Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ESPN: Glazerowie nadal popierają José Mourinho

» 3 października 2018, 17:37 - Autor: Rio5fan - źródło: espn.co.uk
Wedle informacji dostarczonych przez źródła ESPN, rodzina Glazerów wciąż darzy zaufaniem José Mourinho. Właściciele Manchesteru United są przekonani, że Portugalczyk będzie w stanie wyciągnąć Czerwone Diabły z obecnego kryzysu.
ESPN: Glazerowie nadal popierają José Mourinho
» Czy José Mourinho dotrwa do końca sezonu w roli menadżera Manchesteru United?
United od początku sezonu 2018/2019 wygrali tylko jedno spotkanie na Old Trafford oraz zdążyli już pożegnać się z Pucharem Ligi.

Sytuacji Mourinho nie poprawiają zatargi z piłkarzami, wśród których wymienia się przede wszystkim Paula Pogbę, Anthony'ego Martiala oraz Antonio Valencię.

Choć Glazerowie mają świadomość napięć, jakie panują w szatni oraz wokół klubu, to na ten moment nie mają zamiaru zwalniać José Mourinho i poszukiwać nowego menadżera. Właściciele klubu chcą utrzymać swoją reputację pracodawców zapewniających szkoleniowcom wystarczająco dużo czasu i zaufania.


TAGI


« Poprzedni news
Seaman: Zwolnienie Mourinho będzie wygraną piłkarzy
Następny news »
Souness: Giggs powinien zastąpić Mourinho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


Klimaa: Najważniejsze to nadal wspierać klub i trenera który mimo tego że ideałem nie jest - nie dostał latem dostatecznej pomocy ze strony klubu.
» 6 października 2018, 17:11 #70
KnabrnyGad: Oczywiście, że nie chcą, bo akcje klubu poleciałyby w dół. Ciągła nadzieja na lepsze jutro trzyma klub na bezpiecznej pozycji giełdowej. To jedyny powód dla glazerów.
» 4 października 2018, 22:10 #69
dev13: Łaska kibica na pstrym koniu jezdzi faktycznie nasi graja nieciekawy dla oka futbol ale w LM nie przegrywaja w lidze co prawda srednio ale ktora druzyna nie przechodzi kryzysu.
Mam nadzieje ze niedlugo sie przelamą forma pojdzie w gore a gra bedzie cieszyc oczy ;)
» 4 października 2018, 08:27 #68
DaroMistrz5: Zapomnij grą pod wodzą mou nigdy nie cieszy oka. Chyba że ktoś lubi zmasowana defensywę. Ładna gra jest tylko wtedy jak przeciwnik zagra fatalnie i szybko straci 2-3 bramki. Ale wtedy to każdy zespół uskrzydlony potrafi grać ładnie
» 4 października 2018, 08:52 #67
Mlazm: City wyciąga hajs z kapelusza, inni tez wydają fortuny. Być może MU widząc do czego do wszystko zmierza postanowiło wycofać się z wyścigu i przejść na politykę Bayernu czy ostatniego okienka Realu. Nie ma połączenia ceny z jakością - nie kupujemy. Byle utrzymać top 4 a o mistrzostwie myśleć i budować w dalszej perspektywie. Zrobi się taki Arsenal a nimi nikt nie chce być.
» 4 października 2018, 08:03 #66
Sotnelaw: Niestety nie mamy tak mało konkurencyjnej ligi jak Bundesliga w której zwycięzce można wytypować już na początku sezonu z prawdopodobieństwem około 70% by pozwolić sobie na oszczędzanie lub przeciąganie negocjacji.
» 4 października 2018, 08:05 #65
marchewa11: Czyli nic się nie zmieni jak spadniemy z ligi to może go pogonią. Glazera szkoda 25 baniek na transferu też im szkoda,to na jaki grzyb chcieli ten klub ?
» 4 października 2018, 05:33 #64
PogbaNaBramce: spoko spoko teraz gramy z newcastle u siebie. ten mecz wygramy nawet grajac 11stoma bramkarzami.
» 4 października 2018, 00:24 #63
matizek92: Odważne stwierdzenie patrząc co nasi kopacze pokazują :D
» 4 października 2018, 00:44 #62
Freddie: kiedyś w CM omyłkowo wystawiłem bramkarza w ataku. do przerwy strzelił 2 gole... :P De Gea może do ataku by dać?
» 4 października 2018, 07:31 #61
braku: Dać mu jeszcze, 3 piłkarzy których chce. Jak to nie pomoże to wiadomo co.
» 3 października 2018, 23:38 #60
Foster: Jeśli on dalej będzie trenerem muszę sobie zrobić odwyk od United bo się zamęcze.

