Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: Solskjaer potrzebuje 3-4 okienek transferowych

» 3 grudnia 2019, 19:52 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Paul Scholes uważa, że Manchester United powinien trzymać się Ole Gunnara Solskjaera i nie podejmować pochopnych decyzji w sprawie norweskiego menadżera.
Scholes: Solskjaer potrzebuje 3-4 okienek transferowych
» Paul Scholes uważa, że Manchester United powinien wykazać się cierpliwością wobec Ole Gunnara Solskjaera
Czerwone Diabły pod wodzą norweskiego menadżera nie spisują się dobrze w obecnym sezonie Premier League. Po 14. kolejkach zespół zajmuje dopiero 9. miejsce, więc w mediach zaczęły pojawiać się informacje na temat zwolnienia Solskjaera.

– Przed Ole było w klubie trzech menadżerów. Muszą się kogoś trzymać, muszą – mówi Scholes w rozmowie ze Sky Sports.

– Trzeba dać mu czas, trzy lub cztery okienka transferowe. Uważam, że tyle potrzebują.

– Jakieś 2-3 tygodnie temu grali naprawdę dobrze, widać było dobry futbol i można było myśleć: „Być może nie są tak daleko”. Teraz znów mają słabszy okres, kilka kontuzji, kilku kontuzjowanych ważnych graczy. Myślisz więc sobie: „Potrzebują 3-4 okienek transferowych”.

– Mam nadzieję, że Ole dostanie czas i budżet do wydania – dodaje Scholes.


TAGI


« Poprzedni news
Martial: W tym sezonie mam coś do udowodnienia
Następny news »
Anthony Martial opuści mecz z Tottenhamem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Klimaa: Skład to jedno ale fajnie byłoby zobaczyć jakiś kurs którym Ole chce podążać. Wiem że obecni wykonawcy zadań to są ludzie których tutaj być nie powinno ale strasznie ciężko ogląda się to co próbujemy wykreować w ofensywie. Zero ruchu - statyczność zawodników czasem woła o pomstę do nieba.
» 4 grudnia 2019, 20:18 #46
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 12:02

Jak to jest że do innych klubów przychodzą menadżerowie i nawet jeśli zastają tam jakiś szrot w składzie to wystarczają im zwykle 1-2 okienka i grają całkiem niezły futbol? A u nas zawsze potrzeba 20 okienek i 50 lat budowania składu aby chociaż nakreślić jakikolwiek styl gry. Jaki skład mamy każdy widzi i niewątpliwie mamy wiele cieńkich grajków w klubie, ale nikt mi nie wmówi że nie jest to skład na walkę chociaż o miejsca 6-5. Nikt nie będzie tyle czasu czekał na jakikolwiek progres i dobrzy piłkarze po kilku suchych latach po prostu stąd odejdą, powodując kolejne luki w składzie. Idąc tym tropem ta budowa składu nigdy się nie zakończy bo ciągle będzie brakować piłkarzy na poszczególne pozycje. Już pomijam fakt że z każdym kolejnym słabym sezonem atrakcyjność naszego klubu znacznie maleje i ciężko będzie tu przyciągnąć jakiś sensownych piłkarzy, skoro większe perspektywy na sukces mają albo w swoich rodzimych klubach albo w innych gigantach pokroju takiej Barcelony, Juve czy Realu na przykład.
» 4 grudnia 2019, 12:00 #45
Czarny82r: Zgadzam się, 2 zimowe i 2 letnie wtedy będziemy mogli powalczyć.
» 4 grudnia 2019, 10:41 #44
Mati0074: no bedziemy mogli powalczyc o awans z League Two do League One
» 4 grudnia 2019, 11:27 #43
ax1d: Ech, sama prawda. Nikt z tym składem by nic nie wygrał. Mourinho wygrał LE, bo miał szczęście oraz dodatkowo Ibrę (!!), Lukaku, Mkhitariana, Fellainiego i Herrerę.

