Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sanchez może opuścić szlagier z Tottenhamem

» 20 sierpnia 2018, 12:55 - Autor: matheo - źródło: ESPN
Występ Alexisa Sancheza w meczu z Tottenhamem Hotspur stoi pod znakiem zapytania. Chilijczyk boryka się z problemem mięśniowym.
Sanchez może opuścić szlagier z Tottenhamem
» Alexis Sanchez opuścił niedzielny mecz z Brighton
Sanchez nabawił się urazu na piątkowym treningu. Z powodu kontuzji 29-latek nie poleciał z Manchesterem United na mecz z Brighton (2:3).

Według informacji ESPN, kontuzja Sancheza nie jest poważna, ale i tak piłkarza czeka wyścig z czasem przed meczem z Tottenhamem, który odbędzie się 27 sierpnia. Chilijczyk na początku tygodnia ma przejść szczegółowe badania.

Dobra wiadomość jest natomiast taka, że do składu meczowego powinni wrócić Nemanja Matić i Antonio Valencia. Od ubiegłego tygodnia trenują oni już z pierwszym zespołem Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Droga powrotna z Brighton była trudna
Następny news »
Allardyce: Martial nie jest wystarczająco dobry dla Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


siara93: Nadzieja w Valenci i Maticiu chociaz ciezko tez spodziewac sie po nich dobrej formy, zwlaszcza po Maticiu, ktory po urlopie i operacji z tego co wiem. Licze na autobus, a spodziewam się porażki 0:1 co najwyzej remis 0:0 i o to pewnie bedzie walczyl Mourarz. Powrót Smallinga, Jonesa, Valenci, Maticia i Herrery moze dać nam taką możliwość. Lingard za Mate i modlić się powrót Sancheza, a jakies "matematyczne" szanse na remis się znajdą. Oczywiscie zagramy 5tka obrońców, jesli nie to bede zaskoczony.
» 21 sierpnia 2018, 00:21 #45
BajtiMU: Mam nadzieje,że da radę zagrać z Totkami ponieważ bez niego w podstawowym składzie bardzo ciężko to widzę.Sanchez fakt,robi naprawdę dużo strat ale dlaczego Wy widzicie tylko wyłącznie jego straty a nie też tego co wnosi do Naszej gry?! Przecież mecz z Brighton dokładnie pokazał jak ważnym jest on dla Nas zawodnikiem.To on ciągnie Naszą grę,to dzięki niemu Nasza gra wygląda choćby przeciętnie a przede wszystkim gramy z nim dość szybką piłkę.Nazywacie się obiektywnym kibicem? Chyba sobie żartujecie.
» 20 sierpnia 2018, 21:13 #44
ruffnecky: "If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win."
» 20 sierpnia 2018, 19:17 #43
ruffnecky: kibicie od siedmiu boleści
» 20 sierpnia 2018, 19:16 #42
Fenek: To co zagrał wczoraj martial to była parodia. Już wolę sancheza, który chociaż szuka gry, niż kapryśnego francuzika.
» 20 sierpnia 2018, 16:22 #41
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2018 15:17

On jest przyzwyczajony do zupełnie innego grania :) Czy wy prostych rzeczy nie widzicie??

Ta drużyna została zniszczona przez LVG następnie Jose - oni w głowach mają jakieś schematy i bezsensowne kalkulacje. Alexis tego nie ogarnia i się nie odnajduje.
W Arsenalu grali w piłkę tutaj to się gra w szachy... i to takie bez pojęcia..

