Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Ed Woodward ma zerowe pojęcie na temat futbolu

» 2 czerwca 2019, 16:27 - Autor: Rio5fan - źródło: express.co.uk
Louis van Gaal raz jeszcze publicznie wrócił wspomnieniami do czasów swojej pracy dla Manchesteru United. Były selekcjoner reprezentacji Holandii tym razem postanowił wypowiedzieć się na temat kwalifikacji zawodowych Eda Woodwarda.
Van Gaal: Ed Woodward ma zerowe pojęcie na temat futbolu
» Ed Woodward nie zyskał zbyt wielkiego uznania w oczach Louisa van Gaala
Dyrektor zarządzający United wielokrotnie był krytykowany za swoje poczynania na rynku transferowym, które przekładały się następnie na boiskowe poczynania Czerwonych Diabłów.

- W Bayernie szefami są ludzie futbolu. Zawsze to doceniałem. W Manchesterze United z kolei Ed Woodward objął stanowisko dyrektora wykonawczego - stwierdził Van Gaal.

- Osoba z zerowym zrozumieniem futbolu, która wcześniej pracowała jako finansista. To nie może być dobre, kiedy klub jest zarządzany wyłącznie z perspektywy komercyjnej - dodał Holender.

« Poprzedni news
Rabiot dostał konkretną propozycję z Manchesteru United
Następny news »
Agent uzgodnił kontrakt Lukaku z Interem Mediolan

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


Klimaa: Widać że zwolnienie bardzo boli Holendra bo co chwila wraca do tamtych czasów. A to że Woodward zajmuje złe stanowisko to już wszyscy wiemy poza szefostwem.
» 3 czerwca 2019, 21:00 #64
Admin: Niestety ale trzeba sie zgodzic z lujem tym razem
» 3 czerwca 2019, 20:49 #63
ax1d: Bez względu na wszystko, co było wcześniej i później, to sposób, w jaki klub potraktował Van Gaala (a w zasadzie Woodward, bo to on odpowiada za takie rzeczy), kładzie się cieniem na ostatnich latach. Do tej pory jak sobie o tym przypomnę, to wzbierają we mnie nerwy.
» 3 czerwca 2019, 13:19 #62
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2019 11:29

Jezeli finansista ma decydowac o transferach to nigdy dobrze nie bedzie.
Narazie United zarabia to Eda trzymaja jak zaczna slabnac finanse dostanie kopa w cztery litery i tyle;)
» 3 czerwca 2019, 11:29 #61
ess: Na szczęście klub powoli spada w rankingach najbogatszych klubów. Wyniki sportowe zaczynają przekładać się na wyniki finansowe. Może w końcu szefostwo zauważy, że atrakcyjność komercyjna bierze się z wyników i jakości sportowej za nie z samej siebie.
» 3 czerwca 2019, 11:21 #60
DevoMartinez: Głupi nie są i wiedzą o tym bdb. Sprzedadzą jeszcze z zyskiem dla jakiegoś szejka i przerzucą się na NBA. :) W tym okienku bęzie widac czy chca jeszcze inwtestowac w MU czy już odpuszczają i szykują sie do ewakuacji.
» 3 czerwca 2019, 11:26 #59
Vaxiu: W odróżnieniu od ostatniego rankingu ten "spadek" to 10 mln. Na prawde to ma byc jakims impulsem dla Glazerow?
Watpie aby kiedykolwiek zrezygnowali z zabawki ktora sama na siebie zarabia i do tego splaca za nich dlug. Tylko jakas absurdalnie duza kwota kupna klubu moze brana by była pod uwage.
» 3 czerwca 2019, 12:24 #58
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2019 14:58

