Manchester United vs Crystal Palace. Zapowiedź 3. kolejki Premier League

» 23 sierpnia 2019, 08:31 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dwóch tygodniach przerwy wraca na Old Trafford. Czerwone Diabły w 3. kolejce Premier League zmierzą się w sobotę z Crystal Palace.
Manchester United vs Crystal Palace. Zapowiedź 3. kolejki Premier League
» Manchester United w 3. kolejce Premier League podejmie Crystal Palace
Ile bramek padnie w meczu Man Utd vs Crystal Palace?
Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera udanie zainaugurowali sezon 2019/2020. W trudnych spotkaniach z Chelsea (4:0) i Wolverhampton (1:1) zainkasowali cztery punkty. Manchester United w meczu z Orłami będzie natomiast zainteresowany tylko pełną pulą.

Kto? Manchester United vs Crystal Palace
Kiedy? 24.08.2019, 16:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? CANAL+SPORT 2


Czerwone Diabły po wyjazdowym starciu z Wilkami mogą czuć niedosyt. Wygrana na trudnym terenie, jakim jest Molineux Stadium, była bowiem na wyciągnięcie ręki. W pierwszej połowie United całkowicie zdominowali rywala. Po przerwie piłkarzom Solskjaera zdarzył się okres słabszej gry, do tego doszedł niewykorzystany rzut karny, co przełożyło się na pierwszą w tym sezonie stratę punktową.

Manchester United z Crystal Palace musi wrócić do skuteczności, którą zaprezentował na inaugurację z Chelsea. Zawodnicy Solskjaera oddali w tym spotkaniu pięć celnych strzałów, po których piłka aż czterokrotnie wpadła do siatki. Powtórka takiego scenariusza byłaby mile widziana.

Ekipy Crystal Palace nie można jednak lekceważyć. W głowach zawodników wciąż jest bezbramkowy remis z Orłami na Old Trafford z poprzedniego roku. Drużyna Roya Hodgsona sezon zaczęła od remisu z Evertonem (0:0) i porażki z Sheffield United (1:0), więc w Teatrze Marzeń spróbuje pokazać się z jak najlepszej strony.

Sytuacja kadrowa:
Terminarz Manchesteru United w sierpniu nie jest napięty, dlatego Ole Gunnar Solskjaer stara się zapewnić meczowy rytm rezerwowym zawodnikom poprzez organizację sparingów za zamkniętymi drzwiami. Na początku sierpnia Czerwone Diabły zagrały z Blackburn Rovers U-23 (4:0), a w tym tygodniu zmierzyły się z Sheffield United (3:1). Szansę dostali gracze, którzy nie zaczęli meczu z Wolverhampton w podstawowym składzie.

W starciach z Wolves i Sheffield zawodnicy Manchesteru United nie nabawili się żadnych urazów i cała kadra mogła zapisać na swoim koncie kolejny udany tydzień treningów. Z Crystal Palace prawdopodobnie ujrzymy podobną jedenastkę, co w meczu na Molineux Stadium.

W drużynie Crystal Palace nie zagrają Mamadou Sakho i James Tomkins, co Roy Hodgson potwierdził na czwartkowej konferencji prasowej.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Pereira, McTominay, Pogba – Mata – Martial, Rashford

Crystal Palace: Guaita – Van Aanholt, Dann, Cahill, Ward – Schlupp, Milivojević, McArthur, Townsend – Benteke, Zaha

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – To będzie trudne spotkanie, podobnie jak wszystkie mecze w Premier League. Każdy mecz to inne wyzwanie. Crystal Palace to bardzo dobrze zorganizowany zespół. Mają odpowiednią szybkość w ofensywie, są dobrzy w kontrach, potrafią wykonywać stałe fragmenty gry. Musimy wykonać wszystko tak jak należy: dobrze atakować, wygrywać piłki, kiedy je stracimy i być mocni przy stałych fragmentach.


Roy Hodgson – Kiedy patrzę na swój bilans na Old Trafford, to nie są to zbyt imponujące liczby. To dlatego, że Manchester United jest drużyną z górnej półki. Oni mają możliwość sprowadzania zawodników, na których my nigdy nie będziemy mogli sobie pozwolić.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United rozegrał do tej pory 55 spotkań z Crystal Palace we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły wygrały 37 razy, 11 razy zremisowały, a 7 meczów zakończyło się wygraną Orłów.

– Najwięcej meczów pomiędzy zespołami odbyło się w ramach Premier League. Manchester United na 20 takich spotkań wygrał szesnaście, cztery zremisował i ani razu nie zaznał porażki. Bilans bramek: 40 – 8.

– Ostatni mecz Manchesteru United z Crystal Palace na Old Trafford zakończył się remisem 0:0. Orły po raz ostatni wygrały na Old Trafford w sezonie 2011/2012. Wówczas londyńczycy wygrali 2:1 starcie w ramach 5. rundy Pucharu Ligi.

– Crystal Palace nie zdobyło bramki na Old Trafford w ostatnich sześciu meczach we wszystkich rozgrywkach.

– Za kadencji Ole Gunnara Solskjaera Manchester United rozegrał jedno spotkanie z Crystal Palace. Mecz na Selhurst Park zakończył się wygraną Czerwonych Diabłów 3:1. Bramki zdobyli wówczas: Romelu Lukaku (2) i Ashley Young.

– Ole Gunnar Solskjaer w dwóch ostatnich kolejkach Premier League wystawiał do gry dwie najmłodsze jedenastki w całej lidze. Średnia wieku z Chelsea wyniosła 24 lata i 227 dni, a z Wilkami 24 lata i 173 dni.

Spotkanie Manchester United vs Crystal Palace rozpocznie się w sobotę 24 sierpnia o godzinie 16:00. Mecz będzie transmitowany na kanale CANAL+SPORT 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Hodgson: Manchester United to drużyna z górnej półki
Następny news »
Pereira: Jestem gotowy na to, co przyjdzie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (225)


vegeto65: Myśle ze Norwish to naprawdę mocna drużyna napewno nie są ta chłopcy do bicia
» 24 sierpnia 2019, 15:03 #214
Ranthor: Zna ktoś jakąś aplikacje do oglądania meczów na smartfonie?
» 24 sierpnia 2019, 15:03 #213
Michux3: Co cieszy, nie gramy maticiem a na ławce siedzi Tuanzebe, i to już trzeci taki mecz
» 24 sierpnia 2019, 15:03 #212
wedel242: Znowu lingarda i James w pierwszym składzie ...
» 24 sierpnia 2019, 15:02 #211
Olo13: Oo jesse w podstawie
» 24 sierpnia 2019, 15:02 #210
EmilCioran: Są już składy. Gramy tak jak z Wilkami.
» 24 sierpnia 2019, 15:02 #209
karolmanu3: Chelsea z ta obrona straci jeszcze więcej bramek niż my w poprednim sezonie
» 24 sierpnia 2019, 14:58 #208
marjo: bez kitu xD
» 24 sierpnia 2019, 14:59 #207
EmilCioran: Zaraz Pukki wyrówna.
» 24 sierpnia 2019, 14:58 #206
Olo13: Tak jeszcze nie kibicowałem united, dziś mecz będę oglądał w samolocie w drodze na wakacje, super opcja! Miłego dnia diabły.
» 24 sierpnia 2019, 14:37 #205
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 14:33

Mała ciekawostka:

Chelsea jest w trakcie trzeciego meczu a straciła już więcej bramek niż Huddersfield przez pierwsze dwa miesiące w tamtym sezonie (spadkowicz)
» 24 sierpnia 2019, 14:31 #204
KacperskyMu: Chelsea już raczej o top 4 nie powalczy
» 24 sierpnia 2019, 14:44 #203
koko93: Szkoda trochę Lamparda, może się okazać, że jako pierwszy poleci.
» 24 sierpnia 2019, 14:49 #202
koko93: Czemu tak krytykujecie Lingarda? Przecież ten młody zawodnik jest przesiąknięty historią United, zna ten klub doskonale. Do tego ma w sercu DNA. Wiem, że nie strzela, nie ma asyst, jednak jest młody i wszystko przed nim. Dzisiaj pewnie wyjdzie w podstawowym składzie i udowodni wam wszystkim jak bardzo się mylicie.
» 24 sierpnia 2019, 14:12 #201
Kamil01GGMU: O kolejny śmieszek się znalazł, fajnie.
» 24 sierpnia 2019, 14:16 #200
koko93: Kamil01GGMU - połowiczna ironia. Piłkarsko dla mnie poziom max. środka tabeli. Nic za nim nie przemawia, jednak zależy mu na klubie i to widać. Wielu z Nas zarzuca mu, że dużo biega, ale bez sensu. Jednak robi cokolwiek, czego nie można powiedzieć o wszystkich.Lepszy taki, czy czy zawodnik co przychodzi tylko dla kasy?

