Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Grealish transferowym priorytetem Manchesteru United

» 5 lutego 2020, 10:20 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Jack Grealish będzie transferowym priorytetem dla Manchesteru United po zakończeniu sezonu 2019/2020 – twierdzi dziennik The Mirror.
Grealish transferowym priorytetem Manchesteru United
» Manchester United latem zamierza powalczyć o Jacka Grealisha
Coraz bliższy podpisania nowej umowy z Leicester City jest James Maddison, a to sprawia, że włodarze Czerwonych Diabłów w letnim oknie transferowym skupią się na kapitanie Aston Villi.

Grealish rozgrywa bardzo dobry sezon w barwach The Villans. Dla klubu z Birmingham zdobył 9 bramek i zanotował 5 asyst. Awansował także ze swoim zespołem do finału Pucharu Ligi.

24-latek w zimowym oknie transferowym nie chciał komentować doniesień na temat swojej przyszłości. Po zakończeniu sezonu 2019/2020 walka o Grealisha będzie jednak zacięta. Anglika w swoich składach chce mieć kilka klubów z Premier League.

Grealish w 2018 roku był bliski transferu do Tottenhamu Hotspur. Aston Villa potrzebowała wówczas gotówki, ale do transferu ostatecznie nie doszło.

W obecnym sezonie Aston Villa walczy o utrzymanie w Premier League. Oferty za Grealisha zostaną jednak złożone nawet w przypadku pozostania klubu z Birmingham w angielskiej ekstraklasie.

Grealish w marcu ma zadebiutować w reprezentacji Anglii w towarzyskich meczach z Włochami i Danią.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United może latem stracić dwóch bramkarzy
Następny news »
Kluby Premier League zmienią daty letniego okienka?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


SickRabbit: Zdecydowanie wolałbym go od Maddisona i mam nadzieję, ze to nie jest plotka. U nas wskakuje do pierwszego składu tak jak Bruno. Byłoby super jak byśmy się pozbyli wiadomo kogo i za niego Jacek plus ktoś jeszcze.
» 7 lutego 2020, 18:38 #39
Klimaa: Zobaczymy. Wyróżnia się i ma charakter. Jeśli chcemy go kupić powinniśmy już w tym sezonie zacząć pod niego podchodzy.
» 7 lutego 2020, 12:05 #38
awe: City go zgarnie na 90 % pozostala czesc daje kluba spoza PL
» 6 lutego 2020, 17:46 #37
levy181: Czysto hipotetycznie jeśli miałby dwie oferty albo United albo City co by wybrał ? W United raczej miałby podstawę z marszu a w City jednak miałby z kim walczyć. Ciężko stwierdzić gość lubi jak kręcie się wokół niego tak więc to raczej też drugi powód la którego mógłby wybrać MU.
» 6 lutego 2020, 07:28 #36
CeTe: Nie do końca masz rację. Bruno oprócz ofensywnych umiejętności może operować piłka w środku boiska jako taki cofnięty pomocnik. McT może bronić, a Jack atakować. Nikt nie będzie bronił Bruno podłączać się do akcji i oddawać strzały z daleka.
» 5 lutego 2020, 20:21 #35
kolor: Zdecydowanie bardziej podoba mi się gra Grealisha, myślę, że charakter też jest ważny bo tego w MUFC brakuje. Na Maddisona patrzę bez większego przekonania. Liczby mają dosyć podobne ale po pierwsze Maddison gra w drużynie z lepszymi zawodnikami a po drugie w ostatnich dwóch spotkaniach często gubił piłki. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że zawodnik Leicester ma po prostu lepszy sezon. Grealisha pamiętam jeszcze sprzed lat nie wiem, czy on grał wtedy dla the Villans, czy był w Notts ale ten zawodnik zawsze robił wrażenie na boisku.

Manchester United ma do niego prostą drogę, jeśli ten rzeczywiście marzy o grze na Old Trafford. Na takich zawodnikach klub powinien się skupiać a nie na Pogbie i jemu podobnych. Paul Pogba to świetny pomocnik ale nigdy nie miał w sobie odpowiedniego charakteru, żeby być w tym klubie i teraz cierpimy na tym podwójnie.
» 5 lutego 2020, 18:20 #34
UnitedFan07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2020 14:21

