Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United chce szybko dopiąć dwa transfery

» 2 maja 2019, 06:00 - Autor: matheo - źródło: London Evening Standard
Ole Gunnar Solskjaer zamierza rozpocząć przebudowę składu Manchesteru United od transferów Joao Felixa z Benfiki Lizbona i Bruno Ferdnandesa ze Sportingu Lizbona – czytamy w London Evening Standard.
Manchester United chce szybko dopiąć dwa transfery
» Joao Felix od kilku tygodni jest łączony m.in z transferem do Manchesteru United
Norweski menadżer liczy na to, że latem uda mu się pozyskać pięciu nowych zawodników. Najpierw Solskjaer chciałby zobaczyć w swoim zespole duet z ligi portugalskiej.

Manchester United musi natomiast przygotować się na spory wydatek, jeśli chce mieć u siebie Felixa i Fernandesa. Zwodnicy mogą łącznie kosztować 150 milionów funtów.

London Evening Standard twierdzi, że brak Ligi Mistrzów w sezonie 2019/2020 może zmniejszyć szansę Manchesteru United na pozyskanie tych dwóch utalentowanych zawodników.

Portugalczycy w ostatnich tygodniach byli łączeni także z Manchesterem City i Realem Madryt.


TAGI


« Poprzedni news
Lindelof: Shaw jest dla mnie piłkarzem roku w United
Następny news »
Koniec sezonu dla Romelu Lukaku?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


JohnnyP: Mam tylko jedno do powiedzenia w tej sprawie:
Brać Joao Felixa za wszelką cenę !! ...
» 5 maja 2019, 00:05 #56
rreddevilss: Te transfery byłyby mega.. Ale zdaje sobie sprawę, że będzie o nie piekielnie ciężko :(
» 3 maja 2019, 00:36 #55
Klimaa: Naszym najmocniejszym argumentem może być praktycznie gwarantowany wyjściowy skład co wydaje się dużym plusem na tle innych drużyn. W każdym razie - walka o podpis będzie zażarta
» 2 maja 2019, 23:11 #54
Mateus03: Czyli transfery które mogą sie udac to Fernandes 100 mln i Neves pewnie około 50 mln do pomocy , Wan Bissaka lub Meunier na POB 50 mln
Lozano 40 mln jako PS na środek obrony Koulibaly 100 mln lub Toby 30 mln
Na pewno kilka z tych transferow moze sie udac
» 2 maja 2019, 21:19 #53
ruffnecky: To na co czekają, na dyrektora sportowego?? ;) Niektórzy mają już transfery dopięte,
» 2 maja 2019, 19:58 #52
Sideswipe: jasne. Zazdroszczę ludziom, którzy w to wierzą.
» 2 maja 2019, 18:48 #51
toughRoy: SAF mial za soba sztab profesjonalisow i prezesa w osobie Gilla- goscia do szpiku przesiaknietego i kochajacego football.
Po czym w 2005 pojawia sie banda chu... Edek doradzal Glazerkom w przejmowaniu klubu( jest wiele kontrowersji z tym zwiazanych) i aspektach komercyjnych. Po czym czynia go CEO i koles robi wszystko aby kapitalizacja United byla jak najwyzsza, nie baczac na lad i aspekty sportowe.
Malo kto bedzie chcial przyjsc do czerwonej cxesci Manchesteru. Jesli juz sie zdecyduja, to za wielkie pieniadze i bedziemy mieli ten sam powtarzalny schemat. Tu pomoga jedynie gruntowne zmiany na szczycie- co jest watpliwe.
FC- Financial Club Manchester United
» 2 maja 2019, 17:26 #50
Fenek: Fajne opcje, ale za Mou też okno transferowe miało być bogate. Ba pamiętam nawet jak pisało się o tym, że mou chce wymienić wszystkich ŚO a latem przybędzie ich co najmniej 2.
» 2 maja 2019, 13:54 #49
Mateus03: ale to nie wina Jose tylko Eda
» 2 maja 2019, 15:22 #48
chojnas95: Za czasow Sir Alexa też były takie problemy przy transferach?
» 2 maja 2019, 16:41 #47
toughRoy: SAF mial za soba sztab profesjonalisow i prezesa w osobie Gilla- goscia do szpiku przesiaknietego i kochajacego football.
Po czym w 2005 pojawia sie banda chu... Edek doradzal Glazerkom w przejmowaniu klubu( jest wiele kontrowersji z tym zwiazanych) i aspektach komercyjnych. Po czym czynia go CEO i koles robi wszystko aby kapitalizacja United byla jak najwyzsza, nie baczac na lad i aspekty sportowe.
Malo kto bedzie chcial przyjsc do czerwonej cxesci Manchesteru. Jesli juz sie zdecyduja, to za wielkie pieniadze i bedziemy mieli ten sam powtarzalny schemat. Tu pomoga jedynie gruntowne zmiany na szczycie- co jest watpliwe.
FC- Financial Club Manchester United
» 2 maja 2019, 17:27 #46
sinedd91: masz racje i jej nie masz :P Gill odszedl niedługo przed SAFem :P
poza tym jeżeli Ci ludzie nie zdaja sobie sprawy to niedługo sobie zdadzą, że wartość marketingowa klubu spada jeżeli nie odnosi on sukcesów .... więc ktoś będzie musiał to w końcu uporządkować :P
» 2 maja 2019, 17:54 #45
toughRoy: Spada? Gdzie? Bo jej wyznacznikiem sa min. sponsorzy, ktorzy placa United najwiecej i rewelacyjne notowania gieldowe. Ed bronia swietne wyniki pozasportowe.
» 2 maja 2019, 18:54 #44
MarChester: Dokładnie trzeba działać szybko
» 2 maja 2019, 13:53 #43
HardenToUnited: Ostatnie 2 transfery z Portugalii (Diogo i Lindelof) wyszly nam na plus to wlasnie moze tam trzeba szukac wzmocnien :) Pozdrawiam
» 2 maja 2019, 12:35 #42
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2019 20:01

