Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Herrera nie podpisał umowy z Paris Saint-Germain

» 8 kwietnia 2019, 09:06 - Autor: matheo - źródło: Telefoot
Ander Herrera nie zawarł wstępnego porozumienia z Paris Saint-Germain. Tak twierdzą dziennikarze programu Telefoot, emitowanego na francuskim kanale TF1.
Herrera nie podpisał umowy z Paris Saint-Germain
» Kontrakt Andera Herrery z Manchesterem United obowiązuje do 30 czerwca
Kilka dni temu media w Wielkiej Brytanii informowały, że Herrera podpisał przedwstępny kontrakt z PSG i zostanie zawodnikiem paryskiego klubu 1 lipca.

Ostatnie doniesienia mówią jednak, że pomocnik wciąż ma nadzieję na podpisanie nowej umowy z Manchesterem United. Jego obecny kontrakt wygasa 30 czerwca.

Herrera podobno nie zamyka się na żadne opcje. Jest również zadowolony, że Paris Saint-Germain chce spełnić jego żądania finansowe.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United ma 2 potencjalnych następców Davida de Gei
Następny news »
Dobra forma Rashforda cieszy Lukaku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


TrueDevil89: Ja doceniam bardzo Andera i chciałbym żeby został, liczę tylko że Ed się teraz spisze na medal.
» 11 kwietnia 2019, 21:33 #30
Dawidlademann: Wczoraj - ee tam niech idzie i tak słaby...

Dzisiaj - super prawdziwy diabeł :)
» 9 kwietnia 2019, 12:47 #29
Petardor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2019 14:48

.....
» 8 kwietnia 2019, 14:47 #28
szubik: Powiem krótko, Ci którzy nie doceniają Andera przypominają mi tych, którzy swego czasu nie doceniali Carricka.
» 8 kwietnia 2019, 13:17 #27
Me89v2: United musi zrobić porządki płacowe, choćby kosztem DDG, Herrery czy Pogby. To dalej będą astronomiczne zarobki, ale w ramach jakiejś logiki. To co dostał Sanchez to dramat.
» 8 kwietnia 2019, 10:53 #26
RysiozWilkowa: Dałem ci plusa, ale MU porządków nie zrobi kosztem tych co wymieniłeś bo to wiąże sie z obniżką dla nich co jest niemożliwe lub sprzedażą.
Herrerę tam umieściłeś przez pomyłkę jak mniemam.
Ale pozostała trójca to cóż. Sanchez i Pogba za samo to, że nic nie dali klubowi do tej pory wypad bez żalu.
A DDG? Za dziesiątki uratowanych pkt duży szacun, ale obecnie to nawet nie jest w piątce TOP WORLD i wybrał sobie tragiczny czas na żądania podwyżki.
» 8 kwietnia 2019, 12:33 #25
sinedd91: to kogo damy do tej piątki ? :D jestem mega ciekaw :D
» 8 kwietnia 2019, 17:53 #24
Diablo2018: Z całym szacunkiem do Andera, ale on pewnego poziomu już nie przeskoczy, owszem, rozegrał bardzo dobre mecze ale także rozegrał słabe, nie umiał ustabilizować formy przez 5 lat, szanuje go, ale jeżeli chce odejść to proszę bardzo, są lepsi - Ruben Neves, Bruno Fernandes albo perełka angielskiej piłki Declan Rice. Jeżeli pozostanie Andera ma blokować transfer jednego z nich, to wole by Herrera odszedł. Same całowanie herbu i lizanie tyłka kibicom (jak Mata) nie wystarczy, przy dobrych transferach do środka pola Ander i tak powinien być u nas rezerwowym.
» 8 kwietnia 2019, 10:53 #23
Hoodys: Po cześci sie z tobą zgadzam, jednakże my musimy do tego co mamy dokupić jeszcze któregoś z wymienionych piłkarzy. A to jest koszt +/- 70 mln. Jeśli odejdzie Herrera to będzie trzeba dokupić dwóch. A przecież trzeba załatać obronę
» 8 kwietnia 2019, 11:01 #22
rav7: A ja wolę mieć w składzie takiego Herrerę, niż Freda i człapiącego Maticia. Nasza linia pomocy wymaga przebudowy, bo błędach Freda czy Perreiry ostatnio traciliśmy bramki nie mówiąc już o Youngu czy Smallingu, tam też potrzeba wzmocnień.
» 8 kwietnia 2019, 12:36 #21
Diablo2018: Fred popełnił błąd, ale ostatnio gdy tylko gra to robi fajną robotę. Pereira wiadomo, nie ten poziom, Matic i Herrera tylko ławka. McTominay wypozyczenie.
» 8 kwietnia 2019, 13:33 #20
Fenek: Jeśli PSG jest gotowe spełnić jego wymagania, to podpisać z nimi umowę może po zakończeniu sezonu. Po co miałby to teraz robić. Im szybciej pozbędą się sancheza tym lepiej. Teraz każdemu wydaje się, że może domagać się wysokiej podwyżki. Skoro taki Sanchez za grzanie ławy dostaje 400 tys.
» 8 kwietnia 2019, 10:11 #19
Czarny82r: Coś musi być na rzeczy z tym Paryżem. Jedni piszą tak a drudzy siak, prawda leży gdzieś pośrodku.
» 8 kwietnia 2019, 10:10 #18
sprite1080: Czyli przykładowo podpisał ale tylko ołówkiem :)
» 8 kwietnia 2019, 11:27 #17
sinedd91: myślę, że jest dogadany z Paryżem po prostu, ale jeżeli United złożą mu propozycję to zostanie :P
» 8 kwietnia 2019, 20:38 #16
trikos: Nie wiem ten nasz klub to jakiś dziwny się zrobił, bez kitu. Chłop kocha nasze barwy, herb i grę dla nas a przy tym prezentuje bardzo dobry poziom i nie płacze jako rezerwowy a my zwlekamy i szczypiemy się dając innym gamoniom to czego chcą - NORMALNIE RĘCE OPADAJĄ.

