Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mahrez do United. Hit transferowy na koniec okienka?

» 30 sierpnia 2017, 08:14 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Manchester United szykuje niespodziewaną ofertę w ostatnich godzinach letniego okienka transferowego. Czerwone Diabły chcą zakontraktować rzutem na taśmę gwiazdę Leicester City - Riyada Mahreza.
Mahrez do United. Hit transferowy na koniec okienka?
» Mahrez trafi do United?
Informacje takie podaje SFR Sport. Jose Mourinho jest zdeterminowany, aby sprowadzić klasowego skrzydłowego do klubu, który wzmocniłby siłę ataku jego zespołu. Wcześniejsze spekulacje w sprawie transferu Ivana Perisicia oraz Garetha Bale’a nie potwierdziły się.

W najbliższych godzinach dowiemy się, czy transfer ten jest faktycznie brany pod uwagę przez włodarzy Manchesteru United oraz Leicester City.


TAGI


« Poprzedni news
„Gdyby nie transferowy zakaz, Griezmann grałby w United”
Następny news »
Mata: Zlatan Ibrahimović jest legendą futbolu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


Devil78: No to oficjalnie odchodzi od Lisów. Pytanie do którego klubu :) Roma, United, Arsenal ? Barcy raczej nie brałbym pod uwagę. Myślę, że Arsenal się zabezpieczył już na stratę Sancheza.
» 31 sierpnia 2017, 09:52 #99
JasnaLiryka: Poradziłby sobie :)

Jednak osobiście wątpie jakoś w jakikolwiek transfer w ostatnich dniach okna transferowego.
» 30 sierpnia 2017, 20:10 #98
awe: Ciekawy cel, myślę że do można go wyciągnąć do 30 mln przynajmniej inne kluby za tyle potrafiły by to zrobić.
» 30 sierpnia 2017, 18:31 #97
2Fast4You: Od Romy chcieli chyba 35 baniek więc dla rywala ligowego pewnie jeszcze dodatkowe miliony
» 30 sierpnia 2017, 19:14 #96
jancziii: Czytam te komentarze i dochodzę do pewnego wniosku, polowa z was kibicujac united skupia sir na 2 lub max 10 meczach ww sezonie. Ludzie ktorzy tutsj pisza na temat potencjalnych transferow to ch chyba zyja wirtualna rzeczywistością z fify. Mahrez gdy lester zdobylo tytuł mial lepsze statystyki więc sezon niz Alexis sanchez kiedykolwiek w pl, moge sie mylic jezeli chodzi o sprawy statystyki, ale Mahrez mial sezon zycia jak niektorzy pisza co jest prawda tyle ze alexis w pl nigdy nie byl postscia ktora wiodla druzynr, ktora nie dzwignela drużyny spadkowej swoich geniuszem, owszem pilkarz dobry, ale mankamentem goscia jest jego ego i psychika. Nawet w barcelonie juz nie radziła sobie z nim szatnia. Wracajac do tematu Mahrez gra gorzej niz w sezonie mistrzowskim dlatego ze cale lester podupadlo tymi sagami transferowymi, teraz trener sir zmienił koncepcja futbolu, wystarczy spojrzrc na mecz z nami gdzie lester parkuje autobus, i jak on ma grać na maximum swoich umiejętności. W angli na ten moment nir ma lepszego prawego skrzydlowego i z taka technika genialna gra lewa noga i co njwazniejsze prawa. Ma wzzystko odpowieni balans szybkosc dośrodkowanie strzal wykonczenie drybling.



I jeszcze raz dodam ze Alexis w calej karierze nie rozegrał nawet pol takiego sezonu jak mahrez, gdzie pociagnal zespol gdzie nie tylko strzelal ale podawal i wystawial patelnie. Zagral sezon lepszy niz rok temu hazard. Alexis to nazwisko ktore chce byc w ciaglej grze i w ciągłym centrum. Na napastniku gra srednio, a jego nominalna pozycja to lewe skrzydło, a i wiemy wszyscy ze wystarczy Johny evans by wykluczyc alexisa z gry, to i alexisa nie ma. Mahrez zupelnie inny, jezeli ktos go wyłącza z gry to inteligetnie lamie krycie i daje kolegom a znaczy otwiera kopo to by rozegrac.







Ale wszyscy mowia -Alexis lepszy drozszy i nazwisko gwiazda, najlepszy kredyt tercet na swiecir. Smiechlem


Mahrez to dobry gosc warto moim zdaniem
» 30 sierpnia 2017, 18:14 #95
grafi: polać Ci dobrze gadasz :), to samo pisałem w wątku Sancheza, to jakiś znafca napisał:

"Popatrz na jego poprzedni sezon a potem narzekaj 24 gole 11 asyst w PL"


Tylko Sanchez nigdy nic w PL nie wygrał jeśli nie będziemy liczyć Pucharu Anglii :P. Natomiast Mahrez w dużo słabszym klubie wygrał Mistrzostwo.
» 30 sierpnia 2017, 18:29 #94
Fugas: Dałem rady do momentu w którym pisałeś że Mahrez miał lepsze statystyki. Widać od razu że wypowiadasz się nie mając pojecia o tym co piszesz. Sanchez to zupełnie inna liga co ten jednosezonowiec. Stawiam że Sanchez w zeszłym sezonie miał lepsze statystyki niż Mahrez od 2015 do 2017. A co do samej gry to właśnie Alexis sam wygrywa mecze.
» 30 sierpnia 2017, 18:31 #93
M4GIK1990MU: sprawdzaj swoje posty przed dodaniem, bo ciężko się to czyta. Jeśli jednak chodzi o warstwę merytoryczną, to masz rację w zupełności. Mahrez to bardzo dobry grajek, który, co ważniejsze, wie jak grać na skrzydle. Osobiście liczę na to, że United się o niego stara, bo jak Mata jest na prawej, to za wrzutki musi się brać LAV... i wszyscy widzą co z tego wynika (a w zasadzie nie wynika). Piłkarzy klasy światowej nam nie brakuje, natomiast brakuje nam skrzydłowych. Nie ma więc co wybrzydzać.
» 30 sierpnia 2017, 18:36 #92
grafi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 18:42

