Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Alexis Sanchez wypada z gry na 6-8 tygodni

» 4 marca 2019, 14:28 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Kontuzja kolana, której Alexis Sanchez doznał w meczu z Southampton (3:2) może wykluczyć go z gry na 6-8 tygodni.
Alexis Sanchez wypada z gry na 6-8 tygodni
» Alexis Sanchez w meczu z Southampton nabawił się kontuzji więzadła pobocznego kolana
Sanchez musiał opuścić boisko zaraz na początku drugiej połowy spotkania na Old Trafford po tym jak zderzył się w polu karnym Świętych z Janem Bednarkiem.

Na temat stanu zdrowia Sancheza wypowiedział się Pedro Onate, fizjoterapeuta reprezentacji Chile.

– Rozmawialiśmy z piłkarzem i w niedzielę miał prześwietlenie. Będzie dostępny na Copa America, ale jego przerwa w grze potrwa 6-8 tygodni. Naciągnięcie więzadła pobocznego kolana to irytująca kontuzja, lecz nie jest bardzo skomplikowana – mówi Onate.

Tak długa przerwa Sancheza w grze może oznaczać, że nie wróci on już na boisko w barwach Manchesteru United w tym sezonie.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw przed meczem z PSG: Stać nas na awans
Następny news »
Apel Younga przed Ligą Mistrzów: Jeszcze nas nie skreślajcie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


Daniel1906: Z jednej strony beka i szydera, nie dziwię się, ale szkoda gościa. W Barcelonie i Arsenalu był niesamowity, a tu?
» 6 marca 2019, 23:41 #42
Klimaa: Tak jak w piosence "to już jest koniec.."
» 6 marca 2019, 12:30 #41
skylux70: Wy nazywacie sie kibicami ? Koleś stara się na 100 %, walczy o nie odkłada nogi, robi najwiekszy presing z calej druzyny. Po prostu nie moze sie przelamac, ale daje z siebie wszystko. Chce za bardzo, czasami tak jest , ze jak sie spinasz to nic nie wychodzi.
» 5 marca 2019, 18:28 #40
Mastin: To wypada już prawie do końca sezonu, który kończy się 12 maja.
» 5 marca 2019, 11:53 #39
6quarg: O, jak miło, klub zarobi trochę na niewystawianie go do składu XD
» 5 marca 2019, 11:48 #38
ax1d: "Tęsknię za Sanchezem" - nie powiedział nigdy żaden kibic United.
» 5 marca 2019, 08:13 #37
Dawidlademann: Ooooooo szczęście nie pojęte...
» 4 marca 2019, 21:46 #36
marekw: Mam nadzieję że latem odejdzie jest beznadziejny
» 4 marca 2019, 21:22 #35
LowcaBramek: Skoro Sanchez wypada na prawie 2 miesiące to wróci pod koniec kwietnia. Na dobrą sprawę jeśli nie będzie kontuzji to może nie zagrać w żadnym meczu w wyjściowej jedenastce.
Plan wydaje się być prosty - rozmowa z Sanchezem że półtora roku pokazało, że się nie nadaje do gry w tym klubie i dać mu wolną rękę w poszukiwaniu nowego klubu. Zważywszy na to jak on wygląda pod względem motoryki to dla niego jedyne rozwiązania to są albo Stany albo Chiny. Żaden czołowy klub w Europie nie dałby mu nawet połowy tygodniówki, którą inkasuje u nas.
Chyba że Sanchez okaże się prawdziwą hieną i będzie za wszelką cenę chciał zostać u nas pomimo przesunięcia do rezerw.
» 4 marca 2019, 20:11 #34
Widziwoj: Sanchez to jest tylko dowód jak katastrofalna była polityka transferowa United w ostatnich okienkach. Kupowanie graczy, którymi interesował się City ( Sanchez, Fred ), zbieranie Błękitnym ich sprzed nosa ( nie zastanawiając się najwyraźniej czy oni pasują do United ), a później zbieranie tego konsekwencji w myśl zasady "nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka". Może jak zaczniemy samodzielnie prowadzić politykę transferowa, a nie zgapiac od sąsiadów to będą tego lepsze efekty
» 4 marca 2019, 18:31 #33
Kilerek7: Bez przesady. Alexis przyszedł do nas za darmo, pozbyliśmy się kiepsko grającego u nas Mikiego, a Alexis gdy przychodził był jednym z najlepszych zawodników Arsenalu, co do Freda, skoro sam Guardiola go chciał, to widział w nim coś ciekawego, on i Jorginho mieli wtedy największe branie, a to, że oboje się nie wpasowali do klubu to inna sprawa, Di Maria też poległ, nie każdemu udaje się w danym klubie.
» 4 marca 2019, 21:29 #32
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2019 22:19