Osobiście szkoda mi Depaya ... potencjał w nim widzę cały czas. Wiem, gra w lidze ogórkowej, liczb nie ma cudownych. Jednak Ole by go zbudował, facet był u nas zagubiony.
» 24 sierpnia 2019, 14:20 #199
Kamil01GGMU: Mamy na Depaya chyba jakąś specjalną klauzule więc fajnie by było go wziąć z powrotem.
» 24 sierpnia 2019, 14:39 #198
Kamil01GGMU: Co to Lingarda to nie lubię gościa ale to, że daje z siebie maxa to widać a to, że na pewien poziom już nje wskoczy to trudno, ale właśnie te braki wychodzą i tak irytują u niego.
» 24 sierpnia 2019, 14:41 #197
EmilCioran: Myśle, że Depay już dorósł do grania w wielkim klubie. U nas nie wypalił bo był jeszcze mentalnym dzieciakiem. Problemy były z głową bo umiejętności to nigdy mu nie odbierałem. Teraz jest dużo większą szansa, że poradził by sobie tylko że po co nam kolejny lewo skrzydłowy? Tam będą grali Martial i Rash i będą się wymieniali pozycjami w trakcie meczu. Z drugiej strony z tego co gdzieś czytałem mamy prawo pierwokupu za jakieś śmieszne pieniądze, coś około 30 mln. Tylko nie wiem w jakiej to było walucie ale to nie jest takie istotne bo nawet jeśli w funtach to cena i tak jest promocyjna jak na dzisiejsze czasy. Tylko powtórzę pytanie: czy on jest nam potrzebny? Bo jakby miał grać na prawej stronie to nie ma większego sensu marnować tam jego potencjał. Można sobie gdybać ale myślę, że temat powrotu Depaya na Old Trafford jest mało prawdopodobny.
» 24 sierpnia 2019, 14:55 #196
Olo13: Boże święty zapomniałem Pukkiego z ławki dac do pierwszego składu w fpl..
» 24 sierpnia 2019, 14:09 #195
GGMUN6: To dorobiłeś :P
» 24 sierpnia 2019, 14:11 #194
Dexxter: Ten Pukki to jest gość :D
» 24 sierpnia 2019, 14:06 #193
RedRevolta: Pukki 5 brama haha jaja xD
» 24 sierpnia 2019, 14:05 #192
Lopak5: Tuanzebe można na SPD spróbować. Jest chyba pewniejszy z piłka przy nodze od McT
» 24 sierpnia 2019, 14:05 #191
wedel242: Teraz tak całkiem serio, ten pukki może zostać królem strzelców jeśli wszystkie ich mecze będą wyglądały tak jak wymiany ciosów
» 24 sierpnia 2019, 14:05 #190
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 14:07

Chelsea idzie chyba na jakiś rekord straconych goli w sezonie na tą chwilę około 3 goli na mecz, tym tempem będą mieli 114 straconych goli w lidze :-)
» 24 sierpnia 2019, 14:05 #189
Diabelski97: Norwich !!
» 24 sierpnia 2019, 14:02 #188
GGMUN6: Pukki :@
» 24 sierpnia 2019, 14:02 #187
helupa: Ten Mount z Chelsea naprawdę dobry.
» 24 sierpnia 2019, 13:51 #186
emenems: Fajnie się zapowiada chłopak. Może w reprezentacji nawet i zastąpi Lingarda, przy takim tempie rozwoju będzie w topie Premier League, Lampard go fajnie poprowadzi.
» 24 sierpnia 2019, 13:54 #185
PiesekLeszek: My mamy swojego Greenwooda, ale konkurencja nie śpi też wdrażają swoje talenty.
» 24 sierpnia 2019, 13:55 #184
Diabelski97: Chciałbym dziś Tuanzebe zobaczyć od początku oraz Gomesa.
Jedziemy z nimi !
» 24 sierpnia 2019, 13:50 #183
RyanScholes1878: Jeszcze dwie godzinki i zobacze mojego najlepszego lingardinho :)
» 24 sierpnia 2019, 13:49 #182
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 13:48

Panowie myślę ze lingard nie zagra. Podoba mi sie u Ole że jest do bólu uczciwy i jak widzi ze ktoś lami to nie wystawia go na siłę, daje szansę (np pereira) i jak zawodnik nie ogarnie to spuszcza na ławkę. Dziś natomiast otrzymamy odpowiedź czy Sanchez zostaje w klubie czy nie. Jak nie bedzie go na ławce to wyraźny sygnał (tak jak u lukaku) że czylilczyk opuszcza Czerwone Diabły. Nie ma również co płakać nad karnym Pogby cieszę sue że stalo sie to w poprzedniej kolejce a nie przy jakimś waznym meczu po drugie nie będzie sie pchał do strzelania. Zobaczycie dziś Francuz pokaże swoją wielkość na przekór hejterom
» 24 sierpnia 2019, 13:46 #181
Diabelski97: Sanchez nie znalazł się nawet w kadrze meczowej.
» 24 sierpnia 2019, 13:52 #180
karol100: Za tydzień gramy w sob o 13 30 z Southampton więc będzie w tv, a tydzień później w sob o 16 i wybór będzie między MU - Leicester i Wolves Chelsea.
» 24 sierpnia 2019, 13:36 #179
RememberMe: Na pewno pokażą nasz mecz, my jesteśmy lepszym i popularniejszym klubem a Leicester jest bardziej ofensywne od Wolves
» 24 sierpnia 2019, 13:54 #178
LearningtoFly: Czuje niestety męczarnie i może wkulamy 1-0. Palace postawi bus i bedzie sie zaciekle broniło, zreszta to cechuje ekipy Hodgsona. Oby bez Lingarda i baboli Shawa.
» 24 sierpnia 2019, 12:53 #177
cinek26: Jaki typ na dzisiejszy mecz MU vs CP?
Ja stawiam 3:1 dla naszych!
» 24 sierpnia 2019, 12:50 #176
GGMUN6: 3-0
GGMU
» 24 sierpnia 2019, 12:55 #175
OkuratnyCzlek: Ja bym chciał żebyśmy zachowali czyste konto, więc pokuszę się o 2-0 :]
» 24 sierpnia 2019, 13:14 #174
Domelo: Lingard grać nie może, ktokolwiek inny byle nie on.
» 24 sierpnia 2019, 12:49 #173
medaliku22: Fantasy Premier League zapraszam do ligi kod t69xiq
» 24 sierpnia 2019, 12:31 #172
RedDan: Śniło mi się wymęczone 1:0... Oby jednak było więcej :D
» 24 sierpnia 2019, 11:54 #171
NoName222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 10:15

