koncepcji na gre i to już bez znaczenia czy gra na skrzydle mata, januzaj, valencia czy young. Ale przede wszystkim zero gry środkiem, zero gry kombinacyjnej i prostopadłych podań. Everton Moyesa grał dobrą piłkę, ale nie szukam już nawet powodów tego stanu rzeczy - bo pomysłu nie mam.
Niestety Moyes powinien pożegnać się z zespołem, a nowy menago z marszu zacząć przebudowe zespołu.
No i ten Van Persie - to najbardziej kompromituje Moyesa, że boi się gwiazdora usadzić na ławce... nie mówie od razu RVP out, ale może przydałoby mu się obejrzeć gre zespołu z boku.
» 17 marca 2014, 15:06 #63
rreddevilss: tez jestem za tym by teraz zwolnic Moyesa gdyz lepszej okazji moze nie byc,teraz nowy trener mialby czas do sierpnia na spokojnie bez zadnej presji ogarnac ten burdel ale nie Davidowi trzeba dac 5 lat :) bo 8 miesiecy to za malo ale tylko dla niego,inni dali rade ( MOU,GUARDIOLA,ANCELLOTTI)
» 17 marca 2014, 15:10 #62
Rotx: zrozum ze problemem Man Utd jest fakt że piłkarze United nie tolerują Moyesa a wczorajsze zachowanie piłkarzy umyślna ręka i wbicie się w polu karnym w zawodnika przez Jonesa są tego dowodem.
» 17 marca 2014, 15:27 #61
Bossicky: możliwe, że tak jest, brałem tę hipoteze pod uwagę już kilka meczy temu i mówiłem Moyes zostaje, "gwiazdorzy" do widzenia... ale jak patrzę, że gra do bólu Persem w ataku to stwierdzam - "gwiazdorzy" i trener do widzenia.
» 17 marca 2014, 15:35 #60
mun72: brawo za zmianę avatara i zdania na temat Moyesa, to sztuka przyznać się do błędu obca jak widać nawet takiemu geniuszowi jak SAF (choć jego mina w niedzielę mówiła chyba już co innego niż te coraz rzadsze ostatnio słowa wsparcia dla DM)
tak czy inaczej szacunek, oby zarząd klubu poszedł tą drogą !!
» 17 marca 2014, 16:28 #59
talir: Ten to ma poczucie humoru...
» 17 marca 2014, 15:03 #58
jarek87999: Jak awansujemy do ligi Europy ibedziemy grać z potęgami futbolu trafimy np na Śląsk Wrocław to tez będzie tak mówił możemy pokonać Śląsk są w naszym zasięgu tak nisko z nim upadniemy
» 17 marca 2014, 15:03 #57
Cinz: Mam przeczucie, że jak MU nie ograją Olympiakosu to chyba będa ostatnie dni Moyesa w MU
» 17 marca 2014, 15:01 #56
rreddevilss: weszlem tu z mysla ze przeczytam ze zwolnili tego parodyste taktycznego a tu prosze kolejne piekne hasla w stylu "mozemy pokonac kogos tam" rownie dobrze ten ktos moze nas pokonac ,zenujacych i slepych ludzi mamy w zarzadzie
» 17 marca 2014, 14:49 #55
kamills1988: Moyes nie poradziłeś sobie nie umiesz poukładać drużyny, zawodnicy, choć starają się i biegają to najczęściej nie ma w tym pomysłu i zgrania. Miałeś swój czas. Proszę odejdź.
» 17 marca 2014, 14:23 #54
Dawidlademann: Co mecz to samo
Mu - Chelsea mozemy wygrac
Mu - Arsenal mozemy wygrac...
Mu - lpool mozemy wygrac..
Mu - olip... mozemy wygrac.. ;/

Niedawno takie olimpik to zjadalismy na sniadanie.. a teraz droga krzyzowa.. masakra..

jestem z united na dobre i zle ale boli mnie jak widze takie granie..
» 17 marca 2014, 14:22 #53
Muuuuuuuuuuu: Przecież ma rację, możemy wygrać. A to, że nie wygrywamy to przez złem moce jakie zawitały do MU. Może złożenie jakiegoś piłkarza odwróciło by klątwę?