W tej chwili wypadło nam trzech pomocników - Pogba, Matić i Scott - i każdy z nich jest graczem podstawowego składu. Do tego straciliśmy Herrerę, a zimą Fellainiego. To jest PIĘCIU pomocników w pół roku. (Nawet nie licząc Smallinga). Dla porównania City straciło Laporte i w zasadzie skończyli walkę o tytuł. Nie ma takiej drużyny na świecie, która straci pięciu zawodników, zwłaszcza z pomocy, którzy regularnie występowali w pierwszym składzie, i nie odczuje tego oraz nie zanotuje spadku wyników.

Menedżer menedżerem, ale wszyscy tu jednym głosem mówimy, że taką Villę to powinniśmy objeżdżać bez problemu. Tylko... pewnie niewiele osób to sprawdziło, ale Aston Villa wydała w letnim okienku więcej od nas. ASTON VILLA! I na dodatek my tracimy 4 graczy podstawowego składu, a czterech kolejnych łapie długie kontuzje. Jeśli zrobimy z tego kwotę netto, odejmując wpływ za Lukaku, to większe lub porównywalne transfery w okienku mieli Arsenal, Everton, BHA, Leicester, City, Spurs, WHU i Wolves. O czym my tu mówimy?

Więc zgadzam się w 100%, nie mam pojęcia, czy Ole się nadaje do tej roboty. Mam natomiast pewność, że w tej chwili nie mamy żadnych podstaw, żeby jakkolwiek go ocenić. Ole nie dostał w zasadzie jeszcze żadnej szansy, bo gra zespołem u-19 i kilkoma swoimi transferami i musi konkurować w lidze, gdzie Liverpool zamiata wszystko, a Leicester ma obecnie więcej punktów niż na tym samym etapie w swoim mistrzowskim sezonie. Zabierzcie dzisiaj Pepowi albo Klopsowi ośmiu piłkarzy z podstawy i każcie grać. Nie wspominam nawet o Rodgersie czy Pochettino. Na pewno będą mieli porównywalne wyniki.
» 4 grudnia 2019, 09:15 #42
dev13: O ile okienka beda trafione bo jezeli nie to kolejne lata i bedzie trwal proces ;)
» 4 grudnia 2019, 07:25 #41
skay21: 3 lub 4 okienka transferowe czyli logicznie myśląc to 4 lata, bo przecież w zimowych okienkach nie ma za bardzo kogo kupić.
» 4 grudnia 2019, 06:26 #40
Widziwoj: @Magik1990MU Ale ty jesteś spięty. Kolega przyszedł jak do rodziny wyżalić się że swoich problemów życiowych, a ty go jeszcze przesladujesz
» 4 grudnia 2019, 08:00 #39
bestija: Trudno oczekiwać, że rudy będzie jechał publicznie po swoim koledze.
» 4 grudnia 2019, 00:47 #38
Johnyblaze: pierwsze trofeum SAFa miało miejsce po 4 latach, pierwsze mistrzostwo po 7, dobrze ze strona DP jeszcze nie istniała bo WFista by poleciał :)
» 3 grudnia 2019, 23:32 #37
Radomirus: Niby tak... ale sir Alex nie przejmował zespołu grającego rok w rok o mistrzostwo, nie przejmował zespołu będącego w TOP3 najbogatszych drużyn na świecie, który mógł teoretycznie kupić każdego. Zespół z tradycjami, siedzący raczej w górnej części tabeli ale bez tej presji, która towarzyszy klubom z TOPu.
» 3 grudnia 2019, 23:45 #36
uzio: a OGS przejmował drużyne grającą rok w rok o mistrzostwo? dostał to co dostał, teraz musi zrobić porządek tak jak SAF kiedyś, tyle tylko, że teoretycznie ma na to więcej kasy ale z drugiej strony teraz więcej drużyn może sobie pozwolić na to żeby nie sprzedawać swoich najlepszych piłkarzy, do tego teraz mamy top 6, a City na zmiane z Live wykręcające w sezonie staty jakich kiedyś nikt nie miał.
» 3 grudnia 2019, 23:57 #35
bestija: Sir Alex przyszedł do United jako objawienie po złamaniu hegemonii 2 klubów w Szkocji. Objał ligowego średniaka z bogatą historią. Z druzyna gnębioną alkoholizmem w 1 pełnym sezonie zdobył wicemistrzostwo po 6 letniej przerwie. Solskjer obejmował najbogatszy i najpopularniejszy klub świata, który wicestrzostwo zdobył 6 miesiećy wcześniej, ostatnie trofeum 17 miesiecy wczesniej. Naprawde uważąsz, że porównanie wypada na korzyść Ole ?
» 4 grudnia 2019, 00:45 #34
Radomirus: Zdobył wicemistrzostwo by w następnych dwóch sezonach skończyć sezon w drugiej dziesiątce. Więc nie jest tak, że pod jego dowództwem MU grało tylko lepiej... w sezonie 89/90 MU miało UJEMNY bilans bramkowy! Dziś wyleciałby z hukiem i pewnie wróciłby do Szkocji i stałby się tylko epizodem w naszej historii niczym Mourinho, który wyleciał zaraz po sezonie w którym zajął 2-gie miejsce. To pokazuje skalę presji i oczekiwań wobec klubu wtedy i dziś.
» 4 grudnia 2019, 01:02 #33
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 03:07

