Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Manchester United 1:2 Crystal Palace

» 24 sierpnia 2019, 18:46 - Autor: Bart - źródło: MEN
Manchester United nie może zaliczyć sobotniego starcia do udanych. Tylko 2 graczy Czerwonych Diabłów odnotowało naprawdę dobre występy. To okazało się zbyt mało, aby zdobyć punkty w meczu przeciwko Crystal Palace na własnym stadionie.
Oceny pomeczowe: Manchester United 1:2 Crystal Palace
» James zdobył przepięknego gola w końcówce meczu
David de GeaDavid de Gea
Z łatwością pokonany przez Jordana Ayew w pierwszej połowie. Zaliczył udaną interwencję przy strzale Wilfrieda Zahy, który mógł dać Orłom dwubramkowe prowadzenie. Nie popisał się również przy decydującym strzale Van Aanholta.
MEN: 4 DevilPage.pl: 2.96

Aaron Wan-BissakaAaron Wan-Bissaka
Zaczął wyśmienicie napędzając kolejne akcje Manchesteru United. Po tym jak Palace się rozkręciło, musiał nieustannie zmagać się z Zahą.
MEN: 6 DevilPage.pl: 4.89

Victor LindelöfVictor Lindelöf
Nie przekonywał ani w meczu z Chelsea, ani z Wolves. Schlupp z łatwością pokonał go przy górnej piłce, która zapoczątkowała bramkową akcję.
MEN: 3 DevilPage.pl: 2.81

Harry MaguireHarry Maguire
Rozpoczął dobrze. Posłał piękną prostopadłą piłkę do Rashforda przy stanie 0:0, którą Marcus powinien zamienić na bramkę. Kiepsko ustawiony przy golu Ayew.
MEN: 6 DevilPage.pl: 4.3

Luke ShawLuke Shaw
Dominacja United w pierwszej fazie meczu była wynikiem ciężkiej pracy pary bocznych defensorów. Luke po przerwie doznał jednak urazu i musiał opuścić boisko.
MEN: 6 DevilPage.pl: 3.83

Scott McTominayScott McTominay
Szkot wygląda na mocno ograniczonego przeciwko zespołom, które się bronią. Palace się broniło.
MEN: 4 DevilPage.pl: 4.38

Paul PogbaPaul Pogba
Próbował odmienić grę. Miał niezłą próbę z rzutu wolnego. Kolejne podanie niestety nie wychodziły.
MEN: 5 DevilPage.pl: 4.09

Jesse LingardJesse Lingard
Ponownie nie uzasadnił swojej obecności w wyjściowym składzie United. To nie jest dobre rozwiązanie na numer 10.
MEN: 2 DevilPage.pl: 2.11

Daniel JamesDaniel James
Zmarnował dwie dobre okazje strzeleckie w pierwszej połowie meczu. Bardziej opanowany niż w meczu z Wolves. Parł do przodu i zdobył przepiękną bramkę na 1:1.
MEN: 7 DevilPage.pl: 6.23

Anthony MartialAnthony Martial
Najgroźniejszy napastnik Manchesteru United, gdy był przy piłce. Dostawał zbyt mało podań. Gary Cahill powinien zostać odesłany z boiska po podcięciu Francuza. Zaliczył asystę przy golu Jamesa.
MEN: 7 DevilPage.pl: 4.24

Marcus RashfordMarcus Rashford
Zmarnował dobrą okazję po podaniu Harry'ego przy stanie 0:0. Nie trafiał z rzutów wolnych i spudłował z rzutu karnego, czym na pewno podtrzyma debatę na temat piłkarza, który powinien je wykonywać.
MEN: 4 DevilPage.pl: 3.59

Mason GreenwoodMason Greenwood
Pomógł wywalczyć rzut karny.
MEN: 6 DevilPage.pl: 3.3

Ashley YoungAshley Young
Nie posłał żadnego groźnego podania w pole karne Palace, chociaż spędził w ofensywie sporo czasu.
MEN: 5 DevilPage.pl: 4.39

Juan MataJuan Mata
Wszedł na murawę zbyt późno.
MEN: - DevilPage.pl: 3.56


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Dominowaliśmy, ale nie kontrolowaliśmy gry
Następny news »
James: Na pewno wyciągniemy wnioski z tego spotkania