Nie mam nic do gościa ale nigdy nie będę fanem takiego sposobu grania i tej całej jego toksycznej filozofii.
» 3 października 2018, 23:09 #59
MixEx: No to sobie odpocznij nikogo to nie obchodzi
» 3 października 2018, 23:12 #58
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2018 23:21

Nie musi.
» 3 października 2018, 23:19 #57
Sotnelaw: Myśle że ten sam problem ma tutaj wielu użytkowników tylko wstydzą się przyznać że są do niego uprzedzeni a zamiast tego wytykają mu byle pierdołę i ciągle wylewają swoje żale na tej stronie podpierając się dobrem klubu. Chociaż jeden Foster sie przyznał...
» 4 października 2018, 08:03 #56
joyrider: Mnie Mourinho drażni i uważam, że nie wyciągnie nic z United, pytanie tylko czy jest dostępny ktoś kto to zrobi? Zwalnianie Jose po to by zatrudnić kolejnego trenera, który nic nie poprawi mija się z celem. Lepiej może dać mu dokończyć sezon, ale już teraz rozglądać się za kimś kto da radę rywalizować z Guardiolą i Kloppem
» 3 października 2018, 22:40 #55
thelead: Domyślam się że idzie o kasę. Ja rozumiem że są tu obrońcy Mourinho i zwolennicy tego by dac mu jeszcze czas. Ale ja się pytam co w tym sezonie da sie jeszcze osiągnąć? O tytuł juz nie gramy. W lidze mistrzów Mourinho powiedział rok temu że nie ma skladu by w Europie zmagać się z przecietna Sevilla a od tego czasu do kadry dołączyli nic nie znaczacy Sanchez i Fred. Więc ja sie pytam po co przedłużać agonie?
» 3 października 2018, 22:33 #54
DevoMartinez: To mają zwolnić, zabulić 12 mln odprawy i wziąć byle kogo na szybko?
» 4 października 2018, 00:11 #53
thelead: Po pierwsze trzeba wypuścić syf ktory jest w klubie. Po drugie jest jeden wolny manager którego warto rozważyć a po sezonie ta liczba sie nie zmieni.
» 4 października 2018, 08:06 #52
dev13: Tylko kolego paru tych przereklamowanych pilkarzy Jose kupil sam :P
» 3 października 2018, 22:02 #51
kamel213: A ja myślę że połowa z was nawet nie zna początków Fergusona! Myślę że wszyscy z was dawno zapomnieli jak United przegrywało z. Bilbao w lidze europy...jak wielki Cantona wraz z drużyną nie przeszli grupy w lm z Galatasaray..itp..dlatego zamknijcie w sobie te bzdury i dajcie Jose popracować! Bo na ten moment może zidane jest lepszy...ale jeśli mam być szczery ma dla mnie taką samą łatkę jak pep że miał gotowe zespoły...Klopp też mnie nie zachwyca jakoś...a dlatego że jakoś finału z bvb nie wygrał jakoś z lfc finału nie wygrał..z kolei Jose ma pare pucharów z niespodzianki i wierzę że to nie wina trenera że gramy taki shit a tych przereklamowanych piłkarzy których mamy.
» 3 października 2018, 21:55 #50
dareknt: A ja tam kloppa jestem ciekawy. Ciekawi mnie jedno......BVB wycisnął jak cytrynę,piłkarze którzy pod jego wodzą grali bardzo dobrze już później niekoniecznie. W BVB odeszło mu kilku zawodników i się posypało? Przez brak kasy,zaplecza,nie tych zawodników dostał ktorych by chciał czy co się stało. Zobaczymy w KFC,bo jednak warunki pracy chyba ma lepsze
» 3 października 2018, 22:03 #49
gtelicki: Tak się składa że pamiętam czasy kiedy grał Cantona a klasa 92 zaczynała kariery. Mówimy o zupełnie innych czasach o innej piłce. To tak samo jak porównam MŚ w Meksyku w 86 roku które oglądałem za dzieciaka do ostatnich. Myślę że obecnie nawet Sir Alex nie ogarnął by tego co się tu dzieje. Zmienił się świat, zmieniła się piłka ludzie są mniej cierpliwi w dobie wszelkiego pośpiechu i wszechobecnego netu. Ferguson wiedział kiedy odejść a dawanie czasu Mou nic nie da. To nie jest ten sam Mou który przychodził do Chelsea i zaczął robić różnicę na wyspach. Pewnie że jestem romantykiem i chciałbym żeby znów Man Utd był na szczycie i prowadził go jeden menadżer przez kilkanaście lat. Nie da się - niestety. Pozdrowienia GT
» 3 października 2018, 22:04 #48
thelead: Bardzo drażni mnie argument był w finale i nie wygrał. Dla takich zespołów jak LFC, BVB, czy Tottenham dojście do pewnego pułapu to juz sukces. A w przypadku Kloppa w BVB czy Pochetino w Totkach to gigantyczna praca trenera bez wielkich nakładów finansowych. I to trzeba szanować po prostu
» 3 października 2018, 22:26 #47
Sotnelaw: Finał obnażył Liverpool. Kontuzja Salaha pokazała że w poprzednim sezonie byli zależni tylko od jednego zawodnika i to on ciągnął zespół do góry. Po jego zejściu byli bezbronni.
» 4 października 2018, 08:01 #46
Dejfmi: thelead Liverpool z Kloppem bez wielkich nakładów finansowych? Weźno przeanalizuj sobie ostatnie 4-5 okienek Liverpoolu i podlicz ile wydali. A jeśli chodzi o te przegrane finały Kloppa jako cudowne osiągnięcia to czym jest zwycięstwo w LM Mourinho z Porto. Chciałem róznież dodać że Klopp w swojej karierze nie przekroczy bariery 10 tytułów - jestem tego pewny, nie wspominająć już o zbliżeniu się do gabloty Mourinhp
» 4 października 2018, 08:04 #45
thelead: Dejfmi
» 4 października 2018, 08:07 #44
Sotnelaw: Na obronę thelead warto zauważyć, że napisał o tym że Klopp nie miał dużych nakładów finansowych w BVB , nie pisał nic o tym że nie wydaje w Liverpoolu.

