Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wymagania finansowe Thiago zbyt wysokie dla United

» 3 września 2020, 15:58 - Autor: Rio5fan - źródło: Dagbladet TV
Norweski dziennikarz Fredrik A. N. Filtvedt za pośrednictwem swojego konta twitterowego dostarczył nowych informacji dotyczących potencjalnego transferu Thiago Alcântary do Manchesteru United.
Wymagania finansowe Thiago zbyt wysokie dla United
» Thiago Alcântara będzie musiał obniżyć swoje żądania finansowe, jeśli będzie chciał dołączyć do Manchesteru United
Okazuje się, że reprezentant Hiszpanii miał już okazję osobiście porozmawiać z Ole Gunnarem Solskjaerem. Przeszkodą na drodze do osiągnięcia porozumienia są jednak wymagania finansowe 29-latka.

- Z ostatnich doniesień wynika, że doszło do kontaktu Thiago z Manchesterem United. Wymagania finansowe Hiszpana są jednak zbyt wysokie - stwierdził Filtvedt.

- Solskjaer osobiście rozmawiał z Thiago. Jak dotąd, proponowana płaca jest zbyt wysoka. Solskjaer jest zainteresowany piłkarzami dołączającymi do klubu z "właściwych powodów", a nie dla pieniędzy.

- Sytuacja wygląda następująco. Jeśli Thiago nie obniży swoich wymagań finansowych, to będzie mógł zapomnieć o transferze do Manchesteru United. Piłeczka jest po jego stronie - podsumował dziennikarz.


TAGI


« Poprzedni news
Ojciec Nouriego wdzięczny Donny'emu van de Beekowi
Następny news »
Ferdinand o transferze Van de Beeka: Ole, dobra robota!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


kacpersky: Jeżeli to prawda (a przyjmuję, że tak, w przeciwnym razie bym nie komentował) to trzeba pochwalić Ole i zarząd, że nareszcie stawiają przy negocjacjach warunki. Dość poronionych transferów, zawyżanych pensji, kominów płacowych i dogrywania sobie bezpiecznie emerytury przez starzejących się piłkarzy. Tutaj nareszcie widać jakiąś synergię wizji Ole i staff'u a nie realizowanie fanaberii i zbijanie marketingowej piany na ściąganych dziadach. Póki co ponad 850 wydanych od 2013 roku milionów a efekty bardzo średnie. Teraz zaczyna to przynajmniej jakoś wyglądać na boisku a wyniki pewnie przyjdą z czasem.

Go go Ole.
» 3 września 2020, 23:00 #27
PogbaKingOfMANU: Kurczę, jak dla 3 najbogatszego klubu świata wymagania są za wysokie, to co mówić o reszcie? xD Oczywiście żartuje, słuszna decyzja, trener dobrze myśli (jeśli artykuł jest prawdziwy).
» 3 września 2020, 22:03 #26
szymc11: Morrgan....... dlatego powyżej 31roku życia powinna być zasadą ok.. dostaniesz dobra tygodniowej, ale tylko na rok. I opcje przedłużania. I problem byłby rozwiązany.
» 3 września 2020, 18:51 #25
ayufan: To nie jest takie proste. Zawodnicy ich agenci, nawet tych z mniejszych klubów, dobrze wiedzą, że lepiej jest dostać od razu dwu trzy letni kontrakt nawet z trochę mniejszą tygodniówką ale na dużej niż rok. Pjanić jest rok starszy od Thiago i dostał czteroletni kontrakt a rok młodszy Thiago miałby się zgodzić na roczny kontrakt z opcją przedłużenia, niby z jakiej racji? zawodnicy też głupi nie są i potrafią liczyć.
» 4 września 2020, 10:53 #24
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2020 18:11

Kupić Camavanigę albo Gravenbercha a nie kolejnego Sancheza, który przyjdzie poodcinać kupony do emerytury.
Z młodych DM-ów Ndidi , Rice, Neves będą za drodzy a Tonali nas olał.
Może wciśniemy Romie Freda i Smallinga za Lorenzo Pellegriniego?

