Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sanchez będzie kosztował United 180 milionów funtów

» 18 stycznia 2018, 05:04 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Alexis Sanchez będzie kosztował Manchester United około 180 milionów funtów. Chilijczyk ma podpisać z Czerwonymi Diabłami 4,5-letnią umowę – informuje dziennik The Telegraph.
Sanchez będzie kosztował United 180 milionów funtów
» Alexis Sanchez ma podpisać z Manchesterem United 4,5-letnią umowę
Transfer Sancheza zależy teraz od Henricha Mychitariana, który ma powędrować w drugą stronę i zasilić skład Arsenalu.

Sanchez na Old Trafford będzie zarabiał „na rękę” 14 milionów funtów rocznie. Zarobki razem z podatkami wyniosą nieco poniżej 27 milionów funtów na rok. Do tego należy doliczyć kwotę odstępnego w wysokości 30 milionów funtów, bonus rzędu 20 milionów funtów i prowizję dla agenta, która przekroczy 10 milionów funtów.

Manchester United na przestrzeni 4,5 lat poniesie więc koszty rzędu 180 milionów funtów. To właśnie z tego powodu od negocjacji z Sanchezem odstąpił Manchester City. The Citizens uznali, że sprowadzenie Chilijczyka do niebieskiej części Manchesteru będzie zbyt kosztowne.


TAGI


« Poprzedni news
Zlatan Ibrahimović znów wybiegnie na boisko
Następny news »
Wenger: Wymiana Sancheza na Mychitariana prawdopodobna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (125)


Klimaa: Niestety ale najlepsi kosztują. Nie ma co liczyć pieniędzy - od tego są księgowi.
» 19 stycznia 2018, 00:10 #123
hubi21: To by wypadało by przez te 4 lata strzelił 180 bramek to by wyszło po milionie za gola ;)
» 18 stycznia 2018, 21:00 #122
gaucho2015: Gdyby Sanchez poszedł do Chelsea lub City to byłyby hejty na Eda, Mourinho i płacz, że City się oddala bo pozyskała piłkarza world-class. Ogarnijcie się. Pozyskujemy topowego piłkarza!
» 18 stycznia 2018, 18:15 #121
champione2013: Konkurs na frajera roku zamkniety w styczniu
» 18 stycznia 2018, 15:04 #120
mateusz194: hahahahah interes życia za 180 mln to byśmy Neymara z PSG kupili teraz czekać na oficjalke ile będzie united kosztował sanchez
» 18 stycznia 2018, 15:07 #119
trikos: Wasze miejsce ex aequo, także luźno ;)
» 18 stycznia 2018, 15:19 #118
Daro1336: Tu 180 mln to już kwota zamknięta wliczając pensję itd. Część kwoty rozkłada sięna 4,5 roku.

Kupując Neymara ta kwota oscylowałaby w granicach 400 mln.. bo z 250 mln to sama kwota za zawodnika.. może wtedy wszyscy byliby zadowoleni ?
Naprawdę te artykuły robią wodę z mózgu :) Niech podadzą ile wynosiła kwota samego zakupu, to wtedy wszyscy zobaczą, że to dobry interes, nawet jak za niego dopłacą 30 mln :)
» 18 stycznia 2018, 15:19 #117
karreem: 180 mln funtów to koszt całej operacji w tym 4,5 letniego kontraktu Sancheza.
Neymar za 180mln?, nawet jeśli można by było go za tyle kupić to zapewne chciałby zarabiać u nas więcej niż w PSG gdzie kasuje prawie 40 mln euro na sezon, tak więc 180 mln odstępnego plus kontrakt o długości takiej jak Sancheza na 4,5 r. za powiedzmy 45 mln euro rocznie da sumę 202,5 mln, czyli odstępne 180 mln plus kontrakt na 4,5 roku 202,5 mln da nam ok. 382,5 mln, tyle w temacie.
» 18 stycznia 2018, 15:22 #116
Daro1336: Ale przecież "Eksperci" wiedzą lepiej czy to dobry zakup czy nie :)

Ile by za niego nie dali, strzeli kilka bramek, da kilka zwycięstw i pozamyka usta wszystkim :) Nagle okaże się Cudownym transferem w ich oczach :)
» 18 stycznia 2018, 15:26 #115
Daro1336: Dot. Neymara:
"Cała kwota umowy wyniesie nawet 500 milionów euro, na które składa się pensja zawodnika, bonusy i klauzula odstępnego wynosząca 222 miliony euro."

No ale przecież za 180 mln to my byśmy Neymara kupili :D
» 18 stycznia 2018, 15:33 #114
Xeravin: Pierwsza koszulka z Alexisem nr 7 wydrukowana w sklepie Adidasa :) Sprawdzcie mirror.co.uk :)
» 18 stycznia 2018, 14:26 #113
Daro1336: twitter.com/jamowalt/status/953964936715259904

Już to zamieściłem wcześniej :)
» 18 stycznia 2018, 14:34 #112
Widmo: Wiecie, ze mozna zamówić taka koszulke z własnym nadrukiem, tym bardziej ze zdjęcie zrobione w normalnym sklepie adidas a raczej nie wypuścili by ich do sprzedaży bez oficjalki ;)
» 18 stycznia 2018, 14:44 #111
BartkoGGMU: Tymczasem Mkhitaryan odbył trening z United dnia dzisiejszego...
» 18 stycznia 2018, 14:10 #110
trikos: Sanchez z Arsenalem też słuchaj ;)

Odjebali, pożegnali się, popakowali się i heja. Jeden walczyć o top 6, drugi o LM ^^
» 18 stycznia 2018, 14:12 #109
Widmo: Musza trenować ;) Na treningu moga na nich chuchac dmuchać i nikłe szanse ze coś im sie stanie, na meczu z rywalem ryzyko jest większe dlatego Sanchesz i Miki(choc ten drugi również z innych powodów) nie wystąpili w ostatnich meczach
» 18 stycznia 2018, 14:21 #108
karreem: Forbes w rankingu za 2017 r. wyliczył wartość najlepszych, piłkarskich klubów świata i opublikował ranking uwzględniający 2017 rok zajęliśmy w nim 1 miejsce. Wartość klubu wg. Forbesa to 3.689 mld dolarów, a przychód za miniony sezon to 765 mln dolarów. A trzeba dodać że w poprzednim sezonie nie graliśmy w LM. W tym sezonie już wróciliśmy do LM, wyszliśmy z grupy i mamy szansę awansować dalej bo trafiliśmy na Sevillę, a więc przychody na pewno znacząco wzrosną. Poza tym po 22 kolejkach jesteśmy na 2 miejscu w lidze, czyli też dużo lepszym niż w poprzednim sezonie,i jest spora szansa że na koniec sezonu też będziemy w czołówce tabeli, i z dużą dozą prawdopodobieństwa zajmiemy miejsce dające prawo gry w kolejnej edycji LM. To dowodzi jak bogatym klubem jesteśmy, i transfer Sancheza mimo dużego ogólnego kosztu jest absolutnie w naszym zasięgu, zwłaszcza że kluby będące niżej w rankingu wydają dużo więcej.
» 18 stycznia 2018, 13:58 #107
Daro1336: twitter.com/jamowalt/status/953964936715259904
Dzisiaj oficjalka, nie ma innej opcji :)
» 18 stycznia 2018, 13:46 #106
iMarMU: Tez widziałem te koszulkę. Jest MU z Alexis na plecach. W orginalnym sklepie.
» 18 stycznia 2018, 13:59 #105
Widmo: Wenger stwierdził, że jeśli do transferu nie dojdzie(nadal zakłada taka możliwość) to Sanchez zagra w sobotnim meczu...(czyli znów mamy 48h na finalizacje xd)
I płaca dla Mikiego wcale nie byłaby problemem(choć to można zrozumieć, iż chodzi o dole agenta-intepretacja własna, bo mogą byc inne powody).
» 18 stycznia 2018, 13:36 #104
mycka86: Wenger to pewnie jeszcze ma nadzieje, że Alexis zostanie u nich i podpisze nowy kontrakt.
» 18 stycznia 2018, 13:53 #103
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 13:57

