Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ESPN: United ryzykują odejście Herrery

» 16 listopada 2018, 18:08 - Autor: Rio5fan - źródło: espn.co.uk
Jak twierdzi ESPN, Manchester United być może będzie musiał pogodzić się z utratą Andera Herrery. Klub z Old Trafford negocjuje nowy kontrakt z reprezentantem Hiszpanii.
ESPN: United ryzykują odejście Herrery
» Ander Herrera opuści Manchester United po zakończeniu sezonu?
Wiele klubów z Włoch i Hiszpanii jest zainteresowanych sprowadzeniem do siebie 29-letniego pomocnika. Herrera od stycznia będzie mógł rozmawiać ze swoimi potencjalnymi pracodawcami.

Źródła ESPN przekazały, że były gracz Athletiku Bilbao jest skłonny pozostać na Old Trafford, lecz mała liczba występów w pierwszym zespole United sprawia, że Herrera jest skłonny rozważyć propozycje innych klubów.


TAGI


« Poprzedni news
VAR wymusi zainstalowanie telebimu na Old Trafford?
Następny news »
U-21: 62 minuty Tahitha Chonga w spotkaniu z Niemcami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (21)


JasnaLiryka: Ja nie wiem czy się śmiać czy płakać po niektórych komentarzach.... Ale chyba lepiej udawać, że ich tu nie ma. Niektórzy rozumiem to pojęcie taktyczne i zachowanie na boisku na tej pozycji to wyssali z mlekiem matki.. Odejdzie, a potem będzie lament, że go brakuje. Tak to jest z niektórymi na tej stronie. Jednak co tu wymagać jak się nawet poprawnej polszczyzny nie używa na publicznej stronie ( pomijając słownik)
Jeżeli Ander odejdzie to na chwilę obecną będzie to osłabienie klubu a nie dobry ruch na rynku transferowym. Owszem zgadzam się, nie jest to super gwiazda, ale tyle serca co on wkłada w ten klub i w mecze to nie ma chyba równie tak oddanego jak on. Czytając was można stwierdzić, że trzeba grać wyśmienicie non stop kolor i UJ bo inaczej out.
Marność na marnościami, wszystko Marność.
» 17 listopada 2018, 09:25 #19
StrawFoot: W każdym innym wielkim klubie to jest podstawa składu, u nas za mało skupia się na marketingu, a za bardzo na treningach.
» 16 listopada 2018, 23:57 #18
uzil25: Typowi Polscy kibice.

Wy seryjnie nie widzicie ile ten piłkarz wnosi gdy nawet wejdzie z ławki?
Gdy tylko grał regularnie to grał wybitnie, zachwycając nas swoją magią. Jeden z nielicznych graczy, którzy rozumieją w naszej drużynie co to znaczy pressing, gra kombinacyjna, z dominacją nad rywalem po przez nie dopuszczanie go do piłki, z grą na jeden kontakt i co najważniejsze szybką i błyskawiczną.

U nas to nikt po transferze dłużej nie utrzymuje formy z poprzedniego klubu jak pół roku co najlepiej pokazuje przykład Matica, Sancheza czy Lukaku. Herrera akurat od transferu do nas miał pierwszy świetny sezon, drugi słaby, trzeci wybitny (nasz gracz roku według piłkarzy lub kibiców bo drugie wyróżnienie poszło do De Gei, co o czymś świadczy) i czwarty w porządku, bez fajerwerków.

Nawet Pogba w tym klubie gra bardzo słabo. Już byście go sprzedali.

Martial i Shaw też dawno graliby gdzie indziej gdybyście to wy decydowali o klubie. Na szczęście nasz zarząd zajmuj się tymi sprawami a nie wy.

Większość z was to po jednym świetnym meczu wręcza ordery a po drugim słabym i przegranym sprzedaje ponad połowę składu i zwalnia menadżera.

Ludzie obserwacja i chłodna analiza a nie emocje.

Jeśli Herrera odejdzie od nas to porażka, zostajemy bez kreatywnej "8". Barsa już nie raz oglądała się za nim i myślę, że to będzie wspaniały dodatek do środku pola ekipy z Katalonii.
» 16 listopada 2018, 21:57 #17
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2018 22:41

Podpisuje się pod tym. Herrera to bardzo uniwersalny zawodnik. Przypomnę tylko że po swoim najlepszym sezonie gdzie był naszym piłkarzem roku został odstawiony zupełnie od pierwszego składu na rzecz Matica.