Odnośnie warunków fizycznych Gomesa, to kiedyś przed Tournee było zdjęcie Scotta McTominaya (1,93 m) z nowym nabytkiem - Danielem Jamesem (1,70 m) I między nimi była tak ogromna różnica we wzroście, że niektórzy się zastanawiali co za "krasnala" kupiliśmy. Co się okazuje- Gomes jest 10 cm niższy od James'a, więc jest naprawdę niziutki. Ale myślę, że może to dobrze wykorzystać do dryblingu przez zwrotność itp. :)
» 24 sierpnia 2019, 10:14 #170
is200second: Mam nadzieję że odstawil Lingarda w swoich planach bo to już jest śmiech. Może faktycznie lepiej spróbować Gomesem tylko strasznie malutki jest.
» 24 sierpnia 2019, 09:55 #169
dlabigt23: Gomesa nie zaryzykuje . Gość ma braki ogrania w PL jest zbyt niski i mysle ze słaby fizycznie na lige . Mamy Freda ktory rowniez ma z tym problem . Zreszta pozycja nr 10 jest strasznie wymagająca wiec watpie ze wystawiłby go na tę pozycje bo moglby odbić sie lekko od ściany . Widze w nim talent i mam nadzieje ze pomalutku bedzie dostawał swoje minuty jak bedzie okazja . Natomiast nie ma co liczyc ze od zaraz zacznie grać w podstawie . Greenwooda mozna sie spodziewać predzej .
» 24 sierpnia 2019, 10:03 #168
mikon70: Bernardo Silva tez jest bardzo niski, to samo David Silva, a jakoś sobie radzą.
» 24 sierpnia 2019, 10:40 #167
Kkacper102: Sterling nie jest za wysoki, Mane, Salah. Dzisiaj to nie jest już taka fizyczna liga jak kiedyś.
» 24 sierpnia 2019, 10:43 #166
OkuratnyCzlek: Tylko popatrzcie jak zbudowani są wymienieni przez wasz gracze a jak Gomes. Niestety to naprawdę wygląda jak porównanie chłopca z mężczyzną. Przed Gomsesem jeszcze sporo pracy i nie łudźcie się, że nagle dostanie pełny wymiar czasowy w ligowym meczu. Jak się złapie na parę minut to będzie dobrze. Dłużej zobaczymy go może w pucharach.
» 24 sierpnia 2019, 10:57 #165
PiesekLeszek: Fellaini i Matic są wysocy, a co za tym idzie zwrotność kłody drewna.
» 24 sierpnia 2019, 11:05 #164
OkuratnyCzlek: No takie życie. Jedni mają zwrotność kłody drewna a inni błyskotliwość myśli kapuścianego głąba.
» 24 sierpnia 2019, 11:25 #163
dlabigt23: Tyle ze w/w zawodnicy jak Silva , Salah czy Bernardo nie mieli 17 latek jak dolaczali do swoich zespolow i mieli juz mecze na wyzszych szczeblach a Gomes narazie kopie w akademi i nawet nie pogral na wyzszym poziomie . Już nie chodzi tylko o ten wzrost ale mecze na wyzszym poziomie jak LM czy Liga dla dorosłych :)
» 24 sierpnia 2019, 11:25 #162
PiesekLeszek: Do okrutny człek
Mój komentarz miał pokazać to, że wzrost nie zawsze jest aż tak ważny na przykładzie Fallainiego i Maticia. Niski zawodnik może nadrobić dobrym ustawieniem się.
Nie wiem żona Cię bije i tak prowokujesz.
» 24 sierpnia 2019, 13:38 #161
blue7one: Jestem ciekaw co pokaze Zaha dzisiaj, ciekawe czy znajduje sie on w kregu zainteresowan OGS. Sancho moze byc kosztowny, moze drugie zycie w MU?
» 24 sierpnia 2019, 09:17 #160
GGMUN6: Dawać Sancho, gość to jest mega kocur, ale BVB sobie zażyczy zapewne ładną sumkę.
Zaha pewnie nie, on już nie będzie lepszy. Wątpie by Ole go chciał w swoim składzie.
» 24 sierpnia 2019, 09:21 #159
Sideswipe: krew mnie zalewa gdy widzę takie komentarze na temat Zahy.
» 24 sierpnia 2019, 10:47 #158
GGMUN6: Krew Cie zalewa?
» 24 sierpnia 2019, 10:58 #157
dev13: Pereira mam nadzieje ze nie wyjdzie w podstawie juz Mata potrafi cos dorzucic a Andreas niech sobie poszuka klubu w Hiszpanii byl tam na wypozyczeniu i dobrze mu sie tam wiodło;)
» 24 sierpnia 2019, 09:09 #156
Kamil01GGMU: Zależy co dla Ciebie znaczy "dobrze mu się wiodło" z tego co kojarzę to on na 2 wypożyczeniach do Granady i Valenci to łącznie nawet 10 bramek nie strzelił.
» 24 sierpnia 2019, 10:12 #155
pelzebiusz: Dalot i Fred jeszcze są w MU ?? Szkoda Dalota lepszy od Jamesa na 100% . Przynajmniej się nie potyka o murawę i nie pada jak baletnica . James zdecydowanie na ławkę rezerwowych i póki co głęboka . Z Wilkami nie istniał prócz szybkości nie ma nic , każde dośrodkowanie odbija się od obrońców. Transfer na życzenie Giggsa i nic więcej
» 24 sierpnia 2019, 07:41 #154
RedsFan: Dalot ma kontuzje.
» 24 sierpnia 2019, 08:11 #153
primasort: Uwielbiany jest przez takich samych romantyków jak OGS,którzy żyją historią i kierują się sercem,a nie rozumem.
James jest aktualnie na poziomie klubu z którego przyszedł.
» 24 sierpnia 2019, 08:12 #152
QsQs: primasort otóż to. Zgadzam się co do słowa.
» 24 sierpnia 2019, 08:26 #151
GGMUN6: Ależ mamy tutaj duet trollów primasort i QsQs :)
» 24 sierpnia 2019, 08:27 #150
mikon70: Niestety się z wami zgadzam, a niektórzy po bramce, strzeżonej dość szczęśliwe z Chelsea, zrobili z niego wielkiego piłkarza.
» 24 sierpnia 2019, 08:35 #149
Olo13: Pierwszy raz się zgadzam z Primasortem:o
» 24 sierpnia 2019, 08:41 #148
kujawa: Sorry ale co wy chcecie od jamesa, był np dużo lepszy od rashforda, w drugiej połowie tylko przez niego szła gra, ale takich zawodników oczywiście się krytykuje bo dostawał dużo pilek, dużo tracił ale próbował a jak tu skrytykować Marcusa skoro nawet nie wiadomo czy grał w drugiej polowie, takich zawodników się ceni, nie schował się i próbował grac mino że to inni powinni ciągnąć grę jak nie szło
» 24 sierpnia 2019, 08:52 #147
Me89v2: Dajcie spokój chłopakowi. Mega szybki i waleczny. Bardzo młody bez ogarnia w PL. Fajnie gra z chłopakami na małej przestrzeni i pokazuje się do gry. Jeczycie jak nie wiem. Lingard był od niego gorszy w tym spotkaniu więc o nim piszcie. James wam japy pozamyka jestem pewien.
» 24 sierpnia 2019, 08:57 #146
LTMek: Niepopularna opinia = troll/hejter/sezonowiec xD
Synek zejdź na ziemię, typ powinien wylecieć na początku drugiej i to jest fakt. Gosc ma potencjał na bycie drugim Parkiem i to tyle - technika słaba, dośrodkowania tragiczne, przegląd pola na poziomie "do najblizszego".
No ale nie, Giggs polecił to musi byc kocur... Swoją kochankę tez poleca? :) (nie łącz zycia prywatnego z piłką!!111oneoneone)
» 24 sierpnia 2019, 09:03 #145
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 09:10