Prawda jest taka, że z nim w składzie czy gra źle czy dobrze jesteśmy silniejsi... tutaj nie ma dyskusji, problem jest taki, że kolejny zawodnik jest zdziwiony co się tu dzieje i o co chodzi w tym graniu??
To się nazywa antyfutbol.
» 20 sierpnia 2018, 15:14 #40
QsQs: Raczej patrząc na jego formę to większej wyrwy w składzie nie wejdzie. Sanchez od stycznia tak naprawdę ma rolę tylko takiego straszaka. Nic więcej.
» 20 sierpnia 2018, 15:06 #39
zrarum: Bez znaczenia. Z Sanchezem czy bez, ten klub pod wodzą Mourarza nie ma żadnej przyszłości.
» 20 sierpnia 2018, 14:10 #38
RedRevolta: Nie ty o tym decydujesz.
» 20 sierpnia 2018, 14:40 #37
Hoodys: ty też nie, zazwyczaj wyniki i styl gry
» 20 sierpnia 2018, 14:49 #36
Trz: a wyniki i styl mówią jedno
» 20 sierpnia 2018, 15:47 #35
zrarum: Twój komentarz także o niczym nie decyduje i co z tego?
» 20 sierpnia 2018, 16:03 #34
ruffnecky: kibice lvl arsenal lub chelsea
» 20 sierpnia 2018, 19:13 #33
Dziupla: Ważne, że się stara. Biega, walczy. Coś jak Lingard. To wystarczy kibicom z DP. Król strat i pochłaniacz góry pieniędzy z klubowej kasy.
» 20 sierpnia 2018, 14:06 #32
Dejfmi: Wiadomo, zawsze lepiej tracić, przechodzić cały mecz i jeszcze się obrażać :)
» 20 sierpnia 2018, 14:13 #31
DevoMartinez: Człapanie Martialowi mozna wybaczyc, ok strice ofenswny gracz, ale pod warunkiem, ze coś strzela, asystuje, stwarza zagrozenie. A tu nic. W tym meczu to akurat nie tylko jego wina. Zbyt wolno rozrgywalismy piłke i niedojkładnie to i przecwnik sie ustawić zdążył. Zespol jest tak dobry jak jego najslbasze ogniwa a w tym meczu obaj SO dali ciała. Białoczarny sandwitch wyszedł.
» 20 sierpnia 2018, 15:04 #30
BajtiMU: Jesteś pusty jak dziupla.
» 20 sierpnia 2018, 21:15 #29
ZielonySmok: Sanchez to świetny piłkarz (oczywiście przed przejsciem do UTD), ale nie mogę odżałować marnowania takiego talentu jak Martial. Gość miał warunki żeby zajść daleko. Skończyło się po niewłaściwej stronie Manchesteru. Pod okiem Guardioli wyglądałby inaczej.
» 20 sierpnia 2018, 14:06 #28
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2018 14:01

Mam nadzieję że Mou wywali ze składu tych którzy zawalili nam mecz z Brighton.

Rashford - Lukaku - Lingard
Pogba - Matic - Herrera
Shaw - Jones - Smalling - Valencia
De Gea
» 20 sierpnia 2018, 14:00 #27
KINGofDP: To co tu robi Pogba ?
» 20 sierpnia 2018, 14:14 #26
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2018 15:44

I lukaku też średnio hehe, ale brame przyfarcil to ok mozna wybaczyc :)
» 20 sierpnia 2018, 15:43 #25
MajkelRoy: jaki to szlagier? z taką grą jak wczoraj, nie ma czego ogladać, pierwszy raz od 17lat wyprowadzili mnie z równowagi, zawsze starałem się motywować w duchu ze będzie lepiej ale w 75 min wyłączyłem bo oczy krwawią. Śledziłem wynik tylko na app'ce
» 20 sierpnia 2018, 13:52 #24
miocinho2: Mam nadzieje ze to nie oznacza iz Martial zagra.Ten gosc jest zenujacy,mam nadzieje ze 3 w ataku to bedzie
Rash-Lukaku-Lingard.
» 20 sierpnia 2018, 13:47 #23
mycka86: Rash wcale nie jest lepszy ostatnio
» 20 sierpnia 2018, 13:58 #22
kociak153: Oglądałem wczoraj skróty wszystkich bramek Persiego w United, na wielu ujęciach była pocieszna twarz Welbecka, był też Fletcher czy Fabio. To nie byli wirtuozi, ale mieli trenera który wiedział co jest najważniejsze w United.
» 20 sierpnia 2018, 14:04 #21
kociak153: Nigdy nie byłem za zwolnieniem Mourinho, do wczoraj. Nic nie zmieni już jego oceny w moich oczach. To jego ostatni sezon tutaj.
» 20 sierpnia 2018, 14:05 #20
Kralik077: Zgodzę się z tym, że Alexis notuje dużo strat, ale biega wraca się, stara się grać ciągle do przodu, widać, że mu zależy, a MArtial to jest cień piłkarza, nie wiem, co się z nim stało. To co się działo w tamtym sezonie na początku jak grał i teraz, to są dwie różne osoby i aż przykro na to patrzeć...
» 20 sierpnia 2018, 13:46 #19
Gale: Kto by pomyślał, że odstawienie kogoś od regularnej gry bez powodu pogorszy jego formę.
» 20 sierpnia 2018, 13:50 #18
Kralik077: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2018 13:54

