Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United odrzucił ofertę Chelsea za Rooneya!

» 17 lipca 2013, 11:57 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Jak podają niemal wszystkie angielskie media, Manchester United odrzucił ofertę Chelsea w myśl której, klub z Londynu chciał pozyskać Wayne'a Rooneya.
Manchester United odrzucił ofertę Chelsea za Rooneya!
» Jak podają niemal wszystkie angielskie media, Manchester United odrzucił ofertę Chelsea w myśl której, klub z Londynu chciał pozyskać Wayne'a Rooneya. The Blues oferowali mistrzom Anglii 10 milionów funtów oraz jednego ze swoich zawodników, najprawdopodobniej Davida Luiza lub Juana Matę.
Angielski napastnik jest podobno bardzo niezadowolony z komentarzy Czerwonych Diabłów, które pojawiły się po jego ostatnich wypowiedziach. Rooney ma też za złe władzom klubu, iż poinformowały prasę o jego prośbie o transfer do innej drużyny.

Po tym, jak nowy menadżer Chelsea, Jose Mourinho w ostatnich dniach w samych superlatywach wypowiadał się o Rooneyu, oferta transferowa wydawała się być kwestią godzin. Tak też stało się w nocy z 16 na 17 lipca, jednak władze United natychmiast ją odrzuciły.

Jak informują angielskie media, w tym serwisy Sky Sports oraz BBC, The Blues oferowali mistrzom Anglii 10 milionów funtów oraz jednego ze swoich zawodników, najprawdopodobniej Davida Luiza lub Juana Matę.


TAGI


« Poprzedni news
Rafael z nadziejami na grę w reprezentacji
Następny news »
Moyes zrobi czystkę w szatni, aby zdobyć fundusze?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (190)


piotkro14: Po co zatrzymywać Roo na siłę? Skoro nie chce to wiadomo że na 100 % grał nie będzie, a jeżeli oferują takiego kreatywnego zawodnika jak Mata , albo David Luiz , którego oglądałem cały sezon i zrobił na mnie wrażenie. Świetny w obronie, genialne strzały, dobra główka i jeszcze jak dobrze uderza wolne. A jeżeli mamy pieniądze od Glazerów to przecież możemy wywalić 60 mln za Bale, bo uważam , że taki transfer jest potrzebny. Bo co nam z tej PL , trzeba znowu zacząć walczyć w LM o trofeum. Więc musimy składem dorównać Barcelonie, czy Realowi :D
» 20 lipca 2013, 11:15 #174
JackDaniels: Manchester City mają już Negredo i Jovetica... United nic... już mnie to wkurza... za SAFa dawno byłby środkowy pomocnik...
» 19 lipca 2013, 08:07 #173
testosteron: za Safa nic by nie było więc skończ płakać kogo on kupił w ciągu ostatnich 10 lat a kogo sprzedał. Więc zamilcz
» 19 lipca 2013, 08:21 #172
JackDaniels: RvP chociazby... Nani... mam jeszcze wymieniac? a David D.? Sam zamilcz..
» 19 lipca 2013, 08:51 #171
Rafael: 1.5 roku temu wydałem na koszulkę MU z nazwiskiem Rooney'a 250 zł. Jeżeli przejdzie do jakiegoś innego klubu angielskiego - spalę ją !!
» 18 lipca 2013, 23:39 #170
Fenek: Diabeł wcielony?? Ktoś kto dwa razy marudzi że chcę odejść może być co najwyżej zasłużonym piłkarzem dla klubu ale na pewno nie 100% diabłem.
» 18 lipca 2013, 21:48 #169
Fenek: Liczę na to że ta cała saga zakończy się w przeciągu najbliższych 2 tyg. Osobiście gdyby Chelsea dawała nam z 20 mln i Matę to pewnie że bym się zgodził na taką opcje. Mata to bardzo kreatywny zawodnik często gający właśnie na rozegraniu. Nie musi być wcale skrzydłowym. Dobrze wykonuje stałe fragmenty, potrafi fajnie rozegrać no i uderzyć. Dobrze by się dogadywał z RvP. A my nie musielibyśmy kusić piłkarzy z odzysku jak chociażby Fabregas czy Modric którzy i tak u nas grać nie chcą. Lubie Roo i jestem mu wdzięczny za to co zrobił dla klubu, ale albo gramy na 100% albo odchodzimy. Szkoda czasu na takie jęczy du*y, zwłaszcza że zarabia nie mało. Klub nie przedłuży z nim umowy więc czas się w końcu określić i jak najszybciej go sprzedać, abyśmy przypadkiem nie stracili Roo za garść miedziaków albo za ZERO!!
A co do środka pomocy to nie wiem czy przypadkiem klub nie powinien trochę mocniej przyjrzeć się Grenierowi z Lyonu już od prawie dwóch sezonów mu się przyglądam i wydaje się być bardzo perspektywicznym i utalentowanym piłkarzem. Nie powiedziałbym że gorszym od Thiago. Szkoda że to tylko pogłoski o zainteresowaniu MU tym piłkarzem bo bardzo chętnie bym go u nas oglądał. Zwłaszcza że jak zawsze kręci się obok niego kilka wielkich klubów z europy i jak MU się obudzi z ofertą to zaraz nas szejkowie albo nafciarze przelicytują. Bo niedługo na pewno będzie głośno o tym chłopaku.
» 18 lipca 2013, 20:23 #168
yokowal89: Roo ma pretensje że gra cofniętego, a jak były czasy, żę był głównym napastnikiem to i tak się cofał i brał za rozgrywanie bo to lubił, a teraz nagle chce być wysunięty napadzior. Kiedyś sam SAF mówił w wywiadach, że zabraniał roo cofania się po piłkę bo z przodu nikogo nie było wtedy, ale on i tak robił to co chciał. Także niech teraz nie robi scen, po prostu RVP go przyćmił, a Roo zamiast mieć jaja i w tym sezonie rządzić na boisku, to wali fochy i szuka drogi ucieczki.
» 18 lipca 2013, 18:58 #167
Petrus147: a dlaczego się wracał? bo nikt się niebrał za rozgrywanie
» 18 lipca 2013, 19:13 #166
Rumi: Popieram mufcx.
Choc denerwuje mnie juz Roo to wolalbym zeby zostal. Jesli odejdzie to trudno, okaze sie nie lojalny wobec klubu ktoremu duzo zawdziecza..
A co do napastnika a raczej takiej '10' w ukladzie 4-2-3-1 chetnie widzialbym mimo ze nie przepadam za nim Ibrahimovicia. Po 1 jest nie chciany w PSG po 2 jest dobrze zaawansowany technicznie i moglby pomoc Utd w osiagnieciu celow
» 18 lipca 2013, 17:38 #165
gosc1234: a Ibra jeszcze pucharu z deszczowej Anglii nie ma :)
» 18 lipca 2013, 22:04 #164
Widera: hmm jeśli oddamy Rooneya to kogo niby kupimy do ataku ?
raczej nie ma kogo bo albo już gdzieś poprzechodzili ( Falcao , Cavani ) albo są nie do wyciągnięcia ( np suarez dla MU jest raczej niemożliwy , albo taki Aguero )
więc raczej nie oplaca się Roo sprzedawac bo nie będzie jakim napastnikiem go zastąpić
» 18 lipca 2013, 16:51 #163
mufcx: Wcale nie jest tak mało napastników na rynku. Z Realu Higuain lub Benzema jak najbardziej do wyjęcia, tym bardziej jak przyjdzie Ibrachimovic. To, że Lewandowski nie dogadał się z Bayernem to nie znaczy, że nie może odejść w tym okienku z Borussi. City też masowo wzmacnia atak i Dzeko lub Aguero mogą być do wzięcia. Jeśli Rooney by poszedł do Chelsea to oni prawie na pewno sprzedają Torresa. Jest też Hulk, ale to raczej dla nas za duża kasa jak na ta pozycję. Fajną opcją takiego mocnego rezerwowego byłby Martinez z Potro. Także jest sporo opcji. Ale po pierwsze pytanie jakim ustawieniem będziemy grać i jeśli zdecydowalibyśmy się na coś w stylu 4-2-3-1 to nawet przy sprzedaży Rooneya wcale nie musimy kupować napastnika. Ale przede wszystkim pytanie czy Rooney zostanie sprzedany bo do tego jeszcze daleka droga.
» 18 lipca 2013, 17:07 #162
Rooni126: Ty na serio z tym Benzema,a tym bardziej Higuainem ? juz o bardziej przereklamowanego napastnika niz Huguain to ciezko,juz wolal bym ogladac Welbecka na szpicy ...
» 18 lipca 2013, 17:25 #161
mufcx: Nie mówię, że bym ich chciał, bo bym nie chciał, tylko mówię, że jakby co to są dostępni. A jeśli już bym musiał kupować napastnika to bardzo chętnie kupiłbym Martineza z Porto. Dobry technicznie, mocny fizycznie, umie się zastawić, ustawić. Fajna opcja za stosunkowo przyzwoite pieniądze.
» 18 lipca 2013, 17:35 #160
Widera: Ci 2 panowie z Realu to strasznie przereklamowani
z City do nas transfer jest tak samo możliwy jak transfer piłkarza liverpoolu do United
Hulk podobno na testach medycznych na dniach pojawi się w Monaco
Martinez to raczej będzie że albo sie sprawdzi albo będzie niewypałem jak bebe czy obertan albo średniakiem jak Valencia
» 18 lipca 2013, 17:44 #159
michal21031980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2013 14:37

