Fenerbahce vs Manchester United. Zapowiedź 3. kolejki Ligi Europy

» 23 października 2024, 16:59 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w czwartek wieczorem zmierzy się na wyjeździe z Fenerbahce w 3. kolejce Ligi Europy. Czerwone Diabły nadal czekają na pierwsze zwycięstwo w europejskich pucharach w tym sezonie.
Fenerbahce vs Manchester United. Zapowiedź 3. kolejki Ligi Europy
» Manchester United w poprzedniej kolejce Ligi Europy zremisował z FC Porto (3:3).
Kto Twoim zdaniem będzie się cieszył ze zwycięstwa po czwartkowym meczu Fenerbahce vs Manchester United w Lidze Europy?
Piłkarze Erika ten Haga w poprzedniej kolejce zafundowali swoim kibicom emocjonalny rollercoaster. Czerwone Diabły w starciu z FC Porto prowadziły 2:0, następnie pozwoliły sobie strzelić trzy gole, a w samej końcówce do remisu doprowadził Harry Maguire.

Kto? Fenerbahce vs Manchester United
Kiedy? 24.10.2024, 21:00
Gdzie? Fenerbahce Sukru Saracoglu
Sędzia? Clement Turpin (Francja)
Transmisja? Polsat Sport Premium 3


Mecz Manchesteru United z Fenerbahce jest w Anglii zapowiadany jako starcie obecnego menadżera Czerwonych Diabłów z byłym opiekunem klubu z Old Trafford – Jose Mourinho. Oczekiwania w Stambule wobec Portugalczyka były ogromne, ale Fenerbahce po ośmiu kolejkach zajmuje dopiero czwarte miejsce w Super Lig i niektórzy są zawiedzeni stylem gry proponowanym przez doświadczonego taktyka.

Czerwone Diabły w Stambule trafią na „starych znajomych” nie tylko w osobie Jose Mourinho. Szeregi klubu ze Stambułu reprezentują też Fred oraz Sofyan Amrabat. Brazylijczyk występował na Old Trafford w latach 2018-2023, a Marokańczyk w ubiegłym sezonie był wypożyczony do ekipy Erika ten Haga z Fiorentiny. Obaj będą więc chcieli przypomnieć się kibicom Manchesteru United, co w połączeniu z fanatycznymi tureckimi fanami zapowiada ciekawe starcie.

Sytuacja kadrowa
Erik ten Hag zabrał do Turcji 20 zawodników. Holenderski menadżer będzie musiał pokombinować z ustawieniem Manchesteru United, bo z powodu czerwonej kartki zawieszony jest Bruno Fernandes. Na liście kontuzjowanych jest też Mason Mount, więc za plecami Rasmusa Hojlunda możemy zobaczyć Joshuę Zirkzee.

Kontuzje w zespole Manchesteru United leczą też Kobbie Mainoo, Harry Maguire, Luke Shaw i Tyrell Malacia.

Jose Mourinho w meczu z Manchesterem United nie będzie mógł skorzystać z czterech zawodników. Z urazami walczą Bright Osayi-Samuel, Irfan Can Egribayat, Ismail Yuksek i Cengiz Under.

Przewidywane składy

Fenerbahce: Livaković – Oosterwolde, Soyuncu, Djiku, Muldur – Amrabat, Fred – Tadić, Szymański, Saint-Maximin – Dżeko

Manchester United: Onana – Dalot, Martinez, De Ligt, Mazraoui – Ugarte, Eriksen – Rashford, Zirkzee, Garnacho – Hojlund

Przedmeczowe wypowiedzi:
Jose Mourinho– Odszedłem z Manchesteru United z dobrymi uczuciami, z dobrymi uczuciami wobec kibiców. Życzę im jak najlepiej. Jeśli więc sprawy nie układają się u nich dobrze, to nie cieszy mnie to. Jednocześnie nie mam czasu i nie ma to sensu, abym myślał o tym, co się wydarzyło i dlaczego się nie wydarzyło.


Erik ten Hag– Jose Mourinho i ja wygraliśmy sporo trofeów w ostatnich latach, ale każdego roku musisz się sprawdzać. Jeśli nie wygrywasz, to zawsze będziesz krytykowany. Wiemy, że mamy niezbędne doświadczenie. W profesjonalnym futbolu chodzi o wygrywanie, a kiedy tego nie robisz, to krytyka nadciąga.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United do tej pory mierzył się z Fenerbahce sześć razy w europejskich pucharach. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 3 zwycięstwa i 3 porażki. Ani jedno starcie nie zakończyło się remisem.

– Po raz ostatni Manchester United rywalizował z Fenerbahce w sezonie 2016/2017 w Lidze Europy. Czerwone Diabły w fazie grupowej wygrały u siebie 4:1 i przegrały na wyjeżdzie 1:2.

– Najbardziej pamiętne spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Fenerbahce miało miejsce we wrześniu 2004 roku. Czerwone Diabły wygrały w Lidze Mistrzów na Old Trafford 6:2, a hat-tricka w debiucie w diabelskich barwach zanotował wówczas Wayne Rooney.

– Bilans Jose Mourinho w roli menadżera w meczach przeciwko Manchesterowi United to 10 zwycięstw, 9 remisów i 5 porażek. Portugalczyk rywalizował z Czerwonymi Diabłami jako szkoleniowiec FC Porto, Chelsea, Interu Mediolan, Realu Madryt i Tottenhamu.

– Ostatni mecz Jose Mourinho przeciwko Manchesterowi United to kwiecień 2021 roku, kiedy to Czerwone Diabły pokonały Tottenham 3:1 w Londynie. W tym samym sezonie zespół Mourinho ograł United 1:6 na Old Trafford.

– Manchester United w starciu z Brentfordem (2:1) w ostatni weekend przełamał serię pięciu meczów bez wygranej we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły w Stambule spróbują pójść za ciosem i utrzymać się na zwycięskiej ścieżce.

