Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie zastanawia się nad przyszłością w United?

» 26 lutego 2014, 19:10 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Robin van Persie po zakończeniu sezonu ma zamiar rozważyć swoją dalszą karierę w Manchesterze United – donosi The Guardian.
Van Persie zastanawia się nad przyszłością w United?
» Robin van Persie po meczu z Olympiakosem Pireus był wyraźnie zawiedziony
Holender po wtorkowym meczu Ligi Mistrzów z Olympiakosem Pireus (0:2) nie krył swojego rozczarowania z wyniku, ale i postawy swoich kolegów.

– Moi koledzy zajmują czasami na boisku miejsce, które ja chce zająć. Kiedy to widzę, to trudniej jest mi się tam znaleźć – mówił Van Persie.

The Guardian zauważa, że jednym z głównych powodów, dla których Holender trafił do Manchesteru United była osoba sir Alexa Fergusona. Van Persie odrzucił nawet propozycję wyższego kontraktu w Manchesterze City, by pracować ze Szkotem.

Van Persie w pierwszym sezonie na Old Trafford w ogromnym stopniu przyczynił się do zdobycia przez Manchester United 20. tytułu mistrza Anglii. Pod wodzą Davida Moyesa Holender nie prezentuje już tak wysokiej formy. Wpływ na to miały też kontuzje, z którymi 30-latek zmagał się w tym sezonie.

Obecny kontrakt Van Persiego z Manchesterem United wygasa w 2016 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Poszli w Diabły! - Reprymenda
Następny news »
Paddy Crerand: United mają szansę na ćwierćfinał

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


szabo1878: Robin faktycznie jest w slabej formie, ale z drugiej strony powiedzial prawde. i nie dziwie sie ze jest rozgoryczony, bo nie do takiej druzyny przychodzil.
» 27 lutego 2014, 19:56 #97
Klimaa: Szczerze to szanuje go jako piłkarza i jestem wdzięczny mu za wszystkie bramki...ale on nie jest nam potrzebny. Równie dobrze Rooney może grać na szpicy bądź Hernandez bądź zupełnie nowy piłkarz. Jeśli nie podoba mu się w klubie droga wolna, klub nie powinien robić problemów.
» 27 lutego 2014, 18:20 #96
vip14: To są tylko plotki.. RvP zostanie w United na 100%. W poprzednim sezonie grał extra, a więc czemu miałby odchodzić? Bo ten sezon nie należy do niego?
» 27 lutego 2014, 16:13 #95
Bossicky: ale w tym sezonie koledzy przeszkadzają mu w grze i nie lubi już United.
» 27 lutego 2014, 17:46 #94
MaciejSky: Jest już Mata. Zamiast męczyć go tymi skrzydłami, to powinni go postawić jako OP za plecami Roo, a Robina po prostu sprzedać. To by było zdecydowanie bardziej wydajne ustawienie. No ale trzeba zacząć od trenera, bo on albo na to nigdy nie wpadnie, albo będzie się głupio upierał przy czymś innym.
» 27 lutego 2014, 15:57 #93
Wielbicielka: Robin lubię Cie bardzo ale zamiast gadać poćwicz strzelanie goli bo ostatnio idzie Ci kiepsko.
» 27 lutego 2014, 15:47 #92
saf9908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2014 15:34