Proponuję Clevę. Krew młodego wychowanka na pewno spodoba się gniewnym bogom.
» 17 marca 2014, 14:29 #52
Krzysiek88: Mnie teraz tylko ciekawi , gdzie to wykorzystywanie młodych zdolnych naszych graczy z Akademii czy też rezerw. Nie wierzę ,że nie dało by się porządnie sklecić drużyny albo nawet uzupełnić ich o naszą młodzież dodając do niej kolejne puzzle w postaci transferów odpowiednich powiedzmy .
» 17 marca 2014, 14:13 #51
Champ20nes: Mam nadzieje że wpuści na boisko Naniego i będzie reaktywacja na prawym skrzydle,a Mata zagra za napastnikiem + Januzaj na lewym skrzydle bo tam mu najlepiej szło ! ale moys tego nie widzi bo jest za słaby na United ! W obronie niech nie wystawiają Rafaela bo żal naprawde ; / Nie sądziłem że to powiem ale wyjść na greków powinien Welbeck a nie Persie bo gość sie zachowuje jak by miał damskiego foszka i nie chce biegać ani sie wystawiać pomocnikom. To jest chore co tam sie dzieje!
» 17 marca 2014, 14:08 #50
uzio: Pamiętam jeszcze nie tak dawno jak odpadliśmy z ligi mistrzów w fazie grupowej a przed ostatnim albo przed ostatnim meczem Ferguson został zapytany co sądzi o tym jak jego zespół się męczy w tej fazie grupowej i ciężko będzie awansować a Ferguson na to wybuchł śmiechem i spytał się gościa czy sobie żartuję. Fakt faktem jest że wtedy odpadliśmy i męczyliśmy się w tej grupie ale podejście menadzera na pewno dodawało siły i wiary piłkarzom a te wywiady Moyesa to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.
» 17 marca 2014, 14:07 #49
bartoszjan: Człowiek wydaje na telewizje żeby ich oglądać , kupuje co sezon koszulkę meczową , pije budweisera i jeszcze jeździ Chevroletem a oni dostają w dupę 0-3 na własnym stadionie z burakami z Liverpoolu....
Glezerowie niech wywalą tego nieudacznika z Manchesteru bo już nie da się oglądać tego zespołu. Najgorszy trener jakiego można było wybrać. Popsuł w pół roku drużynę która co sezon walczyła o mistrzostwo, a teraz wygaduje głupoty postaramy się wygrać z Olympiakosem...my powinniśmy takich greków to lać po 6-0....płakać się chce..
» 17 marca 2014, 14:01 #48
royan: rzygać mi się już chce jak czytam jego kolejne zapowiedzi...o tym że będzie dobrze...a wszyscy wiemy że nie będzie...
» 17 marca 2014, 13:54 #47
Bydgoszczanin: Wygrają. Jestem o awans spokojny.
Wszystko będzie dobrze :)
» 17 marca 2014, 13:53 #46
kazak8: Ten tylko gada, gada, gada... A robić nie ma komu!
» 17 marca 2014, 13:48 #45
orion: Ciężko uwierzyć w cokolwiek. Na chwile obecną United jest dosyc przeciętnym klube,. Brakuje liderów. Obrona jest w opłakanym stanie. Właściwie każdy jest w stanie klepać obronę United jak chce i kiedy chce. W tym sezonie United przegrało wszystko.....
» 17 marca 2014, 13:42 #44
SebaMU7: Ja też mam marzenia... :)
» 17 marca 2014, 13:37 #43
MU1212: i znów Clev straci piłkę znów Van Persie nie wykorzysta sytuacji bo koledzy mu przeszkodzą ale i tak wierzę że Manchester United przełamią się w tym meczu z Olympiakosem
» 17 marca 2014, 13:37 #42
ManchesterUtd: To nie jest mentalność zwycięzcy. Pewny siebie trener powinien powiedzieć " Pokonamy Olympiakos i awansujemy do następnej rundy, bo jesteśmy znacznie lepszym zespołem ". Od razu inaczej zareagowaliby piłkarze i poczuli się dużo pewniej po ostatniej porażce.
» 17 marca 2014, 13:36 #41
Sideswipe: Moyes od września z wypowiedzi na wypowiedz, z meczu na mecz coraz bardziej się kompromituje... Oby tak dalej, może w końcu go wywalą
» 17 marca 2014, 13:28 #40
Mucha7: JAJA SOBIE ROBISZ Z NAS MOYS OUT WRACAJ SKAD PRZYSZLES
» 17 marca 2014, 13:19 #39
Devil1878: ciagle te same komentarze... "mozemy", "chcemy", "damy rade", "jestesmy w stanie". ale co wynika z tego gadania? nic... poki co Moyes robi wielki burdel. wydal z budrzetu klubowego kolo 80 mln euro na transfery, ktore nic nie wniosly do naszej gry, a w dodatku sprowadzil nas do roli sredniaka. ludzie, nie oszukujmy sie, po boisku biegaja gracze pokroju Rooneya, RvP, Maty, Carricka, Fellainiego, a my nie potrafimy zagrac na poziomie z czolowka (w zasadzie, to dobre mecze na palcach jednej reki mozna policzyc). w potyczkach z druzynami z top10 wygralismy (UWAGA!) 1 raz!! jeden! 4 zremisowalismy i 7 (siedem slownie, jakby ktos niedowierzal) przegralismy! bilans bramkowy 7-18!! co on zrobil z United?! za Fergusona, nawet jak bylismy w dolku to ponizej pewnego poziomu nie schodzilismy. a teraz? boje sie stracia z City... jak jeszcze chyba nigdy dotad. kolejne upokorzenie sie maluje... a co do Olimpiakosu. no coz, jestem fanem United, wiec wierze... nic innego nie pozostalo...
» 17 marca 2014, 13:12 #38
Devil1878: "Po pierwsze - gdyby Mata i Fellaini wymiatali, strzelali gole to byś się podniecal że jakie to zajebiste transfery Moyes dokonał."

