Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Conte: United nie chcieli grać w piłkę

» 14 marca 2017, 05:36 - Autor: Rio5fan - źródło: dailymail.co.uk
Antonio Conte stanowczo skrytykował postawę Manchesteru United w poniedziałkowym ćwierćfinale Pucharu Anglii przeciwko Chelsea.
Conte: United nie chcieli grać w piłkę
» Menadżer The Blues był zniesmaczony boiskową postawą Czerwonych Diabłów
Włoski szkoleniowiec miał pretensję o zbyt duża liczbę fauli w wykonaniu Czerwonych Diabłów.

- Z mojego punktu widzenia przez 20 czy 25 minut Eden Hazard nie mógł grać. Widziałem tylko mnóstwo kopnięć. Nie sądzę, bym był szalony i widział go tylko w takich sytuacjach. Nie był w stanie grać, cały czas był kopany po nogach. Nikt nie może powiedzieć, że tak się nie działo - podkreślił Conte.

- Jaka była taktyka United? Nie wiem, ale taktyka kopania przeciwników nie istnieje. Dla mnie to nie jest futbol. Nie sądzę, by można było mieć takie nastawienie. Taka jest prawda, wszyscy to widzieli. Czasem grając przeciwko wspaniałym zawodnikom starasz się ich unieszkodliwić.

- Uważam, że sędzia powinien chronić takich piłkarzy. Arbiter zachował się dobrze. Dla mnie najważniejsze jest to, co dzieje się na boisku. Cała reszta to cyrk. Myślę, że dzisiaj dobrze kontrolowałem emocje. Nie świętowałem naszego gola. Dla mnie to normalne, że staram się zachęcić drużynę do lepszej gry - zakończył Włoch.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Jestem dumny ze swoich piłkarzy
Następny news »
PL2: Manchester United - Southampton 3:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