Nie no wypowiedział sie, ze lubi styl gry Mychitariana i ze Arsenal nie mógł rywalizować z ofertami od United i Citi
» 18 stycznia 2018, 13:56 #102
HHeadliner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 13:28

[link usunięty]

Finally...
» 18 stycznia 2018, 13:27 #101
chali2na: I to jest świetna wiadomość !! Teraz jeszcze dojdzie Sanchez i może Moura. W lecie jakiś zmiennik dla Antosia na Po i napastnik bo zlatko chyba emerytura i sięgamy po najwyższe cele. Aha, przydałby się jeszcze jakiś ogarnięty playmaker :p to chyba tyle, ide śnić dalej...
» 18 stycznia 2018, 13:04 #100
simix: Szczerze mówiąc, to mam wrażenia, że te wszystkie wyliczenia robią przeciwnicy United, żeby za wszelką cenę udowodnić, że to słaby transfer.

A prawda jest taka, że w lato sam transfer zawodnika na poziomie Alexisa Sancheza to +120mlnÂŁ, nie licząc kontraktu, bonusów, agentów itd.

Poza tym to nie jest tak, że te pieniądze nigdy się nie zwrócą. Z samych koszulek i innego marketingu uzbiera się niezła suma. Z resztą nie jest powiedziane, że Sanchez będzie u nas grał przez całe 4,5 roku, zawsze można go potem sprzedać.

Za takie pieniądze mamy gracza światowego formatu, ogranego w Anglii, gotowego do gry od zaraz. Dodatkowo osłabiamy Arsenal i nie pozwalamy się wzmocnić City.

Dla mnie strzał w dziesiątkę.
» 18 stycznia 2018, 13:00 #99
pawbuk6: Z koszulek i marketingu fortuny nie dostaniesz. United sprzedaje rocznie ok 3 mln koszulek na całym świecie. Cięzko powiedzieć ile ma klub z każdej sprzedanej koszulki, bo przecież Adidas płaci już kasę United każdego roku. Nawet niech będzie to kilka funtów - no to ze sprzedaży koszulek zwróci ci się kilka - kilkanaście procent kwoty zakupu pilkarza, będąc optymista.
» 18 stycznia 2018, 13:11 #98
simix: Tak, ale gdyby koszulki by się nie sprzedawały, to Adidas nie podpisywałby z nami rekordowego kontraktu. Wiadomo, że tych pieniędzy raczej nie dostaniesz od zaraz do ręki. Im więcej będzie sprzedawało się koszulek, tym lepszą można wynegocjować następną umowę z adiddasem, nike czy kim tam jeszcze.
» 18 stycznia 2018, 13:15 #97
DiablesRouges: Pamiętam takie wyliczenia sprzed bodajże 2 lat, z których wynikało, że Manchester United zarobił na koszulkach w ciągu 10 lat kwotę ponad 700mln funtów . Na tamtą chwilę była to łączna wartość takiego małego klubu.... chyba zwanego Liverpool :d
» 18 stycznia 2018, 13:53 #96
cieslak123: Malcom to ma gorsze statystyki niż Depa (gole i asysty) w Ligue 1, wiec nie jest to żaden as.
» 18 stycznia 2018, 12:57 #95
iMarMU: SKY SPORT UK

SANCHEZ DEAL ‘VERY CLOSE’

Alexis Sanchez’s proposed move to Manchester United is very close, with an agreement expected soon, according to Sky in Italy.

Our colleagues in Italy are also reporting that agent Mino Raiola is in London to talk to Arsenal about Henrikh Mkhitaryan’s move in the opposite direction.

Sanchez is expected to earn ÂŁ100m gross salary over a four-and-a-half-year contract at Old Trafford.
» 18 stycznia 2018, 12:55 #94
Batigol222: Sanchez przyda się zespołowi, ale raczej jako ŚN. Zakładam się o każdą kasę, że z nim na tej pozycji gra kombinacyjna MU od razu zaczęłaby wyglądać zupełnie inaczej. Lukaku to pod tym względem beka, po każdym przyjęciu piłka odskakuje mu od nogi na 1,5 metra. Jeżeli United przejdzie Sevillę i trafi w LM na zespół z jakąś porządną obroną, to w sumie nie widzę nawet innej możliwości, niż Sanchez na ŚN, bo taki Hummels z Boatengiem albo Thiago Silva z Marquinhosem zneutralizują Rasiaku bez żadnych problemów.
» 18 stycznia 2018, 12:41 #93
Sideswipe: tak tak, Lukaku to poziom Benteke, wiemy. Morata lepszy, Kante najlepszy, i w ogóle fanpejdż ci sie pomylił. Polecam chelsealive.pl.
» 18 stycznia 2018, 13:07 #92
Batigol222: Sideswipe

Synu, sympatyzuję z United od drugiej połowy lat dziewięćdziesiątych, więc fanpejżdż raczej mi się nie pomylił. Pamiętam czasy, gdy w ataku MU grali tacy piłkarze, jak Dwight Yorke i Andy Cole, potem Ruud van Nistelrooy, Rooney, Van Persie... Lukaku ma się do tych zawodników mniej więcej tak, jak Lingard do Giggsa albo Martial do Cantony. Możecie się tutaj entuzjazmować, że strzelił bramkę jakiemuś Stoke, ale gdy przyjdą ważniejsze mecze, to prawda o wartości Lukaku szybko wyjdzie na jaw, a prawda jest taka, że to nie jest napastnik, z którym ten zespół może wrócić tam, gdzie jest jego miejsce, czyli do europejskiej czołówki.
» 18 stycznia 2018, 13:25 #91
EmilCioran: Sanchez na papierze zapewne będzie grał na prawej stronie ale w rzeczywistości będzie duża wymienność pozycji. W czasie meczu zobaczymy go i na lewym skrzydle i w środku pola a i na ŚN też. Z Sanchezem możliwości jest mnóstwo. Martial - Lukaku - Sanchez a za nimi jeszcze Pogba. Trzeba to tylko umiejętnie poukładać. Ale to już sprawa Mourinho i sztabu.
» 18 stycznia 2018, 13:29 #90
Kalina: Batigol222
Co nas obchodzi od kiedy sympatyzujesz z United (no wlasnie sympatyzujesz, slowo klucz)? Liczy sie podejscie jakie prezentujesz a to jest bardzo slabe. Co do Lukaku to jeszcze sie zdziwisz
» 18 stycznia 2018, 13:57 #89
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 14:13