Jest dopiero po dwóch kolejkach, a tutaj już James jest pod krytyką :/
Dajcie mu cały sezon, a potem gadajcie jaki to on nie jest.
» 24 sierpnia 2019, 09:04 #144
mycka86: Dobrze wiedzieć, że większość tutaj wie więcej o obecnej sytuacji kadrowej niż nasz sztab szkoleniowy.
» 24 sierpnia 2019, 10:12 #143
CHRCH: No więcej wie, bo nasz sztab szkoleniowy to amatorszczyzna z nauczycielem WF na czele.
» 24 sierpnia 2019, 12:31 #142
Me89v2: ciekawe czy Jessie LEGENDARD zagra po dwóch słabych meczach
» 24 sierpnia 2019, 07:38 #141
LTMek: Zagra, bo ma DNA UNITED, cokolwiek to teraz znaczy...
» 24 sierpnia 2019, 09:05 #140
GGMUN6: W dodatku jest młodym talentem i to wiecznym.
» 24 sierpnia 2019, 09:11 #139
mycka86: Ohahaha, ale śmieszne. Musicie być duszą towarzystwa na imprezach.
» 24 sierpnia 2019, 10:14 #138
GGMUN6: Mycka mycka
Co Ty w ogóle piszesz ?
» 24 sierpnia 2019, 10:59 #137
Me89v2: Gość chyba właśnie pisze będąc w trakcie imprezy :D
» 24 sierpnia 2019, 11:20 #136
pelzebiusz: Oby James ławka ,on prócz kolegi Giggsa i sprintu nic nie reprezentuje sobą . Mam nadzieję że OGs nie będzie go na siłę wystawiał - jak Jose Sancheza
» 24 sierpnia 2019, 07:32 #135
Derp: jeżeli faktycznie solskjaer interesuje się sancho jak i bruno fernandesem to jestem sokojny o przyszłość tego klubu pod jego wodzą - facet czuje jaki futbol powinno prezentować united i wdraża to w odpowiedni sposób.
» 24 sierpnia 2019, 02:50 #134
RedsFan: Jaksie interesowali Bruno to chyba każdy widział.
» 24 sierpnia 2019, 08:13 #133
tyber28: To, że się interesuje to nie znaczy, że oni tu przyjdą, ale widać jak małe wymagania są wobec OGS. Interesuje się tym i tym to jestem spokojny o klub hehe
» 24 sierpnia 2019, 08:26 #132
LTMek: Bo to OGS, DNA UNITED, nie zaden najemnik, rozumisz?
Będzie znow 6te miejsce w lidze i tak znajdą się goscie w stylu "gramy najmłodsza 11", "zmierzamy 2 dobrym kierunku" itd...
A potem będzie zdziwko, ze kopacze odchodzą, bo nie chcą się kopać po czole z Azerami, Kazachami czy Macedonczykami w LE xD
» 24 sierpnia 2019, 09:08 #131
mycka86: Tyle, że Sancho jest wart ~200 mln, a z Bruno zrezygnowaliśmy.
» 24 sierpnia 2019, 10:13 #130
robertbham: Oglądałem wczoraj BVB przez ok godziny i naprawdę mnie ten sancho przekonuje. Takiego kolesia właśnie potrzebujemy. Robi chłopak różnicę.
» 24 sierpnia 2019, 02:34 #129
PogromcaTroli: Różnice robi wielu zawodników w różnych klubach,większość jest i była i będzie łączona z United ale nie oznacza to ze do nas trafią ci których chcemy tu i teraz.
» 24 sierpnia 2019, 03:09 #128
LTMek: Ciebie moze przekonywać, ickow by przekonała jego cena w wysokości 15-20mln :)
» 24 sierpnia 2019, 09:37 #127
Lisan: Icar zgłoszony do rozgrywek i dostaje 7. A wiec Alexsis zostaje, otwierać szampana
» 24 sierpnia 2019, 00:13 #126
Olo13: I elegancko
» 24 sierpnia 2019, 01:35 #125
JuveUnited: Icardi jest zgłoszony i dostał 7 tylko dlatego żeby nie miał argumentów do pozwu przeciwko klubowi.
Di Marzio podał przed chwilą informacje, że porozumienie pomiędzy Interem a United jest dość blisko i włoski klub pozostaje optymistą co do zamknięcia tej transakcji
» 24 sierpnia 2019, 01:53 #124
Magik1990MU: Di Marzio to reprezentuje poziom Słoneczka
» 24 sierpnia 2019, 02:35 #123
QsQs: Jutro po 3 pkt, najlepiej z golami Martiala (bo mam go w fantasy). Crystal jest rzadkie.
» 23 sierpnia 2019, 23:59 #122
PogromcaTroli: A ja go mam na naklejce na lodówce
» 24 sierpnia 2019, 03:04 #121
primasort: pogromcatroli-mistrz ciętej riposty.
» 24 sierpnia 2019, 07:12 #120
GGMUN6: Kadra na Palace:

De Gea, Romero, Grant,

Wan-Bissaka, Maguire, Tuanzebe, Lindelof, Young, Shaw

Matic, Pogba, Pereira, McTominay, James, Lingard, Mata, Gomes

Martial, Rashford, Greenwood
» 23 sierpnia 2019, 23:13 #119
Blau: Gomes pewnie znowu nawet na ławce nie usiądzie.
» 24 sierpnia 2019, 00:13 #118
BartoszP: Jak myslicie kiedy United wróci na szczyt i czy w ogóle wróci?
» 23 sierpnia 2019, 22:47 #117
Diabelski97: Jutro.
» 23 sierpnia 2019, 22:52 #116
Batigol222: Dwa dobrze pomyślane letnie okienka transferowe, tj. takie jak to ostatnie. Umiejętne wzmocnienie pomocy a następnie ataku. Myślę, że naprawdę 4 klasowych graczy powinno doprowadzić United do poziomu Juventusu czy City. Oczywiście, to nie oznacza wygranej LM, bo wiadomo, że tutaj można mieć naprawdę mocarną kadrę a i tak przez wiele lat nie zdobyć tego trofeum.
» 23 sierpnia 2019, 23:57 #115
QsQs: Na szczyt to nie wiadomo kiedy wróci bo konkurencja nie śpi. Pierwsze niech wrócą do top4. Step by step.
» 24 sierpnia 2019, 00:00 #114
PogromcaTroli: Czyli krok po kroku po Polsku?!
» 24 sierpnia 2019, 03:05 #113
medaliku22: Fantasy Premier League zapraszam do ligi kod t69xiq
» 23 sierpnia 2019, 22:44 #112
DjTED: Ty masz te 118 ?
» 23 sierpnia 2019, 22:50 #111
RyannMistrz: To pewnie moje.
» 23 sierpnia 2019, 23:29 #110
pawelisto2: O matko, dodać tylko siwe włosy Marco Silvie i wyglądałby identycznie jak nasz siatkarski Heynen!
» 23 sierpnia 2019, 22:35 #109
braku: Mega kozak z tego sancho. Piękna brama niby słabsza lewa noga. Musimy go kupić. Dorzucę 200zl nawet 300
» 23 sierpnia 2019, 22:02 #108
eragon30971: Szkoda, że w tym okienku BVB nie chciało go sprzedać. Za rok może być już za dobry na nasz klub(jeśli nie będzie lm to nie ma nawet o czym myśleć).
» 23 sierpnia 2019, 22:36 #107
BartoszP: Ja nie wiem, dlaczego takie City zbudowano od zera a tutaj z taką historią jest totalna klapa. Bez obrazy ale zrobił sie drugi Arsenal. Pytam dlaczego?
» 23 sierpnia 2019, 22:43 #106
PogromcaTroli: United też budowano i odnosilismy wiele sukcesów ! Cierpliwości ! Kryzys każdego sięga,sięgnie i City!

Ps: My mamy chociaż Historie...:)
» 24 sierpnia 2019, 00:01 #105
Batigol222: Crystal Palace to nie Wolves, serio zdziwię się, jeżeli ten mecz nie zakończy się zdecydowanym zwycięstwem United. Ciekawe też, czy będzie można obejrzeć parę pojedynków Zaha vs Van Bissaka czy raczej Zaha będzie próbował grać na Shawa.
» 23 sierpnia 2019, 21:49 #104
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 23:57

No Twojego palucha to naprawdę szkoda jak masz pisać na poziomie 3 klasy podstawowej.