No tak wyszlo, ale naturalną rzeczą dla piłkarza jest gdy się go odstawia od składu, że się pokazuje na treningach, żeby było widać, że chce walczyć o miejsce w składzie, a on albo odpuścił, bo liczył na transfer, albo jest jakaś spina z Mou
» 20 sierpnia 2018, 13:53 #17
Gale: Po kontuzji wróci ze zdwojoną siła do walki o króla strat.
» 20 sierpnia 2018, 13:21 #16
Gale: Pogba przecież człapie po boisku, a Alexis walczy i zostawia serce na boisku to Francuz nawet nie ma szans.
» 20 sierpnia 2018, 13:46 #15
bastifantasti: Czyli znowu oglądanie bezproduktywnego, słabego Martiala. Ohh.. Czyli gramy w 10v11
» 20 sierpnia 2018, 13:12 #14
BNK: A Sanchez taki produktywny jest niby? Jego występ przeciwko Lisom to było dno dna. Martial wczoraj zagrał lepiej.
» 20 sierpnia 2018, 13:16 #13
trikos: Sanchez jest produktywny i w ataku i w obronie - AMEN.
» 20 sierpnia 2018, 13:18 #12
BNK: Trikos ty sobie żartujesz, czy po prostu nie masz pojecia o piłce noznej?
» 20 sierpnia 2018, 13:20 #11
BNK: Nie pajacuj kolezko, nie pajacuj:) Sanchez wykreował 4 sytuacje? To taki żarcik z twojej strony chyba. Nikt nie zaliczył tylu strat co twoj boski Alexis.
» 20 sierpnia 2018, 13:30 #10
Gale: Skąd ty wytrzasnąłeś to porównanie 4 do 0? Porównujesz statystyki z dwóch różnych meczy na sucho?
» 20 sierpnia 2018, 14:07 #9
BNK: Statystyki sprawdzam na bieżąco jeszcze w trakcie meczu w aplikacji bet365 wiec nie swiruj:) Sanchez stworzył 4 sytuacje- łał! Sporo jak na gościa, który kasuje pół banki co tydzień, co nie?:D
» 20 sierpnia 2018, 14:21 #8
BNK: Ty to jednak głupiutki jesteś, wiec kończę ta dyskusje:D
» 20 sierpnia 2018, 14:45 #7
DevoMartinez: Akurat swoja jalowa dyskusją w ktorej kazdy widzi, ze nie masz racji pokazujesz głownie swoją indolencje w postrzeganiu rzeczywistosci. Jesli dla Cb Martial zagrał lepiej to w sumie o czym tu debatować. Juz nawet jak gołeym okliem ktos nie widział to wg whoscored czyli matematyczne oceny za zagrania - Martial 5.8, Sanchez 6.8.
» 20 sierpnia 2018, 15:11 #6
BNK: Używaj jeszcze więcej trudnych wyrazów, może wtedy będzie w tym jakiś sens:D oceniasz gosci w oparciu o jeden mecz(w dodatku każdy z nich zagrał w innym)- brawo znawco footballu:D
» 20 sierpnia 2018, 16:11 #5
DevoMartinez: Przecież to Ty oceniałeś tych graczy na podstawie obu ich meczy lol. Twoje słowa "
BNK: A Sanchez taki produktywny jest niby? Jego występ przeciwko Lisom to było dno dna. Martial wczoraj zagrał lepiej." Więc o co kaman?
» 20 sierpnia 2018, 17:34 #4
BNK: Tyle, ze ja biore pod uwagę fakt ze Sanchez zagrał w każdym przedsezonowym meczu i powinien być w rytmie, kiedy Martial nie grał praktycznie wcale. Druga sprawa: w meczu z Lisami cała drużyna zagrała dobrze/bardzo dobrze tylko Sanchez grał piach. Wczoraj piach grali wszyscy;)
» 20 sierpnia 2018, 18:09 #3
DevoMartinez: Akurtat to, ze nie grał prawie wcale zawdzięcza tylko swojej głupocie. Rzadko się zdaża taka samowolka w Utd, że aż klub nakłada kare na zawodnika. Sanchez grając piach wykłada pare patelni i zapiernicza, Martial nie robi nic i nie zapiernicza. Z dwojga złego wole Sancheza bo w jego przypadku jest nadzieja, ze w kolejny meczu więcej podań mu wyjdzie, u Martiala chyba tej nadziei już nie ma.
» 20 sierpnia 2018, 20:43 #2
BNK: Sanchez to król strat już od zeszłego sezonu. Odkąd przyszedł do nas, grał praktycznie w każdym meczu i jak do tej pory nie pokazał nic. To piłkarz który ma już 29 lat i na jego rozwój nie ma już co liczyć. Martial gra sporadycznie odkąd przyszedł Sanchez, ale wczesniej grał, strzelał, podawał i zapowiadał się świetnie. To młody chłopak i wole stawiać na niego, bo on w każdym meczu czegoś się uczy. Z reszta widać wyraźnie, ze w tej drużynie chyba nikt nie wie jak ma grać, a są tam piłkarze duzo bardziej doświadczeni od Martiala. Ja za to obwiniam trenera i mam nadzieje ze do konca roku przyjdzie nowy.
» 21 sierpnia 2018, 06:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.