Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Odion Ighalo wypożyczony do Manchesteru United

» 1 lutego 2020, 01:24 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United za pośrednictwem swojej strony internetowej potwierdził, że wypożyczył Odiona Ighalo z Shanghai Shenhua do końca sezonu 2019/2020.
Oficjalnie: Odion Ighalo wypożyczony do Manchesteru United
» Odion Ighalo do końca sezonu 2019/2020 będzie grał w Manchesterze United
30-letni nigeryjski napastnik wzmocni szeregi Czerwonych Diabłów i pomoże klubowi w nadchodzących miesiącach.

– Odion jest doświadczonym piłkarzem. Przyjdzie do nas i da nam dodatkową opcję w ataku przez krótki czas, kiedy z nami będzie – mówi Ole Gunnar Solskjaer.

– Wspaniały chłopak i bardzo profesjonalny. Na pewno wykorzysta tutaj swój czas w pełni – dodaje norweski menadżer.

Ighalo dobrze zna Premier League, bo występował w angielskiej ekstraklasie w ekipie Watford.

Nigeryjczyk w swojej dotychczasowej klubowej karierze rozegrał łącznie 332 meczów i zdobył 131 bramek.

Ighalo już w 2016 roku mówił, że transfer na Old Trafford byłby dla niego spełnieniem marzeń. – To był mój zespół, kiedy dorastałem. Uwielbiałem oglądać Andy’ego Cole’a i Dwighte’a Yorke’a w telewizji. Byli moimi idolami, a gra na Old Trafford zawsze była marzeniem – mówił Ighalo w jednym z wywiadów.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Porównywanie Fernandesa do Ronaldo nie jest w porządku
Następny news »
Martial: Transfer Fernandesa to wielki plus dla klubu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


ruffnecky: Interesujący artykuł o polityce transferowej Realu Madryt
.meczyki.pl/newsy/kompleks-neymara-zmienil-real-madryt-galacticos-przestaje-istniec-teraz-slychac-rytmy-joga-bonito/135616-n
» 2 lutego 2020, 16:28 #69
pavel8580: Niesamowite jest że ktoś tutaj interesuje się piłka angielską i nie wie kto to jest Ighalo. Ja osobiście widziałem dużo więcej meczy Odiona niż Bruno Fernadesa i dla mnie ten transfer jest pewniejszy. Już kilka lat temu deklarował że jest wielkim fanem United i jak Ole po meczu z City powiedział że chciałby napastnika który złamie nos aby tylko strzelić gola dla United byłem pewny że będzie transfer Ighalo. I błagam nie piszcie że wolelibyście transfer Ingsa bo koleś woli od dzieciństwa Liverpool i tyle w temacie.
» 1 lutego 2020, 15:36 #68
KnabrnyGad: No faktycznie duża zmiana. Niby miało być nowe otwarcie, nowa polityka, a jest dalej to samo. Jak przychodzi co do czego, to okazuje się, że jednak wywalanie kasy i ściąganie ludzi, którzy grali w piłkę więcej niż rok jest jedyną deską ratunku.
» 1 lutego 2020, 15:05 #67
Derp: jak ty funkcjonujesz z tak niskim poziomem IQ? zdumiewające :)
» 1 lutego 2020, 17:30 #66
dev13: Dobry ruch na zastepstwo wysoki silny bedzie komu wlaczyc z obroncami bo dotychczas nasz atak byl tylko na papierze ;)
Pamietam jak w Watford ladnie pogrywal ;)
» 1 lutego 2020, 14:53 #65
ruffnecky: Prawie jak Lukaku? Więc po co była sprzedaż Lukaku
» 2 lutego 2020, 13:46 #64
Lahcimek93: Widzę, że nie da się dogodzić kibicom naszej drużyny, nawet 2 transferami w tym trudnym czasie. Moim zdaniem Ighalo jest dobrym wyborem, dodatkowo jest to tylko wypożyczenie. Jak już kilka osób nadmienilo, jest ograny w PL, kibicuje naszym od małego, co oznacza że będzie chociaż starał się cokolwiek wprowadzić do naszego obecnego składu. Jak kończyły się transfery grubo milionowe? Każdy dobrze wie, że nie zawsze gruba kasa daje efekt.... Myślę, że na pewno się nie zawiedziemy na tym zawodniku, trzymajcie kciuki, a nie tylko narzekacie na wszystko co się dzieje w aktualnej sytuacji!!