Też jestem jak najbardziej za jego transferem takich graczy właśnie potrzebujemy do odbudowy wielkiego United a najemników typu Pogba. Ed nie zepsuj tego !!
» 6 lutego 2020, 14:18 #33
Utd75: Grealish walczak z charakterem spokojnie sobie poradzi w Utd do tego dolozmy Milinkovica Savica,mamy już Bruno wiec srodkowa linia wygladalaby w miare dobrze
Maddison raczej nie do kupienia,moze jak Lisy się poslizgna i nie obronią TOP4 ,ale jak na razie nic na to nie wskazuje pomimo słabszej formy całej druzyny
» 5 lutego 2020, 17:56 #32
BajtiMU: Problemem i to duzym może okazać się Pep,który niedawno wypowiadał się bardzo dobrze odnośnie tego piłkarza.
» 5 lutego 2020, 17:50 #31
OldTrafford1988: Jeżeli jest to priorytetowym celem na następne okienko to już w tym momencie powinniśmy sobie zaklepać jego transfer, bo w lecie mogą lepsze(na tą chwilę) drużyny po niego zgłosić.
» 5 lutego 2020, 16:56 #30
hraboNX: Grealish to bez wątpienia dobra opcja. Dla niego gra w United byłaby awansem sportowym i pewnie nie stawiałby zaporowych wymagań finansowych. Gwiazdy to my już ściągaliśmy w ostatnich kilku latach i najczęściej po kilkunastu miesiącach mieliśmy dość ich fochów i człapania po boisku. Trzeba nam graczy, którzy najpierw cieszą się z możliwości reprezentowania barw United, a dopiero potem patrzą na ilość zer na kontrakcie. Wszystkie dotychczasowe transfery wykonane w okresie pracy Ole wpisują się w tę filozofię.
» 5 lutego 2020, 15:35 #29
Batigol222: Grealish to raczej ofensywny zawodnik, niż typowy ŚP, coś w rodzaju młodego Pastore, ale tak czy inaczej na pewno się przyda, zwłaszcza jeżeli AV spadnie z ligi i będzie można go wyciągnąć za jakąś w miarę sensowną kasę. Jeden transfer to i tak za mało, United musi w końcu zacząć nadrabiać dystans jaki dzieli klub od Liverpoolu i City, bo niedługo PL będzie ligą dwóch zespołów. Musi się pojawić jakieś angielskie Atletico i mam nadzieję, że to będzie United.
» 5 lutego 2020, 14:34 #28
sk8bob: Kolejny no name... Man utd powinno ściągać gwiazdy a nie ,, potencjalne „ przyszłe może gwiazdy ... takimi zawodnikami ligi nie wygramy nie mówiąc o lidze mistrzów
» 5 lutego 2020, 14:26 #27
DaredevilUtd: Aha...
» 5 lutego 2020, 15:38 #26
AngelikaCicho: Nazywiska to nie wszystko, grealish to dla ciebie no name? To ty chyba sie piłką angielską nie interesujesz. Nie myśl że utd wygra lige albo lige mistrzów w ciągu 5 następnych lat
» 5 lutego 2020, 16:43 #25
kondzik: Weź wyjdź
» 5 lutego 2020, 17:37 #24
Hames: Żaden Grealish, Maddison go zjada na śniadanie i to o niego powinniśmy powalczyć.
» 5 lutego 2020, 13:32 #23
PozdiRed: Według mnie priorytet na lato. Młody, ambitny Anglik myślę że będzie chciał coś udowodnić w lepszej drużynie niż AV.
» 5 lutego 2020, 12:43 #22
FlokiMan: Kurcze brać Jacka do niego kogoś jeszcze typu Rice, Soumare i będzie okey. Trzeba wzmocnień by były efekty w postaci pucharow
» 5 lutego 2020, 12:30 #21
marc: I super
» 5 lutego 2020, 12:25 #20
dev13: Madison super gracz ale Leicestr zazada za niego kosmicznej kasy zobaczycie ;)
» 5 lutego 2020, 12:25 #19
piotrek19: Wczesniej wszycy chcieli Madisona, teraz Grealisha i świetna zmiana decyzji cena mniejsza ,gość który bedzie zostwiał serce na boisku i nie marduził , uniwersalny może zagrać na wileu pozycjach same +. Oby przyszedl do nas latem.
» 5 lutego 2020, 12:23 #18
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2020 11:52