Mecz Fenerbahce vs Manchester United rozpocznie się w czwartek 24 października o godzinie 21:00. Spotkanie będzie transmitowane na platformie Polsat Sport Premium 3. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Liga Europy: Manchester United podał kadrę na mecz z Fenerbahce
Następny news »
Mourinho: Nadal mogę zostać mistrzem Anglii z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (164)


grzesiek696: #mufc: Onana; Mazraoui, De Ligt, Martinez (c), Dalot; Lindelof, Ugarte; Garnacho, Eriksen, Rashford; Zirkzee
» 24 października 2024, 19:47 #151
BekaaZPL: EXCLUSIVE: Noussair Mazraoui will be starting for Manchester United as a NUMBER 10. That is not a typo. Mazraoui will be playing as an attacking midfielder ~ TheUTDHQ
» 24 października 2024, 19:43 #150
Ragnar90: Płacić 54 zł za 2 mecze wertykalnego futbolu łysego bajeranta?
» 24 października 2024, 19:43 #149
Widmo: Az sie nie moge doczekac składu i tego płaczu dlaczego Rash nie gra, albo Garnacho. Cos czuje ze dzisiaj Amand w podstawie
» 24 października 2024, 18:48 #148
sztejner: Rash z Garnacho fajnie się dogadują ostatnio,szkoda by bylo tego nie wykorzystać
» 24 października 2024, 19:09 #147
lucyinsky: Hej, orientuje się może ktoś czy jest jakakolwiek możliwość wykupienia pojedynczej transmisji dzisiejszego meczu na jakiejś platformie? Tak, żeby nie wykupować całego polsat sport. Strasznie nie chcę się dzisiaj męczyć ze streamami. Z góry dzięki!
» 24 października 2024, 18:40 #146
ryudo3: Chyba na Polsat Box Go można kupić pojedynczy mecz
» 24 października 2024, 18:57 #145
RoyRoy: Polsat box go chyba 40zł za cały miesiąc
» 24 października 2024, 19:08 #144
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 19:36

Też mi brakuje takiej możliwości. Pamiętam jak lata temu za 6 czy 8 PLN można było kupić świetną transmisję LM na Onecie. Teraz jest dojenie na maksa….
» 24 października 2024, 19:36 #143
Ragnar90: 40 zł? 53.99 zł na miesiąc w polsat box go, trochę przeginają
» 24 października 2024, 19:41 #142
spartan1: Ale żeby w otwartym kanale polscy kibice nie mogli zobaczyć meczy polskich drużyn w europejskich pucharach to wielki skandal
» 24 października 2024, 18:25 #141
SkilledHydra16: Wtorek : brazylijski skrzydłowy strzela hat tricka
Środa: brazylijski skrzydłowy strzela hat tricka
Czwartek: ?

Czy tego chcecie czy nie, dzisiaj nadchodzi wielki wieczór Antony'ego.
» 24 października 2024, 17:35 #140
Luck: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 17:39

Nie ma przypadku, sa tylko znaki. Tylko czy holenderski wizjoner je zrozumie.
» 24 października 2024, 17:38 #139
pbskarpy: Dzisiaj po trzeciej bramce Antonego na 1:5 krzyczymy wspólnie: O Matko Boska, co za bramka! Przecież to jest w ogóle niepojęte!
» 24 października 2024, 18:04 #138
Tomek972: Ja chciałbym zobaczyć Diogo dalota na prawej a na lewej,tego Marokańczyka,nie chcę wierzyć że nie umie grać na lewej stronie a na 10 może ten zirkzee by zagrał,Ew 4 4 2 z dwójką napastników i dwójką bocznych napadziorów, czytaj garnacho i amad,rash ława i tak samo lisandro ma bramie Turek,tak bym to widział na dzisiejszy mecz, niestety nie obejrzę całości bo w pracy do 22.
» 24 października 2024, 17:25 #137
DevoMartinez: Tu raczej chodzi o to, że Dalot potrafi schodzić do środka pomocy i ma niezły starz z dystansu. Więc ta prawa noga akurat wtedy się przydaje.
» 24 października 2024, 17:28 #136
lukaszzasko: Kupili pół składu ajaxu
» 24 października 2024, 17:06 #135
Litosci: Eriksen gra na dobrym poziomie więc czemu miałby grzać ławę?
» 24 października 2024, 17:58 #134
Queue13: Ale w czym problem konkretnie? Jeżeli taki Evans będzie grał cały czas jak w poprzednich meczach to niech gra cały czas. Biorę w ciemno. Jak jakiś "skreślony" zawodnik nagle złapie formę i będzie prezentować się dobrze to nic tylko korzystać.
» 24 października 2024, 18:04 #133
RoyRoy: Czy można jeszcze gdzieś obejrzeć oprócz Polsatu?
» 24 października 2024, 16:19 #132
StewieGriffin: Jeżeli chodzi Ci o polskie stacje/streamingi to nie, polsat ma na wyłączność LE i LKE

Pozostaje tylko stream w necie
» 24 października 2024, 16:27 #131
RoyRoy: Ok, dziękuję. Tak myślałem o viaplay gdzieś z zagranicy
» 24 października 2024, 16:35 #130
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 16:42

