Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jose Mourinho nowym trenerem Tottenhamu

» 20 listopada 2019, 08:52 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Jose Mourinho został wybrany nowym menadżerem Tottenhamu Hotspur. Portugalczyk podpisał kontrakt do końca sezonu 2022/2023.
Jose Mourinho nowym trenerem Tottenhamu
» Jose Mourinho podpisał kontrakt z Tottenhamem do końca sezonu 2022/2023
Mourinho na stanowisku zastąpił zwolnionego we wtorkowy wieczór Mauricio Pochettino. Dla Portugalczyka to pierwsza praca od czasu zwolnienia z Manchesteru United w grudniu 2018 roku.

– Jestem niesamowicie podekscytowany, że dołączam do klubu z tak wspaniałym dziedzictwem i kibicami pełnymi pasji. Ekscytuje mnie jakość składu oraz akademii. To praca z tymi zawodnikami przyciągnęła mnie do klubu – mówi Jose Mourinho.

Pierwszym meczem Mourinho w roli menadżera Tottenham będzie sobotni mecz z West Hamem United. Już 4 grudnia Portugalczyk przyjedzie na Old Trafford, aby zmierzyć się z Manchesterem United.


TAGI


« Poprzedni news
Pochettino zwolniony, Tottenham na Old Trafford z nowym menadżerem
Następny news »
Reprezentacje: James jedzie na EURO 2020, gol Greenwooda

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (118)


Maveric: ĂĽ mi sie wydaje ze JosĂŠ wreszcie zostal klub dla siebie i po siebie. Patrzac na skald potrzebuje wlasciwie jednego moze dwoch nowych graczy pod swoj system. Duzego silnego obroncy i a lĂ  Matic badz Kante do srodka. Atak i skrzydla sa. srodek pola tez niczego sobie. Wszyscy gracze sa w jego typie, karni, ciezko pracujacy, skupieni na pilce, na klubie. Nie ma.wirusow i instagramerow, pseudo pilkarzy i gwiazdorow social media. maja dobra akademie, dobra kadre. Top 4 osiagalne jak najbardziej.
» 21 listopada 2019, 10:01 #105
R3dSidePower: Dokładnie
» 21 listopada 2019, 16:54 #104
Lingardiho9: a Alli to nie jest Pan Insta przypadkiem ?
» 21 listopada 2019, 17:19 #103
Czarny82r: Cóż to będzie za bitwa na Old Trafford 4 grudnia. Już nie mogę się doczekać, ciekawe jak nasi kibice go przywitają.
» 21 listopada 2019, 09:33 #102
Alibaba1711: Tottenham ma na tyle silna kadrę że może namieszać.Im właśnie potrzebny jest taki taktyk
» 20 listopada 2019, 23:29 #101
Alibaba: Bardzo lubię Mu bo jest świetnym managerem jednym z najlepszych na świecie i szkoda mi było jak odchodził od nas ale teraz będziemy grali przeciwko jego drużynie i trzeba będzie wygrac. GGMU !!
» 20 listopada 2019, 21:13 #100
Klimaa: Mou mieszka w Londynie z rodziną także praca dla niego idealna. Jestem ciekaw jak ten fakt przyjmą kibice Chelsea którzy na United mogli jeszcze przymknąć oczy ale Tottenham to wróg pełną gębą.
Swoją drogą ciekawe czy wytrzyma więcej niż 3 sezony; bo to dla niego szansa aby pokazać światu że nie jest jeszcze wypalonym trenerem.
» 20 listopada 2019, 20:49 #99
fiszbin: Czy to desperacja Levego, czy też mimo, że rok temu United go pożegnało, to nadal widzą w nim gościa od napraw zespołów.
» 20 listopada 2019, 20:15 #98
jaratkow: Dlaczego od razu desperacja? Po prostu "kupił towar" który był dostępny na rynku. Pod wieloma względami ruch racjonalny. Pytanie tylko jak uda się pogodzić spore upodobanie Mourinho do spektakularnych transferów z... "wężem w kieszeni" Levy'ego
» 21 listopada 2019, 07:48 #97
StrawFoot: Szkoda mi Jose. Mam dziwne wrażenie, że kurczaki idą drogą Leeds. Nie będzie LM i się zdławią.
» 20 listopada 2019, 20:08 #96
ruffnecky: nie dalej jak dwa dni temu mądrzyłeś się, że nikt wypalonego zoże nie zatrudni, nawet bayern :D
» 20 listopada 2019, 18:58 #95
ruffnecky: no ale nikt go miał nie zatrudnić, nie tylko bayern, nikt :D
» 20 listopada 2019, 20:01 #94
ruffnecky: po prostu bawi mnie czytanie tych twoich wielkich mądrości, które życie weryfikuje już dwa dni później :D
» 20 listopada 2019, 23:54 #93
tyber28: To są takie właśnie przewidywania przyszłości przez chemika, a przecież tym się chwali, że on przewiduje, wie co się stanie. A jak coś nie trafi, to i tak dalej próbuje przekonać, że miał rację. Tak jak teraz. Gdyby Mourinho poszedł do Bayernu to by coś tam pokazało, ale poszedł do Tottenhamu do klubu drugiej lub trzeciej kategorii i proszę bardzo ładnie brzmi, prawda? Chemik ma taka obsesję na punkcie Jose, że to jest wręcz przerażające, w każdym komentarzu musi o nim negatywnie napisać. Przecież jeszcze miesiąc temu, pisał do mnie, że za obecna formę United odpowiada Mourinho, tak ten Mourinho, którego w klubie nie ma już 11 miesięcy. Panie chemik, czy teraz za formę United nadal odpowiada Jose? Czy może to już jest forma OGS? Bardzo, ale to bardzo lidze na to, że Manchester w przyszłym sezonie pod wodzą OGS będzie walczył o mistrza, tak jak to przewidziałes.
» 21 listopada 2019, 05:02 #92
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2019 22:43