Nie zmienia to faktu że w jego przypadku duże nakłady nie idą w parze z sukcesami bo skoro w BVB nie wydając wiele odnosił sukcesy to teraz gdy jego Liverpool jest drugą drużyną w lidze pod względem wydanej kasy i trzecią w europie w ciągu ostatnich 3 sezonów to delikatnie mówiąc oczekuje się od niego więcej...
» 4 października 2018, 10:10 #43
thelead: więc po pierwsze Klopp do finału LM doszedł jednak drużyną w budowie potrzebując na to dwa sezony. Ten sukces otworzył portfele właścicieli którzy uznali, że warto. Po drugie o Kloppie trzeba bowiedzieć że stworzył BVB, klub który przed jego przyjściem został zapomnany i w Niemczech i w Europie.

po trzecie nikt nie odbierze Mourinho tytułu z Porto, ale nie oszukujmy się to był fenomen którego on sam by nie powtórzył, a przede wszystkim później robił już wyniki tylko u krezusów - Klopp wyciągnął z 30 letniej niemocy Liverpool, Mourinho po sukcesie pracował już tylko tam gdzie nie miał praktycznie żadnych ograniczeń finansowych

po czwarte i najważniejsze Mourinho swoje największe tryumfy święcił wieki temu. Był swego czasu wizjonerem, ale w ostatnich 5-6 latach piłka mocno się zmieniła, a on tej zmiany nie dostrzegł. Mało tego nie wyciągnął wniosków z tego, że w wielkich klubach najwięcej wyciągnął w chwili gdy grał do przodu. Przecież to Real pod jego wodzą strzelił 120 bramek w lidze i coś koło 170 w sezonie. Chealse gdy zdobywało tytuł w pewnej fazie sezonu wyglądało pięknie, przede wszystkim konstruowało zgrabne akcje i strzelało wiele bramek. Ta sama Chealse po dwóch czy trzech latach wyglądała jak my teraz a Mou zostawił ją na miejscu spadkowym. To naprawdę jest gość któremu wielkości nikt nie odbierze, ale też gość który się zagubił, a w tej chwili nawet jeśli będziemy się spierać od kogo jest lepszy, co potrafi i kim go zastapić - to fakt jest jeden - ja widzę dwie opcje dla rozwiazania tego kryzysu albo wywalić Portugalczyka teraz albo w zimie dać mu 500 mln na nową drużynę bo z tą ekipą już się nie dogada,
» 4 października 2018, 10:15 #42
Dejfmi: Przepraszam za to niedoczytanie kwestii pieniędzy w BVB. Fakt, co do wszystkich twoich arugumentów przy twoim wyjaśnieniu się zgadzam. Nie atakując w żaden sposób teraz Ciebie chciałem powiedzieć że irytuje mnie gdy wszyscy uważają Kloppa i Pochettino za wielkich zwycięzców przed faktem tylko ze względu na styl. Prawda jest taka że jeden i drugi nie wygrał jeszcze nic a nic a paki mają prawdopodobnie lepsze niż my w tym momencie. Po podnietach związanych z początkiem sezonu Liverpoolu wszyscy okrzyknęli ich już mistrzami Anglii. Wiedziałem, że dopadnie ich zmęczenie ale obstawiałem bliżej grudnia. Okazało się że Klopp zajeździł ich już na początku października - kto ogląda sporo piłki i oglądał parę ostatnich meczu Liverpoolu sam wie jak sprawa wygląda. Co do Salaha potwierdza się że zeszły sezon to był wyjątek w jego wykonaniu (jeszcze troche czasu ma także nie skreślajmy go) a w tym sezonie wygląda jak Sanchez - z wielką presją na karku próbuje robić wszystko na siłe ale nie wychodzi - szkoda troche chłopa.