Ten spadek będzie coraz szybszy. Brak sukcesów, brak LM, młodzi kibice już wybierają lokalnego rywala z Manchesteru. Na marce wypracowanej w przeszłości nie da sie jechac w nieskoncznonosc. Jesli w przyszlym sezonie znow do LM sie nie załapiemy to jeszcze nam kontrakt z addidasem się z automatu obniza o kolejne 20 mil a to już się robią spore kwoty.
» 3 czerwca 2019, 14:57 #57
toughRoy: Kiepskiec wyniki sportowe sa skorelowane kursem akcji, co dla glazerkow jest jednym z podstawowych slupkow. Tego lata przekonamy sie jakie sa plany wlasciciwli co do klubu.
Nie da sie w sezon czy 2 naprawic zaniedban i tego jak wyglada teraz zespol, struktury i akademia.
Live i City sa poza zasiegiem. A o miejsce 3- 4 bedziemy sie bic Chelsea, Totkami, Arsenalem i moze podlaczyc sie ktos jeszcze. Z pilkarzami dywersantami o marnej mentalnosci bedzie to ciezka misja. Za rok juz szejk juz raczej nie zaplaci tych 4 miliardow.
Moze za realistycznie wszystko postrzegam i nasz "pele" sie przebudzi... ;)
» 4 czerwca 2019, 00:05 #56
jesse: No ma gość rację - zatrudnienie Van Gaala jest tego doskonałym przykładem. Swoją drogą ciekawe, że aż tak go boli sposób w jaki został zwolniony. Pomijając już kwestie wyników sportowych to zapomniał Pan Trener jak obejmował Barcelonę? Co tam zrobiono Bobbyemu Robsonowi? Do czego przyłożył rękę? I to było ok? Cebulak jeden.
» 3 czerwca 2019, 09:18 #55
pbskarpy: Sportowo klub powinni ogarniać sportowcy. Finansowo finansiści. Ed nie musi mieć pojecia wielkiego o piłce. Hajs sie zgadza to znaczy ze mu dobrze idzie.
» 3 czerwca 2019, 08:41 #54
Biscuit: Problemem zawsze byli Glazerowie. Im hajs sie zgadza dzieko Woodwardowi klub nie musi w ich przekonaniu niczego wygrywac oby robil profity. Czy to bedzie Edek albo inny bankier nic sie nie zmieni poki Glazerowie beda wlascicielami klubu.
» 3 czerwca 2019, 02:49 #53
Oficer: Jakie to jest smutne. Wraz z odejściem Mistrza United zmieniło sie w Real i psg.. Tylko kasa zarobki itd. Itp. Tu juz nikt nie chce przyjsc przez United a tylko perspektywe zarobków lepszych niż gdzie indziej...hajs to nie wszystko a United byli i sa wszystkim...kto czai roznice szacun. Kto nie to ed....
» 3 czerwca 2019, 02:35 #52
trance: Real? Oni chyba trochę wygrali po drodze, zmierzamy w kierunku PSG, amatorskiej drużyny, zarządzanej przez amatora w amatorskiej lidze, tylko dzięki jej poziomowi będą mieli mistrza, bo w angielskiej premier league to ten cały Mbappe może by miał połowę tych bramek co ma. Nie zrozumiem nigdy tego przelicznika w złotym bucie, powinien być taki jak w polskiej lidze.
» 3 czerwca 2019, 07:53 #51
LearningtoFly: ??, przecież te kluby rok w rok robią jakieś trofea - w stylu liga, LM xD
» 3 czerwca 2019, 08:40 #50
Widziwoj: Jak na razie to van Gaal powiedział dwie najmądrzejsze rzeczy o United- po pierwsze, że to klub komercyjny, po drugie, że Woodward jest niekompetentny. Czekam na więcej diagnoz van Gaala, bo może to podniesie wrak Manchesteru United z dna
» 2 czerwca 2019, 23:53 #49
mikon70: Niestety prawda. Ed powinien zrozumieć ze jak dalej sportowo ten klub będzie leżał, to w końcu nawet marketing rypnie i tyle będzie z sukcesów finansowych. Cytując słowa piosenki Anny Jantar - Nic nie może przecież wiecznie trwać.
» 2 czerwca 2019, 23:03 #48
rogi: Jak dla mnie to, co się dzieje od paru lat w United wygląda niestety na całkiem przemyślane działanie. Od czasu odejścia SAF sportowo leżymy, nie wygraliśmy nic wartościowego i nie liczymy się w walce o nic takiego. Nie zrobiliśmy też przebudowy, która była i nadal jest potrzebna. Krótko mówiąc - od strony sportowej wygląda to kiepsko. A od strony marketingowej? Lepiej niż kiedykolwiek. Co kwartał Ed ogłasza kolejne rekordy, dochodów, przychodów, pieniążków, reklam, umów, sponsorów... Niestety, ale mi wygląda to na to, że Glazerowie nie są zainteresowani sukcesem sportowym klubu. I nigdy nie byli. Dla nich to bardzo dojna krowa, którą póki co bardzo dobrze wykorzystują. Dla nich to nie Ed jest problemem - dla nich on jest bohaterem, który wywiązuje się ze swojej roli bardzo dobrze. Gdy przejmowali United w 2005 roku było mnóstwo protestów... Nie rozumiałem wtedy o co ten hałas, przecież będzie bogaty właściciel, będzie kasa, będą gwiazdy, będzie dobrze. Teraz niestety rozumiem o co chodziło...
