Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson będzie obserwował Lewandowskiego

» 3 października 2012, 20:16 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Sir Alex Ferguson w środowy wieczór będzie obserwował na Etihad Stadium mecz Manchesteru City z Borussią Dortmund w Lidze Mistrzów. Jak pisze The Thelegraph, szkocki menadżer Czerwonych Diabłów ma przyglądać się Robertowi Lewandowskiemu.
Ferguson będzie obserwował Lewandowskiego
» Robert Lewandowski w środę zagra przeciwko Manchesterowi City w Lidze Mistrzów
Czy Robert Lewandowski jest potrzebny Manchesterowi United?
W angielskich mediach nie po raz pierwszy mówi się o transferze Lewandowskiego do Manchesteru United. W sierpniu Borussia Dortmund miała odrzucić ofertę wicemistrzów Anglii za Polaka, która wynosiła około 16 mln funtów. Sir Alex Ferguson sięgnął później po Robina van Persiego.

Lewandowski zakomunikował działaczom Borussii Dortmund, że nie przedłuży swojego kontraktu z mistrzami Niemiec. Obecna umowa polskiego napastnika wygasa w 2014 roku, a w Dortmundzie ponoć pogodzono się z faktem, iż były snajper Lecha Poznań odejdzie z klubu po zakończeniu obecnego sezonu.

The Telegraph pisze, że Borussia będzie wolała sprzedać latem Lewandowskiego, niż w kolejnym okienku pozwolić piłkarzowi odejść za darmo.

Za transferem Lewandowskiego do Manchesteru United miałby również przemawiać fakt jego uniwersalności. Choć „Lewy” w ekipie Borussii Dortmund pełni rolę środkowego napastnika, to z powodzeniem może występować w roli bocznego snajpera przy ustawieniu 4-3-3. Umiejętności gry na wielu pozycjach wymaga od swoich zawodników sir Alex Ferguson.

Spekulacje na temat transferu Lewandowskiego mają też związek z niepewną przyszłością Javiera Hernandeza w ekipie Czerwonych Diabłów. Choć Meksykanin w ubiegłym roku związał się z klubem nową pięcioletnią umową, to w poprzednim sezonie daleko było mu do formy z debiutanckiego roku na Old Trafford.

Obecnie Chicharito jest czwartym napastnikiem w Manchesterze United, a kolejny rozczarowujący sezon może wpłynąć na jego dalsze losy w ekipie sir Alexa Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
"Ferguson musi wybrać bramkarza nr 1"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (94)


Fabio: Hummels & Robert na OT, a Chicha out i jest git majonez;D
» 9 października 2012, 23:08 #89
satan23: Mam nadzieje że skupił się na Hummelsie, biorąc pod uwagę dawno rozpoczęty "koniec" Rio..
» 5 października 2012, 12:55 #88
Maaattttt: Biorąc pod uwagę naszą sytuację w ataku, szczerze mam nadzieję że przyglądał się raczej Hummelsowi i Goetze, niż Robertowi. O parze Niemców w kontekście United mówiło się już latem więc jeśli jest van Persie to może pora na tę dwójkę.
» 4 października 2012, 20:24 #87
haribo99: Lewy do United ... i buahahahaha :) Toz to drewniak! W reprezentacji gra bez ambicji i nic nie pokazuje. W Borussi jest wyrozniajaca sie postacia tylko dlatego, ze wszystkie pilki ida do niego. Z 10 sytuacji wykorzysta 2 i jest wielki bohater. Nie ten poziom. Mysle, ze predzej wyladuje w Bayernie. Tam juz nie ma stylu "wszystko na napadziora", bo jest wieludobrych pilkarzy, ktorzy potrafia sami wiele zrobic. Pogra jeden sezon i sie zwinie :) Jak Podolski. Lewy nie jest zawodnikiem swiatowego formatu. To sredni, przecietny grajek poziomu europejskiego.
Jak wczoraj Szpakowskiego sluchalem podczas meczu to mnie pusty smiech bral. Lewego, Piszczka i Blaszczyka sie nachwalic nie mogl. Nawet jak Lewy zle strzelil czy fatalnie podal, to Szpakowski i tak twierdzil, ze to nie jego wina :) Tak sie wlasnie w Polsce robi gwiazdy z byle kogo. :)