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


PawelMichal18: mam nadzieję że chociaż się utrzymają i spróbują pograć o górną część tabeli bo na nic więcej nie liczę
» 25 sierpnia 2019, 12:33 #26
Fenek: Po tym meczu mam 3 zarzuty do Ole.
1. Scott to nie ŚPD i nie powinien tam grać. Nie obchodzi mnie, że nie ma nikogo innego, mają kasę i mieli okno transferowe trzeba było to załatwić.
2. James najlepiej prezentuje się na LP i tam powinien grać.
3. Po jaką cho... zostawili w klubie matę? Lingard to parodia a na ŚPO to już wręcz obraza dla oczu, jeśli mata jest kiepski to trzeba było go puścić latem a jeśli dobry to ma grać na rozegraniu zamiast "wilczka".
» 24 sierpnia 2019, 23:33 #25
Ksieginiarz: Co za masakra
» 24 sierpnia 2019, 23:32 #24
jesse: Walczymy o pierwszą dziesiątkę. W najlepszym wypadku.
» 24 sierpnia 2019, 22:42 #23
gafciu7: Maguire => min 60 proc pierwszej bramki dla Crystal Palace na jego konto
» 24 sierpnia 2019, 21:45 #22
ehh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2019 00:06

Jeden z niewielu widzę co myśli. Większość oskarża Lindelofa za tą bramkę a tak naprawdę to może i on przegrał głowę ale nie każdą głowę się wygrywa a niedopuszczalne jest zostawienie jednego stopera 2vs1. Maguire po pierwsze nie asekurował tylko krył powietrze bo tam nikogo nie było a po drugie złamał linię spalonego. Ja dałbym nawet 80% jego winy.
» 25 sierpnia 2019, 00:06 #21
sinedd91: ja bym panowie całkowicie obciążył Maguire'a tą bramką :) Lindelof przegrał pojedynek, główkowy i nie zrobił nic źle przy tej okazji po prostu napastnik się świetnie ustawił :)
a Harry mało, że upilnował napastnika to jeszcze pozwolił się urwać napastnikowi, gdy jego obowiązkiem było, by tam już nikt nie przeszedł :)
» 25 sierpnia 2019, 13:52 #20
gafciu7: Lindelof przegrał pojedynek bo był za daleko od napadziora, dlatego też nie jest bez winy
» 25 sierpnia 2019, 16:41 #19
Pawlo: Oceny devilpage pokazują, że oceniają jacyś sfrustrowani gimnazjaliści. Lingard, którego nie jestem fanem zagrał lepiej niż w ostatnim spotkaniu, a dostaje chyba 4 oceny w dół. Jeżelibyśmy wygrali 3:2 to wszystkich zawodników od razu by podskoczyło o 3 oceny. Wiadomo, że jest różnica między wygraną, a przegraną, ale w ocenach indywidualnych powinien być w miarę podobny system oceniania.
» 24 sierpnia 2019, 21:15 #18
LowcaBramek: Dzisiaj Lingard wg mnie zagrał beznadziejnie, był totalnie bezproduktywny
» 24 sierpnia 2019, 22:54 #17
LTMek: Ptzypominam, że za zwycięstwo sa 3pkt, za remis 1pkt, za porazke 0pkt. Skoro efekt koncowy to niezdobycie zadnego punktu, to naturalne ze obrywa sie każdemu pilkarzowi. Gramy u siebie z CP, sytuacji mamy mniej niz w poprzednim meczu, statystyki tez nie napawają optymizmem - czego innego oczekiwałes?
» 25 sierpnia 2019, 19:01 #16
Klimaa: To powinna być pewna lekcja dla OGS - pora rozglądać się za ustawieniem bez Lingarda w wyjściowej 11
» 24 sierpnia 2019, 21:00 #15
nani17801: Te oceny kibiców to jest żart ,tak jak gra naszych zawodników.
» 24 sierpnia 2019, 20:09 #14
Slawe91v2: Mówiłem wczoraj ze pójdzie nam tak do rze jak z Cardiff i miałem rację :) za tydzień emocjonujący remis 0:0 róbcie screeny ;)
» 24 sierpnia 2019, 19:49 #13
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 19:52

Ja bym zaczął od sędziowania. Było bardzo słabe, z resztą na wyspach to nic nowego, bo niestety w tej lidze toleruje się bandytyzm, to wciąż nie usprawiedliwia nie podyktowania oczywistego karnego na Martialu.