Batigol222 zgoda że nie ma co porównywać Lukaku do wymienionych przez Ciebie napastników. A pamiętam wszystkich których wymieniłeś bo z tego co piszesz to kibicujemy United mniej więcej tak samo długo. Ale nie zgodzę się że z takim napastnikiem nie wrócimy na szczyt. A dlaczego? Bo poziom na tej pozycji na świecie jest kiepski w porównaniu z tym co było za czasów świetności Rooneya, RvP, RvN czy jeszcze wcześniej. To nie tylko w United tak jest tylko wszędzie. Bo kto jest dzisiaj topowym ŚN? Lewy, Kane, może Suarez się jeszcze obudzi. Można jeszcze na siłę wstawić Icardiego, Cavaniego. Ogólnie bida. Nie ma z czego wybierać. Na dzień dzisiejszy i obecne czasy taki Lukaku to naprawdę dobry napastnik. Cieszymy się że go mamy. Ze Ś N w dzisiejszej piłce i latach przeszłych jest tak jak w boksie w wadze ciężkiej. Kiedyś był Tyson, Holyfield, Lewis, Bowe itd. a teraz jest jak jest.
» 18 stycznia 2018, 14:07 #88
tomekwietniu: batigol
Ale gadasz głupoty... aż po oczach bije. Też kibicuje United od końcówki lat '90 i nie muszę się z tym obnosić żeby inni myśleli jakie to mam doświadczenie i co ja już nie widziałem. Z resztą ogromna liczba kibiców tej strony, to kibice z lat 90....
Fakt Lukaku nie ma takiego wykończenia jak np van Nisterlooy. Ale wiesz na jakim etapie był Ruud, Robin w wieku Lukaku? Pierwszy był jeszcze w PSV, a drugi strzelał po 10 bramek w sezonie dla Arsenalu. Ruud w pierwszym sezonie dla United zdobył w PL 23 bramki i miał 1 asystę. Romelu ma 11 bramek i 15 kolejek do końca, do tego już ma 4 asysty.
Idźmy dalej Yorke, w wieku Romelu grał jeszcze w Aston Villi i strzelał w sezonie po 17 bramek. Cole strzelał po 12 bramek w lidze, też wieku Lukaku. Od Yorka już w ogóle strzelił więcej bramek niż ten przez całą karierę, a Cola może wyprzedzić w przyszłym sezonie.
W kwestii Lukaku zanosi się na to, że 3 sezon z rzędu wpakuje 20 bramek w PL, żaden z wyżej wymienionych zawodników nie miał takich statystyk. Dla kolejnego porównania Robin miał takich sezonów przez cały okres gry w Anglii dwa.
Rooney to nasz najlepszy strzelec, ale jeżeli weźmiemy pod uwagę jego osiągnięcia jako napastnika to też miał tylko dwa sezony z przekroczoną 20 w PL. Ale to akurat jest ciężkie do porównania, bo on nie był typowym napastnikiem, zawsze grał trochę schowany... i tak wykręcił niesamowite liczby.
Co do jakości Romelu w takich meczach, to ten z Realem zmarnował setkę, ale taki walczak jak Ramos to nie miał do niego podejścia i odbijał się jak od ściany. A nasz Belg ciągle się rozwija, tacy zawodnicy jak van Persi, Ruud, Ronney, Cole, Yorke byli świetni zrobili dużo dla United i z Romelu będzie podobnie.
Nie pisz więcej o tym, że Lukaku się ma do nich ni jak bo to stek bzdur, a porównaniem Lingarda do Giggsa to zrobiłeś z siebie lub swojej wiedzy pośmiewisko...
» 18 stycznia 2018, 14:14 #87
Sideswipe: hahahah sympatyk się znalazł :D triggered, o to chodziło, gościu słaby jesteś i tyle.
» 18 stycznia 2018, 14:44 #86
WiemWszystko: Batigol - wyjdź. Proszę.

Yorke, Cole i RvN jako świadectwo świetności napastników w United. Dobre. Wszyscy trzej nie mieli żadnej techniki, zwykli napastnicy. Napastnicy typu Lewy i Kane, czyli biegnij i dołóż nogę/głowę. My mamy najlepszego napastnika na świecie obecnie, gościa który w trudnej sytuacji potrafi strzelić bramkę, utrzymuje się przy piłce, potrafi dograć genialne piłki. Kompletny grajek. Kane może mu buty czyścić, jeżeli Lukaku będzie miał tyle sytuacji co Harry, to będziemy miał tyle samo bramek, póki co Lukaku ma mało sytuacji, ale przyjście Sancheza powinno to zmienić.
» 18 stycznia 2018, 14:45 #85
tomekwietniu: WiemWszystko
Kolego też trochę odleciałeś z tym Kanem, że Romelu może mu czyścić buty. Okey Romelu jest dla mnie super i musi poprawić tylko skuteczność pod bramką i będzie kompletny. I tak się już poprawił. Ale w kwestii Kane to ten napastnik jest już kompletny, a pokazał to chociażby zeszły rok.
» 18 stycznia 2018, 14:51 #84
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 15:12

Nie odleciałem, Kane nie jest wielkim napastnikiem. Strzela dużo goli, ale w dzisiejszym futbolu nie na tym polega rola napastnika, o dziwo. Dużo lepszymi napastnikami są Benzema, Suarez i Cavani. Oczywiście Benzema gra w tym sezonie słabo, ale w poprzednich był niezastąpiony, a jego rola w zespole było bardzo niedoceniana. Lukaku przerasta Kane'a w niemal każdym aspekcie gry, jest od niego szybszy, silniejszy, większy, lepszy technicznie, bardziej kreatywny, więcej pracuje dla drużyny, wykończenie akcji ma dużo lepsze, bo strzela z trudniejszych pozycji niż Kane. Kane jest oczywiście bardzo dobrym napastnikiem, ale na taki Tottenham, gdzie grają pod niego, w zespołach lepszych taki zawodnik się nie odnajdzie, bo tam bramki rozłożą się na kilku zawodników i wtedy przestanie świecić liczbami, a ludzie zauważą że jego ograniczone umiejętności, powodują że zespół gra słabej niż może.
» 18 stycznia 2018, 15:11 #83
tomekwietniu: Jak przeczytałem, że Kane nie jest wielkim napastnikiem to zastawiałem się czy czytać dalej, czytałem dalej... natknąłem się, że Benzema jest wielkim napastnikiem i jeszcze bardzie zwątpiłem czy czytać dalej... Ale dotrwałem do końca... ufff
Co do Suareza czy Cavaniego to zgadzam się są to super napastnicy.
Benzemy to zawodnik który ma trochę zmysłu do gry kombinacyjnej i technikę, ale wykończenie ma beznadziejne, szybkości to u niego nie widać, ani siły też, gry głową co za tym idzie też nie ma. Tak jak napisałem jedzie tylko na tym, że ma technikę i trochę zmysłu do gry kombinacyjnej. Zidanowi to pasuje, dodatkowo raz w roku zrobi coś ekstra i na tym jedzie dalej. Różnicę to by zobaczyli gołym okiem jakby sprowadzili właśnie Lewego albo Kane'a
No i właśnie gwóźdź programu Harry Kane. Nie wiem co musisz mieć w głowie twierdząc, że gość który strzela w rok blisko 60 bramek jest nie jest wielkim napastnikiem... Hary też potrafi z róznych pozycji strzelić, też potrafi zagrać kombinacyjną piłkę, też potrafi wygrać pojedynek główkowy i strzelić z tego bramę, a do tego nie wiem jak wpadłeś na to, że Romelu ma lepsze wykończenie. Harry tutaj go ewidentnie deklasuje... Co by nie mówić bardzo cenię naszego napastnika, uważam, że to człowiek na właściwym miejscu i pewne aspekty gry ma lepsze od Kane'a al też jest troszkę innym typem napastnika, ale już nie jedną patelnie w tym sezonie mógł strzelić...
Śmieszy mnie twierdzenie, że jakby Harry poszedł gdzie indziej to by na niego nie grali. Zdobywa seriami gole i jakby poszedł do lepszego klubu to by też grali na niego, mógłby mieć nawet więcej bramek, jakby grał w takiej lidze jak wspomniany Cavani czy Suarez to śmiem twierdzić że miałby ich jeszcze więcej.
Ale jeżeli dla Ciebie napastnik który strzelił 95 bramek i dołożył do tego kilkanaście asyst w 3,5 sezonu w PL to Twój nick nie ma niczego wspólnego z prawdą :)
» 18 stycznia 2018, 15:56 #82
Batigol222: WiemWszystko