Takim gadaniem/płaczem nie wiem co chce przekazać. Chyba jedynie to, że mu u nas źle i teraz pluje sobie w brodę że nie odszedł do City. Ja to bym go sprzedał jeśli mu u nas nie pasuje, a na szpicy ustawiał Roo. Wtedy tylko kupić jakiegoś fałszywego skrzydłowego typu Draxler, Reus, na 10 Mata wzmocnić środek pola i obronę i byłoby pięknie. Może nawet byłby częścią rozliczenia za Kroosa bo tam na szpicy jest bieda.
» 27 lutego 2014, 15:33 #91
champione2013: Nie dziwie się że jest sfrustrowany on z Roo mają sobie strzelać w ataku a podawać piłki ma im ktoś pokroju Cleva czy Valencii wolne żarty.
» 27 lutego 2014, 11:47 #90
andycole9: zgadzam się z tym że mamy problem Dwóch napastników światowej klasy , wiadomo, żaden z nich nie chce siedzieć na ławce i pewnie by odszedł w takiej sytuacji, identyczna sytuacja była w Realu sezon temu i wiemy jak to się skończyło , odszedł Higuain. my też musimy się na kogoś zdecydować bo Rooney na ŚPO traci na wartości, owszem jest waleczny, ale w rozegraniu lepszy jest Mata czy Kagawa, w Realu też z reguły Igua i Benzyna grali na zmiane bo w duecie się nie sprawdzali, i ja się pytam gdzie jest Moyes że tego nie widzi , albo widzi, ale nie ma jaj żeby jednego bądź drugiego posadzić na ławie...
» 27 lutego 2014, 11:02 #89
champione2013: gdzie ty porównujesz Higuaina i Benzeme do genialnego duetu Roo - Rvp eh ... dziwnym trafem u Alexa wszystko dzialało a u Moyesa już nie jeżeli ma się tak dwóch fantastycznych napadziorów to trzeba to wykorzystać a nie posadzić kogoś na ławie !! Czemu inne zespoly potrafią grać 2 napadziorami a my nie ? przykład Juve lub PSG .
» 27 lutego 2014, 12:04 #88
lecho: Lubię Robina, to kapitalny napastnik, ale dla mnie problem nie istnieje - do 2015 roku i tak MUSIMY mieć dla niego przygotowanego następcę (Henriquez? ktoś z zewnątrz?), bo biorąc pod uwagę historię jego kontuzji nie sądzę, aby był w stanie grać na tym poziomie dłużej, niż do 31-32 roku życia.
» 27 lutego 2014, 09:04 #87
Bacek: Ja bym chciał Benteke. Ograny w Premier, świetne warunki, a w formie to czołg nie do zatrzymania, a do tego młody.
» 27 lutego 2014, 10:23 #86
Widera: albo lukaku też byłby dobrym wzmocnieniem
» 27 lutego 2014, 15:06 #85
Bacek: Małe szansę, że CFC puści nam kolejnego gracza. Chyba, że Mou zobaczyłby w tym szansę dla swojego zespołu
» 27 lutego 2014, 15:39 #84
Cinz: Nie rozumiem jak można mieć tylu pomocników w składzie a na CMF wystawiać Rooneya ?
» 26 lutego 2014, 23:50 #83
Szilk: No i dochodzimy do sedna sprawy - dlaczego w letnim okienku nikogo nie kupiliśmy ?- bo mamy menadżera,który nie przyciąga Gwiazd, który przez największych piłkarzy traktowany jest jako nieporozumienie, który nie jest gwarantem dobrej przyszłości M.U. , który tak naprawdę jeszcze nic w życiu zawodniczym i trenerskim nie osiągnął,który rozwalił ten Klub szybciej niż można się było tego spodziewać w najczarniejszych snach. Nie dziwię się Van Persiemu, ma tak naprawdę jeszcze 3-4 lata gry i chciałby jeszcze coś wygrać a nie być pośmiewiskiem i ponosić winę za błędy sztabu szkoleniowego na czele z Moyesem. Wydaje mi się , że piłkarze grają przeciwko trenerowi, wiedząc , że to jedyny sposób na jego usunięcie w tym niestety bardzo konserwatywnie zarządzanym Klubie.
» 26 lutego 2014, 22:57 #82
zama: "który przez największych piłkarzy traktowany jest jako nieporozumienie" - największym nieporozumieniem są tak tępe wypowiedzi. Nie znam się, to się wypowiem, jakie to popularne.
» 26 lutego 2014, 23:44 #81
Szilk: Do Zamy: Każdy kibic ma prawo wypowiedzieć się na temat gry, zawodników i trenera swojej drużyny. Nie musi na to mieć papierów trenerskich ani przeszłości zawodniczej - prawo takie daje mu bycie kibicem. Mało tego -obowiązkiem kibica jest ocena i ewentualne uwagi wszystkiego co się w Klubie dzieje.Jeżeli jest dobrze można pochwalić, jeżeli jest źle trzeba krzyczeć i to najgłośniej jak się da - a nie udawać że wszystko jest o.k.. Hasło dumni po zwycięstwie -wierni po porażce też trzeba dozować - można przegrać i być dumnym z drużyny, ale w tym sezonie przegrywamy tak że wstyd na cały Świat się rozprzestrzenia - dlatego każdy ma prawo i obowiązek do krytyki. Są różne spojrzenia na przyczyny obecnej sytuacji w M.U. i w każdym znajdziemy ziarno prawdy. a Ty Zama nie masz prawa podważać tego prawa kibica do krytyki bo jest ona przejawem troski i miłości do M.U. a teksty czytaj z większym zrozumieniem i opanowaniem wtedy zrozumiesz też mój tekst dotyczący braku zainteresowania M.U. przez Gwiazdy futbolowe z powodu nowego, marnego Menadżera.
» 27 lutego 2014, 02:45 #80
mimic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2014 08:31