soldier: Ani jeden faul na Hazardzie nie był agresywny.
» 15 marca 2017, 11:46 #39
mikon70: Conte po tym meczu stracił w moich oczach
» 14 marca 2017, 20:17 #38
Domelo: Conte burak
» 14 marca 2017, 17:45 #37
Fenek: Pomijając jego wypowiedź itp. to ten koleś niemiłosiernie mnie irytuje. Za każdym razem gdy zawodnik chelsea leży to albo wymachuje przeszczepami albo drze japę i strzela głupie miny. Spoko można "żyć" meczem itp. ale nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Albo wegetujesz 90 min jak vG albo zachowujesz się jak poparzony.
» 14 marca 2017, 17:06 #36
duncaneedwards: trzeba docenic Conte bo naprawde stworzyl bardzo mocna druzyne. ktora moze byc grozna dla kazdego zespolu w eeuropie.bardzo dobry taktyk. to nasz drugi mecz z chelsea i mourinho nie ma odpowiedzi na conte. z wielkim bolem glowy ogladalo sie wczorajszy mecz diablow. caly mecz brutalnie faulowalismy i to chyba byla taktyka mourinho na ten mecz.kartka herrery raczej zasluzona nie ma co gdybac. nad niesprawiedliwoscia bo ten mecz mogls sie skonczy o wiele gorzej bylismy zespolem gorszym pod kazdym wzgledem.ale nie ma sie co martwic mamy wazniejsze mecze przed soba i na tym trzeba sie skupic.
» 14 marca 2017, 16:45 #35
Krystiano98: Fajnie, że nasi walczyli, szkoda, że tyle głupich faulów. Ale mimo wszystko brawo za agresje, której tak brakowało
» 14 marca 2017, 16:31 #34
psiga: Wez Luka wyjdz stad lepiej z twoimi teoriami na wyrost. Manchester nabiera w koncu swoj styl gry, ktory zostanie doszlifowany w nastepnym sezonie. Chelsea ma szczescie, ze trrafila na takiego charyzmatycznego trenera, ktorego nawet lubie. Manchester nie zagral brutalnie tylko walecznie. Hazard nie nurkowal ale sprytnie wykorzystywal okazji, zeby podlozyc sie pod faul. Costa, Neymar, Reus itd. Robia tak samo dla korzysci stalych fragmentow I potencjalnych kar w postaci kartek. Zdrowa rywalizacja skonczyla sie po 2 zoltej dla Herrery (naciaganej). Chelsea reszte meczu zagralaby tak samo faulujac, bo to gra o honor I do konca.
» 14 marca 2017, 16:27 #33
LukaCFC: O co się spinasz? Nie powiesz mi, że mecze zespołów Mourinho z lepszymi ekipami nie było okraszone w kontrowersje? I nie mówię o brutalność ale konsekwentnym skrobaniu gościa po nogach. Większość piłkarzy stara się wykorzystać kontakt przeciwnika. Nie wiem po co tu przywołujesz piłkarzy, którzy wg Ciebie szukają korzyści w postaci stałych fragmentów. Równie dobrze ja Ci mogę przypomnieć CR7, Young (jeden z tych którzy zapoczątkowali "padolino" :)
» 14 marca 2017, 17:06 #32
LukaCFC: Oj Panowie brak w Was obiektywizmu. Jako kibic Chelsea bardzo szanuję Manchester United oraz samego Mourinho. Ale prawda jest taka, że piłkarze MU rzeczywiście przesadzali z ostrością. Z resztą to nic nowego jeśli chodzi o grę zespołów Mourinho z zespołami z czołówki... Tak grał w Interze, tak grał w Realu (choć tam oczywiście tych topowych zespołów było mniej ale choćby mecze z Barcą są dobrym przykładem), tak grał w Chelsea, a teraz w Manchesterze. A jak czytam komentarze o nurkowaniu Hazarda i braku kary dla niego za symulowanie to jest to śmieszne... Trochę obiektywizmu. Bierzcie się Panowie w garść - TOP 4 czeka - wykopcie z niej Arsenal lub Man City i niech zespoły Premier League przypomną o sobie w Europie!! Tottenham i Arsenal tego na pewno chwały nie przynoszą... Pozdro!
» 14 marca 2017, 16:03 #31
Krystiano98: Indywidualne krycie spowodowało to, co spowodowało. A i tak jeszcze im uciekał, Eden w formie jest kozakiem jakich mało. Mimo wszystko sam przyznasz, że akurat za ten faul nie należała śie czerwona :P
» 14 marca 2017, 16:29 #30
LukaCFC: Jakiś kontakt był... Czy na drugą żółtą? Może nie koniecznie :)
» 14 marca 2017, 16:59 #29
LuKu: To był faul na ostatnie ostrzeżenie lub drugą żółtą. W Anglii już nikt tego nie komentuje bo Olivier wybrał to drugie i nawet nie musi się bronić ze swojej decyzji. To Herrera wyłączył mózg wiedząc że ma żółtko i wkładając nogi nawet na minimalny kontakt. Hazard tylko na to czekał..
» 14 marca 2017, 18:35 #28
aeslehc: Jeśli ten sam zawodnik jest faulowany przy każdym kontakcie z piłka to wiadomo że ktoś wyleci. Z drugiej strony jak miał by tak wyglądać football to mecze by miały po 15 minut doliczonego czasu ia piłkarze stroje jak do Rugby już nie wspomnę o widowisku co minuta wolny
» 15 marca 2017, 03:55 #27
soldier: Kolejna panienka kibicująca Chelsea. Ty agresywnego spotkania na oczy chyba nie widziałeś. Ani jeden faul na Hazardzie nie był agresywny- zwykłe powstrzymywanie przeciwnika. Herrera dostał 2 kartki zupełnie za darmo, b0 w ani pierwszym a ani drugim przypadku nie faulował.
» 15 marca 2017, 11:49 #26
DzonyMax: Miałem najpierw napisać wywód o nadmiernej krytyce na tej stronie, ale w sumie nie ma sensu. Mam wrażenie, że duża część z was zmienia swoje zdanie, co chwile. Raz jesteście za Mou, żeby za tydzień go spakować i wyrzucić. A najwięcej "+" dostają osoby, które w odniesieniu do ostatniego meczu głoszą jakieś populistyczne wywody. I oczywiście musi być dopisek: "Taka prawda", gdy widzę takie coś to już wiem, że tego komentarza nie warto czytać. To nie jest żadna prawda, tylko TWOJA SUBIEKTYWNA opinia. Nie męczy was to ciągle narzekanie ;) ?
» 14 marca 2017, 14:56 #25
wmb035: Zgadzam się w tą wypowiedzią, mimo że Conte nie lubię. Prawda jest taka, że na razie nic żeśmy nie osiągnęli. W Pucharze Ligi nam szło, bo większość meczów była rozgrywana na naszym boisku ze słabymi rywalami (Man City grał prawie młodzieżą). Mieliśmy niesamowite szczęście w losowaniach, ale nikt na to nie zwracał uwagi.
W Pucharze Anglii, jak tylko trafiliśmy na silnego przeciwnika, i to na jego boisku to d*pa blada. Nie mieliśmy w ofensywie nic do zaoferowania. Wyobrażacie sobie Barce, Bayern albo City, które po dostaniu czerwonej kartki cofają się totalnie? Guzik tam. Dalej ładnie klepaliby piłkę. U nas trener postawił autobus, a ma piłkarzy, którzy mogą zdominować spotkanie. Nie można zachwycać się tylko dobrą obroną. Tym to mogą zachwycać się zespoły ze środka tabeli, a nie United.
Liga angielska. Z jakimi czołowymi zespołami w tym sezonie wygrał Mourinho? Z żadnym.
Liga Europy. Dwie porażki(!) w grupie LE(!) i totalne badziewie z Rostovem, bo murawy za mało. Przez to cały czas piłka posyłana była w górę. Nawet za Van Gaala tak brzydko nie graliśmy.
Taka jest prawda, że na razie United stoi w miejscu. Nie można ciągle żyć nadzieją, że po kolejnym wydaniu gigantycznej kasy coś się zmieni. Tym bardziej, że niektórzy ważni piłkarze mogą odejść. Na chwilę obecną szóste miejsce to dla nas odpowiedni poziom. Smutne, ale prawdziwe.
» 14 marca 2017, 12:12 #24
matizek92: Za to CHELSEA za CONTE wygrała mnóstwo pucharów...Oczywiście wygrają ligę, ale na dzień dzisiejszy Mou ma więcej pucharów w Man niż Conte w Chelsea i raczej tak zostanie, bo w pucharze Anglii zapewne londyńczycy odpadną.