Mam nadzieje, ze SAF obserwowal Hummelsa, bo facet gral naprawde dobrze, a nam potrzeba srodkowego obroncy.
» 4 października 2012, 19:05 #86
bostonmax: Nic dodac nic ująć!
» 4 października 2012, 20:04 #85
vip14: Lewandowski wcale nie jest nam potrzebny. Oglądałem wczorajszy mecz City vs BVB i widziałem jak Sir Alex Ferguson ziewał. Mecz był nudny jak nie wiem co i city pokazało klasę haha :)
» 4 października 2012, 18:52 #84
PastaDoCiasta: No wiesz Ferguson ziewał też na jakimś meczu Lile z pół roku temu akurat wtedy gdy Hazard gola strzelił:P A jak sie potem okazało chciał go ściągnąć:)
» 4 października 2012, 20:17 #83
fan7marcin: Ja nie chce nic mówić, ale Fergie może wczoraj zauważył dobrą formę Piszczka ;) a my mamy problemy z obrońcami.
» 4 października 2012, 18:37 #82
haribo99: mamy problem z srodkiem, a nie prawa obrona! Chcialbys posadzic Rafaela kosztem Piszczka, czy moze ktoregos z nich w srodku widzisz? Bitch please :P
» 4 października 2012, 19:15 #81
Fred78: Wydaje mi się,że obserwował Humelsa,a nie Lewandowskiego po co kolejny napastnik do tego przeciętny.
» 4 października 2012, 17:25 #80
mepol: Ja myślę, ze SAF oglądał Jurgena Kloppa, dobrze by pasował do ManU :D
mysle ze przyglądał sie rowniez Weidenfellerowi, bo rotacja dwoma bramkarzami to troche mało. Co do Roberta, to nie widze powodu, żeby SAF sie nim interesował. Oprócz Roo, RVP, Chicha, Welbza jest jeszcze Henriquez no i ten Macheda.
» 4 października 2012, 15:02 #79
ash1414: tak na pewno się przyglądał Weidenfellerowi ... Bramkarz borussi ma już trochę na karku ,więc raczej nie przyglądał się golkiperowi . Moim zdaniem przyglądał się Humelsowi (bo nasza obrona pozostawia dużo do życzenia mimo ,że mamy bardzo dobrych obrońców o szanowanych nazwiskach)
» 4 października 2012, 19:17 #78
kocio10: To co wczoraj wyprawiał Gundogan to poezja. Jak już to bardziej jego uwage przykuł wspomniamy Gundogan i Gotze.
» 4 października 2012, 14:17 #77
m64: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2012 13:42

Z Borussi to akurat lepiej byłoby kupić Mario Goetze, który we wczorajszym meczu zagrał świetnie. Mam nadzieję, że Ferguson zwróci na niego uwagę. Zresztą Gundogan i Reus też niczego sobie. Każdy z nich byłby dla United sporym wzmocnieniem.
» 4 października 2012, 13:40 #76
Olo: Reus dopiero do nich dołączył, ale fakt - prydałby się i nam :)
» 4 października 2012, 18:19 #75
wacuchplacuch: racja! mało mamy napastników - w polu 10 piłkarzy a nie 5 więc jeszcze kilku się przyda, w środku Carrick wystarczy i Vidic pilnuje tyłów
» 4 października 2012, 13:25 #74
satan23: Zobaczymy jak to będzie do końca sezonu jeszcze sporo meczy.. Jeśli Lewy utrzyma formę to myślę że jest szansa na pozyskanie.. tylko pytanie zostaje jedno, jaka większa roszada się szykuje.. Nani Ando Groszek to mogą być potencjalni kandydaci do zamiany..
» 4 października 2012, 12:18 #73
damek21: Jeden pomocnik ktory naprawde ciagnalby gre do przodu, taki partner dla kagawy a mysle ze getze bylby idealny.
» 4 października 2012, 11:22 #72
damek21: Po co ten lewy... Van persi jak i rooney to dobrzy napastnicy, mam powella welbecka chicharitto.....

Wedlug mnie srodek pola to masakra, czemu jak ogladam mecze arsenalu czy np borussi tam wszyscy biegaja a u nas jak pomocnik ma pilke kazdy trzyma sie pozycji i krzyczy podaj.. ?

