Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Będzie druga oferta za Alvaro Moratę

» 8 czerwca 2017, 06:53 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Manchester United jest gotowy podwyższyć ofertę za Alvaro Moratę do 60 milionów funtów, po tym jak pierwsza propozycja Czerwonych Diabłów, opiewająca na około 52 mln funtów, została odrzucona przez działaczy Realu Madryt.
Będzie druga oferta za Alvaro Moratę
» Alvaro Morata może latem opuścić Real Madryt
Czy chciałbyś Alvaro Moratę w Manchesterze United?
Morata podskoczył na liście transferowych priorytetów Manchesteru United po tym, jak stało się jasne, że na Old Trafford tego lata nie trafi Antoine Griezmann z Atletico Madryt.

Według informacji The Guardian, Czerwone Diabły są spokojne o negocjacje z Realem Madryt. Florentino Perez jest skłonny sprzedać swojego napastnika, jeśli znaczna część kwoty odstępnego zostanie zapłacona już w pierwszej racie.

W rozmowach Manchesteru United z Realem Madryt na temat Moraty nie pojawia się na razie kwestia przeprowadzki Davida de Gei na Santiago Bernabeu.


TAGI


« Poprzedni news
Cole: Rashford będzie coraz lepszy!
Następny news »
Rooney nie zgodzi się na obniżkę tygodniówki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 18:19

Ja zdaję sobie sprawę że na rynku nie ma zbyt wielu dobrych opcji, ale serio? Interesujemy się jakimś rezerwowym Realu, który nawet jakoś szczególnie wybitny nie jest? Albo Włochem któremu wyszedł jeden dobry sezon w Torino? Żenada. To już szczerze mówiąc wolałbym pozostać przy opcji Rashford/Martial w ataku niż sprowadzać takie wynalazki. Wątpię czy taki Belotti czy inny Morata byliby naprawdę dobrymi wzmocnieniami dla tego klubu. Biorąc pod uwagę nasze problemy ze skutecznością jakoś nie wierze że tych 2 panów poprawiło by naszą grę w ofensywie. Myślę że United potrzeba tutaj graczy doświadczonych którzy są gwarantem 20+ bramek w sezonie. Taki Ibra, mimo że wiele sytuacji zmarnował to jednak trochę tych bramek u nas nastrzelał i takiego gracza zdecydowanie potrzebujemy. Lukaku rozgrywa kolejny świetny sezon i byłby idealnym wyborem, ale biorąc pod uwagę nasze zainteresowanie Belgiem i odejście Costy, stawiam 70% że pójdzie do Chelsea. W takim razie brałbym Lacazette'a. W Ligue 1 trochę tych bramek nastrzelał i rozgrywa kolejny dobry sezon, więc myślę że byłby idealnym wzmocnieniem dla United. No cóż, Mourinho póki co dokonał świetnych transferów, ale szczerze, nie jestem przekonany do tej dwójki.
» 8 czerwca 2017, 18:17 #57
sinedd91: ja tam nie wiem, ale nie jestem jego fanem ... odszczekam to jeśli przyjdzie i się sprawdzi, ale jak dla mnie to jest piłkarz, który jest gwarancją tego, że nie da 20 bramek w sezonie :O
» 8 czerwca 2017, 16:39 #56
MarChester: we wczorajszym wywiadzie powiedzial ze jest opcja ze w nastepnym sezonie bedzie dalej gral w jednej druzynie z jamese. ale w ostatnim zdaniu dodal ze ma nadzieje ze james jednak pozostanie na santiago. takze chodzilo raczej o RM
» 8 czerwca 2017, 16:24 #55
joker20: Jak na napastnika strzela za malo bramek w dodatku w anglii strzela sie ciezej niz w innych ligach jeszcze 60 mln lepiej dodac 20-30 mln i kupic lewego!
» 8 czerwca 2017, 15:36 #54
Michal12371: "w anglii strzela sie ciezej niz w innych ligach " xD
» 8 czerwca 2017, 15:49 #53
Mariusz199012: Dawac go :) Marzyłem o nim od dawna ,lepszy on niz lukaku ,Oby sie Udało go kupic
» 8 czerwca 2017, 13:26 #52
tomekwietniu: Ktokolwiek by to nie był czy Morata, Bellotti czy Lukaku - z każdego będę zadowolony. Każdy ma swoje plus, a to Mou wie kogo z nich najbardziej by chciał i jeżeli go chce, to go sprowadzi. Chyba że inna drużyna go wyprzedzi, ale tego też nie byłbym taki pewien.
Teraz po protu zżera mnie ciekawość kto to będzie. Nie nastrajam się któregoś z nich. Po prostu ufam trenerowi i czekam.
Kasa? Skoro tyle za niego dadzą za jakiegoś napadziora, to im się to opłaca albo po prostu mają tyle kasy, a raczej jedno i drugie.
» 8 czerwca 2017, 13:20 #51
braku: Mam podobne zdanie. Słyszałem jeszcze coś o aubomaengu czy jakoś tak
» 8 czerwca 2017, 14:18 #50
JebikMUTD95: Ostatnio też coś o Aubameyangu slyszalem, zawodnik jest warty kwoty która Borussia zaakceptuje. Około tydzień PSG złożyło ofertę 75mln euro, Borussia wyraziła zgodę transfer za taką sumę. W poniedziałek czytałem artykuł w sprawie Aubameyanga, nie wiem ile w nim prawdy ale może coś być na rzeczy, PSG planowalo na początku tygodnia potwierdzić transfer Aubameyanga oficjalnie, po uzgodnieniu indywidualnego kontraktu z zawodnikiem, który ma być właśnie powodem oficjalnego transferu. Wynagrodzenie roczne które Aubameyang chce w nowym klubie ma wynosić 10mln euro, ponadto zawodnik chce by PSG wypłaciło mu 6mln euro za swój podpisanie kontraktu, stając się oficjalnie piłkarzem PSG. Warunki które stawia Aubameyang miały nie zostać zaakceptowane przez klub z Paryża
» 8 czerwca 2017, 15:05 #49
Neymar12: Alvaro Morata: "I would be crazy to leave Real Madrid. I want to fight for my place here, I want to stay."