To interesujące. Okazuje się, że wielu rości sobie prawo do wygłaszania " €žtępych wypowiedzi "€ i ostrej krytyki pomimo własnej niekompetencji. Jednocześnie odbierając innym prawo do krytykowania własnych zachowań. Większość kibiców to jednak roszczeniowi zidiociali półinteligenci.
» 27 lutego 2014, 08:30 #79
satan23: mimic - to samo można by powiedzieć o większości zawodników ;]
» 27 lutego 2014, 09:16 #78
Muuuuuuuuuuu: Skąd się u was bierze ta miłość do Rooneya. Ciągle tylko: on się przynajmniej stara. Za 300k staranie się to za mało. Zobaczcie dzisiaj Real Ronaldo, Bale, Benzema x2 oni też się starają.

Jeśli w przyszłym roku mamy grać z Rooneyem na szpicy to po prostu gratulacje. Jest on walczakiem ale nigdy nie był mistrzem ustawiania się w polu karny ani nie ma szybkiej reakcji, niezbędnej dla lisa pola karnego. Roo potrzebuje miejsca, dlatego lepiej mu wychodzi gra za napastnikiem.

Jeśli Roo-Mata ma być naszym ustawieniem na przyszłość to kryzys trochę potrwa. Przed nimi musi być egzekutor taki jak RVP albo Hernandez. No chyba, że nie musi.
» 26 lutego 2014, 22:41 #77
Bacek: Hiszpania bez napastnika wygrywa ME. CFC bez napastnika wygrywa LM. Mówisz, że Rooney nie jest dobrym napastnikiem? a w sezonie 09/10 kto strzelił ponad 30 goli?
» 26 lutego 2014, 23:03 #76
RicardoQuaresma: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 23:39

Muuuuuuuuuuuu- super prawisz gosciu!! to samo mysle.
Lubie w kit Rooneya ale nie jestem slepo w niego zapatrzony.
Swietnie to wszystko ująłeś!

Bacek- własnie to był sezon 09/10 gdzie Roo miał 24 lata i nie ruszał sie tak ślamazarnie.Mial niezła szybkosc dynamike ,pierd* z dystanu.Tego Roo juz dawno nie ma i nie bedzie
» 26 lutego 2014, 23:37 #75
Bossicky: pewnie miałeś kisiel w gaciach na początku sezonu, a teraz forma troche niższa to cwaniakujesz... akurat do Rooneya na przestrzeni całego sezonu to najmniej mozna mieć pretensji (wiadomo nie licząc De Gei czy Januzaja).
» 26 lutego 2014, 23:49 #74
unitra7: ten to się tylko tego Rooneya czepia :(
» 27 lutego 2014, 00:29 #73
Bacek: Jest w najlepszym wieku piłkarskim. Ma ogromne doświadczenie i jest piłkarzem lepszym. Myślę, że gdyby grał na szpicy to by walczył z Suarezem o króla strzelców. Robin nie pasuje do naszej taktyki, bo jeśli Rooney ma grać jako OP to tracimy jego potencjał i Maty, który jest zmuszony do gry na skrzydle. Więc dla Robina marnujemy potencjał dwóch innych piłkarzy.
» 27 lutego 2014, 08:13 #72
Deluxe: Pewnie nie on jeden... Niestety. Nie poznaję ukochanego klubu.
» 26 lutego 2014, 22:25 #71
MU1212: a już zapowiadało się ciekawie ja nie chce żeby odchodził
» 26 lutego 2014, 22:14 #70
pawel102pl: W sumie moim zdaniem RvP nie gra tak jak wcześniej przez Moyes'a tak jak powiedział w tym artykule...
» 26 lutego 2014, 22:04 #69
Radosny: Jeśli odejdzie to jest najzwyklejszym frajerem i tyle.
» 26 lutego 2014, 22:02 #68
IronCrimson: niech się zastanowi nad swoją grą. Dziękuję.
» 26 lutego 2014, 21:50 #67
Krzyk: Jak dla mnie to jest to właściwie oczywiste. Po zakontraktowaniu Maty nie widzę innej opcji jak w przyszłym sezonie przejść na system 451 czy tam 433, a zatrzymanie Rooneya za takie pieniądze wskazuje, że to on będzie grał na szpicy (czy to dobrze czy to źle to inna historia). W tej sytuacji nie ma miejsca dla RvP, bo ani on, ani Roo nie pogodzą się z rolą zmienników, a wpychanie na siłę dwóch napastników do składu mija się z celem.
» 26 lutego 2014, 21:34 #66
Vamper: Od poczatku tego sezonu cala uwage sciaga na siebie Rooney. Od checi odejscia do Chelsea az do lukratywnego kontraktu. W poprzednim sezonie van Persie kreowal gre United i powinnismy grac bardziej na niego. Nic dziwnego, ze wypowiada sie w ten sposob skoro moze czuc sie niedoceniony lub nawet niechciany.
Coraz bardziej zaczynam watpic w genialny duet Rooney - van Persie. W poprzednim sezonie Roo w cieniu Robina czul sie sfrustrowany, a w tym sezonie to Robin zaczyna wyciagac brudy na wierzch i "skarzyc sie" dziennikarza.
» 26 lutego 2014, 21:26 #65
emenems: rok temu Robin nic nie kreaował, dostał piłkę i ją kopnął, wszystko co uderzył kończyło się golem, w tym sezonie nie potrafi strzelić z 2 metrów od bramki, wali w kosmos co 2 piłkę, czyja to wina, Rooneya? Roo przynajmniej się stara a jest tak samo napastnikiem jak Van Persie, on stoi i czeka, może czasami coś dostanie..
» 26 lutego 2014, 21:48 #64
Diabelred: RVP, mowil przeciez, ze chce zakonczyc kariere na OT. Jezeli bedzie chcial odejsc, to tylko ze wzgledu na jakis konflikt z Moyesem...
» 26 lutego 2014, 21:22 #63
Vamper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 21:30

