Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Crystal Palace odrzuciło drugą ofertę Manchesteru United

» 17 czerwca 2019, 17:53 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Jak informują źródła Sky Sports, druga oferta Manchesteru United za Aarona Wana-Bissakę została odrzucona przez Crystal Palace.
Crystal Palace odrzuciło drugą ofertę Manchesteru United
» Aaron Wan-Bissaka wciąż pozostaje zawodnikiem Crystal Palace
Tym razem włodarze klubu z Old Trafford zaoferowali 35 milionów funtów opłaty podstawowej oraz kolejnych 15 milionów funtów w ramach bonusów. Kierownictwo Orłów nie jest jednak zadowolone z takiego rozłożenia wspominanych kwot.

Dziennikarze przekonują, że Crystal Palace najprawdopodobniej zgodziłoby się na transfer 21-letniego obrońcy, gdyby oferta Czerwonych Diabłów zakładała wpłacenie 50 milionów funtów w ramach kwoty odstępnego.

Sam zainteresowany chciałby latem przeprowadzić się na Old Trafford, lecz nie zdecydował się na złożenie prośby o transfer.

W zeszłym tygodniu United złożyli propozycję w wysokości 40 milionów funtów, która także spotkała się z odmowną odpowiedzią.


TAGI


« Poprzedni news
Fred: Pierwszy dzień po wakacjach zawsze jest wspaniały
Następny news »
Kléberson: Manchester United powinien sprowadzić De Ligta

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


Adamczik: My się przepychamy o Wan-Bissakę, którego albo nie będziemy mieli, albo zapłacimy za niego, jak za duet Chiellini-Bonucci. A Juventus tym czasem zakontraktował Rabiota za darmo. Brawo MU, brawo Ole. Jak mam ufać menedżerowi, który robi wszystko, aby mu nie ufać?
» 18 czerwca 2019, 14:00 #45
Fenek: Będą się tak przepychać do sierpnia aż w końcu ktoś pęknie. Prędzej ed bo CP nie musi sprzedawać Anglika.
» 18 czerwca 2019, 07:41 #44
Me89v2: Olalbym gościa i tyle. Dumfries wygląda spoko i jest lepszy w ofensywie.
» 18 czerwca 2019, 07:39 #43
BartkoGGMU: Ile meczów Dumfriesa widziałeś? Bo ja widuje go co tydzień i jeśli wyróżnia się w PSV to in minus.
Łamie linie, zero dryblingu, w obronie jest omijany jak pachołek nawet przez piłkarzy Venlo.
» 18 czerwca 2019, 08:35 #42
Puchaty: Nie ma sensu w ogóle robić zakupów w lidze angielskiej. W Niemczech za grajka na jego poziomie można kupić za połowę, albo nawet jedną trzecią ceny! Zobaczcie np. za ile Bayern kupił nowych b. dobrych obrońców.
» 18 czerwca 2019, 00:18 #41
PogbaNaBramce: mam takie wrazenie ze jakby edek kupil nawet messiego i ronaldo to transfery okazalyby sie niewypalem.
» 17 czerwca 2019, 21:56 #40
slaff: nie kupujemy-źle
negocjujemy- źle, bo czemu nie dają od razu?
przepłacamy- źle, no bo jak można tyle za jednosezonowca
ot cała logika fana
» 17 czerwca 2019, 21:35 #39
Lokator23: Tych ludzi to ja fanami bym nie nazwal
» 17 czerwca 2019, 23:55 #38
ManU903: Negocjacjami nazywasz zejście z 40 milionów do 35?
» 18 czerwca 2019, 00:35 #37
Joachimek: Jeszcze sezon , dwa gdy angielskie kluby dostaną więcej z praw telewizyjnych i będzie warty 100 mln bo nikt nie będzie musiał sprzedawać. Angielska piłka sama kręci na siebie bat. Angielskie kluby będą kupować za granicą a kupienie anglika będzie nie lada wyczynem.
» 17 czerwca 2019, 21:17 #36
eragon30971: Jaki bat? Właśnie dzięki temu liga coraz bardziej się wyrównuje, a drużyny angielskie mogą rozkupywać całą Europę.
» 18 czerwca 2019, 13:18 #35
pelzebiusz: Żałosne w porównaniu do Realu to jesteśmy tania namiastka klubu sportowego z bogatą historią. Jednak historia w tym klubie nie ma prawa się powtórzyć z obecnym zarządem . Dramat po 30 latach kibicowania MU mam dość, transfery z Championsip trener z ligi Norweskiej największe sukcesy w PL to spuszczenie Cardiff do ulubionej ligi Championsip.
» 17 czerwca 2019, 21:06 #34
Lokator23: Ludzie juz przestancie wszystko porownywac do Realu. Poki co to kupili Hazarda a reszta transferow to duzo znaki zapytania. Juz pamietam Real ktory wygrywal lige mistrzow a pozniej przepadl na lata. Uwazam ze Zidane nie da rady tym razem, Hazard nigdy nie zastapi Ronaldo a w Realu kilku pilkarzy ma juz swoje lata. Do tego Barcelona zdominowala Hiszpanskie podworko bo Real chyba tylko dwukrotnie wygral lige przez oststnie 7 lat. Pozatym do ligi mistrzow wszedl VAR co w koncu wyrownuje szanse pozostalych druzyn. Bo chyba nie tylko ja odnosze wrazenie ze Real i Barca mialy jakby troche latwiej
» 18 czerwca 2019, 00:06 #33
Pawlo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2019 21:05