Przypomina mi to telenowele z Lewandowski. Chce odejść ale klub go nie puszcza a na końcu okaże się że nikt tak naprawdę nie chciał go kupić i tyle. A z drugiej strony jak chce to niech idzie z niewolnika nie ma pracownika tylko kasę na porządny transfer przeznaczyć i koniec. Bo jak narazie to tylko dużo gadania i wszystko uciek gdzie indziej Thiago Strotman. Reszta niby dogadana zle konkretów brak. Garay przechodzi i przejść nie może śmiechu warte. Dlaczego w innych klubach jak się za coś biorą to idzie to sprawnie tylko u nas złotówy. Ale źle mnie nie zrozumcie , bo żeby kupić dobrego grajka to i trzeba za niego zapłacić za darmo nikt nie przyjdzie. Podobno Barcelona go chce a my chcemy Fabregasa i wszystko w temacie!
» 18 lipca 2013, 14:33 #158
champione2013: I myslisz ze Roo chciałby isc do Barcy ? Sam mówi że nie chce byc drugim napastnikiem a co byłoby w Barsie ? Jedyny kierunek to Real i wymiana z wiadomo kim
» 18 lipca 2013, 14:59 #157
mufcx: A to barca ma jakiegoś napastnika? :D Ominąłem jakiś transfer? Jakoś mi się nie wydaje. Także o czym ty mówisz? Valdes będzie pierwszym napastnikiem i wygra rywalizację z Rooneyem?:D LOL No proszę cię.
» 18 lipca 2013, 16:36 #156
champione2013: Im sam Messi starczy do tego Neymar gdzie tam jeszcze Rooney przy tiki-tace
» 18 lipca 2013, 18:53 #155
gosc1234: nie żebym się wtrącał ale pieprzycie panowie...
@champione Ronaldo do nas nie wróci, jak wróci to zapisz sobie mój nick i możesz mnie wyśmiać, bo ja wiem że to niemożliwe
@mufcx Barca ma napastnika jest nim Messi, ma też Neymara, Pesro, Sancheza, oni grają w innej lidze, tam nie trzeba silnego i zbudowanego napasnitka
Messi już wygryzł Ibre, z Rooneyem też by sobie poradził
» 18 lipca 2013, 22:08 #154
hater1993: @mufcx
Wg Ciebie Messi to bramkarz? A moze skrzydlowy? Albo srodkowy pomocnik?
Strootman na dzien dzisiejszy jest poziomem Powella, wiec nie ma sensu go kupowac. Thiago faktycznie szkoda. Garay jest nam zbedny, chyba ze Jones bedzie gral juz tylko na defensywnym pomocniku, a ma predyspozycje do gry na tej pozycji.
» 18 lipca 2013, 22:13 #153
mufcx: hater proszę powiedz, że żartujesz :D Błagam :D Messi jest ofensywnym piłkarzem, nie jest ściśle przypisany do jakiejś pozycji, może grać na skrzydle w środku, duża dowolność, ale nigdy nie będzie środkowym napastnikiem. Także ogarniaj.
» 19 lipca 2013, 01:21 #152
PatrykSNK: [link usunięty] zapraszam do kupna bluzy!
» 18 lipca 2013, 14:10 #151
kocio10: Jeśli rzeczywiście Wayne chce odejść to nikt go tu na siłe nie zatrzyma. Najlepiej sprzedać go po za wyspy brytyjskie, najlepiej do Monaco albo PSG. Klub może wiele zyskać na sprzedaży. Skończyło by się marudzenie Roo jak mu to źle w klubie. Jest młody Benteke, do tego jakiś wybuchowy transfer Bale albo Eriksena i jesteśmy w dobrym położeniu.
» 18 lipca 2013, 13:31 #150
champione2013: Bale nie przyjdzie Eriksen trochę większe szanse ale trzeba złozyc oferte :)
Monaco i PSG ma juz klepniętych napadziorów wiec to odpada .
» 18 lipca 2013, 13:55 #149
Widera: a ten Eriksen to nie przeszedł czasem do BVB ? bo wiem że z nim negocjowali
» 18 lipca 2013, 16:44 #148
champione2013: Kupili tego zmazańca mają cygana więc z eriksena raczej zrezygnowali
» 18 lipca 2013, 18:55 #147
Evra666: Słyszałem ze daliśmy 60 mln za Bale ^^
» 18 lipca 2013, 13:28 #146
Dzuma2383m: Raczej to są bujdy, Ale naprawde chciałbym tego transferu!
» 18 lipca 2013, 14:27 #145
checix69: thiago w bayernie, strootman w romie, hurra! ale nic sie nie bojcie mamy andersona
» 18 lipca 2013, 13:24 #144
orchi650: Stootman ? Oficjalnie ?
» 18 lipca 2013, 14:29 #143
checix69: tak:)
» 18 lipca 2013, 14:44 #142
mufcx: Mimo wszystko wolę duet Fabregas Bale niż Thiago Strootman, także nie wiem co się tak irytujesz.
» 18 lipca 2013, 16:41 #141
tomeklbn: Nie wiem czemu wszyscy mówią, że Rooney był w tym sezonie bez formy i słabo grał itp...
Moim zdaniem takie opinie spowodowane są tym że Wayne strzelił mniej bramek niż w innych sezonach a przecież Wazza po przyjściu Robina został ustawiony na pozycji ofensywnego pomocnika (10) i w tym ustawieniu to właśnie Van Persie był głównie obciążony zdobywaniem bramek a Rooney odpowiedzialny był za rozgrywanie, asystowanie i także strzelanie bramek, ale to głównie rola RVP. Poza tym Rooney w każdym meczu oddaje całe swoje serce i angażuje się nie tylko w grę ofensywną, ale także wraca do obrony i stamtąd rozpoczyna akcje. Oprócz tego Wayne w tym sezonie jak na ofensywnego pomocnika ma bardzo dobre statystyki 16 bramek, 15 asyst... Kiedy taki Oezil strzelił 16 bramek? Do tego Rooney gra w angielskiej lidze gdzie jest 3x ciężej i tak na prawdę każdy może wygrać z każdym...
Dlatego nie wiem czemu wszyscy gadają, że Rooney rozegrał słaby sezon... Może czytałem tylko wypowiedzi ludzi nie znających się na piłce, nie wiem... Ale sam fakt, że ktoś w transferach podał cenę 20 milionów za takiego piłkarza jest śmieszne i daje do myślenia... Pozdro ;)
» 18 lipca 2013, 12:55 #140
Marcal: Zgadzam się z tobą na dodatek nikt nie pamięta tych ważnych bramek np. te z meczu z $ity, gdzie losy tytułu nie były rozstrzygnięte, wszyscy pamiętają tylko gol RvP z rzutu wolnego przy dużej pomocy obrońcy (nie mówię, że nie cieszyłem się z tej bramki...)
» 18 lipca 2013, 14:19 #139
mufcx: Też nie rozumiem jak ktoś mówi, że Rooney grał słabo w ubiegłym sezonie. Bo on nie grał słabo tylko grał tragicznie. Tragicznie. I nie chodzi o gole asysty czy inne statystki tylko o zaangażowania w grę. Tak olewającego mecze Rooney to nie widziałem nigdy wcześniej. Do tego mnóstwo błędów, większość zagrań na odwal się. Nie dało się go oglądać. Masakra.
» 18 lipca 2013, 16:45 #138
Szeliga: http:// premier-league . przegladsportowy . pl/Pilka-nozna-Manchester-United-zabiega-o-Garetha-Balea,artykul,176137,1,423.html to tylko plotka czy coś w tym jest bo na DP cicho
» 18 lipca 2013, 12:44 #137
KejsiK: Moyes tek klub zrujnuje, nie dziwię się, że Roo chce odejść jak ma grać drugą rolę i wchodzić na 10m przed końcem spotkania to dziękuję bardzo, niech kupi starego Bainesa, potem napastnika z evertonu , sprzeda naniego, andersona i 2-gi Liverpool z nas jest, środek tabeli dla nas!!
» 18 lipca 2013, 12:37 #136
Pietrek: Zawodnik: Wayne Rooney
Do: Chelsea
Kwota: 20 milionów funtów

