Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Maguire stracił gwarantowane miejsce w składzie Manchesteru United

» 24 sierpnia 2022, 09:09 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Erik ten Hag przed spotkaniem z Liverpoolem odbył rozmowę z Harrym Maguire’em. Kapitan Manchesteru United miał usłyszeć, że nie jest już pierwszym wyborem holenderskiego menadżera. Zagrożona jest także rola kapitana, którą pełni Anglik – czytamy w dzienniku The Sun.
Maguire stracił gwarantowane miejsce w składzie Manchesteru United
» Harry Maguire musi walczyć o miejsce w wyjściowym składzie Manchesteru United
W meczu Manchesteru United z Liverpoolem (2:1) parę podstawowych stoperów stworzyli Raphael Varane i Lisandro Martinez. Francusko-argentyński duet pokazał się z bardzo dobrej strony.

Zdaniem The Sun, Ten Hag miał przed spotkaniem przekazać Maguire’owi, że ten nie ma już gwarantowanego miejsca w wyjściowym składzie. Zagrożona jest również opaska kapitana Anglika. W starciu z The Reds obowiązki kapitańskie pełnił Bruno Fernandes.

Maguire usłyszał od Ten Haga, że holenderski menadżer zamierza rotować środkowymi obrońcami w trakcie sezonu 2022/2023.

Anglik mimo takiego stanowiska nie zamierza opuszczać Manchesteru United, a Czerwone Diabły nie planują sprzedaży swojego piłkarza, mimo niedawnego zainteresowania Barcelony i Chelsea. Maguire jest zdeterminowany, aby walczyć o miejsce w składzie United.

Biorąc pod uwagę fakt, że Bruno Fernandes będzie wychodził na mecze Manchesteru United w podstawowym składzie, to raczej nieprędko odda opaskę Maguire’owi.

Manchester United następne spotkanie rozegra w sobotę 27 sierpnia. Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Southampton.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag: Piłkarze muszą być gotowi na cierpienie, aby osiągnąć najwyższy poziom
Następny news »
Manchester United kusi Kevina Trappa wysokim kontraktem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


KoRcZuS: Nikt nie powinien mieć zagwarantowanego miejsca w składzie.
» 24 sierpnia 2022, 19:49 #34
RedArmy: O rok za późno no ale zawsze coś.
» 24 sierpnia 2022, 16:35 #33
gohome: Z Southampton pewnie zagra.
» 24 sierpnia 2022, 16:26 #32
PaToManU: Idealny na puchar ligi i Anglii, na ligę Europy za wolny.
» 24 sierpnia 2022, 15:26 #31
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 15:19

Haha ale na tym devilpage są śmieszne ludki. Jak pojawia się news, który Wam "pasuje" to jest wszystko ładnie pięknie. Jakby było coś "głupiego" to zaraz by było czterdzieści siedem postów, że to The Sun, że jak można wierzyć The Sun :D A teraz jak spoko news to wszyscy zachwyceni mimo, że The Sun. Śmieszni jesteście :)

No chociaż jeden Kowalski zakumał :) (w czasie kiedy ja pisałem)
» 24 sierpnia 2022, 15:17 #30
JahKowalski: The Sun XD
» 24 sierpnia 2022, 15:17 #29
TomekG: Trzeba trzymać, lepszego nie znajdą na wpuszczenie na krokodyla w 95 minucie.
» 24 sierpnia 2022, 15:13 #28
Alex45: To sytuacja motywująca dla piłkarza by trenować ciężej niż dotychczas i poprawić błędy na boisku.
» 24 sierpnia 2022, 13:49 #27
Karil5144: Lubię Maguiera bo umiejętności ma wysokie. Dobre wyprowadzenie piłki, gra głową, siła ale niestety tamten sezon to była istna porażka w jego wykonaniu i ewidentnie tutaj siadła głowa. Nie mogę pojąć, że w Anglii jest najlepszym stoperem a w Manchesterze stał się memem. Mądry trener potrafi zarządzić dobrze zawodnikiem i myślę, że ETH mądrze jego wykorzysta bo co by nie mówić to ten trener lubi takich obrońców czego przykładem był Mathijs De Ligt oraz Perr Schurss przed kontuzjami.