było już tu paru takich co w każdym poście pisali o wyznawcach, dzielili ludzi na swoich i tych z drugiej strony barykady, zaś swoje mniej lub bardziej bzdurne opinie przedstawiali jako opinię większości - na szczęście z czasem dostali bany...
mam nadzieję że chemik nie jest jedną z ich reinkarnacji ;)
» 21 listopada 2019, 22:43 #91
waletpl: I cyk Matic do Tottenhamu. Jose kupił go już 3 razy, więc może czwarty raz sie skusi ;)
» 20 listopada 2019, 17:42 #90
DjTED: Fellaini tez juz leci
» 20 listopada 2019, 18:57 #89
FergusonHistory: W przyszłym sezonie Jose po mistrza!
» 20 listopada 2019, 17:36 #88
Dawidlademann: Czekam na newsa

Oficjalnie: Matić został kogutem :D
» 20 listopada 2019, 15:13 #87
Fenek: Ciekawie będzie. Ciekawe jak długo wytrzyma z levym.
» 20 listopada 2019, 14:32 #86
Devid91: Nasi będą chcieli udowodnić, że to Jose był kwasem. Szykuje się dobre widowisko;)
» 20 listopada 2019, 14:21 #85
brennt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 14:07

ech... to bedzie wojna miedzy Guartiolom i Mou
» 20 listopada 2019, 14:07 #84
RedsFan: Guartiola? Tak tylko pytam... Raczej nie wróżę Mou przyszłości bez transferów u kurczaków.
» 20 listopada 2019, 14:16 #83
NoLogo: Ciekawe okienka tam będą; z jednej strony skąpiec Levy, mający na karku wydatki poniesione na nowy stadion, a z drugiej Mou, zachowujący się jak rozpieszczony bachor, który zawsze chce najdroższe zakupy robić, a jak nie to publiczny płacz.
U mnie właśnie zakończył się jakiś szacunek i sentyment dla Totków, na okres panowania tam tego osobnika.
» 20 listopada 2019, 13:31 #82
SiYamabushi: Mogę się z Tobą założyć, że dopóki Jose będzie w Tottenhamie, to United będą kończyć sezon niżej, a dlaczego, ponieważ jako Manager ziada na przystawkę Pana Norwega, po drugie Tottenham ma dużo mocniejszą kadrę. Gadanie ciągle bo już żygac się chce, od czytania farmazonów typu murarz i tylko wydaje miliony he, każda drużyna Porto Chelsea Inter Real Man United grała w innym stylu, każda drużyna miała inną kadrę, jak jesteś w Realu Madryt czy Man United to możesz sobie pozwolić na drogich piłkarzy, choć Mourinho tak woli Perisica za 50 mln niż Pogbe za 100mln. Pisanie, że Mourinho jak rozpieszczony bachor, najdroższe transfery he, Mourinho chciał obrońcę Boatenga Tobiego faktycznie cena max ok 40 mln, Maguaiera 60mln, lepiej było kupić rok później za 80mln, i mówiąc że to wina Mourinho bo nie chciał przepłacać he On domagał się obrońcy wręcz błagał, więc kolejny farmazon. Ja mu życzę wszystkiego najlepszego, ubolewam, że nie został w United, ponieważ on i Guardiola mają podobny bilans trofeów i są najlepsi, Klopp konkretny ale jeśli chodzi o trofea to musi jeszcze bardzo dużo wygrać.
» 20 listopada 2019, 16:37 #81
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 17:57

A po co he, miałbym się zakładać he z fusów nie wróżę, masz takie he zdanie o nim ja mam inne he.