Fugas my nie potrzebujemy grajków, którzy sami wygrywają mecze, bo tacy już w zespole są. Potrzebujemy gościa, który będzie asystował Lukaku. Sanchez to taka panienka, strzeli focha i w całej drużynie siądzie atmosfera, gdyby miał inną naturę, to może jeszcze, ale on nie pasuje do tego zespołu. Do tego za dużo piłek traci, a my potrzebujemy zawodnika, który zagra pod zespół. Ciekawi mnie też o czym rozmawiali Pogbą z Mahrezem po meczu :)
» 30 sierpnia 2017, 18:40 #91
HarryBrown: Ze statystykami jest tak, że to tylko i aż cyfry/liczby. Istotne zaś jest to jak te statystyki przełożyły się na miejsce drużyny w lidze i sukcesy w pucharach. Ponadto statystyki mogą prowadzić na manowce bo można je nabić na futbolowych leszczach i płotkach. Z takich statystyk warto wyciągnąć jak dany gracz wypadł w meczach przeciwko najsilniejszym ekipom w lidze czy pucharach. Co do samego Mahreza to ciekawa opcja. Koleś ma dobry drybling, podanie i boiskową inteligencję. I daje dużo swojej ekipie. Jak w końcu zaczął grać na wyższym poziomie w ubiegłym sezonie to i całe Leicester ruszyło w górę tabeli.
» 30 sierpnia 2017, 18:51 #90
2Fast4You: O kurde jak ktoś twierdzi że Mahrez jest lepszy od Sancheza to niech lepiej przemyśli gdzie popełnił błąd w swym życiu, Mahrez przez WSZYSTKIE sezony w PL odkąd w niej jest ma minimalnie lepsze statystyki niż Sanchez w jeden (poprzedni sezon) liczby dla ciekawskich (występy/gole/asysty)
Mahrez(106/27/19) i zeszły sezon Alexisa (38/24/11) zaraz mi jakiś janurz napisze hehe ale liczby nie grają źmek i po drugie to się pisze janusz, nawet ortografii nie znasz hehe, otóż tak, liczby nie grają ale skoro nie potraficie nawet zauważyć że Alexis kulawy wciąga Mahreza nosem to przytaczam liczby, gwoli ścisłości, nie uważam Mahreza za słabego piłkarza, ale algierczyk jest na pewno bardziej chimeryczny i zbyt często podejmuje złe decyzje typu głupi drybling. Ogarnijcie się niektórzy bo to śmieszne trochę co wypisujecie
» 30 sierpnia 2017, 18:54 #89
Zer0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 19:28

Alexis to absolutny top i gdyby nie Messi oraz Ronaldo to prawdopodobnie on co roku byłby jednym z kandydatów do wygrania Złotej Piłki i to pomimo faktu, że gra w Arsenalu. Mahrez jest dobrym zawodnikiem, ale nie prezentuje poziomu porównywalnego z Chilijczykiem, nie wiemy czy jest w stanie odpalić po przyjściu do nas, czy nie zje go presja jak to bywało z innymi dobrymi graczami. Są piłkarze, którzy świetnie odnajdują się w ligowych średniakach, gdzie prezentują świetną grę po czym po transferze to znika i nie wracają do dyspozycji z poprzedniego sezonu. Przykładem może być chociażby Iago Aspas, który w Celcie Vigo kręcił niezłe liczby i trafił do Liverpool gdzie grał zwyczajnie kiepsko, nie pomogła mu przeprowadzka do Sevilli i dopiero powrót do klubu z Galicji sprawił, że znowu zaczął świetnie grać. Nie wiemy czy Riyad po przyjściu do nas okaże się brakującym elementem układanki, czy będzie piątym kołem u wozu. Tymczasem Sanchez grał już w topowych klubach gdzie pokazywał się z dobrej strony. Z całym szacunkiem dla umiejętności Algierczyka, ale jest on zwyczajnie słabszy niż Alexis. Czy mógłby lepiej pasować do United niż Chilijczyk? Mógłby, ale to nie znaczy, że jest piłkarsko lepszy niż zawodnik Arsenalu.
» 30 sierpnia 2017, 19:23 #88
grafi: jeden z 3 najlepszych grajków świata, a nikt go nie chce, naiwni jak dzieci :)
» 30 sierpnia 2017, 19:48 #87
2Fast4You: Z 3 najlepszych świata to nie przesadzajmy, ale sam musisz być naiwny myśląc że nikt go nie chce, mówi się że po odrzuconej ofercie 50 milionów od City ma pójść druga 70 + sterling
» 30 sierpnia 2017, 19:55 #86
grafi: Głardiola się łapie czego może, wydali w tym okienku już 250mln, a dalej ich gra wygląda słabo. Z tym trenerem i tak nic nie wygrają, ale mniejsza o to, nie o nim rozmawiamy. Zresztą nie wiemy czy to prwda
Dlaczego Sanchez się nie sprawdzi u nas?
Z kilku prostych powodów, bo nie trafi do nas :P
a tak na poważnie Sanchez w Arsenalu mógł być traktowany jak święta krowa, bo był tam liderem. Dlatego gdy tracił piłkę, jako jedyny w zespole mógł sobie po nią nie wracać. Sporo tych głupich dryblingów jak i złe decyzję, dużo więcej niż Mahrez :) (porównaj liczbę stworzonych sytuacji obu ekip), Arsenal grał ofensywnie, Lester defensywnie :). Nie pisz głupot jeśli się nie orientujesz, kto był gorszy pod tym względem :). Alexis np. machał rękami, gdy mu się nie spodobał że papcio go ściąga z boiska. Wiesz co by się wydarzyło, po jednym takim wybryku u nas. Pogba i Lukaku ustawiliby go do pionu. Po czym Sanchezik by się rozpłakał i tyle by go było u nas. My mamy zespół, nie szukajmy płaczków, którzy chcą sobie tylko dorobić na ostatnie lata kariery.
» 30 sierpnia 2017, 20:25 #85
Zer0: Gdybyś grał w drużynie, w której dwoisz się i troisz żeby cokolwiek wyszło, a oni i tak wszystko partaczą to też byś był sfrustrowany. Gdybyś był jedynym zawodnikiem w drużynie, któremu się chce grać, a Twój trener by Cię ściągał to też byłbyś wkurzony. Sanchez przechodził do Arsenalu, bo Wenger naobiecywał mu złote góry, a okazało się zupełnie inaczej. To, że nikt nie chce zakontraktować Sancheza to kwestia finansowa, a nie sportowa. Życzy sobie tygodniówkę wynoszącą 400 tys. funtów, a bodajże w tej chwili najwięcej w PL zarabia Pogba, który dostaje 290 tys. I jak nim się nie interesuje skoro były rozmowy z Bayernem i to jego pensja była powodem dla którego transfer się nie udał.
» 30 sierpnia 2017, 20:52 #84
2Fast4You: Sanchez ma ambicje grać o coś, więc narzeka bo tam nie ma grać o co za bardzo teraz odbijam Twoje "argumenty" chociaż jak dla mnie są one inwalidą, co do szans to obaj w zeszłym sezonie mają po 10 "big chances created" a teraz Twoja bzdura o jakiś odbiorach czy czymś tam Mahreza xD 53 wejścia do 36 po stronie Sancheza, 43 zablokowane strzały do 29 znowu dla reprezentanta Chile :( jedynie w przechwytach Mahrez wygrywa, 29 do 24.
Algierczyk jest leniwcem jeśli chodzi o obronę i to widać ale trzeba oglądać mecze a nie czytać innych specjalistów i później wygadywać takie bzdury
» 30 sierpnia 2017, 21:04 #83
Fugas: 2fast 100% racji. Mahrez to średniak i jednosezonowiec który już pewnego poziomu nie przeskoczy. A co do tego że nikt nie chce Alexisa to Mahrez też jakoś w Lester dalej siedzi. A nie oszukujmy się ten klub już limit trofeów na najbliższe 10 lat ma wyczerpany.
» 30 sierpnia 2017, 21:34 #82
grafi: 2Fast4You Ty wiesz co to są suche statystyki, a porównując ich ze stylami gry klubów?, widzę że nie i te Twoje liczby to inwalidy. Śmieszne masz określenia, ale po raz ostatni Ci wytłumaczę. Grające defensywnie Lester, a w nim Mahrez, nie zrobi tego samego co w ofensywnym stylu Arsenalu. Trzeba wyciągnąć % do stwarzanych sytuacji, a Ty tego nie potrafisz. Hello obudź się, bo będzie z Tobą źle!!