Też tak myślę, także Wolverhampton to dobry przyklad
» 2 maja 2019, 20:00 #41
KnabrnyGad: Jeśli MU będzie chciał, to ich ściągnie. Pytanie, czy Felix i Fernandes będą chcieli przyjść do MU...
» 2 maja 2019, 11:59 #40
Po6BOOM: Jak na takich piłkarzy to cena 150mln za dwóch to jest nic. Dobry pomysł, żeby szybko zaczęli działać.
» 2 maja 2019, 11:43 #39
eragon30971: Wydaje się to niemożliwe. Felix ma klauzulę 120 mln, a Fernandes coś koło 80 mln, przy takim zainteresowaniu to wątpię, żeby oba kluby obniżyły ceny. I nasz klub zwykle przepłaca za zawodników. Chociaż chciałbym żeby to było prawdą.
» 2 maja 2019, 11:41 #38
dev13: OBY heh :)
» 2 maja 2019, 11:24 #37
RoniBarca: no dobre plany ma OGS, oby się zrealizowały !
» 2 maja 2019, 11:01 #36
Remix81: Skoro taki zapaleniec z Ciebie na punkcie Barcelony to Ciebie nie powinno tutaj być bez względu na to czy masz rację czy nie. Herb Barcelony i nazwa Twoja nie pasuje do strony o Manchester United, choć nie mam na celu obrazić Cię nie mam prawa do tego nawet nie znam cię. Pozdrawiam ale fajnie że Barca wczoraj rozbiła Klooperpool w lidze mistrzów 3-0
» 2 maja 2019, 15:35 #35
Diabelski97: Gościu weź zluzuj, akurat ten użytkownik nie sieje fermentu ani nic więc po co takie teksty..
» 2 maja 2019, 17:07 #34
dev13: Dokladnie polowa Europy :P
» 2 maja 2019, 10:50 #33
toughRoy: Marzenie! Jesli zakontraktuja tych 2 pilkarzy, to bedzie sygnal ze niebawem wracamy po swoje.
Pytanie czy beda chcieli grac w takim United skoro intesuje sie nimi polowa europy.
» 2 maja 2019, 10:29 #32
sisinho: W tej lepszej połowie europy to oni sobie pograją jak Brahimi w City albo Realu, więc pytanie dla nich czy lepiej iść do United gdzie mają pewny skład czy lepiej do Barcelony i mieć trofea jak Malcom ale bez występów przez większość sezonu.
» 2 maja 2019, 10:35 #31
toughRoy: Za wyjatkiem Realu i Barsy to moze i nie pograja. W kazdym innym klubie moga za to liczyc na w miare regularna gre, puchary, lepsza pogode, atrakcyjniejsze miasto, okreslona wizje gry i normalne struktury.
» 2 maja 2019, 12:07 #30
Sancho: Jeśli można mieć takich dwóch zawodników za oddanie Pogby do realu nie ma co się nawet zastanawiać, on i tak nie chce tu grać
» 2 maja 2019, 10:19 #29
tygrys26: W artykule nie ma nic l Pogbie więc nie wiem do czego nawiązuje twój komentarz
» 2 maja 2019, 10:49 #28
Sancho: Mój komentarz nie nawiązuje tylko do artykułu, skoro jest przejrzyście napisane do czego zmierzam a dalej nie wiesz, to przykro mi, nie pomogę
» 2 maja 2019, 10:54 #27
wrobel1992: Tygrys chyba jasne, że chodzi o Sneijdera i Griezmanna...
» 2 maja 2019, 11:21 #26
FetraiNarrator: No i jeszcze Bale
» 2 maja 2019, 13:45 #25
MU4everMU: 150 mln za dwóch fenomenalnie zapowiadających się grajków może pokryć jeden pofarbowany lisek który chce odejść do białych ja tam byłbym zadowolony jakby udało się dopiąć tą dwójkę, do tego dorzucić dwóch obrońców i wracamy do walki o majstra
» 2 maja 2019, 09:33 #24
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2019 10:49