Wracając do tematu nie okrzyknę Liverpoolu i Tottenhamu super drużyną dopóki czegoś nie wygrają - jeszcze nikt nie widział klasowej paki która nic nie wygrała także czekamy do końca sezonu.
» 4 października 2018, 10:27 #41
Sotnelaw: thelead nie zgodzę się z Toba.
1. Co to znaczy że Klopp wyciągnął Liverpool z trwającej 30 lat niemocy ? Wygrał coś z nimi? nie, zajął jakąś szczególnie wysoką pozycję w lidze ? nie, więc jeśli niemoc Liverpoolu trwa 30 lat to trwa nadal i ładna dla oka gra tego nie zmienia.
2. Zarząd Liverpoolu otworzył portfel Kloppowi zanim jeszcze ten dotarł do finału LM bo już w ubiegłym sezonie wydali w granicach 150-200 mln na transfery
3. Nie gloryfikowałbym tak Jurgena w BVB pisząc że wyciągnał zapomniany klub. Warto pamiętać że nadejście Kloppa zbiegło się tam z tym że klub stanął na nogi finansowo i mogli sobie pozwolić na zatrzymanie wartościowych zawodników. Wcześniej musieli się wysprzedawać by spłacać długi. Pewne jest że jaki menadzer by w tamtym okresie klubu nie objął to szybko wskoczyłby z nim do top 4 bundesligi ale trzeba Jurgenowi oddać że wyprzedzenie Bayernu to niewątpliwy sukces.
4. Mourinho sie nie zagubił, on jest taki jaki był. On nie potrafi pracować tak jak Wenger przez kilkanaście lat na poziomie top 4. Jose nawet jak wygra ligę to nie spoczywa na laurach tylko próbuje ulepszać i wymaga od zawodników więcej i to własnie to było najczęstszym powodem jego zwolnień. Zawodnicy zarówno w Realu jak i w Chelsea myśleli że jeśli już wygrali ligę to są królami świata i mogą się rozluźnić a tego Jose niestety nie akceptuje i to właśnie bylo powodem konfliktów. U nas sytuacja jest jeszcze gorsza bo nasi kopacze za sukces uznali drugie miejsce w lidze i wygranie LE sezon wcześniej. Stwierdzili że w ważniejsze trofea celować już nie muszą. Sam Pogba myśli że jak wygrał mistrzostwa świata to jest nietykalny i nie musi już nic więcej i dlatego mamy z nim teraz takie problemy. W poprzednim sezonie był posłuszny jak baranek i nawet słowem nie pisnął. Reasumując zagubił się nie Jose a zawodnicy.
5. 500 mln na nową drużynę to wcale nie jest dużo jeśli wziąc pod uwagę fakt że przy wymianie odzyskujemy też sporo z tej kwoty sprzedając zawodników. Sam Pogba i Martial to będzie jakieś 200 mln.
» 4 października 2018, 11:34 #40
Diablord: Trzeba przyznać, że Klopp i Pochetino stawiają na radosny, ofensywny futbol i zawsze chętnie oglądam ich drużyny. Jednak nadal nic nie wygrali, a w lidze byli za nami. Liverpool był bliski wygrania LM, szkoda, że im się nie udało. W lidze póki co grają świetnie, ale drużyny Kloppa zawsze stawiają na silny pressing i prędzej czy później łapią zadyszke. Bez szerokiej kadry ciężko będzie im utrzymać intensywność cały sezon. O ile w pucharach mają szanse mobilizować się to w lidze będzie już trudniej.
Pamiętam, że SAF też potrzebował czasu i licze na to, że Mourinho ten czas dostanie. Oczywiście wtedy klub był w dużo gorszym stanie, a teraz jesteśmy gigantem finansowym i marketingowym. Piłkarze nie mogą zwalniać trenera, bo taki strajk włoski to plucie na kibiców, którzy przychodzą na stadion i oglądają mecze w TV. Zarząd musi pokazać, że to projekt długoterminowy i fochy piłkarzy nie powinny mieć znaczenia. Oby nasze uśpione gwiazdy zaczęły grać na poziomie, wzmocnimy się może już zimą i wracamy do gry. Sezon jeszcze nie jest stracony, nasi rywale stracą jeszcze mnóstwo pkt w lidze, a w LM zawsze możemy wygrać. Na walke z najsilniejszymi Mou zawsze potrafił mobilizować drużyny i 4 pkt w grupie to nie jest tragedia. Tragedia to styl gry, ale to można poprawić :D Nie wierze, że Sanchez zapomniał nagle jak się przyjmuję piłke czy podaje na 5m...
» 4 października 2018, 16:00 #39
thelead: Dejfmi - ja nie zgadzam się z nikim kto nie docenia kadry United. Personalnie naprawdę nie jest źle. Liverpool czy Tottenham wyglądają dobrze bo sukces tych klubów oparty jest na dobrej taktyce połączonej z wysoką formą piłkarzy. Dla mnie przykładem tego zjawiska jest kadra Anglii i postawa Lingarda/Dele Aliego na MŚ. Ten pierwszy wyglądał ciut lepiej (niewyklucozne że tylko w moich oczach) niż normalnie w lidze, ten drugi ciut gorzej. Lingard po prostu lepiej funkcjonował w innym otoczeniu, Ali nie był tak błyskotliwy jak w towarzystwie Eriksena.

