Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hazard: Nie poszedłbym za Zidanem do Manchesteru United

» 22 stycznia 2019, 11:10 - Autor: matheo - źródło: France Football
Eden Hazard kategorycznie wykluczył możliwość transferu do Manchesteru United. Belg nie planuje przeprowadzki na Old Trafford, nawet jeśli trafi tam Zinedine Zidane.
Hazard: Nie poszedłbym za Zidanem do Manchesteru United
» Eden Hazard od dawna jest łączony z transferem z Chelsea
Hazard pytany przez France Football, czy skusiłby się na transfer do ekipy Czerwonych Diabłów, jeśli nowym trenerem klubu zostałby Zidane, odpowiada: – Nigdy nie miałem kontaktu z Zidanem. Jeśli poszedłby jutro do Manchesteru United, to mnie by tam nie było.

Angielskie media od dawna spekulują na temat przyszłości Hazarda w Chelsea. Belg jest łączony z transferem do Realu Madryt. Piłkarz dystansuje się od tych spekulacji.

– Wygrałem w Anglii wszystko poza Tarczą Wspólnoty. To natomiast nie oznacza, że odchodzę – twierdzi Hazard.


TAGI


« Poprzedni news
Dyrektor sportowy zawita na Old Trafford wcześniej niż nowy menadżer
Następny news »
Herrera: Solskjaer przekazał nam prostą wiadomość

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


toporminator: Eh ciągle mam w pamięci jak lata temu był już jedną nogą w United i w ostatniej chwili "podebrała" nam go Chelsea. Już wtedy było to bardzo deprymujące, a z perspektywy czasu nic tylko żałować że ostatecznie nie został jednym z Diabłów.
» 22 stycznia 2019, 19:38 #34
Czarny82r: Eden Hazard chce być legendą Chelsea i nigdzie się nie przeniesie, ani my ani Real go nie skusi - nie ma takiej opcji.
» 22 stycznia 2019, 19:08 #33
awe: Najlepszy gracz ligi
» 22 stycznia 2019, 19:05 #32
ponczok: po co pytać o united piłkarza niezwiązanego z nami i jeszcze mówić o trenerze który z nami jest łączony tylko przez gazety.. nie rozumiem sensu pytania ale trochę cieszy ze nasz klub wraca na usta wszystkich.
» 22 stycznia 2019, 14:49 #31
M1LKA: a jak był na ustach wszystkich, że każdego do united wysyłali dziennikarze to też było źle :)
Ja tam się nie cieszę, że znowu będą sobie gębę wycierali nami nie raz... ale z drugiej strony taka już kolej rzeczy tzn głupoty w tego typu opcjach.
A co do Hazarda to jestem na nie, bo gość nie gra równo, sezon życia miał parę lat temu, najmłodszy już nie jest tzn ze 3 czy 4 sezony jeszcze pogra na najwyższym poziomie, ale to nie powód żeby za niego płacić jakieś 100 euro czy nie wiadomo ile.
» 22 stycznia 2019, 15:39 #30
Pawlo: Myślę, że nie głupią i dużo tańszą opcją byłby jego brat-Thorgan, grający na prawej pomocy, gdzie można powiedzieć mamy wakat.
» 22 stycznia 2019, 14:26 #29
Gix: Panna na wydaniu ...
» 22 stycznia 2019, 13:50 #28
tracer11: @Magik
Czas sie nauczyc czytac ze zrozumieniem.
» 22 stycznia 2019, 12:59 #27
DawidElo: Skąd tyle lajków? To samo primasort niżej, 135 w pół godziny, jakiś błąd?
» 22 stycznia 2019, 13:13 #26
Wirus: też sie zdziwiłem :D pewnie jakiś błąd
» 22 stycznia 2019, 13:15 #25
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2019 13:18

jakiś bug chyba na stronie. niemożliwe, aby ktoś taki jak tracer dostał więcej niż kilka like'ów za swoje ekkm... komentarze
» 22 stycznia 2019, 13:18 #24
primasort: Kiedyś już tak było z lajkami,może walentos zhakował DP i troluje
» 22 stycznia 2019, 13:21 #23
tracer11: Powtarzam ci, ucz sie czytania ze zrozumieniem bo to nie boli.
» 22 stycznia 2019, 20:18 #22
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2019 11:52

Fragment ostatniego wywiadu z Hazardem:

"Frustrowałem nie tylko Conte, ale robiłem to z każdym swoim trenerem jakiego miałem w swojej karierze. Teraz frustruję Maurizio Sarriego - on tez uważa, że muszę zrobić tu więcej niż to robię. Następny trener, jakiego będę miał pewnie również będzie sfrustrowany!"