"No mowilem, mowilem rozne rzeczy mowilem..." - J. Psikutas.
Mowil tak pewnie, poniewaz cieszyl sie na mysl wspolpracy z Fergusonem. W koncu prawie nikt nie wiedzial, ze Fergie zakonczy swoja znakomita przygode jako manager w zeszlym sezonie. Mysle, ze teraz czuje sie zagubiony i potrzebuje wiekszego wsparcia. O ile jeszcze mu zalezy na grze w United, bo o jego przywiazaniu do tego klubu to nie ma co mowic. Dopiero co sezon spedzil w szeregach czerwonym diablow.
» 26 lutego 2014, 21:29 #62
mcis: "jakis konflikt z Moyesem" z jego wypowiedzi wynika, ze jest raczej konflikt z innymi graczami. kazdy chce atakowac, tylko bronic ni ma komu
» 26 lutego 2014, 21:36 #61
RicardoQuaresma: Taaa Roo na szpicy haha
Rooney to juz nie jest dawno napastnik
» 26 lutego 2014, 21:19 #60
Bossicky: No to Danny Welbeck! Ten chłopak ma zapał większy niż Carrick, RVP, Vidić, Rio i Evra razem wzięci.
» 27 lutego 2014, 00:32 #59
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 21:19

Nic związanego z Robinem. Patrzę właśnie mecz Schalke z Realem. Real juz wygrywa dwa do zera. W tamtym roku graliśmy przeciwko nim piękne spotkania i gdyby Nani nie złapał czerwa pewnie byśmy ich wyeliminowali. A teraz? Rok później. Co się dzieje? Gdzie My teraz jesteśmy? Ten nasz wczorajszy mecz. Co to było?
» 26 lutego 2014, 21:18 #58
atos1987: Obecnie to takie Schalke by nas sklepało że poezja :)
» 26 lutego 2014, 21:50 #57
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 20:55

"Moi koledzy zajmują czasami na boisku miejsce, które ja chce zająć." no nie dziwie sie. gramy ustawieniem 2-4-4. boczni obroncy mysla, ze sa skrzydlowymi, skrzydlowi, ze sa napastnikami, Rooney uparl sie na napastnika i kazal to sobie wpisac w kontrakt, a z tylu pustki....
» 26 lutego 2014, 20:55 #56
Bacek: bo Rooney jest lepszy jako napastnik i chce grać na pozycji na której zwykle występował, bo umiejętnościami nie ustępuje RvP, a był zmuszony grać jako rozgrywający, co blokowało pozycję Macie.
» 26 lutego 2014, 20:58 #55
mcis: vP niszczy Rooneya, jako egzekutor, a ponad to mozna grac na 2N tylko wtedy trzeba grac z innymi skrzydlowymi. 2 jest OK, 4 juz nie....
» 26 lutego 2014, 21:14 #54
Bacek: nie mamy zawodników aby grać 4-4-2, bo ani środkowych pomocników, ani skrzydłowych. Może i Robin jest lepszym egzekutorem, ale w meczach kiedy nie idzie on jest bezproduktywny, a Rooney poza jakością w ataku gwarantuje też walkę o piłkę.
» 26 lutego 2014, 21:25 #53
mcis: no przemysl 2 sytuacje.

