Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pochettino zwolniony, Tottenham na Old Trafford z nowym menadżerem

» 19 listopada 2019, 21:05 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Mauricio Pochettino we wtorek przestał być menadżerem Tottenhamu Hotspur. Oznacza to, że Koguty 4 grudnia w starciu z Manchesterem United na Old Trafford poprowadzi nowy menadżer.
Pochettino zwolniony, Tottenham na Old Trafford z nowym menadżerem
» Mauricio Pochettino był menadżerem Tottenhamu Hotspur przez 5 lat
Pochettino był szkoleniowcem Kogutów od 2014 roku. Z londyńskim klubem w sezonie 2018/2019 dotarł do finału Ligi Mistrzów.

„Klub może poinformować, że Mauricio Pochettino i jego sztab szkoleniowy składający się z Jesusa Pereza, Miguela D’Agostino i Antoniego Jimeneza zostali zwolnieni z pełnionych obowiązków” – czytamy w komunikacie opublikowany przez klub z Londynu.

Daniel Levy, prezes Tottenhamu dodaje: – Z dużą niechęcią dokonujemy tej zmiany i nie jest to decyzja, którą zarząd podjął łatwo i pochopnie.

– Niestety wyniki na krajowym podwórku pod koniec ostatniego sezonu i na początku obecnych rozgrywek były niesamowicie rozczarowujące. To sprawiło, że zarząd podjął trudną decyzję. Ta jest jeszcze trudniejsza, biorąc pod uwagę pamiętne chwile, które zapewnił nam Mauricio i jego sztab szkoleniowy. Robimy to natomiast w najlepszym interesie klubu.

– Mauricio i jego sztab zawsze będą częścią naszej historii – stwierdza Levy.

Nazwisko następcy Mauricio Pochettino w Tottenhamie na razie nie jest znane.

Mecz Manchester United vs Tottenham Hotspur zaplanowano na środę 4 grudnia na godzinę 20:30.


TAGI


« Poprzedni news
Premier League: Którzy piłkarze United przebiegli najwięcej kilometrów?
Następny news »
Jose Mourinho nowym trenerem Tottenhamu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (95)


Czarny82r: W lidze angielskiej niestety tak się dzieje.
» 21 listopada 2019, 09:30 #92
soldier: Wygraliśmy ostatnie 3 z 4 meczy a niektórzy chcą TERAZ zmieniać Solkjaera na Pochettino...
» 21 listopada 2019, 09:09 #91
Fenek: Grubo. Szkoda chłopa.
» 20 listopada 2019, 14:31 #90
izbinho: A teraz zobaczcie na komentarz o 8:10
» 20 listopada 2019, 14:26 #89
N17: Ja wiem, że Ole, tradycja, dna, budowanie drużyny, zaufania, bla bla bla...

Chcę jutro widziec Pochettino podpisujacego kontrakt z nami.
» 20 listopada 2019, 12:36 #88
JasnaLiryka: To nie budź się wcale :D
» 20 listopada 2019, 13:06 #87
smutny87: Smiech
» 20 listopada 2019, 13:44 #86
RedsFan: Ja bym chciał, żeby na swiecie zapanował pokuj :D
» 20 listopada 2019, 14:25 #85
dev13: Teraz tylko czekac na angaz Pochetino w United ;)
» 20 listopada 2019, 12:11 #84
Ronal: Zarząd Tottenhamu myśli, że może nie wydawać pieniędzy i wygrywać. Tak to nie działa. Pochettino to naprawdę mega trener i będzie rozchwytywany przez wiele klubów, teraz gościu jest na topie. Naprawdę osiągnął więcej, niż przeciętny trener byłby w stanie nawet z większym budżetem. Przecież w tym klubie nie było ostatnio żadnych znaczących transferów i nie wiem co ma tutaj zdziałać nagle Jose?
» 20 listopada 2019, 10:58 #83
ro7: Dziwi mnie to zwolnienie. Ledwo dwa punkty mniej od nas. Kryzys jest, ale bez przesady. W maju był finał LM! 3 miesiące temu każdy klub dałby się pokroić za Pochettino, teraz wypad.

Według mnie Pochettino odpocznie od piłki do końca sezonu. I później przejdzie... do nas. Bo Solskjear na pewno nie osiągnie już w tym sezonie niczego co zagwarantuje mu pracę w następnym sezonie. To już jest niemożliwe (mamy o 4 punkty za mało w lidze by realnie walczyć o miejsca 3-4) .