» 1 lutego 2020, 13:36 #63
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 12:46

Na pewno gosc jest lepszy niz Lukaku bo umie przyjac pilke.
» 1 lutego 2020, 12:45 #62
Magik1990MU: @miminka

patrz, ze wszystkich nazwisk trafia do United akurat "wynalazek" :D Ale jak się okazuje, to chłop jest fanem United od dzieciaka i podobno wczoraj z tego powodu odrzucił ofertę Tottenhamu. Będziemy mieli przynajmniej okazję go poznać :p
» 1 lutego 2020, 12:29 #61
miocinho2: jak ktos mecze PL oglada dluzej niz 3 lata to wydaje mi sie ze powinien znac Ighalo
» 1 lutego 2020, 12:44 #60
Magik1990MU: Ja oglądam 20 lat, a gościa nie kojarzę
» 1 lutego 2020, 13:27 #59
smutny87: może powinieneś obejrzeć na trzeźwo chociaż z połówkę to kogoś zapamiętasz
» 1 lutego 2020, 15:55 #58
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2020 13:48

Też mi się jakoś nie rzucił w oczy, na pewno nie jak ładujący nam bramkę Lukaku gdy grał jeszcze w Evertonie ;)
» 2 lutego 2020, 13:47 #57
ruffnecky: I wnsumie w WestBromie też
» 2 lutego 2020, 13:54 #56
LuckyReaver: Drugi transfer? Ciekawe czy kibice dalej mają w planach wyjść z meczu w ramach protestu
» 1 lutego 2020, 11:14 #55
Manutdkevin7: Ludzie bez spiny, wydaje mi się ze gość przyszedł dlatego że Wisienki nie chciały puścić Kinga w styczniu. Rash jeszcze ze dwa miechy będzie pauzował na bank. To opcja właśnie na te 2 miesiące. Może i to dziadek z ligi ogórkowej ale miał do czynienia już z PL i to właśnie pewnie przekonało zarząd. Pamietam że były płoty że po tym swoim super sezonie w watfordzie niby się nim interesowaliśmy i wtedy nie było takiego hejtu na tego gościa. Ja wiem że nic z niego w United nie będzie. Mam tylko nadzieje że strzeli kilka bramek które dadzą nam kilka punktów z jakimiś ogórkami i może rash dostanie ma rekonwalescencję tyle czasu ile potrzebuje a nie będzie wracał na łeb na szyje jak najszybciej i znowu się czegoś nabawi. Moim zdaniem wypożyczenie nie na plus nie na minus. Nie ma się co spinać. Strategiczny ruch
» 1 lutego 2020, 11:00 #54
smutny87: 30 lat to dziadek?
» 1 lutego 2020, 12:53 #53
LTMek: Biorac pod uwage krecenie licznikow w Afryce kij wie ile typ ma lat to raz. Dwa to chyba logiczne, ze im starszy, to do legendarnego stylu "gra z kontry" okreslenie "dziadek" jest ok
» 1 lutego 2020, 13:25 #52
smutny87: logicznym jest to,że jesteś dzban tak jak to,że twój rodzimy klub ma milicyjne korzenie
» 1 lutego 2020, 15:52 #51
LTMek: To wszystko na co cie stac? Wycieczki osobiste i bullshit niezwiazany z tematem? Moze przemysl zmiane nicku na glupi87...
» 2 lutego 2020, 08:24 #50
marjo: Ighalo też spoko, gorszy od Lukaku nie będzie a te jego doświadczenie jest potrzebne.
» 1 lutego 2020, 10:58 #49
Tomaszek69: Widzę ze jest dużo negatywnych opinii na temat tego transferu , jeżeli byłby to prawdziwy transfer a nie wypożyczenie również byłbym wściekły , ale mieć dodatkowa opcje i gościa który chce grać to jestem w 100% na tak , widziałem go nie raz w PL bardzo mi się podobał dużo robi dla drużyny dobrze gra tyłem do bramki , mówicie ze za Sir Aleksa nie było takiego czegoś ok , Może tego nie było ale kilku zawodników tez nie nadawało się do grania.. i byli szybko sprzedawani a to jest opcja tylko na pol roku ;) nie spinacie się jest dodatkowy zawodnik do rotacji nie można grać młodzieżą sama a myśle ze Mason kilku rzeczy nauczy się od nowego nabytku .
