Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson chce zakończyć sprawę z Rooneyem

» 20 października 2010, 23:59 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson po środowym meczu z Bursasporem nie uniknął pytań o Wayne’a Rooneya. Szkocki menadżer Manchesteru United ma nadzieję, że transferowa saga z Anglikiem w roli głównej zostanie szybko zakończona.
Ferguson chce zakończyć sprawę z Rooneyem
» Sir Alex Ferguson nie zamyka drzwi przed Waynem Rooneyem
Rooney w środę wieczorem wydał oświadczenie, w którym tłumaczy powody swojej decyzji o nieprzedłużaniu kontraktu z „Czerwonymi Diabłami”. Sir Alex Ferguson z wyjaśnieniami zawodnika się jeszcze nie zapoznał.

– Jeszcze tego nie czytałem. Widziałem tylko fragmenty w telewizji – przyznał Ferguson w rozmowie z telewizją Sky Sports.

– W czwartek się temu przyjrzymy i zobaczymy co będzie dalej. Prawdopodobnie załatwimy tę sprawę jutro.

Choć Rooney niemal na pewno odejdzie z Manchesteru United w jednym z dwóch najbliższych okienek transferowych, to sir Alex Ferguson podkreśla, że Anglik ma jeszcze czas na zmianę decyzji.

– Drzwi są cały czas otwarte, takim już klubem jesteśmy. Chcemy zatrzymywać dobrych piłkarzy, szczególnie w takim wieku – stwierdził Ferguson.

Szkot poproszony o skomentowanie fragmentu oświadczenia Rooneya na temat ambicji klubu z Old Trafford tylko się uśmiechnął i odpowiedział: – Chodzi o zdobyte przeze mnie trzydzieści trofeów, czy co?


TAGI


« Poprzedni news
Bez Rooneya wartość klubu spadnie
Następny news »
Ferguson: Wygrana ważna dla nas i kibiców

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Sivinho: "HKS
Casillas, Adan, Mateos, Arbeloa, Granero...Marcelo, Higuain, Ramos, Canales w klubie przed 20 rokiem życia...
najmodsza kadra w lidze Hiszpańskiej...
więc następnym razem zastanów sie 2 razy zanim napiszesz, że Real nie stawia na wychowanków. Pozdrawiam :)"

Mul ---> a od kiedy to Higuain, Ramos, Canales i inni są wychowankami Realu? Wiesz w ogóle co to znaczy być wychowankiem? Żal mi takich pseudokibiców ale co zrobić, widocznie tacy też muszą istnieć.
Pozdrawiam ;-)
» 22 października 2010, 16:12 #69
paproch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2010 12:51

Witam!
Na wstępie odniosę się do komentarzy, szczególnie tych krytykujących politykę transferową i samego Sir Alexa- nie zgadzam się z nimi zupełnie. Nawet jeśli nie potrafię znaleźć argumentu wyjaśniającego zakup Bebe to i tak nie odważyłbym się na krytykę. Ktoś już wcześniej napisał, że w zeszłym sezonie było naprawdę dobrze (przecież nie można zawsze wygrywać, choć każdy by chciał), ale zabrakło nieco szczęścia.
Co do Rooneya to osobiście doceniam jego zasługi, ale nigdy nie uważałem go za motor napędowy United, a raczej taki straszak. Napęd powinien być w pomocy i to tu powinniśmy coś zmienić. Napad jak bedzi miał piłę to zarówno Berba, jak i Chicarito czy Macheda trafią. Flech jest świetny, ale tak jak Evra i Anderson nie strzela bramek z dystansu. Gibson strzela, ale nie gra itd itd
Wracając do Rooneya najbardziej mnie wkurza brak szacunku dla klubu i kolegów z boiska, który pokazał swoją wypowiedzią. W związku z tym jestem zwolennikiem jego odejścia z klubu chyba, że go oświeci i przeprosi -czego absolutnie osobiście się po nim nie spodziewam.
Jego zachowanie jeśli miałbym tłmaczyć to nie kasą, sodówka czy tym podobnymi, a wielką frustracją spowodowaną brakiem formy i spadkiem poziomu szacunku i pozycji społecznej po skandalu.
Nie wierzę też, że przejdzie do City chyba, że chce skończyć jak Escobar.
» 22 października 2010, 12:49 #68
damikol02: mul gnoju walony ty jesteś wypalony samossijko
» 21 października 2010, 20:08 #67
wrobel1992: Niech robi co chce radziliśmy sobie bez Rudda który strzelał więcej bramek więc bez roo też sobie poradzimy!!
» 21 października 2010, 19:00 #66
GIRLinRED: A ja mam juz dość tego całego pieprzenia o Roo, mam nadzieje ze cokolwiek postanowi bedzie to dobre dla niego,nie dziwi mnie ze ma juz dosc sir Boga Fergusona,starosc nie radosc a te jego wieczne składowe roszady i kombinowanki...bez Wayna M.U nigdy nie bedzie taki sam ,Trzymam kciuki za Wayna
» 21 października 2010, 17:43 #65
mul: Mam nadzieje, że Rooney zostanie u was. Nie chce żeby grzał ławe w Realu i robił smród w Realu tak jak teraz u was. Rooney jest już wypalony i nie ma czego szukać w klubach takich jak Real, barca itp.