No bo jaką taki Thiago może mieć jeszczce motywację sportową po Barcelonie i Bayernie Monachium? Budowanie sukcesu United od podstaw? Jakoś wątpię. Prędziej pójdzie do Kloppa śmignąć jeszcze szybko PL w następnym roku z gotową zwycięską drużyną.
» 3 września 2020, 18:08 #23
GS8GS: Moim zdaniem temat DM jest zamkniety na najbliższy sezon. Mam nadzieje że zmiennikiem Maticia zostastanie właśnie Ndidi, dla mnie facet jest fenomenalnym b2b i przecinakiem.

Jeśli rzeczywiście udałoby się kupić Reguilona to milibyśmy mega mocno obsadzone boki obrony.
Przy takim obrocie spraw, o ile Smoła chce odjeść a my na tym zarobimy rozsądnę pieniądzę to zaczynam marzyć o transferze Upamecano kosztem PS czy też jakiegoś podstarzałego napastnika.
» 3 września 2020, 18:38 #22
szymc11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2020 18:48

Niedawno połowa devilpagr chciała 29Perisicia za niebotyczne pieniądze (a nie miał połowy jakości tego co thiago). Jest też przykład Aboumayenga który przychodząc z Bundesligi za niemałe pieniądze zwrócił się z nawiązką. (A przyznam się sam wypiłem w ten transfer).
Modric, Xavi, X.Alonso to przykład graczy na podobnej pozycji którzy zachowali jakość do 34lat.
To prawda że w Liverpoolu miałby lepszą motywację, ale Ibra też mógł mieć na nas wylane.
Z tym Lorenzo Pellegrinim świetna opcja, chociaż długo swapa w transferach United nie widziałem. Jakby zapomnieli że takie coś istnieje. (Chociaż to nie są łatwe transfery do wykonania, ale w Juve sobie z tym radza).
Camvaniga trochę słaby w ofensywie. Gravenberch jeszcze nie ukształtowany do końca. Ale to nie byłyby może źle transfery.
Mój kandydat to Florentino Luis, taki bardziej def niż choćby Szoboszlai.
Największy kozak to News, ale Wolves jeszcze za wysokie warunki stawia.
Mam pytanie do użytkowników Devilpagr o Milinoovica Savica którego chcieliśmy kupić za Pogbe. W tym sezonie przygasl, chociaż jaknwidzialemnkilka męczy Lazio to robił dym.. wiecie coś więcej?
» 3 września 2020, 18:47 #21
UnitedWeStand: @szymc11
I co z tym Perisiciem? 2 lata temu za słaby na United, a jednak wystarczająco dobry dla Bayernu, z którym zdobył potrójną koronę?

Zgadzam się z Tobą, że Thiago powinien spokojnie pociągnąc ze 4 lata na aktualnym poziomie. Dziwi mnie, że pewnie wiele osób chętnie zobaczyłoby u nas chociażby Pirlo albo Alonso czy też sCholesa, który w wieku chyba 37lat jeszcze był mózgiem całej drużyny i bez niego gra nie nadawała się do oglądania, a narzekają na Thiago, bo ma 29lat..