Wiesz co Mahrez, mógłby zrobić u nas, gdy nasz zespół dominuje cały mecz? nie będę pisał inteligentni się domyślą :)

Pozdrawiam
» 31 sierpnia 2017, 08:09 #81
grafi: Wystarczy wziąć % posiadania piłki, za cały sezon:
Leicester City 45,1 %
FC Arsenal 58,7 %

Jak ma Mahrez konkurować z Alexisem. No może mi powiesz?, a no pewnie nie wiesz. Pisanie też, że się u nas nie sprawdzi jest śmieszne, skoro gościu sprawdza się w lidze.
» 31 sierpnia 2017, 08:17 #80
DjTED: Tego magika to za kazde pieniadze brać !! Ograny w PL. Od 3 lat w równej formie. Tak płynnieprowadzacego piłę piłkarza nie było w PL od czasów Henrego
» 30 sierpnia 2017, 15:57 #79
2Fast4You: To Ty chyba premier league nie oglądasz jak twierdzisz że od 3 lat jest w równej formie
» 30 sierpnia 2017, 16:33 #78
DjTED: 2 lata temu najlepszy piłkarz PL, w zeszłym sezonie całe leicester grało słabo do czasu zmiany trenera i znowu Marhez i Vardy ciagnęli grę, w tym sezonie w meczu z Arsenalem zrobił miazgę i nawet z nami coś tam próbował ciągnąć (weź pod uwagę, że on właśnie błyszczy w meczach z topką)
» 30 sierpnia 2017, 16:47 #77
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 17:59

Kante, tyle wystarczy powiedzieć jak mowa o najlepszym piłkarzu PL 2 lata temu. To że tak go wyróżnili to dobra, pomyłka bo widać było dopiero co się stało z Lester po stracie francuza. I w zeszłym sezonie to Lester zagrało parę dobrych meczy, w reszcie byli marniakami jak nie wiem co, i Mahrez nie błyszczał więc nie można mówić o równej formie, nie uważasz ?
» 30 sierpnia 2017, 17:57 #76
jari13: Pewnie to tylko plotka, ale Mahrez w dobrej cenie byłby bardzo ciekawym wzmocnieniem. Mając Mikiego, Maticia i Pogbę obok siebie mógłby wykorzystać ich otwierające podania. Ma dobrą szybkość, zwinność, potrafi zejść na lewą nogę. Nie wiem tylko, czy dostatecznie mocno pracowałby w obronie, czego wymaga Mou.
» 30 sierpnia 2017, 14:49 #75
MarChester: Gorące dwa dni zapowiadają sie
» 30 sierpnia 2017, 14:36 #74
GraanManU: Dawać go do Nas, przy Mou może odzyskać dawną formę, zrobi różnica w niejednym meczu, a chyba mało kto wierzy w transfer alexisa.
» 30 sierpnia 2017, 14:34 #73
szabo1878: A co z tym Sneijderem? :/
» 30 sierpnia 2017, 14:19 #72
Veggie: Ponoć odpuszczamy Sneijdera. Gaitan na celowniku :D
» 30 sierpnia 2017, 15:01 #71
milagro: Panie, Sneijder, to już zdażył w Nicei wyladować hehe
» 30 sierpnia 2017, 16:33 #70
ek0n0m: Wszyscy walą tymi informacjami o transferach jak benzema w ostatnim meczu na bramkę Valencii (...) :)
Swoją drogą to uważam, że te wszystkie gazety będą teraz pisały i łączyły gro zawodników z różnymi klubami aby wzbudzić zainteresowanie innych klubów. Dla Leicester ostatnia okazja żeby trochę zarobić a dla Mahreza żeby zrobić jakiś progres sportowy. Z sezonu na sezon i z lisami i z nim będzie tylko gorzej...
» 30 sierpnia 2017, 14:09 #69
Krzysiek5555: Chyba bedzie jeszcze jeden transfer przed zamknieciem okienka🤔🤔
» 30 sierpnia 2017, 13:59 #68
N17: Czekam na newsa "Gaitan blisko United" :)
» 30 sierpnia 2017, 13:44 #67
EmilCioran: A ja czekam na news: "Żona Sneijdera widziana w Manchesterze na zakupach. Holenderski pomocnik o krok od United!"
» 30 sierpnia 2017, 14:54 #66
M4GIK1990MU: w Manchesterze na zakupach? A kto by w to uwierzył?
» 30 sierpnia 2017, 15:43 #65
cnk: magik nie wiem czy wiesz ale w manchesterze jest cos takiego jak trafford center, poogladaj sobie zdjecia to moze skumasz czemu moglaby byc na zakupach :P
» 30 sierpnia 2017, 17:13 #64
M4GIK1990MU: byłem w Manchesterze, trafford center też widziałem. Poza tym miasto jak wiele w Polsce, czyli brud, kiła i mogiła. Ot kolejne miasto robotnicze.
» 30 sierpnia 2017, 23:01 #63
jesse: Bale, Alexis teraz Mahrez... Ciekawe czy w tym okienku zdążymy jeszcze raz zaliczyć "możliwy powrót Ronaldo do United"? :)
» 30 sierpnia 2017, 13:38 #62
EmilCioran: Nie wiem jak Ty ale ja przed zamknięciem okienka mam zamiar jeszcze jakąś zaliczyć.
» 30 sierpnia 2017, 15:17 #61
jesse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 15:38

