Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rodzina Glazerów odrzuciła ofertę za Manchester United

» 28 kwietnia 2019, 09:54 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Zakusy saudyjskiego księcia Mohammeda Bin Salmana nie zrobiły wrażenia na amerykańskiej rodzinie Glazerów, która odrzuciła propozycję sprzedaży klubu z Old Trafford.
Rodzina Glazerów odrzuciła ofertę za Manchester United
» Rodzina Glazerów jest większościowym właścicielem Manchesteru United od 2005 roku
Dziennik The Sun informuje, że Saudyjczycy do przeprowadzenia transakcji zatrudnili Piniego Zahaviego, znanego agenta piłkarskiego, który miał pomóc w lukratywnym przejęciu klubu.

Na początku roku media informowały, że Saudyjczycy zaproponowali Glazerom ponad 3 miliardy funtów za Manchester United. Amerykanie nie mają jednak najmniejszego zamiaru pozbywać się klubu.

The Sun twierdzi, że Avi i Joel Glazerowie chcą mieć jeszcze większy wpływ na bieżącą działalność klubu. Posada Eda Woodwarda nie jest na razie zagrożona, choć wiceprezes wykonawczy Czerwonych Diabłów był wielokrotnie krytykowany m.in. za transfery przeprowadzone przez Manchester United.

Jeśli Saudyjczycy nie dostaną żadnych sygnałów z Manchesteru United, to zamierzają skupić swoje wysiłki na pozyskaniu innego klubu.


TAGI


« Poprzedni news
Sprzedaż Pogby i Lukaku ma przynieść 200 mln funtów
Następny news »
Phelan przyjmie posadę dyrektora technicznego pod jednym warunkiem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