Śmiali się, że Liverpool dał za Van Dijka ukształtowanego zawodnika w Premier League, jednego z najlepszych obrońców 75mln, a teraz, gdy chcą niewiele mniej za zawodnika z jednym sezonem to: bierzemy go za nawet 100mln, nie umiemy nikogo kupować, nie stać nas na zawodników. Nie mówię, że Anglik nie jest dobrym zawodnikiem, chciałbym go u nas zobaczyć, ale miejmy trochę oliwy w głowie, bo za te pieniądzę powinniśmy mieć pewniaka na swojej pozycji, a ile było takich "jedno sezonowców"? Nic dziwnego, że mamy najemników jak jedynie co mamy do zaoferowania to pieniądze i za każdego zawodnika chcą od nas +50mln, a tygodniówki +150tys.
» 17 czerwca 2019, 21:02 #32
pelzebiusz: Masz rację MU to jest historia póki Glazerow nie pogonią to będzie lipa
» 17 czerwca 2019, 21:07 #31
toughRoy: Van Dijk juz w Southampton byl profsorem tamtejszej obrony i potwierdza to w Liverpoolu.
Bissaka to swietny przecinak z duza iloscia przechwytow, blokow, ale kiepski w obronie. Po co klubowi drugi Darmian? Shaw tez wybitny w ofensywie nie jest. Niestety, ale nie da sie bic o top 4 bez dobrze oskrzydlajacych obroncow. Czolow ma po dwoch zawodnikow na ta pozycje. Czym moze pochwalic sie ed?
» 17 czerwca 2019, 21:31 #30
Batigol222: Niby masz rację, ale ten Van Bissaka naprawdę wygląda fajnie: świetny w defensywie, świetne przygotowanie atletyczne i potrafi grać również ofensywnie. Naprawdę nie sądzę, aby gość okazał się "sezonowcem", po prostu widać, że to jest materiał na topowego grajka.
» 18 czerwca 2019, 15:25 #29
wegiel13: cala.ta saga zakonczy sie tak ze nikogo nie kupimy i A Young bedzie na PO gral.caly sezon..
» 17 czerwca 2019, 20:43 #28
Robert3344: haha Ed to chyba serio bawi się w FM :D tam też jak się nie da spełnić żądań, to się robi takie dziwne bonusy, np. 10 mln po strzeleniu 50 bramek w lidze :D Pewnie Ed także zaproponował coś niesamowitego :D
» 17 czerwca 2019, 19:43 #27
slawek91: Byłem przy negocjacjach a tak to wyglądało.
Ed: dam 40 baniek za van bisake
Crystal Palace: chcemy 50
Ed: 35? 35 i 15 w bonusie jak w przeciągu dwóch lat wygra złota piłkę.
Smiechom nie było końca.
» 17 czerwca 2019, 19:20 #26
iviridius: daje like bo wierze ze tak było. to akurat siwadczy o jakimkolwiek poziomie negocjacyjnym
» 17 czerwca 2019, 20:59 #25
DevoMartinez: Jak to pejsy...targują się do samego końca. :)
» 17 czerwca 2019, 19:01 #24
RedRevolta: Mega żałosna sprawa i to nie od dzisiaj jest taki kabaret, ile to już transferów nie doszło do skutku bo nie dogaliśmy się odnośnie kwoty, tak to jest jak się stawia bankiera na takim stanowisku, LVG, Mourihno teraz OGS otworzy oczy jak wygląda nasza polityka transferowa a raczej jej brak, menadżerowie nie dostają zawodników których chcą i w tym przypadku będzie podobnie.
» 17 czerwca 2019, 18:59 #23
barnaba1987: Brać tego młodego z Norwich
» 17 czerwca 2019, 18:51 #22
dlabigt23: Juz lepiej tego Denzel Dumfries . Mysle ze to bylaby lepsza opcja . Za 25-30 mln jak ulał bo za tego młodziaka pewnie też krzykną nam z 20-25 mln wiec juz myśle lepiej Denzela .
» 17 czerwca 2019, 18:59 #21
ManU903: Ja już nie mam słów. Zachowujemy się, jakbyśmy byli podrzędnym klubem z problemami finansowymi, żeby się tak targować.
» 17 czerwca 2019, 18:41 #20
mycka86: W życiu codziennym też jesteś taki rozrzutny ?
» 17 czerwca 2019, 19:01 #19