» 1 lutego 2020, 10:54 #48
Utd75: To nie jest gracz na miare Man Utd,Ole dostal opcje przesuniecia Martiala na lewe skrzydlo bo na tej pozycji daje najwięcej druzynie.Miejmy nadzieje ze Ighalo się nie polamie i strzeli kilka bramek
» 1 lutego 2020, 10:38 #47
BajtiMU: Pokaże na pewno więcej walki,zadziorności,charakteru od Martiala.Kiedy Marcus wypadł z gry z powodu kontuzji Nasz atak jest strasznie bezjajeczny.
» 1 lutego 2020, 09:59 #46
Klimaa: Najważniejsze że udało nam się pozyskać napastnika w bardzo krótkim czasie. Pomimo tego że nie jest to super strzelec ale daje nam jakieś opcje. Ma 30 lat; był fanem United od dzieciaka - na pewno będzie chciał pokazać się wszystkim z jak najlepszej strony. Każdy wie że to tylko wypożyczenie które raczej nie zakończy się wykupem. Dajmy mu szansę - z resztą nie mamy wyboru.
» 1 lutego 2020, 09:43 #45
LTMek: XXI wiek. Najbogatszy i największy klub w Anglii ściąga ogórka z ligi, w której odcina się kupony. Ściąga go w sytuacji, w której klub rzekomo walczy o triumf w LE i znalezienie się w top4. Ściąga go w momencie, gdy najlepszy piłkarz doznaje dłuższej kontuzji i wiadomym jest, że nie będzie komu strzelać bramek. Gość 3 lata gra w zasadzie w lidze okręgowej (polecam skróty co tam Gervinho robił z obroną...), a tutaj propsy jak za deal stulecia...
Ed napluł kibicom w twarz tym transferem, a fani się cieszą, że deszcz pada...
Który normalny klub w środku sezonu tracąc czołowego piłkarza polega na stylu "może gość odpali?
Typ dobry sezon miał 5(!) lat temu, w szczytowym momencie może był wart z 12mln, a tutaj odbierany jest jak bardzo dobry ruch... Ten transfer byłby bdb może dla Legii Warszawa...
Zarząd znów olał okienko transferowe i znów pokazał, gdzie ma jakiekolwiek tytuły i pozycje piłkarską MU. Liczy się kasa, więcej kasy i jeszcze więcej kasy.
Ale spoko, w sumie spora część widziała tutaj Piątka jako transfer idealny dla MU, Piątka który miał problem ze strzelaniem takim tuzom jak Korona Kielce i wykręcił liczby w dosłownie 1 sezonie...
Quo Vadis MU?
» 1 lutego 2020, 09:27 #44
mikon70: Dobrze, ze już wszystko powiedziałeś. Teraz można już przestań oglądać United, bo wiadomo jak to wszystko się skończy. Dziękuje, ze mogę dzięki tobie zaoszczędzić wiele godzin z życia, które bym przeznaczył na oglądanie meczów
» 1 lutego 2020, 09:39 #43
JasnaLiryka: Luzuj stringi :) bo napięty jesteś strasznie przez tą sytuację
Ja typa średnio kojarzę, coś mi mówi nazwisko, ale wiem, że to nie jest materiał na zbawienie. Wiesz, że piłkarsko leżymy? I zarząd też się nie popisuje ? Wiesz tak? To co się dziwisz, że nie przychodzą lepsi (swoją drogą to kogo byś chciał ? :) )
Transfer właśnie dlatego, że Rash ma kontuzje. Przyszedł to przyszedł. Zawsze może coś pomóc :)
A te porównania do Legii i Kielc , nawet się uśmiałem z rana dzięki :D
Quo vadis United fans
» 1 lutego 2020, 09:43 #42
Wafelek100: Zacząłem czytać 1 zdanie i to by było na tyle xD za dużo głupot jak na początek dnia xD
» 1 lutego 2020, 09:51 #41
LTMek: Czy ja wiem czy napięty... :)
Od początku zeszłego sezonu oglądanie każdego meczu MU (z małymi wyjątkami jak z PSG, Chelsea czy City w EPL) to jest katorga. Bardziej przykre jest to, że nic nie wskazuje na zmianę w tym aspekcie. Dla mnie ten transfer po prostu weryfikuje nas w kwestii walki o cokolwiek w tym roku i powinno być to raczej oczywiste dla każdego. W klubie, dla którego w ataku grali tacy ludzie jak Sheringham, RvN, Rooney, Berbatov czy RvP jaranie się takim transferem uważam za rzecz śmieszną :)
Kogo bym chciał? Chciałbym wizje. Nie wizje, którą słyszę z komentarzy i konferencji, gdzie mówi się o budowaniu składu do grania z kontry (jak się ma do tego obecny "wspaniały" transfer napastnika?), tylko faktyczny plan i jego realizacje. Czy z gościem, który w zeszłym roku mówi, że widzi Sancheza w swoim składzie, potem wypożycza go na rok i znów mówi, że on jeszcze kibicom pokaże, nie jest coś nie tak?
