Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United ma 2 potencjalnych następców Davida de Gei

» 7 kwietnia 2019, 17:19 - Autor: matheo - źródło: talkSPORT
Manchester United chce być przygotowany na ewentualne odejście Davida de Gei, dlatego przygotował listę dwóch bramkarzy, którzy mogliby zastąpić Hiszpana. Znaleźli się na niej Jordan Pickford z Evertonu i Jan Oblak z Atletico Madryt.
Manchester United ma 2 potencjalnych następców Davida de Gei
» Kontrakt Davida de Gei z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2020 roku
Czerwone Diabły cały czas mają nadzieję, że uda im się osiągnąć porozumienie z De Geą w sprawie nowej umowy. Negocjacje są trudne, a kwestią sporną jest tygodniówka dla golkipera Manchesteru United.

Radio talkSPORT informuje, że klub z Old Trafford od dawna obserwuje Jordana Pickforda. Anglik był łączony z Manchesterem United ubiegłego lata. Zaimponował wówczas dobrą formą na mistrzostwach świata w Rosji.

Choć Pickford w tym sezonie nie błyszczy formą tak jak w poprzednich rozgrywkach, to Everton za swojego gracza chciałby otrzymać przynajmniej 60 milionów funtów.

Droższą opcją byłoby sprowadzenie Jana Oblaka z Atletico Madryt. Hiszpański klub wycenia golkipera na 85 milionów funtów. Jeśli doszłoby do transakcji, to Manchester United pobiłby transferowy rekord za bramkarza, który ubiegłego lata ustanowiła Chelsea. The Blues zapłacili wówczas Athletikowi Bilbao 71 milionów funtów za Kepę Arrizabalagę.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar: United? Być może w przyszłości tam wrócę
Następny news »
Herrera nie podpisał umowy z Paris Saint-Germain

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


TrueDevil89: De Gea trochę przesadza zarabia obecnie 200 chcą mu dać 350 a ten chce więcej, moim zdaniem jeśli nie podpisze nowego za te 350 to sprzedać latem i tyle. Kolejny się znalazł co chce wydoić jak najwięcej.
» 11 kwietnia 2019, 21:24 #63
SzczescBoze: Chociaż rzucicie we mnie kamieniami lub wyśmiejecie, to zaryzykuję: a gdyby tak Fabiana ściągnąć z WestHamu? :)
» 9 kwietnia 2019, 13:25 #62
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2019 20:44

oesu, tak źle nam życzysz? dej kamienia! ;)
» 9 kwietnia 2019, 20:44 #61
SzczescBoze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2019 21:08