POtrzebny jest nam getze ten gundokan tez byl dobry, el sharawy tez moglby byc.
Bo jak dla mnie to cleverley ma potencjal ale anderson i jego chodzenie po boisku a juz nie powiem gra tylko jedna noga, porazka.
» 4 października 2012, 11:20 #71
ZdzichuKrecina: Jakbyś to jeszcze po polsku napisał
Co z tego że potrafi grać tylko jedną nogą ?? Nie widzę tutaj problemu jakbyś jeszcze chociaż jedno nazwisko oprócz ROONEY napisał poprawnie byłoby good
» 4 października 2012, 12:35 #70
atos1987: Mi się występ roberta bardzo podobał mimo mega pasztetu z 76 minuty.
Myślałem że zniknie wśród tawrdego wyspiarskiego stylu gry w obronie i bardzo miło się zaskoczyłem. Myśle że w United dał by sobie radę i chciałbym go kiedyś u nas zobaczyć.
» 4 października 2012, 10:27 #69
manutdfan: Super gdyby kupił Humelsa świetny obrońca
» 4 października 2012, 09:48 #68
TroxTM: Owszem fajnie by było zobaczyć Lewego w Manu, ale bardziej by mi tu pasował Goetze chociaż to jest pewnie nie możliwe ;/
» 4 października 2012, 07:34 #67
1878MU: Skoro wszyscy tak poszukuja ŚP to zobaczcie jak grał Ikay Gundogan wczoraj, po prostu kozak, chłopak dopiero konczy 22 lata a juz przezentuje taki poziom.
» 4 października 2012, 07:17 #66
Miszcz1908: racja.
» 4 października 2012, 10:11 #65
satan23: Prawda prawda..
» 4 października 2012, 12:15 #64
Damiano7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2012 00:11

SAF oglądał Goetzego :) Taka prawda. Chociaż gdyby chodziło o Lewego, to byłoby super. Atak: Robin - Robert - Wayne. Na rozegraniu Kagawa, a Naniego, Valencie, Hernandeza można by sprzedać i kupić super środkowego albo obrońcę.
» 4 października 2012, 00:10 #63
Hubzi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2012 00:31

no tak sprzedać Valencie i Naniego ...
United bez skrzydel Giggs juz ma swój wiek a Young nie pociągnie sam ...
Chicharito owszem zgadzam się ciężko mu wrócić do starej formy ..
przede wszystkim co do poprawienia w united to defensywa + ktoś jeszcze na skrzydło no i rozgrywający bo Clever się rozegra Scholes też wiadomo forma spoko ale nie pociągnie następnego sezonu ... Carrick jest ok ale też mu wiek powoli wskakuje ... Fletcher musi do formy wrócić ...
do sprzedania myślę że na pewno Anderson z Chicha bym jeszcze poczekał no i nie wiem jeszcze tu kogo ...
» 4 października 2012, 00:29 #62
kckMU: Valencię sprzedać? odłóż FIFĘ.

Goetze super mecz. Dorósł chłopak naprawdę. Świetny ofensywny pomocnik (rozegrać potrafi), do tego niemiecka solidność i ciut hiszpańskiego stylu. Ale i tak go nie kupimy :)

Lewy świetny mecz dla DRUŻYNY. Natomiast szkoda setki.
» 4 października 2012, 00:41 #61
designer: chyba PES chciales powiedziec... A co do tych transferow to zgadzam sie tylko i wylacznie w sprawie Naniego. Gosc jest bezproduktywny od dawien dawna. Jego forma zgasla juz w tamtym sezonie a przeblyski formy to niech on sobie prezentuje w sredniaku Premiership a nie zespole aspirujacym co sezon do poczwornej korony.
» 4 października 2012, 01:20 #60
ZdzichuKrecina: damian

i bedziemy grać bez skrzydeł ? powodzenia będzie to wyglądać jak w meczu z Cluj
» 4 października 2012, 10:19 #59
Damiano7: No tak. Trzeba grać nowocześnie, bez tradycyjnych skrzydłowych.
» 4 października 2012, 16:11 #58
RobvanKlu5i: Ci którzy uważają Lewandowskiego za słabego zawodnika powinni się poklupać po czole, bo nie mają zielonego pojęcia o futbolu. Technicznie niszczy Hernandeza, jest bardzo podobny do Welbecka jesli chodzi o poruszanie się, zobaczcie ile krwi natruł obrońcom MC dzisiejszego wieczoru, to że zmarnował dogodną sytuację to zdarza się najlepszym, facet spokojnie poradziłby sobie w PL to nie ulega wątpliwośći.