ManU903: To po co się w ogóle interesujemy grajkami z Premier League? Jak dla Eda za drogo, to niech szuka w Championship, jednego już dopiął, albo po innych podwórkach.
» 17 czerwca 2019, 19:21 #18
mycka86: Ale my w ogóle nie wiemy jak wyglądają negocjacje. Wszystko to co czytamy to spekulacje medialne. Nie wiadomo czy jest w nich nawet 10% prawdy.
» 17 czerwca 2019, 20:08 #17
rizx: Kiedyś Arsenal był pośmiewiskiem za swoją ofertę 40milionów+1 funt, teraz powoli my stajemy się kolejnym
» 17 czerwca 2019, 18:30 #16
sisinho: Nie, ale lepiej przepłacić niż kolejny sezon grać Jangiem...
» 17 czerwca 2019, 18:59 #15
GGMUN6: Je nie wierze on woli dać 35 plus 15 w bonusach i tak bedzie sie to ciąglo zamiast odrazu zaproponowac 50.
Ja niewiem co już ten Ed robi
» 17 czerwca 2019, 18:27 #14
ruffnecky: raczej po prostu nie rozwala budżetu, to nie Football Manager tylko czyjś - nie jego budżet - a do ogarnięcia ma nieco większy temat niż weekendowe zakupy w lidlu przeciętnego szpeca na DP ;)
» 17 czerwca 2019, 19:13 #13
MarChester: Żałosny ed jak cholera
» 17 czerwca 2019, 18:16 #12
RedsFan: Wyjąłes mi to z ust Ed Woodward to żałosny typ którego nie powinno być w tym klubie.
» 17 czerwca 2019, 18:22 #11
morrgan: Wan Bissaka to dobry prawy obrońca, ale jeżeli nie będziemy mieli b.dobrego prawego skrzydłowego to w United się on nie sprawdzi. Aaron to nie jest typ dryblera, który sam ogarnie nam całą prawą flankę tak jak robili to w ostatnich latach Valencia i Young (z różnym skutkiem-raz było lepiej raz gorzej). Jak dalej na prawej flance będzie grał Mata czy Lingard (lub ktokolwiek inny z graczy których ciągnie do środka) to będzie ciągle tak, że na prawej stronie nasz obrońca będzie osamotniony. Taki Darmian w obronie jest dobry, a w ofensywie już nie i dlatego na prawej flance spisywał się o wiele gorzej niż na lewej (bo lewoskrzydłowych to my mieliśmy cały czas). To nie przypadek że prawonożny obrońca lepiej się spisywał na lewej stronie niż na prawej - po prostu od lat nie mamy prawoskrzydłowego (jedynie na grafice przedmeczowej się takowy pojawiał).
» 17 czerwca 2019, 18:07 #10
dlabigt23: Noi sie nie zanosi zebysmy mieli . Niestety kolejny sezon to bedzie bez prawoskrzydlowego . Kupilismy Jamesa i to tyle jesli chodzi o skrzydłowych . I pewnie on bedzie wystawiany na Prawej a na lewej bedzie grał leń Martial albo bez formy Alexis .
» 17 czerwca 2019, 18:12 #9
morrgan: Niestety nie zanosi się na to choć chciałbym się mylić. Powinniśmy zrobić wszystko żeby ściągnąć Nicolasa Pepe. Ten gracz będzie wymiatał gdziekolwiek pójdzie. Ndombele też przydałby się do środka jak już tak myślę o Ligue 1 :) Wg. mnie dwaj najlepsi gracze w lidzej francuskiej (pomijając oczywiście graczy z PSG).
» 17 czerwca 2019, 18:26 #8
Zbakaneoko: Morrgan zgadzam sie z Toba w 100 %. Jezeli chcemy rewolucji to cala prawa strona jest do wymiany. Awb + Pepe i w koncu by cos ruszyla prawa flanka.
» 17 czerwca 2019, 18:29 #7
GrayMid: morrgan Dokładnie, 100% racji. Ja czekam i czekam na tego prawoskrzydłowego jak wszyscy chyba kibice United i też się obawiam, że się nie doczekamy. W ogóle nie rozumiem czemu klub tak zaniedbuje tę kwestię od tak długiego czasu.
» 17 czerwca 2019, 18:50 #6
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2019 19:15