Edit :-P
» 2 maja 2019, 10:48 #23
Robert3344: Mam nadzieję, że w związku z tymi transferami zmienimy formację z 4-3-3 na inną, gdyż Felix to bardziej klasyczna 10 aniżeli gracz do 3 pomocników.
» 2 maja 2019, 09:07 #22
ruffnecky: Na klasyczne 4 4 2?
» 2 maja 2019, 10:14 #21
Robert3344: Nie wiem, na przykład 4-2-3-1, ewentualnie jeżeli odpuszczamy w tym okienku skrzydłowych to wąskie 4-4-2
» 2 maja 2019, 10:36 #20
DevoMartinez: Z Pogba w skladzie to 4-4-2 jest zbyt ryzykowne, 4-2-3-1 z Pogba z tyłu tez. Takze poki gwiazdor u nas gra to musimy miec 3 pomocnikow w sordku z czego Pogbe lepiej pchac do przodu.
» 2 maja 2019, 11:04 #19
ruffnecky: Wątpię czy jest sens zakładać obecność Pogby w przyszłym sesonie
» 2 maja 2019, 20:10 #18
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2019 08:35

Bardzo jestem ciekaw jak spozytkuje United letnie okno transferowe?
Plany to jedno finalizacja to drugie.Powodzenia
» 2 maja 2019, 08:35 #17
toughRoy: Jest masa opcji zakontraktowania pilkarza i rozlozenia platnosci( np.wypozyczenie roczne czy tez 2letnie z obowiazkowym wykupem). Jesli bedzie dobra wola na gorze i odpowiednie srodki, to widzialbym 6-7 nowyc graczy. Wiem, ze to duza rewolucja ale potrzebna na wczoraj.
» 2 maja 2019, 10:33 #16
Me89v2: Powinniśmy kupić dwóch skrzydłowych jak Pepe i Neres. Skrzydła na lata.

Jeśli Pogba odejdzie to dwóch pomocnikow którzy nie są statyczni i przede wszystkim nie boją się rozgrywać pod presingiem.

No i dwóch obrońców, prawy i środkowy.

6 transferów wcale nie po 100 mln każdy.
» 2 maja 2019, 07:53 #15
Ferenvacros: Po co stary toby? Już wolę maguirea z leicester.
Brać obu młodych chłopaków z portugali i próbować wyciągnąć Sancho a także Kai Havertz z Leverkusen. Wyciągnąć Van de beeka z ajaksu i mamy młody zadziorny skład.
» 2 maja 2019, 07:48 #14
sisinho: Po co przeciętny i przepłacony anglik? Porusza się po boisku jak wóz z węglem, bogiem prędkości nie jest a jedyny jego atut to wysokość...
» 2 maja 2019, 10:32 #13
Robert3344: Za Alderweireldem stoi mała kasa za transfer, a do tego wprowadzi na te 3 sezony wyższą jakość do obrony i myślę, że pomoże on rozwinąć się takim piłkarzom jak Tuanzebe i Lindelof. Sancho jest overhyped i zdecydowanie za drogi.
» 2 maja 2019, 10:33 #12
toughRoy: Harry jest bardzo silidny, szybki, dobrze operuje pilka i genialny w powietrzu. Z angoli w United widzialnym wlasnie niego badz: Sterlinga, Alliego, Hudsona Odoi, Tripiera, Walker, Gomeza, Kane, Milnera, Arnolda- kazdy z nich z miejsca podnioslby jakosc skladu.
Sancho to jezdziec bez glowy. Portrzebuje jeszcze kilku lat regularnej gry. Nie chcemy Zahy vol.2
» 2 maja 2019, 10:50 #11
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2019 07:37