» 2 czerwca 2019, 22:58 #47
Dudziu2045: Van Gaal wreszcie coś mądrego powiedział
» 2 czerwca 2019, 22:44 #46
Dawidlademann: Ed rakiem Manchesteru
» 2 czerwca 2019, 22:34 #45
Fenek: Warto by było aby coraz więcej osób w mediach typu nev, vG itp. zaczęli krytykować edka. Niech ten partacz zasmakuje ciągłej krytyki a może i glazer przejrzy na ślepia.
» 2 czerwca 2019, 22:27 #44
LearningtoFly: To ściągną kolejnego wykonawcę woli xD, zresztą po co by go mieli zwalniać hajs jest - a o to we wszystkim chodzi. Jankesi gdzieś mają football, na który prymitywnie zresztą mówią soccer.
» 3 czerwca 2019, 08:42 #43
DevoMartinez: Woodward sie w tym sezonie wyłoży...jak jeszcze paru graczy się rozlezie po swiecie to niestety ale leżymy. Bo albo nas będa dymac na kasę bo będziemy pod scianą albo pościagamy co tylko się da z rynku czyli własnie zawodników za free, średniaków, młodzików z u21 czy innych z championship...i na to się powoli zanosi.
» 2 czerwca 2019, 22:22 #42
BrutalAnal: Ten dziad Woodward jest problemem tego klubu
» 2 czerwca 2019, 22:22 #41
Olo: On jest jak ten premier w "czarnobylu" :P Nic nie wie, a siedzi u wladzy. Ignorant!
» 2 czerwca 2019, 21:39 #40
Shoei: „Ten premier” to Gorbaczow tłumoku xD chociaż raz na kartkówkę z historii się naucz a nie tylko z długopisem do ściągania
» 2 czerwca 2019, 21:55 #39
helupa: chodziłem na historię a nigdy o gorbaczowie nie słyszałem, co mnie on obchodzi?
» 2 czerwca 2019, 22:12 #38
Olo: Nie Gorbaczow, tylko Borys Szczerbina - wicepremier i minister ds. Budownictwa. Chciałeś błysnąć a trochę nie wyszło. Pokory trochę, Tłumoku.
» 3 czerwca 2019, 00:50 #37
dareknt: Tak jak pisze ktoś poniżej, szczerbina.....zresztą kto z was wiedziałby o tym gdyby nie serial czernobyl , a i z 2 strony.....czy to aż tak istotne jest,istotne jest nazwisko. Chciałeś błysnąć i nie wyszło,coś słabo u Ciebie z zrozumieniem serialu:-)
» 3 czerwca 2019, 10:19 #36
vegeto65: Dzban ma racje co do Edka to trzeba mu przyznac.
Ale Edek ma poparcie właścicieli bo na liczbach napewno dobrze się zna ale futbol niech pozostawi osobom doświadczonym Dlatego potrzeba nam dyrektora sportowego.
» 2 czerwca 2019, 21:34 #35
pOLEw: Van Gaal miał pewnie zaplacone by milczał 2-3 lata i teraz mu sie klauzula skończyła i mówi. Poczekajmy jeszcze az kiedys Mourinho podsumuje ten klub. Jak na razie i jeden i drugi zostali potraktowani nie tak jak powinni
» 2 czerwca 2019, 21:28 #34
emti357: Tutaj dobrze powiedział. Ed jest slabiutki w te klocki....
» 2 czerwca 2019, 21:03 #33
Widziwoj: Jeszcze życzę sobie by Mourinho to samo powiedział o Woodwardzie, bo to też mądry człowiek, choć nie toleruję jego murarzowego sposobu ustawiania zespołu ani polityki awantur w kadrze. Jakby dwóch menedżerów o uznanej marce, publicznie skompromitowało Eda, to może Glazer pójdzie po rozum do głowy
» 2 czerwca 2019, 20:45 #32
N17: Myślę ze mimo swojego stylu i charakteru, Mou jest po prostu zbyt profesjonalny na takie gadanie.
» 2 czerwca 2019, 21:26 #31
dlabigt23: Podobno cos tam podpisał ze nie moze głośno cokolwiek mówić ale swoje troche juz dopowiedział i to wystarczy . Zreszta każdy to wie i widzi jak działa Edek . Do teraz nie ma dyrektora sportowego i sie na to nie zanosi jak narazie .
» 2 czerwca 2019, 21:40 #30
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2019 22:37