Mnie osobiście bardzo podoba się Subotić, gra twardo, jest wysoki, świetnie czyta grę, dobre panowanie nad piłką, i naprawdę robi facet duże wrażenie na mnie.
» 3 października 2012, 23:06 #57
Kris91: Z Lewandowskim 100% racja. Widać tą jego dojrzałość w grze i w ogóle wiele innych atutów.

A co do drugiej części to jednak opowiadałbym się za Hummelsem. :)
» 3 października 2012, 23:14 #56
Klimaa: Jestem tylko ciekaw jak poradziłby sobie z presją gry dla takiego klubu, bo gra dla Borussi to coś zupełnie innego.
Poczekajmy na rozwój wydarzeń ja osobiście nie wierzę w transfer Polaka do United.
» 3 października 2012, 23:55 #55
87glasgow: "bo gra dla Borussi to coś zupełnie innego"...serio? dwa lata z rzędu mistrz niemiec, puchar niemiec, grają w LM, na ich stadion przychodzi więcej kibiców niż na Old Trafford, a i doping dużo lepszy (jak u nas za starych czasów)...nie powiedziałbym że to byłby jakiś szok przejść z Borussi do United
» 4 października 2012, 00:16 #54
bartkoz: Podobnie było gdy przechodził do Borussi z Lecha wszyscy mówili że sobie nie poradzi, że presja go zeżre a tym czasem jest tam kluczowym zawodnikiem.
» 4 października 2012, 08:18 #53
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2012 12:42

Popatrzmy na transfer Lewandowskiego przez pryzmat współpracy z Kagawą. W końcu Oni we dwóch praktycznie w poprzednim sezonie załatwili Borussi tytuł mistrza Niemiec. Więc ich współpraca w MU mogłaby dać dużo, nawet bardzo dużo. Obawiam się że Chicharito miał syndrom jednego sezonu, brakuje mu techniki, jest kiepski w pojedynkach jeden na jeden, więc cierpliwość Fergusona kiedyś może się skończyć, chociaż nie skreślam chłopaka bo wszystko może się zmienić w ciągu kilku chwil

Tak jak wyżej ktoś wspomniał nie ma mowy o żadnej presji bo jeżeli dał sobie z nią radę przechodząc z Lecha do Borusii to nie miałby żadnych problemów z przejściem do MU i naprawdę stać go na to by kiedyś po ewentualnym transferze do MU stać się kluczowym piłkarzem w naszym klubie.

Wczoraj mieliśmy świetny przykład tego że jest w stanie poradzić sobie w PL. Kilka ładnych zagrań, wygranych pojedynków główkowych z Zabaletą i Kompanym, do tego potrafi sę znaleźć tam gdzie trzeba, co prawda zmarnował świetną okazję ale najważniejsze jest to że piłka go szukała.
» 4 października 2012, 12:41 #52
bartkoz: Ale nie rozumiem? Dlaczego właśnie Lewego? Wydaj mi się że pozycja na, której on gra jest u nas już na FULL przepełniona.
» 3 października 2012, 23:05 #51
rownykrzys: oglądał Gotze'go, a nie Lewego
» 3 października 2012, 22:57 #50
Kris91: Słychać znowu te same głosy co w przypadku Robina... Żal mi was.
Może lewy nie jest wybitnym zawodnikiem ale dlaczego od razu odmawiać mu tego żeby spróbował sił w Premier League??
Nie wierzę że gdybyście byli na miejscu Lewandowskiego odmówilibyście MANCHESTEROWI UNITED!! i okazji pokazania się w Anglii
» 3 października 2012, 22:53 #49
10wazzar10: Prędzej Suboticia albo GĂśtze.... Przynajmniej ja bym tak chciał :)
» 3 października 2012, 22:40 #48
1996kutno: a ja hummelsa i gotze :D
» 3 października 2012, 22:46 #47
bostonmax: Mam nadzieje że Lewy nie trafi do MU,bo sie nie zmieści nawet w kadrze na mecze w tourne po Azji.Pewnie nasz "gwiazdor" po Borussii trafi gdzies do Grecji , Turcji,albo do Lecha.A jeśli Javier by jeżdził po boisku na wózku inwalidzkim to i tak by strzelił więcej goi niz nasz drewniak.Bo w lidze angielskiej trzeba z....lać.
» 3 października 2012, 22:33 #46
elegancko904: ale ty bzdury piszesz aż płakać się chce;/
» 3 października 2012, 22:56 #45
piokrop: Polska zazdrość czy co??
» 4 października 2012, 00:04 #44
Diabelred: cos w tym jest ,swego czasu gwiazda BVB był przeciez Ebi,a jak skonczyl kazdy widzi :)
» 4 października 2012, 13:51 #43
AgEnT: hahaha nie kompromituj się Lewy niszczy Hernandeza z każdej strony i każdy normalny człowiek, który chociaż się trochę zna na piłce Ci to powie ... no ale oczywiście Polakom żal dupę ściska, że ktoś z ich kraju coś osiągnął w życiu, a oni będą zapierniczać do 70 roku życia za marne grosze ...
» 4 października 2012, 16:27 #42
jacoparada: Taki napastnik przyda się w każdej drużynie.
» 3 października 2012, 21:58 #41
RooneyMU: Bardzo chciałbym żeby do nas trafił ale w tedy musielibyśmy sprzedać Hernandeza.
Taki atak wymarzony:

