Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba tłumaczy: Jestem niecierpliwy

» 21 sierpnia 2012, 22:16 - Autor: rogi - źródło: Sky Sports
Paul Pogba nie zgodził się z tym, że okazał Sir Alexowi Fergusonowi brak szacunku. Francuz podkreślił, że chciał tylko grać w piłkę.
Pogba tłumaczy: Jestem niecierpliwy
» Pogba w gorącej wodzie kąpany
Pogba opuścił Manchester United na rzecz Juventusu, a menadżer Czerwonych Diabłów był niezadowolony ze sposobu, w jaki młody zawodnik pożegnał się z klubem.

Ferguson oskarżył Pogbę o "lekceważące podejście do klubu" po tym, jak pomocnik zostawił United w cieniu i niepewności, zajmując się negocjacjami z Juventusem.

19-latek bronił się jednak przed oskarżeniami, wyjaśniając, że na Old Trafford nigdy nie dostał szansy na grę.

- Nie wiem dlaczego tak powiedział - zdradził Pogba dziennikowi L'Equipe. - 19-latek odmówił Fergusonowi - może to tak na niego zadziałało?

- Były rzeczy, co do których nie mogliśmy się zgodzić. Ja niczego nie żałuję. Wiele się tam nauczyłem. Ale żeby zrozumieć moją decyzję, musielibyście być częścią klubu. Chodzi o to jak dogadywałem się z menedżerem.

- On mi ufał, ale nie wystawiał mnie w meczach, tłumacząc, że jestem za młody. Powtarzał Twój czas nadejdzie, ale nigdy nie nadszedł. Mimo jego 25-letniej kariery, mimo tego że to on był tam szefem, moim celem była gra w meczach. Jestem niecierpliwy.

- Teraz chcę przebić się do pierwszego składu i stać się jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Jedynym środkiem, żeby to osiągnąć, jest ciężka praca - nauczyłem się tego w Manchesterze United wśród znakomitych piłkarzy tam grających.

W Turynie faktycznie wizja występów w pierwszym składzie jest dla Pogby bardziej realna, ale sam pomocnik przyznaje, że żadnego zapewnienia od nowego klubu nie otrzymał. Gdy w środku grają Andrea Pirlo i Arturo Vidal, Pogba wie, że żadnych obietnic ze strony Starej Damy nie będzie.

- Nie poszedłem do Juve dlatego, że byłem pewny gry w pierwszym składzie. Nie mam żadnej pewności. Trener powiedział mi, że jest wiele meczów do rozegrania, a on chce kogoś, kto będzie w stanie zastąpić Pirlo albo Vidala. Nie zagwarantował mi, że zagram w konkretnej ilości spotkań.

- Gdy byłem w Manchesterze United, powiedziano mi, że będę grał.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Henriquez będzie Diabłem
Następny news »
Młode Diabły powalczą o kolejne trofeum

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


ZuczekUnited: Bo jak jest mecz z Blackburn( ktory poprzedzal obiecujacy debiut Pogby ze Stoke), to oczywiscie kiedy wszyscy srodkowi oprocz Pogby sa niedostepni, SAF na srodku wystawia Rafaela i Parka...ja sie Pogbie nie dziwie, nawet lubie goscia, bo mimo wszystko wypowiada sie z calkowitym szacunkiem i w przyjemnym tonie o jego bylym klubie. Na jego miejscu tez bym odszedl, widzac ze zamiast mnie ma grac lamaga Cleverley, pupilek Fergusona ktory do tej pory nie pokazal NIC godnego klubu pretendujacego do zdobycia mistrzostwa. W zadnym meczu nie oczarowal, jest typowym sredniakiem, powinien odejsc bo blokuje miejsce dla nastepnego talentu - Powella.
» 23 sierpnia 2012, 13:08 #72
Agusssia: Kolejny bardzo duży jak dla mnie błąd ze strony Fergiego, tak samo jak sprzedanie O'Shea : /
Pogba to chłopak z dużym talentem z którego jest pewna że byłby jeszcze spory pożytek..a na pewno większy niż z Cleverley'a czy Andersona, na razie był to taki jeździec bez głowy, ale jak każdy potrzebował ogrania i jak najwięcej czasu spędzonego na boisku nie otrzymywał tego, a że jest po prostu świadomy swoich umiejętności postanowił odejść..