Ten klub potrzebuje gościa, który gwarantuje walkę o koronę króla strzelców. Bez takiego jegomościa będziemy zależni od formy Rashforda i sinusoidalnej dyspozycji Martiala.
» 1 lutego 2020, 09:57 #40
HarryBrown: @LTMek
Kibicuję United pewnie dłużej niż ty żyjesz. I uwierz mi, że przez ten czas w składzie United oprócz wielkich gwiazd futbolu występowali gracze dobrzy, przeciętni jak i hmm drewniani. Wiadomo, że każdy z kibiców United wolałby żeby zamiast Ighalo przeszedł do nas np. Lewandowski, który idealnie by pasował do gry w lidze angielskiej. Ale czasy są jakie są czyli sporo klubów napakowana jest kabzą i nie mają musu sprzedawania na pniu swoich najlepszych piłkarzy. Do tego to jest środek sezonu i zdecydowana większość klubów jeszcze o coś gra.
» 1 lutego 2020, 10:16 #39
JasnaLiryka: "Od początku zeszłego sezonu oglądanie każdego meczu MU (z małymi wyjątkami jak z PSG, Chelsea czy City w EPL) to jest katorga. "
No tak. Ba , nawet dłużej dla mnie katorga jak mam być szczery trwa od czasów LvG. To nie jest już to United i z czasem dopiero zrozumiałem, że długo nie wróci to co było (o ile w ogóle) :
"W klubie, dla którego w ataku grali tacy ludzie jak Sheringham, RvN, Rooney, Berbatov czy RvP jaranie się takim transferem uważam za rzecz śmieszną :)"
Ale już nie grają. Nikt się nie jara tym transferem, tylko uznaje za dodatkową możliwość.
"Kogo bym chciał? Chciałbym wizje. Nie wizje, którą słyszę z komentarzy i konferencji, gdzie mówi się o budowaniu składu do grania z kontry (jak się ma do tego obecny "wspaniały" transfer napastnika?), tylko faktyczny plan i jego realizacje. Czy z gościem, który w zeszłym roku mówi, że widzi Sancheza w swoim składzie, potem wypożycza go na rok i znów mówi, że on jeszcze kibicom pokaże, nie jest coś nie tak?"
Nie wiem czy jest coś nie tak. Fajnie to brzmi o tej wizji , ale to jest Tylko (bez obrazy) piękne pisanie :)
Życie weryfikuje, w klubie nie jest dobrze. Ale ja za każdym jednym trenerem wierzę w tą wizję i plan. Jak do tej pory nie przyniosło to nic dobrego. Teraz coś się zmienia.
Jeszcze raz, ten transfer nie jest topowy, nie będzie zbawieniem. To wyposażenie. Na pół roku. Transakcja na szybko, na dopełnienie kadry. Tak to widzę. I wcale nie uznaje , że to jakaś tragedia.
Nie zmienisz tego :D bo będzie w składzie, a jak będzie i uważasz go za ... To nie oglądaj wtedy United , tej kategorii . I po problemie :)
Koniec końców, jak już tu jest to niech strzela i to wszystko czego od niego oczekuję.
