Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wenger: Manchester United to wymarzona praca

» 26 września 2019, 09:56 - Autor: matheo - źródło: beIN Sports
Arsene Wenger na antenie beIN Sports wyjawił, że chętnie poprowadziłby obecny zespół Manchesteru United.
Wenger: Manchester United to wymarzona praca
» Arsene Wenger nie ukrywa, że chętnie objąłby stanowisko menadżera Manchesteru United
69-letni francuski szkoleniowiec w 2018 roku opuścił Arsenal po 22 latach pracy w Londynie. Od tego czasu nie podjął etatowej pracy w charakterze menadżera.

– Manchester United to wymarzona praca dla każdego menadżera. A przynajmniej dla menadżera z odwagą i pewnością siebie – mówi Wenger.

– Moim zdaniem potrzebują czterech piłkarzy do pierwszego składu. Ale wśród obecnych zawodników widzę skład, który jest zdolny do walki o trofea. Nie są tak daleko jak ludzie myślą.

– Zespół nie ma żadnych schematów gry, nie ma schematów pressingu. Jest tam drużyna, ale musi być trenowana i rozwijana. Tak jak mówiłem, jeśli pojawiłoby się czterech piłkarzy, to mogliby walczyć o tytuły. O wszystkie.

Francuz pytany wprost, czy byłby zainteresowany objęciem posady menadżera Manchesteru United, stwierdza: – Tak jak mówiłem, Manchester United to wymarzona praca. Dla każdego trenera. Mam pewność siebie, mam odwagę… Masz więc rację, mam swoje pomysły.


TAGI


« Poprzedni news
Frank Lampard skomentował losowanie Pucharu Ligi
Następny news »
Man Utd - Rochdale 1:1 (k. 5:3). Reakcje piłkarzy w social media

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Czarny82r: Skoro takie słowa padają z ust tak wielkiego menadżera to musi coś w tym być.
» 27 września 2019, 00:17 #49
pazur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2019 23:34