Lewy-RVP-Rooney
Kagawa
Carrick-Scholes/Fletcher
» 3 października 2012, 21:46 #40
Harvey: United nie umie i nie powinno grać 4-3-3. Sprawdzamy się tylko 4-4-2. Nie ma u nas środka pola na grę 4-3-3, musimy grać skrzydłami 4-4-2. Zresztą zobacz sobie jak wyglądają mecze, które próbujemy tłuc tym 4-3-3. Przecież od tego bolą oczy. A grający klasycznie jesteśmy w stanie nie dość, że grać skutecznie to jeszcze miło dla oka. Lewego w United nie potrzeba.
» 3 października 2012, 22:47 #39
gosc1234: Borussia ok, ale niech patrzy na HummelsaBenderaGundoganaReusaGoetzego, bo napastników mam full
» 3 października 2012, 21:42 #38
1996kutno: czas na obrońców, mamy cleverleya itd
» 3 października 2012, 22:46 #37
kujawa: no Lewy sobie swietnie radzi dzisija ;) tak dalej, ogolnie swietny mecz ;)
» 3 października 2012, 21:33 #36
ZdzichuKrecina: Od kiedy gramy 4-3-3 ?? znów skretyniałe gazety wymyślają bzdury ...
Tak Lewy i LLorente eh ... jak go ława interesuje to zapraszamy chociaż jest za słaby na MU .
» 3 października 2012, 21:17 #35
Urtopy: Ciekawe czy sobie bilet kupił czy może poprosił Manciniego o wejściówkę?
» 3 października 2012, 21:14 #34
RedUnitedfan: Lewy-Rvp-Roo
Kagaua-Szols-Carrick
Evra-Hummels-Vidic-Raffael
De Gea
» 3 października 2012, 20:58 #33
Antol: Stary, chyba nie bardzo, bez skrzydlowych, dzieki ktorym ostatntio "cos gramy" moze byc ciezko. Preferuje ew. formacje z kagawa na skryzdle i np. nanim, valencia na drugim.
» 3 października 2012, 21:43 #32
brylaant14: Rafael , Kagawa *
» 3 października 2012, 21:43 #31
CRX2: @brylaant14 - a "Szolsa" czemu nie poprawiłeś?
» 3 października 2012, 22:07 #30
mUTD4ever: Ps. Lewandowski jest dobry jak na poziom Bundesligi - Borussii. W angielskiej trzeba być wybitnie uzdolnionym zawodnikiem, żeby mierzyć swoje siły i zbierać pochwały za dobrą grę. Gimby tego nie pojmią prędko. Pozostaje wam zrobić sobie dobrze na samą myśl (sztucznie nagłoszonego) zainteresowania Safa Lewandowskim:)
» 3 października 2012, 20:41 #29
ChupaChups: Ale po co wyjeżdżasz od razu z gimbusami ? Daj spokój. Jak ma się zawodnik rozwinąć jak ciągle siedzi w tej samej lidze ? Nie jesteś wielkim znawcą, a już nie dajesz szansy lewemu.. myślę, że u boku Roo i RVP dużo by się nauczył. Pozdrawiam, uczeń Technikum.
» 3 października 2012, 20:46 #28
hitman90: Tak, bo w całej Premierleague grają sami wybitni zawodnicy;) Szczególnie Caroll, Downing, Giroud, Defoe i wielu, wielu innych. Nie tacy jak Lewy dostawali szanse w dobrych klubach.
» 3 października 2012, 20:50 #27
RedUnitedfan: Co za różnica, jesteś Technibusem :D
» 3 października 2012, 20:51 #26
ChupaChups: Ee.. to już nie ma takiej samej mocy :D
» 3 października 2012, 20:52 #25
RedUnitedfan: A hipster :D
» 3 października 2012, 20:53 #24
lukas24: To może powiesz mi dlaczego Lewy tak dobrze sobie radzi z City? Zdecydowanie poradziłby sobie w PL. Ogólnie jestem przeciw jego transferowi, bo nie potrzeba aż tylu napastników ale według mnie jak najbardziej nadaje się do United
» 3 października 2012, 21:37 #23
wacuchplacuch: Everton to średniak?? to ja nie rozumiem chyba znaczenia słowa średniak... średniak to jest Sunderland albo Aston Villa ale Everton regularnie jest za kozakami tej ligi w tabeli; podziw dla tego zespołu bo z takim budżetem ciągnąć to w takim stylu to jest osiągnięcie w dzisiejszym czasie
» 4 października 2012, 13:28 #22
haribo99: "lukas24 pisze:

To może powiesz mi dlaczego Lewy tak dobrze sobie radzi z City? Zdecydowanie poradziłby sobie w PL. Ogólnie jestem przeciw jego transferowi, bo nie potrzeba aż tylu napastników ale według mnie jak najbardziej nadaje się do United"

1. Bo City gralo wczoraj piach i mul, a ich najlepszym zawodnikiem byl Hart.
2. Bo Borussia grala zespolowo i cisnela ich calym zespolem wszedzie. Kazdy tam biegal jak szalony. (o to mam wlasnie pretensje do Lewgo, ze w klubie walczy i sie stara, a w reprezentacji kladzie lache i czeka na pilki)
3. Co pokazal Lewy wczoraj? Mial kilka sytuacji i wszystkie spartolil! Podanie do Reusa powinno byc z pierwszej pilki - spoznil sie, bo koleczko zrobil. Sam na sam z Hartem - zewnetrzna czescia stopy mu sie zachcialo uderzac, a to trzeba umiec... itp.
Nie gral zle, a nawet dobrze, ale nie wybitnie! Na tle zespolu wygladal bardzo dobrze tylko dlatego, ze cala Borussia slala wszystkie pilki do niego. Lewy byl jak Scholes w meczu z Tottenhamem, gdzie kazda pilka musiala przejsc przez niego! Swiatowej klasy napastnik (taki jakiego potrzebuje United) wykonczylby wczoraj City! Lewy podjal wiele dziwnych decyzji, przez co stracil szanse na jeszcze wiecej okazji strzeleckich (jak np sprint, zejscie do boku i zamiast ograc obronce, zrobil kolko i zwinal sie do skrzydla, czekajac na partnerow! Tylko, ze obroncy tez juz wrocili! Roo zawinalby obronce, i sypnal na bramke!).
Podsumowujac brakuje mu umiejetnosci na United!
» 4 października 2012, 19:12 #21
hitman90: SAF będzie oglądał dwójkę Subotic, Hummels a nie tam Lewego. Mam nadzieję, że Bossowi spodoba się Matts Hummels i ściągnie go jak najszybciej. To taki kozak, że nie mam pytań.
» 3 października 2012, 20:38 #20
RedUnitedfan: 100% prawdy ma coś czego bardzo brakuje naszym obrońcom umiejętność rozgrywania !!
» 3 października 2012, 20:52 #19
ZdzichuKrecina: dokładnie środkowego obrońcy nam potrzeba Evansa możemy oddać w zamian
» 3 października 2012, 21:18 #18
mUTD4ever: Kuszczak kisił ogóra w United to teraz każdy niby dobry polak będzie przymierzany na OT. Tu nawet już ręce nie chcą opadać jak się czyta takie suchary:/
» 3 października 2012, 20:37 #17
boger: A ja mam nadzieje że bardziej będzie przyglądać się Serbowi :)
» 3 października 2012, 20:36 #16
Nani1900: Na tą chwile nie jest nam potrzebny napastnik. Naszym podstawowym celem w zimowym okienku powinien być solidny obrońca np. Hummels. Jeśli Chicharito odejdzie to lewy może i się przyda, ale nie widzę takiej potrzeby. Ferguson zamiast obrońcą interesuje się napastnikiem...:/
Nasza obronna jest tragiczna, czy on tego nie widzi?
Niestety, nie tylko obronna, ale i środek. Nasz 38 letni Scholes jest naszym najlepszym pomocnikiem mimo tego wieku...coś jest nie tak. U nas nie ma kto piłek rozdawać. Chyba Rooney będzie się za to brał...
» 3 października 2012, 20:33 #15