Do Realu nie pójdzie. Bo nagle Real jest liderem w lidze hiszpańskiej - szok jeśli pamiętamy serię porażek i kompromitacji - ale ta liga jest po prostu taka słaba, że tam można nic nie grać, kompromitować się i być w grze o mistrzostwo.

Do Bayernu? Czy Bayern weźmie trenera, którego "nieudolny" poprzednik niedawno ograł 7:2. Nie sądzę. To wyglądałoby co najmniej dziwnie.
» 20 listopada 2019, 10:35 #82
NoName: Że co? W poprzednim sezonie pod koniec grudnia mieliśmy jakieś 10 punktów straty do top4 i w marcu już ich dogoniliśmy, a to że ostatecznie nie zakwalifikowaliśmy się do LM to wynik tego, że sami daliśmy ciała, a teraz mamy podobną stratę i miesiąc więcej czasu na odrobienie strat i mamy o 4 za mało, żeby realnie walczyć o top4?
» 20 listopada 2019, 11:59 #81
ro7: Inna sytuacja. W tamtym sezonie mieliśmy nowy oddech w grudniu bo przyszedł nowy trener. W tym tego nie będzie. A końcówka poprzedniego sezonu to była jakaś parodia, wszyscy "musieli wygrać ten mecz" i go przegrywali. I my też.

Inaczej mówiąc, ciężko wierzyć by ta drużyna grała lepiej, miała taki okres zwycięstw jak rok temu, po okresie przygotowawczym - to co najlepsze powinno być w sierpniu, wrześniu i październiku.
» 20 listopada 2019, 16:18 #80
NoName: Sytuacja jest inna o tyle, że na tym etapie sezonu rok temu nie było dosłownie żadnych pozytywnych znaków, potem przyszedł Ole, na chwilę się poprawiło, ale końcówka - jak mówisz - też beznadziejna. Teraz poza kilkoma meczami nasz gra wygląda nieźle, kilka razy mieliśmy rywali na widelcu i wypuszczaliśmy to, ale poza tym ostatnio i gra i skuteczność się poprawiają, więc jest szansa, że będziemy regularnie punktować, a nie tylko czasami jakieś zrywy, a potem przez kilka tygodni lipa.
» 20 listopada 2019, 19:07 #79
R3dSidePower: NOWY ODDECH?? ROZwala mnie takie pie...o szopenie, jak grali na zwolnienie Mou to byli ci sami piłkarze,co oni mentosy jedza ze nowy oddech złapali,?? pieprzysz głupoty za przeproszeniem, zaczeli grać na miare swoich możliwości jak dostali co chcieli(zwolnienie Mou) i czy przyszedłby Ole czy Rysio z wilkowa było by tak samo.
Końcowka wiadomo zajechani .
Jesteśmy teraz na fali i oby piłkarze wykorzystali pewność siebie co nabyli przy tej krotkiej serii,a nam pozostaje trzymać kciuki.
Więc nie pie....głupot o jakims nowym oddechu chłopie/chłopcze
» 21 listopada 2019, 16:52 #78
Seszele: Ludzie, spójrzcie na tabelę.
Gdzie jest Tottenham, a gdzie Manchester United...
Ja rozumiem, dzieli Nas zaledwie kilka punktów, ale gdyby Pochettino miałby być zbawcą, to plasowałyby się nieco wyżej, i to na dodatek z pewniejszym dorobkiem punktowym.
Nie ma sensu stawiać na menedżera, który nie odniósł z Kogutami żadnego sukcesu przez tak wiele lat gry na angielskich boiskach!! To jest Manchester United, zaś celem tego klubu jest powrót na tron (oczywiście stopniowo!), a nie brak pucharów. Trochę powagi. Pochettino obejmie Arsenal, tak myślę.
» 20 listopada 2019, 08:47 #77
Zmorson: Patrząc tylko na ostatnie miesiące a wcześniej?
» 20 listopada 2019, 10:01 #76
Seszele: Patrzę przez pryzmat ostatnich lat. Tottenham pod wodzą Pochettino nic nie wygrał. Mówimy tutaj aż o 5 sezonach. Gdybyśmy mówili o jakimś progresie, to ok. Ale Koguty się w minionym okienku transferowym wzmocniły, a nie osłabiły, zaś tymczasem grają coraz gorzej. Biorąc pod uwagę wiele lat i brak osiągnięć, to ja się nie dziwię, że Pochettino wyleciał. To tylko dowodzi, iż nie jest to odpowiedni kandydat dla United. United musi mierzyć jak najwyżej - musi mierzyć w trofea.
» 20 listopada 2019, 11:31 #75
jenck: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 08:46