Mała rada. Więcej czytaj artykułów, książek, to naprawdę poprawi twoją ortografię, stylistykę i gramatykę. A nie cały dzień na komputerze i granie w Minecrafta.
» 23 sierpnia 2019, 23:56 #103
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 03:39

Akurat musiałeś do jego ortografii się przyczepić bo argumentów innych brakuje hehe
Bez powodu tylu plusów nie wyłapał a to oznacza ze wielu myśli to co on...a ty szukasz pocieszenia u naczelnego trola primasort hehe

Mniej graj w fantasy a będziesz miał więcej czasu na przemyślenia jak być lepszym człowiekiem :)
» 24 sierpnia 2019, 03:35 #102
QsQs: W Fantasy to siedzę z 10-15 min w tygodniu i to zazwyczaj w piątki wieczór. Tak więc marny argument jak i twoje komentarze.
» 24 sierpnia 2019, 08:30 #101
Krystiano98: Oglada ktoś może Borussię? Bo postawiłem, a na razie widze, że dostają w tylek
» 23 sierpnia 2019, 21:29 #100
Kamil01GGMU: Aston Villa nawet dobrze NARAZIE wygląda na tle Evertonu.
» 23 sierpnia 2019, 21:26 #99
Diabelski97: Everton dominował, jedna kontra i cyk Aston prowadzi.

Jutro piękna sobota z Premier League.
» 23 sierpnia 2019, 21:23 #98
GGMUN6: Wręcz kapitalna :D
» 23 sierpnia 2019, 21:59 #97
Michux3: Wesley !
» 23 sierpnia 2019, 21:22 #96
Diabelski97: Aaaj, mógł na 2-0..
» 23 sierpnia 2019, 21:24 #95
Saberem47: Proszę niech mata gra na 10, to mu się może przypomną czasy jak był jednym z najlepszych, a na prawej niech sobie James hasa
» 23 sierpnia 2019, 21:12 #94
BukajGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 20:43

0-2 newcastle vs Manchester United u23 .Ggmu na zawsze i tylko! ramazani chong.
» 23 sierpnia 2019, 20:41 #93
QsQs: ...i pewnie od 20 lat nie zaglądałeś też do słownika
» 23 sierpnia 2019, 21:07 #92
trojanc: raptem jeden błąd i pare przecinków, ale doczepić się trzeba
» 23 sierpnia 2019, 21:30 #91
GGMUN6: No chciał chłopak zwrócić na siebie uwage.
» 23 sierpnia 2019, 21:59 #90
primasort: I dobrze,że jeszcze są tacy,co zwracają na to uwagę.Tutaj pełno takich z diabelski97 na czele,co nie wiedzą co to przecinek,ale gimbusiarskie XD i :) to zawsze dopiszą.
» 23 sierpnia 2019, 22:08 #89
QsQs: Dokładnie primasort. Jak już chcesz się jeden z drugim udzielać tu to pisz bez babol językowych. Jak nie potrafisz to się nie udzielaj.
» 23 sierpnia 2019, 23:52 #88
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 05:24

No a ty nie potrafisz a się udzielasz.
» 24 sierpnia 2019, 05:23 #87
Vaxiu: primasorcie, geniuszu poprawnej pisowni, jak juz sie czepiasz ludzi o pisownie to naucz sie, ze po znakach interpunkcyjnych robimy odstep!

Same madrale sie zebrali, pouczaja kolege wyzej i sami robia bledy.
» 24 sierpnia 2019, 11:35 #86
Me89v2: Widać po tym United ze to będzie dużo lepsza drużyna w tym sezonie.

Z CP obstawiam 3:0. Byle szybko ich napoczac.
» 23 sierpnia 2019, 20:27 #85
Krystiano98: Skopiowane z Facebooka :D

Cantona był kapitanem Manchesteru United, który już samą obecnością na boisku napędzał innych do lepszej gry. Dodawał im pewności siebie. Postawiony kołnierzyk, siódemka na plecach, elegancka, ale i twarda gra - to zbudowało jego legendę na Old Trafford. Legendę piłkarza przedziwnego - lidera, aktora, poetę i autora słynnego kopniaka. Z wielkim respektem traktowali go członkowie słynnego pokolenia "Class 92". Paul Scholes, David Beckham, bracia Phil i Gary Neville, Nicky Butt, Ryan Giggs - wszyscy oni patrzyli na Cantonę, jak na starszego brata. Oto jedna z anegdot Roya Keana, która pokazuje jakim kapitanem był King Eric.

Kiedy jeszcze nie było czegoś takiego, jak "prawa do wizerunku" - piłkarze na koniec sezonu dostawali skromne kwoty za występy w jakichś reklamach, eventach, czy innych tego typu rzeczach. Po jednym z sezonów piłkarze Manchesteru United zarobili dokładnie po 800 funtów za podobne usługi. Dla bardziej doświadczonych graczy - były to drobne. Dla dzieciaków z "Class 92" była to jednak spora suma, bo mieli jeszcze mleko pod nosem i dopiero zaczynali pukać do szatni seniorów. Zawodnicy postanowili się zabawić i wszystkie czeki wrzucili do kapelusza. Ten, którego czek zostanie wyciągnięty na koniec - miał zgarnąć całą sumę. Nie wszyscy młodzi zawodnicy wzięli w tym udział, bo 800 funtów to było dla nich dużo. Dwóch nastolatków - Paul Scholes i Nicky Butt - wrzuciło swoje czeki. Kto miał największe szczęście? Oczywiście Eric Cantona.

W sumie zarobił ponad 16 tysięcy funtów, wziął czeki i pojechał do domu. Był jednak największą gwiazdą United, więc w ogóle go to nie grzało. Bardziej chodziło o satysfakcję ze zwycięstwa. W następny dzień wszyscy podniecali się wczorajszym konkursem i zaczepiali Erica. Był już na to przygotowany. Spieniężył czeki i przywiózł do ośrodka całą kasę w gotówce. Przy obecności wszystkich - podzielił ją na dwie kupki. Wszyscy zastanawiali się - co tutaj jest grane, co on w ogóle wyprawia. Wszystko było doskonale przemyślane. Osiem tysięcy dla Paula Scholesa i osiem tysięcy dla Nicky'ego Butta. Cantona wypalił tylko: "Ci dwaj mieli jaja, żeby przyłączyć się do zabawy, chociaż wcale ich na to nie stać".

I takim właśnie był kapitanem.
» 23 sierpnia 2019, 18:08 #84
kielbasior: Wrzuciłem to kilka komentarzy niżej :)
» 23 sierpnia 2019, 18:12 #83
Krystiano98: Le, przepraszam, mogłem spojrzeć niżej xd
» 23 sierpnia 2019, 18:54 #82
Krystiano98: Każdy może dodać taka ciekawostkę ty również :D
» 23 sierpnia 2019, 21:31 #81
DailySmoker: Fragment ksiazki "Roy Keane - druga polowa" polecam:) Roy duzo takich historyjek w niej opisal, jak chocby jego solowka ze Schmaichelem
» 23 sierpnia 2019, 21:57 #80
damianmufc: Perreira musi do środka wrócić bo nikt tak nie wrzuci jak on. Te wrzutki z cornerow to była jakaś porazka z Wolves! Po co nam Maguire w akcjach przy stałych fragmentach jak nikt nie umie dograć? Przypomina mi się jak Mata wszedł na boisko i tak dorzucił ze nawet pierwszego gościa nie przeszło
» 23 sierpnia 2019, 17:44 #79
Advm: Mnie zastanawia dlaczego od kilku lat nikt nie umie posłać serii dobrych(nieprzypadkowych) dośrodkowań. Mówimy tutaj o piłkarzach Manchesteru United, nie Europa FC.
» 23 sierpnia 2019, 17:46 #78
sinedd91: dlatego, że takich piłkarzy u nas nie ma.... albo gra young, który zatrzymuje sobie piłkę przed wrzutką... Wan- Bissaka I shaw za rzadko obiegają...
ze skrzydlowych.... martial czy Rash to raczej taki typ schodzącego napastnika niż skrzydłowego... obydwa dobrze zagrać potrafią tylko prawą nogą .... więc siłą rzeczy musza się zatrzymać i zejść do środka.... James jest trochę podobny pod tym względem.... Mata to samo tylko lewa noga i tyle :)
rzuty wolne czy rożne cóź... Mata nie w rytmie ... sorki zale zawodnik, który zagrał jakies 13 minut .... nei oczekiwałbym, że podejdzie do piłki i od razu różnice zrobi... Perreira tylko jako tako :)
» 23 sierpnia 2019, 17:56 #77
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 15:19