A te niedowiarki, które śmieją się teraz z niego zobaczą że za kilka sezonów Francuz będzie piłkarzem wychodzącym w pierwszej XI Juventusu.
» 22 sierpnia 2012, 17:29 #71
Agusssia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 21:31

Wiesz na dobrą sprawę nie pokazał niczego co mogłoby sprawić by był traktowany lepiej od piłkarzy z rezerw czy Akademi, myślę że duże znaczenie odegrała tu osoba samego agenta, który nieźle namieszał mu w głowie, a sam zgarnął za to porządną sumkę.

A sam Pogba chyba nie do końca przemyślał swój ruch, gdyż jakby nie patrzeć u nas miałby szybsze szanse na grę na środku pola, aniżeli w Juve w którym jest kapitalny Pirlo, Vidal i Marchisio a z tego co się orientuję to zakupiono jeszcze dwóch innych pomocników.
Poza tym wiadomo że Włochy preferują zawodników starszych roczników.
Oby za nie długi czas nie powędrował gdzieś na wypożyczenie : )
» 22 sierpnia 2012, 21:30 #70
Veon: Cierpliwość to pierwszy krok do sukcesu.
» 22 sierpnia 2012, 13:31 #69
MateuszFl: Kuszczak był cierpliwy...
» 22 sierpnia 2012, 16:01 #68
Veon: A czy ktoś powiedział że do sukcesu prowadzi tylko jeden krok :P
» 22 sierpnia 2012, 19:59 #67
ManchesterUtd: Nie do konca byl bo odszedl w momencie kiedy mial szanse na gre bo Van der saar odszedl ale to jego sprawa.
» 23 sierpnia 2012, 07:34 #66
MateuszFl: nie wydaje mi się.... bo w tym czasie przyszło dwóch bramkarzy, którzy mieli zastąpić Edwina.
» 26 sierpnia 2012, 11:45 #65
kunegunda232: co jak co ale powinien dac mu szanse pokazania sie a nie w 2/3 meczach po 10 minut, i na dodatek jeszcze wlasnie w takich meczach co gral w srodku rafaelem.:? ;/ tego nie rozumiem. a z drugiej strony Juve ma dobrych piłkarzy, mistrz Włoch bez przegranego meczu to o czymś świadczy. Zobaczymy co z niego wyrośnie. Ja mu akurat kibicuję.
» 22 sierpnia 2012, 13:26 #64
Fabio: Ale Mi to wytłumaczenie !!
Młody ,musi zasłużyć na grę w 1 składzie ,a nie występować TYLKO DLATEGO ,że jest " talentem " !!
Widocznie SAF uznał ,że francuz nie był jeszcze gotowy na mecze w 1 składzie ManUnited ,dlatego był wypożyczany ,lub grał w rezerwach.
Nie pasowało to paszoł won i bez łachy !!
SAF kiedyś powiedział ,że jeśli jakikolwiek piłkarz ManUnited zostanie postawiony wyżej niż ogólne dobro klubu ,będzie to koniec Manchester'u United FC. Widocznie szkot uznał ,że młody próbuje wymusić na nim taka decyzję ,a więc wiadomo było jak to się skończy.
Tak czy siak ,powodzenia Ci Paul ,ale nie w United:P
» 22 sierpnia 2012, 12:49 #63
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 12:01

Ja mu nie życzę powodzenia, według mnie zachował się jak frajer. Okej, ja rozumiem, że chciał grać. Ale do cholery on ma tylko 18 lat. Nie każdy w tym wieku dostawał szansę od Fergusona. Ba, takich piłkarzy można policzyć na palcach u rąk. Fergie pokazywał, że zależy mu na Pogbie, może i dawał mu te 15-20 minut do gry, ale dawał! A mógł wziąć innego, zdolniejszego młodziaka. A on? Kopnął United i Fergusona w cztery litery. Widocznie Szkot uważał, że Pogba nie jest gotowy aby stanowić o sile Manchesteru United. Francuz był na ławce rezerwowych nawet podczas derbów, a jego miejsce spokojnie mógł zająć ktoś inny.