Brak zaufania do menagera w obecnych czasach jest na porządku dziennym. Chyba niestety wszędzie. Nie obserwowałem totkow jakoś szczególnie ale wydawało sie ze u nich wszystko idzie w dobrym kierunku, a tu słabszy początek sezonu i je... z dzidy. U nas to samo najpierw Moyes i pach out bo Louis będzie lepszy, był Louis to pach go bo Mou i będzie lepiej, teraz Ole i znowu ta sama gadka. Tylko ze zamiast być lepiej to jest ciągle ten sam piach. Więcej wiary i czasu potrzeba, żeby to wszystko wróciło na odpowiednie tory. Czy Ole jest wybawieniem tego nie wiem, ale wygląda ze z miesiąca na miesiąc jest jakiś progres. Zmiana menago jeśli ma pomóc to przypominam tylko że już tego próbowaliśmy...
» 20 listopada 2019, 08:45 #74
Pawelko17: Mou wraca na Old Trafford 4.12... będzie mi szkoda to oglądać...
» 20 listopada 2019, 08:24 #73
smutny87: Dlaczego? Jeszcze Mou Arsenal zaliczy i city, taka sprzedaj a wesz
» 20 listopada 2019, 08:48 #72
franiugk1: Jeśli wgl chcielibyśmy pochettino to powinniśmy zrobić tak:
Solskjaer na dyrektora(zapomniałem nazwy tego gościa od transferów)
Pochettino na trenera
» 20 listopada 2019, 08:19 #71
izbinho: Przecież on pójdzie do Bayernu...
» 20 listopada 2019, 08:10 #70
RoniBarca: Mou poprowadzi Koguty, dostałem wiadomość na apke!
» 20 listopada 2019, 08:10 #69
izbinho: Jest już oficjalnie
» 20 listopada 2019, 08:18 #68
manutdfan89: Pochettino szybko znajdzie nowego pracodawcę. Myślę, że to drużyna z Anglii.
» 20 listopada 2019, 08:10 #67
PrzemekGda: Czyli Mou wroci 04.12 na OT:)))))
» 20 listopada 2019, 07:55 #66
RoniBarca: brać go !!
» 20 listopada 2019, 07:54 #65
mrm86: .....
» 20 listopada 2019, 07:49 #64
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.11.2019 07:30

