Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United szykuje nowy kontrakt dla Solskjaera

» 9 lutego 2021, 12:38 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Ole Gunnar Solskjaer po zakończeniu sezonu 2020/2021 podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United, jeśli Czerwone Diabły nadal będą prezentować dobrą formę na boisku.
Manchester United szykuje nowy kontrakt dla Solskjaera
» Ole Gunnar Solskjaer w 2019 roku podpisał z Manchesterem United trzyletni kontrakt
Czy Twoim zdaniem Manchester United powinien przedłużyć kontrakt z Ole Gunnarem Solskjaerem?
Manchester United dość nieoczekiwanie włączył się w tym sezonie do walki o tytuł mistrza Anglii. Czerwone Diabły w ostatnich spotkaniach zgubiły jednak punkty z Sheffield United, Arsenalem i Evertonem, co pozwoliło odskoczyć Manchesterowi City. Piłkarze Solskjaera cały czas notują jednak progres i obecnie zajmują drugie miejsce w ligowej tabeli.

Dobra postawa Manchesteru United będzie miała też przełożenie na nową umowę dla Ole Gunnara Solskjaera. Obecny kontrakt Norwega z Czerwonymi Diabłami obowiązuje jeszcze przez 16 miesięcy. Klub z Old Trafford planuje przedłużyć kontrakt z Solskjaerem o kolejne dwa lata.

Według informacji The Sun, Manchester United usiądzie z Solskjaerem do negocjacji po zakończeniu sezonu 2020/2021. Norweg będzie mógł liczyć na podwyżkę swojego wynagrodzenia. Angielska bulwarówka twierdzi, że Solskjaer otrzyma podstawową pensję w wysokości około 6 milionów funtów rocznie. Do tego dojdą liczne bonusy.

Media już wcześniej informowały, że szefostwo Manchesteru United liczy na to, że Czerwone Diabły pod wodzą Solskjaera będą walczyć o najwyższe cele od sezonu 2021/2022.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Nie możemy rozpaczać z powodu ostatniego meczu
Następny news »
Amad Diallo w kadrze na mecz z West Hamem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


RedStreamer: Z każdym kolejnym transferem zespół gra lepiej. Wydaje mi się, że Ole może buduje wolno, ale jak już skończy to będzie maszyna na lata, a nie tak jak Liverpool Kloppa, zajechany po dwóch sezonach.
» 9 lutego 2021, 17:29 #25
8ball: Najlepszy trener od 2013 roku. Kilkoma prostymi decyzjami powoli wyprowadza nas z tej mimo wszystko okrutnej poprzedniej dekady. Powrót Mike jako drugiego trenera, rozsądne przyszłościowe transfery, odporność na krytykę i oczywiście skok jakościowy w grze. Nie wszystko jest idealnie, ale coś zrozumiałem po spędzonym dotychczas czasie Ole. Tym klubem rządziły pieniądze, dziś rządzi ambicja. Ole na kole !
» 9 lutego 2021, 16:55 #24
WiecieLepiej: Super podsumowanie!
» 10 lutego 2021, 04:54 #23
Derp: serce wierzy w mistrzostwo, ale rozum pozostaje sceptyczny - ole obudził we mnie pokłady cierpliwości, ale też zarazem zniecierpliwienia w oczekiwaniu na kolejne spotkanie. mimo mniej satysfakcjonujących wyników w ostatnich meczach to za kadencji szolszy w końcu staliśmy się drużyną, brakuje w tym wszystkim jeszcze trochę charakteru, ale potrafimy grać z najlepszymi jak równy z równym!
» 9 lutego 2021, 16:54 #22
Ambassador: Oczywiście że tak! Oby jak najdłużej zostal wykonuje dobra robote po za tym nie ma na rynku kandydata na trenera MU .
» 9 lutego 2021, 16:43 #21
Cieniu: Niech Ole zostanie i powoli buduje to co sobie zaplanował. Widać gołym okiem, że drużyna gra lepiej. Ja mu ufam i jestem cierpliwy.
» 9 lutego 2021, 16:10 #20
PastaDoCiasta: 14,1% użytkowników pijana albo niespełna rozumu xd Swoją drogą mam dziwne wrażenie, że gdyby Everton nie wcisnął w ostatniej akcji tego gola to byłoby max 7% ;)
» 9 lutego 2021, 16:05 #19
rvn10: Moim zdaniem powinny się wstrzymać z nowym kontraktem o ile nie będzie top4 na koniec sezonu(w co nie wierzę;)), to może jednak warto sięgną po innego trenera.
» 9 lutego 2021, 15:46 #18
Czerwony123: Zgadzam sie, ze trzeba poczekac do konca sezonu. Z calym szacunkiem dla norwega ale zobaczymy gdzie bedziemy na koncu rozgrywek.
» 9 lutego 2021, 16:36 #17
duxTomek: Niech mu wpisza w klauzule zeby robil zmiany przed 75 min.....
» 9 lutego 2021, 15:11 #16
Kamham7: Na chwile obecna lepszego i bardziej tu pasującego menedżera jak OGS osobiście nie widzę.
» 9 lutego 2021, 14:24 #15
Fenek: Widać poprawę w grze. Zmieniła się wyraźnie atmosfera w klubie jak cała otoczka wokół. Nadal nie jest idealnie i nadal Norweg popełnia błędy ale te popełnia każdy. Jeśli tylko dostanie wsparcie od edka to może w przyszłym roku powalczymy o majstra.
» 9 lutego 2021, 14:19 #14
Puszek2100PL: Na pewno ole zasluguje na nowy kontrakt. To ze zrobiliśmy progres widać gołym okiem. Nie jesteśmy na topie jak city i na pewno w tym sezonie nie będziemy ale jeśli zanotujemy dobre okienko i przygotowanie to w przyszłym sezonie szansa na majstra bedzie troszke wieksza
» 9 lutego 2021, 13:48 #13
BartoszP: Nasza pozycja była by dużo wyższa gdybyśmy zamiast Martiala mieli rasowego killera. Musimy takiego kupić a wtedy spokojnie dorówna my bramkami City.
Wzmocnić obronę. Sprzedać Pogbę i kupić Grelisha.
» 9 lutego 2021, 13:05 #12
Mariano88: BartoszP, czy widziałeś, że strzelilismy więcej bramek niz City? A straciliśmy dwa razy więcej niż oni? Nie twierdzę, że nowy napastnik czy Grealish nie przydaliby się ale na pewno atak, lewa pomoc czy pozycja rozgrywającego nie są teraz priorytetem.
» 9 lutego 2021, 13:17 #11
artix206: Gdyby również Rashford 90% meczów nie kopał się po czole, ale tego nikt nie widzi.
» 9 lutego 2021, 13:38 #10
Radomirus: Właśnie - podstawą jest uszczelnienie a możne nawet przebudowanie obrony.

