Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United szykuje pierwszą ofertę za Longstaffa

» 30 czerwca 2019, 09:03 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Manchester United tego lata sfinalizował transfery Daniela Jamesa ze Swansea i Aarona Wana-Bissaki z Crystal Palace. Kolejnym zakupem Czerwonych Diabłów może być Sean Longstaff z Newcastle United.
Manchester United szykuje pierwszą ofertę za Longstaffa
» Sean Longstaff tego lata może zamienić Newcastle United na Manchester United
Czy transfer Seana Longstaffa do Manchesteru United to dobry pomysł?
Longstaff znalazł się na celowniku Manchesteru United po dobrych występach w barwach Srok w ubiegłym sezonie.

Czerwone Diabły zamierzają zaoferować za zawodnika 18 milionów funtów. To nieco mniejsza kwota, której domagają się działacze Newcastle United. Sroki wyceniły swojego 21-letniego zawodnika na 25 milionów funtów.

Longstaff w grudniu podpisał nowy kontrakt z Newcastle United, który gwarantuje mu zarobki w wysokości 8 tysięcy funtów. Po przyjściu do ekipy Czerwonych Diabłów piłkarz mógłby liczyć na znaczną podwyżkę. Manchester United jest skłonny zaproponować Anglikowi 60 tysięcy funtów tygodniowo.

Klub z Old Trafford chciałby związać się z Longstaffem pięcioletnią umową. Manchester United jest podobno spokojny o transfer Anglika, choć dla działaczy Srok priorytetem jest teraz znalezienie nowego menadżera.