Pozdrawiam
Glory United
» 1 lutego 2020, 10:18 #38
LTMek: Uzyles slowa-klucz - transakcja na szybko. O kontuzji Rasha wiadomo nie od 24h, tylko co najmniej od meczu z Wolves. Co w tym czasie zrobiono?
Ja po prostu uwazam, ze nasze dzialania na rynku transferowym sa prowadzone w mega powolnym tempie i glownie przez to doja nas na hajsie. Teraz przynajmniej nowy zawodnik moglby liczyc na jakas walke o LM w przyszłym sezonie. Jesli bedziemy poza top4 i nie wygramy w LE to myslisz, ze ktos tutaj z checia przyjdzie? Znow bedziemy oferowac kosmiczna tygodniowke rekompensujaca brak LM i co za tym idzie premii z nia zwiazanych...
» 1 lutego 2020, 10:59 #37
HarryBrown: A skąd wiesz jak wygląda działalność klubu na rynku transferowym? Siedzisz w klubie i to jeszcze na stanowisku decyzyjnym? Pewnie mieli jakieś plany tylko z różnych względów nie wypaliły bo gracze wybrali inne opcje albo ich macierzyste kluby nie wyraziły chęci na transfer w środku sezonu.
» 1 lutego 2020, 13:01 #36
LTMek: Masz rację - nie wiem. Ale mam oczy i widze skapienie siana na Maguire za czasow Mou i nastepnie zakup goscia rok pozniej za 10 baniek wiecej. Gdzie tu logika?
Fakt, ze przegrywamy walke o Halanda chyba nie napawa optymizmem?
Calej pikanterii dodaje fakt, ze placimy najwyzsze pensje w lidze majac naprawde przecietny sklad...
» 1 lutego 2020, 13:09 #35
Bylak: Dopiero 17 lutego może zagrać.
» 1 lutego 2020, 09:07 #34
Fenek: Świetna wiadomość. Można powiedzieć, że wybrali najlepszą opcję czyli wypożyczenie a latem poszukać młodszego snajpera. Jestem zadowolony z zimowego okienka. Czekam na pierwszy mecz z Ighalo i Bruno od 1 min w składzie.
» 1 lutego 2020, 09:02 #33
ghah: Wow brawo Edek 2 transfery w nie cały tydzień. Naprawdę gratulacje
» 1 lutego 2020, 08:51 #32
Kempes: Wow brawo. Z jednego słowa niecały, zrobiłeś dwa. Bez urazy ale nie mogłem się powstrzymać :)
» 1 lutego 2020, 09:08 #31
smutny87: to nie jest tak,że w ostatnim tygodniu zaczęli myśleć o transferach,po prostu w ostatnie dni sporo się wyjaśnia
» 1 lutego 2020, 09:12 #30
DaredevilUtd: Kurde nie wierzyłem, że kogoś jeszcze sciagniemy :) Brawo!
» 1 lutego 2020, 08:39 #29
Me89v2: Tony na LS Ighalo na 9 James na PS
» 1 lutego 2020, 07:58 #28
damian2987: Oby go dobrze przebadali;)
» 1 lutego 2020, 07:31 #27
EmilCioran: Dużo lepsza opcja od tego Kinga. Na pewno się przyda. Facet ma 30 lat i nic do stracenia. Ostatnia szansa żeby zabłysnąć w wielkim klubie. Oczywiście, że przy zdrowej kadrze, Ighalo będzie jedynie zmiennikiem ale i tak ma szansę, żeby zostać zapamiętanym. Myślę, że będzie walczył o to, żeby United go wykupiło bo taka opcja jest w umowie. Nic tylko strzelać Panie Ighalo. Do stracenia nie masz Pan nic. Powodzenia.
» 1 lutego 2020, 07:04 #26
smutny87: a dlaczego nie ma grać kosztem Martiala na przykład jeśli ten jest bez formy? możemy być pozytywnie zaskoczeni a dla niektórych 30 lat to widzę sportowa emeryturka
» 1 lutego 2020, 09:15 #25
LTMek: Pozytywnie zaskoczeni. 31 latkiem. Z ligi chińskiej. Naprawdę?
Szkoda, że o Igora Angulo z Górnika nie powalczyliśmy. Też moglibyśmy być pozytywnie zaskoczeni...