Na viaplayu podobno można się zalogować do zagranicznego i wtedy można oglądać, ale u mnie to nie działa, próbowałem na różnych sprzętach, na różnych przeglądarkach i zawsze koniec końców wywala do polskiej wersji. Na necie bez problemu powinieneś znaleźć streama w dobrej jakości po polsku czy po angielsku
» 24 października 2024, 16:42 #129
RoyRoy: Oki??
» 24 października 2024, 16:44 #128
zuk: StewieGriffin - Viaplay juz to zablokowal. Wydali oswiadczenie
» 24 października 2024, 17:07 #127
Luck: Po pięknym 5.2 realu, 4.1 Barcelony, w końcu się człowiek doczekał. Czas na soczyste 1.1 albo 0.1
Czas na wertykalny futbol
» 24 października 2024, 15:13 #126
NikS000: Hej ja z takim pytankiem bo widzialem kiedys, że podobno w viaplay w jakims innym kraju normalnie mozna ogladac lige europy. Ktoś wytłumaczy o co chodzi dokładnie?
Z góry bardzo dziękuję!
» 24 października 2024, 14:45 #125
MORWA: A LE nie jest czasem na Polsacie? :)
» 24 października 2024, 14:46 #124
szmexy: napiszcie na pv, podam wam stronke darmowa
» 24 października 2024, 14:49 #123
Cwr91: Ja się kiedyś logowałem na duński viaplay. Podobno już to nie działa ale możesz sobie sprawdzić
» 24 października 2024, 15:36 #122
zuk: Juz naprawili tego buga i niby nie mozna :(
» 24 października 2024, 16:25 #121
Arturrodeldziko: Ech...wstać trzeba na 6 do roboty, a tu mecz ukochanej drużyny o 21, no nie wyśpi się człowiek...i się waham czy oglądać, czy warto, czy diabły będą chciały coś zaprezentować w tym meczu...do czego to doszło...
» 24 października 2024, 14:22 #120
vieeeri: Warto
» 24 października 2024, 14:42 #119
smiechy: Nie warto. :)
» 24 października 2024, 15:39 #118
SmokuUtd: Zawsze warto się trochę pownerwiac ;)
» 24 października 2024, 16:36 #117
StewieGriffin: Do wszystkich, którzy robią z Flicka cudotwórcę i twierdzą, że objął słabą, "nijaką" drużynę, która była "pośmiewiskiem". Barca w zeszłym sezonie zgarnęła vicemistrza kraju zdobywając 85 punktów więc do lidera stracili "jedynie" 10 oczek. Gdybyśmy my zdobyli w zeszłym sezonie 85 punktów to zajęlibyśmy trzecie miejsce ze stratą 4 punktów do drugiego i sześciu do pierwszego. Mówilibyśmy więc o najlepszym sezonie w erze "postfergusonowskiej". Zrozumcie, że ten kryzys Barcelony jest mocno przerysowany. W Katalonii czy Madrycie oni sezon uznają za tragiczny, jeżeli nie zdobędą mistrzostwa kraju albo LM. Nie da się porównać marazmu, z którym my tkwimy od nastu lat, do jednego "słabszego" sezonu Barcy.
» 24 października 2024, 10:36 #116
manooch: Dokładnie, dla nich 2 miejsce to kryzys, dla nas nie ma kryzysu kończąc sezon na 8 miejsce w lidze. MAMY ZA TO PROCES! ;D 85 punktów ? NIEREALNE
» 24 października 2024, 11:35 #115
smiechy: manooch, ciężko spaść poniżej 2 miejsca w lidze gdzie masz 2 zespoły
» 24 października 2024, 12:01 #114
Paps: Flick to świetny fachowiec i z Barcelony męczącej bule w pucharach i lidze zrobił świetnie funkcjonujący zespół, który spokojnie prowadzi w lidze, a w lidze mistrzów bije bardzo mocny Bayern 4-1. Zgodzę się, że nie byli w takiej doopie jak my jesteśmy, bo mało kto w takiej jest. Natomiast umniejszanie tego co robi teraz w Barcelonie jest śmieszne.
» 24 października 2024, 13:11 #113
PogBooom: @smiechy...czyli uważasz że gdyby United grało w LaLiga to spokojnie zdobywalibyśmy punkty z takimi klubami jak Sevilla, Betis, Real Sociedad, Villarreal, Atletico Madrid, Bilbao i np Girona? I miejsce w Top 4 mielibyśmy co sezon gwarantowane?
» 24 października 2024, 13:28 #112
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 13:42

PogBooom
A czy Ty uważasz że jakby Barcelona wbiła do Premier League i co 2 tygodnie grałaby z Chelsea,City,Tottenhamem,Liverpoolem,Arsenalem a w międzyczasie dostawałaby wcale nie gorsze Newcastle czy Aston Villa a nawet to nasze United czy Brighton to lekko wbijałaby do Top4 i co sezon miałaby to gwarantowane ??

*
Temat oklepany w innym poście ze 2 dni temu,to są dwie różne ligi i wrzucanie pojedynczych zespołów do innych lig mija się z celem i na zadane przeze mnie wcześniej pytanie nie musisz odpowiadać - oboje teraz wróżymy sobie z fusów
czy United wygrał z Sevillą i Villareal ? NIE
Czy wygrał z Barceloną i Realem Betis - TAK
kolejny raz wrzucacie nasz klub w dołku formy,do ligi gdzie uważacie 90% drużyn za faworytów przeciwko nam,może powrzucamy Barcelonę Xaviego do Premier League,a np. pierwszy sezon Erika i Prime Rashforda do LaLigi ??
Czy wtedy narracja się nie będzie zgadzać ??
» 24 października 2024, 13:41 #111
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 13:56

JanMatejko

A co ma Erik,do dokładania drużyny w dołku i zestawiania ją z drużyną która jest w formie ??
Ktoś zestawiał np. 12 Chelsea do 1. Bayernu w Bundeslidze ? 8 Arsenal do Mistrzostwa Realu ??
no bo to mniejwięcej taka jakość porównań
» 24 października 2024, 13:54 #110
PogBooom: @sztejner...8 lat temu wrzucili Pepa Guardiole do Premier league. Resztę możesz sobie dopisać...
» 24 października 2024, 13:58 #109
sztejner: PogBooom

Na początku wrzucasz nasz klub w dołku formy i beznadziejnej dyspozycji do LaLigi co nie ma najmniejszego sensu o czym staram Ci się napisać,po czym zeskakujesz z klubu i wskakujesz na przerzucanie trenerów

Weź się czasem zastanów o czym chcesz dyskutować
» 24 października 2024, 14:04 #108
PogBooom: @sztejner...ja nikogo nigdzie nie wrzucam, tylko odpowiedziałem na głupi komentarz "smiechy"...czego nie rozumiesz? A Guardiole dałem za przykład tego że w Premier league również można zdobywać masowo punkty jeśli jest się w formie, niezależnie od przeciwnika. To apropo Twojego komentarza...
» 24 października 2024, 14:16 #107
StewieGriffin: Paps- a gdzie ja mu umniejszyłem? Napisałem tylko, że Barcelona była mimo wszystko w dużo lepszej sytuacji sportowej niż my i że dla nich kryzys to jest sezon bez mistrzostwa. Pokaż mi fragment gdzie ja w jakikolwiek sposób umniejszyłem warsztatowi Flicka.