grasz Rooneyem na szpicy. przeciwnik ma pilke, Anglik sie irytuje i zaczyna wracac po pilke i na szpicy powstaje pustka, czyli z kontry nici....

vP gra na szpicy z 3 innymi zawodnikami. nie ma mu kto podawac, nie ma miejsca do gry. teraz uporzadkujmy gre ustawmy prawdziwa formacje, niech pilkarze wywiazuja sie ze swoich obowiazkow
» 26 lutego 2014, 21:34 #52
emenems: grajmy najlepiej Roo w środku pomocy, :D
Roo- Fella
Januzaj-Mata-...
RvP
mowie wam D:
» 26 lutego 2014, 21:37 #51
Bacek: Pierwsze jest to, że United nie powinno polegać na kontrach a dominować. Od kontrowania są szybcy skrzydłowi. Teraz gdybamy i czekajmy do lata. Ja jestem zwolennikiem odejścia Robina
» 26 lutego 2014, 21:48 #50
mcis: w nowoczesnym footballu wiekszosc goli pada po kontrach i to nie w kiepskich klubach, tyko w tych wielkich. czasami kontra to jedyne wyjscie, gdy przeciwnik gra autobusem w swojej bramce. mi by sie podobal powrot do taktyki z czasow CR......
» 26 lutego 2014, 21:53 #49
Bacek: Tylko, że za czasów CR mieliśmy właśnie CR, który wygrywał większość spotkań w pojedynkę. Brakuje nam skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia. A United zawsze kojarzyło się z wybornymi skrzydłami: Beckham-Giggs, Ronalda-Giggs, a teraz?
» 26 lutego 2014, 21:59 #48
mcis: teraz juz nic nie rozumiem....
Ronaldo i Giggs nigdy nie grali razem na skrzydlach, a przynajmniej nie u szczytu formy portugalczyka. wtedy CR juz byl raczej napastnkiem, a Giggs pomocnikiem. cala potega tamtego ustawienia to byla ta pomyslowosc. hybryda 4-3-3 i 4-3-2-1. szerokie ustawienie typowe dla gry skrzydlami, a to praktycznie nie byli skrzydlowi tylko napastnicy.

dG
Saw,Jones,ktos nowy,Rafael
Carrick,Mata,Fellaini
Januzaj,vP,Rooney
» 26 lutego 2014, 22:41 #47
Bossicky: mcis
czemu wystawiasz rafaela na lewej stronie obrony? i kto jest piła, znaczy saw?
Carrick, Mata, Fellaini - rozumiem, że ci panowie w jednej lini, napastnicy Januzaj-RVP-Roo - rozumiem też w lini?
ekstra taktyka
» 27 lutego 2014, 00:15 #46
Bacek: mcis - Mata to nie jest środkowy pomocnik, on nie umie bronić. Januzaj w ataku? Też nie pasuje do tej pozycji. Do 4-3-3 nie mamy piłkarzy. Brak obrony, a przy tej formacji jest bardzo ważna. Brak trzech bardzo dobrych środkowych pomocników i dwóch skrzydłowych + napastnik, albo 3 genialnych napastników.
» 27 lutego 2014, 08:15 #45
mcis: Mata powinien grac tak jak Thiago w BM. nie musi grac zbytnio w obronie, byle by tylko biegal za pilka w pressingu.

co do Rafaela to faktycznie zamienilem flanki Sawem....
» 27 lutego 2014, 11:10 #44
Bossicky: wystaw taką taktyke w głupim managarze, zobaczysz jak cię będą lać fulhamy czy kryształowe pałace z londynu ^^
» 27 lutego 2014, 13:01 #43
mcis: zycie to nie gra

po drugie grywam w managery i z doswiadzczenia wiem, ze tam formacja zbytnio sie nie liczy. zdobywam trofea seriami grajac formacjami z 3N, 1N, nawet formacja bez napastnika, wiec tam nie masz zbytniej wiarygodnosci co do rzeczywistosci.....