Pewnie Rooney pojdzie do City i skończy tak jak Robinho...

HKS
Casillas, Adan, Mateos, Arbeloa, Granero...Marcelo, Higuain, Ramos, Canales w klubie przed 20 rokiem życia...
najmodsza kadra w lidze Hiszpańskiej...
więc następnym razem zastanów sie 2 razy zanim napiszesz, że Real nie stawia na wychowanków. Pozdrawiam :)
» 21 października 2010, 16:53 #64
GIRLinRED: Matko czlowieku ogarnij sie wypalony to sam jestes,nie moge słuchc takich tekstów od niezrealizowanych zyciowo,niedowartościowanych frajerów
» 21 października 2010, 17:39 #63
mila2406: No niestety... Ale historia już nie raz pokazała, że z Fergim trzeba żyć w zgodzie... Jeżeli ma psuć atmosferę to nie ma to sensu! Tylko mam nadzieję, że kaska z Wayna i CR7 zostanie dobrze wykorzystana. Jest to ostatni sezon Fergusona i będzie chciał go zakończyć z jakimś dobrym akcentem. Mamna myśli zwycięstwo w Premier League... i LM.
Chętnie zobaczyłbym w naszych barwach Suarez'a... Pokładam sporą nadzieję w młodych zawodnikach United, którzy zastąpią Rooneya, jeżeli nas naprawde opuści...
» 21 października 2010, 16:49 #62
adek870: po czesci ma racje albo kupuja wartosciowych ludzi i gramy o cala pule na wszystkich frontach i zgarniamy wsystko bo mamy kim grac albo nie gramy i daja mu podwyzke za "siedzenie"w klubie ktory raz na kilka lat gra w finale LM gdyby byly transfery juz dawno bysmy wyprzedzili chelse czy jak im tam a tak to mamy jakies marne remisy w lidze (podwyzka i forma roo to juz inny temat)ale bez transferow d upa blada na wygranie czego kolwiek czy nie mozemy choc raz tak jak real zrobic wielkie zakupy albo ci z londynu ci niebiescy
» 21 października 2010, 16:31 #61
testosteron: dzieciaku to nie jest fifa że wykupujesz sobie najlepszych piłkaży i wygrywasz wszystkie trofea co roku. Real i MC wydają co roku tyle co SAF przez cały pobyt na OT i wygrywa więcej trofeów od nich. Mamy teraz Hernandeza i on będzie teraz najlepszym napastnikiem w lidze a Rooney się wypalił. Pamiętam jaki byłem za dzieciaka niezadowolony jak mój iol Becks odhodził z MU i co przyszedł CR7 potem RO9 a teraz czas na nowe pokolenie.
» 21 października 2010, 16:50 #60
FanaticMU: Ja chciałbym żeby wszytsko sie juz ostatecznie wyjaśniło - oczywiście pozytywnie dla United :)
» 21 października 2010, 16:21 #59
gala1993: tez bym chcial aby zostal ale jesli nie chce przedluzyc to mysle za najlepsza dla klubu byl by zamiane z realem za benzeme
» 21 października 2010, 16:06 #58
Kubson97: Też chciałbym aby został...ale jak ma psuć atmosferę w klubie to lepiej by było dla wszystkich żeby odszedł:(
» 21 października 2010, 15:18 #57
garycahill1410: Chciałbym, żeby Roo został!
» 21 października 2010, 15:12 #56
TevezC: W 1992r. do drużyny wprowadzono Giggsa, Scholesa, Neville'a... chyba szykuje nam się powtórka z rozrywki, że wprowadzimy jakiś bardzo młodych i uzdolnionych zawodników ;)
» 21 października 2010, 14:38 #55
HKS: Właśnie ja od pewnego czasu czekam na wprowadzenie młodzieży.
Nie kibicuje druzynie takiej jak Real, ktora tylko kupuje, tylko druzynie w ktorej wychowankowie sa waznymi punktami! :D a Rooney mnie strasznie zawiodl i w kur.w..l
mozliwe ze bedzie to oznaczac klopoty ze zdobywaniem trofeów, ...a moze nie :)
» 21 października 2010, 14:48 #54
matdevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 15:18