Powodzenia z zamiarami, ja zaliczę na pewno! ;)
» 30 sierpnia 2017, 15:37 #60
EmilCioran: Dziękuje i również życze powodzenia.
» 30 sierpnia 2017, 17:31 #59
patrykndm91: alexis jeden z najlepszych w lidze napad bylby wyborny rash lukaku sanchez i na wymiane martial zeby rotowac skladem a mikiego do ofensywy pomocnik na srodkowy wysuniety . sanchez strzela duzo goli i asystuje czesto
» 30 sierpnia 2017, 13:21 #58
Kilerek7: Każdy chciałby Alexisa, ale Mahrez nie byłby taki drogi, a ligę zna, przy Mourinho mógłby odzyskać dawny blask, chociaż nie jestem za tym transferem.
» 30 sierpnia 2017, 13:07 #57
adi343: to już wolałbym Alexisa
» 30 sierpnia 2017, 12:56 #56
Corey23: Brać go! Byłby przynajmniej jeden zawodnik, który umie wrzucić prosto na głowę.
» 30 sierpnia 2017, 12:34 #55
romario11: U Safa to niemal każda formacja była obsadzona przez gwiazdy :-) wschodzące lub lśniące pełnym blaskiem :-)
» 30 sierpnia 2017, 12:18 #54
M4GIK1990MU: dobry żart
» 30 sierpnia 2017, 14:10 #53
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 14:59

U SAFa to nie było gwiazd tylko zespół - idealnie dopracowana machina do wygrywania, gdzie każdy za każdego wskoczyłby w ogień.
» 30 sierpnia 2017, 14:59 #52
cyprian: Że niby u SAF'a nie było gwiazd? A Giggs, Beckham, Scholes, G. Neville to co? Przeciętniacy? Każdy klub na świecie chciał tych zawodników, każdy kibic wiedział kim oni są. A że nas nic nie kosztowali to już inna sprawa. Ale idąc takim tokiem myślenia, to z Messiego też jest żadna gwiazda, bo przecież to wychowanek Barcy i mieli go za darmo. Tak samo jak Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol, Pique (którego za psie pieniądze im oddaliśmy)... Wychodzi na to, że wielka Barcelona za czasów Guardioli grała w wiekszości przeciętniakami.

A tak poza tym to chciałbym zauważyć, że Rooney jak przychodził do nas został najdroższym nastolatkiem na świecie, Ferdinand najdroższym obrońcą, Keane i Cantona przychodzili za rekordowe wówczas kwoty (więc chyba mieli status gwiazdy). Van Persi, Berbatov, Veron też pewnie przychodzili do nas jako nikomu nieznani piłkarze ze słabych klubów co nie?

Nie twierdzę, że SAF stawiał tylko na gwiazdy. Wiadomo też, że miał dar do wyciągania 150% możliwości z teoretycznie słabszych piłkarzy. Miał nosa do talentów i potrafił wymyślić "dziwnych" i nie znanych szerszej publiczności zawodników, którzy się później okazywali świetnymi grajkami. Ale ludzie, nie wmawiajcie wszystkim wokoło i sami sobie, że United nigdy nie kupował gwiazd, a tym bardziej, że gwiazdy nigdy nie grały w zespole Fergusona, bo to jedna wielka BZDURA!
» 30 sierpnia 2017, 17:27 #51
Zer0: Każdy z tych piłkarzy, których wymieniłeś był zawodnikiem wybitnym, ale nie byli gwiazdami [może poza Cantoną, ale przy nim nawet Zlatan wygląda jak normalny śmiertelnik oraz Beckhamem, ale ten w znacznym stopniu wypromował się poza boiskiem], żaden z nich nie okazał się postacią nie do zastąpienia [może poza Scholesem]. Nikt nie zaprzeczy, że Giggs jest najlepszym lewoskrzydłowym w historii Premier League, ale też nie nazwie go gwiazdą, bo de facto nią nie był. Żaden z nich nie strzelał focha gdy nie grał [poza Rooneyem] i przedkładali dobro zespołu nad swoje własne, nie było żadnego zawodnika, który by się wywyższał ponad innych, a jeśli to robił to wylatywał z klubu szybciej niż był w stanie powiedzieć nazwę islandzkiego wulkanu 'EyjafjallajĂśkull' [znowu wyjątkiem jest Rooney, ale mam wrażenie, że SAFowi pod koniec swojej bytności w klubie nie chciało się bawić w szukanie jest następcy]. Jakkolwiek to zabrzmi, ale za Fergusona nie było gwiazd w składzie ponieważ cała drużyna była gwiazdą.
» 30 sierpnia 2017, 18:43 #50
cyprian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 23:32

Zer0 jasne, zgadzam się z Tobą. Może źle się wyraziłem. Poprzez "gwiazdy" miałem na myśli zawodników wybitnych, takich których wszyscy kibice na świecie znali i podziwiali, takich których chciały wszystkie kluby. Nie chodziło mi o poza boiskowe aspekty. Mnie denerwuje ogólnie to, że większość kibiców United uważa, że Ferguson nie potrzebował takich piłkarzy żeby osiągać sukcesy. A to jest nie prawda... I fakt że nie kupowaliśmy ich bardzo dużo, za wielkie pieniądze (ale jednak zdarzało się, że tak robiliśmy), był spowodowany tym, że już ich mieliśmy w składzie.