JanMatejko - jeżeli tutaj piłeś w jakiś sposób do mojego komentarza to nie rozumiem o co Ci chodzi. Ja nawet nie wspomniałem o Ten Hagu, sam od początku sezonu mocno go krytykuje i jestem za jego zwolnieniem. Nie dopisujcie sobie drugiego dna do komentarzy.
» 24 października 2024, 14:38 #106
smiechy: PogBooom, jedynie kto tu jest głupi to ty i Twoje dziecinne argumenty. Wyłącz FIFE.
» 24 października 2024, 15:41 #105
Paps: Stewie, może trochę błędnie oceniam to umniejszanie. Jednak to zdanie: "do wszystkich, którzy uważają Flicka za cudotwórcę i twierdzą, że przejął nijaka Barcelonę...". No właśnie ja uważam, że Flick przejął nijaka Barcelonę. Oglądałeś jej mecze za Xaviego? Właśnie byli nijacy, tracili punkty z przeciętnymi ekipami bardzo często, nawet w dwumeczu z nami nie dali rady całkiem niedawno właśnie pod wodzą Xaviego. Właśnie to jest ta różnica między słabym trenerem, a fachowcem. Przyszedł Flick i maszynka chodzi jak złoto. Zazdroszczę im tak młodego składu i trenera , który szybko potrafił to pozbierać do kupy.
» 24 października 2024, 16:14 #104
StewieGriffin: Z tym, że Filck nie jest cudotwórcą bardziej chodziło o to, że narracja jest taka, jakby Niemiec przejął drużynę walczącą o utrzymanie a teraz walczył z nią o mistrza. Oczywiście, że Barca Flicka wygląda dużo lepiej niż ta Xaviego, jednak Xavi w poprzednim sezonie jakoś te 85 punktów "uciułał" a w poprzednim zdobył mistrza... Przecież my Ten Haga byśmy na rękach nosili, gdyby on w swoich dwóch sezonach wykręcił taki wynik.

Nie umniejszam więc Flickowi, zauważam tylko, że Niemiec w Barcie miał dużo mniej roboty, niz miałby w United. Nie ma sensu porównywać sytuacji dwóch klubów. Barca miała duży potencjał i mimo swojej "nijakości" jakiś tam poziom trzymała. Natomiast u nas wszystko leży i płacze więc to nie jest tak, że u nas przyszedł by trener o jakości Flicka i zaraz by się wszystko odmieniło jak za dotknięciem magicznej różdżki
» 24 października 2024, 16:23 #103
boro: Simone Inzaghi od 2025 roku nowym menago Manchesteru United..
» 24 października 2024, 09:51 #102
sztejner: EAFC czy Football Manager ??
» 24 października 2024, 09:58 #101
boro: Oby chodziło o jedno z wymienionych przez Ciebie
» 24 października 2024, 10:04 #100
HillsHaveEyes: boro

wez dorosnij, napiszesz jakis bzdet i myslisz, ze to mocne :D
» 24 października 2024, 14:03 #99
DjTED: ?? REKORD! Manchester City bije rekord Manchesteru United, ustanawiając najdłuższą serię meczów bez porażki w historii Ligi Mistrzów—26 spotkań!

?? 26 - Man City (wrzesień 2022 - obecnie)
?? 25 - Man Utd (wrzesień 2007 - maj 2009)

?? Pep Guardiola przejmuje rekord od Sir Alexa Fergusona!
» 24 października 2024, 09:42 #98
Piwal: W kwietniu tego roku przegrali z Realem po karnych.
» 24 października 2024, 09:52 #97
Marcos71: Nie przegrali tylko zremisowali :)
» 24 października 2024, 09:54 #96
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 10:05

Zremisowali w karnych? Niezłe nie znałem.

Ten rekord jest naciągany. Jak można odpaść w dwumeczu nie przegrywając ?
Rekord Fergusona jest bardziej klarowny bo obejmował dwa pełne sezony gdzie raz wygrał LM a drugi raz poległ w Finale co zakończyło serie. City jedna kampanie wygrało, w drugiej odpadli w ćwierćfinale ale niby nie przegrali i teraz dolicza im się trzeci sezon ? Bzdura...
» 24 października 2024, 10:01 #95
skylark11: Piwal też trochę tego nie rozumiem idąc tym tokiem rozumowania Chelsea nie przegrało z nami finału LM tylko zremisowalo
» 24 października 2024, 10:09 #94
zuk: Tez sie zgodze z Piwalem i Skylark11. Nie przeszli w dwumeczu do kolejnej rundy, czyli przegrali. Karne to tez element meczu. Jesli mamy wyciagac pojedyncze elementy z meczu, pod statystyki, to wyciagnijmy EtH wszystkie stracone gole i wyjdzie, ze nie przegral meczu od ponad 2 sezonow. Bzdura totalna
» 24 października 2024, 16:36 #93
Piechutus: To tak panowie nie działa, w LM remis to remis i nie ma tu dorabiania ideologii, karne nie decydują o tym kto wygrywa mecz tylko kto w przypadku remisu awansuje dalej.
» 24 października 2024, 18:15 #92
zuk: Piechutus, a jesli w dogrywce wygra zespol X, to mecz tez zakonczyl sie remisem i druzyna Y nie przegrala?
» 24 października 2024, 18:55 #91
Piechutus: zuk przecież wtedy drużyna x wygrywa w dogrywce czyli analogicznie drużyna y przegrywa spotkanie i odpada w regulaminowym czasie gry, jak to ma się do rzutów karnych?

To co opisałem w poprzednim komentarzu tyczy się sytuacji gdy po 90 minutach i dogrywce dalej jest remis.
» 24 października 2024, 21:24 #90
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 09:09