Sotnelaw:
Co do Liverpoolu to może fakt za dużo powiedziałem. Ujmę to tak: nie podniecam się ich piękną grą, ale uważam, że u nich proces działa. Masz rację niczego nie wygrali ale Jurgen potrzebował jednak ciut mniej czasu potrzebował na to by zagrać o coś dużego. Możemy się kłócić o wartość osiągnięć Mou i Kloppa, ale PL przegrana w grudniu i LE po wygranej z dzieciakami z Ajaxu nie robią na mnie wrażenia. Co do Borrusi - cóż znów możemy się spierać. Bundesliga to znów specyficzna liga ale Klopp wykreował tam mnóstwo piłkarzy, a top 4 a mistrzostwo+świetne kampanie w LM to jednak gigantyczna różnica. Wracając do Mourinho znów punkt widzenia. Nie ma żadnego zawodnika w formie. Krytykuje zawodników publicznie. Nie ma wyników. W meczach w których mógłby zrobić atmosferę i pocisnąć wysoko rywala ustawia autobus. Ustawia taktykę w której nikt nie czuje się dobrze. Naprawdę zrobił wiele żeby szatnia zbuntowała się przeciw niemu. Co więcej stawiasz ryzykowną tezę, że wszędzie zgubiła go chęc ulepszania. Z tym też się nie zgodzę. Na tyle lat pracy naprawdę choć jedna drużyna powinna zareagować na taki proces pozytywnie. Wniosek : albo tak ulepszał, że psuł, albo nie masz racji. Wreszcie, pamiętaj że wszędzie gdzi do tej pory przychodził szybko robił sukces - to dawało mu czas w szatni. W united tego nie było więc szatnia mu się rozlazła.

Diablord - dlaczego ludzie wywlekają Fergiego?To był wyjątek. W całej historii futbolu. Do tego jego projekt został zrealizowany 50 lat temu. Absolutnie wszystko było wtedy inne. Mało tego przez prawie 3 dekady swojej obecności w klubie ciężko pracował na jego markę sportową i finansową - także na to by jego klub nie musiał przechodzić tej trudnej drogi do wielkości ponownie.
» 4 października 2018, 21:48 #38
Diablord: @thelead
"Diablord - dlaczego ludzie wywlekają Fergiego?To był wyjątek. W całej historii futbolu. Do tego jego projekt został zrealizowany 50 lat temu" - 30+ lat, a nie 50, a wywlekają bo może chcą pokazać, że nawet wybitni trenerzy jak SAF i Mou potrzebują czasu i zaufania.
Przypominam, ze Alex wygrał ligę z 11 pkt przewagi w 2013 roku VS kosmicznie bogate City i Chelsea. I nie mówcie mi, że wtedy futbol był zupełnie inny bo w 2013 Klopp docierał do finału LM ze swoją cudownie grającą BVB, Real Mou wyeliminował nas z LM po złej decyzji sędziego, a Guardiola szykował się do objęcia Bayernu, który był wtedy na szczycie. I jak Roo marudził, chciał podwyżki i media spekulowały o jego przejsciu do Chelsea to trener posadził go na trybunach/ławce w hicie z Realem :D
» 5 października 2018, 11:30 #37
dev13: ich cyrk ich małpy niech sobie robia co chca :P
» 3 października 2018, 21:42 #36
miocinho2: Jezeli nie zwolnia go teraz,to powinni go zostawic na przyszly sezon(o ile nie spusci tej druzyny z Premier League)
Najwieksza glupota bedzie zwalniac go po sezonie.
» 3 października 2018, 21:16 #35
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2018 20:18

