Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Herrera rozczarowany działaniami klubu

» 28 marca 2019, 09:34 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Ander Herrera jest rozczarowany tym, jak został potraktowany przez Manchester United – informuje dziennik Daily Express.
Herrera rozczarowany działaniami klubu
» Ander Herrera wciąż nie podpisał nowego kontraktu z Manchesterem United
Hiszpański pomocnik wciąż nie podpisał nowego kontraktu z Czerwonymi Diabłami, choć w ostatnich miesiącach zrobiło to już kilku zawodników.

Przedłużające się negocjacje z Manchesterem United sprawiły, że do gry wkroczyli Paris Saint-Germain i Arsenal. Herrera z francuskiego klubu miał dostać propozycję kontraktu w wysokości 170 tysięcy funtów tygodniowo.

Obecna umowa Andera z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu tego roku. Herrera stwierdził niedawno, że kwestię nowego kontraktu pozostawia swojemu agentowi.


TAGI


« Poprzedni news
Fred: Jestem dumny, że moje marzenia się spełniają
Następny news »
Robson: Klub powinien podjąć szybko decyzję w sprawie Solskjaera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


Bartoosh21: Może faktycznie coś jest na rzeczy z Rice'm.. patrząc na kadrę to nie brakuje pomocników.. Fred dopiero przyszedł więc nie odejdzie, Matić ma kontrakt, Andreas Pereira będzie chyba dostawał więcej szans.. I wychodzi że padło na wymianę Herrery :( jak dla mnie to nieformalny kapitan na boisku ale kto wie jakie plany ma zarząd.
» 30 marca 2019, 08:52 #39
TrueDevil89: Pewnie odejdzie jak ma tygodniowke na poziomie Darmiana czy Rojo którzy w ogóle nie grają to nie ma mu się co dziwić.
» 29 marca 2019, 20:17 #38
Czarny82r: Nie jest z zły ale nie ma ludzi niezastąpionych
» 29 marca 2019, 12:24 #37
jmgenious: Sporo ludzi pisze że Herrera może odejść albo co lepsi że woleliby żeby odszedł Matic, ludzie piłka nożna to nie tylko piłkarze ofensywni, w każdej drużynie jest potrzebny ktoś kto w środku pola przechwyci piłkę, powalczy o nią a nie tylko kreatywni pilkarze
» 29 marca 2019, 10:38 #36
Klimaa: Byłoby bardzo głupio stracić tak dobrego zawodnika w taki sposób. Miejmy nadzieję że skoro angaż Ole został potwierdzony klub bardziej skupi się na Herrerze.
» 29 marca 2019, 09:26 #35
Remix81: Wszyscy marudzicie, że powinni go zostawić. Skoro nie dają mu kontraktu, to znaczy że mają inne plany i wasze bzdety, które piszecie i tak nie wpłyną na decyzje o podpisaniu kontraktu Herrery. Każdy jest znawcą. Poczekajmy na rozwój sytuacji i transfery.
» 28 marca 2019, 18:59 #34
eragon30971: Hahaha dla Jonesa, który połowę sezonu jest połamany i rezerwowym dają 120 tys. a nie ma na podwyżkę dla-jak dotąd-gracza z podstawy, który zawsze jest gotów dać 100% dla zespołu. Śmiech na sali.