Wystarczy spojrzeć na Welbecka czy Cleverleya. Albo nawet na Lingarda, Tunnicliffa czy Petrucciego. Pierwsza dwójka tułała się po wypożyczeniach i co? Grają w pierwszym składzie. Trójka młodziaków jakoś cierpliwie czeka na swoją szansę i pewnie zostaną wypożyczeni by potem wrócić do United i zacząć grać w podstawie..

Dzięki Bogu, że polazł. Nikt nie jest ważniejszy od klubu, a już nie jakiś gówniarz. Nie potrzebujemy gości którzy się obrażają. Więc ja jestem zadowolona, że poszedł.

Na pohybel !
» 22 sierpnia 2012, 11:59 #62
Wade: "A mógł wziąć innego, zdolniejszego młodziaka." czyli kogo?Kolejną niemotę wyprodukowaną w naszej,pożal się boże,akademii?
Fergie pokazał jak mu zależy na Pogbie wystawiając z Blackburn Rafaela i Parka na środku.Zresztą jak takie ciecie jak Cleverley i Anderson grają na jego pozycji,a on siedzi na ławie/trybunach to się nie dziwię,że odszedł.
Co innego jest być zmiennikiem Pirlo,Marchisio czy Vidala czyli piłkarzy z samej światowej czołówki,a co innego być zmiennikiem(w najlepszym przypadku) beztalenci jak Cleverley i Anderson.
» 22 sierpnia 2012, 12:37 #61
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 14:02

Nie raz czytam twoje komentarze i po prostu padam na cycki ze śmiechu. Śmiem twierdzić, że wgle nie oglądasz Rezerw bądź Akademii. Talent nie mniejszy niż Pogba ma Lingard*, Petrucci*, Will Keane*, van Velzen, Cole, Barmby, Januzaj*, Daehil*. Mamy naprawdę utalentowaną młodzież, ale co ty możesz wiedzieć skoro ich nie oglądasz.

Wszyscy oznaczeni * - to za nich trzymam największe kciuki.

Ferguson to też tylko człowiek i zdarza mu się popełniać błędy, chociażby jak mecz z Blackburn, ale do cholery. Dostawał te 15-20 minut? Dostawał. A mógł grać ktoś inny.

Cleverley gwiazdą światowego formatu(przynajmniej dla mnie) nigdy nie będzie, tak samo nie będzie z niego drugiego Scholesa, ale solidnym grajkiem, grającym na wysokim poziomie może być. Co do Andersona to się zgodzę.

A co Scholes to nie jest światowa czołówka? I jak Clev czy Anderson mogą zajmować miejsce Pogbie, skoro Clev to rozgrywający, a Anderson to ofensywny pomocnik, a żadnym z tych Pogba nie jest.. To taki box2box ala Fletcher albo defensywny pomocnik jak Carrick..
» 22 sierpnia 2012, 14:01 #60
Wade: Gdybym miał cycki to też teraz bym na nie padł,ale muszę się zadowolić uśmiechem pod nosem.
Co z tego,że w tych rezerwach grają jako tako,jak nie ma później przełożenia na grę w pierwszej drużynie?Tyle gadanie ile to nie mamy zdolnej młodzieży,a tu później taki Cleverley wychodzi i wszystkie mity o zdolnych młodziakach obala bardzo szybko.

