Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Owen: Transfer Griezmanna zagrożeniem dla Rashforda

» 2 maja 2017, 11:39 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
Michael Owen wyraził swoje wątpliwości odnośnie ewentualnego transferu Antoine‘a Griezmanna do Manchesteru United.
Owen: Transfer Griezmanna zagrożeniem dla Rashforda
» Marcus Rashford stał się etatowym napastnikiem Manchesteru United pod nieobecność Zlatana Ibrahimovicia
Anglik zastanawia się, czy pozyskanie reprezentanta Francji nie byłoby złym sygnałem dla Marcusa Rashforda.

- Uważam, że Griezmann to wspaniały piłkarz. United muszą się jednak zastanowić, czy warto wydać 80 milionów funtów, kiedy w klubie jest Marcus Rashford? Nagle nie wysyłasz mu dobrej wiadomości wybierając kogoś zamiast niego. W tym momencie sytuacja jest idealna dla Marcusa. Przed nim w hierarchii jest Zlatan, który nie pozostanie w United na zawsze - powiedział Owen.

- Jeżeli Zlatan podpisze nowy kontrakt i wróci po kontuzji, to Marcus będzie w siódmym niebie. Będzie mógł przez kolejny rok grać jako środkowy napastnik. Zlatan będzie myślał o emeryturze, to naturalne następstwo.

- Rashford potrzebuje zaufania ze strony menadżera. Ostatnią rzeczą, jakiej potrzebuje Marcus, jest transfer napastnika, który będzie przed nim na wiele lat. Menadżerowi trudno będzie odnaleźć balans i w pełni zaufać Marcusowi - podsumował były napastnik Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Raiola: Zlatan rozpoczął rehabilitację w USA
Następny news »
Początek nowego sezonu bez Luke‘a Shawa?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (29)


Klimaa: Rok w rok ta sama kwestia a Rashford gra dużo. Mourinho wie na co stać chłopaka i jakim piłkarzem może być. Jestem spokojny o jego minuty w kolejnym sezonie nawet pomimo wzmocnień jakich dokonamy latem.
» 3 maja 2017, 13:17 #25
waletpl: Rok w rok :) w zeszłym roku zaliczył debiut w seniorach...
» 3 maja 2017, 18:51 #24
sk8bob: A ja bym ściągnął groźbami ale pod warunkiem gry na dwóch napastników inaczej rozwój Rashforda pójdzie duzo wolniej niż gdyby miał grać w każdym meczu albo w co drugim a w konsekwencji moze on opuścić klub co byłoby złe...