Czyli koniec spekulacji
» 8 czerwca 2017, 13:09 #48
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 12:28

Nie chcą Moraty bo się boją że po jakimś czasie ucieknie do Madrytu. Logika DevilPage XD Morata już tam swoje zrobił. Wygrał z tym klubem dwa razy Ligę Mistrzów i La Liga. Przyjdzie do United i będzie grał a nie oglądał się na Real.
» 8 czerwca 2017, 12:27 #47
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 12:27

Osobiście ktokolwiek z dwójki Morata - Belotti tutaj przyjdzie będę zadowolony. Pierwszy zapewne z podrażnioną ambicją, ma zadatki na kompletnego napastnika, ma już doświadczenie w rozgrywkach na najwyższym poziomie. Włoch z kolei to typowy pracuś z dobrym wykończeniem, silny i nieustępliwy, ale świetnie gra głową i tu jest problem - nasze dośrodkowania czy to z gry czy z rożnych to katastrofa.
» 8 czerwca 2017, 12:26 #46
Principeazzurro: Kupić żeby kupić. W jaką stronę to idzie. Jak już płacić to za napastnika najwyższej jakości. On jest z dwie klasy słabszy od Lewego. Jak mamy walczyć o najwyższe cele na wszystkich frontach to potrzebujemy kocura z topu. Wiem, że czasy sie zmieniły i ciężko wyciągnąć jakiegoś napadziora z topu, ale w tej sytuacji Lukaku powinien być dla nas priorytetem. Tylko, czy po drodze mu z Mou...
» 8 czerwca 2017, 11:28 #45
Chestnut: Nie kupisz nikogo z topu nie będąc samemu na topie...
» 8 czerwca 2017, 11:30 #44
Principeazzurro: Pogba i Ibra to nie były topy? Ten drugi przyszedł na zasadzie wolnego transferu. MU jest bardzo bogate i płaci bardzo dobrze. Jak już płacić ok. 80 mln € za Morate z braku opcji, to lepiej dawać szanse Rashfordowi i Martialowi i skupić się na skrzydłach a napadziora z prawdziwego zdarzenia kupić w następnym okienku
» 8 czerwca 2017, 11:37 #43
Chestnut: Ibra, kto go chciał? No właśnie. Spośród wszystkich klubów, my byliśmy najwięksi. Nie chciał go Real, Barca, Bayern, Juve. A Pogba nie wiem czym kierował się dołączając tu. Najpierw wyzywał klub, że go źle potraktowali, a nagle mówi, że wraca do domu. A mógłby w tym roku wygrać LM.
» 8 czerwca 2017, 11:43 #42
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 11:50