Porównywanie Solskjaera do Fergusona, to jawna obraza.

Szkot wygrał z Aberdeen europejskie puchary pokonując m.in. Real Madryt, który w porównaniu do małego szkockiego klubiku był Goliatem. Prowadził też kadrę Szkocji na MŚ.

Ferguson z 86', to kilka półek nad OGS z 2019.


Co do United, to SAF tak jak Ole przejmował zespół w trakcie sezonu. United było Arsenalem lat 80', bo wiecznie 4 miejsce w lidze, więc nie był to ligowy średniak jak to wielu lubi mówić.

W swoim drugim sezonie SAF zajął drugie miejsce w lidze.
Drugie miejsce, a nie 9, 12 czy tam 15. Drugie. Najwyższe miejsce w lidze od wielu lat. Sukces? Tak.

W swoim trzecim był w okolicach 10 z powodu problemów w kadrze.
Przed czwartym sezonem poszerzono kadrę, ale wyniki się nie poprawiły, więc kibice i media były za zwolnieniem w trakcie sezonu. Natomiast zarząd uspokajał SAFa, że nic mu nie grozi i dokończy sezon. Szkot wygrał puchar, więc dostał kolejny rok, zrobił progres i reszta już jest historią.

SAFa przed zwolnieniem broniły tylko poprzednie sukcesy, którymi zyskał renomę oraz to drugie miejsce. Sam zresztą skorzystał z wymówki w trzecim sezonie, że kadra była słaba, bo kontuzje itp.

Jak chcecie już na siłę kogoś tutaj do Fergusona i jego sytuacji porównywać, to już lepiej róbcie to z Mourinho. Portugalczyk w swoim drugim roku też zajął drugie miejsce i następnie miał pod górkę z kadrą z powodu Pana Piłkarza oraz "mega" jakościowych transferów do składu. Tylko, że on poleciał, bo łatwiej jest wymienić managera niż wytłumaczyć sponsorowi, że twarz United jest zbyt toksyczna i trzeba go oddać, więc koszulki będzie reklamował teraz Scott McTominay.

OGS nie jest Fergusonem z 86' i nie będzie Fergusonem z 2013.
Czas tutaj nic nie zmieni, bo to nie ta półka.
» 4 grudnia 2019, 02:56 #32
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2019 23:20

Patrząc na aktualny skład to niezależnie, kto byłby trenerem potrzeba tych dwóch letnich okienek by myśleć o czymkolwiek... nawet gdyby wrócił sir Alex (i to 20 lat młodszy)

Prawdę mówiąc jak się na to patrzy, kogo mamy w kadrze to jest to kryminał... mija 6 lat od kiedy odszedł boss, jego kadra w tym czasie właściwie się całkiem już wykruszyła a w miejsce starych zawodników przyszli... no właśnie kto? Kto z zawodników, którzy zostali kupieni przez te 6 lat zapisał się komukolwiek pozytywnie w pamięci?