Tyle, że Mchitarjan grał kiepsko, bo trenerem był Mourinho. Jak się wejdzie na polską stronę Arsenalu, to tymczasem znajdziemy news, że Ormianin został np. wybrany piłkarzem lutego 2019 w ekipie z Londynu. To mi wygląda raczej tak, że pozbylismy się niezłego grajka, który teraz mógłby przydać się Solskjaerowi, a napalilismy się na Sancheza, który od lata 2017 mentalnie był jedną nogą w City. Oferta United z horrendalna tygodniowka spowodowała, że City zostawili Sancheza na lodzie, a ten dość niespodziewanie dla siebie pozostał z ofertą United. Przecież nie planował przyjścia do nas. Poza tym od wspomnianego lata 2017 był pod formą, więc nie wiem czy to tak dobrze świadczy o polityce transferowej United. City w styczniu 2018 nie chciało Arsenalowi zapłacić nawet 20 mln, United rozwaliło tygodniowka Sancheza hierarchie płacowa, byle tylko na siłę go sprowadzic. Poza tym Fred, Sanchez- za dużo tych przypadków. Akurat niewypałami okazali się gracze, których zgrzytnelismy City sprzed nosa. Przypadek? Nie. Po prostu Pep dobierał tych piłkarzy pod swój styl- tiki-take. Ani Mourinho, ani Ole, tak nie grają, więc ci grajkowie tu się nie wpasowali. I na tym polega beznadzieja naszej polityki transferowej.
» 4 marca 2019, 22:17 #31
adamII: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2019 01:14

kilerek kiepsko sledziles PL, sanchez byl swietny rok przed przyjsciem do nas, w sezonie gdy sie go pozbyli byl... nikim, znaczy takim samym grajkiem jak jest u nas.
» 5 marca 2019, 01:13 #30
Sancho: Jak dla mnie może wypaść na stałe, jeszcze bardziej bezużyteczny od di Marii
» 4 marca 2019, 17:14 #29
Caspa: Bez jaj z tym Ormianinem to przecież pet jakiś był. Alexis Sanchez nie gra bo jest konflikt w szatni i to widać w każdym meczu. Pogby i i inni obrażeni na jego zarobki nie chcą go w drużynie
» 4 marca 2019, 17:09 #28
Czarny82r: Jak widzę Sancheza na boisku albo czytam o jego kontuzjach to flaki mi się przewracają. Jaki frajer dał mu 5-letni kontrakt?
» 4 marca 2019, 16:48 #27
FcManU: ciekawe jak bardzo się cieszyłeś jak przychodził do United ?
» 4 marca 2019, 17:46 #26
Urtopy: Dostał przecież kontrakt na 3 lata
» 4 marca 2019, 20:11 #25
Diabelred: Jak dla mnie to on ma jakies problemy z psychika, bo nie wierze, ze od tak mogl zapomniec jak sie gra. Zobaczcie jak podczas meczu on potrafi wiele razy zepsuc wydawaloby sie proste zagrania jak na tej klasy pilkarzy. Brak pewnosci siebie plus jakies problemy psychiczne no i efekty tego widzimy co mecz. Podobny przypadek byl z Torresem po jego odejsciu z Liverpoolu. Mialem jeszcze nadzieje jak chyba kazdy, ze przy Ole Chilijczyk odzyje, ale nic sie w tym temacie nie zmienilo. Moze zmiana ligi by mu jakos pomogla, na miejscu Woodwarda zaoferowalbym go Juve(ktory lubi brac takich pilkarzy z odzysku) w zamian za Coste, ktory po przyjsciu Ronaldo stal sie rezerwowym.
» 4 marca 2019, 16:33 #24
Widziwoj: Diagnoza wydaje się być bolesna. W United za dużo jest topornych piłkarzy, dlatego się tu nie odnalazł. W City śmigałby pewnie, bo miałby z kim grać. Sanchez jest stworzony do tiki-taki, a nie do tego, co grał United pod Jose czy nawet teraz Ole
» 4 marca 2019, 16:49 #23
BajtiMU: Zgadzam się z Wami.Problem pewnie tkwi w tym co piszecie oraz dodatkowo uważam,ze Sanchez potrzebuje regularnej gry,myśle ze wtedy grałby znacznie lepiej.W ostatnim meczu było widać już znaczną różnice a te oceny MEN są zwyczajnie śmieszne.To nie jest piłkarz aby wchodził na końcówke meczu,wiec jeżeli i Ole go nie widzi na prawej stronie to powinnyśmi go jakoś sprzedać bo wiadomo,ze lepiej stawiać na przyszłość czyli na Martiala niż na niego.Tylko,ze wtedy znowu byłby brak zmiennika dla Martiala.
» 4 marca 2019, 17:15 #22
Krzyk: Torres to skończył się już w Liverpoolu i to z prostego powodu - nie wrócił nigdy do formy po poważniejszej kontuzji. Zablokował się. Liverpool by go nie sprzedał gdyby było inaczej :P
» 4 marca 2019, 17:23 #21
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2019 17:30