Uspokojcie się z tym Filckiem. Dobry trener, odmienił grę Barcelony, ale nie wiadomo kiedy dopadnie ich pierwszy kryzys i jak będzie wyglądał. Narazie trenuje ich 3 miesiące, może to być efekt nowej miotły
» 24 października 2024, 09:09 #89
skylark11: Na De Rossiego też się ludzie podniecali jaki to nie jest trener a teraz na bezrobociu
» 24 października 2024, 09:11 #88
szmexy: To samo Erika nosiliśmy na rękach, a teraz widzimy co się dzieje
» 24 października 2024, 09:22 #87
pbskarpy: No dokładnie. Męczą mnie te analizy super trenerów, którzy nawet połowy sezonu nie zagrali w nowym zespole. Porównajmy ich z naszym gigantem po dwóch sezonach.
» 24 października 2024, 09:34 #86
Piwal: Erika nosiliśmy na rękach po tym jak przegrał swoje dwa pierwsze mecze z bilansem 1:6 ? Od 1921 roku nie było tu menadżera który przegrał dwa pierwsze mecze.
» 24 października 2024, 09:39 #85
Leh: Nie ma żadnego porównania między tym, co robi Flick a tym, co robił Erik. Flick przejął drużynę nijaką, bez głębi w składzie. Zrobił z nich najlepszą drużynę Europy. Na jak długo? Nie wiadomo, ale myśmy się za Erika nigdy nawet nie zbliżyli do poziomu, na jakim gra w tej chwili Barca.
» 24 października 2024, 09:46 #84
skylark11: Leh Flick przejął wicemistrza kraju który sezon wcześniej był mistrzem Hiszpanii
» 24 października 2024, 10:01 #83
Kamil1343: Różnica między Flickiem, a De Rossim jest taka. Że ten pierwszy ma już swoje osiągnięcia i wygrał wszystko w klubowej piłce. Ten drugi, to mimo wszystko trenerski no-name.
» 24 października 2024, 11:27 #82
ryudo3: Faktycznie Barca Xaviego i Barca Flicka niczym się nie różni. Tak samo Bayern xd

Słaby trener ma sezon konia :D
» 24 października 2024, 19:03 #81
skylark11: Nie oglądałem zbyt często Bayernu ale nie dziwię się teraz że kibice tak wyzywali że sprzedają De Ligta. Środek obrony Upamecano i Kim to tragedia
» 24 października 2024, 09:03 #80
GreenGOD: ale za to chyba ogladales mecze Manchesteru United z Porto Tottenhamem i Liverpoolem w ktorych wystepowal De Ligt
» 24 października 2024, 10:13 #79
Braks: Śmiać mi się chce bo żeby farsa pokonała Bayern to musiała sprowadzić najlepszego napastnika w historii bundeswery i trenara
» 24 października 2024, 08:49 #78
DoktorFootballu: No normalnie boki zrywać.
» 24 października 2024, 08:57 #77
Celt15: No i co, wchodzi sobie Pan Profesor Flick do rozsypanej Barcelony, ma okres przygotowawczy z samymi juniorami, a potem jedzie wszystkich bez mydła. To jest właśnie klasowy trener. A u nas proces i kopanie po czole 3 sezon.
» 24 października 2024, 08:29 #76
Braks: Ty porownujesz Las Palmas, Mallorca,Cadiz,vallecano,valadlid do PL?
» 24 października 2024, 08:45 #75
DoktorFootballu: Braks nie umniejszaj bo było też 4:1 z Gironą, 5:1 z Sevilla i Villarreal czy wczoraj 4:1 z Bayernem. Flick wyciska maxa z kadrowo przeciętnej drużyny.
My wygrywamy co najwyżej z jednobramkową przewagą i potrafimy się męczyć w pucharach z trzeciligowcami po 2 latach pracy trenera i wydaniu 600 baniek na transfery.
» 24 października 2024, 08:55 #74
vieeeri: Dobrze, zaczekajmy czy wciągną nosem osłabiony Real w weekend.
» 24 października 2024, 08:59 #73
pbskarpy: Boże Celt15.

Podsumujemy sobie Flicka po 2 sezonach ok?
» 24 października 2024, 09:12 #72
zylkos1988: Nie zdziwię się jak dzisiaj Fred do spoko z Amrabatem zdominują środek pola
» 24 października 2024, 08:18 #71
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 07:44

Jak tam 10hagowcy? Nie da się odmienić zespołu trenerem? He he.
Jak mi jest szkoda jak oglądam taki Liverpool czy Barcelonę i tam jest chęć gry w piłkę a nie po obwodzie i w aut.
» 24 października 2024, 07:44 #70
rreddevilss: Tak mówili ,że nie ma kogo wziąć obecnie ,więc lepiej by Ten Hag został XD
» 24 października 2024, 07:54 #69
Widmo: A gdzie Liverpool zostal odmieniony? Bo cos mi sie kojarzy ze Klopp zostawił poukladany zespół walczacy o tytuły i LM. I wzieli Holendea ktory w swojej lidze wypadał gorzej od ETH. Tam nawet lysy by sobie poradził.
» 24 października 2024, 08:18 #68
Marcos71: Wiadomo, że skład miał już mocno ułożony, ale jednak został styl gry sporo zmieniony, to jest bardziej pragmatyczny futbol, dzięki czemu są wręcz ścianą w obronie. Spójrz jak broni Trent, Konate i VVD to potwory, jedynie Robertson już nie dojeżdża i trzeba go odpalić po sezonie od pierwszego składu.
» 24 października 2024, 09:56 #67
JohnLocke: Zawsze byłem i będę pod wrażeniem jakiego nosa do taktyki i transferów ma Erik ten Hag.

Masterclass
» 24 października 2024, 07:01 #66
skowron32: Barcelona leciutki Bayern 4-1
City Spartę Pragę 5-0

Inter ledwo YB którzy są w dole tabeli
Liverpool ledwno Lipsk

A My spuszczamy majty przed Fener
» 24 października 2024, 06:48 #65
Cwr91: Mecz się jeszcze nie odbył. Oszczędzaj chusteczki, popłaczesz się jak rzeczywiście spuścimy gacie. Jak wygramy to twoje chlipanie pójdzie na marne.
» 24 października 2024, 07:26 #64
ryudo3: Jak dla mnie to Mourinho może chodzić po meczu z ręką przy uchu. Może wtedy zarząd pomyśli nad szukaniem nowego trenera
» 24 października 2024, 19:08 #63
loczek1986: Cześć, przepraszam że odbiegam od tematu ale może ktoś doradzi bo pewnie nie jeden z was był na meczu united, jak ogarnąć transport z lotniska na stadion? Jakiś publiczny czy najszybciej i bezpieczniej taryfą co wiadomo wiąże się z wyższym kosztem i to rozumiem. Dzięki Pozdrawiam
» 24 października 2024, 06:40 #62
Biniek: Wejdź na FB, na jakąś grupę Polaków w Manchesterze i napisz tam, że potrzebujesz transportu na lotnisko. Masa ludzi świadczy takie usługi za dobrą cenę.
» 24 października 2024, 07:23 #61
matheo: Tutaj możesz sprawdzić opcje transportu publicznego: tfgm.com/plan-a-journey

Jeśli nic się nie zmieniło w ostatnim czasie, to zawsze to bardzo sprawnie działało i dało się dojechać z lotniska.