Widziałeś chociaż jeden mecz z udziałem, któregoś z wymienionych przeze mnie napastników? Yorke, a zwłaszcza Nistelrooy Van Persie "nie mieli techniki"? To kto jeszcze "nie mial techniki"? Dennis Bergkamp? Ta twoja śmieszna pisanina to rzucanie jakimiś szczeniackimi odzywkami w rodzaju "wyjdź", "nie znasz się", "nie odzywaj się" plus jakieś pseudomerytoryczne argumenty. Jeżeli Twoim zdaniem Lukaku to zawodnik dobrze wyszkolony technicznie, to srsly, nie mam pytań: to najwidoczniej trochę tak, jak gadać z głuchym o muzyce.
» 18 stycznia 2018, 17:45 #81
Batigol222: @Kalina

Tak, bo ty nie jesteś "sympatykiem", tylko prawdziwym kibicem United, prosto z robotniczych dzielnich Manchesteru, lol. Nie używam słowa "kibic" ponieważ wydaje mi się ono śmieszne w kontekście kogoś, kto mecze drużyny, której "kibicuje" ogląda w TV i mieszka w kraju oddalonym o jakieś 2000 kilometrów od stadionu, na którym gra "jego" klub.
» 18 stycznia 2018, 17:48 #80
Batigol222: @Kalina

Tak, bo ty nie jesteś "sympatykiem", tylko prawdziwym kibicem United, prosto z robotniczych dzielnich Manchesteru, lol. Nie używam słowa "kibic" ponieważ wydaje mi się ono śmieszne w kontekście kogoś, kto mecze drużyny, której "kibicuje" ogląda w TV i mieszka w kraju oddalonym o jakieś 2000 kilometrów od stadionu, na którym gra "jego" klub.
» 18 stycznia 2018, 17:48 #79
Batigol222: tomekwietniu

A w którym miejscu ja powiedziałem, że Lukaku nie strzeli 20 bramek w Premier Leuague. Strzeli, ale w ważnych meczach będzie statystą, co zresztą było już widać w pierwszej części sezonu, w spotkaniach z City albo Chelsea. Jeśli chcesz adekwatnego porównania, to porównaj ilość bramek strzelanych przez Yorke'a, Van Persiego czy Nistelrooya co roku w fazie pucharowej LM do tego, co w tym i/lub przyszłym sezonie strzeli Lukaku.
» 18 stycznia 2018, 17:53 #78
Batigol222: @EmilCioran