Widziwoj,

Tylko, ze w Arsenalu gral z takimi tuzami jak Giroud, Ox, Welbeck, Xhaka, Walcott, Iwobi, a mimo to, nie przeszkadzalo mu to w prezentowaniu topowej formy. My na papierze mamy lepszy sklad od nich, takze teoretycznie ta jego dyspozycja powinna byc jeszcze lepsza, a co jest wiadomo. jak pisalem juz wczesniej jak dla mnie problemem nie sa partnerzy z boiska, taktyka(teraz za Ole przeciez gramy z wiekszym polotem i bardziej ofensywnie na czym skorzystali przeciez mocno Pogba czy Rash), ale jego glowa. Moze jakas praca z psychologiem(Shawowi to pomoglo) by tu cos wskorala
» 4 marca 2019, 17:26 #20
Widziwoj: @Diabelred Masz rację. W głowie siedzi mu cały czas ten niedoszły transfer do City, na który liczył, dlatego ma depresję. Widocznie po latach ciągnięcia Arsenalu w pojedynkę, zapragnął by odpowiedzialność w jego nowym zespole rozciągala się na więcej graczy. Do United przychodził ze statusem gwiazdy, w City byłby jedną z wielu gwiazd. Tam nawet posadzenie na ławkę tak bardzo by go nie podlamywalo, skoro na ławce też same tuzy. U nas zaś przeżył bolesny upadek z piedestału. Nie dziw, że źle się tu czuje. Poza kasą United pewnie źle mu się kojarzy, toteż jest nieszczęśliwy i tęsknym wzrokiem spogląda w kierunku Etihad
» 4 marca 2019, 18:44 #19
Qcu91: A kontrakt ważny do 2023 roku. Frajerstwo ze strony Eda.
» 4 marca 2019, 16:27 #18
awe: cóż za strata
» 4 marca 2019, 16:17 #17
CeTe: Ehh jak ten gość mnie irytuje. Najgorsze jest to że nie ma jak go sprzedać i musi sam odejść... Nawet oddanie go za darmo będzie trudne
» 4 marca 2019, 16:10 #16
wojpac: Wyobraźcie sobie tylko co by się działo jakbyśmy nadal mieli Mickiego :O zamiast Alexisa.... ale na fortepianie chociaż pograł :)
» 4 marca 2019, 16:04 #15
flt32705: Bez niego to nie bedzie juz to samo
» 4 marca 2019, 16:01 #14
benx: Niesprzedawalny. Jak Bale w Realu.
» 4 marca 2019, 15:57 #13
Fenek: Może odejdzie sam latem w poszukiwaniu formy. Bo sami raczej go nie sprzedamy z taką tygodniówka.
» 4 marca 2019, 15:23 #12
Bylak: Chłop gra totalne padło i wiecznie kontuzje. W dodatku pobiera taka duża pensje. Ten transfer to był strzał w kolano niestety...
» 4 marca 2019, 15:13 #11
rvn10: Raczej była to bezsensowna wymiana z Arsenalem. Dobrze że nie daliśmy za niego grubą kasę z drugiej strony i tak ma wysoką tygodniówkę. Biorąc pod uwagę jego zarobki i dyspozycje to tylko sprzedaż wchodzi w grę.
» 4 marca 2019, 15:18 #10
tbrady: Mądry Polak po szkodzie ;) Jak przychodził do nas to większość miało kisiel w majtkach (w tym ja), nikt się nie spodziewał że będzie takim zawodem.
» 4 marca 2019, 16:10 #9
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2019 15:18