który taki mądry? :D
» 18 lipca 2013, 10:58 #135
jacamu: Dla mnie Roo już przestał być graczem MU... Nie uszanował klubu i barw czerwonych diabłów...
» 18 lipca 2013, 10:57 #134
BraveDevil: Fajnie jak by zostal, ale Matą bym nie pogardził xD
» 18 lipca 2013, 12:32 #133
m64: Mimo wszystko mam nadzieję, że Rooney zostanie w United. Jego obecne zachowanie jak i poprzednio gdy prosił o transfer jest nie do przyjęcia, jednak Wayne może czuć się trochę zdezorientowany. Chodzi mi o wypowiedzi Moyesa na jego temat, który najpierw mówi, że chce by Rooney dołączył do legend United i gonił Charltona w ilości zdobytych bramek dla United. A w innej wypowiedzi mówi, że Rooney będzie drugim wyborem po van Persie. Poza tym sprzedamy Waynea, van Persie odniesie kontuzję i kto będzie strzelał bramki? Welbeck? Hernandez? Bo w transfer kolejnego napastnika w przypadku sprzedaży Rooneya nie wierzę.
» 18 lipca 2013, 09:32 #132
Wielbicielka: Rooney zostaje i koniec!
» 18 lipca 2013, 08:37 #131
djjony: Mało komentarzy wystawiam ale DP , ale jeśli mam wystawic to wystawiam konkrety i tym samym bedzie teraz.Pracuje jak i mieszkam w Manchesterze i o transferze Roo do Chelsea , mowiac krotko nie sa przelewkami.United odrzucilo oferte za Roo , ale zauwazcie tylko dlatego ze Chelsea dawalo 10mln i pilkarza , prawda jest taka ze Roo odchodzi do Chelsea , jesli sie nie wierzysz , smiejesz sie z mojego posta , poczekaj max do jutra a suslyszysz taka nowine,Wiem co pisze , pracuje w Anglii , z kibicami United.My juz wiemy , smutne ale prawdziwe , ale z drugiej strony nie ma co rozpaczac nad odejsciem , jesli juz to denerwujace jest brak konkretnych transferow , pzdr
» 18 lipca 2013, 07:43 #130
sprite1080: hej djjony, jesli mam byc szczery to bedac tak blisko powinienes wiedziec ze juz sam Mou powiedzial ze oferta nie obejmowala żadnego pilkarza. Myślę takze ze nie proponowali by za Roo 10 mln. Generalnie nie istotne, nie rozumiem jednego dlaczego gdyby mial faktycznie zostac sprzedany my tragujemy sie z chelsea o jakies powiedzmy 20mln zasilajac głównego wroga do tytulu kiedy dzis takie kluby jak Real, Barca, PSG czy chocby Monaco sa pewnie w stanie lekka reka dac za niego 50mln? takie ceny dzis chodza i tyle jest on imo wart. Zupelnie inna sprawa czy, jezeli powtarzam te plotki wszystkie sa prawdziwe to przy 2 letnim jeszcze kontrakcie klub po ostatnich i tych cyrkach nie chce pokazac mu kto tu rzadzi zsylajac na rok do rezerw? Juz po ostatnim mu sie to nalezalo... No ale nic czas pokaze dzis fakty sa takie ze oficjalnie Roo nie jest na sprzedaz i zobaczymy czy klega ma racje :) oby nie i nie za te pieniazki. pozdr.
» 18 lipca 2013, 08:45 #129
onlyutd: Jestem tego samego zdania i jezeli chce odejsc to niech go sprzedadza ale za rok a teraz do rezerw.
» 18 lipca 2013, 09:37 #128
onlyutd: Lecz mam nadzieje ze zostanie
» 18 lipca 2013, 09:38 #127
champione2013: United strzeliło by sobie w stopę jakby go oddali do klubu z PL . Jedynie jest opcja transferu zagranicznego , ale z tego co widać to tylko Real potrzebuje napadziora reszta kadr raczej jest zamkniętych .
» 18 lipca 2013, 11:45 #126
M1LKA: ciekaw jestem który niedo... niedoroz... no mniejsza... redaktor wklepał do okna po prawej "trasnfery - roo za 20 funtów do chelsea"... no chyba sam nie jak bardzo jest... no mniejsza. Wstydziłby się na prawdę.
» 18 lipca 2013, 05:07 #125
raszer: Luis Nani will re-new his contract and stay at Old Trafford!
Z ostaniej chwili :)
» 18 lipca 2013, 00:24 #124
Klimaa: Klub nie sprzeda tak klasowego zawodnika do głównego rywala. W grę wchodzą tylko zagraniczne kluby.
» 18 lipca 2013, 00:21 #123
Hehehehehe: Nie ochodz roo LEGENDO!!
» 17 lipca 2013, 23:28 #122
Drenus: Legendo? Człowieku. Obraziłeś w tej chwili takich graczy jak Giggs czy Scholes.
Dla mnie Roo przestał mieć jakiekolwiek szanse na to miano już 3 lata temu, gdy chciał uciec do City. Został tylko dlatego, że dostał podwyżkę. Od tamtego czasu mam go za najemnika. Zgoda, zrobił wiele dla tego klubu. Ale swoim zachowaniem pokazał, jak bardzo 'kocha' United.
» 18 lipca 2013, 08:58 #121
emil1986x: VIDAL, Fellaini i Tarabt!!
» 17 lipca 2013, 22:56 #120
champione2013: Vidal gdzies z 60mln o ile Juve go puści Fellaini nie jest wart dużej kwoty a Taaraabt raczej by się zagubił u nas
» 17 lipca 2013, 23:35 #119