Fakt, na pozycji ŚN od jakiegoś czasu jest posucha, może z wyłączeniem Suareza z poprzednich sezonów, Aguero i momentami Falcao(chociaż Falcao był naprawdę wielki w Atletico). W porównaniu do dawnych snajperów, takich jak Batistuta, Shearer, Ronaldo, Szewczenko obecni prezentują się znacznie gorzej. Lukaku kosztowal jednak 90 baniek a to jest mniej więcej ten poziom, co taki Zaza w Valencii(chociaż Zaza potrafi przynajmniej ładnie przyłożyć z dystansu). Jeżeli porównasz środkowego napastnika United z graczami na tej samej pozycji w największych europejskich klubach(Aguero, Cavani, Suarez, Lewandowski czy nawet Higuain) to widać, że w ogóle nie za bardzo jest co porównywać. W związku z tym mam nadzieję, że Mourinho będzie wystawiał Sancheza na ŚN, z Pogbą z tyłu i Matą na prawym skrzydle to mogłoby wyglądać naprawdę dobrze. Natomiast co do tego, że "taki jest teraz rynek" to Arsenal przecież za chwilę sprowadzi Aubameyanga: nie wierzę więc, że on nie byl do kupienia latem(chociaż jakąś komplikacją mogły być relacje pomiędzy Borussią a MU). Mourinho po prostu postawił na bezpieczny wariant, tj. napastnika, który wbije te 20 bramek ogórkom w ciągu sezonu. Problem w tym, że od momentu przyjścia Guardioli, Conte i pewnie też Kloppa poziom PL znacznie się podniósł i obijanie przeciętniaków już nie wystarczy do zdobycia mistrzostwa.
» 18 stycznia 2018, 18:02 #77
tomekwietniu: Śmieszne jest to co piszesz... Niech se strzeli 20 goli w lidze, nie strzela przeciwko mocnym... to się nie liczy. Nie mam pytań... wygrywając z ogórkami przede wszystkim zdobywa się mistrzostwo. To było raz, a dwa popatrz jaką taktykę Mou dał na zespoły z czołówki...
Za to adekwatne są dla Ciebie liczby z fazy pucharowej LM. Żeby tam grać to najpierw trzeba ogrywać ogórki sezon wcześniej, a później przejść fazę grupową dla Twojej wiadomości.
Ale proszę bardzo biorąc pod uwagę całe ich kariery i rozgrywki w których była jeszcze druga grupa:
Yorke, Cole po 4 gole
van Persie 5 goli
Ruud 17 goli
Rooney 14 goli
Dobre liczby ma tak naprawdę Roo który był u nas od 18 roku życia i Ruud który był kilerem pola karnego. Myślę, że Lukaku spokojnie przegoni pierwszą trojkę i będzie równał do Rooneya :) Ale życzę mu tego żeby przegonił nawet RvN, bo ma takie możliwości. Zupełnie inną kwestią jest to, że nie jesteś pierwszą osobą która zarzuca piłkarzom tego klubu że nie strzelają z najlepszymi. Mówiono tak np o Ronaldo, aż w końcu zaczął strzelać z TOPem i tak też będzie z Belgiem
» 18 stycznia 2018, 18:27 #76
tomekwietniu: Jak piszą gazety o transferach:
Ross Barkley 15 mln funtów
Theo Walcott 20 mln funtów
Cenk Tousan 19,5 mln funtów
Philippe Coutinho 142 mln funtów
Virgil van Dijk 70 mln funtów
Jak piszą gazety o transferach United:
Pogba 90 mln funtów + prowizja za asysty + prowizja za bramki + za tytuły + za piłkarza roku + za Mino Raiole + za psa + za rachunek telefoniczny + plus podatek
Alexis Sanchez 30 mln funtów + Miki + prowizja za Mino Raiole + za gole i asysty + za koteczka + za rachunki za dom i pokojówkę + plus podatek no i oczywiście za bilet na trasie Londyn Manchester bo przecież za darmo nie do jedzie...
Śmieszne są te pismaki...
» 18 stycznia 2018, 12:34 #75
Tom535: O lol. Czemu tylko my placimy takie dodatki? :(
» 18 stycznia 2018, 12:39 #74
Batigol222: Problemem w tym wypadku jest raczej ten 4,5 roczny kontrakt dla zawodnika, który już ma 29 lat. Sanchez to nie Messi: jeżeli straci dynamikę, a tak przeważnie się dzieje u piłkarzy po 30 roku życia, to nie będzie już tak samo klasowym zawodnikiem, jak obecnie, ergo kwota wydaje się bardzo wysoka, ale chyba i tak warto(na pewno lepszy Sanchez, niż ten Malcolm, którego tutejsze gimby widziały pewnie tylko na Youtube: w rzeczywistości to zawodnik, który na 1 świetny mecz notuje dwa przeciętne).
» 18 stycznia 2018, 12:46 #73
DevoMartinez: To raczej kontrakt 3,5+1 co w Utd jest standardem.
» 18 stycznia 2018, 13:01 #72
Batigol222: To i tak trochę dużo, jak na prawie 30 letniego piłkarza, który bazuje przede wszystkim na dynamice, ale na pewno przynajmniej dwa dobre sezony powinien zagrać, więc biorąc pod uwagę, że to piłkarz o klasę lepszy do Lukaku czy Martiala, po prostu głupio byłoby go nie sprowadzić.
» 18 stycznia 2018, 13:27 #71
tomekwietniu: Śmieszy mnie po prostu to, że jak United robi transfer z TOPu to wszystko wyliczą. Może nie podałem samych topowych zawodników, ale przy transferze Cou i van Dijka nie mówiono tak o kontraktach, dodatkach, czy agentach.
Weźcie pod uwagę ile należałoby dać Arsenalowi gdyby Alexis miał jeszcze np 3 letni kontrakt. Na pewno ze 100 mln funtów. Dostałby pewnie zarobki na poziomie Pogby. I kwota byłaby jeszcze większa. Biorąc pod uwagę jaki to zawodnik i kwotę transferu, plus Miki, plus trochę większa tygodniówka przy zwykłym transferze(z długim kontraktem zawodnika w poprzednim klubie) to i tak tańsze rozwiązanie.
» 18 stycznia 2018, 13:42 #70
Tom535: Poza tym za takiego Malcolma czy Griezmana musielibysmy zaplacic te 130 mln funtow plus drugie tyle za wartosc kontraktu. Wiec co wyjdzie taniej? Boze po co tak ludziom mieszac w glowach tak glupimi newsami i zamydlac oczy.
» 18 stycznia 2018, 12:33 #69
whyalwaysme01: Malcoma :-)
» 18 stycznia 2018, 12:43 #68
Tom535: Powiedzcie mi co za kretyn to liczyl? 14 mln x 4,5 roku wychodzi 63 mln pensji. 63 mln pensji + 30 mln odstepnego daje razem 93 mln. 93 mln + 20 mln bonusy + prowizja dla agenta 10-20 mln daje razem 123-133 mln. Kto to k.... liczyl. Studiow nie skonczylem, ale w szkole nauczylem sie poprawnie liczyc.
» 18 stycznia 2018, 12:31 #67
DevoMartinez: Bo podobno 14 mln to on ma miec na reke, wiec klub bedzie placil faktycznie wiecej. Ogolnie nieistotne, stac nas zeby placic klasowym zawodnikom nawet wiecej.
» 18 stycznia 2018, 12:34 #66
Tom535: To jezeli jego pensja netto wyniesie 63 mln funtow to brutto zaplaci dodatkowe 60mln czyli razem wyjdzie pensja brutto 28 mln rocznie. Wierzysz w takie bzdury? Podatek od dochodu wynosi w Anglii 100 % zarobku? Niemozliwe.
» 18 stycznia 2018, 12:36 #65
marcinwwl: Aż się zalogowałem żeby Ci to napisać. Może i liczyć się nauczyłeś ale czytać ze zrozumieniem na pewno nie... :) ;)
» 18 stycznia 2018, 12:38 #64
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 12:42

A zdziwisz sie, bo bardzo dobrze zrozumialem tego newsa. Pismaki specjalnie wyliczaja rzeczy, ktore sa oczywiste przy kazdym transferze, a ponadto same zawyzaja cene, po to tylko aby przedstawic moj klub w swietle frajera-.
» 18 stycznia 2018, 12:41 #63
Zer0: Chyba jednak tego nie zrobiłeś... Podatek w Anglii dla zarobków powyżej 150k funtów wynosi 45%, co oznacza, że Sanchez będzie 'kosztował' klub 27 mln rocznie z czego 'tylko' 14 mln [55% kwoty] trafi na jego konto, a reszta zasili angielskiego fiskusa. Teraz przelicz jeszcze raz i okazuje się, że faktycznie koszt pobytu Sancheza przez cały czas obowiązywania kontraktu może wynieść te 180 mln. Dziennikarze piszą o tym, bo ludzie ekscytują się wysokimi kwotami transferów, a samo 30 mln odstępnego nie jest zbyt spektakularne.
» 18 stycznia 2018, 13:32 #62
gaucho2015: Malcom? Kluivert? Mamy już dużo młodych Pereira, drugi Pereira, Lingard, Tuanzebe, McTominay, Martial, Rashford. Nie potrzeba młodych. Stęskniliście się już za 6 miejscem w tabeli?? Nam potrzeba takich ludzi jak Sanchez, Ozil by coś osiągnać, by wskoczyć na wyższą półke i kropka. Amen.
» 18 stycznia 2018, 12:24 #61
Tom535: O Özil tez by sie przydal.
» 18 stycznia 2018, 12:34 #60
JebikMUTD95: Najpierw każdy chce żeby United postarali się o piłkarzy klasy światowej jak David czy Pogba, a Sanchez do takich należy i każdy o tym wie. W dodatku jego przyjście oznacza, że zacznie u nas funkcjonować prawe skrzydło, które od dawna nie funkcjonuje jak powinno z powodu braku takiego gracza jak Sanchez, który przyjdzie i je ożywi ale i dużo może dołożyć od siebie.
A teraz ktoś przejmuje się kwota, która będzie kosztować United za 4.5 gry Sancheza i lepiej byłoby postarać się o Malcolma lub Kluiverta. W United jest dużo młodych graczy, którzy zapowiadają się na klasowych graczy jak Martial czy Rashford, ale są młodzi muszą się jeszcze wiele nauczyć i potrzeba czasu żeby takie "DIAMENTY" oszlifować by nie przestał błyszczeć po kilku tygodniach gry. Wszyscy chcą znowu zobaczyć dawne United, które rywalizuje z europejskimi potegami w LM jak Real, Barcelona, Bayern i żeby United powróciło na należne im miejsce w Anglii czyli FOTEL LIDERA PL.
Niestety, ale młodzi piłkarze zapowiadający się bardzo dobrze nie będą w stanie rywalizować z najlepszymi klubami w Europie, a nawet nie dadzą nam wyrównane walki w Lidze z takim City.
» 18 stycznia 2018, 12:57 #59
dawid27154: Widzę że Lingard to taki Angielski Paweł Brożek czy Lukasz Madej wiecznie młodzi i perspektywiczni. Ludzie On ma rocznikowo 26 lat z niego taki młodzik że Shaw w jego wieku będzie miał 8 sezonów w dorosłej piłce...
» 18 stycznia 2018, 14:08 #58
miro10: Zamiast wydawać tyle kasy za Sanchesa który ma 29 lat, to powinni postarać się o 20 letniego Malcolma z Bordeaux lub 18 letniego Kluiverta z Ajaxu .
Tyle w temacie .
» 18 stycznia 2018, 11:25 #57
Blau: Malcom i Kluivert w przyszłości mogą być fajnymi grajkami, ale nam potrzeba zawodników, którzy już teraz są w ścisłym topie, a nie takich, którzy dopiero mogą w nim być.
» 18 stycznia 2018, 11:32 #56
kckMU: Ile razy widziałeś Malcolma w akcji? Osobiście oglądam piłki do znudzenia, a jego widziałem ze 3-4 razy na Eleven. Filmiki YT, hype na niego czy jesteś ukrytym fanem Bordo?