Najlepsze na tej stronie, a zarazem najsmutniejsze to fakt, że jak zwalniaja u nas trenera, który cos zdobył z nasza drużyna to każdy krzyczy " i dobrze wkoncu pozbywamy sie wirusa, beznadziejny trener", a jak odchodzi Pochettino, który jeszcze nigdy nic nie zdobyl (z calym szacunkiem do niego bo jest dobry, ale niczego jeszcze nie osiagnal) to sa ochy i achy "jak to taki świetny trener... Będą żałowali, że go zwalniaja" Mam nadzieje że gdzie indziej bedzie mu dane sie wykazać i wkoncu cos do gabloty wpadnie, ale jak narazie to tylko dobry Menager. Ps. I te argumenty o OGS, że jeszcze nic w trenerce nie osiagnal i lepiej zmienic na Poche, który na ta chwile osiagnal niewiele wiecej :)
» 20 listopada 2019, 07:27 #63
P5YcHoOo: Wydaje mi się że takie myślenie bierze się z tego, jak kojarzymy tych menadżerów. Zobacz sobie jak konfliktowy był u nas Mou, jak groteskowy VG. Moysa nie pamiętam jaki był, bo to był krótki okres w którym życiowe zakręty nie pozwoliły na fascynowanie się piłką. Natomiast wracając do meritum, Poche, przynajmniej mnie, kojarzy się z klasą, profesjonalizmem i elegancja. Czyli jak widać zupełnie druga strona barykady. Dlatego jest zdziwienie że facet, który wyglądał bardzo profesjonalnie nagle wylatuje. A inna sprawa jest taka, że zarządy często są zapelnione dzbanami i prostakami bez najmniejszego poczucia przyzwoitości, gdzie dla mnie koronny przykładem jest Leicester i zwolnienie Ranieriego po tym jak zrobili mistrza.
Trochę długa ściana tekstu wyszła, ale jak już się napociłem to puszczam w całości.
» 20 listopada 2019, 09:59 #62
RedsFan: Masz rację. Ludzie nie patrzą na profesjonalizm i to kto co zdobył tylko bardziej na to kogo lubią. Fakt Poche ma klase i zawsze wzbudza szacumek, ale np. taki Ole wedlug mnie też podchodzi fajnie do pilki i ludzi zwiazanych z tym klubem, a jednak obrywa z kazdej strony. Dziwi mnie jak niektórzy nie potrafią dać drugiemu szansy na wykazaniesie i chcą wszystko na tu i teraz. Wydaje mnie się że kto by do nas nie przyszedl trenowac, to po kilku przegranych dostal by miliony 'noży' w plecy.
» 20 listopada 2019, 14:31 #61
Dejfmi: Dobra panowie to co tera zwalniamy Ole zatrudniamy Poche a po sezonie Guardiola ma być wolny to jego zatrudnimy. Ah ten plan :D
» 20 listopada 2019, 06:18 #60
Majkelson29: Najlepiej by teraz było żeby dołączył do United ale niestety norweskiego fachowca nie wywalą wcześniej niż na wiosnę. Do tego czasu to już pewnie dawno ktoś Poche zakontraktuje. A mogło być tak pięknie.
» 20 listopada 2019, 05:55 #59
uzio: hmm przy zmianach menadzera zawsze mozna niektórych piłkarzy wyciągnąć, zbliża się zimowe okienko więc jest okazja.
» 20 listopada 2019, 03:07 #58
Remix81: Jak go chcieliśmy po Mourinho to nie chcieli nam go oddać, a teraz go zwolnili od tak człowieka, który zrobił z nich czołową drużynę. Dlaczego teraz grają słabo? Ponieważ w poprzednim sezonie osiągnął z nimi wynik ponad stan bez wzmocnień, bo stadion budowali i trochę wszyscy tym zachłysnęli się. Nie było wzmocnień, wąską kadra wyeksploatowana na maxa poprzednim sezonem, przecież nie miał kto grać za dużo rotacji nie było. Wiadomo było, że przyjdzie kryzys, Ale to nie moje zmartwienie. Zaufała Ole i wygląda to ostatnio trochę lepiej, choć jeszcze daleko do doskonałości, lecz wydaje mi się że zwalnianie teraz Ole i zatrudnienie Pocchetino nie było by dobrym rozwiązaniem on nie ma czarodziejskiej różdżki i nie zacznie zmieniać wszystkiego w złoto.
» 20 listopada 2019, 01:00 #57
Kilerek7: Ja wolę zostać przy Ole z prostego powodu: Norweg jest legendą klubu, zna klub od podszewki i daje pozytywną atmosferę, nie ma wcale konfliktów, wszyscy gracze się lubią, mamy dużo pozytywnych osób, nawet Pogba jest normalniejszy i to jest moim zdaniem kluczem do sukcesu a nie warsztat trenerski, od tego ma Phelana co latami był przy SAFie. Ole ma szacunek piłkarzy i kibiców, daje szanse młodym, wszystko zaczyna trybić coraz lepiej, gracze tacy jak McTominay, Rashford, AWB, James czy Williams są bardzo pokorni i widać, że się wszyscy szanują i dają z siebie wszystko! Dlatego też jestem za tym, żeby pozyskiwać głodnych i młodych, a nie doświadczonych, przyszedłby taki Mandzukić i wprowadziłby chaos, to nie Ibra co ma podejście jak pedagog do młodych, z resztą Ibra to galaktyka w porównaniu do Mario. Widać w MU, że tworzy się drużyna a nie jednostki, kilka dobrych transferów i naprawdę zacznie to trybić.
» 20 listopada 2019, 00:09 #56
mrm86: Dokładnie zgadzam się cierpliwy i z kamienia ugotuje trzeba czasu przykład City i Liverpool ile budowali zespół? Kilka lat, Solskajer potrzebuje czasu nie jednego sezonu tylko 2 lub 3 a efekty przyjdą same musimy być cierpliwi... Bo jeśli to zatrybi to będziemy znów na szczycie a Solskajer może zacznie swoją erę jak Ferguson
» 20 listopada 2019, 00:17 #55
Pawlo: Jeszcze pół roku temu Tottenham za żadne pieniądze nie puściłby go do innego klubu, był tam niemal bogiem, twórcą nowej siły w Premier League, a tu widzimy, że czas w futbolu leci baaaardzo szybko. Życzę Tottenhamowi drugiej połowy tabeli, bo nie tak traktuje się takich trenerów.
» 19 listopada 2019, 23:53 #54
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 23:19