Dostawał 15-20 minut?Kobieto on zagrał ogony w 7 oficjalnych meczach United!A w połowie sezonu Ferguson chyba mu powiedział "Paul jesteś taki dobry,że ściągamy emeryta,żeby grał na pozycji na której ty mógłbyś występować".
Cleverley nigdy nie będzie gwiazdą,póki co nie jest nawet średniakiem(i wątpię żeby kiedyś nim został),za to musi być niezłym dupolizem,bo gdyby nie był pupilkiem Fergusona to by nawet w meczach o Carling Cup nie występował.
Ta Scholes powinien na emeryturze sobie aktualnie wypoczywać gdyby,Ferguso naprawdę dał szansę Pogbie.
Co to za pierdzielenie,że Anderson i Cleverley to nie pozycja Pogby?Ferguson gra systemem z 2 środkowymi pomocnikami,na tych pozycjach grają Anderson i Cleverley,nie ma w tym systemie rozróżnienia na środkowego pomocnika,środkowego ofensywnego czy środkowego defensywnego,więc zajmowali miejsce Pogby.
» 22 sierpnia 2012, 16:25 #59
ZuczekUnited: Glupoty gadasz messenger, ze az oczy bola...
» 23 sierpnia 2012, 13:01 #58
Snomer: Wcale nie gada bzdur. Niby w jakim momencie powiedziała coś, że aż oczy bolą? Ja się z nią w pełni zgadzam, mówi całkowicie do rzeczy i sensownie popiera swoją argumentację.
A ty Zuczek AKURAT jak Cleverly miał dobry mecz z Hannoverem, to akurat go nie obejrzałeś. Oczyście, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale nazywanie Cleverleya łamagą to jest nadużycie.
» 25 sierpnia 2012, 01:48 #57
orion: Mnie to jakos nie dziwi. Chłopak chcial grac a nie ogladac mecze z ławki. Ale zamiana United na Juventus to dla mnie jakies nieporozumienie :P. Tak naprawde to niewiele dostal szans do gry w poprzednim sezonie a było wiele okazji ponieważ pomoc była w opłakanym stanie.....
» 22 sierpnia 2012, 11:49 #56
bGINoGERy: przecież w Juve to on tym bardziej nie ma szans na grę.
» 22 sierpnia 2012, 10:58 #55
RedDragon: youtube.com/watch?v=Ke7C48qwGeo
» 23 sierpnia 2012, 09:58 #54
bGINoGERy: czyli jeden zwód robi z niego gwiazdę?
» 25 sierpnia 2012, 23:26 #53
SYSTEM: "Gdy byłem w Manchesterze United, powiedziano mi, że będę grał"
Dobrze mówili zapomnieli tylko dodać kiedy będziesz grał :D

Wszedł jako 18 latek 3 razy na boisko w takim Klubie jak Manchester United nie jest to wcale mało zważywszy na fakt że co roku grałby więcej.
» 22 sierpnia 2012, 10:38 #52
AgEnT: Mówicie jak to Arsenal na RVP najeżdża, a wy co teraz robicie, chciał odejść ok. Może faktycznie widział, że nie pogra, też bym się zdenerwował gdybym chociaż szansy nie dostał, a w środku graliby boczni obrońcy lub inne Parki ...
» 22 sierpnia 2012, 10:18 #51
Mroczek77: Skończy swoją karierę w nędznym klubie z końcówki Serie A i będzie po karierze.
» 22 sierpnia 2012, 09:30 #50
Wade: Tak jak Pique,Rossi czy Forlan.
» 22 sierpnia 2012, 10:19 #49
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 10:22

Pomyliles posty... tu mowa o Pogbie, nie o Cleverleyu.

Oczywiscie Clev do 30 bedzie mlodym talentem bo to pupilek Fergusona a on lubi trzymac takich beznadziejnych kopaczy.

Co do Pogby. Niebawem pokaze Europie a przede wszystkim nadetemu SAF'owi co jest wart.
» 22 sierpnia 2012, 10:20 #48
Zywo08: A tam wygryzie Pirlo, Vidala, Marchisio i Asamoah'a najprędzej mu będzie do Padoina a i tak ten jest dopiero 5 pomocnikiem w klubie, a nie jest wykluczone żę Juve jeszcze kogoś nie kupi. Więc za wiele jego sytuacja się nie zmieniła, po za przesunięciem się w hierarchii klubowych pomocników i w porównaniu do poprzedniego sezonu przesunął się o 1 pozycje w niej.
» 22 sierpnia 2012, 09:23 #47
KristeX: Oczywiscie nie ma co sie klocic z SAFem, ale tak patrzac na wiek CR7 jak przychodzil do United to ilosc gry CR a Pogby to spora roznica na korzysc CR. Wg. mnie Pogba powinien wiecej byl grac bo pokazal chociaz troche ze nalezy mu sie kredyt zaufania w 2 meczach.
» 22 sierpnia 2012, 09:02 #46
Silnoreki92: brakuje nam takiego młodego nieobliczalnego gracza :) Jestem pewny, że wniósł by ożywienie w grze...
» 22 sierpnia 2012, 08:42 #45
Wielbicielka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 08:26

Pogba jak narazie radzi sobie w Juve bardzo dobrze. Wchodzi z ławki oczywiście ale zawsze. Zobaczymy co będzie w lidze.