» 28 marca 2019, 17:34 #33
KnabrnyGad: Jak ma się marnować na ławie, to lepiej go niestety pożegnać. To nie ten sam kreatywny Ander, który przechodził do MU z Bilbao. Środek pola wygrywa mecze, MU potrzebuje mega pomocnika, żadne Fredy, Andery itp z całym szacunkiem dla nich, bo w fifie u mnie grają, ale w realu to trochę za mało, aby walczyć o PL lub LM w podstawowym składzie.
» 28 marca 2019, 17:05 #32
sisinho: Niech odejdzie w końcu po co ma się tu marnować. Baobab Pogba dostaje taki hajs mimo że gra bez zaangażowania a facetowi, który co mecz zostawia serducho na boisku nawet nie chcą nowego kontraktu dać.
» 28 marca 2019, 16:13 #31
GrayMid: U nas pomoc trzeba bardzo wzmocnić i Herrera może jakimś kreatywnym geniuszem nie jest, ale przydaje się na dzień dzisiejszy i naprawdę jest zaangażowany. Jak on odejdzie, a zostaną tu naprawdę słabi zawodnicy, których trochę jest, to nie ma to sensu. Chyba że Edek naprawdę planuje w lecie sypnąć kasą i zrobić wiele transferów, ale jakoś w to wątpię, bo przyzwyczaił fanów do czegoś odwrotnego.
» 28 marca 2019, 14:21 #30
dlabigt23: Geniuszem nie jest ale moze wlasnie wyprobować go za Maticia na ŚPD ? mysle ze to moglby sie udać . Juz wolalbym zeby Matic odszedl . Zreszta taki zawodnik to skarb i nawet do rotacji bylby super a tak odejdzie sobie za darmo ...
» 28 marca 2019, 14:44 #29
GrayMid: dlabigt23 No właśnie w takim duchu to napisałem : że geniuszem nie jest, ale facet pokazuje serce do gry dla United i jednak przydaje nam się. Dlatego nie rozumiem polityki tego klubu. Nie daje się kontraktu zawodnikom, którzy coś wnoszą do gry, a słabszym często tak. Ale zdaję sobie sprawę też, że Ole i Edek może już mają swoje plany, może Edek tym razem otworzy bank. Nie wiem, zobaczymy, ale tak jak napisałem - zgadzam się, że akurat Herrera to zrobił i robi wiele dobrego dla United i zawsze się przyda.
» 28 marca 2019, 16:53 #28
CHRCH: A ja uważam, że trzeba to sprzedać i kupować graczy z topu, chyba że myśli się o 7-10 miejscu dla united w PL, wtedy gramy co gramy.
» 29 marca 2019, 05:15 #27
NoName: Lubię Ander, ale potrzebujemy do środka pola kogoś kreatywnego, bardziej niż Herrera albo Matić. Pierwszy mecz z psg pokazał, że wystarczy wyłączyć Pogbę z gry i rozegranie u nas nie istnieje, klub myślący o trofeach nie może uzależniać całej swojej ofensywnej gry od jednego zawodnika, który w dodatku - choć często błyska geniuszem - to ma problemy z utrzymaniem formy. Do pierwszego składu potrzebny jest ktoś jak Bruno Fernandes, a Ander wtedy musiałby grać całkowicie defensywnego pomocnika i zmieniałby się z Maticiem.
» 28 marca 2019, 12:55 #26