Z tymi partaczami to nawet Klopp,Pep czy Pochetino nic by nie ugrali :P
» 3 października 2018, 20:18 #34
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2018 21:03

a klopp czy pochetino co takiego ugrali z innymi graczami?
» 3 października 2018, 21:02 #33
Gale: Cytując Mourinho: "Nasz ostatni sezon był fenomenalny. 2. miejsce w lidze i dojście do finału FA Cup." Klopp doszedł do finału Ligi Mistrzów, więc skoro według Jose finał FA Cup jest fenomenalny to ja nie wiem jaki jest finał LM.
» 3 października 2018, 22:03 #32
Sotnelaw: Gale sam z siebie robisz pośmiewisko. Sam przecież napisałeś fragment wypowiedzi "nasz ostatni sezon był fenomenalny", a pozniej piszesz ze według Jose Finał FA Cup jest fenomenalny... Jemu chodziło o sezon ogółem czyli drugie miejsce w lidze, pewne wyjście z grupy LM i finał FA Cup. Co osiągnął Liverpool? Szybko odpadł z pucharów, zajęli 4 miejsce w lidze i dotarli do finalu LM.
» 4 października 2018, 07:57 #31
klb9k: Nie bardzo rozumiem osób, które obecnie bronią Jose. Załóżmy, że zostaje i co dalej? Sprzeda Valencie , Pogbe , Martiala , Baillego , Rashforda i Sancheza? Prościej wymienić jeden trybik niż wymienić pół zespołu, które od stycznia zacznie płakać, że chce odejść. Do czego ten trener obecnie dąży bo na pewno nie do poprawy wyników bo jak wytłumaczyć ustawienie zespołu w meczu z west hamem. Nasz obecny bilans goli 10 strzelonych i 12 straconych grając autobusem to jest jakaś tragedia. Zreszta co tu się rozwodzić grunt, że hajs się zgadza i nikt go nie zwolni do momentu utraty jakichkolwiek szans na top4 i taka jest prawda.
» 3 października 2018, 20:10 #30
dev13: W sobote jak nie wygraja z Newcastle Mourinho leci w.......:P
» 3 października 2018, 19:24 #29
brazylianwisnia: Nigdzie nie poleci w tym roku.
» 3 października 2018, 19:31 #28
mikon70: Czyli według tego co piszesz poleci. Jestem naprawdę ale to naprawdę cierpliwym kibicem, ale ta cierpliwość ma swoje granice, a została ona przekroczona we wtorek tydzień temu
» 3 października 2018, 19:44 #27
Chestnut: Czyli mamy czekać na 1 stycznia? :)
» 3 października 2018, 20:10 #26
Fenek: Jaką reputację? Nie liczę SAF bo jego nie było za co zwolnić. To DM wywalili po kilku miesiącach a vG wywalili po chamsku. Wow ależ reputacja.
» 3 października 2018, 19:18 #25
Walnuts: Ja jestem spokojny, piłkarze już się od niego odwrócili. Kolejna seria porażek i remisów w końcu zmusi ich do działania.
» 3 października 2018, 19:17 #24
MK991: To się zdziwisz, razem ze swoimi kompanami (Me89, klusek i inne badziewie) od pisania bzdur i wymiocin.
» 3 października 2018, 19:43 #23
Biniek: Mourinho ma całkiem bogata historie jeśli chodzi o bunty w drużynie i stratę przez to pracy, wiec MK nie wiem po co tak kozaczysz:)
» 3 października 2018, 20:07 #22
EricKing: Było cos poza Chelsea?
» 3 października 2018, 20:59 #21
Pezet: Real np ... zreszta to było trochę lat do tylu od tego czasu Jose sie zmienił na gorsze . Ewidentnie cos mu się odkleilo , nie ma opcji ,ze ogarnie ten bajzel . To oczywiste ze trzeba mu podziękować
» 3 października 2018, 21:06 #20
dareknt: Piłka to biznes i tyle. Na wyniki sportowe nie mamy co liczyć i nie wiem przez co......czy napewno Ci piłkarze których mamy pod wodzą innego trenera graliby dużo lepiej? Np pod skrzydłami kloppa? Nie wiem choć według mnie tak ale gwarancji żadnych nie daje!! Czyli wiem że nic nie wiem. Jednak według mojej opinii Mourinho to dobry manadzer ale moim zdaniem nie dla naszego klubu.........a może nawet już do żadnego się nie nadaje chyba że do klubu już z znakomitymi zawodnikami których tylko trzeba odpowiednio poukładać ,prowadzić ,motywować ale nie rozwijać. Woodward to znakomity finansista ,człowiek który umie zawierać deale z nowymi sponsorami,wykorzystywać nowoczesne media itd......ale już stricte jako zarządzający klubem jako zasobami ludzkimi już nie bardzo.....dlaczego? Przykład tygodniówek.........według raportu deloitte klub wydaje 300 mln na wynagrodzenia piłkarzy a zysk klubu roczny to około 50-60 mln rocznie. Przy aktualnym trendzie płacenia za piłkarzy nie ma fizycznej możliwości ściągania top playerów,max 1 rocznie...a że według mnie mou tylko takimi piłkarzami jest w stanie osiągnąć wyniki to niestety mamy zbyt mało kasy na osiągnięcie takiego stanu rzeczy. Sprzedać sancheza jak tylko się da,są takie głosy.....a no pewnie,póki co faktycznie nic nie prezentuje.....ale znów fizycznie niemożliwe bo woodward doprowadził do takiego stanu że nasze tygodniówki są również naszym przekleństwem. Czy wy serio myślicie że ktoś da sanczezowi tyle ile my płacimy,oczywiście są takie kluby które na to stać tylko jest jeden problem.....czy Alexis zgodzi się na obnizke z ilus tam na np 80 tys ? Pokazał to dobitnie przykład rooneya,aby zejść częściowo z jego tygodniówki musieliśmy dopłacić evertonowi bo everton nie było stać aby wydac na piłkarza taką kwotę, bo transfer to odstępne + tygodniówka......jak to możliwe? Nasz budżet transferowy jest uzależniony od sumy wynagrodzeń na piłkarzy + bonus w postaci zysków czyli na ten moment 350-360 milionów!! A że na wynagrodzenia idzie 300 to zostaje te 50-60. Ale gdyby na wynagrodzenia szło 250 to mielibyśmy 100 baniek rocznie. Co lepsze ? Wydać w przeciągu 5 lat na utrzymanie sancheza 100 baniek czy może kupno załóżmy młodego rokującego zawodnika za 70 + kontrakt czyli tak samo za 100? Jak młody nie wypali to strata 100- jakieś tam odstępne bo większą ilość klubów będzie stać na spełnienie oczekiwań piłkarza w zakresie tygodniówki.....a Alexis jak nie wypali to jest pewna strata 100 baniek!! Trzeba nam więc trenera budowniczego,boba który będzie rozwijał piłkarzy a nie tylko wykorzystywał znakomitych zawodników.