Ile już było takich meczów na Old Trafford że dominowaliśmy przeciwnika przez 90 minut a ten miał dzień konia i na farcie wywoził stąd punkty. Zobaczymy jak będzie tym razem.
» 23 sierpnia 2019, 15:19 #76
9imar9: No podaj przykłady.
» 23 sierpnia 2019, 15:37 #75
NexaT: 2 lata temu za Mourinho? Czy za Van Gaala to nawet było, że bramkarze rywali zostawali MoTM. Bardzo często.
» 23 sierpnia 2019, 15:53 #74
kckMU: Za Mou to bramkarze rywali pisali swoją historię w lidze. Za vG byly pojedyncze spotkania jak z WBA (najbardziej w pamiec zapadlo). Po co przykłady, skoro mecze oglądasz?
» 23 sierpnia 2019, 17:58 #73
Veron: na 90% mecz będzie wyglądał jak pierwsza połowa z Wolves, czyli posiadanie 75%, pressing i zbieranie piłek przez obrońców, w takim wypadku przed polem karnym rywala będzie trzeba piłkę dobrze rozgrywać do szybkich skrzydłowych i ładować w pole karne aż do skutku

Rashford, Mata, James - Martial a reszta jak poprzednio
» 23 sierpnia 2019, 14:15 #72
MiSt: Jeśli będzie tak jak mówisz to spokojnie ich pokonamy. Palace nie broni się aż tak dobrze jak Wolves. Czuję, że padnie dużo bramek(obstawiam 3:1) :)
» 23 sierpnia 2019, 14:59 #71
GGMUN6: Fakt, że Gomes w preseasonie grał znakomicie to należy mu dać szanse w PL, Ci którzy uważają inaczej to...
» 23 sierpnia 2019, 13:57 #70
MiSt: Ole da mu szanse, ale na pewno nie od pierwszej minuty. Z CP fajnie byłoby go zobaczyć na te 20 minut.
Chciałbym go w końcu zobaczyć w pełnych 90min, ale nie ma co się spieszyć ;)
» 23 sierpnia 2019, 15:01 #69
kielbasior: Ciekawa anegdotka o Cantonie, źródło Ekstraklasa Trolls na FB:

Cantona był kapitanem Manchesteru United, który już samą obecnością na boisku napędzał innych do lepszej gry. Dodawał im pewności siebie. Postawiony kołnierzyk, siódemka na plecach, elegancka, ale i twarda gra - to zbudowało jego legendę na Old Trafford. Legendę piłkarza przedziwnego - lidera, aktora, poetę i autora słynnego kopniaka. Z wielkim respektem traktowali go członkowie słynnego pokolenia "Class 92". Paul Scholes, David Beckham, bracia Phil i Gary Neville, Nicky Butt, Ryan Giggs - wszyscy oni patrzyli na Cantonę, jak na starszego brata. Oto jedna z anegdot Roya Keana, która pokazuje jakim kapitanem był King Eric.

Kiedy jeszcze nie było czegoś takiego, jak "prawa do wizerunku" - piłkarze na koniec sezonu dostawali skromne kwoty za występy w jakichś reklamach, eventach, czy innych tego typu rzeczach. Po jednym z sezonów piłkarze Manchesteru United zarobili dokładnie po 800 funtów za podobne usługi. Dla bardziej doświadczonych graczy - były to drobne. Dla dzieciaków z "Class 92" była to jednak spora suma, bo mieli jeszcze mleko pod nosem i dopiero zaczynali pukać do szatni seniorów. Zawodnicy postanowili się zabawić i wszystkie czeki wrzucili do kapelusza. Ten, którego czek zostanie wyciągnięty na koniec - miał zgarnąć całą sumę. Nie wszyscy młodzi zawodnicy wzięli w tym udział, bo 800 funtów to było dla nich dużo. Dwóch nastolatków - Paul Scholes i Nicky Butt - wrzuciło swoje czeki. Kto miał największe szczęście? Oczywiście Eric Cantona.

W sumie zarobił ponad 16 tysięcy funtów, wziął czeki i pojechał do domu. Był jednak największą gwiazdą United, więc w ogóle go to nie grzało. Bardziej chodziło o satysfakcję ze zwycięstwa. W następny dzień wszyscy podniecali się wczorajszym konkursem i zaczepiali Erica. Był już na to przygotowany. Spieniężył czeki i przywiózł do ośrodka całą kasę w gotówce. Przy obecności wszystkich - podzielił ją na dwie kupki. Wszyscy zastanawiali się - co tutaj jest grane, co on w ogóle wyprawia. Wszystko było doskonale przemyślane. Osiem tysięcy dla Paula Scholesa i osiem tysięcy dla Nicky'ego Butta. Cantona wypalił tylko: "Ci dwaj mieli jaja, żeby przyłączyć się do zabawy, chociaż wcale ich na to nie stać".

I takim właśnie był kapitanem.
» 23 sierpnia 2019, 13:54 #68
cymGiggs11: Bardzo fajne, plusik dla Ciebie ;)
» 23 sierpnia 2019, 14:06 #67
Wirus: Ja z nostalgią wspominam tamte lata, a najbardziej jak w pomocy mieliśmy:
Giggs - Keane - Scholes - Beckham
Wg mnie to była najlepsza formacja pomocy w historii.

A to co kielbasior napisałeś o Cantonie, to takich ludzi brakuje, facet z jajami większymi niż głowa Pogby
» 23 sierpnia 2019, 14:31 #66
DailySmoker: Fragment ksiazki "Roy Keane - druga polowa" polecam:) Roy duzo takich historyjek w niej opisal, jak chocby jego solowka ze Schmaichelem
» 23 sierpnia 2019, 16:36 #65
mufcforever1811: Wiem, że nie stawia się na swoich, ale mam straszną ochotę obstawić handicap 0:1. Jakieś przepowiednie?
» 23 sierpnia 2019, 13:10 #64
kckMU: Handi -2,5 na luzie. Kochany Ole.
» 23 sierpnia 2019, 13:18 #63
sinedd91: 2,06 daje fortuna w tej chwili myślę, że to spoko całkiem jest :) nawet duża szansa :) ale powinieneś poszukać po necie co ludzie myślą o takim zakładzie my tutaj mamy tendencje do przeceniania naszej drużyny lub jej niedoceniania :D
» 23 sierpnia 2019, 13:20 #62
karol100: Co to jest hadicap?
» 23 sierpnia 2019, 13:32 #61
Magik1990MU: Ale 2.06 na -2,5? Czy na handi 0-1? Ja bym spróbował na 0-1, ale nie wiem jaki jest kurs. -2,5 oznacza, że musimy wygrać co najmniej 3 bramkami, a tego nie można być pewnym. Pamiętajmy, że główną siłą obecnego United są kontrataki, a z CP będzie o nie ciężko, jak rywal się okopie w swoim polu karnym. Ewentualnie radziłbym postawić na brak goli dla CP (czyli BTS-NIE).