ale nie wymiataja i nie strzelaja goli. Ty gdybasz, ja mowie jak jest. a jest tak, ze poki co oba transfery wygladaja na zrobione na sile i to za ogromne pieniadze.

"Po drugie - teraz mowisz że kasa w błoto bo nic nie wnoszą"

nie napisalem nigdzie, ze kasa jest wyrzucona w bloto. chodzi mi bardziej o to, ze za podobna kase, ktos z glowa na karku i z mysla taktyczna moze naprawde sensownie wzmocnic zespol.

"Po trzecie - Mata jeszcze pokaże na co go stać! :)"

byc moze. ale znowu gdybasz. ja staram sie odwolywac do tego co widze. na razie Mata nie spelnia pokladanych w nim oczekiwan. a dlaczego to juz raczej dyskusja na oddzielny temat.

"A po czwarte budżet piszemy przez "ż" :)"

tak masz racje. moj blad.
» 17 marca 2014, 13:34 #37
jaratkow: Niezwykle prawdopodobne, że nawet jak Bossowie pozwolą Moyesowi wydać na transfery obiecanych 200mlni na Old Trafford traafią naprawdę doskonali piłkarze - United mimo tego nie zaczną grać na miarę aspiracji. Bo bez trenera i jego pomysłu na grę zawodnicy są tylko zbiorem indywidualności. A piłka to gra zespołowa. Moyes zasługuje już tylko na jedno: mocnego kopa out
» 17 marca 2014, 14:05 #36
Devil1878: L0SLocos