Ja widze 3 pilkarzy mlodego pokolenia ktorzy naprawde moga mniec podby potencjal o naszych weteranow: Celverly ten chlopak ma cos czego na brakuje kreatywnosc i swiezosc, Smaling po dwoch pierwszych srednio udanych meczach w United w nastepnych spotkanich zrobil na mnie naprawde duze wrzenie moim zdaniem jest lepszy od Evansa, Wielki potencjal drzemie rowniez w Rafaelu jest wlaczny szybki i ma dobre dosrodkowanie. Nastepny sezon bedzie ich Dodc do tego Chicarito Berbe Naniego Valencie i wyjdzie wybuchowa mieszanka :D
» 21 października 2010, 15:18 #53
kckMU: matdevil,

Czy aby na pewno ta "wybuchowa mieszanka" będzie wstanie wywalczyć Mistrzostwo Ligi, powalczyć w LM? Niestety, młode grajki młodymi grajkami a doświadczenie, rutyna i wielka klasa której oni jeszcze nie posiadają to co innego...
» 21 października 2010, 15:21 #52
PawcioMoron: Czy nikt naprawdę nie widzi potencjału Obertana?? Jestem pewien, że jak by jemu dać więcej szans to by na stałę mógł zagościć w pierwszej 11-stce.
» 21 października 2010, 16:14 #51
ttlbtg: Mistrz (niekoniecznie ciętej) riposty;) Dobrze mówi, on jak najbardziej logicznie podchodzi do tematu. Prawda jest taka, że pereł pod świnie się nie rzuca, więc jak Wazza będzie chciał odejść, to już mówi się trudno, żyje się dalej;)

Pzdr
W2G UNITED!
» 21 października 2010, 14:00 #50
Pablo972: Macie już jakieś informacje na ten temat?
» 21 października 2010, 13:39 #49
dracko21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 13:06

haha ;d brawo SAF;p nieźle zgasił Rooneya;p
» 21 października 2010, 13:06 #48
jarek879: ferguson dlatego nie chce juz sciagac wielkich nazwisk(poniewaz ci uwazaja sie za wielki gwiazdy i jak forma spada nic nie graja zostaja skierowani na ławke to duma wtedy sie odzywa,Ja wielka gwiazda na ławce,i odrazu jakies fochy i chce odejsc z klubu frajer)a moze juz nie ma zadnych prostytutego dobrych w manchesterze...powinni kupic suareza i sancheza to sa zawodnicy ktorzy mowia ze chca grac dla manU
» 21 października 2010, 12:50 #47
brown: nie chodzi o to, jakim wielkim klubem jest United, bo jest. Rooney widzi Liverpool... i przeczuwa, ze czeka go tu to samo, co jest calkiem prawdopodobne, patrzac na to z jaka "werwa" poszukuje sie wzmocnien i zastepcow weteranow...