Dzięki Bogu, że SAF go nie kupił. Nie powiem, piłkarzem jest genialnym, ale tak bezczelnych i aroganckich słów to nawet Pogba nigdy nie użył. Zaczynam współczuć Sarriemu sytuacji.
» 22 stycznia 2019, 11:51 #21
Wirus: Ja za to żałuje, że go nie kupił, bo jest genialnym piłkarzem, jednym z najlepszych na świecie.

Jeśli tak powiedział, to pewnie frustruje go to, że cały czas ma do czynienia z trenerami co preferują grę defensywną. Pomyślcie jakby grał gdyby był w Manchesterze City, Barcelonie czy PSG. Strach sie bać co by robił z rywalami
» 22 stycznia 2019, 12:22 #20
primasort: Haha,umiesz ty czytać ze zrozumieniem?
» 22 stycznia 2019, 12:37 #19
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2019 12:52

"Eden Hazard opowiedział o tym, że frustruje kolejnych menedżerów Chelsea tym, że nie strzela tyle, ile od niego oczekują.

- Nie tylko Conte frustrowałem. Podczas mojej kariery frustrowałem każdego kolejnego menedżera, teraz frustruję Sarriego. Tak samo było z Jose Mourinho. Wszyscy myślą, że muszę strzelać więcej. Będę frustrował tym także kolejnego menedżera."

Źródło: France Football


Jak ma strzelać więcej, jak miał trenerów co wolą defensywe niż ofensywe ?
Jak ma strzelać więcej, jak za piłkarzy co gra ma np Morate, Giroud, Pedro, Willian co nie przeskoczą pewnego poziomu i grają ostatnio fatalnie w ofensywie ? (Morata to od dłuższego czasu był drewnem)

Jest wkurzony, bo ciągle sam musi ciągnąć wózek, a w reprezentacji Belgii ? Ma tam m.in. De Bruyne, Lukaku
» 22 stycznia 2019, 12:51 #18
Magik1990MU: @wirus

poniekąd masz rację, ale tu też chodzi o moment wypowiedzenia tych słów. Wszyscy widzą co się dzieje na SB i nawet taki dzikus jak Luiz próbował uspokoić sytuację, a tymczasem lider drużyny w żaden sposób nie odnosi się do tego w profesjonalnym tonie. Zamiast tego używa nawet słów "kolejnego menadżera", co można jasno odczytać, że z Sarrim nie wiąże jakiejś przyszłości. Ot, kolejne nazwisko na ławce trenerskiej. Druga rzecz: piłkarz ma się stosować do zaleceń i filozofii trenera, a każdy widzi jakich menago, o jakim profilu zatrudnia od lat Chelsea.
» 22 stycznia 2019, 13:24 #17
Wirus: U nas też ostatnio było wszystkim piłkarzom pod góre z Mourinho i też sie wypowiadali jak każdy pamięta.
Na SB są rozpuszczeni piłkarze przez Romana odnośnie trenerów, bo wiedzą, że Romek bardziej zwolni trenera niż wyrzuci piłkarza.

Jakby Romek zatrudnił Kloppa, Pepa,czy np Tuchela, kogoś kto chce atakowania, to myślisz, że Hazard by sie tak wypowiadał ? Ja myśle, że nie, bo to jest piłkarz nastawiony tylko na atak
» 22 stycznia 2019, 13:31 #16
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2019 13:42

Pep czy Klopp mają swój rozum i nie pójdą do klubu, gdzie rządzą wszystkim piłkarze. W dzisiejszych czasach każdego da się zwolnić, jeśli tylko właściciel nie będzie odpowiednio reagował. Jaki jest Romek, to sam napisałeś, natomiast wiadome, że przy ofensywnej taktyce Hazardowi byłoby łatwiej. Tylko tak, jak wspomniałem wcześniej: od lat wiadomo jakich menadżerów zatrudnia się w Chelsea, więc skoro nie zdecydował się odejść, to powinien się dawno dostosować, a nie grać na zwolnienie jak mu się już znudzi taktyka. Na tym cierpi klub i kibice, bo efektem ostatnich popisów Chelsea jest to, że zaraz mogą wylecieć z top 4 i znów się nie załapią do Ligi Mistrzów.
» 22 stycznia 2019, 13:39 #15
Wirus: Sarri w Napoli stawiał na atak i dobrze mu to funkcjonowało, to może Hazard myślał, że i tak będzie w Chelsea. To jest już gdybanie.
Równie dobrze możemy powiedzieć, że Hazard by sie odnalazł teraz u nas pod systemem gry OGS
» 22 stycznia 2019, 13:45 #14
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2019 13:55