dlatego podkreslilem, ze nigdzie nie napisalem o pieniadzach wyrzuconych w bloto i dodalem, ze dyskusja na temat gry Maty jest na oddzielny temat. moim zdaniem nic nie da sprowadzenie czolowych zawodnikow za kosmiczne pieniadze dopoki na lawce bedzie siedzial Moyes. bo on juz ma zeszlorocznego krola strzelcow PL i najlepszego asystenta w Europie, a nasza gra jest okropna. tutaj potrzeba kogos z autorytetem odpowiadajacym marce klubu.
» 17 marca 2014, 14:25 #35
wodar144: A ja sie zgadzam z Devilem. No i w po trzecie z Majronem:)
» 17 marca 2014, 14:27 #34
Daminek8: Jeśli nas Olympiakos wyrzuci z Ligi Mistrzów, a City zmiażdży na Old Trafford to nawet ja stracę jakąkolwiek nadzieje, że za Moyesa United coś wygra. Naprawdę warto dawać czas nowym menadżerom w klubie ale jeśli w tak krótkim czasie zespół potrafi się tak stoczyć to nie widzę sensu w dalszym ciągnięciu tego wózka przez Szkota.
» 17 marca 2014, 13:05 #33
zico32: Ten człowiek jest tragiczny...miałem nadzieję, że nigdy tego nie napiszę ale po kolejnych kompromitacjach i żałosnych wypowiedziach liczę na białe chusteczki na Old Trafford i napis Moyes Out...mam nadzieję, że prawdziwi kibice widzą jak ten człowiek niszczy nasz ukochany klub...
» 17 marca 2014, 13:00 #32
Krzysiek88: Możemy nie zdobywać trofeów ,ale przynajmniej TOP 4 od takiego klubu jak United się wymaga i awansu do LM. Myślisz ,że taki Real pozwolił by sobie na wypadnięcie poza burtę LM bo wydaje mi się ,że nie było by takiej opcji wogóle tak samo tyczy się innych wielkich klubów. Gdyby Real zakończył rozgrywki w Primera Divison na 7 - 8 miejscu to by tam pioruny leciały ,ale nie tylko u nich. Możemy mieć sezon przejściowy i każdty to rozumie i posuchę w trofeach ,ale nikt nie może zrozumieć aaaaż takiego spadku formy stylu gry i wizji gry a kończąc na taktyce. Nie ma co bronić Moyesa i tyle , ma 2 mecze jak przewali to torba za drzwi i niech szuka szczęścia gdzie indziej.
» 17 marca 2014, 12:59 #31
klusek0128: Priorytetem jest nowy trener a nie transfery.
W jednym sezonie 1 w następnym 7...
Znakiem tego nie 6 zespołów nagle jest lepszych od mistrza bo tak mogło by być z 2-3 zespołami...
Gołym okiem widać w czym jest problem.
Transfery owszem ale nowy, młody, z wizją, pewny siebie szkoleniowiec to klucz do powrotu na "właściwe tory"...
» 17 marca 2014, 12:59 #30
champione2013: Widziałeś aby te zespoły co wymieniłeś nie grały w LM ? Real jak ma słabszy sezon to ma 2 lokate , Milan to akurat błędy wieloletnie więc tutaj nie ma co się dziwić Juve ? Ogrywają bez problemu każdego w lidze . A my co ? Ze średniakami się meczymy z TOP4 nie mamy szans żadnych każdy kto jedzie do nas otrzymuje free punkty .
Drużynę wspieramy pseudo trenera nie tutaj tkwi problem gramy bez trenera . Złapią rytm ? A może jakieś argumenty ZA tym ? jakiekolwiek ?
» 17 marca 2014, 12:59 #29
klusek0128: No i w tym czasie szukano odpowiednich szkoleniowców a nie trzymano się kurczowo jednego mimo że od 30 meczy niema żadnej nawet najmniejszej poprawy...
» 17 marca 2014, 13:07 #28
listek007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 13:39

Przez ostanie 10 lat był co najmniej 1 sezon w którym Milan nie grał w LM, w sezonie 2003/04 Barcelonie też się to zdarzyło (nie do pomyślenia, co hejterzy?) podobnie jak Bayernowi w sezonie 07-08. Gdzie są teraz te 2 ostatnie drużyny to każdy widzi. Nie mówię już o Juventusie. Niech mi nikt nie mówi że wielkie kluby zawsze grają w LM. Cóż, w następnym sezonie nie będzie nas w tych rozgrywkach (bo nie wierzę że wygramy tą edycję). Ale w zarządzie nie siedzą idioci i w lato zostaną przeprowadzone poważne transfery. Nie wiem następny sezon będzie z Moyesem czy bez, ale rok temu o tej porze w takiej samej sytuacji był Rodgers w Liverpoolu, ale gdzie jest teraz ten pan ze swoją drużyną to każdy widzi.
» 17 marca 2014, 13:38 #27
soldier: Drobny szczegół. Rodgers nie przejmował najlepszej drużyny w Anglii.
» 17 marca 2014, 15:16 #26
Celt15: Co mecz widzę taką samą wypowiedź. "Możemy pokonać Liverpool", "Możemy odrobić straty", "Możemy wygrać LM", skoro tyle możesz, to w końcu coś zrób, bo jak na razie jedyne co zrobiłeś, to zniszczyłeś budowany przez lata klub.
» 17 marca 2014, 12:52 #25
utdbestfan: haha nie badz smieszny 99% szans na odpadniecie
» 17 marca 2014, 12:51 #24
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 12:43