Ogólnie uważam, że albo większość kibiców na tej stronie jest gówniarzami którzy nie pamiętają historii klubu i tego co się działo chociażby 10 czy 15 lat temu, albo totalnymi ignorantami którym nie wmówisz, że Ferguson bił rekordy transferowe sprowadzając Verona czy Ferdinanda (że w dalszą historię się nie będę zagłębiał).
» 30 sierpnia 2017, 23:30 #49
Zer0: Ależ oczywiście, że masz rację. Fergie wielokrotnie bił transferowe rekordy na Wyspach w początkach swojego panowania na Old Trafford ściągając ówczesne gwiazdy ligi, a następnie świetnie je wkomponowywał do składu. Ferguson miał talent do znajdowania piłkarzy mniej znanych, ale ze świetnymi perspektywami, jednak nie stronił też przed rozbiciem banku jak w przykładach, które dałeś. Mam wrażenie, że dopiero pod koniec swojej kariery jego szkocka natura wzięła górę i zaczął oszczędniej gospodarować pieniędzmi [wtedy myślałem, że to wina skąpstwa Glazerów, ale biorąc pod uwagę ostatnie sezony to mam wrażenie, że to był raczej SAF]. Jednak twierdzenie, że u niego grały tylko i wyłącznie gwiazdy jest nadużyciem - po prostu Fergie potrafił sprawić, że przeciętni piłkarze stawali się solidnymi, a solidni świetnymi - w meczu z Arsenalem, który wygraliśmy 8:2 w pomocy grali Cleverley oraz Anderson i byli w stanie całkowicie zdominować Kanonierów. Gdy SAF zniknął to ta 'magia' przestała działać i to był jeden z powodów tak kiepskiego sezonu za Moyesa.
» 31 sierpnia 2017, 00:15 #48
cyprian: No jasne, że sporym nadużyciem jest stwierdzenie, że Ferguson grał tylko gwiazdami. Tylko, że ja nic takiego nie napisałem. Mi chodzi o to, że większość kibiców (przynajmniej na tej stronie) uważa, że on nigdy nie potrzebował i nie sprowadzał do United wielkich piłkarzy, co również jest dużym nadużyciem i nie ukrywam, że strasznie mnie to denerwuje. Zwłaszcza kiedy ludzie używają tych bzdurnych argumentów, kiedy pojawiają się doniesienia o zainteresowaniu MU jakimś znanym i drogim zawodnikiem.

Ja również tęsknię za taką polityką transferową, ale niestety czasy się zmieniają i obawiam się, że to już może nigdy nie wrócić. Więc zamiast marudzić i przeinaczać fakty i historię, trzeba cieszyć się tym, że United ma ambicje i możliwości do sprowadzania piłkarzy z najwyższej półki. Bo niestety, ale naszego składu w najbliższych latach (obym się mylił) nie damy rady oprzeć na wychowankach, tak jak SAF za najlepszych lat. Nie oszukujmy się, od czasów tej złotej generacji wychowanków z Giggs'em, Beckham'em i Scholes'em na czele, mieliśmy 1 który miałby szansę się do nich zbliżyć i zrobił "karierę". I jest nim Pogba, z którym akurat Ferguson się nie dogadał... Teraz jest jeszcze Rashford, ale to jeszcze za wcześnie, żeby porównywać go do tego zacnego grona. A minęło już grubo ponad 20 lat od debiutów naszych legend...
» 31 sierpnia 2017, 19:12 #47
cyprian: A co do Moyes'a to niestety, wszedł w znacznie za duże buty po Fergusonie i za bardzo uwierzył w swoje umiejętności (zwłaszcza mentorskie). Myślał, że skoro dostał mistrzowską drużynę, która od wielu, wielu lat jest najlepsza w Anglii i jedna z najlepszych w Europie, to po co coś zmieniać... I to był największy błąd. Bo gdyby wtedy dokupił 3-4 klasowych piłkarzy do walki o pierwszą 11 to kto wie czy do dziś nie siedziałby na naszej ławce trenerskiej. A później przyszedł Van Gaal, który postanowił dla odmiany pozbyć się wszystkich najważniejszych zawodników United ostatnich lat w 2 sezony. I to też wyszło i jemu i nam bokiem. Szkoda, ale wierzę, że może teraz Mourinho się uda odbudować nasz klub ;)
» 31 sierpnia 2017, 19:30 #46
LisuDevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 11:39

Lukaku/Ibra
Martial/Rashford---Miki/Mata---Mahrez/Lingard

Wygląda spoko, na obecny sezon wystarczy. Mahrez może zwiększyć siłę ataku i zrobic konkurencję co mogloby wyjść drużynie na dobre. Jeśli to prawda i Mou na prawdę by go chciał to wierzę, że wie co robi.
» 30 sierpnia 2017, 11:38 #45
ek0n0m: Nie sądzę aby do tego doszło.
» 30 sierpnia 2017, 11:36 #44
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 11:07

Mahrez na Anglie? Spoko. Ale jak w LM przyjdzie grac z najlepszymi to go nie widze.

ale ma 26 lat. pod wodza Mou moze wejsc na wyzszy level. lepszy on niz Lingard
» 30 sierpnia 2017, 11:06 #43
GingerBoy: Mahrez to bardzo dobry gracz, sęk w tym, że Leicester po zdobyciu mistrzostwa zaczęło gnić od środka, a przyczynili się do tego właśnie gracze, którzy to mistrzostwo zdobyli. Mahrez drugi sezon po zdobyciu majstra miał słaby, co nie zmienia faktu, że to bardzo dobry zawodnik. Tak jak kiedyś ktoś powiedział -nie potrzebujemy tam żadnej gwiazdy za kolejne 100 baniek a szybkiego zawodnika, który potrafi minąć i dosrodkowac. Za czasów SAFa potęga tego klubu opierała się właśnie na zawodnikach, którzy zostali kupieni ze słabszych klubów w PL,gdzie się wybili. Musimy chociaż częściowo do tego wrócić. Jestem pewny, że gdyby Fergie nadal był trenerem,to takiego Mahreza ogladalibysmy w naszej koszulce w tamtym sezonie
» 30 sierpnia 2017, 11:27 #42
mcis: "Za czasów SAFa potęga tego klubu opierała się właśnie na zawodnikach, którzy zostali kupieni ze słabszych klubów w PL,gdzie się wybili. "