Dokładnie, mam podobną opinię. Też nie trawię tych cech Mourinho i nigdy za tym jego podejściem nie przepadałem, ale jego szczerość i ekspertyzę akurat bardzo cenię, a jego ocena zarządzania tym klubem była słuszna.
» 2 czerwca 2019, 22:34 #29
artix206: Jaki kraj taki Mioduski :D
» 2 czerwca 2019, 20:22 #28
VaultBoy96: Nie lubię go, ale ma 100% racji.
» 2 czerwca 2019, 19:48 #27
CeTe: Van Gaal grał bardzo usypiajaca piłkę ale jedno można mu oddać. Stwarzał genialne akademie. Jego wizja akademii jest niesamowita. Wystarczy spojrzeć na to ile zawodników Ajaxu kończy w topowych klubach. W Barcelonie czy Bayernie też dużo maczał w akademii. Przez to młodzi zawodnicy już w młodym wieku posiadają niesamowitą technikę. Szkoda że w United nie zdążył pomaczac palców w strukturze klubu ale tutaj pojawia się Ed. Ta osoba strasznie blokuje rozwój naszego klubu. Chciałbym żeby Van Gaal albo taki Wenger pracowali jako dyrektorzy sportowi, a binesmena postawić tylko przed słupkami finansowymi
» 2 czerwca 2019, 19:20 #26
PDF: No zgadzam się z Louim hehe, wiadomo Ed nie kuma futbolu ... a Louiego wciąż boli ego, że nic nie ugrał w MU i za wcześnie mu podziękowano. Życie.
» 2 czerwca 2019, 18:48 #25
Widziwoj: To wielki dzień dla mnie, bo zawsze uważałem, że van Gaal był właściwym człowiekiem na stanowisku menedżera Manchesteru United. Tylko dlatego, że większość młodych fanów Manchesteru United to troglodyci, mało kto potrafił zrozumieć, że jakby van Gaalowi dano parę lat więcej, to by nam zbudował nowe pokolenie, które by siłami Akademii zawalczyło o Mistrza. W ten sposób byśmy chwalebnie wrócili do źródeł, po przecież wielki team Sir Alexa Fergusona też wspierał się na takim rodowodzie. Van Gaal to mądry człowiek i należycie podsumował Woodwarda. To jest dowód jego kompetencji.
» 2 czerwca 2019, 18:45 #24
sisinho: Z tym ma racje, ale jego gry nie dało się oglądać bo zanudzał na śmierć.
» 2 czerwca 2019, 23:05 #23
damianmufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2019 00:09