Polecam znaleźć fotkę na której Ander po odbytym treningu w spokoju ogląda sobie grę chłopaków z naszej akademii - i my pozwolimy mu odejść za darmo ? ŻENADA !!
» 8 kwietnia 2019, 09:11 #15
RoniBarca: trikos dokładnie! dziwna sytuacja :I
» 8 kwietnia 2019, 09:15 #14
ax1d: Lojalność i przywiązanie do barw to bardzo cenne, chociaż niewymierne cechy. Za nie trudno płacić, a kiedy są one uzależnione od pieniędzy, to ciężko je nazwać szczerymi.
Herrera powinien zostać, bo zdecydowanie przyda się do rotacji, ale pod względem czysto piłkarskim nie zasługuje na pieniądze, których żąda oraz które chce mu dać PSG. Do tego na ławce byłby bardzo cenny, ale w pierwszym składzie ciągnie nas w dół (albo trzyma w miejscu). Nie jest defensywnym pomocnikiem, nie jest box-2-box, ofensywnie w zasadzie nie gra. Jest trawogryzem i tyle. Zdecydowanie szkoda go puszczać za darmo, ale z drugiej strony to jest jego (a raczej jego agenta) decyzja. Klub przedstawił mu propozycję. Trochę za niską, ale pewnie też do negocjacji. Ale on chce podwojenia swoich obecnych zarobków, a nic nie wskazuje na to, żeby na AŻ taką podwyżkę zasłużył. Po prostu.
» 8 kwietnia 2019, 09:20 #13
damian3chrosto: Dokładnie nicdodac nic ująć
» 8 kwietnia 2019, 09:28 #12
damian3chrosto: Oczywiście trikos, Ander powinien dostać te 200 spokojnie za to ile w porównaniu inni dostają którzy grają piach, wiem że to dużo ale spokojnie mógłby i 300 się domagać
» 8 kwietnia 2019, 09:30 #11
Michux3: Też zależy o jakim hajsie jest mowa Psg chcę mu dać 200tys a teraz zarabia 75 tys
Przynajmniej te 125 tys powinni mu dać .
Co do jego roli to jest typowym przecinakiem i na defensywnym mógłby grać , nie jako stricte cofniety rozgrywający ale właśnie przecinak .Szkoda byłoby stracić za darmo tak oddanego i pracującego na boisku piłkarza
» 8 kwietnia 2019, 09:39 #10
trikos: Nie zapominajcie o jednym - Carrick, Fletch oni też tutaj dopiero po 30stce zostali docenieni ;)
» 8 kwietnia 2019, 09:43 #9
ax1d: trikos, chyba przez Ciebie ;)

Michux3, właśnie problem polega na tym, że nie jest "typowym" nikim. Ani nie gra jako typowy defensywny (bo tak gra Matić), ani nie jest box-2-box, ani nie gra ofensywnie. Jak spojrzysz na mapy ciepła i tego, jak i gdzie gra Ander, to on jest w zasadzie najczęściej przesunięty na prawo, żeby równoważyć naszą grę i żeby nie wszystko ciążyło na lewej. Natomiast gra tak nijak - ani z tyłu, ani z przodu, w środku z prawej, ale bardzo krótko, bez podchodzenia pod pole karne rywala. Nie ma otwierających podań, nie tworzy okazji, niewiele wbrew pozorom zapewnia ochrony obronie. Jest wszędobylski, ale realne korzyści, jakie daje zespołowi, są dość skąpe niestety.
Zgadzam się, że ze 120-130 tys. powinien dostać. Klub chyba zaproponował 100, on chce ponoć 170. Więc sądzę, że gdzieś się można spotkać, ale jeśli - zgodnie z plotkami - dla agenta Andera "dogadanie się" polega na "tak, dajemy Ci tyle, ile chcesz", to marne szanse. Nie na tym polegają negocjacje i kompromisy, żebyś zrobił tak, jak ja chcę ;)
» 8 kwietnia 2019, 09:50 #8
Michux3: Uważam że jest niedoceniany, Spójrzmy chociażby na Ramseya ,nie jest jasno określony na boisku a wnosi korzyść dla drużyny.Tak samo z Herrerą tylko że jest on bardziej defensywny ,nie zgodzę się że nie robi wiele w defensywie bo w każdym meczu ma masę odbiorów
» 8 kwietnia 2019, 09:57 #7
Michux3: Często operuje z prawej strony przy zaspanym Youngu i musi mu tyłek ratować bo anglik wrzuca daleką piłkę która traci i leci akcja w drugą stronę .
» 8 kwietnia 2019, 09:59 #6
trikos: "CHYBA PRZEZE MNIE"