Klimaa: Najbardziej Glazerowie zrazili nas tym że kupili klub na kredyt który będą jeszcze spłacać przez wiele lat.. ale oprócz tego nigdy nie narzekaliśmy na brak pieniędzy jeśli chcieliśmy kogoś pozyskać.
Największym marzeniem byłoby aby klub przejęła osoba która jest fanem naszych barw.
» 28 kwietnia 2019, 21:15 #41
DewastatorCzip: Ah ,no kilku Judaszy co by klub sprzedali za garść dolarów brudnych od ropy naliczylem.
Wstyd.
Opluć was to nic.
» 28 kwietnia 2019, 16:34 #40
LTMek: No tak, bo lepiej jest byc w ickowych rękach, które traktują klub jak maszynkę do robienia siana, a sukcesy sportowe maja w głębokim poważaniu...
» 28 kwietnia 2019, 17:09 #39
TuhajBej: No tak, bo Glazerowie są czyści jak łza i wcale nie robili przekrętów. Ty serio jesteś taki naiwny czy głowa służy ci tylko do noszenia czapki? Nie ma znaczenia kto jest właścicielem: Amerykanin, Arab czy Chińczyk dopóki zależy mu na sukcesie sportowym klubu. Wystarczy popatrzeć na City i jak bardzo ten klub się rozwinął za szejków. Chcąc nie chcąc widać że zależy im na sukcesie sportowym i rozwijają klub inwestując w infrastrukturę, skauting i akademię. A w United jedyny sukces jaki masz to marketingowy, bo pod każdym innym względem jesteśmy gorsi od City. No ale spoko, przecież lepiej żeby Glazerowie wyciskali pieniądze z United. Kto by się tam przejmował tym, że dalej nie ma dyrektora sportowego, wydaje się miliony na transfery i dalej nie ma solidnej wyjściowej jedenastki, Sanchez pobiera 400 tys grzejąc ławę a klub po raz kolejny prawdopodobnie wyląduje poza LM. Piłka nożna to coraz większy biznes i jeżeli chcesz się w nim liczyć to trzeba inwestować ale trzeba to robić z głową. Myślę że każdy kibic chciałby sukcesu sportowego swojej drużyny niż patrzeć na kolejny sezon dogorywania w lidze no ale co ja tam wiem :)
» 28 kwietnia 2019, 17:16 #38
ruffnecky: Czym innym jest robienie finansowych wałków a czym innym wspieranie ISIS...
» 28 kwietnia 2019, 17:25 #37
LTMek: A mordowanie Palestyńczyków czym jest?
» 28 kwietnia 2019, 17:28 #36
sauerlandevent7: W książce pt klub miliarderów jest fajnie pokazane jak miliarderzy przejmują kluby i po co , i zwłaszcza jak to Panowie Glazer, Hicks, Werner i Henry, a zwłaszcza Kroenke najbardziej chciwa hiena z możliwych, wyłudzają seryjnie kasę na działalność amerykańskich klubów, grożąc że w przypadku braku dotacji z miasta, przeniosą siedziby klubów gdzie indziej. Polecam tę książke
» 28 kwietnia 2019, 14:28 #35
toughRoy: Dzieci...petro czy korpo/ banksterskie dolary- wszystkie maja taka sama wartosc. Roznica jest taka, ze szejkowie oczekuja sukcesu sportowego a Glazerki i Edek finansowego. Mozecie sobie pie.... "$ity", "looserpol" i inne zawistne, malostkowe teksty. Prawda jest jednak taka, ze sportowo Live i City sa lata przed nami. Ich gre oglada sie z przyjemnoscia i w tych klubach jest normalne struktury jak na klub pilkarski przystalo. United stalo sie sredniakiem z finansitami za sterami.
Glazerki kupili klub pod zastaw za 800 mln i nie sprzedadza go pewnie i za 4 mld dojac oraz niszczac na kazdej plaszczyznie United. Teraz zrubcie rachunek sumienia...co dobrego spotkalo klub od czasu ich przejecia? Rownia pochyla.
Ciezko mi sobie wyobrazic co czuje SAF patrzac na ten caly syf. Wisienka na torcie jest pilkarz "jego ekscelencja" pawelek- sredniak z intelektem i mentalnoscia dziecka, ktory zaczal decydowac o losach wielkiego niegdys klubu. Czekam na dalszy rozwoj wypadkow, bo to taje ise coraz bardziej przerazajace.
Rewolucja albo upadek na dlugie lata.
» 28 kwietnia 2019, 12:56 #34
toughRoy: *zróbcie
*iście
» 28 kwietnia 2019, 13:22 #33
Lokator23: Szejki szejkami ale ludzia z arabi saudyjskiej trzeba podziekowac. Nie chce zeby ten klub byl w jakikolwiek sposob laczony z tymi ludzmi. Kazdy chyba wie dlaczego. Napisal bym wiecej ale ostatnio za nazwanie ich " mordercami" dostalem ostrzezenie. Oczywiscie ze chce zeby United wrocilo na szczyt ale nie w ten sposob
» 28 kwietnia 2019, 12:39 #32
smutny87: Ani glazerowie ani jakieś szejki a ci piszący, że byłoby spoko to chyba wstydu nie mają
» 28 kwietnia 2019, 12:36 #31
primasort: I nagle ci co najwięcej jechali po szejkach czy Romku nagle stwierdzają,że petrodolary wcale nie takie złe
» 28 kwietnia 2019, 12:33 #30
dev13: Glazerow i Eda mam dosc bo ciagna United na dno ;)
» 28 kwietnia 2019, 12:30 #29
TuhajBej: A ja tam bym chciał żeby United zostało zakupione przez szejków czy jakiś innych Chińczyków. Może akurat nie przez tego księcia bo to faktycznie jakiś typ spod ciemnej gwiazdy, ale chciałbym tu w końcu zobaczyć właścicieli z prawdziwego zdarzenia którym zależy na sukcesie sportowym. Można się śmiać z City czy PSG, ale trzeba przyznać że te kluby są perfekcyjnie zarządzane na każdym szczeblu: od głównego zarządu, poprzez sztab szkoleniowy, skauting a kończąc na akademii. Tu już nawet nie chodzi o wyjściowy skład czy trenera tylko o to że w tych klubach wszystko działa tak jak działać powinno z dokładnością szwajcarskiego zegarka. Nie bez powodu nasze klubowe legendy wolą zapisywać swoje dzieci do akademii City niż United. Z Glazerami u steru jedyne co nas czeka to walka o Top 4 w najlepszym wypadku. Wystarczy tylko spojrzeć na to co w tym klubie się dzieje od odejścia SAFa. Jeden wielki bałagan i szereg nieprzemyślanych decyzji. W teorii finansowo nie odbiegamy jakoś bardzo od City czy PSG ale cóż z tego, skoro ten klub jest źle zarządzany pod każdym względem poza marketingiem. Jeśli Glazerowie dalej będą wykorzystywać ten klub jako maszynkę do robienia pieniędzy to na sukcesy sportowe sobie poczekamy jeszcze baaaardzo długo.
» 28 kwietnia 2019, 12:25 #28
toughRoy: Dokladnie. O tym samym wielokrotnie mowilem i pisalem.
Powaznie dzieciaki dzieci bylych graczy United trenuja u "rywali"? Kogo?
» 28 kwietnia 2019, 13:01 #27
TuhajBej: Jeśli mnie pamięć nie myli to syn Rooneya jest w akademii Manchesteru City. Nie wiem czy też nie dzieci Ferdinanda ale tu akurat mogę się mylić.
» 28 kwietnia 2019, 13:10 #26
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:27