» 1 lutego 2020, 09:31 #24
EmilCioran: Dla niektórych czyli dla kogo? Dla mnie? Nie trawie ludzi, którzy sobie dodają coś do czyjejś wypowiedzi, żeby zabłysnąć. Zaraz ktoś tutaj wyleci z tekstem: spokojnie, wyluzuj itp. Ale ja naprawdę mam cholerny wstręt do takich ludzi więc jak możesz to nie odnoś się do moich wypowiedzi.
» 1 lutego 2020, 09:34 #23
smutny87: będę się odnosił do jakiej wypowiedzi będę chciał a szczególnie do takich wróżbitów co już wiedzą kto i kiedy będzie grał także sklej wary i czekaj na mecz.31 lat to chyba nie tak dużo?pamiętam jak Henrik Larsson tu przyszedł a miał wtedy trochę więcej lat więc poczekajmy z osądami(tak wiem Larsson to był gość i grał dla Barcy)
» 1 lutego 2020, 09:45 #22
JasnaLiryka: Spokojnie, wyluzuj :D
Ja tam podzielam twoje zdanie
» 1 lutego 2020, 09:46 #21
Wiciubope: Jest Gaitan w Lille. Już bliżej mu do nas aniżeli z USA
» 1 lutego 2020, 06:08 #20
Swich: No i super, bo już się bałem, że to okienko będzie jedna wielka klapa ale miłe zaskoczenie na koniec i dwóch nowych zawodników.
» 1 lutego 2020, 06:07 #19
Mistrz1908: Pamiętam jak podziwiałem jego grę w Szerszeniach, wiele plotek i transferze do klubów z top 4, a tu nagle wybrał Chiny. Jestem bardzo zaskoczony, że Olę sobie o nim przypomniał. Mega.. :) ciekawe czy wróci w mocnym stylu, czuję ekscytacje :)
» 1 lutego 2020, 05:25 #18
6quarg: Miał pół sezonu dobre, w którym strzelił 11 goli w 18 meczach. W kolejnych 18 meczach strzelił 3 bramki, a ostatnie 18 meczy w PL zakończył z 1 bramką.
» 1 lutego 2020, 06:02 #17
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 07:31

Zgubiłeś jeszcze dwie bramki.Razem miał 17.A do tego dochodzi jeszcze trochę asyst.A to wszystko tylko w lidze.
» 1 lutego 2020, 07:28 #16
LTMek: Noooo i to tylko pięć lat temu. Chwilka przecież, na bank se chłop przypomni jak strzelać, poziom w lidze chińskiej jest tak wysoki, że nie powinno to być dla niego problemem.
» 1 lutego 2020, 09:32 #15
prochuuu: LTMek chłopie nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie. W każdym komentarzu wylewasz jad i próbujesz tylko wzbudzić kłótnie. Rozumiem, że transfer może Ci się nie podobać ale nie musisz sugerować tego pod każdym komentarzem próbując zrobić ze wszystkich idiotów bo Ty znasz się najlepiej. Nie rozumiem co chcesz osiągnąć takim zachowaniem ale tworzysz tylko toksyczną atmosferę. Wystarczy wyrazić konstruktywne swoją opinię i tyle. Też zupełnie rozumiem, ze nasz zarząd nie jest najlepszy na świecie, ale co lepszego można było zrobić. Ściągnąć Kinga za 50 mln? Piątka za 30? Czy kogoś innego? Śmiało powiedz kogo byś chciał ściągnąć na szybko w zastępstwie za rasha w styczniu. Bo chyba nie liczyłeś na transfer gwiazdy za 100mln? Czy może jednak tak? Daj konkrety zamiast jadu. Pozdro
» 1 lutego 2020, 12:28 #14
LTMek: Napinanie sie? Raczej zazenowanie, ze taki gosc rozbudza tu apetyty jakbysmy zrobili wlasnie deal stulecia :D
Nie mam pojecia kogo, bo zupelnie nie wiem jakie ten klub ma plany. Bylo chrzanienie o grze z kontry, a sciagamy 31 latka, ktory scigal sie ze swiatowej klasy obroncami z Chin...