generalnie rozumiem Rooneya, ale wedlug mnie powinien wykazac sie cierpliwoscia. taki Fabregas np. nic nie wygral w klubie, a dalej tam siedzi :D
» 21 października 2010, 12:13 #46
m64: Rooney swoim oświadczeniem rzeczywiście obraził swoich kolegów z drużyny i cały klub. On chyba zapomniał, że gra w Manchesterze United, najlepszym klubie na świecie, który nawet jeśli przechodzi mały kryzys to zapewne jest on przejściowy. Totalnie nie rozumiem o co mu chodzi i dlaczego podejmuje taką decyzję. Mam tylko nadzieję, że nie dla kasy, ale o tym przekonamy się później.
» 21 października 2010, 11:50 #45
Fenek: hahahah
"Szkot poproszony o skomentowanie fragmentu oświadczenia Rooneya na temat ambicji klubu z Old Trafford tylko się uśmiechnął i odpowiedział: – Chodzi o zdobyte przeze mnie trzydzieści trofeów, czy co?"
zgasił Rooneya jak mała dziewczynkę ;D
Roo sam nie wie chyba co mówi i z dnia na dzień coraz bardziej się pogrąża. Mógł być gwiazdą na miarę Besta czy Keana albo Giggsa a tak zostanie znienawidzony przez kibiców.
» 21 października 2010, 11:21 #44
Kingus661: Zgadzam się w 100%
» 21 października 2010, 13:03 #43
bar: fuck all you scousers cause Manchester rules:)

jak chce iść to cześć! Damy radę, tylko faktycznie trzeba kogoś sprowadzić. Jak odchodził Ronaldo to mówiłem: "A h*j z nim, mamy jeszcze Rooneya" teraz odchodzi Rooney i nie specjalnie mogę tak powiedzieć. Berba, z całym szacunkiem, sam nie poprowadzi drużyny do sukcesów. Naniemu to zależy jak wyjdzie. Giggsiu i Scholesiu troszkę przystarzy. Chicharito i Macheda za młodzi.