devilpage.pl/index/news/komentarze/38035/moyes-mozemy-wygrac-w-nadchodzacych-meczach/ - gadka szmatka.
» 17 marca 2014, 12:43 #23
smugga: Niech on sie już nie odzywa
» 17 marca 2014, 12:38 #22
Krzysiek88: Ja dodam tylko ,że to będzie 2 mecz o życie. I Moyesowi grunt powinien się już palić pod nogami. A wczoraj było widać Safa i zarząd ,że linia jest cienka. No to pozostały Moyesowi 2 mecze o życie . W LM i z City. Jak będzie kompromitacja po tych meczach i go już nie zwolnią to nie wiem co on by musiał zrobić by go zwolnili chyba musieli byśmy spaść na 9 miejsce.
» 17 marca 2014, 12:37 #21
champione2013: Chyba jednak lepiej go zwolnić po meczu LM nie chciałbym w Derbach znów otrzymać 6 goli .
» 17 marca 2014, 12:54 #20
dabro90: Tak, bo przyjdzie nowy trener i w kilka dni odmieni zespół bez transferów tak, że wbijemy City 5 bramek.
» 17 marca 2014, 13:34 #19
xlesio: Nie rozumiem, skąd ta nienawiść do Moyes'a. Mamy mocne 7 miejsce w lidze i jeden mecz do rozegrania więcej nie Southampton. W lidze mistrzów w tym sezonie po prostu źle trafiliśmy i dostaliśmy zbyt silnego przeciwnika. Na prawdę dziwię się skąd biorą się te negatywne opinie o trenerze :)
» 17 marca 2014, 12:35 #18
xlesio: Oj, oj ja widzę że tutaj user troszeczkę mocno ziółko przypalił :D
» 17 marca 2014, 12:36 #17
klusek0128: Weekend się skończył a ty dalej pijesz...?
» 17 marca 2014, 12:39 #16
nosiema: z takim składem to nawet ze mną na ławce trenerskiej byśmy wszystko wygrali
» 17 marca 2014, 13:00 #15
mun72: z tym pseudotrenerem zawsze przed meczem jest "możemy", a po meczu jest "musimy się odbić"
oby ten mecz był ostatnim przed jakim ta sierota pozbawiona honoru i jaj się wypowiada jako nasz trener, ja wierzę w powiedzenie "cel uświęca środki" i jeśli rzeczywiście cel "odejście Moyesa" zależy od odpadnięcia z Grekami, to ja w środę trzymam kciuki za "środek do tego celu" czyli Olympiakos :(
» 17 marca 2014, 12:31 #14
mepol: Nie sądziłem, że przyjdzie taki dzień, kiedy będziemy trzęśli portkami przed Olympiakosem...
» 17 marca 2014, 12:29 #13
7DEViL: MOYES wez juz sie nie kompromituj.....kazdy mecz to samo-dluga pilka zero gry kombinacyjnej,juz sie na to patrzec nie da..kazdy mociejszy zespol nas leje,a i ze slabymi gramy na styku....to trener ustala plan gry,a my zaczynamy mecze czekajac na wlasnej polowie, po przejeciu pilki nie ma wyjscia calej druzyny tylko dluga pilka i strata....wiadomo dlaczego ten pan nigdy z evertonem nic nie ugral,archaiczny styl ktory probuje wprowadzic powoduje to ze stajemy sie przecietnym zespolem,a na marginesie to nawet everton skorzystal z jego odejscia....mam nadzieje ze nasz zarzad wreszczcie sie obudzi i zrozumie ze z tym trenerem nic nie wygramy!!
» 17 marca 2014, 12:29 #12
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 12:31