TAGI


« Poprzedni news
Pogba poprosi Solskjaera o zgodę na transfer z United
Następny news »
Wan-Bissaka: Doping kibiców dodaje mi pewności siebie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Klimaa: Pewnie chłopak jest traktowany jako uzupełnienie składu, dodatkowo to Anglik w dość młodym wieku więc może się jeszcze rozwijać. Jeśli od i Fernandes przyjdą do nas to środek będzie ok. Pozostanie kwestia kupienia środkowego obrony i skrzydłowego (o ile starczy czasu w co wątpię)
» 1 lipca 2019, 10:03 #46
Evox: Takich graczy bierze się tutaj bez zastanowienia, natomiast gdy faktycznie jest okazja na wyciągnięcie dobrego zawodnika za niską cenę, jak choćby Lucas gdy odchodził z PSG, nagle szkoda pieniędzy.
» 30 czerwca 2019, 19:20 #45
Michux3: Jeżeli ma być to uzupełnienie to czemu nie?
Raczej łatwy do przeprowadzenia transfer i perspektywiczny. Jeżeli najpierw będzie przyklepany bruno to Sean jako uzupełnienie może pasować. W przyszłym roku raczej bd żegnać maticia i wtedy dopiero możemy zrobić wielomilionowy transfer na śpd. Ja jestem za takim transferem.
» 30 czerwca 2019, 18:47 #44
dareknt: A ja tam jestem zwolennikiem takich transferów , graczy młodszych , na dorobku ,Anglików dla których united to united , zawodników którym nie będzie przeszkadzać pogoda , kierownica po złej stronie czy tez herbata z mlekiem. Braki w umiejętnościach mogą nadrabiać zaangazowaniem , do tego dokładka kilku zawodników jak np bruno , czyli już bardziej wirtuozów i myśle ze może to być niezły miks. Ciekawe tylko czy Ole to będzie umiał poskładać i nadać odpowiedni ton....... Boje się ze zbyt mocno chce skopiować Manchester SAF , to ze kiedyś to przyniosło efekty nie oznacza ze i tym razem tak będzie, pożyjemy zobaczymy , zobaczymy jakim psychologiem jest OLE oraz jak potrafi dobierać sobie współpracowników tak aby efekty treningowe przynosiły konkretny rezultat. Na ten moment to jedyna słuszna droga mając ograniczone środki finansowe , jeśli projekt się powiedzie to mam nadzieje ze nie zostaną popełnione błędy z przeszłości , mianowicie nie będziemy odpuszczać pojawiających się nowych perełek , tylko będziemy je ściągać do siebie .
» 30 czerwca 2019, 17:32 #43
InteligentnieJo: Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jestem tu nowy postanowilem założyć konto po tym jak czytam niektore komentarze... wypowiadam się do tych ludzi co czekaja tylko na liderów typu POGBA fake gwiazdor dlaczego się dziwićie ze są transfery tego typu jak James czy ten zawodnik ten klub potrzebuje młodych piłkarzy i oczywiście top transfery ale pierwsze trzeba kupić młodych wychować żeby byli wierni klubowi a nie top transfer typu neymar i taki zawodnik nie gra dla nas tylko żeby on się pokazał i kasa... także proszę was mamy problem z pogba tutaj ma rządzić k trener nie zawodnik gwiazdor możemy kupić drogich zawodników ale w zastępstwie muszą być młodzi żeby odbudować MU jeśli taki pogba by się sądził i nie wykonywał wytycznych trenera to trener musi go ściągać kara wchodzi młody i się stara wtedy jest rywalizacja o miejsce... ile taki młody kosztuje od 10 do 20 ml jak dla tego klubu to nie pieniądze trzeba próbować i szukać... na.pewno wkoncu znajdziemy i odbudujemy team przede wszystkim nikomu nie dawać pewnego miejsca w składzie bo się nie będzie starać. Trzeba naprawić skauting szukać młodych i się znajdzie zawodników typu felix i będziemy zarobiąc jakbym był dyrektorem sportowym to bym zrobił w końcu porządek w tym klubie dajcie szanse edkowi on popełnił błędy pewnie jakieś wnioski wyciągnął i widzę kupuje młodych w razie W ale jeśli nie wywali w pierwszej kolejności pogba sancheza to ten klub stoczyć się ten gość pogba ma się za najlepszego wielki pan :) pozdrawiam powiedzcie co o tym myslicie
» 30 czerwca 2019, 16:44 #42