Poza tym nie bd mieli kim straszyć, jak obrońcy usłyszeli nazwisko "Rooney" to na starcie nogi im miękły. Do okienka jeszcze trochę czasu, więc pożyjemy zobaczymy. Jedno nie zmieni się na pewno - nawet jeśli zostanie nie będzie to ten sam ubóstwiany Wazza...
» 21 października 2010, 10:44 #42
fanatic91: mam nadzieje że pójdzie po rozum do głowy i zacznie grać tak jak nas do tego przyzwyczaił bo niechciał bym żeby odszedł z powodu konfliktu z Fergusonem tak jak miało to miejsce z innym wielkim piłkarzem którym bez wątpienia był David Beckham
» 21 października 2010, 10:17 #41
welllone: Niestety nie doczekam się chyba już takich czasów i piłkarzy jak Giggs.
Czy ktoś kiedyś spekulował o jego sprzedaży? Czy on w ogóle ma jakiegoś nędznego agenta? Czy był powiązany z jakimś innym klubem? Czy w ogóle ktoś zgłosił się do niego i próbował przekonać do odejścia? Wątpię bo Rayan samą swoją postawą mówił NIE. Więc nawet nie próbowali.
No i najważniejsze. Rayan nie musiał składać durnych deklaracji tak jak CR czy Roo, że chce zostać legendą itd. On to po prostu zrobił bo jak wiemy czyny są więcej warte od słów. Dlatego tego piłkarza kocham, podziwiam i jestem za postawieniem mu pomnika, bo większego w UNITED nie było i już raczej nie będzie.
Teraz kusi się piłkarzy kasą, przywilejami, i jeszcze większą kasą. Troszkę chore.
Roo jeśli powiedział, że odchodzi to oznacza, że SAF go już nie wpuści na boisko. Ma to swoje dobre i złe strony. Złe bo jego wartość leci na łeb na szyję. Dobre bo po co nam taki piłkarz który już nie chce dla nas grać, lepiej mu obniżyć lekko formę skoro za pół roku ma zostać naszym przeciwnikiem. Takie są realia i nasz trener wie co robić.
Sam Roo mnie zaskoczył. Nie ma formy, na MŚ niby grał słabo ale tam wszyscy Anglicy zagrali słabo, potem skandal, kontuzja, powiązania z różnymi klubami, no i sama deklaracja, że nie podpisze kontraktu i odchodzi. Nie mam pojęcia co on kombinuje ale chyba zatracił się we własnym rozumowaniu. Jakoś odkąd tutaj jest Manchester przez 90 % czasu zdobywał trofea. Ostatni sezon był pechowy i trzeba to przyznać. Jeden punkt do Chelsea i różnica bramek w LM nie oznacza, że jesteśmy mega słabi. Tak więc co on pierdzieli, że klub nie ma ambicji i od kiedy to na Old Trafford co roku trafia jakaś gwiazda światowego formatu. U nas większy transfer zdarza się raz na jakiś czas. U nas "produkuje" się gwiazdy i niech nie zapomina o tym, że gdyby nie taka polityka w wieku 18 lat nie byłby u nas i nie dostawałby szans na grę, a co za tym idzie nie zdobyłby tego wszystkiego. Bucowate wypowiedzi. Macheda miał chyba rację, że gbur. Tak na prawdę ile Roo pograł dla nas na wysokim poziomie? Gdy był Ronaldo to CR napędzał cały zespół walił po 40 bramek i czasem Roo coś dobił taka prawda. Rooney nigdy nie był naszym motorem napędowym. Gwiazdą stał się od połowy zeszłego sezonu i faktycznie był nie do zatrzymania. Ale co to za gwiazda która ma szczyt swojej formy przez pół sezonu. On Messiemu, CR, Villi czy Lampardowi to pięt nie dorasta jeszcze. Bo mieć potencjał, a go wykorzystywać to dwie różne rzeczy.
Tak więc jak chce odejść proszę bardzo. Zespół i tak jest w budowie, a co za tym idzie po prostu uwzględni się jeden zakup więcej. Możliwe, że to nawet nie będzie nam potrzebne bo Hernandez powoli coraz bardziej zaczyna wbijać się w nasz styl gry, jest Berba który jak chce to potrafi, Owen który ma zabójczy instynkt strzelecki no i Macheda 19 lat dopiero i należy o tym pamiętać. Tak czy siak przetrwamy z Roo i bez niego.
» 21 października 2010, 10:09 #40
PawcioMoron: true.. true..
» 21 października 2010, 16:09 #39
western: dlaczego usunęło mi link??
» 21 października 2010, 10:02 #38
welllone: nie może być
www
http
https
itd
» 21 października 2010, 10:10 #37
talir: ten link na razie widnieje w Twoim profilu w "Ostatnie komentarze użytkownika". Jak ktoś chce przeczytać to niech kliknie prawym na użytkownik "western", a tam znajdzie ten link, jeśli komentarz ciągle ma status ostatnio dodanego.
» 21 października 2010, 10:38 #36
western: Rooney i całe te zamieszanie..

[link usunięty]