» 3 października 2018, 18:59 #19
brazylianwisnia: Sanchez to piłkarz który przez dwa lata grał lepiej niż Hazard. Skąd można wiedzieć że taki ktoś będzie kopal się po czole? Do tego Twoje założenia są mocno błędne. Mieliśmy 50-60mln zysku w tym roku pomimo wydania 160mln euro na wzmocnienia. Dodaj do tego że nasz dochód wzrósł. W ubiegle lato było nas stać na wydatki rzędu 200mln euro.. W kolejne możemy spokojnie wydać ponad 300mln bo teraz zaoszczedzilismy. Mało tego mamy możliwość manipulacji kredytem. Krótko mówiąc możemy ograniczyć do minimum plate rat na 1 rok i wydać ta kasę na wzmocnienia. Jeśli będzie taka potrzeba i chęć Glazerow to w następne lato możemy wydać 400mln euro bo nas stać nie sprzedając nikogo.
» 3 października 2018, 19:30 #18
dareknt: O właśnie,kredytem a może glazerowie nie chcą kredytować zakupu piłkarzy? Ja nie neguję transferu sancheza ,jest ryzyko jest zabawa.
» 3 października 2018, 20:13 #17
dareknt: To nie są moje założenia tylko raport deloitte a oni wiedzą jednak więcej niż ja i ty bo jednak Manchester publikuje sprawozdania finansowe,bo musi,i oni to sprawdzają. A że nas stać to ja wiem.......tylko że kredytem!! Zobaczymy co będzie,może glazerowie zaciągną kredyt na poziomie 200-300 baniek i będzie na mega zakupy.......a jak nie wypali? Zaryzykują czy nie? Kasa się zgadza póki co,biznes jest.....pożyjemy zobaczymy .....glazery to skalkuluja czy warto z biznesowego punktu widzenia pójść na całość z wydatkami mając tak dużą konkurencję w postaci środków arabów itd
» 3 października 2018, 20:20 #16
Trz: tygodniówki w tym klubie to jest horror. kolejna rzecz do naprawy
» 3 października 2018, 20:32 #15
DevoMartinez: Trenera budowniczego...Dziwne, że jeszcze jest tak wielu którzy wieża, że głowny problem to trener. Ok mozemy wziąć czwartego po SAFie i gwarantuje, że problemy powrócą. Póki zarządzajacy tym klubem na pierwszym miejscu beda stawiali marketnign i finanse a nie sukces sportowy to dalej będzie pudrowanie trupa i gra skrzydlowymi w obronie, braku prawego skrzydła od lat czy zmiennika dla napastnika a do tego sciąganie medialnych nazwisk bo to swietny produkt marketingowy i płacenie ogromnych tygodniówek. Jesli Mourinho nie oganrie tego syfu, nie ustawi piłkarzy do pionu i nie pokaze gdzie ich miejsce to trzeba bedzie bardziej trenera psychologa potrafiacego radzic sobie z grupą i to z wieloma gwiazdorami o duzym ego. Pytanie jeszcze czy Jose sie w ogole jeszcze chce to ogarniać. Mam wrazenie, ze on sam by wolał byc zwolniony. Przed sezonem nie dostal wzmocnien o ktore zabiegał wiec widzi, ze ten klub nie ma tak wielkich ambicji sportowych jak niektorym sie tu wydaje. I jakie ma Mou bo on chce zwyciezac za wszelka cene. W tej chwili ani jemu ani zawodnikom gra nie sprawia chyba przyejemnosci. Kolejna sprawa, czy znajdzie sie odwazny ktory bedzie chcial przejac tą stajnie Augiasza po Jose. U nas presja jest ogromna, oczekiwanai jeszcze wieksze wobec druzyny i trenera. Dlatego tu trzeba pilkarzy z jajcami z betonu, waleczncyh, wybieganych, myslących o grnaiu w piłke.
» 4 października 2018, 01:08 #14
vanantygaal: Od jakiegoś czasu piłkarze, trener, właściciele oraz naczelny księgowy plują kibicom prosto w twarz. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
» 3 października 2018, 18:50 #13
NoLogo: Właściciele klubu chcą utrzymać swoją reputację pracodawców zapewniających szkoleniowcom wystarczająco dużo czasu i zaufania.
Yyyyy niby kiedy dorobili się takiej reputacji?! Że SAF był długo to nie taka znowu ich zasługa, po przejęciu owszem nie zwolnili go itp. ale tego nikt zdrowy na umyśle by nie zrobił, Moyes wyleciał w mgnieniu oka, a vG też nie zagrzał miejsca do końca kontraktu, no sorry ale w wacława reputacja.
» 3 października 2018, 18:43 #12
rad2005: Wywalimy wszystkich i dalej będziemy murowac, bo taki jego styl. Żenada
» 3 października 2018, 18:24 #11
Trz: może brak ligi mistrzów pozwoli przyciąć niektóre tygodniówki.
» 3 października 2018, 18:16 #10
DelPiero: NO I W KONCU JAKAS DOBRA DECYZJA ZARZĄDU!
Mou powinien zostac w klubie przez nastepnych pare lat i wywalic wszystkie zgniłe jaja
Czas na roszady, czas na powrot do korzeni - gry wyrobnikami z charakterem zaaganzowanych w walke o koncowy wynik do ostatniego gwizdka.
» 3 października 2018, 18:02 #9
dlabigt23: tak mozeby sie stalo ale chyba nie wierzysz w to ze nastepnego lata wywalimy 6 zawodnikow i kupimy nagle wszystkich z charakterem i odpowiednia mentalnoscia ? i dodatkowo ukrucajac wszystkim naszym zawodniką tygodniowki .... no chyba ze ci co na to zasługują np De Gea . Niewierze w taki scenariusz . Noi oczywiscie musi wziasc pod uwage to ze czeka nas znow stracony sezon a do tego kolejna rewolucja kadrowa ...
» 3 października 2018, 18:17 #8
Kempes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2018 19:37