... kolejny już rok ma najwięcej wybronionych strzałów w Premier League, niestety gra z kijowymi obrońcami. Uważam, że jak na obecnych bramkarzy ligi angielskiej, godnie zastąpiłby De Geę (którego ogromnie cenię), choć na karne wystawiłbym Claudia Bravo :)
» 9 kwietnia 2019, 21:07 #60
manutdfan89: Moim zdaniem Donnaruma to wielki talent, ale czy na pewno już na tyle doświadczony by grać z nim o najwyższe cele ?
» 9 kwietnia 2019, 12:44 #59
ax1d: De Gea przyszedł do nas, mając 21 lat. Donnarumma ma obecnie 20 ;)
» 10 kwietnia 2019, 09:51 #58
Alkoparanoic: Pewnie, że go sprzedać. A kupić któregoś z dwóch albo Smeichela. Pickford luks nogami gra napewno lepiej od de gei. Sprzedac i zarobic na nim nie ma co czekac.
» 8 kwietnia 2019, 09:50 #57
Lokator23: Pickford jest slaby, popelnia duzo bledow gdyby nie byl Anglikiem to nikt by sie nim nie interesowal
» 8 kwietnia 2019, 11:02 #56
ax1d: Bardzo chciałbym Schmeichela Jr. Ma 31 lat. Na bramkarza to jest nic. Przypomnę tylko, że Edwin przyszedł do nas, jak miał 35 lat, i zdążył odcisnąć swoje piętno. Młody Schmeichel ma wszystko, żeby być absolutnym topem. Nie ma tylko wystarczająco dobrego zespołu. Poza tym byłoby kozacko zobaczyć znów Schmeichela na bramce United :)
Jan Oblak to też bardzo fajna opcja, może nawet fajniejsza, ale sądzę, że byłby to duży koszt. Pickford to ciągle spora niewiadoma. Ma potencjał, ale wali babole czasem na poziomie polskiej ligi. Nie płakałbym, gdyby do nas przyszedł, bo chłopak ma przed sobą 15 lat gry i może być jeszcze sporo lepszy, szczególnie pod dobrym trenerem. Natomiast na dziś jest moim zdaniem na tym samym poziomie co Sergio. Jeśli już iść w niewiadome, to ja bym ściągnął Hendersona i jeszcze jednego jakiegoś obiecującego (najlepiej lepszego) młodziana do walki o pierwszy skład.
Mamy Romero, który jest naprawdę solidnym bramkarzem, jeśli ocenia się grę i umiejętności, a nie zdolność marketingową i popularność. Większość wypowiadających się eksperuf nie ma pojęcia o grze bramkarza, a kilka parad na sezon to dla nich oznaka pozycji nr 1 na świecie :D Wśród bramkarzy jest takie powiedzenie, że "bramkarze dzielą się na takich, co od czasu do czasu notują spektakularne parady, i na takich, co nie muszą". David umie nieźle fruwać na linii, ale nie ma innego wyjścia. W ustawianiu się pod grę jest słaby, na przedpolu nie istnieje, dlatego często musi nadrabiać kilkumetrowymi lotami, żeby nadrobić swój błąd lub strach przed wyjściem z linii. Dobrze, że je umie, ale to jest najczęściej naprawianie własnych błędów. Oczywiście nie zawsze, bo czasem - na przykład przy wolnych - po prostu wymaga tego strzał, ale takie sytuacje to zdecydowana mniejszość.
Dean Henderson to bardzo obiecujący młodzik, i do tego wychowanek. Można by zaryzykować i dać mu walczyć o pozycję nr 1. Kiedyś De Gea musiał konkurować z Lindegardem, teraz ściągnąć Hendersona, dobrać kogoś z potencjałem z niżej notowanych klubów i niech walczą. Jest sporo młodzików, o których można się postarać, na przykład o Donnarummę z Milanu, Strakoshę z Lazio, Lopeza z Realu Hispalis, Lafonta z Fiorentiny...
» 8 kwietnia 2019, 08:57 #55
QsQs: Zgadzam się w zupełności
» 8 kwietnia 2019, 09:16 #54
Michux3: David jest nie najlepszy na przedpolu ale na linii to jest top 1 , akurat on nie ma problemu z ustawianiem się czego dowodzą liczne parady nogami.
Co do ewentualnego zastępstwa to chciałbyś by Schmeichel przyszedł do nas jako 1 do walki o skład z Romero a jako 3 bramkarz Henderson? Dobrze zrozumiałem?jest to na pewno jakaś opcja
» 8 kwietnia 2019, 09:21 #53
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2019 09:37

Staram się być obiektywny w swoich (sic!) ocenach. David na linii jest na pewno top3 na świecie, natomiast powiedzieć, że "na przedpolu nie jest najlepszy", to bycie bardzo łaskawym. David nie istnieje na przedpolu. Po prostu nie istnieje.
Liczne parady nogami dowodzą wielu rzeczy. Jedną z nich jest ustawienie bramkarza, ale drugą chociażby jest to, jak gra obrona. Hejtowany tu regularnie Jones pokazał to w kilku meczach w tym sezonie wręcz idealnie - obrońca nie musi blokować strzału. Wystarczy, że zamknie jeden róg bramki i napastnik musi uderzyć w bramkarza albo zaraz obok niego. W meczu ze Spurs były wręcz książkowe przykłady takiej współpracy w obronie. David bronił nogami, bo piłki szły niemal w niego, a piłki szły niemal w niego, bo stoperzy zamykali drugą stronę bramki. Takie strzały dla dobrego bramkarza to formalność.
Wiem, że łatwiej i szybciej ocenić to, że jakiś bramkarz wyjął okno, i to sprawia, że jest numerem 1 na świecie. Tylko jak ktoś grał cokolwiek na bramce, to wie, że jest zupełnie inaczej :)