Oczywiście że wymarzona! Nic nie trzeba robić. Nie trzeba się wysilać. Nie trzeba myśleć jak zestawić skład, Nie trzeba opracowywać taktyki. Nie musi człowiek poganiać nieudaczników na treningu. Co wakacje egzotyczny wyjazd i tam laba i jakieś sparingi z ogórami. Za transfery odpowiada ktoś inny. No żyć nie umierać. Idealna praca dla marnego trenerzyny. Czyli dla wengera!
» 26 września 2019, 23:33 #48
marc: United nie jest wcale tak daleko jak wielu uważa. Potrzebują poprostu schematu gry bo tam nie ma żadnego. Jest jakaś nadzieja....
» 26 września 2019, 15:49 #47
Janks7: Podobno ta wypowiedź to niestety fejk, a szkoda, bo bardzo bym się cieszył, gdyby Wenger do nas trafił, trafnie w tej "fejkowej" wypowiedzi jest wszystko ujęte, zero schematów u Ole, na ławce widać przestraszonego gościa jak Moyesa, lepiej z nim nie będzie, powierzać w jego niedoświadczone ręce bez żadnych sukcesów przebudowę tak jak Liverpool powierzył Kloppowi to można powiedzieć samobójstwo, Klopp to trener pełną gębą, z doświadczeniem, z sukcesami, Solskjaer to zwykły żółtodziób, który ma na swoim koncie więcej klęsk niż sukcesów, jak to niektórzy go tutaj nazywają i co chyba do niego pasuje - to zwykły wuefista.
Wenger słynie z pracy z młodymi zawodnikami, na dodatek z ofensywnej, przyjemnej dla oka gry, na dodatek 2 czołowych zawodników u nas to jego rodacy, obu chętnie widział w swoim Arsenalu, czy byłby w stanie uczynić z Pogby nowego Vieire, a z Martiala nowego Henrego? Myślę, że mógłby tego dokonać, warto by było spróbować go tutaj ściągnąć, jest w takim wieku, że potrenowałby maksymalnie nas pewnie ze 3-4 lata, a to idealny czas żeby zbudować konkurencyjny zespół dla swojego następcy.
Jeszcze jakby zaraz ktoś śmiał porównywać Wengera do Mou czy LvG, to co odróżnia go od nich to przede wszystkim mniej konfliktowy charakter, Arsene głównie skupia się na swojej pracy z zespołem, nie ma aż tak wybujałego ego jak Mou czy LvG, że piłkarze po jakimś czasie mają go dosyć, z Arsenalu Wengera pogonili i czy był jakiś postęp? Moim zdaniem nie, Emery nic nie zmienił, dalej byli na 5 miejscu, dalej nie potrafili wygrać LE, więc to nie Wenger był problemem, tylko tam problem jest głębszy z zarządem a nawet raczej z właścicielem jak u nas.
» 26 września 2019, 15:24 #46
PrzemoIgor: Nie dziwię się jak już są nim po słowie. Doświadczeniem i wiedzą Łole nie dorasta mu do pięt. Jak dla mnie ciekawa, nawet bardzo ciekawa opcja.
» 26 września 2019, 15:24 #45
JackDaniels: Nie miałbym nic przeciwko Wengerowi, ligę angielską zna na wylot, promuje młode talenty, jego drużyna grała dynamicznie, ofensywnie. Moze ostatnie lata w Arsenalu nie konczyly sie mistrzostwem anglii, ale w zasadzie jego druzyna walczyla na kazdym froncie.
» 26 września 2019, 14:45 #44
Krystiano98: Trochę szkoda byłoby, żeby marnował swoją karierę. Tak, jakby Ferguson zastąpił Lamparda w Chelsea. Nie mam zdania co do niego. Ale gorzej niż teraz by raczej nie było, bądź co bądź z Arsenalem miał wiele sukcesów.
» 26 września 2019, 14:34 #43
KnabrnyGad: Jak taki gość mówi, że drużyna nie ma schematów, to tak jest i trudno jest nie zgodzić się z nim. Drużyna nie ma pomysłu... w meczu z WHU nie potrafili ani bronić, ani atakować. W sytuacjach kryzysowych nie ściąga się młokosa bez doświadczenia, tylko poważnego trenera z doświadczeniem, który uspokoi szatnie i nie zrobi z niej przedszkola. Poza tym jeśli faktycznie Pogba buja szatnią, to takie Wenger jest chyba jednym z nielicznych, który go zdyscyplinuje. Wolałem Queiroza choćby, żeby ustabilizował sytuacje, ale długofalowo ani Wenger, ani nikt inny nie zasiądzie tu na dłużej. Taki Wenger cudów nie zdziała, ale tak jak powiedział, przynajmniej nie będzie tracił punktów w śmieszny sposób z jakimiś leszczynami. Jestem fanem Ole i chciałbym, żeby trenował MU, ale najpierw niech potrenuje sobie jakiś klub z Championship, może niech wróci do tego Cardiff i powalczy skutecznie o utrzymanie, wtedy można rozmawiać i przedstawiać argumenty, a nie szczycić się znajomością DNA klubu, bo to taki argument, że aż żaden.
» 26 września 2019, 14:25 #42
artix206: To byłby dopiero cyrk, gdybyśmy go zatrudnil :D
» 26 września 2019, 13:41 #41
Dawidlademann: I cyk top4 :)
» 26 września 2019, 13:39 #40
tobby: Śmiechem żartem, na ten moment to byłby sukces...
» 26 września 2019, 14:07 #39
Dawidlademann: To niemało być śmieszne.. :)
» 27 września 2019, 09:10 #38
Maveric: Btw. jeszcze dopisze dopóki łódka płynie... Dla tych wszystkich którzy krzyczą ze Ole G. trzeba czasu... ze trzeba mu dac czas itd bo to facet na odpowiednim miejscu, bo Klopp i Guardiola dostali czas etc etc bzdury kropki itd.