Naprawdę brakuje nam teraz młodości w składzie? Nasz world class kreujący grę ma ledwie 24 lata. O Lukaku, Martialu i pozostałych wspominać nie będę.

Sanchez to crack w PL. To jak United pracuje nad jego transferem sporo mówi.
» 18 stycznia 2018, 11:34 #55
trikos: O czym Ty mówisz chłopie...
Martial ma 23 lata, Rashford 21 a w rezerwach 18 letni Gomes coraz mocniej bije do pierwszej drużyny a Ty chceszich ściągać ? Oni muszą grać, nasi zawodnicy a Sanchez da więcej niż obydwie niewiadome i będzie grał na wybrakowanej stronie boiska. Największym argumentem jest to, że tak kapitalny zawodnik będzie grał w LM, tyle.

twitter.com/GarbaczPatryk/status/953635024993218565

Pozdrawiam myślących, elo :)
» 18 stycznia 2018, 11:36 #54
coriolieGO: Malcom...
» 18 stycznia 2018, 11:49 #53
vieeeri: I co za miesiąc Kluivert albo Malcom pociągną United do 1/4 LM? Nie sądzę, aby wzbudzali strach wśród obrońców Sevilli. Niewątpliwie mają talent, ale to melodia przyszłości. Trzeba ludzi na tu i teraz aby walczyć o puchary
» 18 stycznia 2018, 11:59 #52
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 12:24

Oni mają jakies fifowe podejście i myślą że zawodnik w wieku 20 lat rozwinie im się jak w grze komputerowej... ludzie Malcom gra juz 3 sezony w dorosłej piłce i nie pokazywał do tej pory nic specjalnego. Dopiero w tym sezonie zaczął cokolwiek pokazywać a wy już dostajecie fioła na jego punkcie... proponuje zejść na ziemie i rozejrzeć się za realnym wzmocnieniem a nie zawodnikiem który może wypali.

Justin Kluivert wygląda bardziej obiecująco i jest młodszy. Jego możnaby sprowadzić latem jednak tylko jako rezerwowego i do gry z słabszymi rywalami/ w pucharach. Wątpie by sam zawodnik sie na to zgodził dlatego na jego transfer lepiej poczekać z 2-3 sezony jak się trochę ukształtuje w Ajaxie, obawiam się tylko że tata doradzi mu przenosiny na Camp Nou...
» 18 stycznia 2018, 12:21 #51
Tom535: Ile kasy? Kolejny nienazarty zolw dziennikarskiej propagandy. Wiec sluchaj synku. Taki Malkolm bedzie kosztowac ze 150 mln na wstepie. Plus zarobki przez 5 lat okolo 50 mln, bonusy 20 i ch... co jeszcze i co wychodzi ci taniej?
» 18 stycznia 2018, 12:23 #50
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 12:30

Podobno Bordo zakrzyknęło 80 mln asrenalowi na start, ponadto gość nawet nie mówi po angielsku. Ledwo zaczął coś pokazywać w ogórkowej lidze po 3 latach, to boje się pomyśleć kiedy i czy w ogóle wskoczy na poziom PL. Ponadto już został ukarany przez klub za niesportowe zachowanie, to Brazylijczyk a oni mają nieźle nawalone w głowach.
» 18 stycznia 2018, 12:29 #49
DevoMartinez: Bordoux na 16 ostatnich kolejek wygralo 2 razy z tym diamentem pilki kopanej. A on sam tez znacznie obnizyl loty. Wejscie mial mocne ale co z tego. Przeciwnicy go nie znali jeszcze. To samo mial Martial u nas. Pierwszy sezon wejscie smoka. Potem juz duzo ciezej sie gralo.
» 18 stycznia 2018, 12:31 #48
mycka86: Już chyba było wystarczająco dużo przykładów tego, co znaczy być gwiazdą w Holandii/Francji/Portugalii i jak to wszystko weryfikuje przejście do EPL, szczególnie u młodych piłkarzy.
» 18 stycznia 2018, 13:03 #47
EmilCioran: Dokładnie, podobno 80 baniek krzykneło Bordeaux za Malcoma, a do tego młody jakaś dużą kase chciał zarabiać. Nie jest wart zachodu. A co do Justina Kluiverta to ciekawe jaka cena wchodzi w grę. Jak to nie jest jakaś kwota z kosmosu to można w lecie go kupić i jeszcze zostawić na rok w Ajaxie na wypożyczeniu.
» 18 stycznia 2018, 13:12 #46
szubik: Nie ma oficjalki, ale papcio wypowiedział się, ze transfer Sancheza do United jest bardzo prawdopodobny w ciągu 24h
» 18 stycznia 2018, 11:22 #45
Borrk: Wcale tak nie powiedział, powiedział że Sanchez może się przenieść ale robi transfery już wiele lat i wie że w ciągu minuty może dojść do tego że Sanchez zostanie , nic nie wspominał o 24 godzinach więc przestań głupoty pisać:)
» 18 stycznia 2018, 12:58 #44
szubik: BREAKING: Arsene Wenger says transfer of Alexis Sanchez to Manchester United is 'likely' to happen in the next 24 hours.