Magik1990MU,

Ja tam zaluje, ze gosc do nas nie trafil. Raz, ze dla mnie to byl taki naturalny nastepca Ronaldo, a dwa, ze nawet jesli z nim w skladzie nie wygralibysmy wiecej mistrzostw, to watpie abysmy mieli wypasc z top4. W sezonie 14/15 mielismy 3 armaty z przodu RVP, Rooney, Falcao, jednak niestety brakowalo nam wlasnie takiego Hazarda na LS, ktory moglby im te pilki dogrywac.

To, ze Hazard jest arogancki pokazal juz w momencie przyjscia do Chelsea, gdzie chyba kazdy pamieta ta szopke z wyborem klubu i w jednym z pierwszych wywiadow, gdzie sam przyznal, ze na przejscie do Barsy/Realu bylo dla niego za wczesnie, co jasno dal do zrozumienie, ze Chelsea bedzie dla niego tylko przystankiem, przed tranferem do ligi hiszpanskiej.
» 22 stycznia 2019, 13:54 #13
Magik1990MU: Ja kiedyś też żałowałem, ale potem zauważyłem, że gość oprócz sporych umiejętności jest bardzo toksyczną postacią. Pokaż mi klub, który DWA RAZY z różnymi menadżerami zdobywa majstra, a w kolejnym sezonie piłkarze prezentują poziom typowego średniaka. Owszem, te majstry były, ale Chelsea wówczas miała na prawdę fajną kadrę. Tymczasem czy u nas Hazard zapewniłby sukcesy po odejściu SAF-a? Wspominasz o armatach, ale to, jak wówczas wyglądał środek pola było kryminałem. Poza tym okres 14/15 to okres van Gaala, gdzie gdyby przyszło pracować Hazardowi z kimś takim, to Holender nie dotrwałby nawet do końca sezonu.
» 22 stycznia 2019, 14:19 #12
Diabelred: ,,Pokaż mi klub, który DWA RAZY z różnymi menadżerami zdobywa majstra, a w kolejnym sezonie piłkarze prezentują poziom typowego średniaka."

Akurat w przypadku Chelsea mysle, ze grajki Chelsea mialy juz zwyczajnie dosyc defensywnej pilki Mourinho i Conte. Poniekad ich rozumiem, bo jezeli trener ustawia zespol mocno defensywnie(sklad), do tego jak juz prowadzisz ta jedna bramka i trener karze ci sie juz wycofac i bardziej skupic sie na obronie wyniku niz atakowaniu , gdzie dla porownania koledzy z LFC czy City w tym czasie ida po kolejne trafienia, no to, to moze frustrowac. Gra sie dla pucharow, no ale tez i dla czystej przyjemnosci, a jaka jest przyjemnosc z gry godnej zespolow z dolu tabeli, dla topowych pilkarzy? Wiadomo, ze takie granie na zwolnienie trenera jest nieprofesjonalne, no ale jak widac taki spoob jest skuteczny, co pokazuje przyklad Chelsea, nasz, czy innych klubow.

,,Wspominasz o armatach, ale to, jak wówczas wyglądał środek pola było kryminałem."

Srodek to juz swoja droga, jednak to nie srodkowi pomocnicy maja robic roznice z przodu, a wlasnie skrzydlowi, tacy jak Hazard. Kto u nas tam na tym LS wtedy gral? Young - typowy sredniak, czy wahadlowi, z czym do ludzi...
» 22 stycznia 2019, 15:11 #11
trikos: Skończ błagać o ten transfer i powiedz oficjalnie, że chcesz odejść do Realu a nie tam...