Może i dostali czas ale u nich prawie od DAY 1 sezonu poprzedzonego okresem przygotowawczym bylo widac efekt. Nie efekt w postaci trofeów, pucharów i medali... efekt widoczny w poprawie gry druzyny.
U OLE G. tego nie ma...! Wręcz przeciwnie.... regres jaki pilkarze poczyniaja w kazdym meczu jest niesamowity.
» 26 września 2019, 13:35 #37
getryscholesa: Te wypowiedzi to fake
» 26 września 2019, 13:17 #36
DevilFan: Sir Alex jezzcze by go zaprosił na wino i oprowadził po klubie
» 26 września 2019, 13:14 #35
tara1982: Arsen niestety ma rację, czym innym jest kupowanie piłkarzy, czym innym uzupełnieniem o utalentowanych młodzieżowców , a czym innym narzucenia swojego stylu, wydobycie co najlepsze z posiadanych graczy i pozyskiwanie określonych nowych pod styl zespołu. United za Solskjaera nie ma żadnego stylu, Norweg nie potrafi też reagować na sytuację na boisku, zaskakiwać przeciwnika, jesteśmy bardzo przewidywani i schematyczni, brak finezji i polotu, stąd te porażki, brakuje też pewnego napastnika, tych swego czasu United miało 4, teraz 0, no może mlodzian Greenwood.
» 26 września 2019, 12:08 #34
Chestnut: Nie uważasz, że za bardzo nie ma kim zaskakiwać? Jak nikt nie potrafi brać gry na siebie? Nikt nie chce ryzykować? Grają bezpiecznie. Wątpię, że są to założenia Solskjaera.
» 26 września 2019, 13:53 #33
morrgan: @Chestnut > Ci sami piłkarze co teraz nie potrafią podać na jeden kontakt byli w składzie w pierwszych 3 miesiącach pracy Solskjaera i potrafili zaskakiwać, potrafili grać bardzo dobrze, grali ofensywnie. Od marca gramy defensywnie, bez polotu, gramy by nie przegrać, a nie po to żeby wygrać. Z miesiąca na miesiąc Ci piłkarze grają coraz słabiej i należałoby się zastanowić czy to nie jest wina Solskjaera. A najgorsze jest to, że dalej biegamy najmniej w lidze, a przecież Ole obiecywał, że po okresie przygotowawczym będą w stanie zabiegać rywali, bo "piłkarz Manchesteru United musi biegać więcej od rywala". Mniej więcej taką wizję Ole obiecywał. Jak jest wszyscy widzimy.
» 26 września 2019, 15:16 #32
pawelisto2: Oby nie, człowiek legenda.
Różnica właśnie pomiędzy nim, a chociażby Mourinho, czy Kloppem - którzy oczywiscie również są wybitni - jest taka, że on zrewolucjonizował futbol przychodząc do Anglii, podobnie jak przed laty Ferguson w Manchesterze wprowadzając pojęcia „etyka pracy” „profesjonalizm”.
I zrobił to z Arsenalem, tam powinien mieć swój pomnik, być kimś takim jak u nas Ferguson, członkiem honorowym klubu, a i nawet trybune własna dostać za pare lat. Nie chciałbym, żeby jego piękna kariera i legenda jaką stworzył dookoła siebie rozmieniała się na drobne
» 26 września 2019, 12:07 #31
trikos: Jak ktoś stawia umiejętności Ole wyżej od Wengera to polecam - primopsyche.
» 26 września 2019, 11:48 #30
Spawn23: Papcio to papcio, ale w kilku słowach obnażył brak warsztatu Ole.
» 26 września 2019, 11:45 #29
matekw99: Prima aprilis to chyba jednak inna data, na tą chwile Ole co by się nie działo dostanie szanse do końca sezonu i szanse na następny, jeśli zostanie zauważony rosnący potencjał w drużynie i młodych zawodnikach, który wydaje mi się jest, ale bez doświadczonych zawodników o czym wspominał Gary Neville nie rozwinie się szybko tylko będzie trwał latami i będziemy się tułać po lokatach 6 i niżej. Na tą chwile zwalniając Ole zarząd strzela sobie w kolano ... przede wszystkim potrzeba nam doświadczonego środka i rasowego napadziora !!
» 26 września 2019, 11:31 #28
fiszbin: Serio, strzeli sobie w kolano? Przeciez Ole już ma polamane dwie nogi, czołga sie i robi dobra mine do beznadziejnych wynikow, braku stylu. Arsen zrobil rewolucje w PL, nagle wszyscy zaczeli go kopiowac z SAFem na czele. Czym zachwycił Ole? Czym? Warsztatem, nowoczesnymi treningami? Hmm?
» 26 września 2019, 12:38 #27
Luke88: 3x Tak, Papa w United to spełnienie marzeń. Ech szkoda że to niewykonalne.
» 26 września 2019, 11:29 #26
Pezet: Ja wiem co powiecie i prawdopodobnie macie racje ale ....
No właśnie .... Od x lat z arsenalu zawsze od odchodzili najlepsi i Papa tak naprawdę nigdy nie miał jakiegoś fajnego budżetu na budowę zespołu . Kiedy AFC był konkurencyjny na rynku z 15 lat temu to mieli świetna ekipę .
» 26 września 2019, 11:22 #25
Maveric: Love IT!!
» 26 września 2019, 11:21 #24
Maveric: wysyp komrntarzy młokosów którzy pogląd na świat piłki nożnej czerpią z obszernych 4ro linijkowych artykułów na FB tweecie badz insta.
Przeczytajcie pare książek ktore napisał SAF moze z jedna Zlatana albo moze wystarczy Wam obszerny wywiad na YT z Roy Kean'em vs. Viera. Może wtedy zrozumiecie nature sportowca i to ze wiele razy dawali sobie patyczki w nos, SAF z Wengerem ale wiele rzeczy bylo rozdmuchane przez prasę, wiele tez działo się na konferencjach prasowych. Tzw. build-up przed meczem, strachy na lachy, wnerw zeby sobie podnieść ciśnienie i osłabić przeciwnika nerwy. Ci sami Panowie jechali na różne losowania ligi mistrzów albo party FIFA badz UEFA i spokojnie ze soba rozmawiali o dzieciach, zonach, swojej pracy, itd. Przyjaciółmi nie byli ale tez nie traktowali sie z taka nienawiścią jak mozna sądzić.
Sport to emocje.
Roy Kean stojąc w tunelu zawsze wybierał sobie swoja ofiarę nad którą znęcanie zaczynal juz w tunelu a potem na boisku, nie zeby kogos ponizyc ale zeby podnieść poziom adrenaliny i testosteronu u siebie samego. Dla energii, dla motywacji, dla koncentracji. Sam to powiedział. Dlatego zazwyczaj, aby nie było za łatwo, wybierał najgorszego zabijake w druzynie przeciwnej. w ten sposób pokazywał i kolegom z drużyny ze jest z nimi, że 'ma ich plecy ale tez straszył przeciwników ze nie odpuści nogi i lepiej zeby dali sobie spokój odrazu.
Zlatan mowi ze przyjaciele sa przed i po meczu, na boisku sa wrogowie.