Na Wikitravel znajdziesz natomiast możliwości (autobus, tramwaj, pociąg, taxi) i przybliżone koszty. Też warto sobie zerknąć przed wycieczką - wikitravel.org/en/Manchester
» 24 października 2024, 07:58 #60
Kilerek7: Ale zobaczcie jak Flick zarządza zespołem, jak mecz wygrany, to wpuszcza młodych. U nas ktoś to ostatnio mówił, że młodzi nie pograją sobie u ETH, bo on bierze tylko na ławkę aby usiedli, a nie wpuści na parę minut takiego Amassa czy kogoś innego, woli wymyślać jakieś dziwne pozycje. Kolejna sprawa to jakość piłkarska, u nas Rashford zarabiający chyba więcej niż skrzydła Barcy zagra przyzwoity mecz i jaranie się, że może będą z niego ludzie, taa Martial też miał takie błyski, potem gość znika na kilka meczów, albo zrobi 1 asyste po 90 minutach człapania i jest chwalony, przecież nie wymagajmy cudów od gościa co powinien być w totalnym primie. Potem człowiek patrzy na grę Raphinii, Yamala czy Viniego i patrzy na naszych skrzydłowych i zadaje sobie pytanie czy nasz jakiś skrzydłowy grałby u nich w podstawie? Chyba nie. Garnacho coś szarpie i ma potencjał, ale nadal na tle skrzydłowych Barcy czy Realu to jest nyndza, Diallo który zaczął dobrze grać znowu grzeje ławę, bo Rashford dostał chwilowego olśnienia z wielkim Brentford xD Nie wspominając już o naszych supertalentach jak Hojlund czy Zirkzee, którzy strzelają gol za golem. A pomoc? W zasadzie jeden kreator Bruno który ma różne te mecze. Ja patrzę na nasz skład i transfery i mam wrażenie, że wygląda to tylko gorzej xD serio nie mogę doczekać się aż Kone, Obi Martin i Lusale wejdą do pierwszej drużyny, ale z tym łysym paralitykiem to oni prędzej odejdą czekając na szanse, bo Rashford będąc przy 30 tce będzie szukał nadal formy życia xD nasza atak to przy Barcelonie czy Realu to jest wóz z węglem, o mentalu nie wspomnę.
» 24 października 2024, 01:18 #59
Batigol222: Raphinha teraz to po prostu Raphinha z Leeds, tyle że w mocniejszym zespole. Vinicius: najlepszy skrzydłowy na świecie, bez dwóch zdań, ale Yamal to jest niesamowita perełka. Gość ma niesamowity drybling i kontrolą nad piłką, a na dodatek już teraz dysponuje świetnym strzałem, celnym podaniem i wizją gry. Garnacho to niestety zupełnie nie ten poziom talentu. Mainoo może być naprawdę świetny, ale z nim chyba dzieje się coś niedobrego.
» 24 października 2024, 01:32 #58
Kilerek7: Sądzę, ze tylko Greenwood miał skalę talentu bliską Yamala gdy grał u nas, a tak nikt u nas raczej tego nie przebije. Co do Mainoo, mam wrażenie, że on by się w takiej Barcelonie odnalazł, ale PL jest dla niego zbyt intensywna.
» 24 października 2024, 03:13 #57
Queue13: Jaki sens jest w tym ciągłym porównywaniu nas z Barceloną?
Chyba jest trochę różnica, gdzie trener przychodzi do zespołu, który jeszcze niedawno zdobył mistrzostwo Hiszpanii z Realem (i to podobno ze słabym trenerem jak to wielu uważa) i ma prawdopodobnie najlepszą szkółkę na świecie, a zespołem, gdzie klub w ostatnich latach nawet nie był blisko mistrza i ok. 5 trenerów sobie w nim nie poradziło. Założę się, że podobne porównywania mogły być 5 lat temu, gdy Ajax robił półfinał LM gromiąc po drodze Real w Madrycie. Pewnie też by były opinie typu "Taki Ajax może, a my nie. Widać, że ten ich łysy trener to jest fachowiec i wyciąga z drużyny maksa". Dlatego nie ma, co zbytnio gdybać, bo taki Flick równie dobrze mógłby wbić do nas i też sobie nie poradzić.
» 24 października 2024, 01:16 #56
Batigol222: Z jednej strony masz rację, ale z drugiej strony: United dysponuje budżetem transferowym, o którym Barcelona może tylko pomarzyć, więc...
» 24 października 2024, 01:33 #55
GS8GS: Zapominasz też o magi klubu taki Laporta czy Pereaz przychodzi i mówią stary masz 22 pata nie chciałbym dołączyć do nas, świetny kraj, świetnie fani, zrobimy z ciebie hwiazde twojego kraju. Może w klubie nie będziesz zarabiał dużo ale ustawisz się pod kątem marketingowym na lata. Co roku gramy w LM, jesteśmy faworytem do 3 pucharów w lidze.
» 24 października 2024, 13:57 #54
zuk: Batigol, United dysponowal budzetem i poprzedni sklad zarzadu przepalil go koncertowo. Nowy sklad zarzadu zastal budzet moze i duzy, ale na granicy FFP, wiec tak naprawde niezbyt wysoki. Oddzielilbym gruba kreska poprzedni okres, poczekal ze 2 lata i zaczal ocenial okres INEOSu osobno. Owszem, dalej mozemy wysmiewac klub za to, jakie kwoty przepalil, ale przy ocenie INEOSu za jakis czas bierzmy pod uwage, ze nie startowali z czysta karta, tylko z kominami placowymi, ogromnymi kontraktami i wieloma kiepskimi/srednimi niesprzedawalnymi zawodnikami.
Trzymajmy kciuki, ze poradza sobie z ta sytuacja, wyprostuja finanse klubu i uloza go tak, ze znowu wrocimy do sytuacji, gdzie bedziemy mieli spokoj w postaci poteznego budzetu na transfery w kazdym okienku transferowym. Jak to uporzadkuja, to trzeba trzymac kciuki za przynajmniej dobre wybory co do lawki trenerskiej i sztabu szkoleniowego.
Tu sie zgodze z GS8GS, ze Barcelona ma latwiej z namawianiem zawodnikow do gry w niej niz my w United, bo jak zawodnik juz chce isc do PL, to sa lepsze kluby do wyboru niz nasz. No i u nas brak gwarancji jakichkolwiek znaczacych sukesow. Nielatwa sytuacje ma INEOS (tu uprzedzam, oczywiscie ze maja latwiej niz kluby pokroju Fulham, Legii Warszawa czy jakichkolwiek innych z mniejszym potencjalem - my jeszcze orbitujemy wsrod najwiekszych klubow swiata, wiec i w tym kontekscie podaje swoja ocene)
» 24 października 2024, 16:57 #53
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2024 00:42