Diablo2018: Odejdzie Herrera, Bailly, Pogba a takie dzbany jak Rojo, Darmian, Smalling, Jones zostaną. Cały Man United, we własnej osobie :)
» 28 marca 2019, 11:30 #25
asart: już Ci lepiej??
» 28 marca 2019, 11:42 #24
zbyszek7: Lepiej ci?
» 28 marca 2019, 12:55 #23
Keravnos: Lepiej ci?
» 28 marca 2019, 13:12 #22
RedsFan: Napewno mu lepiej :) Dobrze będzie napewno w tym okni nie będziemy biernie patrzeć na transfery, z tad tak szybki angaż Ole. Myślę że OSG bardzo dobrze wie czego nam trzeba i jak stwierdzi ze Herrera nie jest na tyle wazna postacia w ukladance, to sprowadzi kogos innego. Też bym chcial widziec Hiszpana w nastepnym sezonie, ale co bedzie zobaczymy.
» 28 marca 2019, 13:40 #21
chong866: Masz rację niestety
» 28 marca 2019, 16:38 #20
Me89v2: To dla niego w karierze ostatnia niemal szansa na lukratywny kontrakt. Jeśli faktycznie dostanie sporo więcej gdzieś indziej to wygra bezpieczną przyszłość a nie przywiązanie do United. Może klub planuje transfery do środka i nie zależy im na anderze aż tak?? Kij wie
» 28 marca 2019, 11:13 #19
SYSTEM: Dobry zmiennik nic więcej. Fajny charakter nie raz pokazywał swoją miłość do klubu 100-120 tys zasługuje na 175 czy 200 nie.
» 28 marca 2019, 11:12 #18
awe: co to znaczy dobry zmiennik ? Wy serio w fife za duzo gracie albo o co chodzi? w Sordku pola maja grac same Modricie ? Czy jak, ktora ekipa ma 3 palymakerow w srodku pomocy ? moze znowu trzeba przypomniec czasy Fergusona ilu tak ciagnala druzyne takich co ty nazywasz zmiennikami, nawet Real i Barca nie maja na kazdej pozycji goscia, ktory w kazdym klubie gralby w podstwowiej jedenastce, Herrera to jedyny pomocnik do kotorego nie mozna miec pretensji, bo Pogba gra bardzo w kratke, a Matic tez obnizyl loty, ale obrywa sie za tych dwoch Anderowi? smieszne
» 28 marca 2019, 16:52 #17
dlabigt23: Najśmieszniejsze jest to ze taki Rojo i Jonesik ktorzy wiecznie sie leczą zero pożytku z chłopa nawet na rotację nie maja gwarancji a kontrakciki juz duzo wczesniej podpisane . Herrera uciekaj stąd bo niedoceniaja ciebie tutaj w ogole ... za tygodnioweczke 75 tys tygodniowo daje zawsze z siebie 100 % typowy pilkarz na miare MU i jeszcze sobie odejdzie za darmo . A Rojo , Fredy Jonesy maja duzo wiecej . Taka polityka naszego swietnego klubu z Edkiem na czele . My musimy sie zbroic a nie oslabiac . To jest żałosna sytuacja bo pewnie Edek niechce mu sypnac 120 tyś tygodniowki i znow sie targuje
» 28 marca 2019, 10:43 #16
RedDan: Rojo/Damian zostanie, Herrera wylatuje.
Logiczne posunięcie.
» 28 marca 2019, 10:13 #15
Fenek: Szkoda byłoby go stracić. Zwłaszcza, że pomoc mamy dość ubogą. Kto jak kto ale ander zapracował na nowy kontrakt i podwyżkę.
» 28 marca 2019, 10:09 #14
zyga00: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 09:50

