Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fred bliski porozumienia z Manchesterem United

» 29 maja 2018, 11:56 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Manchester United porozumiał się z Szachtarem Donieck w sprawie kwoty odstępnego za Freda i jest bliski uzgodnienia warunków kontraktu indywidualnego – czytamy w dzienniku Daily Star.
Fred bliski porozumienia z Manchesterem United
» Fred może być pierwszym piłkarzem, którego sprowadzi Manchester United w tym oknie transferowym
Czerwone Diabły zapłacą za brazylijskiego pomocnika 53 miliony funtów. Transakcja może zostać sfinalizowana jeszcze w tym tygodniu.

W poniedziałek Fred przyleciał do Anglii, gdzie reprezentacja Brazylii trenuje przed zbliżającymi się mistrzostwami świata. Bazą ekipy Canarinhos są obiekty Tottenhamu Hotspur. Pod koniec tygodnia zespół uda się jednak do Liverpoolu, gdzie w niedzielę odbędzie się towarzyskie starcie z Chorwacją.

Zdaniem Daily Star, transfer Freda do Manchesteru United może zostać sfinalizowany przed spotkaniem Brazylijczyków na Anfield.

Na ostatniej prostej są negocjacje odnośnie kontraktu indywidualnego Freda. Rozmowy są podobno bliskie finalizacji.

Jose Mourinho chciałby, aby transfer Brazylijczyka zaklepano przed rozpoczynającymi się 14 czerwca mistrzostwami świata.

Reprezentacja Brazylii pozostanie w Anglii do 4 czerwca. Później uda się na kolejne zgrupowanie do Austrii.


TAGI


« Poprzedni news
Lindelof: Wypożyczenie? Będę grał w United
Następny news »
Manchester United wypuścił okolicznościową koszulkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


Klimaa: Zatem pozostaje czekać na potwierdzenie. Ufam sztabowi i wierzę że to zawodnik jakiego potrzebujemy. Oby dyspozycje z ukraińskich boisk przeniósł na angielskie.
» 30 maja 2018, 17:30 #48
Zbakaneoko: DO WSZYSTKICH watpiacych, iż jest to dobry transfer. To, ze trzeba nam na gwalt wlasnie takiego typu zawodnika b2b z takimi wlasnie atutami to jasna sprawa, tak wiec jak nie Fred to kto wg was jest lepszy i dostepny do sciagniecia w tym okienku? Tylko nie piszcie mi, ze Savic czy Jordinho bo to w ogole zawodniucy innego typu.
» 29 maja 2018, 19:51 #47
welllone: Savic i Jordinho
» 30 maja 2018, 13:36 #46
dev13: Mnie by statysfakcjonowaly takie transfery
Alderweireld, Fred,Savic,Bale,Sandro.
» 29 maja 2018, 17:18 #45
mariumax: A mnie te wszystkie oprócz Bale'a..i oczywiście Ronaldo..
» 29 maja 2018, 21:11 #44
welllone: To fajnie, że sie wyrobili na Ukrainie. U nas gasną zawodnicy Bundesligi. Nie kwestionuję tego transferu.
Po prostu uważam, że potrzebujemy 3 zawodników do podstawowej 11. Takich co przyjdą i zagrają z marszu. Jak Matic, jak Lukaku. Aktualnie Manchester United nie ma czasu na szlifowanie kolejnego talentu.
Potrzeba nam wzmocnień na już. Oczywiście jeśli chcemy walczyć o LM i BPL.
» 29 maja 2018, 16:16 #43
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 16:13