Tak przy okazji mi się przypomniało jak czytałem kiedyś artykuł na czym polegał fenomen sir Alexa, że tak długo utrzymywał zespół w Topie. Mianowicie w każdej drużynie następuje zmęczenie materiału na linii manager-zawodnicy. Jest to naturalne, niby zawodnicy i trener ci sami - a grają coraz gorzej. W 95% w takich przypadkach (po 2-4 latach) następuje zmiana trenera. Sir Alex natomiast wymieniał zawodników. Pamiętam, że w artykule ktoś tam stwierdzał, że na przestrzeni lat sir Alex dysponował 4 niemal zupełnie różnymi składami (poza oczywiście pewną grupą wychowanków, jak Giggs czy Scholes) nie licząc okresów przejściowych.
» 9 lutego 2021, 13:43 #9
LTMek: Czyli co, wywaliliśmy fortunę na Maguire, Tellesa i AWB i to dalej mało? :D

SAF wymieniał zawodników... :O
No tak, z SAFem po kolei:
Vidić - 7lat
Rio - 11lat
Rooney - 9lat
Evra - 7lat
Nani - 6lat
VdS - 8lat
Anderson - 6lat

To takie najświeższe przykłady, faktycznie regularna wymiana zawodników...
» 9 lutego 2021, 14:14 #8
DaredevilUtd: Po pierwsze to jest the sun. Po drugie to nie jest artykuł na temat Martiala i Rashforda. Po trzecie co mają strzelone bramki do wygrywanych meczów? Możesz mieć więcej, bo np strzelisz w 2 meczach po 10 bramek, a w innych będziesz, przegrywał. Zresztta wszyscy macie po trochu racji, ale nie zmienia to faktu, że to off topic.
» 9 lutego 2021, 14:17 #7
Siklen: Wydaliśmy fortunę? 15 milionów za wspomnianego Tellesa to też fortuna? Zobacz jak wyglądają zakupy City i co znaczy wydać fortunę na obrońców. W tym sezonie Ake i Dias za łącznie 113 milionów, w poprzednim Cancello 65, AngeliĂąo i Porro po 12 każdy. Wcześniej jeszcze Laporte za 65, Mendy 57, Walker 52, Danilo 30 i Stones 55. To daje 461 milionów za samą obronę. Ile my wydaliśmy od tego czasu na wzmocnienie tej pozycji? Lindelof 35, Bailly 38, Dalot 22, Maguire 87, AVB 55 i Telles 15, razem 252. Jesteśmy jakieś 2-3 sezony za City w kwestii obrony co przekłada się na 16 straconych bramek różnicy.
» 9 lutego 2021, 15:09 #6
Radomirus: No dobra- pierwszy mecz sezonu 94/95:
(od bramkarza)
Shmeichel, May, Irwin, Bruce, Pallister, Ince, Kanchelskis, Sharpe, Giggs, McClair, Hughes
99/00
Bosnich, Stam, P. Neville, Berg, Irwin, Beckham, Keane, Giggs, Scholes, York, Cole
04/05
Howard, G. Neville, O'Shea, Silvestre, Miller, Djemba, Keane, Giggs, Scholes, Fortune, Smith
09/10
Foster, Evra, Evans, O'Shea, Fabio, Nani, Scholes, Fletcher, Valencia, Berbatov, Rooney
12/13 (ostatni sir Alexa)
de Gea, Evra, Vidic, Carrick, Nani, Scholes, Cleverley, Valencia, Kagawa, Rooney, Welbeck