Tak, chciałbym Schmeichela do pierwszego składu z potencjalną walką z Romero. Henderson może dalej się ogrywać, póki Lee Grant będzie u nas siedział. Umówmy się - trzeci bramkarz nie gra. Więc lepiej, żeby młodzian dalej ogrywał się regularnie na wypożyczeniu, niż jakby miał przychodzić do nas i siedzieć cały sezon. Później wybrać jednego z dwójki Schmeichel-Romero, ściągnąć Hendersona na drugiego bramkarza i dać mu grać puchary, a Granta puścić albo trzymać nadal jako trzeciego.
» 8 kwietnia 2019, 09:35 #52
QsQs: ale dlaczego zostaje przy linii? Bo jest cienki na przedpolu. Boi się wychodzić by nie zrobić błędu. Dobrze sobie to wymyślił cwaniak. Bo jak zostanie w bramce przy dośrodkowaniu to jak ktoś uderzy głową to jak wpadnie gol to nikt do niego nie ma pretensji bo taka bliska odległość, ale za to jak obroni jakiś taki strzał z główki z bliskiej odległości to już jest super hiper mega kozak.

Sprzedać bez żalu. Kupić kogoś na jego miejsce.
» 8 kwietnia 2019, 09:45 #51
Michux3: Co do gry na linii to się nie zgodzę więc pomińmy , Mnie też ciekawi gra Andre Onany w Ajaxie ma 24 lata i gra świetnie na przedpolu .w zasadzie jest 11 piłkarzem i czesto robi jako ostatni obrońca ,refleks też ma niesamowity. Mogłaby być to nasza odpowiedź na Edersona , choć oczywiście nie kosztem innych wzmocnień.Na 1 miejscu będzie wzmocnieniem Ps i Po
» 8 kwietnia 2019, 09:50 #50
ax1d: Onana jest kolejnym fajnym prospektem, ale że ostatnio piłkarze Ajaxu pojawiają się niemal wszędzie jako remedium na każdą bolączkę, to sobie odpuściłem akurat jego. Podobają mi się tacy nowocześni bramkarze grający wysoko w polu.
Tak czy owak, jest całkiem sporo bramkarzy z dużym potencjałem. David jest mocno jednowymiarowy i przereklamowany dzięki temu, że jego interwencje lepiej się ogląda niż pozostałe elementy gry bramkarza, bo są po prostu bardziej spektakularne i lepiej się "sprzedają". Od razu napiszę - nie uważam absolutnie, że jest słaby, nic z tych rzeczy. Sądzę, że jest w 10 najlepszych bramkarzy świata obecnie, ale nie jest na pewno nie do zastąpienia oraz na pewno nie tak świetny, jak wielu lubi sobie i innym wmawiać. Gdyby został, to byłoby OK, bo każdy piłkarz grający kilka sezonów w klubie na dobrym poziomie jest cenny. Natomiast jeśli odejdzie, to nie jest tak, że świat nam się nagle zawali.
» 8 kwietnia 2019, 10:44 #49
Lokator23: David swietnie gra nogami na lini i brobi mase strzalow nie dla tego ekspervi ze mu obroncy lryja druga strone bramke tylko facet wie jak sie ustawic. Nie raz czy dwa porywnywali go z innym bramkarzami z premier league i kazdy z nich wygladal w tym aspekcie slabo czy to Lorris , Leno albo Allison. David to top topow i nie piszcie ze mozna go zastapic Pickfortem bo to jest smieszne, Romero do piet mu nie dorasta. Przez ostatnie 6 lat kazdy spuszczal sie nad jego gra , teraz po gorszych kilku meczach i plotkach transferowych dla wiekszosc juz jest slaby i mozna go sprzedac. Niczym sie nie roznicie od fanow Realu ktorych tak jedziecie za traktowanie swoich legend. Wy nawet jestescie gorsi
» 8 kwietnia 2019, 11:08 #48
Michux3: Ale plujesz jadem , oczywiście że nie da się zastąpić top1 ,ale trzeba się przygotować na ewentualność odejścia.
Nikt go nie chcę sprzedać , ale co gdy nie podpisze kontraktu do lata 2020? Stracimy potencjalnie 100mln i najlepszego piłkarza na świecie ZA DARMO
» 8 kwietnia 2019, 11:24 #47
RoniBarca: to jakiś żart? DDG musi zostać !
» 8 kwietnia 2019, 08:44 #46
QsQs: ty poważnie człowieku jesteś trollem
» 8 kwietnia 2019, 09:17 #45
fanboi: Ja naprawdę nie rozumiem skąd pomysł że Atletico chciałoby sprzedać Oblała? Albo że on sam chciałby do nas przyjść?
» 8 kwietnia 2019, 07:13 #44
Tomczo: Nie wiem czemu nie pada propozycja Schmeichela? Solidny grajek.
» 8 kwietnia 2019, 06:58 #43
Dejfmi: Owszem spoko bramkarz ale on ma 100lat
» 8 kwietnia 2019, 08:10 #42
RedsFan: Zapewne chodzi mu o Kaspera nie Petera :)
» 8 kwietnia 2019, 08:38 #41
Dejfmi: Hehe no wiadomo że o Kaspera :)