Narzekacie, że słaba liga ukrainska, a napiszcie mi... Skąd to City dolaczyl Fernandinho?
Warto pamietać tez o Coscie, ktory stamtsd sie wybil, Mkhit i kilku innych.
» 29 maja 2018, 16:12 #42
mikon70: Niektórzy na tej stronie to chyba są pozbawieni myślenia. Co może wnieść Fred do United, skoro gra na Ukrainie. Wyszukajcie sobie w Google gdzie grał Willian czy taki Douglas Costa. Może w końcu przestaniecie gadać durnoty
» 29 maja 2018, 15:55 #41
welllone: Jak nazywa się ostatni piłkarz który przyszedł z małego klubu do Manchesteru United i wniósł go na wyższy poziom?
» 29 maja 2018, 16:07 #40
CantonaGola: Polceam też zobaczyć gdzie zaczynał Mechitarina nasz "najlepszy" transfer ostatnich lat
» 29 maja 2018, 16:11 #39
joyrider: W takim razie jak nazywa się ostatni piłkarz, który przyszedł z dużego klubu Do Manchesteru i wniósł go na wyższy poziom?
» 29 maja 2018, 16:16 #38
mikon70: Heniek był niewypałem ale sobie zobacz co robił w ostatnim sezonie w Dortmundzie
» 29 maja 2018, 16:23 #37
CantonaGola: No więc właśnie.Skoro była gwizda Sachtara,która nawet w BVB potrafiła grać na odpowiednim poziomie nie potrafiła u nas odpalić,to ciekawe jak odpali gracz co nawet w już tam ma problemy zaimponować
» 29 maja 2018, 16:26 #36
mikon70: A ja polecam zobaczyć czy takim niewypałem byli dwaj skrzydłowi o których wspomniałem
» 29 maja 2018, 17:42 #35
CantonaGola: No właśnie Costa też kiepsko.Przez dłuższy czas nie potrafił ustabilizować formy w Bayernie.Dopiero teraz po latach w Juve w końcu zaczoł grać srabilnie.Wieć o raczej też kiepski przykład.
» 29 maja 2018, 18:00 #34
mikon70: Nie powiedziałbym. Pierwszy sezon świetny w Bayernie. Za Ancelottiego już słabo ale może wpływ miał tez na to trener i jego filozofia. W juventusie jest jednym z najlepszych
» 29 maja 2018, 18:03 #33
welllone: Ktoś mi bliżej nakreśli kto to jest?
Oraz wyjaśni jak zawodnik grający na Ukrainie może wnieść United na wyższy poziom?
Nie oczekuję transferów tylko z topowych klubów, ale chociaż dużych. Tak aby zawodnika nie zjadła presja, nie gnębiła paroletnia aklimatyzacja oraz, żeby pieniądze do głowy nie uderzyły.
Pewnie da się wyrwać nieoszlifowany talent w krajach i ligach 3 świata jednak nam aktualnie taki ktoś potrzebny nie jest. My potrzebujemy 3 piłkarzy którzy z marszu staną się zawodnikami pierwszej 11 podnosząc nasz poziom. Talentów jak MC, Pogba, Martial, Rash, Fosu i jeszcze kilku to jak widać mamy od groma. Tacy piłkarze nam ligi oraz LM nie wygrają. Nie te czasy, a i w przeszłości wygranie dzieciakami wyszło tylko kilka razy niewielkiej ilości klubów.
» 29 maja 2018, 15:43 #32
vanantygaal: Ta kwota to chyba żart...nie mam nic przeciwko transferowi ale dajemy się dymać każdemu.
» 29 maja 2018, 15:36 #31
PVN5150: Jeżeli wszystkie transfery dobrze się ułożą, to w przyszłym sezonie będzie to wyglądało tak:

4-3-3
De Gea
Valencia-Jones-Bailly-Sandro
M.Savic-Matic-Pogba
Bale/Willian-Lukaku-Sanchez

ławka:
Nowy bramkarz( Romero odejdzie), Martial, Rashford, Herrera, Young, Lindelof, Lingard

Wg mnie dokupić jeszcze jednego dobrego śo i można walczyć o mistrza i LM.
» 29 maja 2018, 15:19 #30
wedel242: Nie ma opcji żeby martial się zgodził na bycie rezerwowym ;)
» 29 maja 2018, 16:58 #29
mariumax: Mnie to się nawet podoba. Brawo Ty!
» 29 maja 2018, 21:14 #28
CostaRedDevil: Co wy tak porownujecie Freda z Fabinho...
Przeciez to zupelnie inni gracze.
Juz rok temu byly zachwyty nad Bakayoko...z Fabinho bedzie tak samo...a od zadan defensywnych mamy zreszta Matica!!
» 29 maja 2018, 15:18 #27
DevoMartinez: Fajnie, oby przed mistrzostwami sie udalo dopiąć.
» 29 maja 2018, 14:46 #26
dawid262262: Dobry ruch by byl i chcialbym widziec ustawienie manchesteru 4 4 2 teoretycznie 4 4 1 1 z falszywa i szpicem Young Smalling Bailly Valencia-Rashford Pogba Fred Lingard-Sanchez-Lukaku co myslicie
» 29 maja 2018, 14:38 #25
BartkoGGMU: Idealny na walke o środek tabeli. Z takimi bokami obrony, środkiem i Lingrdem nie ma szans na nic
» 29 maja 2018, 15:02 #24
CantonaGola: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 15:07