tu napisałem co o tym myślę

komentujcie
» 21 października 2010, 10:02 #35
feddie: co łysol robi...
» 21 października 2010, 09:26 #34
Giggs123: Rooney odejdzie, niestety i to już w zimę. Nie pojmuje po co mówić, że chce zostać legendą tego klubu i nigdy nie odejdzie chyba że już klub nie będzie go potrzebował. Jest potrzebny a on co..... Stracił u mnie szacunek. Wcześniej jako człowiek teraz jako i piłkarz. Ale damy radę bez niego!! Jest Hernandez. Według mnie będzie jeszcze lepszy niż Roo. A i nie liczyłbym na jakieś "wielkie zakupy" po jego sprzedaży. Myślę że Tom gdy wróci z wypożyczenia będzie grał u nas, w końcu 21 lat to czas i pora pokazać w United co potrafi. Martwi mnie jedna sprawa, jeśli Roo odchodzi, za nim mogą pójść inni..... oby nie!! Glory Glory!!
» 21 października 2010, 09:21 #33
Dantes86: No więc żegnamy Pana Rooney'a...Wypier.....!!hehehe kolejny zakochany w sobie piłkarz ktory na kilka miesięcy przed odejściem obiecuje że nigdy nie odejdzie z MU a potem zmyśla jakieś bajeczki o braku ambicji klubu.
Swoją drogą przypomniało mi się jak na kilka dni przed MŚ Rooney nagrywał jakąś reklamę w koszulce Realu bodajże;) Coś mi świta takiego w głowie...
Ogólnie dzięki za bramki strzelone dla Nas ale teraz wychodzi na to że serce do gry miał ale FAŁSZYWE więc jeszcze raz wyp......!!
Glory Man Utd!!
» 21 października 2010, 09:01 #32
Tennant: Dobrze sprzedać Roo i kupić fajnego napastnika + Garetha Bale'a
Glory Glory MU
» 21 października 2010, 08:50 #31
czqu: Bale zaczynał na lewej obronie, a zastał przekwalifikowany na lewego skrzydłowego, a wątpię, czy w ataku też bt sobie poradził:)
» 21 października 2010, 09:02 #30
Wayner: facepalm
» 21 października 2010, 09:28 #29
kikson: Nie za bardzo mam tylko pomysł jak można rozwiązać tę sprawę i zamknąć usta mediom. Do okienek transferowych daleko, do podpisania kontraktu jeszcze dalej. Brukowce nadal będą spekulować kto kupi Rooney'a. Nic się nie da z tym zrobić.
A co do oświadczenia samego Roo. Było ono żałosne. Abstrahując od tego czy nasz skład jest silny czy zawodzi, czy nie to są to jego koledzy z drużyny. A on właśnie dał im do zrozumienia, że nie są graczami światowej klasy. Czyli co? Vidić nie jest? Ferdinand nie jest? Scholes nie jest? Evra nie jest? Van der Sar nie jest? Berbatov nie jest? Nani nie jest? To było cholernie bez klasy. I rozumiem gdyby wypowiedział to jeszcze wtedy kiedy miał niesamowitą formę. Wtedy nie byłyby to tak denne. Przez sześć lat nie zauważył jaka jest taktyka Fergusona? Teraz zaczęło mu przeszkadzać? Ja mam wrażenie, że przeszkadza mu zupełnie coś innego. Brak własnej formy. Sam nie wie co mówi i mam nadzieje, że znajdzie się ktoś kto przemówi mu do rozumu, przebije się przez warstwę frustracji i sodówki. Niech wlezie na boisko, zacznie strzelać gole i walczy o trofea o których tak marzy bo jak na razie jest jedną z przyczyn dla których ten sezon jest taki sobie.
» 21 października 2010, 08:22 #28
hot: i czemu tu się dziwić Roonyowi, bo co to za polityka tak wielkiego klubu jak co chwile swoich najlepszych zawodników opychają realowi
» 21 października 2010, 07:34 #27
kuchar71: Ja myślę, że powinien zacząć od zamknięcia ust swoich agento-doradców
» 21 października 2010, 07:33 #26
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2010 05:00

Szkot poproszony o skomentowanie fragmentu oświadczenia Rooneya na temat ambicji klubu z Old Trafford tylko się uśmiechnął i odpowiedział: – Chodzi o zdobyte przeze mnie trzydzieści trofeów, czy co?