Nawet z tych co podałeś to przez wiele lat grali tak naprawdę Rio, Rooney i VdS. 6 lat Naniego w klubie to tak długo? Czy nawet 7 lat Vidica? Martial gra u nas szósty sezon - porównałbyś legendę Martiala do Naniego? A ilu zawodników się przewinęło (i to topowych) w ataku?

Poza tym nie pisałem, że sir Alex co 5 lat wymieniał cały skład. Ale rotacja była, zawodnicy byli sprzedawani - nawet Topowi.
» 9 lutego 2021, 16:17 #5
LTMek: @Siklen
Wydaliśmy 20% więcej na pojedynczego zawodnika (Maguire) niż oni i efektów brak.
Jeśli chcesz przeliczać na kasę, to popatrz z tej strony -> mają 2x mniej bramek straconych w lidze od nas, a wydali mniej niż dwukrotność kwoty, którą my zapłaciliśmy... ;)
Różnica jednak jest taka, że ich właściciele chcą walczyć o trofea, a naszym wystarczy top4 i UDZIAŁ w LM.
Dodatkowo zapomniałeś o Zinchenko za 2mln, co daje im 11 piłkarzy za kwotę 463 baniek vs 6 u nas za 252mln. Wolałbym pierwszą opcję i realną rywalizację, a nie trzymanie Jonesów i innych dla samego trzymania ;)

@Radomirus
Litości, Djemba Djemba rozegrał 5 (pięć) spotkań w tamtym sezonie, Miller 8, tak komponując jedenastki to wyjdzie nam, że co roku było zupełnie inna xD
Howard to były czasy poszukiwania pierwszego bramkarza u zawodników, którzy nie powinni być w ogóle brani pod uwagę...

Czy 6 lat w 16 letniej karierze Naniego to dużo? Jakby nie patrzeć ponad 1/3... Tak samo sprawa ma się z Vidicem...

No tak, Martial gra u nas 6-ty sezon i dlatego zawsze się śmieje z tych "wierzących" co piszą na początku sezonu, że Francuz teraz już na pewno odpali, bo widzieli jak kiedyś na Tournee w pojedynkę minął całą obronę Realu Madryt :D

Ok, ale gracze typu Stam, Becks czy RvN odchodzili nie ze względu na niski poziom tylko konflikt z trenerem :D
» 10 lutego 2021, 10:21 #4
Siklen: Zgodzę się, że Maguire kosztował za dużo jak na umiejętności i postawę jaką prezentuje (leżenie i czekanie na gwizdek który nigdy nie nastąpił w meczu z Evertonem) jednak wiemy to dopiero po fakcie, wtedy wydawał się to rozsądny transfer i chyba wszyscy spodziewaliśmy się czegoś więcej. Niemniej nie da się ukryć, że kupując średnio jednego ŚO na 3 sezony nie da się zbudować obrony.
» 10 lutego 2021, 14:05 #3
LTMek: No tak, pytanie czemu sezon wczesniej go nie wzielismy za 10 baniek mniej, tylko sciagnelismy Freda, Dalota i 3ciego bramkarza...
Pytanie jak dlugo bedziemy sie bawic w ta budowe, bo nie wiem jak mocny atak musielibysmy miec, zeby dal rade caly czas odrabiać 2-3 bramki na mecz...
» 11 lutego 2021, 02:32 #2
GenLancelot: Gramy coraz lepiej więc innej opcji niż tak nie widzę. Wiadomo każdy by chciał żeby odrazu zdobyć majstra, ale widać, że naszym grajkom brakuje jeszcze koncentracji w najważniejszych momentach. Jeżeli dobrze pamiętam to w końcówkach meczy potraciliśmy już sporo pkt
» 9 lutego 2021, 12:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.