Zgadzam się z tym, a moralizatorskie uproszczenia i stereotypy a propos przejęcia United przez ''tych złych Arabów-morderców'' to uprawiają tylko ludzie o dość ciasnych umysłach albo dzieciarnia.
» 28 kwietnia 2019, 15:25 #25
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 15:34

Bo nikt nie mówi, że to ma być ten akurat szejk, ale jakby się inni zgłosili to czemu nie. Właśnie dlatego zgadzam się z Tobą. Tak, ten szejk zabił dziennikarza, więc dobrze, że jego propozycję odrzuciliśmy, ale nie można wszystkich Arabów wrzucać do jednego worka. Jakby się zgłosili inni szejkowie to ja uważam, że to by było lepsze dla nas niż Glazerowie, którzy w ogóle nie pokazują, że zależy im na realnym, sportowym sukcesie tego klubu. A jak ktoś myśli że rodzinka Glazerów taka krystalicznie uczciwa i święta to też jest naiwny.
» 28 kwietnia 2019, 15:30 #24
BemPrawdziwy: A ja bym się nie obraził. Zmienilo by się może jedynie podejście do transferów. Szejk nie żałował by kasy na zatrudnienie dyrektora sportowego, a przy samych transferach nie negocjował by się tygodniami o każde 3 miliony. Prawda jest taka, że i tak ten klub wydaje kupe hajsu na szrot. Gdyby był dyrektor z prawdziwego zdarzenia, to może w końcu coś by ruszyło w lepszą stronę.
» 28 kwietnia 2019, 12:16 #23
sk8bob: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 12:11

Ja bym chciał żeby szejk czy tam książę czy król kupił ManUtd :) koleś ma kasy tyle ze 500 mln funtów na zakup nowych zawodników co rok nie robił by problemu :) może wtedy kupilibyśmy top graczy np Mbappe albo innych co wymiatają :) nazwa stadionu to TYLKO nazwa... wiadomo fajnie gdyby zostało Old trafford ale szczerze ? Wolałbym żeby co roku był mistrz albo vice i minimum półfinał LM :)
» 28 kwietnia 2019, 12:10 #22
pawell91: Kto był właścicielem klubu przed Glazerami? Nie pamiętam
» 28 kwietnia 2019, 11:36 #21
vegeto65: Martin Edwards
» 28 kwietnia 2019, 11:47 #20
pawell91: Dzięki! Mam wrażenie jakby Glazerowie byli od wieków...
» 28 kwietnia 2019, 11:59 #19
tara1982: Pewnie,że nie oddadzą, bo United, to dla nich dojna krowa
» 28 kwietnia 2019, 11:08 #18
mikon70: Oh rzeczywiście wielkie mi halo jakby szejkowie przejęli klub. Ale wy macie problemy
» 28 kwietnia 2019, 10:46 #17
emil1986x: Jak czytałem kogo by chcieli saudyjczycy to bym wolał ichnod tych skąpych patrzących tylko na zysk Żydów
» 28 kwietnia 2019, 10:43 #16
RedsFan: Jakos nie chce mi się oglądać meczów na "Emirates Old Trafford Stadium"
» 28 kwietnia 2019, 10:33 #15
Hoodys: Szejkowie jedyne co by robili to wpakowywali kasę w klub, wątpliwe żeby zmieniali nazwę, Old Trafford czy Anfield to są skały nie do ruszenia i strzał niemalże w głowę po takim ruchu. Ale nigdy w życiu nie chce ich widzieć w klubie
» 28 kwietnia 2019, 10:54 #14
rizx: O Highbury też tak kiedyś mówili :)
» 28 kwietnia 2019, 10:57 #13
emil1986x: Porównujesz Highbury do Old Trafford?? 😂😂😂😂😂
» 28 kwietnia 2019, 11:06 #12
RedsFan: Dokladnie tak jak kolegq wyżej wspomniał. Wsumie to Juz jest nieopodal stadion o takiej nazwie :) tylko bodajże do krykieta.
» 28 kwietnia 2019, 11:10 #11
JakNiejoseTOkto: a highbury też taka skała był i co? a zabicie dziennikarza na oczach świata i narażenie się na sankcje od wszystkich krajów świata to niby nie szaleństwo? kto zresztą powiedział że oni ten klub kupili by dla zysków? gdzieś by mieli te twoje skały tak jak gdzieś mieli krzyż w herbie realu madryt.
» 28 kwietnia 2019, 11:41 #10
JakNiejoseTOkto: To byłby dramat i na pewno ja temu klubowi kibicować już nie będe.
» 28 kwietnia 2019, 10:31 #9
callah13: To byłby dramat . Wolałbym śledzić wyniki w 3 lidze niż 10 mistrzostw z rzędu za szejków .
» 28 kwietnia 2019, 10:03 #8
Dawidlademann: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2019 10:10

