Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prezes Tottenhamu Hotspur zamierza rozczarować Manchester United

» 7 lutego 2023, 09:07 - Autor: matheo - źródło: The Times
Angielska prasa cały czas spekuluje na temat przyszłości Harry’ego Kane’a. Napastnik Tottenhamu Hospur jest od wielu miesięcy łączony z transferem do Manchesteru United, ale takiego scenariusza pod uwagę nie bierze Daniel Levy, prezes londyńskiego klubu.
Prezes Tottenhamu Hotspur zamierza rozczarować Manchester United
» Harry Kane w ostatnią niedzielę został najlepszym strzelcem w historii Tottenhamu Hotspur | Fot. Press Focus
Manchester United w letnim oknie transferowym chce wzmocnić skład klasowym napastnikiem. Jedną z rozważanych opcji ma być Harry Kane, którego kontrakt z Tottenhamem obowiązuje do czerwca 2024 roku.

Kane od ostatniego weekendu jest najlepszym strzelcem w historii Tottenhamu Hotspur. Anglik trafił do siatki w meczu z Manchesterem City i w klubowej klasyfikacji przeskoczył legendarnego Jimmy’ego Greavesa. 29-latek ma na swoim koncie 267 bramek dla ekipy z północnego Londynu.

Według informacji The Times, prezes Tottenhamu Hotspur ani myśli sprzedawać swojego najlepszego zawodnika do Manchesteru United. „Daniel Levy nie sprzeda Harry’ego Kane’a do bezpośredniego rywala” – czytamy w angielskim dzienniku.

Manchester United nie jest jedynym klubem, który monitoruje sytuację Anglika w Tottenhamie. Kane w ostatnim czasie był również przymierzany do Bayernu Monachium.

Pod koniec stycznia dziennik Daily Star informował, że łączny koszt pozyskania Harry’ego Kane’a z Tottenhamu Hotspur może sięgnąć nawet 300 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Trenerski tercet poprowadzi Leeds United w meczach z Manchesterem United
Następny news »
Manchester United czekał 56 lat na tydzień taki jak ten

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Klimaa: Kane musi odpowiedzieć sobie na pytanie czy chce nadal grać dla Spurs czy chce odejść w poszukiwaniu trofeów - to ostatni gwizdek na ewentualną zmianę.
» 8 lutego 2023, 21:41 #40
Alex45: Pewnie zaden nie przyjdzie i nadal beda Rasford i martial jak było za dawnych czasów
» 7 lutego 2023, 15:59 #39
Blaszczu: Moim zdaniem najlepszą opcją by było ściągnięcie Ivan Toney
» 7 lutego 2023, 15:47 #38
Klimaa: Ciążą na nim zarzuty za bukmacherkę
» 8 lutego 2023, 21:42 #37
Chris425: Spaghetti Mafia
» 7 lutego 2023, 17:33 #36
misieq96: Na pewno dobrze byłoby mieć takiego napastnika jak Keane, takiego gwaranta tych kilkudziesięciu bramek w sezonie. Ale też raczej mało prawdopodobne żeby Levy puścił go akurat do nas. Skoro tak nie chce Keane puszczać do nas i chce zatrzymać go w klubie to podejrzewam, że kwota będzie tak horrendalna, że może odstraszyć wszystkich potencjalnych chętnych.
Ale z drugiej strony to aż dziwne, że napastnik z takimi liczbami jak Keane nie może się pochwalić jakimiś poważniejszymi zdobytymi pucharami. Zdecydowanie na zasługuje na więcej.
» 7 lutego 2023, 11:46 #35
wrobel1992: Kane kolego..poprostu Kane:)
» 7 lutego 2023, 12:31 #34
misieq96: Jasne :D
» 7 lutego 2023, 12:57 #33
Artooro7: Wrobel po prostu jak już chcesz się czepiać
» 7 lutego 2023, 16:17 #32
wiulk: Szczerze to nie widzę go w United. Nie za te pieniądze. Niestety przedłużając z nimi umowę Harry strzelił sobie w stopę i zakończy tę przygodę z Audi Cup na koncie. Kto zapłaci 100mln za 30-letniego napastnika? Skoro Juventus już się wystrzelał z amunicji kreatywno-księgowej?
Ktoś wyczeka kontrakt do końca (pewnie Bayern) i może wtedy Harremu wpadnie na konto jakiś puchar.
» 7 lutego 2023, 11:29 #31
Conqueeer: ja też nie mam przekonania co do niego, tym bardziej jakbyśmy mieli zabulić jakieś kokosy. Lepiej już próbować ogrywać jakiegoś młodzika i szukać czegoś konkretnego na rynku za lepszą cene i przede wszystkim młodszego
» 7 lutego 2023, 13:32 #30
brazylianwisnia: zobacz ile dano za Lewego. Mysle ze to uczciwa suma takie 85mln GBP. Pogralby 4 sezony, strzelil 100+ goli dla United. Gosc ma wszystko - strzal z kazdej czesci ciala, tworzy sytuacje, zagra klepke. Dla mnie Vlahovic nie jest tak pewny a Osimhen za drogi.
» 7 lutego 2023, 14:49 #29
KoRcZuS: 100 baniek na Kane to pewnie wydane pieniądze, gwarancja goli a może i nawet mistrzostwa, 100 baniek na Osimhena może się okazać wtopą jak Nunez.
» 7 lutego 2023, 10:47 #28
GS8GS: Kojarzysz Hazarda i Coutinho, to też miałybyć pewne gwaranty, a skończyły jako niewypały. Osobiście jestem fanem Harrego ale wiem że w życiuu mogą pojawić się różne sytuacje, wypadki etc.
I uważam że lepszą opcją jest Osimhen jeśli chcesz za obu płacić po 100 baniek.
Popatrz na to przez pryzmat:
-długościu potencjalnej gry u nas
- ilości goli oczekiwanych w tym czasie
- dodaj do tych 100 baniek 50 na pensje i podziel to przez oczekiwaną ilość goli.
Kupując Osimhena możemy mieć napadziora na blisko dekade, Harry to opcja na 3 lata.
I taka jest różnica pomiędzy płaceniem za potencjał a za napadziora sprawdzonego w lidze.
» 7 lutego 2023, 11:02 #27
KoRcZuS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2023 12:16