Mocne :) Cały Sir Alex Ferguson :)
» 21 października 2010, 04:59 #25
masrzisz: Runy napewno zostanie a co do SAF'a to jest kozak " chodzi o te 30 trofeow " hehe tymi slowami to wyzamiatal wszystko
» 21 października 2010, 02:47 #24
orion: Po tym oswiadczeniu Rooneya nigdy nie uwierze zadnemu pilkarzowi ktory bedzie skladal jakies deklaracje.......
Jezeli chce odejsc no coz krzyżyk na droge
Nie takie gwiazdy odchodzily z United poza tym wkoncu młodzież bedzie miala sznse pokazac klase.......
Moze LM Diably nie wygraja, moze Ligi Angielskiej tez nie wygraja, byc moze nic nie wygraja w tym sezonie ale przynajmniej pozbeda sie naburmuszonej gwiazdy, ktora zapomniala ze jest tylko czlowiekiem a nie jakims bogien
» 21 października 2010, 02:09 #23
FiFlaK: Sotiris Ninis - /watch?v=WbUT2IyNsrc (Wystarczy dopisać youtube.pl przed ukośnikiem.
» 21 października 2010, 01:05 #22
ercraft: Torres-Srorres, co Wy z tym Torresem za nową fobię wymyślacie??
» 21 października 2010, 00:48 #21
Martin: No właśnie ... znaleźli sobie następcę Rooneya od siedmiu boleści.
» 21 października 2010, 04:58 #20
Wielbicielka: Jesli Wayne naprawde odejdzie( oby nie!!) to chciałabym zobaczyć u nas Podolskiego:)
» 21 października 2010, 08:39 #19
kckMU: Może to dziwne, ale mi ulżyło trochę po słowach Fergusona: Rooney ma czas, aby zmienić decyzję. Ja dalej wierze w to, że będzie jak dawniej, a cała drużyna znowu będzie świętować wygranie meczu po bramkach Roo ;]

Mało możliwe, "ale"... :)
» 21 października 2010, 00:32 #18
jarek879: Torres jest zajebisty! moim zdaniem lepszy od rooneya(tej rudej angielskiej parowy)...wielkie fochy zarzuca.mieszkam w Irlandii i tu ludzie juz sie z niego smieja...snejder+suarez i beda wyniki
» 21 października 2010, 00:32 #17
ercraft: "tej rudej angielskiej parówy"...
powybijałbym ci wszystkie zęby bydlaku za takie odzywki..
» 21 października 2010, 00:46 #16
Martin: Już mu zostaw te zęby ... chciał zabłysnąć ale sądząc po minusach nie bardzo mu się to udało.
» 21 października 2010, 04:57 #15
Roo10ney: 2 sezony temu na pewno śpiewałeś inaczej o tej "parówie"... sezonowcy się odzywają na DevilPage, widać kto udaje kibica. Skoro Ferguson mówi, że drzwi są jeszcze otwarte, to myśle że Rooney przemyśli wszystko i zostanie. Nie widze go w innej koszulce... :(
» 21 października 2010, 16:03 #14
GIRLinRED: A ja mysle ze ruda parówe masz miedzy nogami ty niezrealizowany życiowo,niedowartosciowany pomywaczu az mi cie zal
» 21 października 2010, 17:45 #13
FiFlaK: Mimo wszystko, stawiam na Torresa. Jeśli mielibyśmy kupić jednego zawodnika światowej klasy, nie wybrał bym ani Sueareza, ani Forlana, nikogo takiego. Ci ludzie grają dobrze w swoich ligach a nam trzeba kogoś kto nieźle radzi sobie w lidze Angielskiej. Nie lubicie El Nino, trudno, ale ten zawodnik musi zimą dołączyć do United, on sam nie za bardzo ma ochotę zawitać z torbami na Old Traford, ale cóż. Wierzę, że jeśli my damy mu szanse, i on da szanse nam, to my i on będziemy szczęśliwi. Torres jest geniuszen, a jeszcze u boku z Scholes'em, Nani'm, Valecia i Chicharito zdziała naprawdę dużo. W Live piłki dogrywał mu tylko Gerrard, w United będzie miał większą perspektywę. Stawiam na ten transfer.
» 21 października 2010, 00:23 #12
Tomek1234: Scholes pogra jeszcze rok a Valencii po kontuzji nie bedzie wrócic tak kolorowo. Powinni sciągnąc jakiegos klasowego srodkowego pomocnika..
» 21 października 2010, 00:31 #11
FiFlaK: Ninis. Wyraża chęć przyłączenia się do klubu. Nie będę przedstawiał go w samych superlatywach, obejrzyj sobie w internecie jego występy.
» 21 października 2010, 01:02 #10
Martin: "Scholes pogra jeszcze rok a Valencii po kontuzji nie bedzie wrócic tak kolorowo. "
Oby tylko Valencia nie miał takich problemów jak Hargo.
» 21 października 2010, 04:55 #9
Tomek1234: Nie dziwie się Rooneyowi taki piłkarz jak on chce się nadal spełniac i mysle ze po wystapieniach Fergusona którego zdaniem jest, ze mamy mocny zespół i nie potrzebujemy wzmocnien jest conajmniej smieszne. Odchodzi CR za 90 milionow euro, a w jego miejsce wchodzi Valencia, ktory nie robi za duzej róznicy i conajmniej moze sie rownac umiejętnosciami do Parka, którego tez juz dawno nie powinno byc w tym składzie. i w kółko pierdo..... ze mamy mocny zespoł.Taka sama sytuacja była w Bayernie z Riberym. Tylkoo pozniej go tam troche wycwelil ten skandal i zostal. Jak roo chce to niech stad wypie..... Jak CR odchodzil tez sie z tym pogodziłem. Ch.. tam jeden odchodzi drugi przychodzi odszedl CR był Rooney odejdzie Rooney bedzie Nani. Kupią jeszcze jakiegos Bebe, hehe bedzie bebe, mogli juz lepiej VDV sciągnąć
» 21 października 2010, 00:16 #8
PauloKuhan: za gruba kase mozna go puscic jak juz chce isc ale nie za jakeis 30 mln z niewolnika niema pracownika
» 21 października 2010, 00:09 #7
mario8: jeśli nie sprzedamy go zimą to latem odejdzie za 5mln skorzysta z prawa w webstera i odejdzie do drużyny z poza PL
» 21 października 2010, 00:07 #6
JazzyDevil007: jeżeli ma odejść to napewno niechciałbym widzieć w ManU Torres'a!!