@sined

Dlatego trzeba stawiać głową. Ja twierdziłem, że z Wilkami BTS to pewniak i się nie pomyliłem.
» 23 sierpnia 2019, 13:53 #60
sinedd91: 2,06 jest na handi 0:1 :)

Karol100

handicap oznacza, że drużyna zaczyna z przewagą :)
mamy handicapy europejskie np:
MU - CP 0:1 ... to znaczy, że mecz się zaczyna tak jakby CP prowadziło już od początku 0:1...

albo azjatyckie:

MU (-1,5) - CP to oznacza, że musimy wygrać dwiema bramkami

różnica jest taka, że w systemie europejskim jest możliwośc obstawienia remisu :)
» 23 sierpnia 2019, 14:07 #59
rizx: Hirving Lozano w Napoli
» 23 sierpnia 2019, 11:56 #58
Wirus: I to jest wielka szkoda, że go nie kupiliśmy
» 23 sierpnia 2019, 12:36 #57
Olo13: Zwłaszcza za tak nie dużo jak na dzisiejsze ceny.
» 23 sierpnia 2019, 13:31 #56
IntruZ9: Dużo to nie płacą inni,United pewnie musiałoby zapłacić około 60 jak nie lepiej
» 23 sierpnia 2019, 13:37 #55
Mateus03: napoli pobiło rekord transferowy 38 mln
» 23 sierpnia 2019, 14:14 #54
HXDC: Czytałem wywiad z AWB nie wiem czy on tu był. Mówi, że uwielbia wykonywać wslizgi i zawsze ma nadzieję, że wykona ich najwięcej podczas meczu oraz, że zabrał se sobą do domu koszulkę po meczu z Chelsea i oprawi ja w ramę ;)
» 23 sierpnia 2019, 10:56 #53
tomekwietniu: Jak myślicie Greenwood dostanie jutro więcej minut? Liczę na jakąś większą szansę dla niego.
» 23 sierpnia 2019, 10:24 #52
piter100000: Ja liczę, że wybiegnie w podstawie. Lingard i James na ławkę, a Greenwood i Gomes do podstawy. Chciałbym zobaczyć jak taki układ by się sprawdził. Trzeba czasami zaryzykowac, a mecz u siebie z ze średnim rywalem jest idealną do tego okazją
» 23 sierpnia 2019, 10:29 #51
Veron: niech choć 30min dostaną to już będzie co pooglądać
» 23 sierpnia 2019, 10:48 #50
kckMU: Miłego dnia Veron
» 23 sierpnia 2019, 10:48 #49
tomekwietniu: Wydaje mi się, że Gomes i Greenwood to za dużo na raz. Na 10 pewnie zagra Lingard lub Pereira, może Mata.
» 23 sierpnia 2019, 10:56 #48
karol100: No najlepiej cały skład z akademi weźmy i za rok Championship
» 23 sierpnia 2019, 10:59 #47
Klierek7: karol jedyny normalny... Co Ci ludzie mają wełbach? myślą że pogramy 16 latkami... Wydaje mi się że nie grali nigdy na poziomie B klasy. Chcecie dzieci wystawiać? Rozumiem na 20 30 minut w meczu o nic.
» 23 sierpnia 2019, 12:27 #46
sisinho: @kilerek7

Lepiej pograć 16latkami niż znowu męczyć się z Lingardem na 10 i Jamesem na prawym skrzydle.
» 23 sierpnia 2019, 12:44 #45
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 12:45

Po meczu w ktorym chłopaki zagraja w podstawie karol i spolka inaczej będą pisać :)
» 23 sierpnia 2019, 12:44 #44
helupa: @karol100
Gomes ma 19 lat i jestem pewnien na 100%, że jest lepszy od Lingarda i Maty, jeśli masz jakieś wątpliwości to znaczy, że chyba nie widziałeś jak on gra. On musi być w pierwszym składzie, nie wiem co Ole sobie myśli...
» 23 sierpnia 2019, 13:18 #43
sinedd91: ja mam wątpliwości... Mata to dobry piłkarz... świetna technika. dobre podanie dobry strzał... ale brak mu rytmu na swojej pozycji.... Każdy kolejny trener z uporem maniaka wystawia go na skrzydle jak już dostanie szanse na 10 to z reguły gram tam jeden mecz i zanim się rozkręci to ląduje znowu na skrzydle albo na ławce....
statystyki Maty nie licząc pierwszego pół roku:
14/15: 10 goli i 4 asysty 2442 minuty
15/16: 10 goli i 11 asyst 4084 minuty
16/17: 10 goli 6 asysyt na 2739 minut
17/18: 3 gole 7 asyst na 2677 minut tu akurat mega słabo
18/19: 4 gole 6 asyst na jedynie 1779 minut

myślę, że jak na zwodnika, który niemal zawsze gra na skrzydle, gdzie brak mu szybkości to całkiem niezłe statystyki :) może i szału nie ma ale po pierwsze myśle, że na 10 te statystyki byłyby lepsze dwa: to i tak jest z wyłączeniem tego słabego sezonu udział przy bramce średnio w co drugim meczu :) a nie sądzę, żeby Gomes te statystyki podkręcił....
trzy: Greenwood jest młodszy a dostaje swoje minuty... a Gomes nie.... coś chyba jest na rzeczy:)

imo na 10 powinniśmy grać Matą a dawać się ogrywać po 20-30 minut Gomesowi :) bo chłopak ma potencjał ale do pierwszego składu to imo jeszcze nie to :) a mata pogra max 2 sezony więc będzie akurat, żeby młody się podciągnął :)
» 23 sierpnia 2019, 13:55 #42
Mateus03: za 2 lata to on bedzie miec juz 21 lat , jesli zawodnik jest bardzo dobry to w wieku 19 lat moze juz sporo grac przykład callum hudson odoi , jest rok młodszy a zagral z tysiac minut wiecej , inne przykłady gabriel jesus 22 lata 103 mecze dla city
» 23 sierpnia 2019, 14:22 #41
sinedd91: więc jeżeli ma 19 i się nie łapie to znaczy, że musi się poprawić no nie ? :)
» 23 sierpnia 2019, 14:52 #40
helupa: @sinedd91
zanim coś napiszesz, sprawdź fakty.
Tutaj Angel Gomes który grał w pucharze EFL Trophy przeciwko dorosłej drużynie z 3 ligi.
youtu.be/SXmFR-uHtWo
Teraz mi powiedz, w którym miejscu ma się poprawić? On tak grał cały poprzedni sezon i nie dostał szans.
» 23 sierpnia 2019, 14:56 #39
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 15:03

to nie są fakty tylko mecz przeciwko 3-ligowcowi :) dobre mecze to miał i Welbeck I Gibson a nawet i Cleverleyowi się zdarzył jakby dobrze poszukać.... chciałbyś, któregoś z tych 3 mieć w pierwszym składzie teraz?

poza tym nie o to zupełnie chodzi to jest pierwszy skład, gdzie gośc ma grać przeciwko najlepszym... imo skoro sztab uznaje, że nie zasługuje nawet na kilka minut w takim meczu to musi coś byc na rzeczy nie uważasz?
» 23 sierpnia 2019, 15:01 #38
sinedd91: miałe to dodać ale się pospieszyłem :P niech narazie pogra za mate po 20-30 minut a jak mu bedzie szło to na bank zobaczymy go pare razy w podstawie wszak mata ma juz ponad 30 lat i nie zagra całego sezonu sam na 10 :P a wole zdecydowanie mate niż Lingarda na tej pozycji
» 23 sierpnia 2019, 15:07 #37
helupa: no ale jak on ma się pokazać skoro gra przeciwko trzecioligowcowi? Sam sobie przeczysz.
» 23 sierpnia 2019, 15:16 #36
sinedd91: chłopie właśnie temu pisze :) niech pogra po 20-30 minut i jeżeli ma ten skill to na bank pokaze na co go stac a jezeli go nie ma to się zweryfikuje i tyle :) po prostu niech wskoczy jako regularny zmiennik Maty :)
póki co nie dają mu szans więc może coś jest na rzeczy nie wiem co :) a gość ma 19 lat :P jeżeli to tylko upartość trenerów kolejnych to trochę słabo bo Lingard na tej pozycji nic nie daje :)
cały tekst pił do tego, że poki co nie uważam, żeby mlody był lepszy od Maty ale jak bedzie z nim grał to ma wszelkie możliwości, żeby się stać lepszym :)
» 23 sierpnia 2019, 15:39 #35
helupa: spoko, zgadzam się z tobą. Mata ma przewagę doświadczenia, ale Angel bardzo mi go przypomina, wygląda jak szybszy, zwinniejszy Mata. Na Tournee grał świetnie, jestem trochę sfrustrowany tą całą sytuacją.
» 23 sierpnia 2019, 16:05 #34
sinedd91: nawet to rozumiem bo tam gra lingard niestety :P ktory nie daje nic zupelnie :) chyba ze w meczu z Chelsea gdzie trzeba szybko przechodzic w obie strony
» 23 sierpnia 2019, 16:42 #33
CHRCH: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 17:20