Ed I Ole musza zrobic wszystko by Grealish byl dogadany wczesniej a po otwarciu okienka letniego byla oficjalka bo jest na celownicu City i trzeba dzialc szybko ;)
» 5 lutego 2020, 11:52 #17
Fenek: Grealish w ofensywie to petarda a i w defensywie powalczy. Do tego bardzo charyzmatyczny gracz. Lubię maddisona ale z tej dwójki robiłbym bank dla Jacka.
» 5 lutego 2020, 11:47 #16
Pawlo: Z początku byłem wielkim zwolennikiem Maddisona, ale po wielu oglądanych meczach Premier League w tym sezonie powoli się utwierdzam w przekonaniu, że Grealish być może jest lepszy od gracza Leicester. Wielki walczak, potrafiący strzelić z dystansu i ciągnący tą słabą Aston Ville robi wrażenie, a do tego cena i dostępność w lecie myślę, że będzie dużo korzystniejsza Jacka.
» 5 lutego 2020, 11:27 #15
pilchu: Grealish porusza się głównie po lewej stronie boiska. Nie jest to typowy SP. Aczkolwiek wolałbym jego kosztem Martiala, którego wolałbym sprzedać za porządną sumkę. Wieczny talent, który nie spełnia oczekiwań. Chłopak jest młody i może odpalić, ale w tej drużynie wątpię, że to zrobi. Nie ten styl gry. Problemy po za sportowe także mu nie pomagają.
» 5 lutego 2020, 11:27 #14
gregorvts: Wolę gralisha niż Madisona. Jeśli Pawełek odejdzie to musimy kogoś kupić do pomocy
» 5 lutego 2020, 11:19 #13
GiGss98: Jeśli Pawełek odejdzie to można ściągnąć Jacka razem z Jamesem
» 5 lutego 2020, 12:30 #12
MaciasDevil: Dobrze postawiony cel transferowy, oby zostały poczynione odpowiednie kroki.
» 5 lutego 2020, 11:17 #11
Pezet: Ostatnio tak sobie analizowałem jego i Maddisona pod względem gry u nas i nie wiem czy GREALISH nie byłby większym wzmocnieniem .
Wydaje się taki badziej mobilny , ruchliwy niż Maddison który głównie bazuje na świetnie ułożonej stopie . Raczej rzadko przedrubluje kogoś i szarpnie do przodu . Poza tym lepiej negocjować z AV niż z Lester imo
» 5 lutego 2020, 11:00 #10
atotrikos: Maddison w czerwonej koszulce miałby "look" Becks'a ale coś topornie to może wyglądać - tymbardziej, że Lester będzie w LM.

Grealish zaś a to na insta czy w wywiadach tak jakby puszczał oczko w stronę United - jak najbardziej TAK !
» 5 lutego 2020, 10:44 #9
bani: Taka zamiana Lingarda na Grealisha byłaby cudowna :) Martwi mnie fakt, iż Pep bardzo dobrze wypowiada się o Jacku, więc Citizensi na pewno powalczą o podpis. Mimo wszystko wierze, że chłopak wybierze tą lepszą stronę Manchesteru :)
» 5 lutego 2020, 10:25 #8
LukaCFC: Pod jakim względem United to lepsza część Manchesteru? Bo na pewno nie sportowym...
» 5 lutego 2020, 10:41 #7
atotrikos: Łysy nie zagrzeje już zbyt długo w City coś czuję także, sam Grealish tak jakoś "romansuje" z United...
» 5 lutego 2020, 10:42 #6
rizx: Marketingowym, historycznym i w przypadku Grealisha lepszym pod względem perspektywy grania
» 5 lutego 2020, 11:27 #5
bani: @LukaCFC nie będę Ci tego tłumaczył, bo i tak nie zrozumiesz :D poza tym wydaje mi się, że pomyliłeś strony
» 5 lutego 2020, 11:34 #4
LukaCFC: rizx zgadzam się z ostatnim argumentem. Co do marketingu to jeśli MUFC nie wróci do światowego topu w przeciągu kilku najbliższych lat to i marketing spadnie. Co do historii to nie wydaje mi się żeby dla młodych zawodników był to czynnik istotny. Dlaczego? Bo kariera piłkarza jest krótka i jeśli mam do wyboru ofertę z klubu, który obecnie walczy o najwyższe trofea, a klubu który próbuje wrócić do topu to pewnie większość wybierze trofea. Chyba, że dany piłkarz jest fanem danego klubu od młodzieńczych lat to inna bajka. Żeby nie było szanuje Manchester United i szczerze życzę Wam zamiany miejsc z niebieskim Manchesterem za którym mówiąc delikatnie nie przepadam ;)
» 5 lutego 2020, 13:10 #3
Wirus: Jeśli Leicester awansuje do LM, to Maddison będzie nie do wyjęcia, więc 100% trzeba sie skupić na Grealish'u. Byłby bardzo dużym wzmocnieniem
» 5 lutego 2020, 10:24 #2
plexide69: Szczerze wolę Jacka niż Maddisona. Oglądałem kilka meczy w jego wykonaniu i naprawdę straszne obniżył loty.
» 5 lutego 2020, 10:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.