Z takim trenerem to nie ma szans na nic.A twój skład woła o pomste do nieba.Ciężko byłoby się dostać do LM
» 29 maja 2018, 15:06 #23
Wirus: Ukraińska liga, to wiadomo nie czołówka, ale Szachtar regularnie gra w LM i nie jest tam chłopcem do bicia. W ostatniej LM wyszedł z bardzo trudnej grupy. Od lat kupują Brazylijczyków i sprzedają ich do większych klubów. Mają tam nosa do nich. Wg mnie jak transfer dojdzie to skutku, to będziemy z niego zadowoleni. Niski to prawda, ale ruchliwy, dobry technicznie z bardzo dobrze ułożoną lewą nogą. Cena wiadomo duża, ale rynek już dawno zwariował, więc nie ma co nawet na to patrzeć.
» 29 maja 2018, 13:40 #22
siwy32: Większość po nim tak jeździ, mówi jaki to on słaby i że Guardiola go nie chciał. Ich strata i nie wiem czy większość z was wgl widziała jak gra bo wydaje się mega pomocnikiem. Jeśli chodzi o ceny to rzeczywiście Liverpool umie robić interesy ale to nie oznacza że Fabinho będzie dużo lepszy od Freda w PL. Przypomnę na koniec że Szachtar słynie z tego że sprzedają niezłych Brazylijczyków to dużo większych klubów i tam się oni sprawdzają.
Miłego dnia życzę.
» 29 maja 2018, 13:39 #21
jari13: Byćmoże cena jest przesadzona, ale taki piłkarz jest nam potrzebny (do rotacji z Herrerą) jeżeli mamy zacząć grać płynnie i ofensywnie. On potrafi wyłuskać piłkę i uruchomić skrzydłowego prostopadłym podaniem. Umie też podać dokładnie na ścianę do napastnika. Jedynie problemem może być aklimatyzacja i styl (a raczej jego brak) Mourinho. Fred jest pomocnikiem do kombinacyjnej gry po ziemi jak Iniesta lub Modrić, a nie wygrywania siłowych pojedynków jak Milinković-Savić. Sens tego transferu jest tylko przy graniu 433 z nim obok Pogby. Gdybym miał decydować czy kupić Freda za 50 mln czy Milinkovicia-Savicia za powiedzmy 80 mln, to chyba bym kupił Serba, bo mielibyśmy naprawdę silny środek pola i dodatkowo ogromne zagrożenie przy stałych fragmentach, kosztem dynamiki i mobilności.
» 29 maja 2018, 13:05 #20
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2018 13:31

Myśle, że przy ustawieniu 4-3-3 jakim zapewne będziemy grać zakup Freda wprowadzi trochę życia w nasze szeregi, często graliśmy za wolno, przewidywalne zagrania itp. jakoś nie wyobrażam sobie grania co mecz Savić - Matić - Pogba, w tym sezonie było mało kreatywności z naszej strony, Lukaku często sam sobie coś wypracowywał albo asystował komuś, według mnie potrzebujemy właśnie takiego jednego zawodnika z szybką nogą w drugiej linii który stworzy sytuacje dla ofensywnych zawodników, Brazylijczyk może nam sporo dać, ja jednak cały czas czekam na zakup prawo skrzydłowego i mam nadzieje, że się doczekam w tym okienku.
» 29 maja 2018, 13:26 #19
jari13: Zgadzam się z tym, co mówisz, ale żeby wkomponować Freda musiałaby się zmienić cała nasza taktyka, a Milinković-Savić lepiej pasuje do bezpośredniego stylu gry, którym gramy. Prawoskrzydłowy to rzeczywiście konieczność, chociaż ja uważam, że powinien tam grać Martial lub Rashford, bo inaczej zmarnują się. Po rozegraniu 15 meczów na stałej pozycji przez 90 minut Martial spokojnie przyzwyczaiłby się do prawej strony.
» 29 maja 2018, 14:10 #18
bananek16: jari13

Zgadzam się. Bardzo chciałbym abyśmy grali Rashford Lukaku Martial albo Martial Lukaku Rashford.
» 29 maja 2018, 16:05 #17
CantonaGola: Nawet Guardiola co ma kasy jal lodu nie byl na tyle głupi,żeby płacić za tego gości taki szmal. Facet nawet nie potrafi błysnąć w lidze Ukraińskiej,gdzie nawet Mechitarian uchodził za gwiazde.Tymczasem LFC za pare milionów mniej kupuje Fabinho.Ciekawe kiedy ten klub zbankrutuje,skoro nawet ukraińcy potrafią go "wydymać"
» 29 maja 2018, 12:57 #16
duncaneedwards: Miejmy nadzieję że to plotki
» 29 maja 2018, 13:01 #15
CantonaGola: Niestety ale Di Marzio już to potwierdził,czyli załatwione.Cała nadzieje w oblanych testach medycznych.
» 29 maja 2018, 13:03 #14
gaucho2015: Tak?? To czemu daje 75 baniek za Mahreza?
» 29 maja 2018, 13:28 #13
Kamcio01: Nie ma jak to oceniać chodź nawet jeszcze meczu u nas nie rozegrał
» 29 maja 2018, 13:37 #12
duncaneedwards: Kupujemy jakiegoś pajaca co dryfuje od 5 lat na. Ukrainie. W korkach nie ma 170 i płacimy za niego 53mln funtów. Genialnie
» 29 maja 2018, 12:49 #11
brazylianwisnia: Takie ceny panie. Pogba czy Sergej warci ponad 100 mln więc taki tylko dobry Fred wart 50. Chociaż chciałbym żeby transfer nie wypalił.
» 29 maja 2018, 12:53 #10
trikos: Ryzykuję Bana ? A COmiTAM !