raszer: Vidal, ma dziary Juve , więc nawet 60 mln odstępnego , nic nie da skoro on nie chce odejść
» 18 lipca 2013, 00:25 #118
emil1986x: nie uważam by Taarabt się pogubił jest dobrym skrzydłowym a jak nie on to ben arfa bo mają podobną szybkość i "kiwke" :) a vidal...niech siedzi w juve jak chce ale w United miałby jakieś wyzwanie a nie kopac sie w smiesznej wloskiej lidze
» 18 lipca 2013, 15:00 #117
MackoNani: Moim zdaniem powiśmy zagrać taką linia w ataku :) RVP na szpicy z nim Rooney na skrzydłach Nani i Zaha a w środku Carick i Kagawa
» 17 lipca 2013, 22:52 #116
MackoNani: Moim zdaniem fajnie by było ! wtedy moglibyśmy zagrać taką linia ataku !:RVP z przodu,Rooney cofnięty,na skrzydłach Nani i Zaha a za Rooney'm Carick i Kagawa ;0
» 17 lipca 2013, 22:51 #115
champione2013: wow wczas nareszcie ktos to napisał aby kagawe cofnac nizej WOW długo trzeba było na to czekac
» 17 lipca 2013, 23:35 #114
kolor: Ktoś tam jeszcze wcześniej napisał, że Strootman to przeciętny gracz, nie na poziomie United i że ludzie powtarzają po sobie pozytywne opinie o nim. Holender, 23 lata, za sobą występy w reprezentacji, moim zdaniem bardzo perspektywiczny gracz, który mógłby stanowić o kształcie gry zespołu. Poza tym nie podoba mi się piłka południowa, dlatego żałuję takich transferów.
» 17 lipca 2013, 22:40 #113
NicPozytywnego: Luiz Gustavo podobno chce odejść z Bayern'u.Moim zdaniem byłby dobrym zastępcą Michael'a.
» 17 lipca 2013, 22:39 #112
MarcoReus: Niech odejdzie, mam już dośc tego kolesia. Już się nam naraził chcąc przejść do City, United to wielki klub, poradziliśmy sobie bez Ronaldo, bez Wazzy też damy rade. Przejdzie do Chelsea skończy tak jak Torres. " Z niewolnika niema zawodnika" . Grając ustawieniem Fergusona spokojnie za cofniętym Robinem może grać Kagawa. Ewentualnie napastnik komplentny, na którego Glazerów napewno stać, już tym bardziej po sprzedaży Anglika.
» 17 lipca 2013, 22:34 #111
Freddie: ja smiem twierdzic ze Roo kontuzji nie ma wrocil zeby nie siac zametu w szatni wsrod kolegow itp. beda dopinac transfer Rooneya i tyle. dlatego jest zbedny na tournee
» 17 lipca 2013, 22:02 #110
profesor999: U nas Rooney jest gwiazdą , ma status , jest szanowany . Przyszedł nowy trener to Wayne powinien spiąć dupe i pokazać się przed nowym menedżerem , a on nadal nie wie czy chce odejść czy nie. Ja osobiście nie wyborażam sobie United bez Rooneya.
» 17 lipca 2013, 21:36 #109
piotrz7: Myślę że odejdzie jednak. Jeśli miałby iść do innej ligi to ja proponuję wymianę z PSG, Rooney za Ibre + 10-15 mln? Teoretycznie możliwe najgorszy klub dla Rooneya to Liverpool w tej chwili
» 17 lipca 2013, 21:06 #108
InSaneR: Tylko na co Ibra? Z PSG to wymiana by mogła być ale taka,że oni dają nam Verratiego i 25 mln,a my im Rooneya :D
» 17 lipca 2013, 21:20 #107
Widera: jesli odejdzie to trudno
jednak obawiam sie że na tą chwile nie było by kim Rooneya u nas zastąpic
» 17 lipca 2013, 20:38 #106
Widera: City też się wzmacnia oficjalnie negredo w City
» 17 lipca 2013, 20:41 #105
CzerwonyWSercu: Spokojnie. Hiszpanie nie potrafią grać w Anglii :)
» 17 lipca 2013, 22:04 #104
Tomorski: CzerwonyWSercu
Hiszpanie nie potrafią grać w Anglii?
A Mata czy Silva?
» 17 lipca 2013, 22:10 #103
Dogg: A Fabregas, Arteta, De Gea? Nie pieprzcie już, że ta Premier League jest tak fizyczna, że Hiszpanie czy Brazylijczycy sobie nie radzą. Jakoś Oscar, Ramires, David Luiz, Julio Cesar czy Rafael sobie nieźle radzą.
» 17 lipca 2013, 22:52 #102
emil1986x: nie potrafia grac w Angli? Cazorla, Silva, Mata, Michu....no rzeczywiscie nie potrafia :P
» 17 lipca 2013, 22:58 #101
Damian3239: Moyes to jest.. i cos bym napisal jakbym mokl bo mu bez rooneya to wtedy traca duzo prawie najlepszego napastnika swiata.Mowil ze nie jest na sel a jednak jest co za pi...
» 17 lipca 2013, 20:14 #100
misiek88: ty to też jesteś...
kto mówi, że jest na sprzedaż? przecież ofertę ODRZUCILI.
a on sam chce odejść, więc przestań się spinać.
» 17 lipca 2013, 20:22 #99
pebe: Tym razem wszelkie doniesienia prasowe okazały się prawdziwe, nie ukrywa tego Chelsea, nie ukrywa tego i Jose Mourinho - "The Blues" złożyli oficjalną ofertę za usługi Wayne'a Rooneya. Portugalczyk udzielił informacji dotyczących tej oferty, zaznaczając jednak, że wypowiada się na jej temat pierwszy i ostatni raz.