Ja Wengera zapraszam do United. Wypowiedział dokladnie to co myślę co grze United Olego.
Zadnej gry kombinacyjnej, żadnych schematów, czy z przodu czy z tylu wyglada to źle.
United od czasu odejścia Fergiego co roku przechodzi rewolucję. A może by tak zastosować podejście Arsenalu, moze by tak jak.oni zrobic Ewolucję... jego druzyny moze nie wywalczyły tyle trofeów co United pod rządami SAF'a ale tez nie było takiego bałaganu jak u nas teraz.
» 26 września 2019, 11:11 #23
United45: Człowieku podważasz komentarze innych użytkowników nazywając ich mlokosami a sam chcesz zwalniać kolejnego trenera z rzędu który ma gorszy okres. Co powiesz jak przyjdzie Wenger i po 4 miesiącach zaliczymy spadek formy? Zwolnijmy go bo Guardiola z City odchodzi? Kolejny żalosny typ człowieka który nie potrafi dać choćby jednego sezonu Solskjerowi
» 26 września 2019, 11:15 #22
Maveric: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2019 11:39

Żałosny jesteś Ty bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Widocznie w szkole nie nauczyli, badz w domu, nie wiem, a może tu i tu? To nie komiks i brak jest objasnien rysunkowych do pisma literkowego, jak widzę stwarza to problem. Nic nie szkodzi, spieszę z pomocą.
Uwaga! czytaj uważnie moze sie uda tym razem, podejście drugie!
NIE JESTEM ZA ZWOLNIENIEM OLE G.