Nie podoba mi się to jak SAF postąpił z Tomkiem i teraz z Berbą ale jak 19-latek mówi: "Powtarzał Twój czas nadejdzie, ale nigdy nie nadszedł" to chyba jednak jest niecierpliwość.
» 22 sierpnia 2012, 08:24 #44
SYSTEM: Ale chłopak ma nasrane we łbie :) Morrison też był niecierpliwy i zagrał z 9 minut w 1 sezonie :D w takiej potędze jak WHU i 2 sezon 63 minuty. Kariera w zawrotnym tempie :D aha bramek i asyst Zero.
» 22 sierpnia 2012, 08:20 #43
wilus3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 07:27

Z całym szacunkiem do Sir Alexa bo to jest chyba najbardziej utytułowany trener w stanie czynnym choć mogę się mylić. On stworzył to "piekło". Nie rozumiem jednej rzeczy, a mianowicie:
Dlaczego jeśli mamy młodych, zdolnych zawodników z Carrington już na ławce to Boss nigdy ich nie wpuści albo da im 3 min jeśli ma dobry humor. Pogba to nadal jest wielki talent jak przejdzie na poziom seniorskiego football'u i będą go omijać kontuzje to może być jednym z najlepszych zawodników na swojej pozycji na świecie. SAF dał raz wejść Pogbie na boisko w tamtym sezonie gdzieś około 1/8 finału LM, to chłopak pokazał, ze jest wart gry w United, ale Fergie nie dał mu tej szansy i moim zdaniem bardzo dobrze zrobił, że odszedł bo by się tu tylko zmarnował bo widać bo Rafaelu w tej chwili; Podpisał kontrakt i siedzi na na ławce jeśli on jest nominalnym prawym obrońcą to na jego pozycji gra nieudolnie skrzydłowy. Ja tu czegoś nie rozumiem. Z takim podejściem jakie Ferguson prezentuje może nam ubyć kilka wspaniałych talentów.
» 22 sierpnia 2012, 07:24 #42
fant88: Mogę się mylić ale co do Rafaela, to nie grał nie dlatego, że SAF go nie widzi w skłądzie tylko dlatego, że miał pracowite lato ( czyt. igrzyska). Poprostu chciał żeby jeszcze troche odpoczął, Po za tym wznowił treningu krótko przed sezonem. Pozdrawiam
» 22 sierpnia 2012, 08:37 #41
wilus3: Może i masz trochę racji, ale w takiej sytuacji, gdzie nie ma w ogóle praktycznie obrońców to Rafael musi zagrać. Rozumiem, że były IO, gdzie Rafael dotarł do finału, ale kiedyś trzeba zacząć grać częściej nawet przecież się zdarza, że co 3 dzień.
» 22 sierpnia 2012, 09:17 #40
fant88: Z naszej perspektywy tj. kibica, Rafael powinien zagrać bez względu na to czy grał na IO czy nie. Jednak my wszystkiego nie wiemy, a SAF jest z nimi na co dzien, widzi jak sie prezentują na treningu, doskonale ich zna i wie czy dany zawodnik jest w stanie zagrać na pelnych obrotach 90 minut czy może mieć z tym problem. Nie zapominajmy, że mecze z Evertonem zawsze są dla nas ciężkie i wymagają wiele wysiłku. Jak dla mnie to jest doskonały przykład jak bardzo przydatni dla drużyny byli W.Brown i J. Oshe'a. Mógł zostać chociaż jeden z nich, żeby w razie kontuzji było kim łatać dziury na prawej stronie.
» 22 sierpnia 2012, 11:29 #39
azir7: youtube.com/watch?v=X-Wlgp0PJbM a szkoda że odszedł .. hehe
» 22 sierpnia 2012, 06:39 #38
Kordrian10: Nieźle mu to wyszło :D
» 22 sierpnia 2012, 10:28 #37
cvx: Jak patrzył na to co SAF robił z Berbatovem, czy kilkoma innymi zawodnikami to nie dziwię się że odszedł. Szczególnie po tym jak już podpadł SAF-owi jasne było że to Cleverley będzie grał - nawet jeśli będzie gorszy od Pogby.