Co do Ibry, to trzeba jednak zaznaczyć, ze nie przyszedł tutaj, bo chciał dla nas grać, ale chciał znowu grać dla Mourinho, którego uwielbia i był przekonany, że zdobędzie z nim tutaj puchary. Po tym jak szwed zdobył co mógł, to poszedł dalej w świat. Z nim to też była podobna historia co z Jose, że jego rodzina nie chciała mieszkać w Manchesterze i Zlatana dzieciaki odwiedziały chyba parę razy w tygodniu na co też narzekał.
» 3 września 2020, 19:27 #20
szymc11: Ale Ibra jednak mimo że wygrał.juz LM, że Manchester to jednak nie Mediolan, to dawał z siebie wszystko.
No ale jednak Perisic nie jest wystarczająco dobry by w tym bayernie zostać. Pierwszych skrzypiec też tam nie grał gdyby Coman był w pełni zdrów jeszcze mniej tych występów by nazbierał.
» 4 września 2020, 02:17 #19
Mielcar16: Ibra nie wygrał LM
» 4 września 2020, 08:38 #18
Noctate: Thiago w Bayernie gra jako najniżej wysunięty z pomocników środka i wychodzi mu to znakomicie.
Fred to o wiele niższa półka, Matić jest już podstarzały, McTominay to też nie ta klasa.
» 3 września 2020, 17:50 #17
dlabigt23: Nie rozumiem czemu chcielibysmy tego piłkarza skoro mamy taki przesyt w środku pola . Na jakiej pozycji gra Thiago ? nie jest to ofensywny pomocnik ? czy to zawodnik box to box ? a moze defensywny ?
» 3 września 2020, 17:33 #16
GS8GS: W Bayernie grał ostatnimi czasy jak de Jong w Ajaksie. Zaczynał rozgrywać niemal stojąc pomiędzy środkowymi stoperami. Jak dla mnie piłkaż o niebotycznej wizji boiska, ukształtowany, profensjonalny. Jednak u nas nie grałby w identyczny sposób jak w Bayernie. Notabene de Jong w Barcelonie będąc ustawiany wyżej jako klasyczny pomocnik nie mógł pokazywać zbyt często takiego modelu wyprowadzania piłki.

Po drugie myślę że Bayern też nie powiedział ostatniego słowa odnośnie hiszpana.
» 3 września 2020, 20:07 #15
awe: Został zaoferowany United tylko ze wzgledu na hajs, srodek pola wyglada dobrze, dobry pilkarz, ale sporo za pozno, dziekujemy, nastepny prosze.
» 3 września 2020, 16:56 #14
szymc11: No.. Z taką forma, to wiadomo że chce zarabiać. Ale.pytanie ile.
Suarez chce 10mln.
» 3 września 2020, 16:44 #13
SzarimMusty: Suareza nie chciałbym nawet za darmo...
» 3 września 2020, 17:27 #12
Derp: jest bruno, pogba, mctominay, matic a do tego właśnie dokupiliśmy vdb, no i jest kim zagrać z ławki (fred i mata) - po co nam alcantara?
» 3 września 2020, 16:26 #11
Oficer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2020 17:14

Po to żeby walczyc o trofea. Na dzien dzisiejszy nie mamy defensywnego pomocnika tej klasy. Matic ma dwa dobre mecze a potem 3 słabe. Mctominay sie dopiero uczy. Fred ma technike ale ani nie strzeli ani nie poda nie mowiac juz o glupich stratach. Przy takim graczu jak Thiago, Bruno,Pogba i VDB mogą robic robote z przodu a on sam tez moze strzelac gole i asystowac co pokazywal w bundeslidze i LM. Matic Fred i McTomek na dzien dzisiajszy nam tego nie daja i pewnie stad zainteresowanie Thiago.
» 3 września 2020, 17:14 #10
Atlantic: Ma.technike, ale ani nie poda ani nie strzeli i traci pilki. Czyli, że jaką ma tą technikę? Ze pilke umie przyjac czy o co ci chodzi? Tak w ogóle to moim zdaniem przesada, strzalu to on nie ma, ale podaje calkiem niezle dla mnie solidny zmiennik jesli zaakceptuje taką rolę.
» 3 września 2020, 19:47 #9
Oficer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2020 09:05