Gdzie ja zwolniłem Olego. Napisalem tylko że zgadzam się z Wengerem i jego diagnoza, opisalem tez ze nienawiść SAF vs. Wenger to w dużej części produkt uboczny sportu jakim jest piłka nożna w kooperacji z mediami.
Nie zwalniam Olego, bo to nie moje zadanie.

Teraz trudne bedzie bo rozwinę temat, try to keep up:
Widze co chce zrobic, ze chce grac mlodymi, ze chce grac szybka pilke , ze nie chce najemnikow w drużynie itd itd. Ale widze tez ze druzyna obniza drastycznie loty i ze brak jest pomysłu na grę. Brak mu warsztatu potrzebnego do prowadzenia tej druzyny.

Jak juz KTOS tam na gorze postanowi ze Iluś jest za maly to tak, widze Wengera na stanowisku managera UNITED.
» 26 września 2019, 11:34 #21
United45: Czytanie ze zrozumieniem nigdy do moich pięt achillesowych nie należało nie inaczej jest w tym momencie. Pisząc że zapraszasz Arsena do United stawiasz się na równi z tymi którzy krzyczą ”sacked in the morning”. Jak najbardziej również uważam ze Wenger mógłby zrobić dobrą robotę na Old Trafford ale tak samo jak dobrą robotę na Old Trafford mógłby zrobić Guardiola Pochettino czy Klopp a jednak nikogo bym na ten moment nie zapraszał na stanowisko menadżera naszego klubu. Wiem że Twój komentarz jest pionkiem w całej układance i nic nie zmienia ale jednak jeśli wpisujesz się w środowisko fanów United to okaz trochę zrozumienia i daj czas, dajcie czas i wsparcie bo odpowiednia osoba jest na odpowiednim miejscu, wreszcie.
» 26 września 2019, 13:10 #20
Maveric: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2019 14:33

Podwazam tylko te komentarze ktore krzyczą ze SAF 'jechal z nim' jak z burym kotem, ze to trollowanie, ze fe ze be i takich którzy podważają jego wkład w rozwój piłki i Arsenalu.
United moim klubem, SAF moim ulubiencem, ale Wengera darzę ogromnym szacunkiem i sympatią. Zawsze mial reke do młodych zawodników.....
a kim my niby teraz gramy.
» 26 września 2019, 14:31 #19
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2019 15:39