Generalnie trudno zrozumieć niektóre zagrywki Szkota. Nie zdziwię się jeśli nawet Van Persiego będzie trzymał przez kolejne mecze na ławce i wpuszczał w końcówkach.
» 22 sierpnia 2012, 02:07 #36
jamaj05: niecierpliwy.. pffff

żeby grać w pierwszym składzie trzeba być odbrym a nie niecierpliwym

ciekawe ile sobie pogra w juve w tym sezonie
» 22 sierpnia 2012, 00:18 #35
JohnPieklo: p twimg com/A0xTV8BCEAA-vj6.jpg:large Znajdźcie BŁĄD.
» 22 sierpnia 2012, 00:00 #34
Hubzi: Andesron ... lol ... pewnie jakaś przeróbka czy coś bynajmniej tak jakoś dziwnie wygląda
» 22 sierpnia 2012, 00:49 #33
jackuzi84: Anderson nie Andesron :D
» 22 sierpnia 2012, 10:14 #32
Klimaa: Szkoda że odszedł wydaje się że będzie z niego naprawdę dobry zawodnik. Pozostaje życzyć mu powodzenia w Serie A.
» 21 sierpnia 2012, 23:51 #31
kckMU: z Milanem już grał od 1' (Juve 3-2 Milan) o Trofeum B. i grał bardzo dobrze.
» 21 sierpnia 2012, 23:47 #30
Wade: Co wy od niego chcecie?Nawet jeśli na początku w Juve dużo nie pogra to gdybym był na jego miejscu też wolałbym z perspektywy ławki oglądać na swojej pozycji Pirlo czy Vidala,a nie niemoty typu Cleverley czy Anderson.Zresztą u nas do 25 lat byłby "obiecującym młodym talentem" który właśnie zostałby wprowadzany do pierwszego składu,tam pewnie za rok czy 2 będzie podstawowym zawodnikiem.
» 21 sierpnia 2012, 23:17 #29
Matkowsky: Zgadzam się. Ja się mu wcale nie dziwię i życzę mu powodzenia ;)
» 21 sierpnia 2012, 23:26 #28
Szejp: choć jeden z normalnym podejściem. +1!
» 22 sierpnia 2012, 00:17 #27
Wuj3k: Podpisuje sie nogami i rękami pod tym komentarzem. Wcale sie nie dziwie Pogbie ze odszedl, mimo ze dosc podobalo mi sie jak gral kiedy go wpuszczal Fergie... W kazdym razie zycze mu jak najlepiej w nowym klubie.
» 22 sierpnia 2012, 00:28 #26
daCunha17: Od poczatku to mowilem, to mnie linczowali.
» 22 sierpnia 2012, 10:16 #25
wazza89: Wade po co kibicujesz United jak nic Ci się w tym klubie nie podoba?
» 22 sierpnia 2012, 10:45 #24
Wade: Z czego wnioskujesz,że nic mi się w nim nie podoba?
Piszę zwyczajnie co myślę o danych zawodnikach czy decyzjach SAFa.
Sorry,ale nie będę lizał tyłka każdemu kopaczowi który jakimś cudem dostał kontrakt w United.W tym sezonie i tak jest lepiej niż w poprzednim,bo pozbyliśmy się 2 beznadziejnych zawodników(Owen,Park) i sprowadziliśmy kilku dobrych i jednego fenomenalnego(RVP),ale cały czas zostały takie bezużyteczne jednostki jak Cleverley,Anderson,Young czy Hernandez,reszta mniej lub bardziej się na coś w klubie przydaje.
» 22 sierpnia 2012, 10:57 #23
ZuczekUnited: Wade masz absolutna racje
» 23 sierpnia 2012, 13:09 #22
jarek87999: banana mu dobrze mowi....brak slow
» 21 sierpnia 2012, 23:02 #21
nomati666: Złota zasada na Old Trafford - nie pyskuj Fergusonowi. Powinien uczyć się na błędach swoich poprzedników (Beckham).
» 21 sierpnia 2012, 22:56 #20
leszek1544: Beckham pyskował ?? a to ciekawe , bo ja znam troszkę inną historię !!
» 22 sierpnia 2012, 01:42 #19
lukas255: Gdyby byl cierpliwy to moze z czasem by dostawal wiecej szans. On tego nie rozumial i teraz zobaczymy czy w juve bedzie cierpliwy jak rozegra 100minut na caly sezon.Z Naprawde myslalem ,ze bedzie w przyszlosci rzadzic srodkiem pomocy.
» 21 sierpnia 2012, 22:52 #18
SqUaRe: aha, to on chciał żeby w wieku 18 lat SAF od niego zaczynał wybieranie drużyny:/ faktycznie nie cierpliwy dobrze że odszedł
» 21 sierpnia 2012, 22:38 #17
Matkowsky: Ma chłopak charakter - mądrze mówi. Powodzenia w Juve! ;)
» 21 sierpnia 2012, 22:36 #16
daCunha17: Ja to nawet jestem sklonny go zrozumiec. SAF wyciaga emerytow i daje grac 23 letniej gwiazdeczce z padaczka, a najwiekszy talent akademii nie gra. Cleva po takich 15 ogonach wciagalby nosem. Z reszta teraz w Juve udowodni co jest wart. Ale obym sie mylil i zostal jednym z wielu murzynkow na tej ziemi :)
» 21 sierpnia 2012, 22:35 #15
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 22:30