Na miejscu Edka zwolniłbym teraz Ole w trybie natychmiastowym i zakontraktował Argentyńczyka. Skończmy z tą jazdą na sentymentach. Potrzebujemy prawdziwego fachowca!
» 19 listopada 2019, 23:18 #53
Reico100: Całe szczęście, że nie jesteś na jego miejscu...
» 19 listopada 2019, 23:40 #52
Pawlo: Potrzebujemy, ale wzmocnień, bo z tą wąską i średnią kadrą nie mamy co myśleć realnie nawet na top 6, a jak ktoś myśli, że przyjdzie nowy trener i zrobi z Perreiry Iniestę to żyje w świecie gier i fantazji.
» 19 listopada 2019, 23:56 #51
mrm86: I co Argentyńczyk zacznie budować swój zespół od nowa według swojej wizji i będziemy powtarzać błędne koło po Van Galu i Mourinio i zaczynać od nowa? Solskjaer był pół sezonu, teraz jest pierwszy buduje drużynę zajmie mu to ten sezon następny i w trzecim podejrzewam że będą tego efekty nie mamy nic do stracenia.... odrazu Rzymu nie zbudowano Pochetino nie jest cudotworca że przyjdzie i zespół będzie walczył o mistrza.... Ferguson też budował drużynę chyba ze trzy lata i w pierwszym sezonie skończył chyba na 7 lub 8 miejscu.... Masz przykład City ile budowali lat zespół.Wiem że jest ciśnienie i każdy liczy na zwrot o 180 stopni ale to jest niemozliwe, potrzeba kilku zmian pierwsza to sprzedać Pogbe za jak najwięcej bo jest to człowiek który potrafi wprowadzić zła atmosferę w drużynie, i sprowadzić w te 4 okienka zima, lato, zima, lato kilku piłkarzy którzy nie żyją internetem i instagramem. Moi faworyci to piłkarze Ajaxu Ziyech , Van der Beek, i Neres, jeszcze jakiś obrońca napastnik ale z tymi nazwiskami to moje zdanie inni mogą miec swoich faworytów, fakt jest taki że nie potrzebujemy takich piłkarzy jak Bale lub blaznów typu Pogba albo Icardi czy tym podobni i inni jego pokroju którzy myślą że są wyżej niż klub i mogą wszystko, zobacz na Daniela Jamesa cichy chłopak chce grać i walczyć takich nam trzeba...
» 20 listopada 2019, 00:02 #50
RedsFan: Czyli jak Pochettino z dobrymi ogranymi zawodnikami jest na 14 miejscu to jest fachowiec, a jak my z bardzo slabymi zawodnikami, którzy dopiero powoli sie ogrywaja w nowej taktyce na 7 miejscu to Ole jest daremny hmm ciekawy tok myslenia...
» 20 listopada 2019, 07:56 #49
jmgenious: Na tej stronie to raz post okupują zwolennicy Solskjaera a raz ludzie co wyzywają go od wuefisty... Masakra
» 19 listopada 2019, 23:13 #48
DailySmoker: I jeszcze teskniacy za Mou:d
» 20 listopada 2019, 06:37 #47
JasnaLiryka: To prawda :) ale po kilku postach wiesz kto piszę by się wypowiedzieć na dany temat a kto tylko po to by prowokować głupimi tekstami :)

Niestety nie zmienimy tego. Trolling był jest i będzie :/ takie to smutne czasy. Momentami żałuję, że internet się tak mocno"rozwinął"
» 20 listopada 2019, 08:08 #46
JasnaLiryka: Dla mnie absurd. Tottenham wyszedł do czołówki dzięki niemu. Dla mnie to obecnie osłabienie dla przeciwnika. Ciekaw jestem kim go zastąpią