Ale oni zmieniali ligi, środowisko, Kane jak zostanie w Anglii to nie obniży lotów, kojarzysz takiego Pana jak Van Persie? Kane byłby takim samym wzmocnieniem jak wtedy Robin.

I okej zgodzę się, gdyby Osimhen okazał się takim strzałem jak Drogba to warto i 150 za niego dać ale to jednak jest ryzyko, gość wymiata we Włoszech jak Lukaku ale Anglia to inny poziom.
» 7 lutego 2023, 12:15 #26
GS8GS: Ja oczekuje że to będzie transfer na miare latającego holendra. Myśle że obaj sa storzeni do taktyki Erika. Tylko w mojej opini 100mln to za dużo jak na zawodnika który pogra u nas 3 sezony.
W przeliczeniu to rok jego gry wynosiłby klub 45-50mln euro.
» 7 lutego 2023, 12:59 #25
GS8GS: Wtedy holander też przyszedł już do poukładanego zespołu i ładował brameczki w drodze do mistrzostwa. Harry bez wątpienia dałby to samo, tym bardziej że on też teraz dużo sam rozgrywa, i cofa się się. Pytanie tylko czy jesteśmy w stani wyciągnąć go za rozsądne pieniądze.
» 7 lutego 2023, 13:01 #24
brazylianwisnia: Napoli za Kolulybaliego chcialo w prime 120mln to juz puszczaja taniej Osimhena. od 150mln to zacznie sie licytacja.
» 7 lutego 2023, 14:50 #23
Bourdain: Noi to jest świetna wiadomość jak najdalej od tego klubu ze sztywnym Harrym za 150 baniek.
» 7 lutego 2023, 10:36 #22
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2023 11:07

dobry mi sztywny Harry co mu 8 goli do Rooney'a brakuje,daj boże żebyśmy my mieli tylu sztywnych napastników
» 7 lutego 2023, 11:06 #21
Sideswipe: Jak można mówić o Kane że jest sztywny, wystarczy obejrzeć jego jeden mecz. Ludzie to naprawdę się na piłce nie znają.
» 7 lutego 2023, 13:53 #20
brazylianwisnia: nie ma to jak magik Martial
» 7 lutego 2023, 14:51 #19
atotrikos: Transfer marzenie, który chyba jedynie zostanie już w tej sferze marzeń.

Dlatego się śmieje z Chelsea i ich kontraktów na dwa pokolenia ale nie mój biznes, oni podpisują, to samo Kane - w jego przypadku aczkolwiek to miłość i szacunek dla swojego klubu oraz ogromną wiara w rozwój.
» 7 lutego 2023, 10:27 #18
sturmik: ''Dlatego się śmieje z Chelsea i ich kontraktów na dwa pokolenia''
Dla nich to raczej nowy sposób na obejscie FFP niz rzeczywiste zwiazanie pilkarza na tyle lat.
» 7 lutego 2023, 10:32 #17
atotrikos: Dziękuję za uświadomienie tylko dlaczego miałbym tego nie wiedzieć?
Czyli to tylko obejście tak?
Czyli jak za dwa lata, ten któryś tam grajek będzie chciał odejść, do jakiegoś tam klubu ale kontrakt jeszcze 6 lat, to ten klub potencjalnie chcąc kupić będzie musiał wypłacić wagon złota.
Dla klubu super rozwiązanie ale dla zawodnika?
» 7 lutego 2023, 10:38 #16
GS8GS: Chelsea jest w stanie wyciągnąć te 150-200mln ze sprzedaży odstrzałków.
Zrobili projekt w iście hamerykańskim stylu, zatrudniając zawodników o wysokim potencjale.
Jeśli dodasz do tego że mieli kilku młodych zdolnych już ogranych w PL, do tego w tym sezonie ze 4 pojawiało się do łatania dziur. Jeśli trafią na trenera który będzie rozwijał zawodników to wygrali takim ruchem. Wystarczy popatrzeć jak wypalił się projekt Kloppa.