Ale nie odszedł z klubu bo raz jako jednemu z niewielu zależy mu na klubie, a dwa dlatego że to prawdziwy walczak a takich brakuje w tym klubie.
» 16 listopada 2018, 22:40 #16
QsQs: Nie zgadzam się. Herrera to przeciętniak, ktory przypadkowo znalazl sie w tym klubie. A z tym komentarzwm to niezle popłynąłeś
» 16 listopada 2018, 22:47 #15
Daka: Może i Herrera nie jest zawodnikiem klasy światowej, ale posiada wszystkie cechy na dobrym poziomie, jakie wymagane są u środkowego pomocnika. W dodatku dobrze przystosowuje się do taktyki określonej na dany mecz i co chyba najważniejsze jest walczakiem na boisku. Sądząc po komentarzach przed meczem z City, to jakby zrobić ankietę zapewne 90% osób widziałoby go w pierwszym składzie. No ale, że mecz mu nie wyszedł to teraz pozbyliby się go z klubu (jak widać po komentarzach niżej).
» 16 listopada 2018, 23:36 #14
DaroMistrz5: Bo widzisz gdyby niektorzy z urzytkownikow decydowali o tym kogo sprzedać to w tym klubie nie było by już nikogo i trzeba by wycofać zespół z rozgrywek z powodu braku ludzi do gry
» 17 listopada 2018, 08:19 #13
uzil25: @QsQs
Jeśli nie masz pojęcia o taktyce to tylko dlatego prawisz takie farmazony.
ŚP to najważniejsza pozycja we współczesnej piłce bo to mózg zespołu. Decyduje czy gramy wyżej pressingiem czy bronimy niżej i gramy z szybkich kontr po przejęciu piłki.

Rozgrywa, podaje najlepiej na jeden kontakt, uwalnia innych zawodników swoimi podanami, dyktuje tempo akcji swojej drużyny, broni, wspiera defensywę, dołącza do ataku, robi przewagę w danych sektorach boiska, usypia rywali by jednym prostopadłym podaniem przeciąć linię obrony rywala, asekuruje innych zawodników, np. gdy boczny obrońca włącza się do ofensywy, uderza z dystansu, asystuje i strzela bramki. Taki powinien być ŚP. Herrera to wszystko ma co pokazywał nie raz i nie dwa.

Jeśli tylko menadżerowie stawiali na niego to szybko wchodził na odpowiedni pułap i nie schodził z niego. Kwestia tego by dać mu reguralnie grać.

Niestety większość osób nie rozumie tego i roli ŚP w obecnym futbolu tylko skupia się na gwiazdach ofensywy typu CR czy Messi albo Neymar. O ile "eksperci" potrafią niekiedy docenić rolę środkowego pomocnika jak w tym roku Modrica (co nie zawsze ma miejsc bo kilka lat temu nie docenili np. Iniesty) to przeciętny kibic, który sam nie pograł na odpowiednim poziomie tego nie rozumie. Niestety.

Herrera to wspaniały zawodnik. Jeśli odejdzie to pokazuje, że nie mamy aspiracji by być na topie, nie mamy na siebie pomysłu i w dodatku nawet nie skasujemy za niego grosza co już w ogóle pokazuję, że w tym klubie wiele spraw nie funkcjonuje odpowiednio.

To, że Ander nie ma co tydzień innej fryzury, nie gwiazdorzy i nie pajacuje w mediach i social mediach by mieć tzw. "fejm" to nie znaczy, że nie jest świetnym zawodnikiem. To, że nie gra u boku z CR w Juve, z Messim w Barsie czy Lewym w Bayernie i nie jest o nim głośno o niczym nie świadczy. Niech po cichu robi swoje na boisku. No ale rozumiem, że dla Ciebie to zbyt ciężkie by zrozumieć.
» 17 listopada 2018, 13:46 #12
Pawlo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2018 15:16

Aż mi poprawiłeś humor, bo większość tu najchętniej by sprzedała 3/4 składu, na czele z wojownikiem Herrerą. Po tym co pokazuje na boisku, zadziorność, charakter i miłość do klubu i kibiców zawsze będę go bronił i uważałbym za totalną głupotę jego oddanie. Nawiasem mówiąc trafiłeś w punkt stwierdzeniem, że Herrera przestał grać świetnie( bo jak ma grać ze względu na brak regularności), gdy przyszedł Matic i został Hiszpan odstawiony na boczny tor. Identyczna sytuacja była z Martialem i Sanchezem i chyba powoli Mourinho niechętnie "przyznaje" się do błędu, bo Francuz regularny, to Francuz w formie i z liczbami. Mam nadzieję, że Ander jeszcze pogra u nas i w końcu dostanie kilka meczów pod rząd.
» 17 listopada 2018, 15:16 #11
uzil25: Dokładnie.