Choć to ważna informacja to jakże śmiesznie i fajnie zawsze poczytać :D o nadziei,że ten fakt wskaże na zwolnienie Ole i zatrudnienie Pochettino i co to się nie będzie działo
» 19 listopada 2019, 23:13 #45
bureqqq: To teraz Bayern zgarnie Pochettino, a my do końca będziemy trzymać się Ole z wizją na spadek z ligi
» 19 listopada 2019, 22:51 #44
GiGss98: Zmień nick na buraqqq ...
» 19 listopada 2019, 23:00 #43
bureqqq: A ty widzę fan człowieka co pukał żone bratu
» 20 listopada 2019, 01:11 #42
GoForWin: @bureqqq
On przynajmniej pukał, co cię boli. Dlatego jesteś podenerwowany i wylewasz swoje frustracje w internecie.
» 20 listopada 2019, 15:03 #41
Widziwoj: No to teraz Jose Mourinho w roli nowego trenera Tottenhamu wjedzie na pełnej ( wiadomo ) na Old Trafford i nauczy Ole rzemiosła. Ależ to by była historia...
» 19 listopada 2019, 22:44 #40
JasnaLiryka: Dawno dawno temu w odległej galaktyce ...
» 20 listopada 2019, 08:10 #39
kolokolo98: Szkoda Pocha. To on stworzył współczesny Tottenham, a odchodzi wyrzucony, bez żadnego trofeum, chociaż wielokrotnie było blisko.
» 19 listopada 2019, 22:44 #38
lukJakubowski: Oby za Ole nie probowali go pchnac... Bo to bylby koniec United, ktore kocham.
» 19 listopada 2019, 22:39 #37
Ybov: Ja również wole Ole, jedyna opcją dla Pochettino było przyjście za Mou. Ale wyszło jak wyszło i jest Ole.
» 19 listopada 2019, 22:57 #36
sprite1080: No to teraz o dobry wynik może być trudniej
» 19 listopada 2019, 22:35 #35
zylkos1988: Chyba nie wiesz co piszesz. Akurat Lamela jako jedyny ciągnął zespół w tym sezonie. W zeszły sezonie na wszystkich szczeblach zagrał tylko 1550 min, czyli 17 pelnych spotkań. Wręcz przeciwnie bym powiedział, otrzymywał mniej szans niż powinien
» 20 listopada 2019, 07:40 #34
RyanScholes1878: jeszcze totki beda plakac
» 19 listopada 2019, 22:02 #33
RedsFan: Ojojojj a taki trener z najwyższej półki ponoć, a mu jednak nie poszło. Szkoda mi go wsumie, bo go lubie i mial szansę odejść do ciekawego klubu w tamtym sezonie, a teraz mało jest zespołów co szukają menagera.
» 19 listopada 2019, 22:01 #32
pbskarpy: Legła zawsze szuka.
» 19 listopada 2019, 22:31 #31
Remix81: Bayern szuka
» 20 listopada 2019, 01:01 #30
welllone: Teraz to sobie strzelili w drugie kolano. Szkoda, targał ich jak mógł. Mimo braku wzmocnień, przez wiele lat trzymał głównych piłkarzy. Teraz moim zdaniem polecą w dół i wrócą na miejsce średniaka ligi z aspiracją na LE.
» 19 listopada 2019, 21:59 #29
navi8812: i teraz bayern sie cieszy
» 19 listopada 2019, 21:56 #28
DjTED: Bayern ma na razie trenera co z palcem w d.. ograł BvB...
» 19 listopada 2019, 21:58 #27
Foxiowof: Bayern ma piłkarzy, którzy z palcem w dupie ograli BVB po tym jak już wymusili zwolnienie poprzedniego trenera.
» 19 listopada 2019, 23:05 #26
awe: Ciekawe gdzie trafi, Bayern ?
» 19 listopada 2019, 21:52 #25
hagenti: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 23:12