-- De Gea --
--Valencia--Bailly--Rojo--Darmian
--Pogba--
--Miki -- --martial--
--mata--
-- griezmann -- Rashford--
» 2 maja 2017, 18:11 #23
morrgan: Przydałoby się wstawić jeszcze dwóch ofensywnych zawodników na środek obrony, bo tak to sądzę, że ten skład mógłby być ZA MAŁO ofensywny... W sumie De Gea też jest mało ofensywnym graczem, więc wstawmy tam Rooneya, bo podobno dobrze gra na bramce. Taki żarcik z mojej strony ;)
» 2 maja 2017, 20:56 #22
sk8bob: I tak gram w fifie :) zobacz jak ofensywnie gra Real np po dzisiejszym meczu. Maja jednego casemiro ktory jest typowym defensywnym pomocnikiem bo kroos i modric raczej do takich nie nalezą i dają radę :) my tez byśmy dali
» 2 maja 2017, 23:21 #21
morrgan: I Kross i Modric są bardziej defensywni od Pogby, a to jedyny środkowy pomocnik w wybranym przez Ciebie składzie. Poza tym sam napisałeś mieli Casemiro, a Ty na defensywnym wystawiasz Pogbe, który tak naprawdę w defensywie nie potrafi grać. A w Fifie to można Messiego i Suareza na środku obrony wystawić i będą wymiatali. W prawdziwym życiu nie jest tak kolorowo...
» 2 maja 2017, 23:28 #20
sk8bob: Morrgan jakos nie wydaje mi sie zeby Pogba był bardziej ofensywny od modricia... Modric duzo wiecej robi i duzo wiecej daje w ataku niż Pogba a co do Krossa to sie zgodzę ze Niemiec bardziej skupia sie na defensywie, a patrząc na wczorajszy sklad na papierze to Real miał tylko dwóch defensywnych pomocników a jak to wyglądało w rzeczywistości wszyscy wiemy :p tam każdy bronił i każdy atakował :) dlatego uważam ze jesli Real moze grać tak ofensywnie to my takze :)
» 3 maja 2017, 07:48 #19
morrgan: Mylisz się i to bardzo. Wiadomo, że wszystko też zależy od tego jakie dany gracz ma w danym klubie zadania itd, ale to Paul jest obecnie bardziej ofensywnym graczem niż Modrić i Kross. Może jeszcze w Tottenhamie Luka był ofensywnym graczem, ale obecnie tak nie jest. Nawet upraszczając to spójrz na statystyki z tego sezonu. Real zdobywa prawie dwa razy więcej bramek od United, a mimo to Pogba ma zdobytych dwa razy więcej goli niż Luka i Toni razem wzięci. Do tego jakby nie te słupki i poprzeczki Pogby to Paul miałby tyle bramek co środkowy napastnik w nie jednym zespole. Może i Kross ma więcej asyst, ale tak naprawdę to wiele z nich było po stałych fragmentach, a nie akcjach z gry. Tak więc nie zgadzam się. Paul to ofensywny gracz. Luka i Toni do nich nie należą. Oni mają przede wszystkim bronić i uczestniczyć w budowaniu akcji. Paul jest głównie rozliczany z poczynań ofensywnych: bramek i przede wszystkim asyst.
» 3 maja 2017, 19:41 #18
Fenek: Przy takiej ilości spotkań to i Rash i nowy napadzior mieli by okazje do gry. Wiadomo, że jeden pełniłby rolę pierwszoplanową a drugi rezerwa. Ale tak szczerze, to z całym szacunkiem dla Rasha nie widzę go na chwilę obecną jako naszego głównego napastnika.
» 2 maja 2017, 18:02 #17
Kilerek7: Gdzie jest Rashford a gdzie Griezmann. Młody swoje jeszcze pogra i tak jako jeden z nielicznych nastolatków gra bardzo dużo.
» 2 maja 2017, 17:37 #16
rreddevilss: smiesza mnie takie opinie.. kiedys mielismy w ataku Solskjaera Sheringhama Cola i Yorka i nikt nie narzekal ze jest ich za duzo a jak pamietamy kazdy z nich sie przydawal P.S tak wiem ze gramy czesto na 1 napastnika
» 2 maja 2017, 17:20 #15
kattax1337: Tyle że Griezmann jak i Rashford potrafią grać na skrzydłach. Lepiej jest kogoś mieć niż nie mieć. Idealnym przykładem jest to jak Pedro i Willian walczą o skład w Chelsea i oboje strzelają asystują ch*je muje dzikie węże.
» 2 maja 2017, 14:55 #14
GingerBoy: Rashford jeszcze ni ma tego czegoś. Jako wielki klub nie możemy podchodzić do tego tak,że nie kupujemy dobrych zawodników, bo zawodnik musi się rozwijać. Moim zdaniem sprowadzenie Francuza czy każdego innego napastnika nie zaszkodzi Rasfordowi,a nawet mu pomoże,jeżeli Anglik pogodzi się z tym,że na razie jestem w cieniu kogoś tam lepszego,ale robie swoje. Z chłopaka trzeba zdjąć presję,a wtedy może coś z niego wyjdzie,bo na razie kładziemy na jego barki chęć odbudowy potęgi.
» 2 maja 2017, 14:54 #13
sisinho: Oj Owen Owen.