Wydaje mi się że zarząd co innego myśli, a co innego mówi. Tak samo jak piłkarze. Myślę że gdyby dostępny był jakiś klasowy trener, który do tego chciałby do nas przyjść i ogarnąć ten bałagan, to zarząd wcale długo by się nie zastanawiał nad odwołaniem JM.
» 3 października 2018, 19:36 #7
dev13: Nadal bedziemy bici w dupe :P
» 3 października 2018, 17:56 #6
Me89v2: Kolejny sezon bez ligi mistrzów zatem :)
» 3 października 2018, 17:55 #5
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2018 17:47

Mourinho i tak zostanie zwolniony do konca sezonu . Tyle ze to moze nie być tak predko jak sie niektorym wydaje . Bedziemy tak długo czekać az stracimy kompletnie wszystko . A zanosi sie na niewyjscie z grupy Ligii Mistrzow i zakonczenie sezonu na miejscu 5-8 . Takze dopóki gramy nadal w LM i w Lidze mamy szanse na top4 to go niezwolnia . Takie ich myslenie dlatego ten klub dla mnie to parodia . Tutaj nigdy nie bedzie dobrze pod względem podejmowanych decyzji a o transferach juz nie wspomne .
» 3 października 2018, 17:46 #4
mikon70: Jeździ to prawda to naprawdę nie wierze w ludzi. Miał dwa miesiące na zażegnanie kryzysu i nic z tym nie zrobił. Ile jeszcze będzie trzeba czekać na zwolnienie? Pol roku? Rok?
» 3 października 2018, 17:43 #3
Carlitozz: Arsenal pelna geba.
» 3 października 2018, 17:40 #2
dev13: Czyli nadal pat ;)
» 3 października 2018, 17:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.