Takie coś przeczytałem na stronie FB GiveMeSport
» 18 stycznia 2018, 13:13 #43
Borrk: Postaram się zaraz znaleźć ten wywiad
» 18 stycznia 2018, 13:47 #42
szubik: W każdym razie jest coś grubo na rzeczy i temu się nie zaprzeczy :)
» 18 stycznia 2018, 14:08 #41
Borrk: Nie będzie oficjalki.. lecą sobie w uja z nami..
» 18 stycznia 2018, 10:49 #40
dev13: Pisze co uwazam ;)
» 18 stycznia 2018, 10:42 #39
yellox20: To że ktoś wypisuje takie bzdury jest dziwne.Ale to że wy to powielacie jest jeszcze dziwniejsze.
» 18 stycznia 2018, 10:21 #38
dev13: Miki w Aresnalu bedzie mial 130 tys funtow tygodniowki niezle a czy bedzie gral niewiadomo musi sie przebijac ;)
W zimowym okienky to tyle w lato nasze cele sa podobno takie: Bale,Ozil + jeszcze jeden pomocnik i obronca nastepca Valenci chociz el kapitano narazie hula jak mlodzieniaszek oby mu zdrowie sluzylo jak nadluzej.. Milego dnia :)
» 18 stycznia 2018, 10:04 #37
mycka86: Jeszcze może frytki do tego ? :)
» 18 stycznia 2018, 10:34 #36
Davide: Jak odejdą Sanchez, Ozil i Walcott, to Miki będzie tam gwiazdą.
» 18 stycznia 2018, 11:03 #35
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 09:58

Sprawa jest prosta Sanchez ZA Mikiego lub 35baniek to promocja, jedno i drugie to po prostu transfer. Same wyliczenia sa oburzające, jakoś przy Ibrze nikt tego nie wyliczal "przechodził za darmo" a jego tygodniowka opowiejaca na ponad 300tys w pierwszym sezonie była zamieciona pod dywan(choć wyższa niz Chilijczyka)
» 18 stycznia 2018, 09:57 #34
limak0007: ale tu jest 30 baniek + Miki, a nie to lub tamto
» 18 stycznia 2018, 10:04 #33
Widmo: To co jest tu nie jest, żadnym faktem zwłaszcza gdy raz piszą ze Sanchez za 35, innym razem ze za Mikiego a teraz ze za to i za to ;) dopiero przy oficjalce będzie można stwierdzić czy mamy do czynienia z promocją czy po prostu z transferem(dobrym dla MU ale nie jakos mega okazjonalnym jak trabiono na początku)
» 18 stycznia 2018, 10:08 #32
limak0007: no wlasnie ze na logike juz wiadomo. wystarczy pomyslec
» 18 stycznia 2018, 10:30 #31
Magik1990MU: Biorąc się za tego typu wyliczenia to każdy transfer topowy będzie kosztował grubo ponad 100 baniek, bo piłkarze za ryż nie grają. Od kiedy to w ogóle bierze się wynagrodzenia grajków do tego typu obliczeń? Jeśli dojdzie do wymiany to nie zapłacimy nic Arsenalowi, a dwa, że pożegnanie się z Mikim to pożegnanie się również z jego tygodniówkami. O tym kochane pismaki nie wspomniały już.
» 18 stycznia 2018, 09:53 #30
RuudVN: wynagrodzenie BRUTTO + premie dla podawaczy piłek
tytuł jak na WP czy Onecie
» 18 stycznia 2018, 09:57 #29
Fenek: Dokładnie, każdy transfer można by tak przeliczyć i okazałoby się, że byle kopacz kosztuje klub +100 mln.
» 18 stycznia 2018, 11:04 #28
mycka86: Oj chyba ktoś na siłę próbuje nam wmówić jak olbrzymim kosztem jest ten transfer.
» 18 stycznia 2018, 09:28 #27
UniteDKanzaS: Otóż to!
» 18 stycznia 2018, 09:50 #26
RuudVN: Neymar zarabia coś koło 30M netto + podatak czyli gdzieś ok. 70M rocznie x 5lat + prowizje za podpis itd.
GRUBO PONAD 600M
» 18 stycznia 2018, 09:59 #25
Alibaba: Jak będzie to transfer za 30 mln to będzie to świetny interes bo mickiego sprzedamy za 20 minimium to alex wyjdzie za 10 . Ale jezeli kupimy go za 30+micki to będzie lekkie frajerstwo ze strony eda bo znając kluby takie jak np. juve czy bayern to znając życie kupili by go taniej dl tego według mnie to jest trochę za duzo nawet jak być to miała byc messi czy ktoś inny w takiej sytuacji ze za 6 miesiecy przeszedłem by za darmo. Zaraz napiszecie en to mieć nasze pieniądze itp. Ale ja kocham UNITED i boli mnie serce ze zawodnicy nie chcąc u nas grac teraz tylko zarabiać . Patrzcie na real albowiem barce do nich zawodnicy chcą iść i wymuszają to ar swoich klubach i tak samo bym chciał żebym to wygladalo w stronę UNITED. Liczę ze z alexisem bedziemy duzo mocniejsi i dogonimy city GLORY GLORY Man UNITED!!
» 18 stycznia 2018, 12:53 #24
trikos: Dzień dobry,

Jak dla mnie to ten 4.5 letni kontrakt to pełna premedytacja czyli 3 lata gra a 1.5 roku na sprzedaż z w miarę dobrą ceną - spokojnie, nie jesteśmy przecież Arsenalem :) Załóżmy, że będzie grał mega dobrze i coś wygramy= mamy długi kontrakt, gra słabo ? Ma długi kontrakt i mamy asa w rękawie przy negocjacjach.
Odnośnie umiejętności piłkarskich szkoda klawiatury a charakterem na pewno będzie pasował - Chilijska buzująca, ambitna krew.

Świetny deal !

Pozdrawiam
» 18 stycznia 2018, 08:43 #23
EmilCioran: Dzień dobry. Również pozdrawiam.
» 18 stycznia 2018, 08:51 #22
pawbuk6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 08:33

Klub w ciągu tych najbliższych 4,5 roku zarobi pewnie łącznie (przychody) ok 2,5 mld funtów, a na zarobki Sancheza, najlepiej wynagradzanego piłkarza w zespole, wyda ok 130 mln funtów, czyli jakieś 5%. Jeśli transfer wypali, to obecność Sancheza w składzie może sprawić, że klub osiągnie lepszą pozycję w PL czy LM, a to przełoży się na wyższe przychody z nagród od UEFA, czy też praw telewizyjnych. Do tego sprzedaż gadżetów, klub na pewno dobrze wyjdzie na takim transferze.