Ja go nie skreślam, bo pierwsze dwa lata w Manchesterze były bardzo udane i mówiono tylko ,że potrzebuje obok siebie kogoś lepszego niż Lindelof .
» 24 sierpnia 2022, 13:11 #26
karpiu87: Na Puchar Ligi Angielskiej się nada...
» 24 sierpnia 2022, 12:57 #25
Kimirionum: Ronaldo tez
» 24 sierpnia 2022, 12:15 #24
atotrikos: Wiedziałem że tak będzie Erik nie jest na tyle głupi by na dzień dobry usadzić go i powiedzieć że nie jest kapitanem. Na tyle inteligentny by sam się wykoleił i na tyle stanowczy by to już mu powiedzieć.
Sprzedać do Chelsea odzyskać siano jakikolwiek %
Za niego może grać McTominay i będzie lepszy.
» 24 sierpnia 2022, 11:54 #23
sturmik: Gdyby Chelsea dawala za niego 40mln funtów to bym sie nie zastanawial.
» 24 sierpnia 2022, 13:07 #22
EvilDevil: Trikos jak zwykle bzdury wypisujesz:/ Gdybyś był osobą decyzyjną w tym klubie, to poleciałbyś pewnie jeszcze przed pierwszym zwycięstwem:/
» 24 sierpnia 2022, 13:16 #21
JahKowalski: The Sun typie.
Tej a jak czytasz Superekspress albo Fakty to też masz takie spostrzeżenia?XD
» 24 sierpnia 2022, 15:19 #20
marmur6: Wydali kupę kasy na niego i nikt go za taką kasę nie odkupi. Zakup nowego obroncy wcale nie gwarantuje ,że bedzie lepszy od niego.Moim zdaniem jako zamiennik jest ok.
» 24 sierpnia 2022, 11:41 #19
Oficer: Nie ma czegoś takiego jak gwarantowane miejsce w składzie. I według mnie nie powinno być rotacji na takiej pozycji jak środkowy obrońca. Para która tam gra musi być zgrana, nie powinno się rotować środkiem. Jeśli Varane będzie zdrowy to powinien grać razem z Martinezem a Harry może grać w pucharach. Swoje szanse miał i niestety ich nie wykorzystał.
» 24 sierpnia 2022, 10:58 #18
Matcsu: Nie masz racji i masz rację MOIM ZDANIEM. Tylko w teorii nie istnieje coś takiego jak "gwarantowane miejsce w składzie". Oczywiście, że są zawodnicy, którzy są właściwie nie do ruszenia i grają z różnych względów. Trenerzy, piłkarze to tylko ludzie i każdy ma swoich ulubieńców z którymi ma codziennie kontakt i widzi ich na treningach - w przeciwieństwie do kibiców, dlatego całe szczęście to nie oni ustalają skład, choć niektórzy by chcieli :)

Też uważam, że nie powinno być (częstej) rotacji na pozycji środkowych obrońców, ponieważ defensywa i bramkarz to najważniejsze i jednocześnie najbardziej newralgiczne pozycje na boisku. Tutaj powinien być względny spokój i rutyna - kiedyś na ten temat wypowiadał się Ferdinand i wspominał o jego zaufaniu do Vidicia z którym rozumiał się bez słów. Tylko czy mamy już wybraną tą najlepszą parę obrońców? Oczywiście, że według kibiców (jak zwykle) tak, bo zagrali aż JEDNO spotkanie razem i to bardzo dobre, więc z marszu uważa się, że powinni grać. Ja uważam, że akurat u nas i na tym etapie sezonu rotacja może wyjść na dobre. Nie mamy sprawdzonego obrońcy, a co dopiero pary obrońców, która regularnie gra na wysokim poziomie, więc warto się wstrzymać z wyrzucaniem Maguire'a, sprzedawaniem Lindelof'a itd. Jeszcze tydzień temu większość osób marudziła na wzrost Martineza i uważała go za pomyłkę ETH, a obecnie wychwala go pod niebiosa.