Dla mnie to jednoznaczny sygnal, ze mamy wywalone na ten sezon, czego efektem moga byc dalsze problemy w przebudowie skladu w lecie. Dalsze brniecie w to spowoduje taka sama sytuacje jak ta z Rooneyem za czasow SAFa, gdzie grozil odejsciem do City jesli MU nie przeprowadzi transferow i nie dostanie podwyzki...
» 1 lutego 2020, 13:17 #13
prochuuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2020 13:51

To jest typowe uzupełnienie kadry. Rashford odpadł nam prawie, że do końca sezonu, więc ławkę trzeba poszerzyć. Ja sam nie jestem jakoś super mega podjarany tym, że taki typ do nas przychodzi. Ale myśląc sobie, że do końca sezonu mielibyśmy zajeżdżać Martiala, Jamesa i Greeenwooda to zaczyna to mieć jakiś sens. Chłop wypożyczony jest do końca sezonu czyli typowo na przetrzymanie. W zimowym okienku ciężko by było ściągnąć kogoś normalnego w rozsądnej cenie, zwłaszcza w tempie negocjacji edka. W miesiąc by się nie wyrobił z dwoma większymi transferami :D Wróci Rash, Igalo wróci do Chin, a w letnim okienku po sprzedaży Pogby ruszymy na zakupy. Dlatego też powoli pozbywamy się kominów płacowych graczy, którzy nie dawali odpowiedniej jakości- patrz Rojo, Young, Lukaku, Fellaini. Takie moje zdanie. Lepszy taki zawodnik niż żaden, zwłaszcza, że chłop wyraźnie się wypowiadał, już kilka lat temu, że jego odwiecznym marzeniem jest gra z diabełkiem na piersi na Old Trafford, a doświadczenie w PL jakieś ma. Więc uważam, że będzie biegał i walczył za trzech, co może pozytywnie wpłynie na Martiala, bo na pewno gorszy od niego i lingarda nie będzie. A to zawsze jakaś rezerwa w razie kolejnych kontuzji.
» 1 lutego 2020, 13:48 #12
United45: Nie wiem dlaczego może dlatego ze jestem po winie. Coś czuje ze długo na Old Traffold będziemy mówić o Odionie. Jedna legenda z tym ze na pozycji bramkarza tez przyszła do nas dopiero w wieku 35 lat.
» 1 lutego 2020, 02:40 #11
Pady: Hehe też byłem wczoraj po winie dopiero dziś czytam twoja wiadomość zgadzam się
» 1 lutego 2020, 07:59 #10
OldMUTrafford: No raczej po wczorajszym winie nie mogłeś czytać jego wiadomości bo zwyczajnie też napisał ją dziś.
» 1 lutego 2020, 08:35 #9
LTMek: Dokładnie, tak długo jak mówimy o Bebe jako o świetnym transferze. Wrażenia na lata niezapomniane.
» 1 lutego 2020, 09:33 #8
FlokiMan: Jednak coś z tymi transferami potrafią u nas zadziałać.. dobrze, bardzo dobrze !
» 1 lutego 2020, 02:35 #7
maticr7: Warto dodać,że był królem strzelców PNA w tamtym roku. Mając 5 goli.Strzelając o dwa więcej od Mahreza czy od Mane.W dodatku 3 z tych goli wpadało w fazie pucharowej.W tym gol w meczu dający brązowy medal reprezentacji Nigerii.
» 1 lutego 2020, 02:14 #6
LTMek: Racja, Kamerun, RPA czy Tunezja to przecież futbolowe potęgi, dobrze że gość udowodnił swoją wartość w tak wymagających meczach. Po takim doświadczeniu obrońcy z EPL powinni się szykować na gehennę
» 1 lutego 2020, 09:36 #5
Pezet: No i klasa . Wiadomo ze zapchajdziura ale wywrze presję na leniwcu i nie mamy nic do stracenia
» 1 lutego 2020, 01:40 #4
Spadkobierca: Bo wszyscy wiemy jak dobrze Martial radzi sobie z presją.
» 1 lutego 2020, 07:13 #3
awe: Przeciez on bedzie patrzal z ławki na Martiala i uczyl jak sie gra ;)
» 1 lutego 2020, 08:47 #2
Jachyr: Witamy na salonach
» 1 lutego 2020, 01:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.