dareknt: I nie będziesz nigdy dyrektorem sportowym :-) Manchester to nie Legia , tutaj również musza być gwiazdy aby cyferki w marketingu się zgadzały , wywalić Sancheza, znajdź kogoś kto zaproponuje mu równe duże pieniądze ..... Edek może już zmądrzał i może wkoncu zacznie iść jedna ścieżka , nawet w przypadku nie powodzenia Ole ściągnie managera o podobnych stylu gry
» 30 czerwca 2019, 17:48 #41
Caspa: Ps Typ nazywa się Longstaff blachacha . Będę miał ta koszulkę. Oby numer nie był jakiś dziadowy . 16 zamiast Rojo
» 30 czerwca 2019, 14:54 #40
Joachimek: Wszystko ładnie pięknie że klub się interesuje młodymi zawodnikami ALE samymi młodymi zawodnikami grającymi w Chempionship i ogonów jak Longstaff 9 meczy rozegrał.. a na kompilacji to Rasiak wyglądał na wirtuoza.. musi przyjść ktoś kto wiesie wartość dodana odrazu a nie za jakiś czas/
» 30 czerwca 2019, 14:53 #39
Caspa: Pogba out Longstaff IN
» 30 czerwca 2019, 14:46 #38
primasort: OSG jest jakiś oderwany od rzeczywistości,on chyba naprawdę wierzy,że uda mu się z powodzeniem skopiować projekt SAFa.Żebyśmy finalnie nie skończyli jak Cardiff pod wodzą wesołego Norwega.
» 30 czerwca 2019, 14:36 #37
eragon30971: 20 mln funtów jak za noname'a, który jest po kontuzji i miał mało występów to wcale nie jest mało...
» 30 czerwca 2019, 12:46 #36
Pogbens6: ole ma wizje podobna do wizji fergusona, moze to byc ciekawy projeky ktorego ten klub potrzebuje
» 30 czerwca 2019, 12:07 #35
mcis: ma wizję? ok, proszę przedstaw zarysy wizji....
» 30 czerwca 2019, 12:20 #34
tomek096: A to nie widziałeś jak grali zaraz po przyjściu dopóki kondycja im na to pozwalała ?
» 30 czerwca 2019, 12:30 #33
tyber28: Ole to fenomen, w tydzień nauczył zawodników grać według swojej wizji, tylko brak kondycji. ..
» 30 czerwca 2019, 14:09 #32
Ybov: Nawet jeśli jego transfer doszedłby do skutku, trzeba kupić jeszcze jednego zawodnika który operowałby w środku pola. Najlepiej jakiegoś doświadczonego, który potrafiłby wprowadzić trochę spokoju w słabszych momentach meczu. Szkoda, że Rakitić jest mało realną opcją, wątpię by zgodziłby się na transfer poza granice Hiszpanii.
» 30 czerwca 2019, 12:04 #31
janpal1: Fajnym transferem byłby Tielemans
» 30 czerwca 2019, 11:53 #30
dev13: Popieram to co robi Ole poszla ogromna kasa na Pogbe,Sancheza itp i co z tego wyszlo figa wiec wole aby mlodzi ambitni promowali sie w United niz stare wypalone grajki :P
» 30 czerwca 2019, 11:45 #29
EmilCioran: Pooglądałem go sobie na YT i dla mnie to pomocnik jakich wielu ale wierzę w to, że nasz sztab wie co robi i widzi w nim to czego ja nie dostrzegam. W końcu to oni są fachowcami, a ja tylko zwykłym kibicem. W sumie młody chłopak i jeśli zamkniemy się w kwocie 15-20 mln to czemu by nie zaryzykować? Martwi trochę ta kontuzja bo może jeszcze dłuższy czas dochodzić do pełnej sprawności.
» 30 czerwca 2019, 11:36 #28
Remix81: Co to za Longstaff? I dlaczego skoro dostał w grudniu 8 tysięcy funtów tygodniowo to chcą od razu dać 60 a nie 16 i tak ma wtedy podwójne zarobki. Co oni robią.
» 30 czerwca 2019, 11:32 #27
mufcforever1811: Co to za remix? Ty też nie robisz żadnego wrażenia.
» 30 czerwca 2019, 12:37 #26
ponczok: wydaje mi sie ze ten caly komin placowy i tak idzie w dol kolego, nie mozna od razu zbudowac rzymu wiec robia to bardzo stopniowo, youngi jonesy maja u nas 100+ a przychodzi awb i dostaje 80, inny longstaff 50/60 wiec ja tutaj widze probe obnizenia zarobkow. odejdzie pogba moze alexis to juz w ogole bedziemy zbilansowani, nawazylismy niezle piwo ktorego od razu wypic nie mozna ale ja widze ze ed chociaz probuje
» 30 czerwca 2019, 13:43 #25
UnitedWeStand: @Remix81
Nie wiem czy gdziekolwiek pracujesz, ale po prostu wyobraź sobie, że aktualnie dostajesz 3k miesięcznie i dostajesz ofertę z korporacji na 6k. 2 razy większe zarobki, więc spoko, nie? Idziesz do tej korporacji, a tam się dowiadujesz, że najgorsza osoba w firmie zarabia 10k miesięcznie, a robi znacznie mniej od Ciebie na gorszym stanowisku. Już nie jest spoko?