Mata ma niesamowitą technikę, czego nie można powiedzieć o Lingardzie. Solskier to kiepski menadżer chociażby dlatego, że nie patrzy co kto wnosi do gry tylko uparcie tkwi przy swoich faworytach. Timing zmian jak był w zeszłym sezonie cienki tak jest i w tym. Podejrzewam, że poprawę jaka widzicie (Ja nie widze) to raczej zasługa sztabu szkoleniowego A nie samego menadżera ( transfery także ). Z tym menadżerem niestety nie wróżę sukcesu United, więc czekam z niecierpliwością na zmianę.
» 23 sierpnia 2019, 17:19 #32
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 10:24

DDG (C)
AWB Maguaier Lindelof Shaw
McTominay Pogba
Alexis Mata Martial
Rashford

Liczę na taki skład. W meczu z Wolves kompletnie brakowało nam kreatywności i biliśmy głową w mur a taką potrafią zapewnić Mata i Alexsis. James i Lingard to bardziej wyrobnicy i obecnie nie do pierwszego składu.

Osobiście liczę na Arsenal- i tak potracą punkty a nie ma nic gorszego niż LVP które sie rozpedzi punktowo
» 23 sierpnia 2019, 10:23 #31
dlabigt23: Tak napewno wybiegnie Alexis co trwaja rozmowy na jego odejscie do Interu . Do tego chyba jeszcze nie jest do końca gotowy do gry .
» 23 sierpnia 2019, 10:25 #30
RoniBarca: Lisan
Alexis ?? O.O o matko, tylko nie on !!
» 23 sierpnia 2019, 10:37 #29
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 10:14

Mam nadzieje ze Liverpool zleje Arsenal porządnie i sie wkońcu obudzą te pewniaczki na kanionierach ! Jak nigdy chyba jestem za Liverpoolem ale chyba ze wzgledu na to ze walczymy tylko o te 4 miejsce . No ale oby Bozia dała wiecej jak sie uda chociaz to juz tylko nadzieja . Oczywiscie też mam nadzieje ze United wygra pewnie 3 lub 4:0 i byloby pieknie :)
» 23 sierpnia 2019, 10:14 #28
Puszek2100PL: Najlepszym wynikiem byłby ich remis i nasz zwycięstwo i wskakujemy na 1 miejsce.
» 23 sierpnia 2019, 12:21 #27
helupa: Nie zapominajcie o city.
» 23 sierpnia 2019, 13:21 #26
wrobel1992: Jeśli w podstawie wyjdzie James to mam nadzieje, że nie będzie padał na murawę po każdym kontakcie z przeciwnikiem. Już był u nas taki gracz, który miał nawet lepszą technikę i też był podatny na wywrotki...nazywał się Januzaj, jak to się skończyło wiemy.
» 23 sierpnia 2019, 09:30 #25
Diabelski97: James jest ciągle faulowany ze względu na swoją szybkość, jeśli jest podcinany to siłą rzeczy musi padać.
» 23 sierpnia 2019, 09:52 #24
RedsFan: Problem w tym, że oprucz faulow potrafi wywrucic sie przez brak kontroli podczas biegu. Gdy jest rozpedzony ma tez problem nad kontrolowaniem pilki nad ich wrzutkami i strzalami :)
» 23 sierpnia 2019, 09:59 #23
Kkacper102: Jeśli biegniesz pełną prędkością to wystarczy ciebie dotknąć już tracisz równowagę. James robił to w meczu z Wolves aż za bardzo asekuracyjnie i w konsekwencji dostał żółtą kartkę. Jamesa bardziej widziałbym z ławki na podmęczonych rywali. Liczę, że jutro zobaczymy Pereire w 1 składzie, bo w sparingach najlepiej wyglądał na "10"
» 23 sierpnia 2019, 10:00 #22
wrobel1992: Nie, nie...nie piszę tu, o takich faulach. Piszę o tym kiedy on się zastawia. Z automatu pada po nawet lekkim kontakcie z przeciwnikiem. Nie każdy sędzia to gwizdnie i kontra gotowa...
» 23 sierpnia 2019, 10:24 #21
kckMU: Nie podkreśla Ci tej lawiny błędów RedsFan?
» 23 sierpnia 2019, 12:48 #20
RedsFan: Nie na telefonie zawsze pisze i wychodzi co chce :) Nawet często mi wtrąca q" zamiast "a i tak dalej. Nie chcesz nie czytaj moja klawiatura dalej będzie błędy robila, a ja często pisze na szybko i nie zawsze poprawie. Życie...
» 23 sierpnia 2019, 13:19 #19
kckMU: Chce czytac dlatego pytam :)
» 23 sierpnia 2019, 13:21 #18
RedsFan: Wiem że czasami mam ortograficzne bledy, ale denerwuje mnie klawiatura i to ze sam słownik podpowiada mi błędne wyrazy po tym jak wypisuje zle litery przez ta głupia klawiaturę. Cóż nienawidzę dotykowych ekranów, a raczej klawiatur, a tylko z nich korzystam.
» 23 sierpnia 2019, 13:38 #17
Diabelski97: Gomes za Lingarda byłoby pięknie.

Po trzy punkty :)
» 23 sierpnia 2019, 09:09 #16
RedsFan: Żadnego Pereiry, czas dac innym szanse Angel i Masson proszeni do podstawowej jedynastki :)
» 23 sierpnia 2019, 08:59 #15
RememberMe: *jedenastki
no offence :)

Gomes na pewno nie zagra w 1 składzie, raczej z ławki, a spośród naszych orłów na 10 najlepiej wyglądałby chyba właśnie Pereira
» 23 sierpnia 2019, 09:15 #14
damianmufc: Jak chcesz kogos poprawiac to sam najpierw sie popraw!
*no offense*
» 23 sierpnia 2019, 09:28 #13
GGMUN6: Serio będziecie się kłócić o poprawną pisownie? Tutaj jest strona dla fanów Manchesteru United i tematy niech będą o piłce, a nie o poprawności gramatycznej.
» 23 sierpnia 2019, 09:32 #12
RememberMe: to że poprawiam nie znaczy, że wiem wszystko, właściwie to raz widziałem napis w tym stylu i było to "no offence" więc tak też napisałem
» 23 sierpnia 2019, 09:33 #11
RememberMe: GGMUN6 a kto sie tu kłóci xd
» 23 sierpnia 2019, 09:34 #10
GGMUN6: Właśnie Ty zacząłeś te poprawki, które są bezsensu :P
» 23 sierpnia 2019, 09:36 #9
GGMUN6: Ale ok. Może bez kłótni, jutro taki piękny dzień :)
» 23 sierpnia 2019, 09:37 #8
RememberMe: a no właśnie to już jutro nawet sie nie spodziałem jak minęło
» 23 sierpnia 2019, 09:46 #7
Nowekonto124: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2019 11:25

Remember Me. Obie formy są poprawne. Zarówno offence Jak i offense. Tak tylko mówię nie żebym spinał czy coś do damiana
» 23 sierpnia 2019, 11:24 #6
RedsFan: To juz mamy wyjaśniona pisownie :) co do składu tez watpie, aż takie zmiany. Niemniej jednak chcialbym obu ty chłopców widzieć od początku meczu.
» 23 sierpnia 2019, 12:48 #5
waletpl: No offence - bez obrazy
No offense - bez urazy ;)
» 23 sierpnia 2019, 14:14 #4
kckMU: Mata zawsze gra bardzo dobrze z Crystal na OT.
» 23 sierpnia 2019, 08:52 #3
RememberMe: De Gea - WanBissaka, Maguire, Lindelof, Shaw - McTominay, Pogba - Mata, Pereira, Rashford - Martial
» 23 sierpnia 2019, 08:48 #2
lele1986: To prawda niech da Gomesa na 10 i Grenwoda na skrzydlo .
» 23 sierpnia 2019, 08:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.