Nasza kadra to jest właśnie te 6 lat transferów, które tak naprawdę corocznie obniżały poziom i niestety też nasze oczekiwania co do poszczególnych pozycji na boisku...

Gdyby spojrzeć na dzisiejszą kadrę i tą z ostatniego sezonu sir Alexa to grałby tylko DDG... pozostali z aktualnej pierwszej 11-tki albo byliby w rotacji i graliby pi razy oko 25-30% tego co dziś grają albo by się nie łapali na ławkę i graliby w pucharach...
» 3 grudnia 2019, 23:18 #31
Radomirus: A najgorsze jest to, że tak naprawdę to nie mam zielonego pojęcia czy Ole jest właściwym człowiekiem i czy... ktokolwiek kto by przyszedł na jego miejsce również byłby w stanie to udźwignąć. Niezależnie kto by miał nas trenować potrzebujemy zawodników, którzy wniosą serce do gry, złość i jakiś magiczny dotyk. Kogoś w stylu de Bruyne, Eriksena gdy był w formie (bo teraz po tym jak od pół roku ma w czterech literach jak gra nie wiem czy nagle by się przestawił na wyższe obroty), może kogoś kto w przerwie, gdy wynik jest taki sobie, da innym w szatni tak wiwatu, że będzie musiał potem oddać 2-tygodniową pensję w ramach kary za naruszenie nietykalności cielesnej opierdalaczy (coś jak Roy Keane).

United zawsze z przodu mieli zawodników World Class... był Cantona, byli Cole z Yorkiem, był Ruud, był Tavez, Rooney czy Van Persie... kuźwa mać! OGS był tylko rezerwowym! Lubie Rashford'a ale przy wymienionych byłby zmiennikiem wypuszczanym na końcówki bądź grającym w wypadku kontuzji...

Kibicuję temu zespołowi już prawie 30 lat i szczerze mówiąc coraz bardziej mnie to zaczyna frustrować. Co okienko wielkie nadzieje (nazwiska się sypią zazwyczaj od 2-go września) plus nadzieja, że ci co już są w końcu wejdą ten choć jeden poziom w górę i kuźwa nic...
» 3 grudnia 2019, 23:39 #30
LearningtoFly: A co to jest jakiś poligon doświadczalny? Chyba co niektórzy zapominają kim jesteśmy. Nie jesteśmy jakimś Bournemouth, Brighton czy innym Norwich, aby wychowywać sobie młodzież i bawić się w trenerów z DNA United.
Całym remedium na tą sytuację to zatrudnienie trenera z jajami z trenerskiego TOPU - Poch, Allegri, sprzedanie raka Pogbe i danie trenerowi wolną rękę w transferach -powinien mieć absolutną władzę w tym temacie. Woodward powinien tylko klepać umowy sponsorskie, a na jego miejsce powinien przyjść Dyrektor ds. Transferów z prawdziwego zdarzenia, który istnieje w każdym normalnym klubie.
Olkowi już należy podziękować, bo jego starania przybliżają nas do Championship a nie do Top4. Ponad rok w klubie a od lutego obserwuje jedynie równie pochyłą.
» 3 grudnia 2019, 22:41 #29
nieweszles: A zwróciłeś może uwagę na to ilu graczy jest kontuzjowanych?! uważasz, że gdyby nie ten problem to dalej oglądalibyśmy freda i periere w każdym meczu?

były już sprowadzane "duże nazwiska" i jedyne co czego Ci gracze się nadawali to tarcie chrzanu. nam potrzeba młodych graczy którym zależy na grze dla nas i zostawia serce na boisku takich jak np D. James.
» 4 grudnia 2019, 10:19 #28
GS8GS: Ten klub popadł w sportową stagnację. We wcześniejszych latach mogłoby się wydawać kupowaliśmy zawodników u progu wielkiej kariery. Zarówno za czasów Van Gaala jak i Mourinho. Tylko że ci zawodnicy po roku po prostu spoczywali na laurach.