Dla mnie to zawsze będzie przereklamowany szkoleniowiec z topornym stylem i żenującym podejściem do innych, który miał szczęście trafiać do bogatych klubów, sukcesy tam, gdzie była tylko wybitna paczka zawodników, a gdzie coś tworzyć trzeba to już tak różowo nie było:
Porto - zebrali świetną generację zawodników, finansowy gigant na swoim podwórku w tamtym czasie i ze świetnym skautingiem w ameryce południowej i łacińskiej.
Chelsea - odrodzenie pod rządami Romka, który jak szalony sypał kasą na prawo i lewo.
Inter - w tamtym czasie również nie żałowali na transfery.
Cały piłkarski świat poszedł do przodu, Mou zatrzymał się w rozwoju.
Real - tu chyba zbędny komentarz o ich wydatki, kadrę itd..
Powrót do Chelsea gdzie kranik z kasą przykręcony już był i wyszło oblicze specjalisty.
Nieszczęsny epizod w United, wywalenie kasy w błoto na początku, później zarząd przyżydził na transfery i szczęśliwe pogonienie z klubu.

Tak pogbę to mu Ed siłą wciskał... Perisić wiek przedemerytalny teraz 50mln za 2 sezony trzeba znowu wydać tyle lub więcej. to samo tyczy się Boatenga i Tobiego - krótkoterminowe rozwiązania, które by miały ratować tylko nazwisko Mou, dzięki takim poczynaniom jest w topie 'najwięcej wydających trenerów'.
Tak rozpieszczony bachor - nie dostał zabawek, to się żali w mediach, że to zarząd jest 'beee', byle wybielić swoje nazwisko.

Ty masz takie zdanie i życzysz mu najlepszego i masz prawo do tego, jak i ja mam prawo mieć inne i życzę, żeby kolejny raz został pogoniony z klubu.
» 20 listopada 2019, 17:55 #80
Clsco: Ciekawe co z transferami. Dobrze wiemy że Jose lubi wydawać, czego nie można powiedzieć o władzach kurczaków.
» 20 listopada 2019, 13:29 #79
PrzemoIgor: Nareszcie, ta liga potrzebuje Jose. Byłem na niego wściekły, przeklinałem, ale zawsze będę mu kibicował.
» 20 listopada 2019, 13:15 #78
jenck: Dobry ruch? Zły? Zobaczymy w tym sezonie.
» 20 listopada 2019, 13:02 #77
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 12:46

Nagle jakis fanklub Mourinho sie tu zrobił. Byl u nas to każdy go wyzywaly i chciał zwolnienia, teraz jest u kurczaków to, każdy twierdzi, że cuda na kiju zrobi i bedzie wygrywal wszystko. Co za hipokryzja.
Typowy uzytkownik DP cudze chwali swego nie zna :)
» 20 listopada 2019, 12:45 #76
Wirus: Ja zawsze byłem za Mourinho. Cieszyłem sie jak do nas przyszedł i tylko żałowałem, że nie przyszedł od razu po SAF'ie. Jak go Ed zwolnił, to pisałem, że powinien wywalić Pogbe, a nie Jose.
» 20 listopada 2019, 13:01 #75
Pezet: Stary tu ludzie czasem płaczą ze Felle i Smołą wiec wiesz ..
» 20 listopada 2019, 13:16 #74
Clsco: Ludzie tu opłakują remis z liverpoolem 1:1
» 20 listopada 2019, 13:27 #73
RedsFan: Co racja to racja. Ja sam lubiłem Mourinho, ale juz pod koniec wiedziałem, że nie ma sensu żeby u nas został. W tym momencie to juz chyba nie ma drużyny na topie w, której taki menager jak Mou nie mial by problemów z piłkarzami, którym ewidentnie brakuje Cohoes i nie chcą wykonywać poleceń bo sami wiedzą lepiej. Ps dalej czekam na sprzedaż wirusa
» 20 listopada 2019, 14:22 #72
PogbaKingOfMANU: A ja jestem fanem zarówno Pogby, jak i Mou :D i cieszę się ze taki gościu wraca do PL, będzie się działo, to top trener.
» 20 listopada 2019, 16:09 #71
pOLEw: Redsfan zorientował się że na DP są ludzie którzy doceniają warsztat Mourinho. Niektórzy wiedzieli to juz dawno, inni przekonali się gdy zobaczyli wyniki Ole :) Pozostali którzy nadal tego nie widzą to trolle.
» 20 listopada 2019, 16:22 #70
ruffnecky: przesadzasz, a Ole też nie taki zły i może jako kibic klubu zacząłbyś mu kibicować? ;)