Sama gra United była taka na jaką można się przygotować z przodu, były okazje z przodu, malutko ich ale to nic nowego. Od paru sezonów w United nie ma odpowiednio szybkiego myślenia i odpowiednio wysokiej precyzji do gry na jeden kontakt, dziś jeszcze były te niecelne dośrodkowania górą.... nie wiem w jakim celu. Brakuje też dobrego wykończenia to boli. Rashford przy nabiegu na karnego wyglądał na gościa, który miał zeszłotygodniową debatę w głowie.. niestety.
Coś się stało z DDG, jego poziom gry po prostu się opuścił, tak jak jeszcze z 2 lata temu był najlepszy w lidze, tak teraz jest to gracz, który nie jest specjalnie lepszy niż Fabiański[ nie żebym Łukasza uważał za cienkiego ale jednak].
W przodzie momentami było widać fajną grę kombinacyjną, jednak niechlujności było na tyle dużo, że rzutowało to na ilości okazji bramkowych. Stąd ja nie rozumiałem zachwytów po meczu startowym, od lat piszę przecież, że nie da się powtarzalnie wygrywać meczów mając po 2-3 okazje bramkowe na mecz, można tak wygrać czasem, ale na tym sezonowych planów nie da się realizować [chyba, że jesteś z dołu tabeli, możesz sobie wygodnie grać z kontry i masz z przodu Vardiego jak w swoim sezonie to zrobiły lisy].
Bramki stracone niestety frajersko, po błędach, z przodu natomiast zabrakło tego co angole nazywają in-product, tego błysku, tego bajecznego momentu, który robi różnicę, za dużo bubli po prostu.
Ponownie bardzo, bardzo dobrze [zachowuje się już jak kapitan] Maguire, fajnie że szybko z boiska zdjęty został Lingard, z tym że Greenwood no dzisiaj się po prostu schował gdzieś w trawie po wejsciu na boisko.

Nie wyglądało to źle, transfery ewidentnie na plus włącznie z krytkowanym przez was nie wiedzieć czemu Jamesem, brakuje jednak głębi składu mam wrażenie, bo ciężko o alternatywnych graczy do kreowania gry, niestety 70 mln w sumie na transfery w dzisiejszym świecie, gdy drużyna ma ewidentne braki kadrowe względem gonionych drużyn to jest żart. Tutaj były potrzebne jeszcze z 2-3 transfery w osobach środkowego pomocnika grającego komfortowo przed polem karnym i jednego jakościowego skrzydłowego.

Na pewno 3 mecze i 4 pkt należy postrzegać jako deficyt i oczekiwać wściekłego wyjścia na mecz z Sotonem, gdzieś jeszcze w meczach, gdzie zakładać by należało stratę puntków trzeba je będzie nadrobić tak by nie patrzeć na pomoc od innych. Cel na ten sezon taki realny to miejsce nr. 4, wciąż da się to zrobić, jak sam Ole powiedział, do momentu gdy gra się jeden mecz w tygodniu drużyna się będzie zgrywać szczególnie, że jest bardzo młoda wiekowo. Niezbędna jednak będzie poprawa stylu [to też da się zrobić - przypominam Conte w CFC i nagłe przestawienie ekipy na 3:4:3. Patrząc jednak na wydarzenia......... no będzie mega ciężko wywalczyć to miejsce.
» 24 sierpnia 2019, 19:46 #12
sinedd91: akurat karnego na Martialu nei było :) znaczy faul się zaczął przed polem karnym więc byłby rzut wolny ale pełna zgoda, że sędziowanie w tym meczu to był żart.... CP powinno w pierwszej połowie mieć już z 3 zółte kartki i czerwoną na koncie :) owego faulu na martialu w ogóle nie było odgwizdanego.... o szaleństwo zahacza fakt, że przy faulu na Rashfordzie, który moim zdaniem miał miejsce sędzia nawet nie podszedł do monitora VAR, a i telewidzom zostały zaprezentowane ujęcia, które nic nie wyjaśniają :) do tego kartka dla Jamesa za nurkowanie, gdzie faul był oczywisty a sędzia stał 2 metry od zdarzenia :)
» 24 sierpnia 2019, 19:57 #11
vanantygaal: nie zgodzę się, że momentami było widać fajną kombinacyjną grę. Nie, nie było. Od poczatku do konca dużo chaosu i standardowo brak pomysłu jak grac rzeciwko zespołowi, który się broni. Brak kreatywności środka pola ale to widzi każdy (kilku w Mu udaje, ze to nie ejst problem ale nie wierzę, że tego nie zauważyli).
Co do DDG to zawsze źle bronił strzały w krótki róg. Silny strzał w krótki róg to zazwyczaj jest gol niestety i to się już nie zmieni. Jedna rzcz się zmieniła, nie stoi cały czas na linii i więcej gra nogami.
Dzisiaj w ataku przydałby sie ktoś z doswiadczeniem, ktoś kto przechytrzy przeciwnika. Takiego niestety nie mamy
» 24 sierpnia 2019, 19:58 #10
sinedd91: przydałby się Mata od początku :) ja nie mowie ze Lingard zagrał beznadziejnie... ale wiadomo było, że będziemy bić głową w mur.... i niezbędny był piłkarz o lepszej wizji i lepszej technice .... do tego może któryś wolny trafiłby w światło bramki chociaż :O
» 24 sierpnia 2019, 20:01 #9
CoachMark: To samo, ja bym stawił na Matę, ma i bdb wykończenie i najlepsze podanie z potencjalnie atakującej formacji. Zgadzam się też z kimś z dołu, że formacja atakująca musi mieć pewną głębię jakości, samą szybkością się nie ugra, potrzebny był jakiś wizjoner do piłek prostopadłych i Mata teoretycznie by się przydał. Tak sobie fantazjując..... ależ teraz Alexis, ten który umiał grać w piłkę nożną by się przydał.... dokładnie takiego gości brak.
» 24 sierpnia 2019, 20:09 #8
Czarny82r: Dziś słabo jak dotychczas zagrał Lingard (nadaje się na ławkę rezerwowych), a niestety dołączyli do niego jeszcze David de Gea (nie popisał się przy drugiej bramce o ile przy pierwszej sam na sam nie miał wiele do powiedzenia), Victor LindelĂśf (przez jego nieudaną główkę padł pierwszy gol i ogólnie chyba najsłabszy mecz w jego wykonaniu), Marcus Rashford (nie strzelił karnego i miał dwie sytuacje z rzutów wolnych oraz przewrócił się przy wyjściu sam na sam).
» 24 sierpnia 2019, 19:30 #7
NoLogo: Jak zawsze są wybierani najlepsi zawodnicy tak dzisiaj cała gromada, aż się pchała do najgorszego.
Lindelof walka o główkę, żenująca i do końca meczu zostało mu to w głowie.
Ling(tfu!)ard trzyma poziom dna.
Rashfordowi włączył się tryb pogby przy zwalnianiu Mou, celność krótkich podań plus minus na poziomie 10%? Przy akcji po podaniu od Harrego nawet nie trafił w piłkę próbując oddać strzał, fakt że tam chyba na lewej nodze miał piłkę.
No i celebryta, szybkość jego procesów myślowych pozwoliła na kontrę i przy dyspozycji bramkarza jest jak jest.