Real? Dlaczego nie? Jeszcze Eriksena ze sobą weźmie i kto wie kogo jeszcze. Tak tylko gdybam...;)
» 19 listopada 2019, 23:12 #24
sk8bob: I teraz będzie nowy trener i efekt ŁAŁ wśród piłkarzy totkow i pocisna z 10 meczów wygranych pod rząd a później spadek formy :) skądś to znam i gdzieś to już widziałem
» 19 listopada 2019, 21:50 #23
asart: Mi się wydaje, ze guzik pocisną i bd mieli szczęście jak nie spadną z ligi :)
» 19 listopada 2019, 22:54 #22
zylkos1988: Spadną z ligi ? Czlowieku, oni jakością kadry biją na głowę naszych. Może piłkarzom było już nie po drodze z Poche i grali na zwolnienie, tego nie wiemy , ale to takie modne ostatnio, że piłkarze ważniejsi niż klub
» 20 listopada 2019, 07:45 #21
CeTe: Szok szok szok. Jak dla mnie trener z najwyższej półki i trudno o takich. Moja dziewczyna kibicuję totka i były pogłoski z środowiska totkow że Poche po finale wpadł powiedzmy "depresję"
» 19 listopada 2019, 21:42 #20
DjTED: No i teraz jest jakoś dziwnie... Z jednej strony prawie kazdy chciałby go u nas, natomiast od miesiaca widzimy progress w grze i wynikach naszej druzyny pod Ole
» 19 listopada 2019, 21:40 #19
Olo13: Proszę #OleOut #PochIn
» 19 listopada 2019, 21:38 #18
lukJakubowski: ?......
» 19 listopada 2019, 22:42 #17
RedsFan: Proszę #Olo13Out
» 20 listopada 2019, 07:51 #16
Klimaa: Nie tak dawno wychwalany a teraz schodzi pokonany na tarczy. Niestety nic nie trwa wiecznie
» 19 listopada 2019, 21:31 #15
Advm: O kurde
» 19 listopada 2019, 21:26 #14
Magik1990MU: Mam mieszane uczucia:

z jednej strony decyzja o zwolnieniu Poche to jakiś absurd. Ten człowiek zrobił z drużyny pokroju Evertonu ekipę, która na stałe wbiła się do czołówki ligii oraz potrafiła dojść do finału CL. W sumie można powiedzieć, że Mauricio stworzył Tottenham.

z drugiej strony, to Argentyńczyk nic nie miał na swoją obronę. W przypadku takich osób, jak Mou, Ole czy też Emery usprawiedliwieniem mogą być potężne luki w składach i burdel w strukturach klubu. Tymczasem na WHL wszystko zadawało się iść w dobrą stronę. Mało tego: potencjał kadrowy jakim dysponował Poche przewyższa zdecydowanie chociażby potencjał naszej ekipy. Dodatkowo Kuraki w lato nie próżnowały i sprowadziły kolejne ciekawe nazwiska.
» 19 listopada 2019, 21:17 #13
Extratime: Psst. Zdaje się, że miałeś na myśli Southampton. Pochettino nigdy nie prowadził The Toffees.
» 19 listopada 2019, 21:51 #12
Magik1990MU: napisałem pokroju Evertonu. Tottki przed nim byli na podobnym poziomie
» 19 listopada 2019, 22:05 #11
Extratime: O, wybacz. Nie doczytałem.
» 19 listopada 2019, 23:38 #10
mleko: Dobro drużyny ponad wszystko.
» 19 listopada 2019, 21:15 #9
SirCantona: Ciekawe co by było gdybyśmy przegrali z kanarkami i mewami...
» 19 listopada 2019, 21:13 #8
bonuczi123: A tu cyk Murinho trenerem kogutów.!
» 19 listopada 2019, 21:12 #7
Widmo: Nie życz drugiemu co tobie nie miłe
» 19 listopada 2019, 21:48 #6
GoForWin: @Widmo
Biadolisz.
» 19 listopada 2019, 21:49 #5
RedsFan: Trener który potrzebuje transferow nigdy nie bedzie pracowal dla Tottenham :) Nigdy puki Levy tam jest.
» 20 listopada 2019, 07:52 #4
DevilFan: Dawać go
» 19 listopada 2019, 21:09 #3
CirclePain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2019 21:09

Slodko-gorzki news.

Z jednej strony wypada być smutnym, bo KFC są w tragicznej formie i teoretycznie powinni bylibyśmy ich pokonać. Tym bardziej, że zazwyczaj nam się z nimi dość przyjemnie gra.

Z drugiej to trener najwyższej klasy. Z klubu na poziomie średniakow stworzył za grosze zespół bijący się o top w kraju i walczący realnie o ligę mistrzów.
» 19 listopada 2019, 21:08 #2
miminka: Powiem tak o kurka!
» 19 listopada 2019, 21:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.