Chelsea interesuje się tym piłkarzem i została złożona za jego usługi oferta - wszystko, co uczyniliśmy, uczyniliśmy oficjalnie. Teraz nie mamy w tej kwestii nic więcej do powiedzenia, a wszystko zależy już od Manchesteru United - mówi Mourinho.

Nie zależy nam na upublicznieniu tej oferty, ale opiewa ona na pewną kwotę pieniędzy i nie wlicza się w nią żaden piłkarz. Nie oddamy Juana Maty, nie oddamy Davida Luiza. Teraz w mojej intencji jest dalsza praca z moimi piłkarzami i udoskonalanie ich zdolności.

Z szacunku do Manchesteru United, mojego kolegi Davida Moyesa i moich zawodników, nie będę się już więcej wypowiadał na temat Rooneya. Ufam moim piłkarzom i jestem szczęśliwy z tego, że wszyscy są częścią Chelsea. Oferta za Rooneya nie umniejsza szacunku, jakim darzę każdego z nich.
» 17 lipca 2013, 19:56 #98
HernandezManU: NIE SPRZEDAJEMY ROONEYA ON JEST ZA DOBRY A PO 2 DO RYWALA SPRZEDAĆ JEDNEGO Z NAJLEPSZYCH NAPASTNIKÓW ŚWIATA TO JEST SAMOBÓJSTWO!!
» 17 lipca 2013, 19:17 #97
Welbzz: ja w przyszlym sezonie w srodku pomocy chce widziec Powella i bigos mnie obchodzi co o tym sadzicie
» 17 lipca 2013, 19:01 #96
SuVeReN: Też tak chcę
» 17 lipca 2013, 23:30 #95
parys18: wg 10 mln funtów i Luiz lub Mata to trochę za mało ja już bym wolał gotówkę albo hazarda
» 17 lipca 2013, 18:48 #94
JackDaniels: Hmm nie wiem co o tym myśleć, bo Roo nie powiedział oficjalnego... czy zostaje, czy odchodzi i dokąd.. Gdyby jednak chciał odejsc... to byłoby bardzo nie wesoło... Nie mam środkowego pomocnika... Nie wiadomo co ze skrzydłami bo Nani też może odejsc... a Valencia i Young jakoś nie złapią mega formy... Jest też Zaha, ale on sam wszystkiego nie uciagnie ;p... Najgorsze sa plotki ;p ktore mowia o ofercie za Fabsa ktory za chiny nie odejdzie z barcy... Nie ma takiej mozliwosci aby sie zgodził... nie bede pisał dlaczego ;p bo to bez sensu.. kazdy zna powody... A nawet jakby chciał odejsc to pierwsze słowo ma Arsenal. Co do Strootmana.. owszem nigdy nikt oficjalnie z zarządu czy nawet sam Moyes nie powiedział, ze United jest nim zainteresowane, ale mimo wszystko on juz chyba prawdopodobnie jest w Romie, czyli 2 środkowy powiedzmy perspektywiczny pomocnik ucieka nam. ;p Albo United genialnie ;p negocjuje i Moyes zaskoczy nas wielkim transferem, albo to będzie letnia klapa transferowa... Najczarniejszy scenariusz to odejscie Roo i Naniego... United ucieka rowniez Fellaini np. do Arsenalu, a zarząd albo nie sprowadzi nikogo, albo przepłaci za kilku przecietniakow...
» 17 lipca 2013, 18:32 #93
MaorComeback: Jestem popieprzony. Ja bym chciał Matę i Torresa, a nie Matę i drobniaki.
» 17 lipca 2013, 18:14 #92
Krzyzu: Owszem.
» 17 lipca 2013, 18:31 #91
Petrus147: a z kąd wy do cholery wiecie ,że Rooney chce odejść? Powiedział to? To że SAF powiedział ,że Rooney rzekomo poprosil o transfer to może być tylko zagrywka marketingowa sprawdzająca kto i za ile chciał by go sprowadzic , a wy tylko jeździcie po nim i jeszcze teksty " z niewolnika nie ma pracownika" Żal
» 17 lipca 2013, 17:38 #90
elibre: Twoj komentarz jak dla mnie jest co najmniej smieszny. SAF znany jest z gierek medialnych, ale czy naprawde uwazasz, ze zrobilby zamieszanie na calym swiecie i w klubie (wiekszosc ludzi w klubie nie jest wtajemniczonych w ta sprawe, znaja sprawe tylko z mediow) i ryzykowalby pogorszenie atmosfery w klubie tylko po to zeby zobaczyc ile Anglik jest wart?! Nie wiemy i mysle ze sie nie dowiemy co sie rzeczywiscie wydarzylo, ale skoro SAF powiedzial co powiedzial to cos musi byc na rzeczy. Szkot na pewno nie wyssal tego z palca tylko po to zeby zrobic zamieszanie, przeciez dalej jest zwiazany z tym klubem i pozostanie w zarzadzie jeszcze kilka lat. Nastepnym razem prosze pomysl zanim cos napiszesz.
» 17 lipca 2013, 17:54 #89
Krzyzu: Haha, Piotrus, ale doyebałes :D :D
» 17 lipca 2013, 18:01 #88
19barnaba87: no i zepsules cala zabawe ;(
» 17 lipca 2013, 16:42 #87
Diabelred: Jezeli faktycznie byla taka oferta i United ja odrzucilo(mam na mysli Mata+ 10 mln) no to brawa dla zarzadu... :/
» 17 lipca 2013, 15:56 #86
emenems: Gdziekolwiek Waza pójdzie i tak będę miał do niego szacunek za te 10 lat ktore gral u nas. To ile on zrobił dla zespołu jest niezliczone. Jak nie czuje sie szczęśliwy to niech odejdzie. Rozumiem go. Przyszedł RvP przez którego nie jest już zawodnikiem którego sie docenia. Tylko ciekawi mnie skąd sie wzięło w artykule jego niezadowolenie. Nigdzie o tym nie mówił. Chociaż co za różnica. Niech idzie. Byle kupić kogoś na skrzydło, a jak nie to zakontrsktowac Naniego wtedy skrzydelka Zaha, Nani. Pomocnik ofensywnych Kagawa i brakuje środkowego obok Carricka. Mam cicha nadzieje ze Fletcher wróci i zagra jak nowy Bóg. Nadzieja matka głupich. Widział ktoś może zdjęcie Valencii z rodzina? Miał czpeczke AV25. Może to cos oznacza. Wolna7? Może CR7 ;D
» 17 lipca 2013, 15:55 #85
kckMU: Strootman na szczęście najprawdopodobniej w Romie ;]

buhehe, dobrze, że tego słabiaka nie będzie u nas
» 17 lipca 2013, 15:42 #84
kolor: Dzisiaj chyba Strootman podpisał z Romą kontrakt :(
» 17 lipca 2013, 15:40 #83
zbyszek7: Wszyscy do okola kupuja insie zbroja a my od 2 miesiecy slyszymy tylko czy Rooney odejdzie czy nie. Jak tak dalej pojdzie to rzeczywiscie Moyes i Zaha beda dwoma jedynymi transferami tego lata...
» 17 lipca 2013, 15:32 #82
saharicus: Zaha to transfer zimy.
» 17 lipca 2013, 15:59 #81
Fabio: Jeśli już ma odchodzić, to niech idzie, ale do INNEJ LIGI NIŻ PL !!
» 17 lipca 2013, 15:30 #80
Petrus147: ale innych zawodników z Pl takich jak :Bale, Fellaini to chcialo by się?nieprawdasz?
» 17 lipca 2013, 17:42 #79
kap: Jeżeli chce to niech idzie, po co go tu na siłę trzymać.. z Rooneya i tak już pożytku wielkiego u nas nie będzie, z sezonu na sezon coraz gorzej.
» 17 lipca 2013, 15:05 #78
brylaantes: Rooney zostaje i bierzemy Mate za 30 ;)
» 17 lipca 2013, 15:05 #77
mu007: bardzo dobrze Roo zostaje bo jest częścia tego zespołu
» 17 lipca 2013, 14:58 #76
United45: Kocham Rooneya ale jeśli chce odejsć niech odejdzie a oferte 10 mln i Mata wziąłbym z pocałowaniem ręki ludzie pzecież Mata to obecnie jeden z najlepszych środkowych pomocników świata było by pięknie
e Gea
Rafael - Evans/Vidic, Jones - Evra
Carrick-Fellaini
Zaha-Kagawa-Mata
van Persie

Umarł bym ze szczęscia widząc taki skład Mata RvP Kagawa Carrick Fellaini Zaha Vida Rafael Evra De Gea według mnie byłby skład kompletny
» 17 lipca 2013, 14:45 #75
Innowierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 15:07