ja tam kibicowałem Mourinho gdy był trenerem United, kibicuję Olemu bo jest trenerem United, wcześniej kibicowałem Van Galowi gdy był trenerem United... może Moyesowi kibicowałem mniej, ale z drugiej strony nie zazdrościłem mu głębokiej wody na jaką go wrzucono...
Wpływu na to kto będzie kolejnym trenerem United i kiedy nie mam żadnego - kimkolwiek by nie był, będę mu kibicować bo innego United nie będzie :)
» 20 listopada 2019, 19:06 #69
maklo9: to co teraz matic i lukaku do totkow ?
» 20 listopada 2019, 12:37 #68
grzeho16: Nagle wszyscy wieszczą sukces w Totenhamie. Tak samo jak to robili gdy wracał do Chelsea, tak samo jak wtedy gdy przychodził do nas... Moim zdaniem to będzie tak - najpierw efekt nowej miotły - Totenham gra jak odmieniony. Potem przyjdą słabsze mecze i ledwo dociągną ten sezon do końca powiedzmy na 5-6 miejscu. Następnie w miarę dobry drugi sezon, a w trzecim wiadomo standardzik :)
» 20 listopada 2019, 12:34 #67
GS8GS: Czy dobrze myślę że z dniem dzisiejszym znika z listy naszych płac czy nadal będzie dostawał wypłaty to końca kontraktu?
» 20 listopada 2019, 12:34 #66
pilchu: Jose dostał odprawę do końca kontraktu więc to chyba nic się nie zmienia.
» 20 listopada 2019, 14:16 #65
marjo: haha włóczęga.. znowu go wygnają
» 20 listopada 2019, 12:27 #64
Luk: Myślę że te obietnice przestały mieć znaczenie jak to wygwizdali w meczu z nami.
» 20 listopada 2019, 12:42 #63
ruffnecky: Luk, w sumie racja.
» 20 listopada 2019, 13:10 #62
MaciasDevil: Boje się że 4 grudnia skończymy jak Chelsea z nami na początku sezonu.
» 20 listopada 2019, 11:53 #61
ruffnecky: Z całym szacunkiem dla Olego, obawiam się, że Mourinho za punkt honoru postawi sobie wygranie męczy z nami i Chelsea i przy jego warsztacie dostaniemy kilka bomb z kontry sami co najwyżej strzelając na wiwat. Obym się mylił :)
» 20 listopada 2019, 13:11 #60
pilchu: Przede wszystkim Jose zna znasz zespół i jego mocne oraz słabe strony. Zna zawodników i ich słabości i wykorzysta to. Moim zdaniem zatrudnienie Jose to świetny ruch ze strony Spurs.
» 20 listopada 2019, 14:18 #59
United89: Zaraz się zaczną kłótnie jose z zawodnikami i straci szatnie,może nie odrazu ale tak będzie. 4 grudnia do nas zawita :)
» 20 listopada 2019, 11:44 #58
trikos: nikt tak nie zamykał nam mordeczek jak Jose i łysy z city ;)
» 20 listopada 2019, 12:09 #57
Diabelred: Teraz wiadomo czemu tak nagle zwolniony zostal Pochettino. Dobry ruch ze strony Levego, ladna gre, pewne miejsce w top 4 juz mieli, pora by w koncu cos dodac do gabloty, a jakby nie patrzec Portugalczyk ma patent na wygrywanie. Patrzac na City, LFC i skapstwo Levego to pomimo calkiem silnej kadry o majstra bedzie mu ciezko walczyc, ale jakis krajowy puchar powinien dac Tottenhamowi. Ciekaw jestem jak dlugo tam sie utrzyma(czy tradycyjnie wyleci w 3 sezonie) no i czy wyciagnal jakies wnioski. Chelsea, MU, Tottenham, niezly obiezyswiat sie robi z Portugalczyka.
» 20 listopada 2019, 11:42 #56
slaff: widze że nagle Jose to dobry fachowiec jeden z najlepszych haha serio? u nas przypominał kupił 7 graczy i jak to wygladało wie każdy. Co do tego że w Tottenhamie jest charakter który lubi? no pokazali to w tym sezonie wywalając trenera który wprowadził ich na salony. Jose to szczwany lis i na pewno bedzie wesoło, zapewne Tottenham zacznie grac inaczej ale czy to wyatsrczy żeby coś wygrać? nie jestem pewien.
Okaże się za kilka miesiecy ale przeczuwam że o tej samej porze za rok bedą piersze zgrzyty
» 20 listopada 2019, 11:39 #55
NoName: Jeśli Totki nagle zaczną grać bardzo dobrze po przyjściu Mourinho, to będzie to oznaczało tylko jedno - że znowu trafił na szatnię, która zwalnia trenerów i takie to charaktery, ale skoro Jose miał takie już w paru robotach, to może zdążył już takich polubić.
» 20 listopada 2019, 12:21 #54
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 11:22