Ibra przyszedł tu dla Mourinho, chciał z nim jeszcze raz popracować i nie było szans żeby dołączył do innego klubu. Drugą opcją było pozostanie w Paryżu.
Pogba mógł wybrać Real, mógł wybrać Barce, mógł wybrać Chelsea a jednak czuł że to w Manchesterze jest jego dom i mimo że jego pierwsza przygoda tu nie zakończyła się po jego myśli to jednak chce tu coś jeszcze udowodnić.

PS zgadzam się w 100% z tym że powinniśmy zrobić wszystko żeby sprowadzić Lukaku. To jest dla nas najlepsza opcja. Zawodnik zdolny, bramkostrzelny, szybki, silny a przede wszystkim poukładany a dodatkowo wiąże swoją przyszłość z Premier League.
» 8 czerwca 2017, 11:48 #41
Principeazzurro: Fakty są takie, że są to topowi gracze. Nam do topu tak wiele nie brakuje. Mamy przede wszystkim problem ze skutecznością i dlatego potrzeba prawdziwego napadziora. Nie oszukujmy się, że nasza gra za Mou będzie wyglądać jak 20 lat temu, bo nie ta piłka i nie ten trener. Mou jest jednak trenerem, który nie jest nastawiony na styl, tylko na wynik i przy sprowadzeniu kilku zawodników z topu możemy dokończyć do grona, które wymieniłeś powyżej. Jest to do zrobienia i United na to stać. Zobaczymy 31.08. jak się Edek spisze ;)
» 8 czerwca 2017, 11:51 #40
JebikMUTD95: Walentos zgadzam się co do Lukaku, ale w tym momencie jeśli mamy płacić gruba kasę to zamiast Moraty lepszy będzie Belloti, może nie ma znanego nazwiska co Morata ale nie oznacza to że jest słabszy. Świetnie gra głową, bramki zdobywa lewa i prawa noga, szybki, walczy o każdą piłkę, pomaga w defensywie cały czas szuka gry jest walczakiem, takim samym jak Rooney gdy był młodszy...

Lukaku podobno dogadal się z przyszłym pracodawca, jak wiadomo interesowało się nim Chelsea. Wypowiedź Costy po wczorajszym meczu Reprezentacji
"Otrzymałem krótką wiadomość na komórkę od Conte. Napisał mi, że nie liczy na mnie w przyszłym sezonie, dlatego muszę poszukać sobie nowej drużyny"
Wiec na 80% Lukaku w przyszłym Sezonie, dalej będzie w niebieskiej koszulce :)
» 8 czerwca 2017, 12:00 #39
MatiasXD: Lukaku co grał w WBA i Evertonie to jest TOP. Normalnie spadłem z krzesła.
» 8 czerwca 2017, 12:32 #38
qbek73: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 13:00

200 mln dać i Lewandowskiego brać. Myślę, że tak to się skończy.

Słabszych od Lewego nie ma co brać. Jest Rashford, Martial i Zlatan.
» 8 czerwca 2017, 12:57 #37
Neymar12: "a dodatkowo wiąże swoją przyszłość z Premier League."

Zgaduje, że wiesz doskonale o czym on myśli. Bo to raczej niemożliwe abyś sugerowal się jedynie jego słowami
» 8 czerwca 2017, 13:10 #36
walentos: Neymar: Lukaku sam powiedział że Premier League jest idealną ligą dla niego ale Ty jak zawsze będziesz mówił że zawodnicy rzucaja słowa na wiatr i węszył spiski

Co do Belottiego to tez wydaje mi sie byc ciekawszą opcją od Moraty ale tak jak w przypadku hiszpania powtórzę: nie za takie pieniądze. Dla mnie i jeden i drugi jest wart 50-60 mln funtów.