W ostatnim okienku udało się sprowadzić 3/3 którzy idą do przodu i ciągną ten klub. W obronie przytrafiają się babole. Mam jednak nadzieje że Smoła wróci z wyposażenia, zrestartowany po marazmie sportowym jaki opanował naszą kadrę. Moim zdaniem że świeżą głową i doświadczeniem z ligi gdzie na grę defensywną formacją kładzie się duży nacisk będzie równorzędnym partnerem dla Harrego i Victora. A pożegnamy się kimś z gruby Jones, Rojo Bailly.

Matić też coś puścił oczko do Interu.
I w mojej ocenie zimowe okienko będzie piekielnie trudne aby wyjąć dobrych grajków. Nikt z ambicją sportową nie zmieni klubu pół roku przed mistrzostwami europy. Bo jeśli nie przebije się z miejsca do wyjściowego składu straci miejsce w kadrze narodowej. Po udanych mistrzostwach podskoczy z kolei cena.

Dlatego transfery Sancho, Maddisona to melodia letniego okienka transferowego w roku 2020.
Pogba też chcę wrócić do pełnej sprawności fizycznej bo wie że każdy kolejna dłuższa przerwa może wykluczyć go z turnieju. Po powrocie powinien grać na maksie swoich możliwości. I oby już teraz jasno określił swoje plany na przyszłość. Aby było wiadomo czy jest w projekcie Manchesteru na przyszłość czy tylko dogra tutaj pół roku i będzie wymuszał transfer z klubu.

W tym okienku byłbym mega szczęśliwy gdyby udało się ściągnąć do pomocy Tielemansa lub Fabiana Ruiza wykorzystując zawirowania w Napoli.
» 3 grudnia 2019, 22:37 #27
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 10:24

Pogba już latem jasno określił swoje plany, także jego agent. Trzeba budować zespół bez Pogby. Nawet jeśli zostanie jakimś cudem czy zbiegem okoliczności w senie lepiej budować nową linie pomocy i nie polegać na francuzie, potraktować go jako dodatek ale on tego wózka nie pociągnie.
» 4 grudnia 2019, 10:23 #26
Majsterr: Również bym poczekał, szczególnie zobaczyłbym co przyniesie zimowe okienko- lecz jak sami wiemy, wartościowi piłkarze grają w LM i ciężko bd ich wyciągnąć.
» 3 grudnia 2019, 21:10 #25
DevoMartinez: Skoro latami trzyma się zawodników którzy dają bardzo mało lub wręcz nic to jak naiwnym trzeba być, żeby liczyć na jakąś rewolucje kadrową. Ewolucja za to nie przyniesie efektów bo to za wolne tempo do potrzeb które mamy. To, że sprowadzamy głownie młodych zawodników może wskazywać właśnie na wieloletnią powolną budowe bo ci 20-23 latkowie aż tak szybko sie nie postarzeją. Załata się dziury po Macie, Youngu, Maticu i to pewnie tyle. A tu trzeba się szarpnąć i sprowadzić 2 pomocników, kogoś na prawe skrzydło i napastnika choćby na ławkę i to na już. Duże wydatki i wielkie wyzwanie jak na nasz możliwości.
» 3 grudnia 2019, 21:03 #24
Radomirus: Nasze możliwości teoretycznie nie są małe. Mamy gorsze finanse niż Real Madryt? Czy Barcelona? Czy Liverpool? Czy PSG?
» 3 grudnia 2019, 23:53 #23
DevoMartinez: Mamy gorszą chęć ich wydawania niż ww zespoły więc same cyferki na koncie to nie wszystko.
» 4 grudnia 2019, 10:21 #22
western: Co dadzą okienka, jeśli się ich nie wykorzystuje?
» 3 grudnia 2019, 20:39 #21
smutny87: Ostatnie chyba nie było takie złe
» 3 grudnia 2019, 20:55 #20
MixEx: No nie wiem osłabione pomoc i atak wzmocniona obrona. Wiec okienko mocno średnie.
» 3 grudnia 2019, 21:17 #19
Olo13: Było Srednie. co z tego ze 3 super trasnfery, skoro oddaliśmy Lukaku o Herrere czyli jednych z najlepszych u nas graczy.
» 3 grudnia 2019, 21:18 #18
Lokator23: Brakuje Herrery bo to naprawde solidny zawodnik ale zeby plakac po Lukaku. Co z tego ze czasem powqlczyl na boisku jak marnowal setke za setka. Do tego ta bajeczna technika ze pilka odbijala sie jak od drewna. I conz tego ze w lidze wloskiej strzela. Jak tam krolem strzelcow byl jakis emeryt. Higuain tez strzelal po 30 bramek w lidze wloskiej a w premier league nie potrafil strzelic 5.
» 3 grudnia 2019, 21:39 #17
Olo13: Przypomnę chociażby mecz z southamptonem gdzie lukaku uratował wynik na 3:2. Z arsenalem asystował. Trochę tego był.o.
» 3 grudnia 2019, 21:44 #16
UnitedWeStand: @Lokator23
Z Anderem pełna zgoda, bo on jako jeden z ostatnich miał charakter (btw, zdziwił mnie Fred, który zaczął ostatnio drzeć japę). Hiszpana po prostu brakuje, bo to nie był gość od efektownych podań, ale od efektywnej gry. LvG i Jose go lubili. Zarząd spierniczył sprawę z kontraktem - jak zawsze, bo priorytetem byli Anglicy pod wymogi, ale nie mieli oni też przecież perspektyw na lepszy zespół.