Nawet McT gra łajno ale inaczej chyba póki co nie będzie, bo tak to będzie wyglądać grając dwójką środkowych gdy jednym z nich jest pogba. Ubiegły sezon McT grając u boku Maticia wyglądał o niebo lepiej, bo nie był i nie jest typowym defensorem, jak się zapuścił do przodu to więcej tam życia od razu, a to strzał a to karnego wywalczył, teraz musi obstawiać tyły wiedząc co może odstawić pogba.
Ogólnie cała drużyna od pierwszych minut, pomimo zepchnięcia przeciwnika była jakaś taka nijaka, jakby nastawili się na spacerowy meczyk, który sam się wygra.
» 24 sierpnia 2019, 19:01 #6
UnitedWeStand: Nie zgodzę się z oceną Lingarda, która jest najniższa.
Pokazywał się do gry i wielokrotnie był faulowany gdy ciągnął akcję do przodu. Poza tym, jako nieliczny stosował wysoki pressing i był pierwszy do odzyskania piłki.

Dlaczego więc Jesse dostał ocenę 2, a Greenwood 6 skoro Masona pamiętam dosłownie raz przy piłce gdy zagrał ją w kierunku Martiala?

Nie twierdzę oczywiście, że Lingard zagrał dobrze i w ogóle, ale jest oceniany mocno niesprawiedliwie w stosunku do faktycznych wydarzeń na boisku.
» 24 sierpnia 2019, 18:58 #5
sinedd91: może, ale jego obecnośc na boisku jest czystym zamachem :)
wyjaśnij mi proszę w jakim celu potrzebny nam czwarty dynaminczny zawodnik w ataku z Martialem Rashfordem i James? jaki jest tego cel? czy lepiej mieć kolejnego biegającego zawodnika czy takiego, który potencjalnie jednym zagraniem oszuka obronę rywala?
» 24 sierpnia 2019, 19:14 #4
lbertas1: Sama gra pressinigem i pokazywanie się do gry nie wystarczy. W formacji stosowanej przez Ole pozycja 10 jest jedną z najważniejszych w formacji ataku, ma uruchamiać i obsługiwać cała reszte wykorzystując ich atuty i rozszczelniac obronę, tam potrzeba dobrego technicznie piłkarza z przeglądem pola, a lingard tych cech nawet nie powachal. Samo bieganie nie wystarczy na taki klub jak United i jego ambicje. Lingard leci na tym, że jest wychowankiem, że ma sympatię Ole, jest kibicem klubu i pomaga w utrzymaniu atmosfery, ale na pierwszy skład jest za słaby
» 25 sierpnia 2019, 03:00 #3
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 18:54

Aaron Wan-Bissaka i Harry Maguire - literówki na początku opisów.
» 24 sierpnia 2019, 18:53 #2
Lingardiho9: oceny jak gra United
» 24 sierpnia 2019, 18:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.