Van Gaal się nie nadawał to tego klubu! Przeciez ja w życiu nudniejszego futbolu nie widziałem. Dwa razy w życiu usnąłem w czasie meczu i obydwa były to mecze za czasów jego. Nuda nuda nuda!
» 3 czerwca 2019, 00:09 #22
GoForWin: Czy tylko ja jak widzę Eda, to robi mi się niedobrze? Nienawidzę go z całego serca.
» 2 czerwca 2019, 17:50 #21
rav7: Też nie mogę na niego patrzeć. Taki Edek z krainy kredek.
» 2 czerwca 2019, 20:46 #20
zbyszek7: W koncu ktos to glosno powiedzial
» 2 czerwca 2019, 17:48 #19
AlwaysDevil: w punkt
» 2 czerwca 2019, 17:32 #18
nani3210: i ma sto procent racji
» 2 czerwca 2019, 17:24 #17
emil1986x: True true
» 2 czerwca 2019, 17:15 #16
DjTED: Nie trzeba być menago by takie coś wiedzieć :D
» 2 czerwca 2019, 16:59 #15
MarChester: Racja. On sra na United jak tylko się da
» 2 czerwca 2019, 16:58 #14
Gallacher: Został bardzo źle potraktowany to nadal siedzi w jego głowie.Ciekawy jak wy byście się czuli gdyby was pracodawca potraktował jak śmiecia.Ludzka natura jest mściwa.
» 2 czerwca 2019, 16:58 #13
LearningtoFly: Brawo
» 2 czerwca 2019, 16:49 #12
kondzik: Szach i mat
» 2 czerwca 2019, 16:44 #11
Gallacher: Już jest kaplica bo tym Youngiem musieliśmy grać na tej prawej obronie.
» 2 czerwca 2019, 17:17 #10
Endriu25: A gdzie ten nasz dyrektor techniczny ktory mial byc ?
» 2 czerwca 2019, 16:42 #9
Strzelec: @Kujawiak11 jesteś kibicem United?
» 2 czerwca 2019, 17:04 #8
GrayMid: Cóż, Amen.
» 2 czerwca 2019, 16:37 #7
Kasjusz: Nie to, żeby pewnie nie miał racji, ale ilość kolportowanej przez niego krytyki w naszym kierunku jest już wystarczająca.
» 2 czerwca 2019, 16:32 #6
mrm86: Tak to jest jak Żydzi klubem rządzą i mają go w swoich rekach
» 2 czerwca 2019, 16:45 #5
Qbek: @mrm86: tak, jasne. Najlepszym przykładem Tottenham co nie?
» 2 czerwca 2019, 16:49 #4
mrm86: Można by też powiedziec i Ajax.....
» 2 czerwca 2019, 16:58 #3
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2019 08:59

Ajax bazuje na młodych osobach ze szkółki, mają najlepszą na świecie. Wchodzą w profesjonalną piłkę, rozwijają się na holenderskim i europejskim podwórku (grają co roku, bo i liga ogórkowa), a potem są puszczani w świat za świetne pieniądze. Czy to jest biznes? Oczywiście.
Tottenham? Bazują na geniuszu Pochettino. Facet układa drużynę z tych graczy, których może mieć. Nigdy nic nie wygra z Hotspur, ponieważ mają i zbyt wąską kadrę, i nie przeprowadzają spektakularnych transferów za większe pieniądze. Teraz paru graczy odejdzie, na ich miejsce nikt znaczący nie przyjdzie. Sam Pochettino może i odejdzie.
» 3 czerwca 2019, 08:57 #2
Me89v2: No racja racja
» 2 czerwca 2019, 16:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejdź do góry strony