Kiedyś też myślałem, że on jest młodszy
» 8 kwietnia 2019, 10:11 #40
Dejfmi: Jeśli przyszedłby tutaj Oblak to o De Gei zappmnielibyście a 2 miesiące. Chłop nie chce tu grać, nie ma problemu, niech idzie
» 8 kwietnia 2019, 06:30 #39
Kilerek7: David obniżył mega loty, Oblak albo Ter Stegen.
» 8 kwietnia 2019, 03:23 #38
toja: Romero moze godnie zastapic Davida. Chce odejsc niech idzie. Pogbe niech zabierze ze soba
» 8 kwietnia 2019, 01:27 #37
DelPiero: Bramka to akurat w naszym klubie jedyna pozycja ktora nie wymaga wzmocnien, nawet po ewentualnym odejsciu Davida. Skupmy sie na prawym skrzydle...
» 7 kwietnia 2019, 23:01 #36
Lokator23: Tylko nie Pickford ten bramkarrz jest strasznie elekrltryczny, jest w scislej czolowce popelnionych bledow prowadzacych do utraty gola. Polowa z Was chyba wzoruje sie na fifie
» 7 kwietnia 2019, 22:55 #35
uzil25: Kwestia tego, że Angol i musi być koło niego sporo szumu.
» 8 kwietnia 2019, 00:54 #34
joyrider: Romero numer jeden... skoro tak to możemy również spokojnie przedłużać kontrakty Darmiana, Jonesa, Bailly'ego, Pereiry itp. i lokować się na bezpiecznej 7-8 pozycji...
» 7 kwietnia 2019, 22:45 #33
DjTED: Ale nam w tym sezonie DDG punktów uratował... ulalala...
» 7 kwietnia 2019, 22:56 #32
joyrider: Romero by pewnie więcej uratował. Pewnie byśmy się teraz o mistrza bili...
» 7 kwietnia 2019, 23:14 #31
DjTED: Pewnie nie. To po co przepłacać?
» 7 kwietnia 2019, 23:29 #30
Michux3: Po 1 David jest top1 Gk na świecie i jego strata byłaby odczuwalna
Ale to nie jest pozycja od której zależy poziom gry całego zespołu