przecież będziemy Jamesa, a i Dalot lepiej prezentuje się w ofensywie niż w obronie.
» 17 czerwca 2019, 19:14 #5
morrgan: @ruffnecky: Z Dalota to póki co tacy piłkarze jak Sane, Sterling czy nawet Zaha uważają za pachołek do ominięcia. Chłopak musi nauczyć się grać w obronie, bo zostawiał w niej większe luki niż nasz wspaniały Young. Ma niewątpliwy talent ale jeszcze dużo musi się nauczyć żeby grać w podstawie. To melodia przyszłości. A Jamesa nie przytłaczałbym takimi oczekiwaniami, że ma sam w pojedynkę załatać dziurę na prawym skrzydle. Potrzebny nam ktoś gotowy do gry w podstawowym składzie, a nie ktoś kto ma talent i może go pokaże. Poza tym w dzisiejszych czasach prawoskrzydłowy czy też raczej "prawy napastnik" powinien być lewonożny i dlatego uważam, że prędzej James wygryzie ze składu Martiala niż zostanie naszym podstawowym graczem na prawej stronie.
» 17 czerwca 2019, 19:28 #4
mufcforever1811: Morrgan....mądrze gadasz.
» 17 czerwca 2019, 22:56 #3
Olo13: Ale ed jest żałosny z tymi bonusami
» 17 czerwca 2019, 18:00 #2
dlabigt23: Bedzie ta 3 oferta opiewająca na 50-55 mln ? Bo jesli to nie przekona to myśle ze trzeba bedzie odpuścic ten transfer .
» 17 czerwca 2019, 17:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.