Już to widzę.. Po pierwszym mistrzostwie zmienił byś zdanie... Amerykańscy Żydzi myślą tylko o kasie, rankingach popularności a nie o wynikach klubu..
» 28 kwietnia 2019, 10:08 #7
Krystiano98: Jeśli skupiliby się na wynikach sportowych, bez grzebania w nazwie stadionu itd.. bardzo bym chciał, aby przejął ten klub ktoś normalny.
» 28 kwietnia 2019, 10:12 #6
Fenek: Bredzisz callah. Co za różnica za czyją kasę. Myślisz, że demokratycznedolce amerykanów są więcej warte niż petrodolce szejków. Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć z klubem. Glazerom wszystko jedno czy klub przez 10 kolejnych lat nic nie wygra, grunt że sponsorzy walą drzwiami i oknami a kasa płynie szerokim strumieniem. Szejk jest bogaty nie potrzebna mu kolejna dojna krowa. On chce się popisać, chce mieć "championa", kogoś kto będzie dla niego wygrywał.
» 28 kwietnia 2019, 10:16 #5
JakNiejoseTOkto: Sam bredzisz. Ten gość jest umoczony po uszy w mordertwo dziennikarza. Został poćwiartowany a ślady zmyte kwasem. To arabski pies w najgorszym wydaniu. Tylko patrzeć jak zakaże kobietom na stadion przychodzić i nazwie se Old Trafford Mekka 2.
» 28 kwietnia 2019, 10:31 #4
Majek: Fenek, Manchester United nigdy nie funkcjonował, nie funkcjonuje i nie będzie funkcjonował za amerykańskie dolce. Manchester United to dojna krowa, z której amerykańce spuszczają funty dla siebie.
» 28 kwietnia 2019, 11:40 #3
vegeto65: Ja już to gdzieś pisałem ze jeśli Żydom zależy na wynikach klubu i dadzą wsparcie finansowe na transfery itd. to niech sobie doją jak chcą ale jeśli nie lepiej żeby sprzedali klub osobie która lepiej się tym zajmie nie tylko marketingowo, ale wiadomo każdy swoją rzepkę skrobie. Tak łatwo Glazerow od koryta nie odciągną
» 28 kwietnia 2019, 11:55 #2
Fenek: Może jest umoczony może nie. Widać ty wiesz lepiej bo pewnie byłeś, widziałeś. Nikt nazwy stadionu nie zmieni bo sama jest już marketingową dojną krową, tylko głupiec pozbawiałby się takiego atrybutu. Nikt też nie będzie nikomu niczego zabraniał, bo za tym idzie kasa oraz bunt wśród publiki. Herbu też nam nie przerobią. Nie interesuje mnie to czy właścicielem MU jest rudy czarnoskóry karzeł czy superman. Chcę tylko tego, aby właściciel nie traktował klubu tylko jako maszynki do robienia kasy. Po za tym nowy właściciel miałby jeden dodatkowy plus. Temu partaczowi edkowi patrzył by na ręce. A glazer pewnie ma mokre gacie jak edek do niego dzwoni.
» 28 kwietnia 2019, 16:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.