"Mourarz to wypalony trener, którego nikt nie chce, nie to co Poche, aktualnie jeden z najlepszych" - oh wait... :D
» 20 listopada 2019, 11:22 #53
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 13:17

Sio trolu, pół roku na koncie i już się prosisz o kolejnego bana
» 20 listopada 2019, 13:15 #52
Muzyk07: Powiem tak mogę się założyć że zdobędzie ligę mistrzów lub mistrza ale też mogę się założyć o to że za 3 lub 2 lata znowu wyleci tak jak to miało w każdym jego klubie
» 20 listopada 2019, 10:58 #51
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 11:32

zdobywając po drodze mniejsze lub większe trofea, no cóż, najwyraźniej Levy musiał się gęsto tłumaczyć za brak trofeów u Pochettino, stąd te dosyć nerwowe ruchy
» 20 listopada 2019, 11:32 #50
jaratkow: No to może kupi od nas Pogbe... ;-)))

A tak serio to będę trzymał kciuki za Mourinho. Mam wrażenie, że wina za to że u nas mu nie wyszło nie leży w 100% po jego stronie. Natomiast całą odpowiedzialność wylano na jego plecy.
» 20 listopada 2019, 10:29 #49
ruffnecky: i tutaj się z Tobą zgodzę, analogicznie jak postąpiono z Van Gallem - przez lata Woodward indolencję własną i swoich zaufanych ludzi maskował zwolnieniami trenera.
» 20 listopada 2019, 11:33 #48
Pezet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 10:26

Już widzę te płacze ze nie dostał tego czy tamtego piłkarza : ) . Będzie napewno weselej w lidze I śnij
» 20 listopada 2019, 10:26 #47
Pezet: * I sink
» 20 listopada 2019, 10:28 #46
trikos: No kurde bardzo mocny ruch ze strony Kogutów.

Jose przejmuje bardzo ciekawy projekt, mocną wyrównaną kadrę no no...
» 20 listopada 2019, 10:17 #45
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 10:12

Moim zdaniem Tottenham źle postąpił zwalniając Poche, trener który im dużo dał przede wszystkim w europie. Mou może poprawi ich sytuacje ale za to szybko straci szatnie.
» 20 listopada 2019, 10:12 #44
Olo13: Nie straci szatni bo tam piłkarze maja charakter a nie to co w united.
» 20 listopada 2019, 11:00 #43
Muzyk07: Tak np alli rose rzeczywiście same mocne charaktery
» 20 listopada 2019, 13:59 #42
Wirus: Uważam, że Mourinho może odnieść sukces w Tottenhamie. Może nie mistrzostwo na już, ale TOP4 jest w jego zasięgu. Ma tam piłkarzy jakich lubi, np. Alderweireld i Vertonghen silni środkowi obrońcy. Rose wybiegany lewy obrońca. Ndobele, Dier, Alli, Son walczaki. Eriksen (jak zostanie) magik i Kane wysoki silny napastnik
» 20 listopada 2019, 09:50 #41
rvn10: Może ale nie musi.
» 20 listopada 2019, 10:15 #40
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 10:22

Bardzo dziwne porównanie. Może ale nie musi, to tak samo można było napisać do OGS jak do nas przychodził.
Mourinho objął Tottenham wg mnie po to, żeby sie odegrać na nas, a zwłaszcza na Edzie, żeby pokazać mu jaki błąd popełnił zwalniając go, no i oczywiście to, że to klub z Anglii, a w Anglii Mourinho mówił, że czuje sie najlepiej
» 20 listopada 2019, 10:20 #39
rvn10: Ja bym z góry nie zakładał że już wskoczy do top4 z Tottenhamem i pokaże United i Edowi jak się mylili. Ciekaw jestem jak dogada się z Levy w sprawie tranferów. Będe śmiał jak wyda 300 baniek a potem zniszczy szatnie.
» 20 listopada 2019, 10:25 #38
Wirus: U nas jak dostał skład, to był to już skład przewietrzony przez Moyesa i LVG. W Totkach ma bardzo dobry skład, jakościowo lepszy niż nasz teraz, głównie złożony z walczaków których lubi. Jak ich dobrze poukłada, to będą mega groźni.
» 20 listopada 2019, 10:32 #37
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 11:16

Wirus,

,,Mourinho objął Tottenham wg mnie po to, żeby sie odegrać na nas, a zwłaszcza na Edzie, żeby pokazać mu jaki błąd popełnił zwalniając go"