Możesz rozwinąć myśl...
» 30 sierpnia 2017, 12:11 #41
GingerBoy: Van Persie z Arsenalu...żart :D
A tak na poważnie...Valencia z Wigan, który do dzisiaj gra na bardzo wysokim poziomie. Jones z Blackburn też był objawieniem. Young z Aston Villi, Carrick z Tottenhamu(wtedy średni klub),Rooney z Evertonu. Chodzi mi o to,że wtedy nasze transfery polegały na kupowaniu piłkarzy z własnego podwórka, przypominało to trochę dzisiejszą politykę transferowa Bayernu. Jeszcze parę lat temu piłkarz ze słabszego klubu PL, o którym było głośno zawsze był laczony z naszym klubem. Aktualnie nie zwracamy na takich graczy uwagi.
» 30 sierpnia 2017, 12:33 #40
BabaYaga: GingerBoy, moze kiedyś tak to było i się sprawdzało, ale czasy się zmieniają, nie powiem - Mahrez mógłby być niezłą opcją, ale odnośnie sprowadzania zawodników z krajowego podwórka to wypisz wymaluj obczaj sytuację Bayernu - Europa im odskakuje coraz bardziej, już coraz mniej osób stawia ich w gronie faworyta do wygrania ligi mistrzów
» 30 sierpnia 2017, 14:38 #39
GingerBoy: A ja uważam, że to nie kwestia transferów Bayernu,a raczej kiepskiej sytuacji z Ancelottim. Włoch się tam nie przyjął tak dobrze, jak wszyscy tego oczekiwali. W szatni jest gęsto i to widać na boisku.
I jeszcze jedno-sprowadzanie zawodników ze swojej ligi to nie znaczy sprowadzać każdego kto strzelił 5 goli czy zaliczył 5 asyst,czyli tzw sredniakow,bo to nie ma sensu. Mówię o zawodnikach, którzy na prawdę pokazali coś co wyróżnia się znacznie...np Kante.
» 30 sierpnia 2017, 15:33 #38
BabaYaga: Ok, jest troche racji w tym co mówisz, oczywiste jest też to, że poziom PL jest nieporównywalnie wyższy niż w Bundeslidze, więc jest w kim wybierać, ale tak by the way już od jakiegoś czasu w gronie znajomych mówiłem, że przed Bayernem rysuje się ciężka przyszłość ze względu na politykę transferową klubu, gdzie stara się za relatywnie małe pieniądze sprowadzać zawodników z podwórka, ale powoli zaczyna się dziać to co z Borussią - wielu tych co się rozwinęło było po prostu wychwytywanych przez zagraniczne potęgi, ale to takie moje luźne przemyślenia,jesteśmy na stronie MU więc wierzę w to, że nasz klub idzie w dobrą stronę, że to my będziemy wyciągać światowe gwiazdy a nie będziemy ich dostarczycielem ;)
» 30 sierpnia 2017, 16:06 #37
jassaj: A ja się absolutnie nie zgadzam, to właśnie Bayern jest zdrowym klubem w czasach kiedy Everton kupuje Sigurdsona za 45 mln u nich niewiele więcej wynosi rekord klubowy a drużyna jest na topie. Zawodnicy od nich uciekają, ale kto ? Odszedł Costa bo go nie chcieli, reszta to koniec kariery albo odpady. To Ancelotti zdaje się wyglądać jakby nie dawał rady+ jest kilka ogniw zapalnych jak np Robben z którym ponoć już zespół się nie dogaduje, jak wybuchowy Vidal, który też pewnie ma swoich zwolenników i przeciwników w szatni, po ostatnich wypowiedziach nawet Lewy mógł trochę podzielić szatnie. Ale Bayern to jest nadal top, nawet jak manager im nie leży, newet jak ktoś z kimś się nie dogaduje to wygrywają, nie ma co wracać i wspominać ale rok temu mieli słaby sezon zakończony "tylko" mistrzem, ale z LM to zostali trochę wykolegowani i równie dobrze mogli przejść Real a co by było dalej ? W tym sezonie też muszą się trochę dotrzeć, mają jakieś tam kontuzje, szczególnie środek obrony podatny na kontuzje ale też parę dziur po Lahmie czy Alonso które nawet dobrym zawodnikom cięzko załatać. Ja myślę, że się dotrą, a Bayern będzie siłą, pewnie Ancelotti niedługo odejdzie jak nie wygra LM ale baza jest obiecująca i też myślę, że jak będzie trzeba kupować do Bayern się nie zawacha ale narazie, mają inne opcje, nie mają konieczności wydawać po 100 mln za kota w worku
» 30 sierpnia 2017, 16:40 #36
BabaYaga: Nie no, żeby nie było to ja zdecydowanie jestem przeciwny temu co się dzieje na rynku transferowym, ceny vs jakość , ale niestety takie są realia, większe przychody oznaczają wzrost cen, a jakiś czas temu czytałem na jakiejś stronce, że Rummenige zapytany o transfer (coś koło 50 baniek, za nie byle kogo, ale nie pamiętam o kogo chodziło) odparł, że Bayern nie będzie wydawał tyle siana na transfery - no dobra, to powiedzmy sobie ilu klasowych piłkarzy można kupić za 40 milionów w tych czasach? Drugą kwestią co do samego Bayernu jest mniejsze przebicie marketingowe niż w przypadku zespołów z Anglii czy Hiszpanii - do tego dodajmy niejednokrotnie wspominane traktowanie obcokrajowców w niemieckim Bayernie, to wszystko trochę odstrasza zagraniczne gwiazdy. No sorry ale w obecnej chwili jakoś nie wyobrażam sobie by gwiazda pokroju Neymara trafiła do Bayernu. Takie jest moje zdanie.
» 30 sierpnia 2017, 17:29 #35
GingerBoy: Słuchajcie,w piłce będzie źle, dopóki będzie przyzwolenie na wydawanie szalenczych kwot nie tylko na jednego piłkarza ale i na zespół. Niestety dzisiejsze realia wgl nie zmuszają trenerów ani zarządów wielkich,bogatych klubów na jakiekolwiek glowkowanie-poprostu sypna tyle kasy ile mają. Nadal będę uważał, że pod tym względem piłka to zepsuty sport, bo to nie jest sprawiedliwa i zdrowa rywalizacja. Nie wiem, czy ktoś z was ogląda i wgl interesuje się NBA-ją tak,i wiem jak to tam wygląda. System tez idealny nie jest, ale menedżerowie klubów muszą mocno glowkowac, aby zachować ten sam skład na przyszłe sezony, aby zatrzymać topowego zawodnika trzeba się trochę gimnastykować i tam bycie kibicem klubu mniej prestiżowego ma sens,bo jako kibic możesz spodziewać się,że twój zespół będzie super grał,albo w twoim zespole zagra jakaś supergwiazda. Tak samo powinno wyglądać to w piłce...
Co do Bayernu,to ja go stawiam jeżeli chodzi o zarządzanie chyba na pierwszym miejscu wgl na świecie. Nie wiem,jak oni to robią, ale składając oferty niższe od pozostałych klubów dopinaja transfer i wyciągają bardzo fajnych zawodników. Jeżeli chodzi o ich ostatnie sukcesy na arenie międzynarodowej,a raczej ich brak, to jest to kwestia jednak trenerów głównie. Ani Ancelotti ani Guardiola nie zrobił tego, czego od niego oczekiwano-nie ,,przyjęli się". Bayern kiedy ostatnio wygrywał ligę mistrzów też miał w składzie głównie zawodników kupionych z Bundesligi ,a przejechał wtedy wszystkich jak walec(ogólnie uważam, że to był jeden z mocniejszych triumfatorów LM ostatnich 10-15 lat, niesamowita maszyna trzeba przyznać).
Co do Kloppa i Dortmundu-Klopp raczej zawsze na przeciętne składy, ściąga dużo zawodników którzy pasują jako elementy do jego systemu, ale później okazuje się, że z innym trenerem wyglądają gorzej. Liverpool też ma teraz skład przecietniakow tak na pierwszy rzut oka, ale grają całkiem nieźle. No i Dortmund został rozkupiony...przez Bayern :D
» 30 sierpnia 2017, 18:12 #34
GloryMufc: Dwa lata temu sam bym go chciał ale teraz.Teraz gra przeciętnie,bo to chyba w ogóle przeciętny piłkarz z jedym sezonem zycia.Płacenia za kogoś takiego 45mln to słaby pomysł.Lepiej przeczekać rok z Lingardem i zaoszczędzić trochę grosza na przyszłe okienko.
» 30 sierpnia 2017, 11:02 #33
M4GIK1990MU: Może Mou chce Mahreza (o ile to prawda), bo szuka jakiegoś klasycznego skrzydłowego na chwilę, tak by ten nie blokował miejsca Griezmannowi za rok? Zarówno Perisic, jak i Mahrez to solidne półśrodki, które potrafią zrobić szum na flance (w przeciwieństwie do Maty) i każdy z nich (w przeciwieństwie do Alexisa) mógłby się potem zgodzić na ławkę (tak zakładam).