Człowiekowi poprostu już przykro jest jak patrzy na to wszystko z boku , trener 3 rok u nas zaczyna i ciągle proces a inni jakoś potrafią 2-3 miesiące i widać styl u Flicka,Slota czy Postecoglu a u nas wiecznie gadki o jakimś procesie i przebudowie
» 24 października 2024, 00:41 #52
Erwin: Człowieku, wyluzuj z tym hejtem, bo ci żyłka pęknie. Rozumiem, gdybyś był tak oburzony zaraz po meczu z Tottenhamem lub Liverpoolem, ale narzekać po dwóch solidnych spotkaniach? To już jakaś niezdrowa obsesja.
» 24 października 2024, 10:11 #51
waingro: Barcelona po odejściu Messiego wydawała się być w głębokim kryzysie z beznadziejnym składem, a dzisiaj znowu są topową ekipą. Tylko w MU wieczne procesy i nieudacznicy na ważnych stanowiskach ściągający piłkarzy o klasę gorszych od Freda jak ten Ugarte, czy Zirkzee.
» 23 października 2024, 23:11 #50
Wirus: To co Flick zrobił z Barceloną to głowa mała. Z nijakiego klubu Xavi'ego zrobił walec jak swego czasu z Bayernem. To się nazywa trener, a nie ta nasza "popierdółka".
» 23 października 2024, 22:57 #49
MikiManUtd2004: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:53

Weźmy tego Davida i Gomesa z Lille. PROSZĘ
» 23 października 2024, 22:52 #48
sturmik: Czemu tak zle Gomesowi zyczysz?
Udalo mu sie ustawic w miare zycie po odejsciu od nas wiec niech idzie do wielkiej pilki -Wlochy, Hiszpania a nie wracac to tego padolu nedzy i cmentarzyska talentów.
» 24 października 2024, 01:01 #47
DjTED: A ten Davies idealny dla nas. Wypalony na maxa
» 23 października 2024, 22:32 #46
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 23:29

Ostatnio sporo osób pisala by brać bo taki kozak xd
» 23 października 2024, 23:28 #45
sztejner: Ale ten Kompany jest cienki
» 23 października 2024, 22:29 #44
Ciechanek: Jasne, Eryczek jest lepszy. A Ty chyba niezbyt mądry.
» 23 października 2024, 22:32 #43
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:35

Nic nie napisałem tutaj o Eriku,ale widać Twój niski iloraz inteligencji nie pozwala Ci pominąć komentarza bez pstryczka w stronę naszego trenera bądź innych użytkowników.
No cóż,można było przewidzieć że nie wszyscy skończyli podstawówkę
» 23 października 2024, 22:35 #42
Paruwa12ipol: Ciechanek ale czy ktoś coś o Eriku mówi XD chłop skomentował trenera innej drużyny a ty niepotrzebnie wyzywasz, uspokój się trochę. Chyba że troll z kanonierów lub innych obywateli
» 23 października 2024, 22:38 #41
wider: nie bez powodu Kompany spadł z PL
» 23 października 2024, 22:58 #40
Trombocyt: Weź ty Ciechanek lepiej powróć do swojego pytania „jak usunąć konto?”.
Matheo podawał ci instrukcję.
» 24 października 2024, 00:19 #39
gorzky: Niech ktoś powie Flickowi że bez procesu nie można wygrywać i to jeszcze z Bayernem. Gość oszukuje, Erik od 3 lat nam mówi o procesie, więc trzeba mu wierzyć.
» 23 października 2024, 22:25 #38
Luck: Można odkupić flicka??
A tak serio. Ale to będzie el classico, chyba najlepsze od lat
» 23 października 2024, 22:23 #37
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:22

Ale Barca się bawi. Przyszedł Herr Flick i pokazał, se jest fachowcem przez duże F. Nie narzekał na kontuzje, na problemy z rejestrowaniem graczy, że okienka transferowe są biedne tylko robi swoją robotę. No a że się na swojej robocie zna to widać efekty.

Tutaj Holenderski Jajonasz jest trzeci sezon i zespół się cofa w rozwoju. Naściągał szrotu za grube mln i tylko szuka wymówek po beznadziejnych meczach.
» 23 października 2024, 22:22 #36
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:17

Raphinia z wyrozniajacego sie zawodnika z sredniego Leeds urosl chyba na najlepszego pilkarza na ten moment na swiecie
» 23 października 2024, 22:17 #35
Ravenwood: Hahah chyba Ci się coś odkleiło xd raphinia i najlepszy na świecie xd padłem że śmiechu
» 23 października 2024, 22:35 #34
Luck: Aktualnie, umiesz czytać?
5 g 5 a w la liga.
Drugi strzelec lm
Więc tak, aktualnie można go tak nazywać.
» 23 października 2024, 22:39 #33
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:44

Sam wygrywa mecze. Ko na ten moment jest lepszy? Vini? W tym samograju?
» 23 października 2024, 22:44 #32
NicPozytywnego: Aktualnie? Aktualnie toż to nawet haaland jest lepszy.
» 23 października 2024, 22:44 #31
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 22:55

Ale to nadal pilkarz od samograjow. I na dodatek inna pozycja. A Raphinia tu gra z dzieciakami (doslownie)
» 23 października 2024, 22:53 #30
MikiManUtd2004: Malacia ma być gotowy do gry na mecz z Leicester w Carabao Cup
» 23 października 2024, 22:03 #29
MikiManUtd2004: Wystarczyło tylko dogadać się z Flickiem....
No ale cóż mamy Erika j jesteśmy z nim aby osiągał z tym klubem sukces
» 23 października 2024, 22:01 #28
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 21:51