Nie bylo wynikow, stylu gry, brak perspektyw na poprawe i wiekszosc pilkarzy byla przeciwko niemu niby gdzie tu blad Eda? Mourinho to inteligenty gosc, takze raczej spodziewal sie co go czeka wczesniej czy pozniej.
» 20 listopada 2019, 11:03 #36
Wirus: Diabelred Zgadzam sie, ale dlaczego tak sie stało jak wcześniej wywalczył 2 miejsce w lidze ? Bo Ed uznał, że ma dobry skład i nie potrzeba wzmocnień które tak bardzo chciał Mourinho. Jakby miał wsparcie Eda i dostał te transfery co chciał np. Maguire i sprzedaż Pogby (np z wymianą za Kroosa), to jestem pewien, że wyniki byłyby o mega lepsze.
» 20 listopada 2019, 11:19 #35
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 13:09

Szakalakafou,

Majac na mysli brak wynikow, chyba logiczne, ze mialem na mysli 3 sezon, gdzie w grudniu bylo -11 do 4 miejsca i ujemny bilans. Taka dola trenera, ze to jego, a nie pilkarzy rozlicza sie go z tego co tu i teraz, a nie z tego co bylo wczesniej. Zobacz sobie na przyklady Ranierego w Leicester czy Pochettino oni takze sie nie ostali, pomimo, ze sezon wczesniej wykrecili wyniki ponad mozliwosci ich klubow.

,, trudno zbudować styl, jeżeli Ed nie potrafi załatwić transferów o które prosił Jose, Freda kupił Woodward, a nie Jose. W trzecim sezonie księgowy nie zrobił nic na rynku. Ten trzeci sezon w którym właśnie Jose miał rozpocząć zmianę stylu na bardziej ofensywny, był pierwszym bez poważnych transferów. Mourinho miał idealny plan odbudowy United, dwa pierwsze sezony miały być przejściowe, powrót do LM, jakieś mniejsze trofea, a trzeci miał być pierwszym w którym realnie zacznie bić się o tytuł, tymczasem co zrobił Woodward? Nie dał mu najważniejszych wzmocnień na środek obrony i prawe skrzydło.''

Ed zawalil okno i nie da sie temu zaprzeczyc. Jednak wczesniej w ciagu 3 okienek(2 letnie i jedno zimowe) Mourinho dostal naprawde jakosciowych grajkow i jesli druzyna po 2,5 roku pracy trenera jedyne co potrafi w czasie meczu to lagi na roslego napastnika i liczenie na indywidualne umiejetnosci grajkow, to cos tu jest nie tak. Czy widziales w naszej grze jakies wycwiczone schematy, jakas gre w trojkatach, wymiane pozycji? Tak na prawde od odejscia SAFa tylko za van Gaala bylo widac jakies zalazki stylu gry.

,,Którzy? Bo jakoś większość z nich chwali sobie go jako trenera, a nie mają w tym żadnego interesu już po jego odejściu. Chyba za dużo pismaków się naczytałeś. Z Mou problem mają tylko takie gwiazdeczki jak Pogba i Martial, którym się nie chce biegać po boisku, bo Jose nie znosi takich piłkarzy, którzy nie wspierają zespołu w obronie.''

Fajnie, ze go chwala w wywiadach, jednk licza sie czyny, a nie slowa. Jesli serio uwazasz, ze:

- masowo tracone bramki przez obroncow po bledach jak na jakims orliku
- De Gea wpuszczajacy tyle baboli ile wczesniej przez kilka sezonow
- Lukaku, ktory wczeniej dobre dosrodkowania na glowe wykanczal z zamknietymi oczami nagle wali wysoko ponad bramke
- ciagle odpuszczajacy krycie swojej strefy Matic
- praktycznie zerowe zaangazowanie i chec walki o przyszlosc trenera, ktorego niby wiekszosc popierala
- po odejsciu Mourinho nagle kazdemu zachcialo sie grac i punktowalismy przez te dwa pierwsze miesiace pracy Ole jak druzyna walczaca o majstra

sa dzielem przypadku, to nie mam pytan :D

Pisalem to juz kiedys i powtorze po raz kolejny, gdyby tu chodzilo tylko o Pogbe i Martiala, a nie o wiekszosc druzyny, to jestem pewny, ze nie zaliczylibysmy tak dramatycznego zjazdu w dol w tym trzecim sezonie i mozliwe, ze nadal pracowalby u nas Portugalczyk. Cos w tym Mourinho musi byc nie tak, skoro pilkarze po jakims czasie maja go juz dosc, bo to nie przypadek, ze bylismy juz trzecim z rzedu klubem, gdzie grajki ewidentnie graja na jego zwolnienie w trzecim sezonie pracy.