Maveric Pełna zgoda,bardzo dobry komentarz a propos relacji Alexa i Wengera, tabloidowe media jak zwykle wszystko wykrzywiają, to bajkopisarze są a nie dziennikarze. Prawdziwi, rzetelni dziennikarze to gatunek wymierający. A lud bajki zawsze kupi. Masz rację, cały ten show przedmeczowy, czasem tzw. kontrowersyjne komentarze na konferencjach prasowych służy podniesieniu atmosfery, zwiększeniu chęci walki w drużynie, podniesieniu wagi spektaklu, bo mecz piłki nożnej przy tysiącach fanów na trybunach i milionach przed tv jest przecież spektaklem. Wengera też zawsze lubiłem, facet zawsze miał i ma klasę.
» 26 września 2019, 15:38 #18
United45: Wiecie jak sprawić żebyście „odlubili” Francuza? Podpisać z nim kontrakt w United. Po dwóch słabych meczach w naszym wykonaniu będziecie krzyczeć że jak to, ze brak pomysłu, ze dinozaur ze Guardiola i Pochettinno wolni...
» 26 września 2019, 19:41 #17
United45: Dejcie pokój
» 26 września 2019, 10:54 #16
Fenek: Haha karuzela rusza xD
» 26 września 2019, 10:40 #15
GraanManU: Takie słowa i taki news w życiu nie powinny sie pojawić - tragedia...
» 26 września 2019, 10:37 #14
Klierek7: Wener to gwarancja bycia w top4 :D
» 26 września 2019, 10:36 #13
artifex: Nie wyobrażam sobie, że klub zatrudni trenera, którym SAF zamiatał podłogę w lidze przez pół swojej kariery. To byłby policzek i dla SAFa i dla kibiców. Są rzeczy, których się nie robi po prostu.
» 26 września 2019, 10:29 #12
wilek84: A mnie bardziej przeraża że gość ma rację bo trudno się nie zgodzić z "Zespół nie ma żadnych schematów gry, nie ma schematów pressingu. Jest tam drużyna, ale musi być trenowana i rozwijana". Kiedyś nimi zamiataliśmy, dziś ich były boss mówi jasno co każdy widzi - kopiemy się po czołach, nie wiemy co my gramy.
Przykład: wczoraj było widać jak naszych trzech na oślep rzuca się na na jednego pressingiem podczas gdy jego koledzy stoją niepilnowani.
» 26 września 2019, 10:44 #11
TuhajBej: Wy chyba serio trollujecie z tym Wengerem. Naprawdę chcecie go tutaj? Nie, nie i jeszcze raz nie. Gość miał swoje pięć minut lata temu, ale obecnie jest wypalonym taktycznie dinozaurem i nie ma żadnego pomysłu na zespół. To nie jest trener który wyciągnie nas z kryzysu. Wprost przeciwnie, uważam że jego obecność tutaj jeszcze bardziej pogłębiła nasz kryzys. Ja wiem że Ole to nie jest najlepszy trener, ale dajcie spokój, bądźmy poważni. Jestem pewien że tak szybko jak chcecie go teraz zatrudnić, tak szybko byście zmienili zdanie i pisali "Wenger Out!" jak niegdyś kibice Arsenalu po zaledwie kilku kolejkach. To już lepiej było zatrzymać tu van Gaala albo Mourinho niż bawić się w jakiś Wengerów. Jeśli mamy zmienić trenera to nie ma tu już miejsca na zabawę i eksperymenty. Musi tu przyjść ktoś, kto zna się na swojej robocie i potrafi wykrzesać z tego składu 200%. Oczywiście pod warunkiem że dostanie należyte wsparcie od zarządu i będzie mógł dokonać potrzebnych wzmocnień. Bez tego ani Klopp, ani Guardiola nic by tutaj nie wskórali. Jestem prawie pewien że za Wengera gra niewiele by się tu różniła od tego co prezentuje Solskjaer.
» 26 września 2019, 10:29 #10
RoniBarca: No United to największy klub na wsypach ale nie widzę jakoś Wengera w United, to już wolałbym Mou!
» 26 września 2019, 10:17 #9
manutdfan89: Coś podobnego...
» 26 września 2019, 11:46 #8
Przemek807: Może nie ma DNA, ale wydaje się że ma pomysł na grę. Jest doświadczony, może nawet staruszek, ale to chyba plus bo będąc nad wiekiem od trumny nie będzie miał skrupułów robić rzeczy, może niepopularnych, ale koniecznych. GGMU.
» 26 września 2019, 10:02 #7
DailySmoker: Bedac nad wiekiem od trumny hahaha:)
» 26 września 2019, 10:26 #6
pOLEw: Długo by nie potrenował ale ma wszystko co potrzeba by się tu sprawdzić. Nie wiem czy jest ktoś kto bardziej nadaje sie do pracy z młodzieżą niż on.
» 26 września 2019, 10:01 #5
mleko: Dla mnie w porzo.
» 26 września 2019, 10:00 #4
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.09.2019 10:00

Niewyobrażam sobie takiego scenariusza i ten news traktuje z przymrużeniem oka z całym szacunkiem dla Wengera. Jakoś nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. To tak jakby Sir Alex po 22 latach powiedział, że chce prowadzić Arsenal.
» 26 września 2019, 09:59 #3
N17: Omujborze Woodward proszę. Wenger to super trener, z wizją. Ciekawe jakby wyglądała jego kariera jakby zamiast żydków z 4rsenalu miał nieograniczone zasoby United.
» 26 września 2019, 09:59 #2
slaff: nieograniczone w tabelce bo w wydawaniu już srednio
» 26 września 2019, 11:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.