Ja licze że David zostanie i skończy kariere na OT ale bez kilku wzmocnien jak np. Ps,Śo czy Po
nie bedziemy sie liczyć w walce o mistrza ,Na pozycji bramkarza akurat mamy dużą głebie począwszy od Top 1 Davida ,Bardzo dobrego zmiennika Romero i Solidnego ligowca Granta
» 7 kwietnia 2019, 23:32 #29
Lokator23: Solidnego ligowca Granta ?? Na jakies podstawie sadzisz ze to solidny bramkarz?? Bez urazy ale Romero to nie jest gosc ktory moze zastapic Davida. Juz ja pamietam jego wystepy za LVG
» 8 kwietnia 2019, 01:47 #28
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 21:53

Oblaka warto byloby sciagnąć aczkolwiek niewiem czy nie lepiej dac szanse Romero i Hendersonowi . Poprostu sprawdzic ktory lepszy . Wydaje mi sie ze Romero by nie zawiódł ja bym go widzial jako numer jeden . Koniecznie i panicznie chyba nie musimy kupywać bramkarza , tak myślę . Byle sciagnąć dobrego ŚO , PO , ŚP , ŚPD , PS i bedzie jakos to wygladalo .
» 7 kwietnia 2019, 21:53 #27
Czarny82r: Według mnie to akurat o pozycję bramkarza nie musimy się martwić bo Romero jak gra to prezentuje się świetnie wręcz wspaniale. Pogodzony z rolą drugiego bramkarza nie chce jednak odchodzić i dzięki mu wielkie za to bo w 75% klubów w Premier League grałby w podstawowej jedenastce. Poza tym na zmiennika mamy Hendersona który aktualnie przebywa na wypożyczeniu w Sheffield Utd i spisuje się tam świetnie.
» 7 kwietnia 2019, 21:03 #26
Widziwoj: Jeszcze tylko Pickford i można się bić o miejsca 5-7
» 7 kwietnia 2019, 21:01 #25
3vil: Nie jestem zwolennikiem trzymania piłkarza za wszelką cenę. Nie chcę u nas grać? Ok niech zmieni klub i oby mu to wyszło na lepsze. Tylko mnie zastanawia to co piszą inni że niech idzie do PSG ok. Ale w tamtej lidze mam obawy że może jednak spaść z formą. U nas kazdy klub jest nie obliczalny. A razem z naszymi piłkarzami którzy potrafią grać z głową w chmurach, spadek formy mu by raczej nie groził :) Co do sprzedaży to ok. Jak wybierze. Ławkę bramkarzy mamy akurat dosyć mocną.
» 7 kwietnia 2019, 20:43 #24
pies: Oblak to ściana na pewno w top 3 bramkarzy. Klauzula chyba 100mln
» 7 kwietnia 2019, 20:19 #23
maradona10: nikt go nie zmusi do przedłużenia kontraktu Romero powinien dostać swoją szansę tu nie żadnego piłkarza który jest niezbędny i większy od klubu. To samo tyczy się Pogby chce odejść proszę bardzo lepiej kupić trzech średniaków ale walczaków niż Jego Ekscelencja
» 7 kwietnia 2019, 20:14 #22
Fenek: Daiwd to nasz numer jeden i wierzę w to, że podpisze nowy kontrakt. A jeśli nie to romero nr 1 henderson nr 2. Kasę zarobioną na transferze hiszpana przerzucić na wzmocnienie innych pozycji.
» 7 kwietnia 2019, 19:46 #21
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 19:38