Sezon jest długi i wiele się wydarzy. Będą wzloty i upadki, co pokazał zeszły sezon - przypominam jak się zaczął, a jak skończył dla nas, Arsenalu, czy Tottenhamu.
» 24 sierpnia 2022, 11:40 #17
Oficer: Zawsze są zawodnicy którzy będąc pod formą grają mimo ze nie powinni. Tak było głównie za czasów Ole. Harry, AWB, Fred czy Bruno. Nikt nie wybierze za trenera składu ale posadzenie na ławce Harrego czy Freda pokazuje, że nie ma świętych krów w zespole. Treningi treningami ale jak ktoś tydzień w tydzień kaleczy ten sport to nie ma innej opcji jak posadzenie go na ławce. Ole sie tego bał, nie lubił zmian w składzie miał swoich zaufanych graczy jednak oni często zawodzili. Żeby nie dopuszczać do takich sytuacji trzeba mieć jaja i tyle. To samo Mou zrobił z Pogbą. Dopóki ten nie spełniał jego wymagań siedział na ławie.
» 24 sierpnia 2022, 12:19 #16
Ta3k: ostatnio oglądałem sobie kompilacje goli Chicharito i gość mimo 1,75m wzrostu ładował bramy z główki aż miło. Często po stałych fragmentach. Z kolei nasz Harry "geniusz" gry głową w polu karnym gdzie od kilku lat każde dośrodkowanie jest kierowane na niego strzelił łącznie 4 bramki dla nas... Więc może ten wzrost obrońców nie jest aż tak istotny, tylko ważne by być w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie
» 24 sierpnia 2022, 10:45 #15
PatMU: Bardzo dobrze. Nie ma co się oszukiwać,że Harry ma fatalny czas. Grać ostatnim składem skoro wszystko grało i nie kombinować. Będą go wkońcu sprzedawać Chelsea?
» 24 sierpnia 2022, 10:11 #14
miczu23: Ten Harry nie ma fatalnego czasu ,on jest fatalny i zawsze był pokraką która się wywróci na prostym odcinku chodnika ,albo boiska
» 24 sierpnia 2022, 10:32 #13
b4u2h0: Wydaje mi się że rotacja jest najlepszym rozwiązaniem. O ile duet Varane Martinez sprawdził się na Live i prawdopodobnie będzie dobrą opcją na Arsenal czy City to ciężko mi sobie wyobrazić Lisandro walczącego z napastnikiem typu Wood, Weghorst, Rondon, czy Calvert Lewin bo wygląda przy nich jak dziecko. Harry nie jest tak słaby jak jego ostatni sezon i może się jeszcze przydać.
» 24 sierpnia 2022, 09:46 #12
Kuntakinte: Kapitan jest dobry, można będzie to wkoncu zobaczyć jak środek obrony będzie zabezpieczał spd z prawdziwego zdarzenia
» 24 sierpnia 2022, 09:52 #11
ax1d: Hehe, dokładnie. Śmieszy mnie, jak ludzie piszą "ej, zagrali dobrze tu, to muszą grać cały czas". Tak jakby w każdym klubie EPL w ataku biegał bądź co bądź filigranowy Salah. Z Liverpoolem Martinez zagrał świetnie, bo jego szybkość i zwinność były kluczowe. Wyjdzie na takiego Calverta-Lewina czy nawet Kane'a i znów będzie miał problem.

Inna sprawa, że moim zdaniem Maguire jest kiepskim obrońcą i oprócz +100kg i wzrostu nie ma w zasadzie nic. Optymalne byłoby ustawienie szybkiego i zwinnego przecinaka na 6 z myślą o powrotach (takiego np. Kante) i wówczas Harry mógłby się odnaleźć ze swoim brakiem mobilności. Ale na to się nie zanosi. Od lat ten skład formowany jest pozycja po pozycji, zamiast na zasadzie uzupełnień i zależności.
» 24 sierpnia 2022, 10:32 #10
wielkifanMU: ,,Śmieszy mnie, jak ludzie piszą "ej, zagrali dobrze tu, to muszą grać cały czas". Tak jakby w każdym klubie EPL w ataku biegał"