Swoja droga za kazdym razem jak dyskutuje z jakims obronca Mourinho, to mam wrazenie, ze to ja zyje w jakims alternatywnym swiecie, a w rzeczywistosci w tym 3 sezonie walczylismy o majstra, grajac piekna dla oka pilke i tak na prawde Portugalczyk nie zostal zwolniony za slabe wyniki, brak perspektyw na poprawe i zla atmosfere w szatni(co potwierdzili pozniej miedzy wierszami zreszta sami zawodnicy), ale dlatego, ze to byl rozkaz Pogby. :D

Tyle ode mnie w temacie Mourinho.
» 20 listopada 2019, 13:05 #34
DevoMartinez: Diabelred: no ale właśnie zyjesz w jakiejs alternatywnej rzeczywistosci bo wyniki były takie jakich zaden inny menager poi SAFie tu nie miał. I to są suche fakty. To, ze Mourinho nie dostał tu wsparcia przed trzecim sezonem od Woodwarda to też są fakty, To, ze Mourinho ostrzegał, że to będzie mega cięzki sezon to też fakt. To, że miał konflikt z leniami (nie wnikam co było jego powodem) to też fakt. Nie pozbawia się Pogby opaski kapitańskiej bez powodu i nie sadza się takiego zawodnika na ławke bez powodu.Zgodzę się jedynie, ze stylu nie było ale cięzko o styl jak zawodnik wokol ktorego chciałes budowac zespół sabotuje twój plan i trzeba rzezbic jak się tylko da, żeby wyciągnać jakieś wyniki. Trzeci sezon to już kumulacja wszystkiego. Zmęczenie materiału i po jednej i po drugiej stronie do tego brak okresu przygotowawczego po MS, zaginięcie Martiala i olanie powrotu do USA, złapanie kg przez główne żądło Utd - Lukaku i efekty znamy. Na pewno nie pomogl charakter portugalczyka - mówi co myśli, nie obawia się skrytykować, nie głaszcze po głowie, wymaga pracy i postawy męskiej nie chłopięcej od zawodników. A czasy mamy takie, że facecie chodzą częściej w rurkach i futrach niż w dzinsach.
» 20 listopada 2019, 13:27 #33
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 14:06

Święta racja. U nas sie promuje leni i panienki w stylu Pogby, Martiala. Nawet jak dobrze coś grają w paru meczach, a później piach i powie im sie prawde, to wielkie fochy.

Jakby takiemu Lewandowskiemu, Vardy'emu (nie wiem jak odmienić) czy komuś innemu z piłkarzy z tzw starszej daty ale silnym charakterem Mourinho powiedział coś, że ma poprawić, to by zacisneli zęby i zapierniczali ostro. No ale u nas są płaczki, którzy lecą do Eda na skarge
» 20 listopada 2019, 14:05 #32
NoName: 'Ten trzeci sezon w którym właśnie Jose miał rozpocząć zmianę stylu na bardziej ofensywny, był pierwszym bez poważnych transferów. Mourinho miał idealny plan odbudowy United, dwa pierwsze sezony miały być przejściowe, powrót do LM, jakieś mniejsze trofea, a trzeci miał być pierwszym w którym realnie zacznie bić się o tytuł'
Skąd tak dobrze wiesz, co Mourinho miał w planach?
» 20 listopada 2019, 14:23 #31
Pezet: Moim zdaniem uja tam ugra . W 2015 mówił ze kocha fanów Chelsea nie moglby pracować w innym londyńskim klubie . Hipokryzja level hard .
Jako trener tez dinozaur z wybujałym ego . Nie widzę go tam . Szkoda bo dość lubialem Spurs . Nie życzę im zle ale mysle ze ten związek długo nie potrwa
» 20 listopada 2019, 09:49 #30
Mati0074: Jest tez czlowiekiem i potrzebuje pracy do zarabiania pieniedzy. Wybiera oferte ktora jest najkorzystniejsza dla niego samego i jego rodziny (ktora ciagle mieszka, uczy sie w londynie). Raczej kierowal sie rodzina bo gdyby nie ona to rownie dobrze by poszedl do Bayernu czy Borussi gdyby go chcieli tylko pytanie kto da rade zyc bez rodziny?
» 20 listopada 2019, 10:08 #29
NoName: Spokojnie, samej odprawy od nas dostał tyle, że jemu i jego żonie starczy to na godne życie do... do końca ich życia, a i na studia dla córki, a i jeszcze zostanie, a jeszcze odprawy z poprzednich klubów, wielomilionowe pensje przez wiele lat, wystąpienia w TV, reklamy...
» 20 listopada 2019, 12:13 #28
DevoMartinez: Zycze mu powodzenia. Dla nas chciał dobrze, zawsze z szacunkiem. Niestety rozbił się o mur Zarząd+ego Pogby.
» 20 listopada 2019, 09:40 #27
» 20 listopada 2019, 16:26 #26
deiks: King is back :)
» 20 listopada 2019, 09:37 #25
Charles: Haha 😂 Jose wraca zabić kolejny zespół. Udało się z Chelsea, udało się w United. Uważam, że Ole powinien mocno się przyglądać teraz Harremu Kaneowi, bo gwarantuje wam, że ten zespół będzie w rozpadzie.
» 20 listopada 2019, 09:34 #24
SiYamabushi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 09:41