Widzialem jak z United odchodzili, z roznych powodow: Schmeichel, Cantona, Yorke-Cole, Stam, Keane, Becks, van Nistelrooy, G. Neville, czy Ronaldo. Po odejsciu kazdego z nich mialo juz nie byc nic, koniec MU i sukcesow, przeciez to pilkarze nie do zastapienia! A na ich miejsce, a czasem zamiast, przychodzil ktos inny, czesto z inna charakterystyka, wnosil cos nowego do obrazu gry i powoli machina sie docierala. Ok, dluuugo szukalismy nastepcy Petera S., ale trafilismy w koncu na Edwina, teraz Davida i po latach chudych przyszly mocno wypasione. Nic w pr zyrodzie nie ginie ;) Ok, dluuugo szukalismy9 nastepcy Roy`a Keane`a, mamy Carricka (nie ten sam typ pomocnika, ale i gra obecnie wyglada troche inaczej niz 7-9 lat temu). Reasumujac, odejdzie Rooney? Trudno,zwolni sie miejsce dla nowego grajka, a machina na pewno nie stanie w miejscu, bo to zbyt potezna machina. Czasem trzeba sporo czasu i mnostwa eksperymentow, by znalezc nowy element do ukladanki, nie z kazdego diamentu mozna zrobic brylant, ale tak jest ciekawiej. A nasz klub pokazal, ze nawet poszukujac i eksperymentujac z istotnymi ogniwami druzyny, seryjnie, czasem nawet nie pocac sie przesadnie, zdobywa trofea i bije rekordy. Takze, co ma byc z Roo to bedzie, ale ja jestem dobrej mysli, bo United bez Wayne`a to nadal te same "pieprzone" Czerwone Diably, imperium!! To przeciez on zawdziecza klubowi i Fergie`mu, ze wprowadzili go na absolutny szczyt futbolowego swiata i dzis niemal kazdy na Ziemi, wie jak sie nazywa i kim jest ten brzydal z Liverpool`u, a miliony dzieciakow biegaja z jego nazwiskiem.na plecach. I zeby byla jasnosc- uwielbiam go jako pilkarza, kocham wlasnie taki styl gry, ta zadziornosc i harowanie na calym boisku, ten "harpaganizm" podparty niezwykla technika, ale chyba niestety WR tak mocno zapierdzielal w tych meczach, ze cale jego serducho zostalo na murawie i zaczyna go brakowac w stosunku do klubu i kibicow, trudno. United przed nim i po nim!
» 17 lipca 2013, 14:36 #74
Widera: tak zawsze potrafiliśmy sobie radzić bez tych piłkarzy których wymieniłeś tylko teraz jest 1 zasadnicza zmiana
na ławce nie ma Fergusona tylko Moyes i nie wiadomo czy on będzie potrafił poukładać skład na miare mistrza kraju czy też LM
» 17 lipca 2013, 14:38 #73
winqu: G. Neville??
» 17 lipca 2013, 15:03 #72
Innowierca: Tak, Gary. Nie kazdy musi pamietac/wiedziec, ze to swego czasu jeden z najlepszych, a wg. niektorych najlepszy prawy obronca. Takie byly fakty. Ok, jego odejscie nie bylo wielkim dramatem, zwladzcza, ze pod koniec gral.momentami dramatycznie, ale w odwodzie mielismy "zapchajdziure" O`Shea i nikomu nie znanych blizniakow ze smiesznymi lokami i 18 wiosnami na karku. Mozna sie bylo obawiac o obsade pozycji.
» 17 lipca 2013, 15:15 #71
Innowierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 15:31

Absolutna zgoda Widera, osoba Alexa juz na starcie dawala nam duze fory w przypadku problemow, czlowiek-instytucja. Ale jestem (moze i bezpodstawnie, bo prawdziwa wiedze o DM dopiero zaczalem zglebiac) dziwnie spokojny o fachowosc i predyspozycje tego pana. Poza tym nie zapominajmy, ze Moyes nie zostal calkiem sam z problemami. Ma za soba ludzi z United, w tym tego najwazniejszego. Ostateczne decyzje naleza do niego, ale nie sadze, ze gosc
» 17 lipca 2013, 15:27 #70
justdudi: Gdyby Roo na prawdę chciał odejść już dawno by go nie było, media w Anglii podsycają ploty żeby bukmacher mógł się odkuć za Moyesa(bo to też było pewne, że on przejdzie do nas), a wy tu płaczecie, obrażacie Roo, chcociaż SAM ROONEY oficjalnie nic nie powiedział na ten temat, łykacie wszystko jak pelikany, problem jedyny jest taki, że potrzebujemy środkowego pomocnika, bo jeśli znowu ma tam grać Roo to się obrazi i w końcu odejdzie, po prostu chcę mieć pewność, z resztą tak jak ja, że po odejściu Alexa, United dalej będzie się rozwijało jako zespół i walczyło o najwyższe cele, a nie skończy tak jak looserpool
» 17 lipca 2013, 14:30 #69
Widera: jeśli sprzedać Roo to tylko do innej ligi i wtedy musimy kupić klasowego napastnika a nie jakiegoś młodzika który może a nie musi się sprawdzić
» 17 lipca 2013, 14:20 #68
noxu955: a tak off topic wgl. to Luis Gustavo może być do wyciągnięcia z bayernu. Nie głupia opcja. Bardzo dobry zawodnik i pasujący do nas. Ja bym się zastanowił mocno :)
» 17 lipca 2013, 14:20 #67
grandes: Sprzedać go ale albo do Monaco albo PSG.
» 17 lipca 2013, 14:18 #66
Insane89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 14:05

"Chelsea confirm that they have made bid for Wayne Rooney but deny that offer included Mata or Luiz." Niedługo ma być oświadczenie klubu.

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Chelsea also confirm bid for Rooney does not involve the transfer or loan of any players
» 17 lipca 2013, 14:01 #65
Norbas: Dobrze, że oferta odrzucona gdyż po co wzmacniać największych rywali. ;)
» 17 lipca 2013, 14:01 #64
mordynator: dobra robimy tak ronney do nich a do nas mata i luiz na taki układ pójde
» 17 lipca 2013, 13:54 #63
orchi650: Mata I Luiz ? ! Chyba sobie żartujesz... Jeden z nich Ewentualnie Rooney do niech Mata i Luiz do nas i dopłata z naszej strony z 20 mln ...
» 17 lipca 2013, 14:02 #62
noxu955: prawda jest taka że też bezsensu jest robione całe te zamieszanie wokół Roo. Myślę że jego znaki są czytelne...nie wypowiadam się bo nie mam o czym. Wszystko wyjaśnione z Moyesem. Wie na czym stoi...tak na prawdę to media podsycają wszystko...no bo na czymś trzeba zarabiać. -,- jak dla mnie Rooney nie jest na tyle głupi żeby odchodzić. A poprosił o transfer SAFa, nie Moyesa. Myślę, że Moyes zrobi tak że każdy będzie zadowolony
» 17 lipca 2013, 13:53 #61
Petrozza52: Ja tam te znaki widzę inaczej, jest o czym się wypowiadać bo od paru tygodni jakies rewelacje serwowane w mediach, gdyby CHCIAŁ zostać to na zapas by wszystko zdementował, bo nie wiem jaki jest sens trzymania fanów w niepokoju i szarganie zaufania. Obawiam się że czytasz znaki tak, jak chciałbyś je widzieć :(
» 17 lipca 2013, 14:28 #60
mcis: "Jose Mourinho w ostatnich dniach w samych superlatywach wypowiadał się o Rooneyu" - tak bo malego chlopczyka trzeba glaskac i chwalic "Tak Wayniku miales gorszy sezon, nie dbasz o sibie, masz nadwage, jestes rozkapryszonym 5-latkiem, ktory nie wie czego chce, ale jestes najlepszy i od dzis masz zagwarantowane miejsce w skladzie nawet jak sie rozdyjesz do 120kg".
» 17 lipca 2013, 13:46 #59
pstrong: ta Juan do United hahaha mozecie sobie pomarzyć
» 17 lipca 2013, 13:46 #58
Kanapka: Dawać tu MATĘ !!
» 17 lipca 2013, 13:37 #57
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 13:49