Proszę państwa to jest gość który rozbija szatnię CFC. Gołym okiem widać, że to on stoi sinusoidalną formą w Chelsea. Niefortunnie to również kapitalny piłkarz, robiący ogromną przewagę dla zespołu w którym gra.
Mimo to powinien zadeklarować się jasno i wyraźnie co zamierza zrobić oraz skupić się na zawodzie.
Chyba można wymagać szczerości od tak zasłużonego gracza, jest w pewien sposób to winien kibicom Chelsea.
» 22 stycznia 2019, 11:29 #10
4lkor: Co masz na myśli mówiąc że to on stoi za sinusoidalną formą CFC? Że jak on gra słabo to drużyna też? To świadczy źle o drużynie bo jest jednowymiarowa i zależna od jednego piłkarza.
» 22 stycznia 2019, 11:43 #9
Magik1990MU: to jeszcze nic, zobacz sobie jego ostatni wywiad, w którym powiedział mniej więcej:

"frustruję każdego menadżera, w tym również Sarriego. Kolejnego menadżera też będę frustrować"

To nawet Pogba nie jest/nie był tak bezczelny.
» 22 stycznia 2019, 11:48 #8
ax1d: Ja myślę, że za tą formą to stoi przede wszystkim to, że nie mają napastnika, bo Morata okazał się słabym żartem póki co. Żuru jeszcze gorzej. Hazard gra jako fałszywa 9, mimo że otwarcie mówi, że nie pasuje mu ta pozycja.
» 22 stycznia 2019, 11:49 #7
trikos: @4lkor Mam na myśli to, że bardzo dużo od niego zależy strice na boisku bo jest fenomenalny ale i poza nim. Mam wrażenie, że ma MEGA wpływ na resztę zespołu.

@Magik1990MU Masz rację. Ja pamiętam jeszcze coś, coś gdzie mówił o ponownej pracy z Mou a w tym wywiadzie padło coś takiego :

" W trakcie dwunastu lat kariery miałem jeden zły rok. Chodzi o ostatnich sześć miesięcy pod wodzą Mourinho. Po części była to też moja wina. Po zdobyciu tytułu poprosiliśmy JosĂŠ o dodatkowe wakacje. Na początku sezonu byłem zupełnie bez formy. Zapamiętałem tę lekcję - zakończył Belg"

Mistrzostwa świata np., w jego wykonaniu były FE NO ME NALNE ! Całą imprezę powtarzałem, że gra na transfer do Realu - nie wyjszło.
Rozpoczynamy nowy sezon, pod Sarrim i Hazard gra fenomenalnie, ciągnie ekipę zbliża się okno i PYK, znowu zacięcie.

Ale to wiesz, czysta moja spekulacja ;)


@ax1d Masz rację, oni mięli tylko dwóch kapitalnych napastników ostatnimi czasy - Drogba, Costa. Brakuje od lat tam napaści jak w United prawo-skrzydłowego ^^
» 22 stycznia 2019, 12:00 #6
Dejfmi: Trikos nie wiem kim jesteś ale szanuje Cię
» 22 stycznia 2019, 12:23 #5
trikos: @Dejfmi A dziękuje, miło czytać miłe słowa.
» 22 stycznia 2019, 13:03 #4
primasort: trikos akurat Hazard jest jednym z lojalniejszych piłkarzy w lidze,już dawno mógł zostawić smerfów i iść do każdego topowego klubu w Europie,a nie męczyć w Chelsea,grającej autobus i grającej w LE
» 22 stycznia 2019, 13:14 #3
trikos: @primasort Ale Ja nie twierdzę, ŻE NIE JEST, jest i to widać ale również widać, że już się tam strasznie się męczy i chciałby odejść ale na tą chwilę brak sposobności. Real zbytnio nie chce sypnąć kasą, Chelsea również NIE wydaje, nie robi transferów które realnie wzmacniają ekipę to ich "głównodowodzący" nie jest sobą.

Lepsza gorzka prawda jak słodkie kłamstwo.

Dlatego jeszcze większy szacunek dla Ronaldo. Zakomunikował, że to jego ostatni sezon bo chce spróbować sił w dziecięcym marzeniu - Realu, ale nigdy nie odpuścił grając w naszych barwach i nie kręcił w wywiadach, szacun !
» 22 stycznia 2019, 13:33 #2
dlabigt23: Na lewej mamy Martiala , Sancheza i Rashforda . Kompletnie bylby nam niepotrzebny . Potrzeba nam kogos na PS i przedewszystkim ŚO
» 22 stycznia 2019, 11:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.