Raczej mnie nie znasz więc daruj sobie. O ile Darrena uważałem za bardzo solidnego b2b to Carricka chciałem u nas już widząc jego grę w "Kogutach" których kibicem jest mój ojciec. Wypowiadam się raczej o większości kibiców którzy wolą bardziej medialnych zawodników którzy robią fajerwerki totalnie zapominając, że takim pracusiom z dokładnym podaniem należy się równie wielkie uznanie.

Pozdro
» 8 kwietnia 2019, 10:03 #5
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2019 10:15

OK, Twoje prawo się nie zgadzać :)
statsy ofensywne: 0,09 bramek na mecz, 0,2 asysty na mecz, celność strzałów 21%, celność krosów 29%
statsy defensywne: skuteczność interwencji 65%, pojedynki 57%, 1,7 odbioru na mecz, 0,4 bloku na mecz, pojedynki w powietrzu 50%.

Jak dla mnie, to jest to poziom dobry. Nie twierdzę przecież, że jest słaby. Twierdzę, że powinniśmy poszukać kogoś lepszego do pierwszego składu, a Herrerę zostawić do rotacji.

Jak porównasz jego statystyki z Carrickiem czy Fletcherem, to w defensywie jest nieco słabszy, w ofensywie nieco lepszy.

trikos, raczej nie znasz większości kibiców, więc daruj sobie ;)
» 8 kwietnia 2019, 10:12 #4
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2019 10:21

Ty bazujesz na statystykach, Ja na tym co wypisują ludzie. Dla mnie osobiście bardzo ważne jest oddanie i szacunek do klubu a nie jest naszym wychowankiem. Przeżył u nas sporo ławek, odstawek i kapitalnej formy - zasłużył na kontrakt !

NIE DARUJĘ SOBIE ;)
» 8 kwietnia 2019, 10:17 #3
DevoMartinez: Nie wiemy ile on chce, nie wiemy ile mu proponuje klub ale dyskusje jak na zlocie ksiegowych. ;) To ile mu daje psg to tez tylko plotki i kij wie ile mu proponuja. Na pewno chcieliby takiego trawogryza za darmo u siebie i mam nadzieje, ze my nie popelnimy tego bledu i go nie puscimy. W srodku pola do zabezpieczania nieogara Pogby potrzeba szybkich agresywnych pomocnikow. A to, ze Herrera nie ma otwierajacych podan to tez nie do konca prawda. Pare piłek fajnych poslal nawet jakos niedawno na dobieg na wolne pole pamietam, a do tego mamy Pogbe ktory ma takie pilki posylac i tu sie robi mniejse pole do popisu dla reszty srodka pomocy.
» 8 kwietnia 2019, 11:37 #2
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2019 13:25

A może Herrera to klasyczny CM? :D Skoro już dyskusje nad jego miejscem na boisku trwają.
Tak czy inaczej, 170-200 tysi tygodniowo to trochę za dużo. Te 120-150 k powinniśmy mu zaoferować, opisane dodatkami, jeżeli bliżej dolnej granicy.
Wybitnym zawodnikiem nie jest, ale również jest bardzo niedoceniany. Każdy klub potrzebuje takich piłkarzy do rotacji, kontuzji i walki na wielu płaszczyznach. Ponad 20 gwiazd na najwyższym poziomie mieć nie można i się nie da. Odpowiednio stworzony rdzeń zespołu, uzupełniany również takimi piłkarzami sprawdza się w każdej topowej drużynie. Problemem jest brak takiego rdzenia. DDG, wielka wyrwa bo brak klasowego SO, środek powiedzmy Pogba, napad Rash/Lukaku.
Za czasów SAF-a, teraz w City jak i LFC widać. Klasowy bramkarz, SO, pomocnik, napastnik. Plus jakaś magia na skrzydełku i walczysz o trofea. Obecnie u nas: klasowy bramkarz, brak obrońcy, gram w kratkę Pogba, uczę się Rashford, zadaniowy napastnik Lukaku, magia skrzydła Martial (choć również jak u Pogby, brak regularności). To nie jest gotowy rdzeń/kręgosłup drużyny. Na takim pniaku właśnie buduje się sukcesy i walkę na lata. 3 różnych menago, nietrafione transfery i decyzje sprawiły, że mamy jak mamy. Pozostaje wierzyć, że po zakupie SO, PS i kogoś do środka, wymienieni zawodnicy osiągną stałą, wysoką formę. Możliwe, że teraz jej nie mają poprzez łatanie ich umiejętnościami braków na boisku.
» 8 kwietnia 2019, 13:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.