Przychodzi koleś z innego klubu i gra z miejsca w pierwszym składzie jak Sanchez. Nie wiadomo za bardzo z jakiej to racji bo przecież Martial pierwszą połowę roku ubiegłych rozgrywek miał imponującą.

Chilijczyk, który nie gra nawet nie tyle nic specjalnego co gra zwyczajne dno caly czas trzyma miejsce w pierwszym składzie. Po, którymś meczu podliczono mu, że miał najwięcej strat w sezonie.

Dopiero, po którymś meczu w tym sezonie Mou przyznał, że faktycznie mógł pomylić się względem Sancheza.

Ponad pół roku była potrzebna by to dostrzegł. Nie dużo brakowało a by zmusił Francuza do odejścia.

W przypadku Herrery jest trochę inaczej bo Matic przez pierwszą połowę roku po transferze do nas grał świetnie ale potem aż do teraz jest nie równy, ma sporo słabszych i słabych meczy, wygląda na ospałego i zmęczonego.

Herrera też miał problemy i u van Gaala i u Mou by wywalczyć sobie miejsce w składzie bo pojedyncze mecze gdzie grał raz na 5 meczy grał przeciętnie ale gdy na te 5 meczy zagrał 5 razy i wszedł w rytm to była jakość ze szczyptą magii.

Liczę, że i w tym wypadku Jose się obudzi i Matic, który obniżył loty odpocznie a Herrera wejdzie w jego miejsce. Przecież Portugalczyk musi zdawać sobie sprawę z tego jak kapitalnie Herrera grał u niego w pierwszym sezonie przed przyjściem Matica. Potrzeba mu reguralności by znów nas zachwycał.

Zresztą Pogba najlepiej gra w ustawieniu 4-3-3 jako jeden z 3 pomocników grający po lewej stronie schodzący na swoją prawą nogę do środka boiska. Wówczas Paul może grać ofensywnie, mając więcej wolności co kocha. Obok niego Matic jako "6" i po prawej stronie Herrera jako "8".

Wiadomo jest jeszcze Fred ale on chyba potrzebuję jeszcze czasu by wejść na pełne obroty.
» 18 listopada 2018, 00:15 #10
Klimaa: Tak naprawdę sami sobie jesteśmy winni iż zaczynamy negocjacje z zawodnikami w ostatniej chwili.
» 16 listopada 2018, 21:20 #9
marekw: Już pora na zmianę niech idzie
» 16 listopada 2018, 20:54 #8
RedsFan: Płakał nie będę, czas sprowadzic kogos, kto się do nas bardziej nadaje.
» 16 listopada 2018, 20:11 #7
Fenek: Kolejna durnota i nieudolność tego klubu. Czy tam na prawdę nikt nie widzi problemu? Nie bronię hiszpana bo dla mnie jest on piłkarzem co najwyżej średnim. Ale po co oddawać go za darmo? W każdym normalnym klubie niechcianych zawodników się po prostu sprzedaje a u nas? Traktuje się go jak niechcianą zabawkę.
» 16 listopada 2018, 19:19 #6
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2018 18:41

Surowy technicznie piłkarz z Hiszpanii jest zjawiskiem tak samo rzadkim jak latający struś, tygodniowa ulewa na pustyni atacama lub trzeźwy Rosjanin na weselu. Brawa dla skautów i zarządu za sprowadzenie takiej "perełki".
» 16 listopada 2018, 18:40 #5
mikon70: QsQs mimo ze nigdy się z tobą nie zgadzam, to akurat w kwestii tego piłkarza podzielam zdanie. Nie będzie to dla mnie żadna strata, jak odejdzie stad bo gość ma jeden dobry mecz na 10. Ludzie na tej stronie lubią żyć przeszłością i dalej wypominają jak to raz mu się udało schować Hazarda dwa sezony temu.
» 16 listopada 2018, 18:42 #4
Gary1920: Jakby się mocno postarać to aktualnie można tak powiedzieć o każdym naszym zawodniku 1 dobry mecz na 10 , co nie oznacza że każdy jest słaby , wręcz przeciwnie, ja bym chciał żeby Ander został . przynajmniej ma jaja
» 16 listopada 2018, 19:22 #3
DevoMartinez: No kurła jaki jeden mecz dobry? Wybrany najlepszym graczem United w sezonie 16/17.
» 16 listopada 2018, 19:39 #2
mikon70: A o tym tez zapomniałem. Ze jeden sezon mu wyszedł przez 4 lata
» 16 listopada 2018, 20:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.