Zamiast oszczędzać na pensji Alexisa, lepiej zastanowić się nad przyszłością takich graczy jak Blind, Darmian czy Ibra, którzy razem pewnie z 300 tys funtów na tydzień biorą. W przypadku wymiany Mikiego na Sancheza odejdzie też pensja Ormianina, czyli pewnie ze 150 tys. funtów tygodniowo, a więc prawie połowa potencjalnej pensji Chilijczyka.
» 18 stycznia 2018, 08:32 #21
hubi21: Niby masz rację, ale nie wziąłeś jednej rzeczy pod uwagę. Jak się da jednemu takie pieniądze to zaraz reszta zgłasza się po podwyżki, kwestia czasu jak Riaola będzie pukał do drzwi Utd aby załatwić podwyżki dla Pogby, Lukaku itd
» 18 stycznia 2018, 09:35 #20
Magik1990MU: nawet jeśli Alexis nie przyszedłby do United wraz z jego tygodniówką, to i tak bądź pewien, że grubas nie tyle zapuka do drzwi Woodwarda, co wejdzie z buta i powie "gdzie jest podwyżka dla Lukaku i Pogby oraz moje prowizje?" Niestety ale Raiola trzyma nas trochę w szachu, bo pośrednio dzięki niemu mamy coraz to lepszą drużynę zarówno sportowo, jak i medialnie.
» 18 stycznia 2018, 09:57 #19
TweOczyZielone: Za zawodnika podobnej klasy {topu} w szczytowej formie, trzeba liczyć 100+ mln z miejsca, a 180 mln rozłożone na 4,5 roku ( w ciągu którego może się wiele zmienić i można równie dobrze sprzedać Sancheza) to nie jest kwota, dużo moim zdaniem za tej klasy zawodnika, jak przychodził z Barcy, to chyba każdy miał wrażenie, że to odpad, za słaby na topowy klub, ale facet się wyrobił i moim zdaniem w obecnej formie i sytuacji zarówno u nas w ataku (Słabo z kreatywnością) jest to bardzo dobry deal. :)
» 18 stycznia 2018, 08:24 #18
dev13: 13 dni do konca okienka moze zdązą sie dogadać jak nie to bedzie wtopa roku :P
» 18 stycznia 2018, 08:22 #17
Dejmen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2018 08:19

Aż po bardzo długim czasie musiałem się zalogować z powodu tego durnego posta.

To jest po prostu śmieszne, za każdym razem, gdy do wyciagnięcia za grosze lub za darmo jest jakiś dobry gracz to wylicza się na podstawie jego zarobków i prowizji od kontraktu jakie to wielkie pieniądze będzie kosztował. Natomiast jak piłkarza kupuje się za normalne (grube) pieniądze to o zarobkach, prowizjach itd. nie ma słowa. Wszystko po to żeby przyćmić okazję i postawić transfer w jak najgorszym świetle- w moim mniemaniu to sprawka hejterów i przeciwników United, dlatego bardzo dziwi mnie ten śmieciowy post na naszym fanpage’u. Myślicie, ze normalnie kupując Griezmana czy inna gwiazdkę tych wyliczonych 180mln nie ma? Oczywiście, ze są , a może nawet i więcej, tylko, ze do tych 180mln dochodzi drugie tyle za sam transfer, co daje łącznie 350-400 baniek. Tylko, ze wtedy mówi się już tylko o kwocie dla klubu sprzedającego, a o reszcie już mowy nie ma. Dodatkowo od tych 180mln należy odliczyć pensje Mikiego która wynosi jakieś 60% tego co dostanie Sanchez według tych wyliczeń.

Zwykła manipulacja cyferkami, dla zbesztania naszego klubu i obrzydzenia okazyjnego transferu.
» 18 stycznia 2018, 08:17 #16
pbskarpy: To nie jest okazyjny transfer. Uswiadom to sobie.
» 18 stycznia 2018, 08:28 #15
pawbuk6: Czemu nie jest okazyjny? Dla United tak naprawdę nie ma znaczenia czy zawodnikowi zostało jeszcze 0,5 roku czy 5 lat kontraktu - zyskują znakomitego zawodnika za naprawdę stosunkowo niewielkie pieniądze. Za Mikiego pewnie by udało sie uzyskać do maks. 25 mln, a Sanchez jest wart ponad 100 mln jak na obecne warunki rynku transferowego. Owszem, to zawodnik juz 29 - letni, ale jeszcze 3 lata na bardzo wysokim poziomie może pograć. No i z marketingowego punktu widzenia jest to świetny ruch. W wakacje może uda się sprzedać kilku zawodników, którzy obecnie nie prezentują poziomu United i kupi się kolejnych dobrych graczy.
» 18 stycznia 2018, 09:32 #14
Tom535: To zwykla propaganda dla najedzonych zolwi. A konsumenci to lykna jak mlode pelikany i beda powtarzac i w to wierzyc.
» 18 stycznia 2018, 09:39 #13
adriann1986: po pierwsze kwoty wyssane z palca, po drugie Man Utd nie bedzie placilo Arsenalowi kwoty odstepnego, to jest tylko wymiana zawodnikow, kolejna rzecz, nie podpisal zadnego kontraktu, wiec nie wiem skad gazeta moze wiedziec o tym ile bedzie zarabial, takze nie ma co sobie narazie zaprzatac glowy tymi bredniami,
» 18 stycznia 2018, 07:57 #12
tracer11: no tak gazeta nie wie tego, ale ty wiesz co? aha sorry zapomniałem ze masz wujka w zarządzie.
» 18 stycznia 2018, 08:06 #11
adriann1986: @tracer11 tak sie sklada ze wiem akurat o pewnych rzeczach, to podane zrodlo o ktorym trabia juz nawet na onecie mija sie z prawdą, mieszkam niedaleko Manchesteru i zrodla bliskie Klubowi, mowia zupelnie cos innego, pismaki musza podbijac sprzedawalność stad czasem rozne plotki,
zreszta pozyjemy zobaczymy
» 18 stycznia 2018, 10:48 #10
Carlitozz: Kto normalny wchodzi na Onet ?
» 18 stycznia 2018, 11:12 #9
dev13: Kidy oficjalne potwierdzenie wie ktos cos sensownego?
» 18 stycznia 2018, 07:52 #8
Maciekk2021: Przyklejam się do twojego pytania :D
» 18 stycznia 2018, 07:54 #7
Davide: Sensowne na pewno nie jest zadawanie takich pytań.
» 18 stycznia 2018, 11:06 #6
gervasio2: Jeśli jest okazja wyjąć bardzo dobrego grajka to o co chodzi? Wiele osób się zachowuje jakby to była ich kasa,skończyły się czasy tanich zakupów (są wyjątki) teraz trzeba wyciągnąć z kieszeni skoro MU na to stać to ok oni wiedzą lepiej jak my.
» 18 stycznia 2018, 07:34 #5
emil1986x: Szczerze?? Nie ma innej opcji jak to zapłacić dla mnie to dobry deal patrząc na to że teraz byle van Dijk kosztował 75 plus kontrakt więc też pewnie z 140-150 mln nie mówiąc o tym jakbyśmy chcieli mieć u siebie np Bale czy Griezmana to byśmy musieli walnąć na luzid z 220-250 mln lekko więc nie wiem skąd to zdziwienie to mega gwiazda i trzeba za taką zapłacić jak za gwiazdę amen
» 18 stycznia 2018, 07:17 #4
Alibaba: To my dajemy za niego 30mln i mickiego ? Za drogo trochę jak patrząc na to ze kończy mu się kontrakt za 6miesiecy... liczyłem na wymianę jeden do jednego:/
» 18 stycznia 2018, 07:06 #3
kvadrat: Z tego co wiem to Mino Riaola nie jest agentem Sancheza a o prowizji dla niego jest w tym poście. Jak co to arsenal bedzie płacił Mino za Mikiego
» 18 stycznia 2018, 06:26 #2
rc7: Myślę że jednak żal Ci dupę ściska o tą kasę a nie o wygląd tego człowieka jak go nazwałeś " świniak .... " Gardzę takimi ludzmi .
» 18 stycznia 2018, 07:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.