Co do sytuacji Lukuaku to rzeczywiscie wiecej wskazuje na to ze trafi do Chelsea.

Ja jednak wciąż mam nadzieje ze ta wiadomość do Costy to była desperacka próba pokazania Lukaku ze bedzie w Chelsea numerem 1 bo w rzeczywistości dopinany jest transfer do United :) Myślicie że Conte powiedziałby to wprost Coscie w tak bezczelny sposób? Co mu szkodzi mieć 2 napastników w składzie? Może nimi rotować, może też wystawić obu w ataku.
» 8 czerwca 2017, 16:22 #35
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 18:30

@Principeazzurro

Dokładnie, 100% racji chłopie. Już wolałbym pozostać przy opcji Rashford/Martial i liczyć że odpalą niż za grube pieniądze kupować tak naprawdę kota w worku w postaci Moraty/Belottiego. Ten pierwszy nic szczególnie nie pokazał czy to w Juventusie czy to w Realu, jest tylko rezerwowym. Drugi jest talentem jednego sezonu póki co i na razie nie widzę sensu w sprowadzaniu go do United. Tym bardziej że to Włoch, a takich "utalentowanych" Włochów trochę już ostatnimi czasy było i wszyscy wiemy jak to się dla nich skończyło. Takie transfery nawet nie byłyby złe, gdybyśmy mieli już ogranego napastnika na którym możemy polegać ale w sytuacji gdy United ma poważny problem ze skutecznością i nie może sobie pozwolić na zabawę w półśrodki, tutaj potrzeba kogoś doświadczonego, kto potrafi strzelać bramki i na kim można oprzeć naszą ofensywę. Bez tego nie ma na co liczyć w lidze i LM.
» 8 czerwca 2017, 18:26 #34
Neymar12: Myślę, że czas na transfery z ekstraklasy. Lepsi gracze mogą w przyszłości chcieć transferu do Realu. Podobno Robak szuka klubu
» 8 czerwca 2017, 11:08 #33
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 10:44