Ja bqrdzo szanuje Davida za to że tyle lat u nas siedzial i za to co zrobił dla tego klubu. Myślę jednak, że i jemu i nam zmiqna wyszla by na dobre. Hiszpan ostatnimi czasy widać że ma gdzieś z tylu glowy te przeciagajace sie rozmowy z klubem i nie gra na wymaganym poziomie. United nie powinien wydawac tak wielkiej kasy na żadnego zawodnika, wiec pozostaje go sprzedać. Z chęcią wymienił bym Davida na Oblaka myślę, że nie pożałujemy tego, bo De Gea nie nauczy sie juz grać na przedpolu, a refleks (co jest jego najwiekszym atutem) z biegiem wieku straci :)
» 7 kwietnia 2019, 19:32 #20
vegeto65: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 19:36

18 tyle miesięcy negocjujemy z Davidem nowy kontrakt a porozumienia nie ma i raczej moim zdaniem już nie będzie. Jeśli chce odejść po co go trzymać na sile. Janek był by spoko ale nie warto postawić na młodszych którzy się ograją np. pereira czy hendersona moim zdaniem jest to nasze diamenty jeśli chodzi o bramkę ale nie oszlifowane napewno trzeba było by mu dać kilka sezonów kredytu zaufania... co sądzicie ?
» 7 kwietnia 2019, 19:31 #19
Gallacher: Jak mu damy tyle ile ze chcesz to nauczyciele będą chcieli więcej i kolejarze itd :D ha mamy przykład Panowie i Panie co się dzieje w PL.Wystarczy obiecanka cacanka i potem tworzą się wymuszenia i próby strajku i zaraz juniorzy z U - 18 zechcą podwyżek.Zarząd nie może być ugięty chociaż patrząc po tym co robi obecny to nigdy nie wiadomo co się stanie.Polecam by DevilPage zastrajkowało :D
» 7 kwietnia 2019, 19:27 #18
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 18:50

Ja czekam na Barcelonę chcę zobaczyć jak nasz Pan piłkarz Poul pokaże jak trzeba grać by starać się o 500 tyś./tygodniówki...
» 7 kwietnia 2019, 18:49 #17
CeTe: W mojej opinii Alison i Ederson bronią gorzej od De Gei ale są lepsi przez wyprowadzenie piłki. Sorki ale jak De Gea wybija piłkę i dostaję ją przeciwnik, który od razu leci z kontrą to potem wychodzi ze De Gea cały czas ma ręce pełne roboty.

De Gea jest dobry jest nawet bardzo dobry ale z każdym miesiącem jestem w stanie wyobrazić sobie United bez niego. Romero na pewno jest gorszy ale nie na tyle żeby panikowac z transferami, a trzeba pamiętać że na wypożyczeniu mamy bardzo dobrze zapowiadajacego się Hendersona, którego można spróbować
» 7 kwietnia 2019, 18:35 #16
QsQs: Sprzedać bez żalu. Jest wielu świetnych bramkarzy na rynku, którym defensywa United pozwoli wskoczyć na jeszcze wyższy poziom. Nick Pope, Aureola z PSG nawet ten bramkarz z Cardiff co robi mega wrażenie. Każdy z nich jeszcze może pójść mocno w górę. Rozgrywki już mecze pod presją i każdy z nich jest młody.

Sprzedać de gee który kotem jest tylko na linii, boi się wychodzić a jego gra nogami jest na poziomie jasmina buricia.
» 7 kwietnia 2019, 18:26 #15
Biniek: Sprzedac Pogbe i grac Perreira albo Fredem, sprzedac DDG i grac Romero, sprzedac XXX i YYY, grac Chongiem, Greenwoodem... Przykro mi to stwierdzic, ale kibice United glupieja w strasznym tempie.
» 7 kwietnia 2019, 18:18 #14
ess: to fakt xd, wtedy o 6 miejsce musielibyśmy się ostro bić.
» 7 kwietnia 2019, 21:49 #13
ax1d: Może nie głupieją, tylko mają dość gwiazdorzyn, dla których ten klub jest niczym więcej niż bankomatem...? Mają nadzieję, że piłkarze wychowani lub kupieni młodo oraz ci, którzy jeszcze nie dostali szansy, pokażą większe zaangażowanie, większą lojalność. Nie pomyślałeś o tym?
» 8 kwietnia 2019, 08:39 #12
ess: W tej chwili już prawie w ogóle nie ma zawodników, którzy nie walczą o jak największe pieniądze. To biznes i tyle, a piłka nożna i kluby piłkarskie nie są najwyższą wartością, żeby być wobec nich bezwarunkowo lojalnym. Nawet Messi ostro się targuje i tak samo, będzie z pozostałymi zawodnikami z United, bo niby dlaczego mają być lojalni wobec klubu, który nie chce ich odpowiednio wynagradzać, mając na to pieniądze.
» 8 kwietnia 2019, 12:17 #11
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 18:06