Ander zamienił United na PSG. Awans piłkarski z piekła do nieba - jak na ironię.


Co do Lukaku, to Belg psychicznie sobie nie radził z krytyką kibiców oraz presją w klubie. Z tego wynikało jego przyjęcie piłki, które nagle sie pogorszyło, bo nie było z nim problemu na początku. W Evertonie również i reprze Belgii. Romelu to lepszy napastnik od Martiala i Rashforda. Ma inne atuty od tej dwójki i tyle.

Natomiast pisanie, że Serie A jest łatwa i byle kto tam strzela po 30 goli, to bzdura. Równie dobrze mogę napisać, że 8 miejsce dla Lewego to żart, bo sobie strzela w jakiejś Bundeslidze i jak jest taki dobry, to powinien pójść do Premier League, które dopiero by zweryfikowało napastnika.

Przy okazji, wiesz że Lukaku w słabszym zespole w PL zdobył 25 goli w jednym sezonie?
Emeryt Vardy, który za miesiąc kończy 33lata też idzie teraz na króla strzelców - coś słaba ta Premier League, nie?

Co do Higuaina, to on akurat strzelił 5 goli w lidze. Poza tym, grał tylko pół roku na wypożyczeniu, więc ciężko aby strzelił Ci 30 bramek.
» 3 grudnia 2019, 22:10 #15
artifex: Scholes już sam nie kontroluje co mówi - w ostatnim wywiadzie domagał się wyników mimo obecnego stanu kadry a teraz usprawiedliwia Ole bo słaba kadra. W Oldham Atletic też odstawił niezły Meksyk, gdzie przyjął robotę i po kilku meczach SMSem pożegnał się z klubem. Legenda MU ale żaden ekspert. Podobnie ekspert Sky Sports Neville, który pierwszy wkładał Solskjaerowi koronę na głowę a teraz nabrał wody w usta i się gdzieś zaszył.
» 3 grudnia 2019, 20:25 #14
emil1986x: 3 4 ?? Hahaha chyba 34 a i tak w pierwszym składzie będzie wychodził Perreira i perspektywiczny Lingard hahahhaa
» 3 grudnia 2019, 20:12 #13
OldTrafford1988: Przede wszystkim trzeba się pożegnać z "kopaczami", czyli Jones, Rojo, Matić, Fred, Pereira, Lingard, Mata, Sanchez i zastanowiłbym się nad Shawem, do tego przedstawić sprawę jasno Pogbie, albo chce zostać i brać udział w budowaniu nowego United, albo jak się nie podoba to się pożegnać. Bez tego nasza gra się nie poprawi, choćby trenerem został Guardiola. Ogólnie wydaje mi się, że Pereira i Lingard są w tym klubie ze względu na sentyment ze strony władz klubu.