Wiele znaków zapytania, lecz akurat ten transfer miałby sens.
» 30 sierpnia 2017, 10:54 #32
emil1986x: Idealny transfer
» 30 sierpnia 2017, 10:47 #31
przemolek77: Dziwię się tym obgadywaniem Lindgarda..a czy Mahrez jest lepszy? Wątpię. W dużo słabszym klubie (mistrz Anglii, paradoks) łatwiej wypłynąć, nastrzelać goli i nałapać asyst wśród innych tzw. manekinów to nie sztuka..w Man U będzie tylko przeciętniakiem, myślę że na poziomie Lindgarda, a za rok będą chcieli się go pozbyć pewnie jeszcze za pół ceny..
» 30 sierpnia 2017, 10:30 #30
RedGRBW: Ciekawe ile tych goli i asyst by Lingard nałapał w takim przeciętniaku, obstawiam, że tyle co Januzaj w Sunderlandzie.
» 30 sierpnia 2017, 10:40 #29
Devil78: Porównać Lingarda do Mahreza, to jak porównać Skodę Fabię do Skody Superb:)

Zgadzam się z RedGRBW - Lingard w Leicester miałby taki wynik, jak Januzaj w Sunderlandzie.
» 30 sierpnia 2017, 10:45 #28
dzilu96: Lingard w takim Swansea, Stoke czy WBA grałby pierwsze skrzypce
» 30 sierpnia 2017, 10:46 #27
lukiton0589: Tak grałby tak jak koledzy napisali wyżej, zrobiłby taką karierę jak Januzaj. Lingard jest jeszcze trzymany w United tylko dlatego, że trzeba wyrobić liczbę Anglików w kadrze.
» 30 sierpnia 2017, 10:48 #26
mikon70: Tak, na pewno grałby. Ten z Bayernu Szwajcar i rodriguez zjadają go na dzień dobry
» 30 sierpnia 2017, 10:48 #25
RedGRBW: Moim zdaniem wszystko zależy od ceny. Jeżeli miałby kosztować ok. 30-35 mln, to chętnie bym go u nas zobaczył, bo właściwie nie mamy nominalnego prawoskrzydłowego. Jednak patrząc na obecne ceny co z racji tego że dwa sezony wstecz miał sezon życia to Lisy zażyczą sobie z 60-70 baniek,a to już lekka przesada.
» 30 sierpnia 2017, 10:17 #24
M4GIK1990MU: w kontekście Mahreza mówiło się o kwocie 40 mln funtów
» 30 sierpnia 2017, 10:56 #23
Qwerty: Mahrez?? Przecież Henrikch gra bardzo dobrze.Wolalbym Alexisa.Zowodnik grający genialnie
» 30 sierpnia 2017, 09:44 #22
Davide: Przecież Mychitarian obecnie nie gra na skrzydle, Mata jest tam wystawiany. Zapewne większość by wolała Alexisa, co zrozumiałe, ale z braku laku dobry i Mahrez.
» 30 sierpnia 2017, 13:13 #21
padre: mata > mahrez
Zarówno sportowo jak i marketingowo
» 30 sierpnia 2017, 09:32 #20
Devil78: A ja się z tym nie zgodzę, bo dynamika, drybling, uderzenie, gra na skrzydle, dośrodkowania - to wszystko przemawia za RM.
» 30 sierpnia 2017, 09:51 #19
lukiton0589: Przy natłoku meczy Mata będzie się rotował z Mikim na ,,10". Dlatego też po przyjściu Mahreza byłby on naszym podstawowym piłkarzem na prawym skrzydle, a do rotacji na słabych rywali byłby Lingard
» 30 sierpnia 2017, 09:58 #18
dev13: Warto by Mou zaryzykowal z Mahrezem gracz dobry technicznie,inteligenty ,potrafi dograc,uderzyc Jezeli rozsadne pieniadze warto.
» 30 sierpnia 2017, 09:26 #17
lukiton0589: Każda opcja jest lepsza niż Lingard na prawym skrzydle. Jestem jak najbardziej na tak, bo to niezły gracz. Może nie wybitny, ale niezły.
» 30 sierpnia 2017, 08:50 #16
Chestnut: Mahrez jest takim zawodnikiem, który gra dobrze kiedy zespół gra dobrze. Co pokazują ostatnie dwa sezony. Nie wydaje mi się, że jest to zawodnik, który ciągnie grę.
» 30 sierpnia 2017, 08:40 #15
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 09:39

Spotkałeś kiedyś zawodnika, który gra dobrze, jak zespół gra słabo? Może być zawodnik, który się stara, albo wyglądał lepiej od reszty, ale nie ma zawodnika na świecie, który będzie grał dobrze, jeżeli reszta zespołu będzie grała słabo. Jeżeli Real gra słabo, to Ronaldo też gra zazwyczaj słabiej, Messi też gra znacznie słabiej, od kiedy Barca ma słabszy skład. Co raz częściej zdarzają mu się mecze w których jest niewidoczny.