poza tym taka taktyka spisywala sie wysmienicie u nas kilka lat temu....
» 27 lutego 2014, 17:07 #42
Yoshimi91: Jakoś mnie to nie dziwi... Koleś przyszedł do klubu wygrywać trofea ,a tu psikus.
» 26 lutego 2014, 20:50 #41
Nani27: Jeśli odejdzie, to najlepiej by bylo nie kupować kogoś innego na atak. Przejdzmy na 4-2-3-1 Roo na szpicy, Mata za nim. Hernandez będzie więcej grał to pierwsze. Drugie to klub będzie musiał mniej wydać za Krossa lub innego ŚP.
» 26 lutego 2014, 20:34 #40
Dawidlademann: Arsenal byl slaby to ich olal i przyszedl do nas teraz juz mu sie odwidzialo i szuka czegos lepszego zamiast wziac sie za granie i wrocic do formy z przed sezonu.. Takich pilkarzy niechcemy..
» 26 lutego 2014, 20:34 #39
emil1986x: bzdura!! przyjdzie song i gungogan i zaczniemy znowu wygrywać :) a RVP zostanie znowu królem strzelców :) licze na kogoś z 2 skrzydłowych Napoli Martens lub Insigne :) a i kogoś na prawą obrone bo tam to jest kompromitacja rafael slabo dosrodkowuje sama walka nic nie zdziala...
» 26 lutego 2014, 20:32 #38
pawel159: Rooney na szpice Mata za nim i mozna zegnac RVP skoro zaczyna gwiazdorzyc !
» 26 lutego 2014, 20:27 #37
simix: Mimo , że bardzo go lubię to według mnie Van Persie to najemnik. Przyszedł do United z trzech powodów : SAF , szansy na zdobywanie trofeów i wysokiej tygodniówki. Teraz SAF nie ma , trofeów też nie będzie , a i tygodniówkę mu obetną jak United nie zakwalifikuje się do ligi mistrzów.
» 26 lutego 2014, 20:20 #36
Diabelred: ,,a i tygodniówkę mu obetną jak United nie zakwalifikuje się do ligi mistrzów'' z tego co bylo podane w newsa, to nie kazdy ma taki zapis, lecz wiekszosc''. Jestem pewien, ze nasi najlepsi gracze (RVP, Roo) nie maja tego typu zapisu ;)
» 26 lutego 2014, 21:18 #35
simix: Nie wiesz jak wygląda kontrakt RVP , a pomyśl inaczej - nie ma sukcesów , nie ma premii. Wychodzi na to samo? A to nie zmienia faktu , że teraźniejsze United jest odwrotnością tego , do którego RVP chciał przyjść.
» 26 lutego 2014, 21:45 #34
brylaantowy: jak wygrywał ligę to było dobrze, a teraz jak jest ciężko to miałby odejść? ;/
» 26 lutego 2014, 20:17 #33
PaToManU: A po co do nas przychodził z Arsenalu ? Do trofeów.
Co ma robić w zniszczonym i przebudowanym klubie 30 letni piłkarz ?
Jak się odbudujemy będzie miał 33 lata i to wtedy znów będziemy mogli zdobywać trofea, ale dla niego będzie za późno.
Bo chyba nie wierzymy że zmieni się trener?.
» 26 lutego 2014, 20:35 #32
EnJoy: Niech idzie gwiazdeczka jak już widzi że sie zle dzieje to chce odejśc jak bedzie miał honos to zostanie bo ostatnim czasem to licho u niego z forma
» 26 lutego 2014, 20:14 #31
JasnaLiryka: Plotki ;)
» 26 lutego 2014, 20:14 #30
ElTunel2000: A pomyśleć że na wakacjach można go było sprzedać za fortunę.
» 26 lutego 2014, 20:14 #29
devil897: wątpie , żeby mu się chiało odchodzić w wieku 30 lat - zresztą , który czołowy klub go kupi
» 26 lutego 2014, 20:02 #28
simix: Myślisz , że Arsenal by go nie chciał ?
» 26 lutego 2014, 20:14 #27
devious: Real, City, CFC, PSG, Monaco - latem ustawi się po niego kolejka chętnych...
» 26 lutego 2014, 20:14 #26
saf9908: Bayern, Chelsea...
» 27 lutego 2014, 15:36 #25
grandes: Obecnie na pozycjach atakujących są zawodnicy którzy do siebie nie pasują. Nie widzę np. sensu trzymania teraz Kagawy, przedzwonic do Kloppa i spytać co zaoferuje.
» 26 lutego 2014, 20:01 #24
Bacek: Szczerze? Jeśli trafi się dobra oferta to bym puścił. Czemu? Lata mijają, a on zaczyna przechodzić obok meczy i marnować setki, czasem coś trafiając. Postawiłbym na szpicy Rooneya, który potrafi tam grać co pokazał w sezonie 09/10, a na pozycję Rooneya dać Mate. Nie stracilibyśmy na pewno, bo Ci panowie nie potrafią między sobą współpracować, a Wayne to symbol i nie dostał 300tys żeby odejść. A za pieniądze z niego można kupić skrzydłowego albo Benteke, który mógłby zmieniać się z Roo na szpicy
» 26 lutego 2014, 19:43 #23
frelik: dokładnie, ale gdzieś poza Anglie go sprzedać
» 26 lutego 2014, 19:45 #22
Bossicky: ciekawe kto wybeceluje sensowny pieniądz za szklanego i znudzonego już futbolem RVP? kto zaryzykuje pare baniek na kontrakt dla tego gwiazdora? Chelsea? City? Liverpool? Barca? Real?