W ich miejsce sprowadzić piłkarzy po odpowiedniej selekcji pod taktykę trenera, a nie brać bo przeciwnicy chcą go kupić( Sanchez, Fred), albo rozegrał jeden dobry sezon. Oczywiście jeszcze jedno powinni to być gracze, którzy nie przychodzą tylko dla wysokiej tygodniówki.

Czy się uda z obecnym Managerem i zarządem??no właśnie....ciężko stwierdzić.
» 3 grudnia 2019, 20:12 #12
GGMUN6: Przez te 3 czy 4 okienka to z Ole będziemy już w Championship.
» 3 grudnia 2019, 20:10 #11
skay21: 3 lub 4 okienka oznaczają wymianę prawie całego składu , po tym czasie część będzie już za stara A druga część nie będzie nadawać się do tej drużyny.Za 4 okienka zostanie 1/3 obecnego składu..Za starzy mata, young, matić ,rojo,Jones.Nie nadający się lingard.,Pereira, Fred,. A tej pory odejść mogą de gea i pogba.
» 3 grudnia 2019, 20:09 #10
Diabelski97: Wyniki również mnie denerwują ale jestem tego samego zdania co Scholes.
Ole zrobił transfery bardzo dobre, dać czas i wtedy oceniać.

Założymy że przyjdzie Pochettino a za rok będzie mu się sypać grunt pod nogami, będziemy zmieniać menadżerów co pół roku?...

Ciężki okres przed nami ale liczę że w przyszłym sezonie po letnim oknie będzie już o wiele lepiej.
» 3 grudnia 2019, 20:09 #9
wider: z tymi dobrymi transferami to już nie przesadzaj. Kupił 2 obrońców a i tak tracimy dużo bramek i na dodatek głupich bramek
» 3 grudnia 2019, 20:10 #8
Pezet: Tracimy dużo odkąd nie ma środka pola bo Scott odpadł . Wcześniej gra obronna wyglądała solidnie . Gra obronna to nie tylko obrońcy ...
» 3 grudnia 2019, 20:42 #7
smutny87: Może nie zrozumieć
» 3 grudnia 2019, 20:57 #6
wider: @Pezet nie chodzi mi o całokształt gry obronnej tylko o to że Maguaire sam też popełnia sporo błędów w obronie a miał być niby liderem obrony
» 3 grudnia 2019, 21:48 #5
UnitedWeStand: @Diabelski97
W jaki sposób Ole zrobił transfery? W jaki sposób w jakimkolwiek stopniu za nie odpowiadał? Powtarzacie bzdury, że trener decyduje o tym kto przychodzi i sobie wybiera piłkarzy, bo wam to tak uproszczono w FM i Fifie aby grę uatrakcyjnić.

Wiadomo, że w Sevilli, trener jest od wygrywania, a skład buduje Monchi.
W Bayernie robi to Salihamidzić.
W Interze jest Marotta.
W scousersach natomiast Edwards.
Śmieszne, że w United najwyraźniej, to trener dostaje budżet i sobie później mówi: "Chce Maguire'a, Wan Bissakę i Jamesa" i stara się ich kupić. Dobrze, że Ole się udało i ma tak wytrawne oko, że cała trójka jakoś sobie radzi.

Nie wiem w takim razie po co była ta cała zmiana rekrutacyjna przed sezonem, o której mówił Edzio skoro przecież, to trener sobie szuka piłkarzy i kupuje takich jakich chce.