Ja naprawde nie wiem co to za porównania? Alcantara od lat trzyma poziom bardzo rozwinął sie w Bayernie wygrywa trofea w tym LM. A niektorzy twierdzą po co on nam jak mamy Freda. Fred Technike ma taka ze potrafi kiwnac zawodnika efektownym zwodem. Ale ile jego otwierajacych podan czy asyst widzieliśmy? Nie ma co porownywac gry trójki Matic Fred Mctominay do gry Thiago bo gosc ich bije na głowę. Nie twierdze ze musi tu przyjsc za wszelką cene ale pomyślcie ilewiecej swobody mial by Bruno i Pogba w ofensywie. Jest bardzo skuteczby w destrukcji a przy tym sam potrafi rozegrac i strzelic. Wtedy robi sie bardzo wiele opcji grania i odpowiedzialnosc za ofensywe sie rozklada.
» 4 września 2020, 09:04 #8
Ghostpl: Prawda jest taka że do dobry gracz. I mamy dość pomocników
» 3 września 2020, 16:23 #7
jean6: Brawo Ole. Tak trzymać.
» 3 września 2020, 16:21 #6
wider: ciekawe ile chciał zarabiać
» 3 września 2020, 16:20 #5
RedsFan: No i to mnie się podoba. Koniec z najemnikami. Musimy otaczać się odpowiednimi graczami.
» 3 września 2020, 16:06 #4
UnitedWeStand: No tak, bo przecież ludzie do np. City czy PSG to idą z miłości do klubu i dlatego te kluby przez ostatnie lata wygrywały trofea. De Bruyne nawet zgodził się na niższą pensję, bo zależało mu na osiąganiu sukcesów sportowych, a Neymar to kibic PSG od 5 roku życia. Na ściagniu takich piłkarzy, którzy marzą o grze dla United, to daleko nie zajedziemy.

Nasi piłkarze są w top 3 najlepiej zarabiajacych na niemal każdej pozycji w lidze, ale co tam, żałujmy kasę na Thiago, bo nie widzi mu się zarabiać mniej od np. Pogby, a wnosiłby do zespołu więcej od niego i nie powiedział, że "kocha United i od dziecka chciałem tutaj grać". Ewidentnie widać brak tego magicznego "dna United", które daje nam absolutnie nic.
» 3 września 2020, 17:21 #3
morrgan: O ile zgadzam się ze stwierdzeniem, że United nie powinno "przepłacać" z tygodniówkami i rozumiem, że taki Thiago może wymagać od United większej tygodniówki niż od Liverpoolu (u nich większa szansa na poważne trofea) to nijak nie rozumiem polityki zarządu United w sprawie przedłużania kontraktów z obecnymi piłkarzami. Przykładowo rok temu Mata dostał dwuletni kontrakt (140 tys funtów tygodniówki) z opcją przedłużenia o rok, a już przed tym przedłużeniem kontraktu nie był w stanie rozegrać pełnych 90 minut, bo nie ma takiego dobrego przygotowania fizycznego (dlatego też grał jakieś ogony lub mecze w LE z ogórkami), Matić dostał 3 letni kontrakt (rozumiem przedłużenie o rok, bo dobrze się spisywał, ale 3 sezony z graczem 32 letnim to jakaś przesada). A Henderson? Dostał 120 tys tygodniowo i będzie zarabiał więcej od Edersona i Alissona, Leno, Llorisa (w Premier League jedynie De Gea i Schmeichel zarabiają więcej z bramkarzy). I teraz albo będziemy mieli rezerwowego bramkarza z tygodniówką 120 tys tygodniowo, albo z 350 tys. tygodniowo (w zależności od tego czy Hendersonowi uda się wygryźć Davida z bramki). Żadnego z nich z takimi tygodniówkami nie będziemy w stanie sprzedać, bo nikt im takich nie da (zwłaszcza jak u nas będzie rezerwowym). Henderson zasłużył na podwyżkę, ale żeby od razu stać się 3 cim najlepiej zarabiającym bramkarzem w lidze? Dziwna polityka.
» 3 września 2020, 18:09 #2
szymc11: Bardzo słuszna uwaga.
Dodam od siebie że lepiej mieć gościa który potrafi zmienić oblicze meczu plus perspektywicznego młodzika którzy zarabiają razem 300tys niż dwóch szrociarzy zarabiających 200
» 3 września 2020, 18:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.