De Gea - Van Bissaka, Lindelof, Skriniar, Shaw - Pogba, Neves, Jao Felix, Martial, Rashford, Sancho
Do rotacji: Lukaku, Lingard, McTominay, Smalling, Young, Dalot, Jones, Fred, Herrera, młodziki.
» 28 marca 2019, 09:50 #13
RoniBarca: zyga00 zapomniałeś o Varane, Coutinho, Ericu Diera, Joao Cancelo i Bale !
» 28 marca 2019, 10:19 #12
kondzik: CR7 jeszcze
» 28 marca 2019, 10:21 #11
KMWTW: Sneijder jeszcze
» 28 marca 2019, 10:28 #10
Veron: teraz zarabia 75tys
my mu proponujemy 100, gdzie ktoś mu daje 175, a sportowo gorsi nie są
najbardziej boli to, że on naprawdę chce zostać i kibice (w tym ja) go strasznie lubią

zobaczymy jak to się potoczy
» 28 marca 2019, 09:48 #9
ax1d: Jeśli bardzo chce zostać, to zostanie. Dostał propozycję kontraktu, więc jeśli faktycznie chce, to może. Nigdzie nie jest napisane, że jak ktoś Ci zaproponuje więcej, to musisz odejść. Może wziąć mniej i zostać, jeśli tak kocha kibiców i United. Umówmy się, za 100 tys. funtów tygodniowo głodem przymierał nie będzie.
Teraz tak naprawdę się okaże, czy tak kocha United i kibiców, że może grać tutaj za niższą pensję, czy wyższa oferta i większe cyferki na koncie są mocniejsze niż jego miłość do klubu i kibiców.
» 28 marca 2019, 15:46 #8
Tomwk1988: ax1d z całym szacunkiem ale wacpan pierd.... jeśli ktoś mu proponuje 170tys tygodniowo a my 100 tys tygodniowo to tylko znaczy ze my mamy go w dupie a oni nie. Gdybyśmy oferowali 145-155tys na tydzień i by został to można powiedzieć że został bo jest przywiązany do barw i zgodził się na niższe wynagrodzenie. Ale jeśli ktoś ci daje prawie 100 tys tyg więcej niż obecnie to nie ma tu miłość do klubu nic wspólnego z decyzja czysto rozsadkowa. Ten facet jest aktualnie w swoim życiu zawodowym w momencie kiedy może dostać najwyższy kontrakt w całej karierze bo nie oszukujmy się, za 3-4lata juz będzie miał obnizke ze względu na wiek. Lubię go ale jeśli ma możliwość zarabiania prawie 3,6mln rocznie więcej niż na nowym kontrakcie w MU i okolo 5 mln rocznie wiecej niż na dotychczasowym kontrakcie to powinien wybrać PSG.
» 28 marca 2019, 19:43 #7
ax1d: Czyli naprawdę nie chce zostać, tylko chce zarobić więcej.
Śmieszy mnie to wypowiadanie się w takim tonie, jakby Ander nie dostał od klubu żadnej propozycji. NIE MOŻE zostać Valencia, bo klub mu niczego nie zaproponował. Herrera ma kontrakt na stole. Więc jeśli NAPRAWDĘ CHCE zostać, to niech podpisuje. Jak chce zarobić 175 tys. tygodniowo, to niech idzie do PSG, bo na tyle nie zasługuje i (mam nadzieję) u nas tyle nie dostanie. Więc zostają szejkowie.
Co innego, że 100 tys. przy obecnych zarobkach to trochę mało. Moim skromnym zdaniem koło 130 tys. to powinien być rozsądny konsensus. Ale to już inny temat. Mnie chodziło o fragment "że on naprawdę chce zostać".
» 29 marca 2019, 12:14 #6
RoniBarca: przykra sprawa...tak to widze
» 28 marca 2019, 09:45 #5
wagor88: Jak z nim nie podpiszą to jadę do Eda i zrobię z niego teda
» 28 marca 2019, 09:40 #4
dev13: Pozyjemy zobaczymy jak to sie ulozy gdzie zakonczymy rogrywki, jak wypadniemy w dwumeczu z Barcelona, kto zostanie nowym managerem i wreszcie jak bedziemy wygladali po letnim oknie transferowym.
Wtedy bedzie widac jaka droga United zamierza isc sukcesu czy minimalizmu ;)
» 28 marca 2019, 09:39 #3
Pady: Piłkarz dobry ambitny ale nie wybitny, ale na dzień dzisiejszy pierwszego składu jeśli mamy w planach zakup lepszego piłkarza zrozumie ta sytuacje, chodź będzie mi go brakowało bo nigdy nie odpuszcza i nawet jeśli sprowadzimy lepszego dobrze by go było mieć na ławce.
» 28 marca 2019, 09:38 #2
dlabigt23: Jak mozna zrozumieć tą sytuacje ? Gość odejdzie sobie za darmo ! A ty mowisz ze zrozumiesz jesli odejdzie ? To bedzie Totalna klapa i kompromitacjaEdka bo mogl gosc odejsc rok temu czy dwa jak Barcelona sie o niego ubiegala. A takie odpady jak Jonesy czy Rojo jakos potrafi szybciej dac kontrakty . Niedosc ze na rynku daje 4 litery to jeszcze puszcza takich zawodników za frytki a w tych czasach z 40 czy 50 mln moznaby na nim jeszcze zarobic
» 28 marca 2019, 10:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.