Dajmy na to że jakimś cudem przejdziemy dalej ( mało prawdopodobne ) i trafimy w kolejnej rundzie taki Real czy Bayern i co wtedy ? Myślę że kompromitacji na ten sezon wystarczy,bo SAF na trybunach na zawał zejdzie .
Na remis może nas stać ,ale wygrać 3:0 mało realne .
» 17 marca 2014, 12:29 #11
Krzysiek88: Jak narazie wszyscy dużo gadają w zespole a po wynikach i zmianie stylu to ani widu ani słychu. Ciągle i to samo wałkują , musimy wygrać , musimy to i musimy tamto a potem przychodzi co do czego i słowa pozostają słowami a realia pokazują dobitnie gdzie jesteśmy w chwili obecnej. Ja się meczu z Grekami obawiam.
» 17 marca 2014, 12:27 #10
Szilk: Dawid kończ!- wstydu oszczędź !!
Sorry, ale Ty tak pasujesz do M.U. jak murzyn do KU-Kluks-Klanu, gdyby nie to , że wybrał Cię SAF i trudno mu się jest przyznać do błędu, a Zarząd nie chce Mu robić obciachu dawno by Cię już w Klubie nie było. Mam nadzieje, że sam podasz się do dymisji po środowym meczu i chociaż tym zyskasz wdzięczność kibiców.
» 17 marca 2014, 12:26 #9
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 12:24

Nadzieja umiera ostatnia ale panie Moyes po tym co pikarze pokazali w niedziele naprawde trudno wierzyc w wasze zapewnienia. Środowy wieczór da odpowiedź czy istnieje jeszcze wielki Manchester United czy tylko ligowy średniak.Powodzenia.
» 17 marca 2014, 12:24 #8
RyanScholes: Możemy pokonac olympiakos.....zapomnial dodac ze zeby tego dokonac olympiakos musi przyjechac skladem U16
» 17 marca 2014, 12:23 #7
ro7: Gdyby ten człowiek miał choć odrobinę honoru to podałby się do dymisji. Ta drużyna gra z tygodnia na tydzień co raz gorzej i tak już od lipca. We wrześniu przegraliśmy z Liverpoolem 1:0 po przypadkowej bramce z rogu. Wczoraj była to różnica 3. klas i do tego graliśmy u siebie. Tego typu przykładów można mnożyć dziesiątki.

PS. Przez cały sezon od 40 meczów ta sama śpiewka - już jutro będzie dobrze. To jutro nigdy nie nadejdzie (nie za jego kadencji, bo to słaby trener). Jak go słucham to widzę przed oczami jakiegoś polityka, który próbuje mydlić oczy wyborcom.
» 17 marca 2014, 12:17 #6
champione2013: Powodem do zachwytu będzie zwolnienie w Czwartek tego trenerzyny .
Odrabiać straty ? Clevem w środku ? Zmianą Obrońca za pomocnika ? MOYES OUT
» 17 marca 2014, 12:14 #5
RonaldoComeBack: Oczywiście, lecz bez ciebie na ławce trenerskiej, możemy się wymienić z Chelsea za dopłatą, ale najlepszy i tak byłby Klop. Wziąłby ze sobą Reusa i Humelsa. Może nawet by Lewego ściognął?? Kto wie :)
» 17 marca 2014, 12:13 #4
champione2013: Tak jasne cała BVB by wziął eh ... Klopp tutaj nie przyjdzie zrozum to dobrze mu w BVB . Potrzeba diabła z krwi i kości a nie takie coś .
Tak wziąłby Lewego co ma kontrakt podpisany z Bayernem GIMBIE ZATRZYMAJ SIĘ
» 17 marca 2014, 12:15 #3
frelik: Lewy podpisał kontrakt z Bayernem, więc nie wiem jakim cudem
» 17 marca 2014, 12:15 #2
Dawidlademann: po co ci lewy.. jest mata rooney chicharito welbeck van persie...
» 17 marca 2014, 14:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.