Pisałem już to niedawno i powtórze: Morata przejdzie do nas.
» 8 czerwca 2017, 10:44 #32
mrk: można rzucić testowo 100 baniek na Harrego Kanea i zobaczyć co się stanie. Tottenham ma ambicje, ale ma też stadion do wybudowania
» 8 czerwca 2017, 10:18 #31
gaucho2015: Costa odchodzi z Chelsea... Chiny odpadaja, Atletico ma ban :P owszem, to cham i brutal ale Jose go zna, gole strzelać umie..
» 8 czerwca 2017, 10:02 #30
walentos: Nie ma to większego sensu, jak tylko Athleti będzie mogło rejestrować piłkarzy to tam ucieknie, nie potrzebny nam zawodnik na jeden sezon. Chociaz z drugiej strony można by go wtedy wykorzystać przy transferze Griezmanna :)
» 8 czerwca 2017, 10:36 #29
Lechovskyy: W życiu ! Nie zniósł bym widoku tego buca w barwach mojego ukochanego klubu .
» 8 czerwca 2017, 12:11 #28
Fugas: Mam nadzieje że to plotki, bo Morata jest po prostu słaby i nie wniesie jakości do ataku, takich średniaków już mamy (Martial i Rashford) nam potrzebny jest prawdziwy dzik. Poza tym co to za zmiana z Griezmana na Morate to tak jakby iść do salonu kupić Porshe ale że trzeba czekać rok to kupie passata bo go dostane praktycznie od ręki.
» 8 czerwca 2017, 09:12 #27
DevoMartinez: Jeden Morata strzelił więcej niż Rashford i Martial razem wzięci. Więc jesli Morta słaby co powiesz o nich?
» 8 czerwca 2017, 10:20 #26
Ranthor: Dodatkowo Morata grał praktycznie same końcówki meczy a mimo to potrafił coś strzelić.
» 8 czerwca 2017, 11:07 #25
bagien: W la lidze, gdzie połowa drużyna to ogóry, w galaktycznej drużynie, która zdobyła dwa razy więcej bramek od United
» 8 czerwca 2017, 11:56 #24
JebikMUTD95: Dobra strzelił więcej bramek niż Rashford i Martial, grał same końcówki meczy i strzelał, ale strzelał ogorkom, a mając obok siebie 10 zawodników Realu, którzy udowodnili ze na ten moment mają obecnie najlepsza jedenastkę świata nawet Fellaini by strzelał bramki.
Zapomnieliście dodać że jest najemnikiem Realu, który przyjdzie by grać i jakimś cudem Morata się rozwinie, i stanie się napastnikiem z TOPu wtedy Real się nim zainteresuje. Chyba żaden z was nie myśli ze Morata, gdyby Real złożył ofertę, gwarantując miejsce w podstawowej jedenastce. Smakuje się i poleci z Anglii do Hiszpanii szybciej niż Moyes. Morata niejednokrotnie powtarzał, że od dziecka marzy grać w Realu.
» 8 czerwca 2017, 12:15 #23
bedajaja: Może nie znam się, ale nie wiem co oni widzą w tym Moracie, statystyki ma dobre ale tylko temu że Zidane wystawiał go i praktycznie drugi Real na słabeuszy w lidze temu ma tyle tych bramek, zasłynął tym że wyrzucił Real z LM kilka lat temu, ale w zasadzie tylko w LM dobrze mu szło, bo jego statystyki w Serie A gdzie nie miał wielkiej konkurencji w ataku były przeciętne, cena będzie tak czy siak wysoka bo co jak co ale Real umie swoich zawodników sprzedawać, pytanie tylko czy warto, czy nie lepiej spojrzeć na Laccazette czy na ogranego w PL Lukaku
» 8 czerwca 2017, 08:58 #22
ManchesterUtd: Lukaku do Mourinho raczej nie będzie chciał przyjść.
» 8 czerwca 2017, 09:01 #21
Sideswipe: "To ja podjąłem decyzję o odejściu z Chelsea. Wiele osób uważa, że stało się tak za sprawą Jose Mourinho, ale to nie prawda. Pewnego dnia przyszedłem do jego biura i powiedziałem, że chcę odejść. On życzył mi powodzenia.
Mourinho to człowiek z wielkim charakterem. To smutne, że został zwolniony z Chelsea. Siedem miesięcy temu zdobył mistrzostwo Anglii, a jego drużyna grała we wspaniały stylu. To szaleństwo"
Czemu miałby nie przyjść?
» 8 czerwca 2017, 10:13 #20
ManchesterUtd: Bo go nie wystawiał, co doprowadziło do tego że był zmuszony odejść. Jeśli chce z nim współpracować to fajnie by było jakby przyszedł.
» 8 czerwca 2017, 12:54 #19
ManchesterUtd: Tranfsery robione na podstawie statysyk. Mało strzelonych goli to trzeba kupić 5 napastników. Prawda jest taka, że to nie napastnicy zawodzili tylko skrzydłowi. Prawego skrzydłowego nie mamy od odejścia Naniego. Januzaj ciągnął grę za Moyesa, później nie dał rady ustabilizować formy. Tak to gramy pomocnikami i napastnikami na skrzydłach.
» 8 czerwca 2017, 08:56 #18
walentos: Największy problem z Moratą jest taki że jeśli on sie u nas rozwinie i zostanie jednym z topowych napastników na świecie to Real się po niego zgłosi a on sam będzie chciał tam wrócić. Szukajmy kogoś nie związanego z hiszpanią a tym bardziej Realem.
» 8 czerwca 2017, 08:11 #17
dawidlp92: przykład Herrery pokazuje że nie każdemu śpieszno do kraju
» 8 czerwca 2017, 08:13 #16
walentos: Herrera nie raz podkreślał że marzy o Premier League przez transferem do nas. Wystarczy jednak spojrzeć De Gee, wystarczy spojrzeć na Fabregasa - ten to nawet sam dopłacał do transferu żeby pójść do Barcelony.