United osiągało sukcesy gdy w ataku był Tevez, Berbatov, Rooney, Solskjaer czy Saha a wolnym elektronem był Ronaldo. Ktoś wtedy mówił że za dużo gwiazd w ataku? O to chodziło by przeciwnik nie wiedział czego się spodziewać. Teraz każdy wie ze mamy Rashforda i nic więcej, wystarczy go dobrze pokryć i po naszej ofensywnej grze.
» 2 maja 2017, 13:56 #12
TheRipper: Głupoty. Rashford jest jeszcze za młody aby opierać na nim swój cały atak. On potrzebuje stopniowej gry i powolnego wprowadzania do pierwszego składu a nie rzucania na głęboką wodę i oczekiwania od niego cudów. Poza tym bycie drugim napastnikiem w zespole to żaden problem, myślę że przy takim Griezmannie, Rashford by się świetnie rozwinął.
» 2 maja 2017, 13:02 #11
duncaneedwards: Glupie gadanie Owena.czy jest sens kupowac napastnika majac Rashford.Na to pytanie daje odpowiedz ten sezon i statystyki indywidualne zarowno rashford martiala jak i rooneya. Potrzebujemy koniecznie bramkostrzelnego napastnika jak i skrzydlowego(griezman). ile lat jeszcze klub ma czekac az rozwinie sie rashford,shaw czy smalling?.klub traci cierpliwosc i na tych pozycjach trzeba zmian.
» 2 maja 2017, 13:00 #10
Olo: Żadne zagrożenie. 4 napastników to jest mus, szczególnie że często gramy na trójkę z przodu. Spokojnie byłoby miejsce żeby w jednym składzie wyszedł np. Martial-Rashford-Griezmann.
» 2 maja 2017, 12:54 #9
MatiasXD: Pisałem to już setki razy i powtórzę jeszcze raz:
Griezmann to nie jest środkowy napastnik. On nigdy w żadnym zespole nie grał na szpicy. Zawsze miał kogoś przed sobą. W Atletico: Torresa albo Gameiro. W reprezentacji Francji Girouda. To jest bardziej kreator gry dlatego sprawdzi się jako 10 albo cofnięty napastnik bądź skrzydłowy.
» 2 maja 2017, 12:52 #8
duncaneedwards: griezman jesli przyjdzie to napewno pojdzie na skrzydlo lub na 10. a wracajac do rashforda to czy on nadaje sie na 9?.wydaje mi sie ze na ta pozycje musimy kupic kogos naprawde bramkostrzelnego
» 2 maja 2017, 12:55 #7
jari13: Rashford niejednokrotnie pokazał, że ma instynkt strzelecki i moim zdaniem jest dobrym materiałem na klasowego snajpera, ale oczywiście potrzebny jest uzupełnienie na tej pozycji, szczególnie że Martial chyba będzie grał na stałe na lewym skrzydle albo przejdziemy na dwóch napastników.
» 2 maja 2017, 14:35 #6
MatiasXD: Martial z tym co obecnie prezentuje to w przeszłym sezonie będzie grzał ławę albo odejdzie jak przyjdzie ktoś nowy.
» 2 maja 2017, 16:22 #5
MarChester: Jeszcze jakiś czas temu ktoś tu napisał jak szeroki powinien być skład żeby rywalizowac na kilku frontach. Są nam potrzebni obaj !!
PL
LM
puchar ligi
Puchar Anglii
» 2 maja 2017, 12:01 #4
Keyen: Ta, bo 20-letni Rashford jest gwarantem 30 goli w sezonie, a brak konkurencji i ewentualnego zastępstwa w razie kontuzji tylko mu pomoże.
» 2 maja 2017, 11:48 #3
jaratkow: Prawdę powiedziawszy coraz więcej bzdur zaczyna się pojawiać w temacie United. Skoro obecność Zlatana w niczym nie zaszkodziła Rashfordowi to... Ale w ogóle o czym ta rozmowa? Tak jak poniże j stwierdził mario93 - priorytetem jest cobro całego United a nie interes jednego piłkarza i jego "kibiców"
» 2 maja 2017, 11:48 #2
mario93: Myślę, że czas skupić sie na tym co dobre dla United, a nie Marcusa.. ze Swansea średnio nam pomógł walczyć o top4.. napastnik ma ładować gole jak Lewandowski czy Suarez. Rashford ma słabe statystyki, a jego dryblingi w ciągu sezony dały nam zdecydowanie za mało.
» 2 maja 2017, 11:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.