Myslisz że jeśli nasz klub zostanie sprzedany to u nas nie będzie amortyzowania transferów w taki sposób?
» 7 lutego 2023, 11:08 #15
brazylianwisnia: do lata to juz bedzie zakazane. 5 lat kontrakt max ma byc. obecnie tez amortyzujemy na raty tylko na krocej
» 7 lutego 2023, 14:52 #14
pbskarpy: Panie, kontrakt to kontrakt. Czy wypełnienie kontraktu do końca oznacza niszczenie kariery?
» 7 lutego 2023, 09:54 #13
Stanior: Pbskarpy, no właśnie. Śmieszą mnie zawodnicy, którzy pierw podpisują przedłużenia kontraktów i biorą kasę lojalnościową a po roku narzekają, że klub ich nie szanuje i pozwala odejść bo jakiś gigant jak Real namieszał im w głowie. Kane jeszcze tego nie robi
» 7 lutego 2023, 10:03 #12
Miszmasz: A kto mu kazał podpisać kontrakt? Ciekawe czy byś tak mówił w drugą strone gdyby to o nasz klub chodziło i ktoś od nas chce wykupić zawodnika który strzela 30 bramek na sezon.
» 7 lutego 2023, 10:06 #11
GS8GS: Spokojnie Bayeren nie będzie ściągał Harrego, mają Musiale, mają ChupoMotinga. Oni jeśli uderzą po napastnika to Vlahovicia czy wypożyczą Lukaku. Tym bardziej że oni mają w miare sztywne zasady co do zawodników 30+.

Ale zgadzam się że słowami SuperKaleson De Laurentiis lubi postawić na swoim kosztem pieniędzy. Przecież za Koulibaliego mógł przebudować zespół, mimo to puścił go za późno, a na farcie przebudował skład.
Wcześniej zablokował transfer Milika do Juve, gdzie i tak finalnie się znalazł.
Teraz też zgrzyta w kwesti nowego kontraktu u ZIelińskiego bo Napoli wprowadza sztywne zasady pensji maksymalnej.
» 7 lutego 2023, 11:15 #10
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2023 09:35

nikt inny nie da 100mln euro za 30 latka. Bayern czy Real w zyciu tego nie zrobia. Predzej Vlahovic do Bayernu a Osimhen do Realu. Najwyzej Kane w United 2024.
» 7 lutego 2023, 09:34 #9
JestemNumerem9: Nie pamiętam dokładnie liczb, ale jeśli Kane w tym sezonie strzeli Ok 10 bramek jeszcze, to to pokonania rekordu legendarnego napastnika Newcastle pozostanie mu Ok 40 bramek.
2, Max 3 sezony. Myśle, ze zostanie w Anglii, bo ten rekord jest je zasięgu ręki.
» 7 lutego 2023, 09:28 #8
lele1986: Dlatego mówiłem można pomarzyć że nam go sprzedadzą .
» 7 lutego 2023, 09:22 #7
klusek0128: Kontrakt do 2024r to levy może myśleć co chce ale kane też może mieć swoje priorytety a widmo braku zarobkow na takim grajku to tragedia dla klubu.
» 7 lutego 2023, 09:25 #6
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2023 09:22

Daniel Levy nie sprzeda Harrego Kana do bezpośredniego rywala

No to przecież nikt mu nie karze sprzedawać Harrego do Newcastle.
» 7 lutego 2023, 09:21 #5
flt32705: Tak racjonalnie patrząc to jakim Manchester United jest rywalem da tottenhamu który jest to zupełnie inny poziom drużyny
» 7 lutego 2023, 10:40 #4
sturmik: Lepiej dać to 100mln gdzieś do Włoch (Vlahovic czy Osimhen) niz wzmacniać finansowo bezpośredniego rywala.
» 7 lutego 2023, 09:19 #3
toporminator: Wzmocnić finansowo :D Przecież w dzisiejszych czasach jest taki niedobór klasycznych, gwarantujących gole napastników że Levy to może za tą kasę prędzej w kosmos polecieć niż zastąpić Kane'a.
Popatrz jak mało piłkarzy na tej pozycji się sprawdza, ile kosztował Nunez, jakie problemy mają takie kluby jak Real (pod nieobecność Benzemy), Bayern czy Chelsea.
Kane to GWARANCJA goli jakiej nie daje w tym momencie żaden piłkarz realnie do wzięcia.
» 7 lutego 2023, 09:32 #2
flt32705: Prezes tottenhamu Jak na razie to rozczarowuje ale swoich kibiców i zawodników
» 7 lutego 2023, 09:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.