moglby zajac miejsce Roo lub grac na skrzydle.... lecz w tej odmowie raczej chodzi o to, zeby nie wzmacniac CFC.....
» 17 lipca 2013, 13:48 #56
YaankesKing: W sumie co to za wzmocnienie jak Mata był najlepszym zawodnikiem Chelsea w ostatnim sezonie, a Roo nie jest w najwyższej formie.
» 17 lipca 2013, 14:29 #55
manchester1134: YaankesKing: nie jest ale jak jest w najwyzszej formie to nikt go nie zatrzyma a zal mi was doslownie ze skreslacie rooneya. z tych komentarzy wynika ze to zwykly grajek a nie zapominajcie ze to jest jeden z najlepszych zawodnikow na swiecie nie mamy lepszego
» 17 lipca 2013, 16:38 #54
luk1920: Też zgodziłbym się na transfer za Matę. Rooney to już nie ten sam waleczny zawodnik co dawniej, a jakie narzekanie i płacz, że nie jest już największą gwiazdą zespołu i musi się zacząć starać o ten status mnie irytuje. Sam chciał transferów, więc takowe były. Przyszedł RvP i już narzeka, że nie podoba mu się pozycja, a to za niedługo wymyśli coś nowego. To ma być gwiazda światowego formatu ? Ma humorki gorsze niż baba w ciąży. Co do domniemanej oferty to i tak nigdy się nie dowiemy jak było naprawdę.
» 17 lipca 2013, 13:36 #53
InSaneR: 30 mln + Mata i niech sb biorą Rooneya -,-
» 17 lipca 2013, 13:36 #52
pstrong: Jak moze Mou nie dogadywać sie z Juanem jak sie jeszcze nie widzieli ? ahhahahahahahaa . Sensacja plota i tyle
» 17 lipca 2013, 13:30 #51
devil112: Za Matę albo Luiza sprzedałbym Roo. Wystarczy popatrzeć jak w tym sezonie grali Mata z Luizem a jak Rooney.Mata gra 10 razy lepiej !!
» 17 lipca 2013, 13:25 #50
JRI: Jak grał Luiz? Toż to zwykły średniak jest.
» 17 lipca 2013, 13:37 #49
marek3669: Rooney już przecież zadeklarował ze chce odejść...
» 17 lipca 2013, 14:57 #48
champione2013: Dobra robimy tak Ronney odchodzi nic nie dopłacacie a bierzemy Mate i Luiza taki deal jest tylko możliwy :)
» 17 lipca 2013, 13:07 #47
vip14: Bardzo dobrze. Po pierwsze Rooney nie jest na sprzedaż, a po drugie 10 mln funtów to za mało jak za Roo. Chelsea chce dorzucić jeszcze Luiza albo Matę? Zły pomysł.. Oczywiście chcę, żeby Rooney został w United ^^
» 17 lipca 2013, 13:01 #46
Bartolek05: Czemu Rooney nie może się odezwać? O co mu chodzi?
» 17 lipca 2013, 12:40 #45
parasite: bo sam nie potrafi ogarnąć takich spraw i w dodatku ma wokoło siebie chciwych "doradców", którzy nie myślą o jego karierze, tylko o $
» 17 lipca 2013, 12:55 #44
devil444445: a tak na marginesie: Strootman wybrał AS Romę

Roo zostanie
» 17 lipca 2013, 12:34 #43
wiruch: nie WYBRAŁ tylko my jak zwykle nie złożyliśmy oferty bo co tu było do wybierania: brak gry w LM i zarobki 2,2 mln to chyba bylibyśmy wstanie przebić z palcem w tyłku tym bardziej że wczoraj coś tutaj się pisało o 7 bańkach dla Garaya
» 17 lipca 2013, 12:45 #42
Dogg: "My" nie złożyliśmy oferty, bo najwidoczniej nie był w planach Moyesa. Nie rozumiem was. Moyes nigdy nie sprecyzował kogo szuka, być może nawet nigdy nawet nie rozważał tego całego Strootmana, a wy już mówicie, że uciekł nam sprzed nosa. Spokojnie, nie martwcie się o transfery Moyesa. Zapewniam, że zrobi coś ze środkiem pola.

Poza tym, ten Strootman nie jest wcale jakiś świetny. Widziałem go parę razy w akcji i jest solidnym graczem, ale nie na Manchester United. Na Romę jak najbardziej. Jak tak patrzę na te komentarze, to wydaje mi się, że każdy powtarza po poprzednim tego Strootmana, a pewnie 90% z nich nie widział jak on gra.
» 17 lipca 2013, 13:10 #41
wiruch: widziałem parę meczów z jego udziałem i muszę przyznać że znowu się zgapiliśmy moim zdaniem i będzie dokładnie jak z Witselem, Vidalem czy Sneijderem czyli poszli ze swoich macierzystych klubów za śmiesznie małą kasę i stali się gwiazdami które dzisiaj chcielibyśmy mieć tylko nie mamy tyle kasy.
» 17 lipca 2013, 13:17 #40
Dogg: Sneijderem? Serio nadal tutaj ktoś uważa, że przydałby się on United?
» 17 lipca 2013, 13:45 #39
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 14:16

nie mówię o teraz tylko wtedy gdy szedł w promocji z Realu do Interu za drobne i dwa sezonu później obudziliśmy się z ręką w nocniku że by się przydał
» 17 lipca 2013, 14:16 #38
Dogg: No i dobrze, że nie przeszedł. Niczego szczególnego u Turasów nie pokazuje.
» 17 lipca 2013, 22:48 #37
Kamixxx: skoro tak pajacuje to niech bierze korki i wypad z szatni...
z niewolnika nie ma pracownika.