"Założymy że przyjdzie Pochettino a za rok będzie mu się sypać grunt pod nogami, będziemy zmieniać menadżerów co pół roku?..."
Tak.
Jak nie ma wyników adekwatnych do posiadanej kadry i z byle zespołem wyglądamy na klasę gorszych, to trzeba wziąć trenera. TRENERA, a nie gościa, który wygrał mistrzostwo w Norwegii, a Anglia, to nie jest po prostu jego poziom.

Wg osób, które są za Ole, to najwyraźniej Milan też powinien dać czas Inzaghiemu albo Gattuso skoro chcą wrócić do top 4, bo przecież trenerowi potrzeba kilku lat aby cokolwiek zrobić ze składu, który ma.


Nie twierdzę, że skład jest dobry, bo kadra jest beznadziejna i nawet jak cała trójka, która przyszła podniosła jakość drużyny, to sam fakt, że nie potrafią negocjować dwóch transferów jednocześnie pokazuje, że patologia jest dalej, ALE kadra nie jest na tyle słaba aby ledwo wychodzić z "grupy śmiechu" w Lidze Europy. Pisze ledwo, bo kazdy dobrze wie, że Partizan i Astana były przerażone i tylko się broniły, a gdy drugi zespół się obudził, że United jest słabe, to nagle wygrali mecz. Z AZ broniliśmy wyniku 0:0 od samego poczatku meczu byle tylko nie stracić gola.

Jak natomiast wyglądają występy w Premier League? Lepiej? Byle rywal ciśnie nas niemiłosiernie. Dobrze, że mieliśmy tyle karnych, bo bez tego byłoby jeszcze gorzej.

Nie ma abosultnie żadnego progresu za Ole.
Ludzie narzekali na styl Jose, który robił wyniki - tak, Jose miał styl. I wyniki.
Ole nie ma nic.

Jak mamy taką kadrę jaką mamy i zarząd nie ma ambicji na coś więcej, to weźmy w takim razie gościa, który ma doświadczenie z takimi składami i aktualnie ze słabszymi piłkarzami robi fajne wyniki. Mało jest takich?

Puchary odleciały razem ze zwolnieniem Jose, ale niech przynajmniej będzie ta Liga Europy co roku i normalna walka, a nie chaotyczna obrona przez 70 minut z Sheffield..
» 3 grudnia 2019, 21:56 #4
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2019 00:14

,,Ludzie narzekali na styl Jose, który robił wyniki - tak, Jose miał styl. I wyniki.''

Takie Mourinho mial wyniki, ze rok temu majac lepszy sklad bylismy w jeszcze gorszej sytuacji niz obecnie, bo przypominam bylo -11 pkt do 4 miejsca i ujemny bilans bramkowy. Co do stylu, to styl byl, tylko, ze byl to styl godny Stoke, a nie MU. Nie zebym bronil Ole, bo sam uwazam, ze ten miesiac powinien byc kluczowy dla przyszlosci Norwega, jednak smieszy mnie takie gloryfikowanie Mourinho, gdzie tak naprawde z trzech sezonow Portugalczyka tylko ten drugi byl dobry, a na nasza gre dalo sie patrzec tylko przez dwa pierwsze miesiace drugiego sezonu.
» 4 grudnia 2019, 00:13 #3
rad2005: 2 lata, a potem 1 rok na zgranie i tak dalej ....
» 3 grudnia 2019, 19:59 #2
Pezet: Daj spokój Rudy przecież to wuefista . Z taka ekipa powinnismy o mistrza się bić .
Za Jose to było .... aż się chciało mecze oglądać .
A najlepiej to niech Allegri przyjdzie czy ktokolwiek inny . Jesse w końcu będzie pięknie między formacjami latał robiąc cos więcej niż tylko wiatr . A Pereire i Fred stworzą mur za Pogba aby zapewnić mu potrzebna przestrzeń do niszczenia formacji defensywnych rywali . Pięknie będzie . Tylko koniecznie trzeba wziąć tez Balea za 500 k i Sancheza wrócić ze Smalldinim. Odpala bankowo
» 3 grudnia 2019, 19:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.