Myślę że może, mogłoby sobie pozwolić na jego zakup AS Monaco, nie ma żadnego innego klubu w europie. Hmm PSG? Wymiana za Cavaniego z naszą dopłatą - bardzo nieprawdopodobne, ale.... z tym że wtedy RVP ława grzana bo Zlatan ma taką formę że jeszcze z 3 lata pogra.
» 26 lutego 2014, 19:49 #21
Bacek: Kupiec zawsze się znajdzie, bo na takim nazwisko jak RvP się szybko zarobi z koszulek etc. Zamiast Cavaniego wolałbym Lucasa Moure, bo skrzydłowy bardziej potrzebny niż kolejny napastnik. To gdzie go sprzedamy już nieistotne, ważne żeby pieniądze za niego wykorzystać na prawdziwe wzmocnienia, a nie przewalić i przepłacić na kolejny wynalazek
» 26 lutego 2014, 19:57 #20
Pucant: #czystabrudnaprawda
Bacek ma racje, zawsze RVP był moim top2 jeżeli chodzi o napastników po Rooneyu i tylko ze względu na niego lubiłem Arsenal. Teraz gdy spadł z formą po całości gra na odwal się (pokazuje to mecz za meczem) szkoda trzymać taką tygodniówkę. Ściągnąć jakiegoś Baloteliego czy innego dobrego młodzika dwać więcej szans Chichy ustawiać za Roo Kagawe i jest zajebisty skład. Nie ma co się martwić i fanbojować. Poza moją wypowiedziom chce dodać jedno. RVP stał się taki przez Moyesa, jest genialnym, kompletnym piłkarzem ale już nie w United, to samo Nani. Transfery dla świeżości to część życia piłkarzy
» 26 lutego 2014, 19:58 #19
dlabigt23: Moze tez byc tak ze pilkarze sami specjalnie tak graja i buntuja sie przeciwko Moyesowi i chca jego zwolnienia . Bo juz niewiedza co musza robic aby tak sie stalo.
» 26 lutego 2014, 19:29 #18
JacexMU: Wydawałoby sie to wtedy z ich strony trochę niestosowne, bo po co maja pokazywać, że słabo grają, żeby wszyscy mówili, że to słabi zawodnicy? Gdyby mieli taki problem z Moyesem to są inne sposoby aby to pokazać i starać sie coś zmienić. Takie zachowanie o którym mówisz byłoby kompletnie nieprofesjonalne.
» 26 lutego 2014, 20:13 #17
Arbruz: Wątpie
» 26 lutego 2014, 19:26 #16
Janks7: Ja myślę że RvP wcale nie pali się tak do tego odejścia, jest na tyle inteligentny że wie ten klub jest wyjątkowy, ale to że nie pasuje mu osoba Moyesa to już było wiadome gdzieś we Wrześniu, jeżeli nie chcemy stracić Robina, to musi odejść Moyes, w innym wypadku to oczywiste że Robin będzie próbował odejść, praktycznie każdy widzi ze z Moyesem szanse na sukcesy gdziekolwiek spadają do zera, najlepsi, ambitni piłkarze grają właśnie dla sukcesów, właśnie dlatego Robin wybrał United ze względu na SAFA a nie City ze względu na tygodniówkę, w przypadku pozostania Moyesa to już Robin wolałby grać w Arsenalu bo już tam będzie miał większe szanse na sukcesy z Wengerem, a już na pewno na to by grać co roku w LM :).
» 26 lutego 2014, 19:26 #15
Vervvis: Ten klub przestał być wyjątkowy gdy Ferguson odszedł ;(
» 26 lutego 2014, 19:27 #14
Janks7: Jest nadal wyjątkowy, niech tylko SAF zacznie się trzymać swojej zasady "Nikt nie jest większy niż klub" i przestanie mącić w głowach Glazerom, są właścicielami, jak widać nie takimi złymi skoro dali Moyesowi tyle kasy na dwa transfery, niech sami wybiorą następce, jestem pewien że oni bardziej patrzyli by na CV niż SAF którego pobożne życzenie by nieudacznik David Moyes stał się mistrzem dzięki temu że obejmie mistrzowski klub się niestety nie spełniło.
» 26 lutego 2014, 19:32 #13
min98: sam kiedyś RVP mówił że DM robi zbyt ciężkie treningi a on młokosem już nie jest jak i cała drużyna MU
» 26 lutego 2014, 19:22 #12
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 19:23