Śmieszy cię, bo twoja wiedza o futbolu jest bardzo powierzchowna i słaba. Nie wiesz, że stabilizacja na takiej pozycji jak środek obrony jest kluczowa w celu uzyskania zgrania oraz stałej i dobrej formy.
Kręcisz nosem na Magłaje, że jest za słaby, a jednak nie chciałbyś Martineza widzieć w każdym meczu, bo Kane i Calvert-Lewin za wysocy xD. Lisandro nie musi mieć 190 cm, jeżeli nadrabia to świetną mentalnością i agresją na murawie. Będzie popełniał błędy, tak samo jak robi to Varane, trudno, ale w tej chwili nie powinno być dyskusji, który duet CB jest najlepszy.
» 24 sierpnia 2022, 12:48 #9
ax1d: WielkifanMU robi wyklady z doglebnej i mocnej wiedzy o pilce. Dzieki laskawco :D
» 2 września 2022, 01:06 #8
jaratkow: Trudno oczekiwać od sportowca, że będzie utrzymywał cały czas wysoką formę. Dlatego też nie było to dla mnie zaskoczeniem w przypadku Maguire'a. Zastanawiało mnie natomiast, że bez formy był regularnie w pierwszym składzie. Nic dziwnego, że atmosfera w szatni osiągała poziom posadzki. Dziś już wiemy, że to "gwarantowane miejsce w składzie" zrobiło Harremu więcej krzywdy niż dało korzyści. Stał się obiektem hejtu, wylądował na ławce, publicznie rozpatrywane jest pozbawienie ho opaski kapitana... Szkoda.
Optymistyczne jest to, że Harry podjął "rękawicę" i powalczy o miejsce w składzie. Mam nadzieję, że wybory trenera bedą będą sprawiedliwe i pozwolą grać najlepszym.
» 24 sierpnia 2022, 09:33 #7
rvn10: To było najgorsze, bo był bez formy a grał non stop w pierwszym składzie...
» 24 sierpnia 2022, 09:37 #6
misieq: Dokładnie, grać powinien ten kto prezentuje dobrą formę, a nie być ciągle wystawianym w pierwszej 11stce, jak widać, że ewidentnie jest bez formy. Dlatego Harremu taki odpoczynek od wyjściowej 11stki myślę, że dobrze zrobi i będzie mógł pracować nad formą.
» 24 sierpnia 2022, 09:38 #5
b4u2h0: Zgadzam się z kolegami
» 24 sierpnia 2022, 09:49 #4
Stanior: Jaratkow, świetnie to ująłeś. Ja mam ogromny żal do Norwega i Ralfa za to, że wystawiali go do składu i jednocześnie na pośmiewisko. Po tych wakacjach w Grecji ktoś powinien mu załatwić psychologa sportowego. Pomóc mu poukładać sprawy. Tymczasem trenerzy zrobili z niego żywą tarcze, całą Anglia się z chłopaka śmieje. Tego wszystkiego i przy okazji kiepskich wyników można było uniknąć. Dziś atmosfera byłaby lepsza a Harry nie byłby ofiarą. Menedżerowie spaprali sprawę.
» 24 sierpnia 2022, 10:19 #3
jaratkow: @Stanior

Przeszłości już nie zmienimy. Możemy jedynie mieć nadzieję, że rozpoczynający wszystko od zera EtH poukłada wszystko jak należy, drużyna nie będzie z pucharów odpadać na starcie, a co za tym idzie wszyscy będą mieli okazję pograć
» 24 sierpnia 2022, 16:40 #2
misieq: Abstrachując już od źródła, które nie jest wiarygodne to tak powinno być. Liczę, że Martinez'a z Varane'em będziemy oglądać częściej, po tym co pokazali w starciu z LFC. A Harry jak chce wrócić to niech pokaże, że zasługuje na pierwszy skład. Bo jego obecna forma pozostawia wiele do życzenia.
» 24 sierpnia 2022, 09:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.