Łeb mnie boli jak sobie pomyślę że ta Barcelona dopiero co była memem i każdy się z niej śmiał...zmieniają trenera i wyglądają jak topowa drużyna a u nas dalej stagnacja ehhh no i dopiero co laliśmy ja w LE
» 23 października 2024, 21:50 #27
Ragnar90: Co znaczy dobry trener widać po Barcelonie sprzed roku a z tego roku. My trzymajmy się tej karykatury Guardioli a napewno na tym wyjdziemy...
» 23 października 2024, 21:50 #26
wider: spokojnie, dajmy mu jeszcze czas
» 23 października 2024, 21:56 #25
Ragnar90: Wrócimy silniejsi
» 23 października 2024, 22:01 #24
DjTED: Te dzieciaki z Barcelony za kilka lat będą legendami.
» 23 października 2024, 21:49 #23
boro: Ja sobie nie potrafię wyobrazić jedenastki Hiszpanii na mistrzostwach w USA. Jaka to będzie ekipa
» 23 października 2024, 21:58 #22
Cwr91: Jak ich kontuzje nie wykończą to może tak być
» 24 października 2024, 07:31 #21
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 21:49

Szkoda że Flick nie był wolny przed sezonem bo było by kim zastąpić łysego, a nie czekaj...
Chłop odbudował w kilka tygodni Raphinię że ten wygląda jak piłkarz a Erik nie potrafi tego samego z Antonym przez dwa lata.
» 23 października 2024, 21:48 #20
boro: Ale ta Barca ma młodziutkie hiszpańskie talenty. Coś pięknego
» 23 października 2024, 21:46 #19
skowron32: Ale ten Nunez to troglodyta :)
» 23 października 2024, 21:39 #18
Advm: Koledzy mam pytanie:
Wcześniej w C+ miałem pakiet, chyba się nazywał Superpremium+ wraz z polsatami z ligą mistrzów. Aktualna umowa do czerwca 2025. Teraz nie mam dostępu do ligi mistrzów od c+, robię jakąś aktualizację uprawnień. Czy to odblokuje CL?
» 23 października 2024, 21:24 #17
Ravenwood: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 21:29

Nie odblokuję, musisz zadzwonić do c+ i wykupić pakiet LM za 20 zł miesięcznie, ja jak przedłużałem w tym roku umowę to pani przez telefon mi mówiła że wycofują kanały polsat sport premium i teraz wprowadzają dodatkowe kanały c+ sport gdzie będzie LM i dodatkowy koszt to 20 zł miesięcznie
» 23 października 2024, 21:27 #16
Advm: Dzieki. Czyli do czerwca bez ligi mistrzow, wypowiedzenie i potem walka o bezplatny dostep przy przedluzaniu umowy.
» 23 października 2024, 21:34 #15
skylark11: Ostatnio wykupiłem Polsat box go sport za 40zl dzisiaj wykupuje już 53zl
» 23 października 2024, 20:54 #14
awe: Nie wiem czy to to samo, ale ja mam pakiet wszystkich Polsat Eleven Sport za 14.99
» 23 października 2024, 21:12 #13
skylark11: Ale ty masz normalnie na umowę? Bo ja tylko wykupuje na miesiąc
» 23 października 2024, 21:16 #12
awe: Jednoraznowa aktywacja 10 zl i potem moge, zrezygnowac kiedy chce.

Btw. Widze Kane 5 gol w 3 meczach LM, niezle to wyglda przy 7 golach United po 8 kolejkach PL.
» 23 października 2024, 21:26 #11
MikiManUtd2004: Wiecie może jakimi jutro strojami zagramy??
» 23 października 2024, 19:52 #10
Fido: Zwycięskimi;)
» 23 października 2024, 20:17 #9
OkuratnyCzlek: Zagramy strojami składającymi się z koszulki, spodenek, getrów i butów.
» 23 października 2024, 20:36 #8
KubaUtd: Chyba te białe.
» 23 października 2024, 21:31 #7
szmexy: Ciekawe ustawienie z Zirkzee i Hojlundem. Ciekawe czy wypali, bo większość z nas w tym ja chciała zobaczyć ten duet. Nasi skrzydłowi powinni zyskiwać sporo przestrzeni w tym meczu (jeśli przewidywany skład oczywiście się sprawdzi).

Tak czy siak czeka nas ciężki mecz, najbardziej obawiam się ze Mourinho zamuruje i będziemy bić głową w ścianę. Liczę na zwycięstwo rzędu 2:0, załapać trochę tlenu i spokoju
» 23 października 2024, 19:15 #6
Stanior: Spodziewam się ciężkiego, szarpanego meczu gdzie obie ekipy będą trudności z zawiązaniem akcji w pierwszej połowie. Fenerbahce więcej biegające z problemami w wykończeniu, grajace bardziej z kontry a nasze MU mimo, że naciskane pressingiem to rozgrywające jednak z kiepskim stawianiem kropki nad i, zwłaszcza w fazie ostatniego podania. Obstawiam 0:0, albo 1:1 bo obie drużyny przede wszystkim będą chciały nie przegrać.
» 23 października 2024, 19:00 #5
Wafelek100: Oho czas na kolejny meczyk pełen emocji i zaangażowania. Nie wiem jak wam ale mi tam jakoś wisi przegrany czy zremisowany mecz w pucharze, gorzej jak przegrają lub zremisują w lidze , macie podobnie ? Kiedyś tradycją było mininum jedno z pierwszych miejsc w lidze więc człowiek bardzo emocjonował się LM, teraz jest wszystko jedno jakoś
» 23 października 2024, 18:37 #4
sztejner: Nie,nie mam podobnie
» 23 października 2024, 18:45 #3
AUDIoooo: Tylko wygrana, później młoty w imadło.
» 23 października 2024, 19:10 #2
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2024 17:46

Tak ogólnie to Jose nie będzie mógł skorzystać z czterech.
Cengiz Under również leczy kontuzje i nie znajdzie się w składzie Fenerbahce na najbliższe spotkanie
» 23 października 2024, 17:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.