Totalni hipokryci !! Raz gadacie, że pieniądze nie grają a z drugiej, że potrzeba gwiazd. Raz, że gwiazdy tylko sprawdzone i niema co przepłacać ale Sanchez lipa nawet przed transferem. Nie chcemy dać za Sergieja 85mln bo zbyt dużo ale jak kupowaliśmy Martiala a raczej "TEN DZBAN LVG" za "TAKIE PINIENDZE" to był grzech a dziś jednak nie, dziś jednak "MURARZ PSUJE JUNAJTED" bo chce sprzedać Tonego a może nie chce ? A może chce dokupić tu kozackich graczy. A może ten Fred który jedzie na mistrzostwa z Brazylią to taki Peszko, który jedzie "ZA ZASŁUGI"

W tym Shaktarze grał Fernandinho z City, Willian z Chelsea, Douglas Costa FCB / Juventus, Henrikh Mkhitaryan też tam grał...

Tak więc największe "PAJACE" to są z was ;)
Sorry za składnie ale nie to akurat tu najistotniejsze.
» 29 maja 2018, 13:38 #9
JebikMUTD95: trikos
Zgadzam tutaj się z Tobą w 100%
Czytam te komentarze użytkowników, ale chyba niektórzy "znawcy" nawet nie oglądali żadnego meczu Freda, ale krytykują możliwy transfer Freda bo przecież liga "UKRAIŃSKA" jest "słaba" w dodatki kwota transferu 53mln funtów...

Wiele osób również krytykuje transfer Sancheza, który nazywają już totalnym "niewypałem" bo przecież sam nie wygrywa nam meczy. Nawet chyba Mourinho jak i cały zarząd United nie oczekiwał od Sancheza, że od razu po przyjściu do United w połowie sezonu, którego pierwsza część spędził prawie całą na ławie Arsenalu będzie jednym z najważniejszych naszych graczy, który będzie w stanie sam rozstrzygnąć losy meczu. Tak naprawdę dopiero przyszły zweryfikuje Sancheza.
Pozdrawiam :)
» 29 maja 2018, 14:22 #8
Zbakaneoko: Kante tez nie jest jakis wielki chlop i tez nie przyszedl do Londynu z wielkiego klubu. Szachtar ma duzo wieksze doswiadczenie na arenie miedzynarodowej. Do tego nie gral jakos super wiele lat, a wybil sie jednym sezonem no moze dwoma, a teraz robi roznice w grze zespolu, wiec zobaczysz, ze jeszcze wpomnisz moje slowa. "Bedzie Pan zadowolony"
» 29 maja 2018, 19:45 #7
primasort: Live płaci za Fabinho 39 milionów,a my za Freda z jakiejś ogórkowej ligi ukraińskiej 53,i ciekawi mnie czemu Pep tak szybko z niego zrezygnował,będzie jak z Sanchezem
» 29 maja 2018, 12:20 #6
CantonaGola: Mam nadzieje,że obleje testy medyczne.Może w przyszłym roku kupimy kogoś z ekstraklasy jak już wykupujemy kogoś z tych stron? Wieteska,Kurzawa,Żurkowski.Oni przynamnniej grają w kraju,gdzie nie trzea się przejmowac latającymi rakietami nad stadionem.
» 29 maja 2018, 12:19 #5
Amycus: Co to ekstraklasa?
» 29 maja 2018, 12:56 #4
lukiton0589: Dramat kolejny szrot
» 29 maja 2018, 12:10 #3
Foster: ty jesteś szrot zobaczysz co potrafi i co doda do United w środku pola - jeszcze będziesz w ciężkim szoku
» 29 maja 2018, 12:20 #2
dlabigt23: Juz ktory news z tym porozumieniem ? :D jeszcze jutro bedzie ze nie moga sie porozumiec i tak w kółko ...
» 29 maja 2018, 12:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.