I dobrze by na tym wyszedł niech, się człowiek realizuje, a nie ogranicza. Widząc na co dzień pieszczonego Rooneya, skrzydłowego który ma jeden zwód i nie potrafi kopnąć z lewej nogi, kreatywnego Cleverleya i na końcu nasz wybitny taktyk Dacid Moyes z wybitnym asystentem Philem Nevilem..
» 26 lutego 2014, 19:21 #11
b90: Odkąd przyszedł Moyes to wszyscy nagle formę stracili :) Dodam że na przedsezonowych tornee też Diabełki grały piach pod jego wodzą. Drugiego Fergusona z niego na pewno nie będzie ;]
» 26 lutego 2014, 19:20 #10
irration: Plotki, ploteczki.
» 26 lutego 2014, 19:17 #9
Rafal20: Mam nadzieję, że Robin zostanie, a nad swoją przyszłością to Moyes powinien się zastanowić.
» 26 lutego 2014, 19:16 #8
ArsenalFC: przygotujcie się na jego odejście, to zwykły sprzedawczyk.
» 26 lutego 2014, 19:13 #7
Vervvis: TY za to jesteś ograniczony przez swoją prostolinijność o.0
» 26 lutego 2014, 19:18 #6
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 19:21

zdaje się, że masz rację - różnica polega jednak na tym, że jak był na wylocie z Emirates chciał go każdy zespół, dziś wątpie by chciał go ktokolwiek. Jeśli będzie rządał by nadal zarabiać tyle co teraz to tylko kierunki Katar, Arabia go ratują...
» 26 lutego 2014, 19:20 #5
dlabigt23: wydaje mi sie ze moze odejsc poniewaz nie jest dobrze w tym klubie z SAF robin zyl dobrze a teraz z moysem nie jest tak samo nie ma takiego doswiadczenia jak SAF . Zreszta juz powiedzial ze ta taktyka byla kiepska i nie mial w ogole miejsca dla siebie nie dostawal w ogole podan od swoich kolegow.
» 26 lutego 2014, 19:20 #4
Domestos: teraz to każdy jest sprzedawczykiem, taki rooney, taki rvp, ale sądze, że nie odejdzie ( przynajmniej nie w tym sezonie), ale jak odejdzie później to po co go trzymać, nie jest już tak młody, a na takim poziomie jakim teraz jesteśmy, po prostu sie marnuje
» 26 lutego 2014, 19:20 #3
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 19:25

Rooney to rozkapryszony buc, ale nie sprzedawczyk ;) nie myl pojęć, zresztą został w United, a mógł odejść - to znaczy że wierzy w trenera i ten zespół w przeciwieństwie do RVP.

Roo ratuje naszą trudną sytuacje, pokazuje że to nie jest koniec. Jest Roo jest Mata, mówiąc krótko jest od czego budować zespół.
» 26 lutego 2014, 19:24 #2
pawel102pl: w sumie lepiej niech odejdzie ma już 31 lat więc po co nam dziadek...
Możemy go wymienić za Cavani'ego.
» 26 lutego 2014, 22:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.