Mamy świetnych napastników im trzeba dać szansę!

jak Fiflak pisze: "Chcę podziękować Rooney'owi za te wszystkie lata, dzięki niemu oglądałem takie United jakie powinno być. Życzę szczęścia, na zawsze będziesz w czołówce moich ulubionych napastników. Farewell Rooney !"
dołączam się do słów i dalej sądzę że Rooney z formą to jeden z najlepszych napstników świata!
» 21 października 2010, 00:07 #5
Martin: Ja również nie widzę u nas Torresa ... On już dawno się wypalił. Śmiało możecie minusować. Zanim to jednak zrobicie zobaczcie skróty wszystkich spotkań Hiszpanów na mistrzostwach świata. Torres nie potrafił wyjść z cienia Davida Villi. W Liverpoolu też nie zachwyca więc jeśli już Rooney odejdzie to pokładam nadzieję w Chicharito. Mówcie co chcecie ale chłopak jest bardzo dobry. A jeśli już musi być transfer to sprowadzić zawodnika w formie a nie kogoś obecnie dużo słabszego od Wazzy.
» 21 października 2010, 04:51 #4
FiFlaK: Nic dodać nic ująć. "Drzwi są otwarte", i bardzo dobrze postępuje Ferguson. United istniało na długo przed Rooney'em i będzie istnieć na długo po. Możecie go nie szanować, obrażać i z góry skreślać. Chcę podziękować Rooney'owi za te wszystkie lata, dzięki niemu oglądałem takie United jakie powinno być. Życzę szczęścia, na zawsze będziesz w czołówce moich ulubionych napastników. Farewell Rooney !
» 21 października 2010, 00:03 #3
ercraft: amen!
» 21 października 2010, 00:47 #2
rvn10: Lepiej go sprzedać już zimą,przynajmniej nie będzie psuł atmosfery w drużynie. Po tych słowach o odejściu, ciężko widzieć dla niego miejsce w United...
» 21 października 2010, 00:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.