Zacznijmy od Alderweirelda, a nie młodego napadziora... Jeden talent już u nas biega i podejmuje masę złych decyzji- wystarczy.
» 2 maja 2019, 07:36 #10
CHRCH: No wlasnie obrone mamy mniej wiecej stabilna, natomiast nasz atak to jest porazka. nie chce sie odnosić dlaczego tak jest bo trzeba by napisac felieton ale przebudowe skladu zaczalbym od trenera a pozniej ataku (pozbycie sie Martiala np).
» 2 maja 2019, 11:56 #9
wrobel1992: Luke i Victor to chyba za mało jeśli mówić o stabilności... Reszta naszej obrony ze stabilnością nie ma nic, zupełnie nic wspólnego. O atak nie martwiłbym się aż tak. Faktycznie Martial robi się co raz bardziej uciążliwy dla zespołu. Jednak przy lepszej grze obrony i bardziej stabilnej grze ŚRODKA pola będzie lepiej w napadzie. No i nasza największa „gwiazda” Paul, który jeśli chce odejść to trzeba zarobić ile się da i szukać lepszego rozwiązania. Jeśli pójdzie do Madrytu raczej odpuszczą Eriksena, a taki zawodnik nam potrzebny.

Cd. trenera: Daj Ole szanse! Wiem, że romantyzm w piłce umiera śmiercią pieniężną, ale dużo gorzej być nie może, a lepiej i owszem:)
» 3 maja 2019, 10:38 #8
Diablo2018: Nie ma na to absolutnie żadnych szans. Dla takich piłkarzy jesteśmy klubem drugiego wybory. Gdy piłkarz ma oferty z United to zawsze wyżej traktuje oferty LFC, City, Barcy, Realu, PSG, Juve, Atleti, Napoli, Bayernu, BVB itd itd...taka prawda. Tu nie ma LM, a nawet jakby było TOP 4 to nie ma absolutnie szans na jakiekolwiek trofeum ani w przyszłym sezonie ani za dwa lata. Sytuacja B.Fernandesa przypomina mi Bernardo Silvę, tez go chcieliśmy a gdy tylko zgłosił się Guardiola to od razu do nich poszedl.

Czas skupić się na takich transferach jak Richarlison, Wan Bisska/Meunier, Rice, Alderweireld, Ndidi, Madison, Gueye, Doucourte, Felipe Anderson - dla takich piłkarzy jesteśmy atrakcyjni i tacy piłkarze tu przyjdą walczyć a nie zarabiać jak Alexis.
» 2 maja 2019, 07:34 #7
Diablo2018: Oczywiście już nie muszę mówić o "przyjemności" oraz "zaszczycie" bycia w jednej drużynie z takimi tuzami jak Young, Darmian, Rojo, Smalling, Jones, Lingard, Pereira, Mata których dawno nie powinno być no to poziom Bournemouth.

Nie wspomne o tym ze jesteśmy tak "super" klubem że najlepsi chcą odejść (Pogba, Lukaku, de Gea) a Martial na ten klub w 4 literach bo wie ze źle zrobił przedłużając kontrakt.

Ludzie, w tym klubie dzięki Żydom i Woodwardowi jest taki SYF i BRUD , że ja zamiast modlić się o to żeby gonić City, LFC to modle się żeby nas nie wyprzedził Everton , WHU czy Wolverhampton, dlaczego?? Bo te kluby są SWIETNIE zarzadzane, jak na swoje kluby maja super piłkarzy.

Smiem twierdzić ze taki Everton ma o klasę lepsza obronę niż my (Coleman, Keane, Mina, Digne, Zouma) .
» 2 maja 2019, 07:40 #6
toughRoy: Zgadza sie Diablo.
Pierw zmiany na gorze albo w coraz mocniejszej premier league bedziemy bic sie o top6.

Marzeniem jest szejk, ale pijawki nie oddadza United.
Przerazajaca sa perspektywy spogladajac na to wszystko analitycznie chlodnym okiem.
» 2 maja 2019, 10:58 #5
DevoMartinez: No niestety klan Glazerów bedzie doił MU ile się da stosujac dalej prowizorke i druciarstwo rodem z warsztatu pana Kazia w stodole. Jak w przyszlym roku nie zakwalifikujemy sie do LM to poleci duzo kasy z kontraktu z addidasem bo 2 lata bez LM = nizszy kontrakt . Moze jak zyski zaczna spadac to sprzedadza klub komus innemu, komu bedzie zalezalo na sporcie nie wyciaganiu z klubu kasiory.
» 2 maja 2019, 11:57 #4
primasort: Nie ma szans na ich transfery,bez LM zostaną nam odpady typu Bale
» 2 maja 2019, 06:36 #3
RedsFan: Dwóch swietnych piłkarzy, boję się jednak, że jak inne kluby się po nich zgłoszą to nie mamy szans na ich pozyskanie.
» 2 maja 2019, 06:09 #2
LowcaBramek: Czy ja wiem? W takim City czy Liverpoolu mogliby nie dostawac szans na gre. U nas przy obcenym poziomie takich pilkarzy jak Lingard, Martial, Mata to Jao Felix wskakuje w miejsce.
Podobnie z Fernandesem w pomocy
» 2 maja 2019, 06:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.