jesli odejdzie to nie bd za nim płakac...jest wielu graczy ktorzy moga go zastapic
» 17 lipca 2013, 12:31 #36
Niemanek1920: Jeśli naprawde dawali 10mln+Mate , to tragedia że takiej oferty nie przyjeli :)
» 17 lipca 2013, 12:27 #35
DevilFan: no dokładnie :)
» 17 lipca 2013, 12:32 #34
Diablista16: Nom chyba masz racje ;X
» 17 lipca 2013, 12:47 #33
parasite: to samo napisałem poniżej i raz jeszcze podpiszę się pod takim stwierdzeniem, bo nie mogę tego zrozumieć - dlaczego odrzuciliśmy taką ofertę ??!!
» 17 lipca 2013, 12:58 #32
diabelek1: ja osobiście bym nie mógł wytrzymać widoku Roo w Chelsea, gdyby np. to był Real czyli 10 mln + Ozil to bym się zgodził ale w Chelsea nienawidze i cieszę że zarząd odrzucił tą ofertę
» 17 lipca 2013, 16:48 #31
Olo: skąd wszyscy wiecie że to akurat Matę nam oferowali? A gdyby dawali Luiza i 10 mln to też by było tak kolorowo? No nie sądzę. Więc może dlatego odrzuciliśmy ofertę, hm?
» 17 lipca 2013, 12:27 #30
parasite: szukamy kogoś na środek, ale i w obronie mamy swoje potrzeby. Chcemy garaya, albo tego łebka z romy przecież, a luiz jest od nich lepszy ! Nie jest to co prawda mata, ale mega przydatna postać dla nas + jego rzuty wolne.
» 17 lipca 2013, 12:59 #29
MUFC16: Nie rozumiem dlaczego go nie sprzedają?! Przecież mamy naj... naj... we wszystkim łelbeka:)
» 17 lipca 2013, 12:23 #28
kocio10: Głupota. Kto o zdrowych zmysłach dawał by za Rooneya który jest kompletnie bez formy 10 mln i Mate, który jest wirtuozem, geniuszem futbolu i to w takiej formie. Może i złożyli oferte ale na pewno nie w takiej postaci. Roo zostanie na OT.
» 17 lipca 2013, 12:21 #27
mikifiki: Rooney jest dużo lepszym zawodnikiem od Maty. Ale tylko wtedy, jak chce mu się grać jak w poprzednich sezonach.
» 17 lipca 2013, 12:46 #26
YaankesKing: Roo lepszy od Maty, żart roku. Mata zjada go w każdym aspekcie piłkarskiego rzemiosła. Jaun i 10 mln za Roo powinniśmy brać w ciemno.
» 17 lipca 2013, 14:32 #25
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 16:40

Yankes- no jakos nie widzialem zeby Mata byl kiedys krolem strzelcow PL ,mowienie ze jest lepszy absolutnie we wszystkim to nonsens. Moze i ma lepszy dryblining itp itd ale taki Roo ma np lepszy strzal, lepiej gra cialem, lepiej gra glowa i w formie gdy gra na swojej pozycji jest wrecz maszynka do zdobywania bramek.
» 17 lipca 2013, 16:28 #24
Qrka: Za Matę na spoko! :D
» 17 lipca 2013, 12:18 #23
alaSz97: wątpię by to była prawda, ale jeżeli naprawdę taka propozycja wpłynęła ja na ich miejscu zgodził bym się od razu, zwłaszcza za Luiza
» 17 lipca 2013, 12:18 #22
raku0202: Rooney w formie jest w stanie dać temu zespołowi tyle co nikt inny. Ale Roo w formie z ostatniego sezonu gdy było widać że jest wypalony jest małą wartością. Moim zdaniem albo w 100% angażuje się w MU albo niech dostanie wolną rękę i idzie do Chelsea ale za Luiza i Matę bo tyle jest wart. I rozwiązuje się problem środka obrony i pomocy myślę że w stopniu zadawalającym. Kasy nic nie wydajemy więc kupujemy jeszcze Balea i gramy swoje.
» 17 lipca 2013, 12:17 #21
laskavvv: szkoda ze Roo chce odejść :( ale skoro nie chce już tu grać to jak się to mówi z niewolnika nie ma pracownika ale swoją drogą mata jest rewelacyjny ja bym się zgodził :D skoro i tak nie chce tutaj grać ;/
» 17 lipca 2013, 12:10 #20
maxi7777: ja bym go nie oddał za żadną ofertę poniżej 100 mln euro :p
» 17 lipca 2013, 12:09 #19
krzysiekx27: dlatego właśnie nie jesteś trenerem :)
» 17 lipca 2013, 12:17 #18
szymoneq: hahhaha ta oferta jest smieszna 10 mln i cala druzyna cfc to sie zgodze
» 17 lipca 2013, 12:08 #17
DAMINOS2: hehe 10 mln :P PLus ich zawodnik wątpie w to ;) a tym bardziej jesli ma to być Mata bądz Luiz
» 17 lipca 2013, 12:08 #16
Taurus: Baaaardzo dobrze, Rooney ma zostać :)
» 17 lipca 2013, 12:06 #15
RedSidePower: popieram , bo jak zacznie grać to co potrafi , nikt sie wtedy nie przyzna ,że pasowała mu dana oferta
» 17 lipca 2013, 12:24 #14
TraN: Bardziej prawdopodobne od tej wersji z Matą jest wersja z Luizem... Chociaż i tak się nie chce wierzyć.
» 17 lipca 2013, 12:06 #13
Insane89: SkySports podało tylko, że United odrzucili ofertę, a nie podali "tak jak w newsie jest poinformowane" że Chelsea zaproponowała Matę + 10m. BBC wzięło tego newsa od brukowca Daily Mail i sami się kompromitują w tym momencie. Nie ma szans, żeby Chelsea złożyła taką ofertę, a tym bardziej, że United ją odrzucili ;) Kto o zdrowych zmysłach by to odrzucił, przecież to się nawet w głowie nie mieści, że można dać Mate i 10m za Rooneya :) Jeden robi ponad 35 asyst we wszystkich rozgrywach i strzela 10+ bramek, a drugi jest otyły i ma problem z własnym trenerem. No ludzie ;)
» 17 lipca 2013, 12:04 #12
Luelle: Mata jest genialnym zawodnikiem i motorem napędowym Chelsea...serio chcieliby go oddać ? chyba że zgłupieli kompletnie, w co uwierzę. Jeśli taka propozycja na prawdę nadeszła to jak mogli ją odrzucić. Ja bym brała Mate z pocałowaniem ręki.
» 17 lipca 2013, 12:02 #11
wiruch: dokładnie, Mata by nas wzniósł na wyższy poziom, szczególnie w LM
» 17 lipca 2013, 12:04 #10
krzysiekx27: ale podobno Mourinho nie dogaduje się z Matą więc to prawdopodobne, że chciałby się go pozbyć :)
» 17 lipca 2013, 12:19 #9
RedSidePower: Nie sądzę ,że zgłupieli , Mou wie na co stać Rooneya jeśli ten ma to czego chce , Mou potrafiłby wyciągnąć z rooneya wszystko co najlepsze wiec w tym momencie Mata nie dorastał by mu do piet , my mielibyśmy świetnego Matę , Który byłby tylko ułamkiem Rooneya w Chelsea
» 17 lipca 2013, 12:23 #8
Insane89: krzysiekx27: Jak się nie dogadują jak nawet ze sobą nie gadali. Jedynie co przez telefon o czym mówił Mata. A tak nawet się na oczy nie widzieli od czasu gdy Mourinho został trenerem Chelsea. Wiec co ty za przeproszeniem pieprzysz?
» 17 lipca 2013, 12:34 #7
mikifiki: RedSidePower -
100 proc. racji. Podpisuje się obiema rękami.
» 17 lipca 2013, 12:43 #6
tomManUnited: Się dzieeeeje
» 17 lipca 2013, 12:02 #5
parasite: Tragedia, że odrzuciliśmy taką świetną ofertę !!
» 17 lipca 2013, 12:01 #4
Hehehehehe: gupi jestes
» 17 lipca 2013, 23:29 #3
lecho: Dziesięć baniek i Mata na dodatek? Bierzmy z pocałowaniem ręki :)
» 17 lipca 2013, 12:01 #2
Tomorski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2013 12:02

Ploota.
Nie wierze, że Chelsea chciałaby oddać Mate.
Poza tym Juan jest na wakacjach po PK, czy bez żadnego kontaktu z nim przedstawili by go w ofercie? Śmiem wątpić.
W dodatku wczoraj Mourinho mówił że nikogo nie sprzedadzą. Media po prostu szukają sensacji.
» 17 lipca 2013, 11:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.