tylko winni sie tlumacza!! :D
jak tak byl niecierpliwy gry to SAF mogl go wyslac na jakies wypozyczenie:)
» 21 sierpnia 2012, 22:27 #14
Ahmed21: Powodzenia na wypożyczeniu w Serie B, tam sobie poklepiesz :)
» 21 sierpnia 2012, 22:24 #13
Matkowsky: Podejrzewam, że Juventus nie gra w Serie B, tylko w Serie A ;)
» 21 sierpnia 2012, 22:36 #12
SqUaRe: chodziło mu o to że pójdzie na wypożyczenie do Seria B
» 21 sierpnia 2012, 22:38 #11
Matkowsky: Niby dlaczego? Nie widzę sensu w wypożyczaniu go do Serie B, skoro w Juventusie też sobie pogra (mniej, bo mniej, ale zawsze).
» 21 sierpnia 2012, 22:40 #10
SqUaRe: nie wiem to już problem Juve
» 22 sierpnia 2012, 00:53 #9
Ahmed21: wiem gdzie gra Juve :)
a nie zdziwie się jak trafi na wypożyczenie do Serie B
» 22 sierpnia 2012, 01:21 #8
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 22:25

Od kiedy oni na ty są ?
"On mi ufał"
"Nie wiem dlaczego tak powiedział"
Co to za odzywki?
hahaha wątpie aby razem pili xD
» 21 sierpnia 2012, 22:24 #7
TraN: Bo w Anglii z wszystkimi jesteś na "ty. Do osoby starszej ludzie tam nie mówią np. "proszę pani", tylko "you".
» 21 sierpnia 2012, 22:53 #6
grandes: Człowiecze co ty pleciesz :)
» 21 sierpnia 2012, 22:53 #5
daCunha17: Dobrze mowi, tam Mrs i Ms ma zastosowanie glownie w bankach i innych instytucjach. Dla odmiany szkopy caly czas wala per pan.
» 21 sierpnia 2012, 22:58 #4
grandes: to była odpowiedz do raszera :)
» 21 sierpnia 2012, 23:03 #3
xrooneyfan: Cierpliwością i pracą ludzie się bogacą.
» 21 sierpnia 2012, 22:20 #2
Crisyne: jak byl za slaby to gdzie chcial grac ?
» 21 sierpnia 2012, 22:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.