United, to jedna z największych marek na świecie.
Z tego co widzę, to wszystkim gimbusom wydaje się, że skoro Eriksen w Tottenhamie zarabia 150k, to United są głupi płacąc takie pieniądze byle komu z pierwszemu składu. Realia są takie, że KAŻDY piłkarz jest świadomy zysków, które generuje dla klubu. Czy to poprzez grę (Ander) czy marketing (Alexis).

Tak samo jest w życiu.
Jeżeli firma na Twojej pracy zarabia 10k miesięcznie, to oczywiste, że nie zadowolisz się 3k, które od niej dostajesz i będziesz chciał więcej.
» 30 czerwca 2019, 13:56 #24
dev13: Brdzo dobre ruchy transferowe Olego :)
» 30 czerwca 2019, 11:16 #23
Oficer: Trzeba zbalansowac kadre wiekowo bo mlodzi tez musza miec od kogo sie uczyc. Sa fajne perspektywiczne transfery ale Ci mlodzi gracze sami nie sprawia ze bedziemy walczyc o tytuly a tym bardziej bic sie na arenie europejskiej z najwiekszymi klubami. Wywalic szrot a w ich miejsce sprowadzic kogos z doswiadczeniem. Marzy mi sie glosny transfer ktory wleje we wszystkich w klubie troche nadziei na lepsze jutro...tylko nie moge do tych marzen dobrac nazwiska...
» 30 czerwca 2019, 11:16 #22
Kruszon: Dobra wiadomość. Oferta nie jest wysoka, chciałbym zobaczyć chłopaka w tym klubie. To może być inwestycja na lata.
» 30 czerwca 2019, 11:12 #21
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2019 11:10