Tylko sprzedaz zaoszczedzimy kupe kasy a pozytku z niego zero ;)
» 4 marca 2019, 15:13 #8
Drops71: Przypuszczam ze jest to koniec Sancheza w United , szkoda bo zawodnikiem był świetnym z ogromnym potencjałem...
» 4 marca 2019, 14:53 #7
RedRevolta: Ale się United wkopało z transferem Alexisa, teraz pewnie ładnie żałują tej decyzji, nie dość, że gość drugi sezon nic nie gra to dodatkowo pobiera bardzo wysoką tygodniówke i przez to między innymi mamy teraz problem z wynegocjowaniem nowego kontraktu dla De Gei który słusznie wymaga podobnych płac, zresztą z innymi będzie podobnie, i kto teraz wezmie od nas Chilijczyka ja się pytam? ehh szkoda bo czuje, że Mkhitaryan ładnie by hulał u nas pod wodzą Ole być może właśnie na prawym skrzydle.
» 4 marca 2019, 14:49 #6
gupidyn: Plaga kontuzji na skrzydłach wydawała się idealną sposobnością ku temu, żeby Alexis w końcu 'odpalił' w barwach United, to był moim zdaniem naprawdę ostatni dzwonek żeby pokazać swoją przydatność drużynie i wywalczyć miejsce w składzie na następny sezon. W głębi serca nawet w to wierzyłem i miałem nadzieję, że wchodząc na Old Trafford w meczu z PSG w końcu zobaczymy tego Sancheza, który czarował w barwach Arsenalu.

Od transferu minął już ponad rok i chyba wszyscy widzą, że Manchester United i Alexis Sanchez to po prostu związek, który nie ma przyszłości i nie miał ani jednej chwili, która dawałaby nadzieję, że coś z tego będzie. Szkoda, bo Chilijczyk w barwach Arsenalu był graczem z absolutnego topu.

Już chyba Di Maria, który przychodził tu z podobnym statusem i marką co Alexis, pokazał więcej magii w barwach United - oczywiście, głownie w pierwszych tygodniach/miesiącach. Jednak on przynajmniej dawał jakąś nadzieję i pokazał kilka zagrań, które potwierdzały jego umiejętności. Nota bene, nie mamy szczęścia do tych 7 w ostatnim czasie.

Mam nadzieję, że sobotni mecz był ostatnim spotkaniem Sancheza w barwach United - zostawiając już kwestie piłkarskie widać, że nie ma żadnej chemii na boisku między nim a resztą zespołu. W meczu z Liverpoolem nie mogłem wręcz uwierzyć w to, jak bardzo Pogba i Sanchez starali się siebie nie widzieć na boisku.

Tylko czy uda nam się oddać komuś Sancheza? Słaba forma, wiek i gigantyczna tygodniówka na pewno odstraszą wiele klubów. Można też pomyśleć o tym, żeby dokładać część tygodniówki Alexisa w nowym klubie - o ile się nie mylę, uzupełnialiśmy tygodniówkę Rooneya gdy odszedł do Evertonu.
Nie wyszedł nam ten transfer, oj nie wyszedł.
» 4 marca 2019, 14:48 #5
Xchrisx7: Przynajmniej nie będziemy musieli dodatkowo dopłacać do fatalnych występów.
» 4 marca 2019, 14:40 #4
wider: to że nie jest to dla nas żadna strata mówi samo za siebie
» 4 marca 2019, 14:38 #3
bani: Nie widze innej opcji jak pożegnanie się z nim wraz z końcem sezonu.
» 4 marca 2019, 14:36 #2
Nowekonto124: Razem z tą kontuzją nadszedł koniec Alexisa w Manchesterze United moim zdaniem.
» 4 marca 2019, 14:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.