Morata niestety wielokrotnie mowil w mediach ze gra dla Realu jest jego marzeniem od dziecka. Myślisz że jak za pare lat Real sie po niego zgłosi i zapewni mu miejsce w podstawowym składzie to Alvaro im odmówi?
» 8 czerwca 2017, 08:17 #15
JebikMUTD95: To jest racja, od kad zaczęły się pojawiać newsy o naszym zainteresowanie Morata, że potraktuje nas jak kolejny "przystanek" po Juventusie w drodze do spełnienia marzeń, wiec dla mnie Morata nawet 40 baniek nie jest wart.
» 8 czerwca 2017, 08:26 #14
rizx: Pamiętajcie, że to już była druga wizyta Moraty w Madrycie i druga nieudana. Chyba nie będzie chciałwracać tam po raz 3 :)?
» 8 czerwca 2017, 11:54 #13
MajkelRoy: Ogladałem w tym sezonie parę meczóe Evertonu, niczym nie błysnął, jedynie co to dobrze zastawia piłke ale przy takiej posturze to nie dziwne. Poza tym strzelał tylko w 50% meczy w tym sezonie wynik ma wysoki bo przeciwko ogórom jak Wisienki albo Kotki Moyesa strzelił po 3 i 4 bramki.

Wniosek: nie jest to pewny transfer, tak samo z resztąjak Morata. Ja bym zaklepał Griezmanna i grał Rashfordem i Martialem, i jak mówia przedmówcy dokupić skrzydła
» 8 czerwca 2017, 07:59 #12
JebikMUTD95: Pisząc "zaklepac" masz na myśli sfinalizować transfer w tym okienku i Griezmanna mieć za rok?
To nie jest 5mln tylko 100mln a sezon jest długi, Griezmann będzie grał w lidze, LM czy Pucharze Hiszpanii wiec nie można wykluczyć kontuzji, może być to lekki uraz a może być to kontuzja na tyle poważna ze zawodnik nigdy nie powróci do dawnej formy...
» 8 czerwca 2017, 08:32 #11
MajkelRoy: moglibysmy mieć go od połowy sezonu, i wtedy mógłby sie przystosować do ligi bez presji, ale lepszy taki transfer niż Mbappe za 130mln(czuje ze to gość 1 sezonu, żle mu nie życze) albo jak dziś wczesnym porankiem czytałem na którymś serwisie CR7 za 180mln. Bellotti niby spoko ale Włosi w Anglii jakoś nie błyszczą, głównie trenerzy.

Druga sprawa równie dobrze mógłby przyjść do nas teraz a w Superpucharze z Realem mogli by go pokopać i też by nie grał. Kontuzja może trafić się zawsze.
» 8 czerwca 2017, 08:43 #10
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2017 07:53

i po co ten morata czy lukaku? już lepiej zostać przy rashfordzie w ataku i pozwolić grać mkhitaryan'owi za jego plecami. za taką kase już lepiej zapolowac na jakiś skrzydłowych :)

ew. w za rok postarać się o griezmanna.
» 8 czerwca 2017, 07:52 #9
Kalina: Cos w tym jest i Martial tez do napadu chyba ze sie odbuduje na skrzydle i tak jak mowisz kupic skrzydlowych. Osobiscie chcialbym zobaczyc u nas Lucasa z psg na prawej
» 8 czerwca 2017, 07:54 #8
levy181: Lucas albo Douglas Costa moim zdaniem ze wskazaniem na tego drugiego
» 8 czerwca 2017, 07:59 #7
Bobson834: Lukaku już podobno dogadany z przyszłym pracodawcą i obawiam się, że jest to Chelsea
» 8 czerwca 2017, 07:40 #6
leesiuu: Jako piłkarz mógłby dołączyć, jako człowiek - nigdy.
» 8 czerwca 2017, 07:54 #5
Bobson834: Faktycznie, nie widziałem tego wcześniej, czyli już wszystko jasne co do przyszłości Lukaku
» 8 czerwca 2017, 07:58 #4
lecho: @leesiuu no tak, bo Roy Keane to do nas przychodził z opinią anioła i w ogóle był święty na boisku i poza nim ;)
» 8 czerwca 2017, 14:31 #3
bakubaq: Morata to jedna wielka niewiadoma,lepiej postarać się o Lukaku,który ma doświadczenie w PL.
» 8 czerwca 2017, 07:03 #2
JebikMUTD95: Lukaku dogadamy z przyszłym pracodawca, Costa po meczu reprezentacji powiedział ze Conte juz na niego nie liczy i ma szukać nowego Klubu. Wiec najprawdopodniej Lukaku w Chelsea
» 8 czerwca 2017, 08:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.