De Gea to aktualnie nie mieści się w top5 na świecie,jak się uda go dobrze sprzedać to żadna strata
» 7 kwietnia 2019, 18:05 #10
kari17: Pozycja bramkarza to nie jest akurat priorytet i wydawanie grubych milionów będzie stratą pieniędzy, których potrzeba nam na transfery w pozostałych formacjach. Jeśli nawet David zdecyduje się odejść trzeba dać szansę Romero, a przygotowywać do bycia numerem jeden Hendersona, który zbiera bardzo dobre oceny na wypożyczeniu i ma z pewnością większe umiejętności niż taki Pickford, za którego trzeba by było zapłacić śmiesznie duże pieniądze.
» 7 kwietnia 2019, 17:46 #9
joyrider: Jak to nie jest priorytet to przypomnij sobie co się działo jak odszedł Peter Schmeichel.
» 7 kwietnia 2019, 18:07 #8
Biniek: Jak czytam komentarze, ze Romero na nr 1 to nie wiem czy sie smiac, czy martwic tym, ze wsrod kibicow MU jest tylu uposledzonych.
» 7 kwietnia 2019, 18:14 #7
vegeto65: Ludzie dajcie spokój z romero on dorabia już tylko do emerytury :)
» 7 kwietnia 2019, 19:34 #6
Sancho: Jeśli faktycznie odejdzie dać szansę Romero, nie bawić się w żadne transfery. Pomału też wprowadzać Hendersona bo to prawdziwa perełka, na dodatek wychowanek
» 7 kwietnia 2019, 17:44 #5
Michux3: Jeśli De Gea naprawdę odejdzie to chciałbym zobaczyć Andre Onane u nas , chłop imponuje refleksem i grą na linii , mógłby być naszym Edersonem bądź Allisonem .Obawiam się że w przyszłym sezonie nie będziemy mieć ani jednego Hiszpana w składzie .
1.De Gea ma 1 rok kontraktu więc jeśli naprawdę nie chcę zostać to trzeba go sprzedać w tym okienku by coś zarobić
2.Herrera ,tu wychodzi na to że wybrał Psg . Najgorsze że nie dostaniemy ani centa
3.Mata wiadomo, że to nie jest już ten poziom ale oddajemy go za darmo
» 7 kwietnia 2019, 17:43 #4
Klimaa: Możemy odpłynąć na chwilę i jeśli De Gea miałby odejść to nie miałbym nic przeciwko temu aby Romero dostał szansę na bycie numerem 1.
» 7 kwietnia 2019, 17:33 #3
Pawlo: Zgadzam się. Przez ostatnie lata zasłużył na to, aby w razie co zastąpić Hiszpana. Prawie nigdy nie zawiódł,a pomyśleć co by było, gdyby miał ciągłość meczową. Romero jako 1, a w obwodzie byliby jeszcze młodzi Perreira i O'Hara, którzy powoli pukają do europejskiej piłki. Mimo wszystko mam nadzieję, że De Gea zostanie, bo w formie to najlepszy bramkarz na świecie.
» 7 kwietnia 2019, 17:39 #2
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2019 17:45

Jeżeli United zostawi Romero jako 1 ,to tym drugim raczej byłby Henderson który świetnie sobie radzi w Championship
» 7 kwietnia 2019, 17:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.