Bez jaj. Kolejny no-name który zagrał ledwo 9 meczów w sezonie. Jak tacy piłkarze mają być wzmocnieniem to nie mam pytań. Transfer kompletnie bez sensu, mamy już McTominaya a do środka pola potrzeba nam kogoś bardziej kreatywnego.
» 30 czerwca 2019, 11:10 #20
Eryw: Ekscytujący :D
» 30 czerwca 2019, 10:52 #19
pilchu: Za taką niska kwotę warto go kupić. Chłopak nieźle się prezentuje jak na 21 latka. Dobrze broni, potrafi rzucić piłkę i strzelić. Nasza druga linia leży i kwiczy więc trzeba szukać dobrych rozwiązań. Z Fredem i Perreira ligi nie wygramy
» 30 czerwca 2019, 10:47 #18
Remix81: Dobrze się prezentuje jak 21 latka. Wow. I to wystarczy. Zobacz jak prezentuje się Mbappe a ma 20 lat. Wiadomo nas ani nie stać na gracza z takiej półki, ani on nie byłby zainteresowany, Ale nie ma co zachwycać się jakimś Longstaffem. Oglądam premier league ale nie zrobił na mnie większego wrażenia..
» 30 czerwca 2019, 11:42 #17
pilchu: Nie porównuj prawdopodobnego przyszłego zdobywcę złotej piłki do nieźle grającego zawodnika PL. Gość wygląda lepiej niż niektórzy nasi zawodnicy środka pola. Z Perreiry i Freda dużego pożytku nie ma i pewnie już nie będzie. To nie ten poziom. Trzeba szukać alternatyw do środka pola, bo kreatywność u nas kuleje.
» 30 czerwca 2019, 14:07 #16
marjo: brać go, McT,Longstaff,Maddison- środek pomocy na lata
» 30 czerwca 2019, 10:44 #15
Fenek: Taki transfer zawsze spoko. Zwłaszcza patrząc na cenę. Ale nam nie tylko potrzeba młodych zdolnych. Potrzebujemy liderów na boisku i w szatni. Obecnie jedyne co mamy to jakiś taneczny klub gospodyń wiejskich. Ogólnie jestem na tak, ale musimy też kubić jakiegoś lidera.
» 30 czerwca 2019, 10:17 #14
trikos: Rakitić może być idealnym liderem - chłodna głowa, odpowiedni wiek i twardy bałkański charakter. Niegdyś kapitan Sevilli a dziś cichy filar Barcelony, bardzo dobrze kierował do dziś swoją karierą i być może nie chce być zmiennikiem z De Jongiem a ten ma zapis, że musi grać. Transfer Chorwata jednak miałby sens gdyby przyszedł razem z jakimś młodym, głodnym ofensywnym pomocnikiem - BRUNO :)
Wymogi ? Sprzedaż POGbeja i mamy środki na ich transfery.
» 30 czerwca 2019, 10:36 #13
MarChester: Jakoś ucichlo o Medialnie.a podobno nawet doszło do spotkania z Ole
» 30 czerwca 2019, 10:14 #12
JustDoIt: Mógłby mi ktoś napisać, czy Longstaff jest bardziej defenaywnym czy ofensywnym graczem ? Czy może box2box ?
Bo taki zmiennik zawsze się przyda, szczególnie że Herrery nie ma, Fellainiego również, więc mamy trochę braki na ławce
» 30 czerwca 2019, 10:08 #11
dlabigt23: to taki typ jak Herrera tyle ze chyba wiecej daje troche ofensywnie a jeszcze sie moze rozwinąć . Myśle ze to mogło by być zastępstwo za Herrere patrząc na profil tego piłkarza .
» 30 czerwca 2019, 10:10 #10
RafixBlue: mctominay 2.0 tylko że gorszy
» 30 czerwca 2019, 15:40 #9
tomek096: Wszystkim którzy są przeciwni radzę pooglądać jak ten gość i potrafi sypać piłki.
To ze pojawiły sie ze dwa posty cytujące osoby które są przeciwne nie znaczy ze trzeba je naśladować i nie miec swojego zdania, ludzie myślcie sami !
Ja to tylko tu zostawię.
youtube.com/watch?v=Xs9MR9XqDOA
» 30 czerwca 2019, 09:47 #8
mufcforever1811: Też go oglądałem na YT i jest ok, ale dla porównania powinna być kompilacja z zepsutych podań i różnorakich błędów. Kompilacja skillsów nic nie mówi o zawodniku. Pogba też dobrze się w nich prezentuje, ale całokształt wygląda inaczej.
» 30 czerwca 2019, 09:53 #7
Eryw: @mufcforever1811 a może chodziło mu o to żebyś pooglądał mecze Newcastle z tego sezonu, a nie koniecznie kompilacje na YT. Oglądając powtórki pełnych meczy znajdziesz też pewnie i zepsute podania i różnorakie błędy.
» 30 czerwca 2019, 10:51 #6
mufcforever1811: Erwy...kolega wrzucił YT itd, to co innego mógł mieć na myśli?....,a ty oglądasz wszustkie mecze PL? Nie ma czasu i możliwości na oglądanie wszystkiego.
» 30 czerwca 2019, 11:12 #5
mufcforever1811: I broń Boże nie chciałem nijak obrazić tomek096, tylko niektórych(mniej znanych) piłkaży ogląda się na YT kiedy nagle wpada artykuł o danym piłkażu. Na myśli miałem to że YT to żadna wiedza o piłkażu, a na wszystkie mecze zwyczajnie nie ma czasu. Pozdrawiam!
» 30 czerwca 2019, 11:17 #4
tomek096: Tu jest próbka jego możliwości tylko, dobry transfer wg mnie
» 30 czerwca 2019, 11:17 #3
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2019 13:09

W 3 minuty streścili jego najlepsze momenty w 9 meczach PL dokladnie 687min ktore spędziła na murawie. Masz racje jest mega kozakiem! Widac, że ma dobre podanie, ale czy bedzie mega wzmocnienim? Troszkę watpie bo jak juz pisałem mamy kilku inych zawodników o podobnej charakterystyce w drużynie. To moje zdanie nie cytuje innych, żeby nie było :)
» 30 czerwca 2019, 13:08 #2
SajminatoR: Nie przekonuje mnie ten chłopak ale jeśli faktycznie cena miała by być ok 20mln to na dzisiejsze czasy można zaryzykować. Moim cichym marzenie jest i tak Bruno. Chociaż to dwie różne pozycje i transfer jednego nie wyklucza drugiego to niepokoi mnie że ostatnio dużo się mówi o longstaffie a o Bruno jest cisza...
» 30 czerwca 2019, 09:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.