lukas24: Gdyby United brakowało napastnika to ok, ale teraz jest ich wystarczająco dużo. Niech Ferguson zajmie się łataniem dziurawej obrony, a ewentualnie wzmocnieniem w środku pola. Scholes musi mieć godnego następcę
» 3 października 2012, 20:26 #14
Mefistofeles: Ja rozumiem , że to dobry piłkarz tylko po co? Gramy przeważnie jednym napastnikiem , a mamy ich sporo w klubie - Rooney , RvP , Welbeck , Javier , Powell też może grać na napadzie , Henriquez . Gdyby "Lewy" przyszedł do United to myślę , że kariera Welbecka mogłaby leźć ( nie wiem czy poprawnie napisałem) w gruzach :c . Bardziej bym go widział , w Tottenhamie gdzie jest Defoe i Adebayor :>
» 3 października 2012, 20:24 #13
ChupaChups: Prędzej kariera Javiera legła by w gruzach niż Welbecka :)
» 3 października 2012, 20:32 #12
Diabelred: Nie leźć tylko legnac xD , no ale to ,ze jestes z 97 rocznika,poniekad Cie to usprawiedliwia :)
» 4 października 2012, 13:59 #11
maciek5: United ma za dużo napastników. Wiem że gramy na wielu frontach ale to i tak jest dużo. Robert nie grałby regularnie bo przy naszym ataku nie ma szans. Rodziłyby się podobne sytuacje jak z Kuszczakiem :(. Ale mimo to chciałbym zobaczyć go w koszulce Manchesteru United :)
» 3 października 2012, 20:22 #10
Adamo95: Preferowałbym bardziej Błaszczykowskiego .
» 3 października 2012, 20:21 #9
AdrianLOP: Ja tam wole żeby został w BVB, ale nie mam nic przeciwko temu transwerowi. 4-3-3 Roo, RvP, Lewy . Nawet nawet... ^^
» 3 października 2012, 20:21 #8
Arecki: Wolałbym Piszczka jak już ! Nie lubię Lewego jakoś a za dobry też nie jest
» 3 października 2012, 20:21 #7
gosc1234: co Ty chłopcze pieprzysz przy takiej formie Rafaela da Silvy?
» 3 października 2012, 21:44 #6
Diabelred: Rafael tak jak Evra,tez potrzebuje dobrego zmiennika :)
» 4 października 2012, 14:01 #5
Roo10ney: Jest RvP, Rooney, Welbeck i Chicharito. Po co nam więcej napastników? Ma grzać ławę i sie zmarnować jak Kuszczak? To niech lepiej coś działa w tej Borusii razem w 'polskim trio'.
» 3 października 2012, 20:20 #4
Valdael: Jak nie Lewy to siedziałby Welbeck i Groszek więc kolejne ambicje by się marnowały. W danej sytuacji nie potrzebny nam 17 napastnik.
» 3 października 2012, 20:23 #3
ChupaChups: Ja mimo wszystko chciałbym żeby poszedł do United. Nawet jeśli Javier nie ma formy to SAF i tak daje mu możliwość grania i "przebudzenia się". Chciałbym, żeby Lewy do nas przyszedł i nauczył się grać w angielskiej lidze.. ^^ Myślę, że Ferguson nie wydałby ok. 15 mln żeby ktoś miał ciągle siedzieć na ławce. :P Zresztą.. Nawet Roo nie ma pewnego miejsca w składzie..

Chociaż przy tej grze.. to ma jako jeden z niewielu..
» 3 października 2012, 20:31 #2
sisinho: @ChupaChups

Przykład De Gei na to nie wskazuje ;p
» 4 października 2012, 15:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.