Mahrez to typ zawodnika, który daje bardzo dużo zespołowi. Mahrez to zawodnik do gry kombinacyjnej, a z kim w tym Leicester ma grać kombinacyjnie? Z Vardym? Z Okazakim? A może z Drinkwaterem? Wyobraź sobie Mahreza, który ma obok siebie Matę, Mikiego, Pogbę, Maticia, Martiala, Rashforda i w ataku Lukaku lub Ibrę.

Dlaczego ciągle wszyscy mówią o tym, że Mou musi kupić wielką gwiazdę? Przecież my mamy teraz zespół w którym mamy jednego z najlepszych napastników na świecie, dwie, może nawet trzy wielkie wschodzące gwiazdy, Pogbę, Rashforda i Martiala. W środku pola dodatkowo mamy dwóch genialnych defensywnych pomocników, Maticia i Carricka. W obronie rośnie nam topowy środkowy obrońca Bailly, na prawej obronie gra jeden z trójki najlepszych prawych obrońców świata.

Jedyny mankament United to lewa obrona, która jest "tylko" dobra. Reszta pozycji to jeden wielki gwiazdozbiór, zawodnicy o umiejętnościach bardzo dobrych, a niektórzy możliwe że w przyszłości genialnych. Także taki Mahrez w United, to świetna opcja to poszerzenia składu, a sam Mahrez to bardzo dobry zawodnik.
» 30 sierpnia 2017, 09:38 #14
M4GIK1990MU: Dokładnie. W United gwiazd jest już mnóstwo, więc na chwilę obecną wystarczy na tę nieszczęsną prawą stronę ściągnąć zawodnika "bardzo dobrego"

Ja również w tym transferze upatrywałbym świetną opcję do poszerzenia składu, zwłaszcza, że jakby Mata był pod formą (a zdarza się mu to), wówczas kto wskakuje na jego miejsce? Miki? Ormianin niech lepiej zostaje na tej 10, bo to z korzyścią zarówno dla niego, jak i Pogby. Jest jeszcze młody wilczek, ale Dżesi nadaje się jedynie na zmiennika.

Tak więc jeśli jest możliwość sprowadzenia KLASYCZNEGO BARDZO DOBREGO SKRZYDŁOWEGO (byłby pierwszym takim piłkarzem w obecnym United hehe), to lepiej powalczyć. Trzeba skończyć z sentymentami i rzucaniem piłkarzami po nie swoich pozycjach, bo nie po to kupiliśmy Lukaku, żeby nie było nikogo, kto będzie dośrodkowywał piłkę w pole karne (Valencia niech się zajmie lepiej robieniem szumu).
» 30 sierpnia 2017, 11:05 #13
Chestnut: "Spotkałeś kiedyś zawodnika, który gra dobrze, jak zespół gra słabo? Może być zawodnik, który się stara, albo wyglądał lepiej od reszty, ale nie ma zawodnika na świecie, który będzie grał dobrze, jeżeli reszta zespołu będzie grała słabo. Jeżeli Real gra słabo, to Ronaldo też gra zazwyczaj słabiej, Messi też gra znacznie słabiej, od kiedy Barca ma słabszy skład. Co raz częściej zdarzają mu się mecze w których jest niewidoczny."

Jeżeli zespół gra słabo, marnuje setki, obrona dziurawa, ale ty tworzysz sytuacje dla zespołu. Może i nawet strzelasz bramkę. No to sorry bardzo. Ale koleś wtedy zagrał dobrze. I akurat Ronaldo potrafi grać dobrze kiedy jego drużyna gra słabo. To że gra słabiej nie znaczy że gra słabo.

Możesz zjeść niedobry obiad ale będzie Ci smakować surówka.
» 30 sierpnia 2017, 11:56 #12
WiemWszystko: No to Mahrez w meczu z nami, prawie w pojedynkę strzelił nam bramkę i dodatkowo raz Jones nas wyratował. Mało? W meczu w którym nie mieli praktycznie piłki, w meczu w którym nasza dominacja była tak duża, że ten Mahrez mógł co najwyżej pobiegać i tyle.
» 30 sierpnia 2017, 19:03 #11
Chestnut: Jeden mecz, gramy ich trochę więcej w sezonie. :)
» 30 sierpnia 2017, 21:24 #10
Devil78: Dobra opcja. W meczach, gdzie United dominuje -- miałby mega pole do popisu. A takich spotkań będzie większość.
» 30 sierpnia 2017, 08:36 #9
mervel: Dać sobie spokój z tym przeciętniakiem... Zagrał totalnego maksa w sezonie mistrzowskim i fatalny w zeszłym roku... W tym może, trochę więcej znów pokaże bo Leicester gra dobrze, ale to nie jest kaliber zawodnika by coś wnieść na skrzydle.
» 30 sierpnia 2017, 08:20 #8
Pawlo: Bez przesady z tym przeciętniakiem. To przecież najlepszy piłkarz ligi angielskiej z niedalekiego sezonu, a w tamtym, mimo, że był gorszy to nie był fatalny. Osobiście wolałbym go zamiast Bale, bo niepotrzebny nam gość za 100 baniek przesadujący przynajmniej połowę sezonu na trybunach, a i do jego formy są spore zastrzeżenia.
» 30 sierpnia 2017, 11:07 #7
m4c1eq1991: sam jesteś fatalny
» 30 sierpnia 2017, 12:03 #6
mervel: @Pawlo Oglądałeś jakieś jego mecze poza z United ? Jeździec bez głowy w ostatnim sezonie i to jest mniej więcej jego poziom...Każdemu się zdarzy wybitny sezon i tak jest w jego przypadku
@m4c1eq1991 fajny argument. Widocznie na Twoim poziomie
» 30 sierpnia 2017, 13:56 #5
Pawlo: Oglądałem, oczywiście nie wszystkie- kilka meczów. Wiadomo, że to już nie był jego wielki sezon, ale zobaczmy statystyki- 10 goli i 7 asyst na skrzydłowego to jest bardzo dobry dorobek, tym bardziej w Leicester, gdzie nie oszukujmy się- każdy z zawodników już grał gorzej, więc i jemu było trudniej.
» 30 sierpnia 2017, 14:30 #4
trikos: To nie jest profil zawodnika którego szuka Mourinho, za mało waleczny.
» 30 sierpnia 2017, 08:19 #3
adibdg: Mam nadzieję że odpuscimy sobie Mahreza który miał fenomenalny sezon mistrzowski ale ostatni to już nie za bardzo także co najwyżej to moge wróżyć mu przeprowadzkę do 4senalu tyle w temacie
» 30 sierpnia 2017, 08:18 #2
Kalina: Brac go
» 30 sierpnia 2017, 08:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.