A ja myślę sobie, że Jose zaprowadzi ich na sam szczyt.
» 20 listopada 2019, 09:41 #23
Sheep: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 09:31

Wow Jose zrobi w totkach robote tam skład ma idealnie pod niego
» 20 listopada 2019, 09:30 #22
Chestnut: W lato będzie zabawnie jak mu nikogo nie kupią. Straci robotę już w drugim sezonie.
» 20 listopada 2019, 09:35 #21
sisinho: @Chestnut

Spokojnie, wbrew pozorom ma mniej szrotu niż miał w United, wystarczy wymienić 1-2 pozycje i tyle. U niego ma kto strzelać, kto rozgrywać, ma skrzydła z prawdziwego zdarzenia, dwóch dobrych ŚO i lewego obrońce.
» 20 listopada 2019, 10:05 #20
Chestnut: Skład ma bardzo dobry. Pytanie, czy wszyscy będą mu pasować i nie zrobi takiego czegoś jak w Chelsea, że sobie posadzi najlepszego zawodnika dwóch poprzednich sezonów Matę.
» 20 listopada 2019, 10:13 #19
RedsFan: Haha serio lol to niezłe roszady w PL ostatnio.
» 20 listopada 2019, 09:29 #18
RedDan: Ibrahimovic do Tottenhamu i pozamiatane.
» 20 listopada 2019, 09:29 #17
Dejfmi: No to cóż, trzymam kciuki za mojego ulubionego trenera :)
» 20 listopada 2019, 09:26 #16
RedDan: Ja również :D
» 20 listopada 2019, 09:27 #15
DailySmoker: Ja go akurat nie bardzo lubię, ale też mu życzę jak najlepiej:) tylko oczywiście nie z nami
» 20 listopada 2019, 09:48 #14
Mati0074: Mysle ze Jose ma cos do udowodnienia po ostatnim sezonie w chelsea jak i po okresie w United. Ja tam goscia lubie i jak niektorzy mysle ze szybciej totki cos ugraja z Jose za sterami niz United z Ole nawet po 10 oknach transferowych
» 20 listopada 2019, 09:26 #13
RedDan: Też go lubię i będzie trochę bolało śledzenie ligi.
» 20 listopada 2019, 09:27 #12
RedDan: Ale zacznie się rzeź. Teraz będzie trzeba śledzić i KFC.
» 20 listopada 2019, 09:13 #11
SiYamabushi: Powodzenia Jose.
» 20 listopada 2019, 09:12 #10
Me89v2: Pożyjemy zobaczymy czy i co Jose z nimi ugra. Oni nie mają nawet dobrego dp do murarki :) ich skład stworzony jest pod ofensywne granie
» 20 listopada 2019, 09:09 #9
Dejfmi: z tym defensywnym to żartujesz? Sissoko, Wanyama, Dyer - do wyboru do koloru, każdy pod murarke
» 20 listopada 2019, 09:25 #8
Me89v2: Ale każdy jakościowo średni
» 20 listopada 2019, 09:32 #7
Muzyk07: Powiem tak mogę się założyć że zdobędzie ligę mistrzów lub mistrza ale też mogę się założyć o to że za 3 lub 2 lata znowu wyleci tak jak to miało w każdym jego klubie
» 20 listopada 2019, 09:03 #6
Widziwoj: Powinienem mieć status eksperta na tej stronie. Prognozowalem powrót Mourinho jako nowy menedżer Tottenhamu:-) Osobiście się cieszę, że Jose wraca do Premier League, gdyż liga bez niego to już nie to samo. Niestety to złe wieści dla Manchesteru United. Mourinho warsztatem zjada Solskjaera ( i tylko niech nikt nie pisze głupot, że jest inaczej )
» 20 listopada 2019, 09:03 #5
DevoMartinez: Może warsztatem zjada ale pytanie czy potrafi zmotywować, natchnąć swoich piłkarzy i ich "kupić" do swojej wizji futbolu. Druga sprawa współpraca Jose - Levy. Dwa mocne charaktery, z czego drugi nie skoro do wydawania dużych kwot...
» 20 listopada 2019, 09:39 #4
Pilosz: To teraz patrzcie jak Tottenham zacznie wymiatać
» 20 listopada 2019, 09:03 #3
RoniBarca: szkoda, wolałbym Jose w United!
» 20 listopada 2019, 09:01 #2
Xchrisx7: Jeśli dostanie pełne zaufanie i wsparcie zarządu to jest w stanie doprowadzić koguty na szczyt.
» 20 listopada 2019, 08:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.