W tym sezonie Mou ograł City czy Tottenham więc nie przesadzaj z tym, że nikogo nie ograł...

Przy okazji oczywiście, że wymienione przez Ciebie drużyny nie cofnęłyby się do obrony, tylko ich kadra jest o wiele lepsza i silniejsza od naszej. Kto według Ciebie miał wczoraj grać piłką? Jedynie Pogba...Na tym koniec. Ja wiem, że Ty byś atakował mając w składzie takich grajków :) No, ale niestety to Mou jest trenerm. Jasne można powiedzieć, że to on wystawia skład - ale po prostu wybiera z tego co ma. Nasza kadra to średniaki z kilkoma dobrymi zawodnikami i do takiego Bayernu, Chelsea czy City to nam daaaleko pod względem kadry, ALE w jednym okienku tego nie zmienisz.
» 14 marca 2017, 14:14 #23
keptnClaw: Widzę że większość użytkowników DP to imbecyle. Conte powiedział prawdę a Mou pokazał swoją impotencje taktyczną.
» 14 marca 2017, 12:10 #22
DEPE: prawde powiedzial conte.
coz mourinho w zasadzie z kazdym silniejszym rywalem nigdy nie potrafil nie potrafi i nie bedzie potrafił grac w pilke. jedyna strategia: kopanie po nogach. facet jest slabiutkim taktykiem skoro tylko to umie przekazac swoim pilkarzom. od najwiekszych trenerow swiata ktorzy maja wplyw NA GRE -podreslam-na grę- dzieli go przepasc.
» 14 marca 2017, 12:01 #21
Ronal: Ludzie, trochę obiektywizmu. Błagam. Czytam te Wasze komentarze i płakać mi się chce. Nie można być tak zaślepionym bezgranicznie, tylko dlatego że obrywa się Waszemu klubowi. Conte ma racje z tym, że United grało brudną piłkę - nie wiem jaki Wy mecz oglądaliście, ale byliśmy o tempo wolniejsi i stąd te faule na przeciwniku. Chelsea grała dobrą piłkę, a United poza dobrym przyznam początkiem, to bardziej skupiało się na desperackim bronieniu i koszeniu rywala, niżeli na jakiejś składnej grze.
» 14 marca 2017, 11:31 #20
LuKu: Smutne ale prawdziwe. "Nikt nie może powiedzieć, że tak się nie działo" - może, użytkownicy DP.
» 14 marca 2017, 10:07 #19
mattCK: Wcześniej wydawało mi się, że Conte jest typem gentlemana, jak z resztą większość trenerów z Półwyspu Apenińskiego a tymczasem to zwyczajny buc, burak i wieśniak. Mówię tu o jego zachowaniu a nie warsztacie trenerskim.
» 14 marca 2017, 09:41 #18
AFC07: Tak to jest prawdę powiedzieć😉
» 14 marca 2017, 10:46 #17
piotrekcfc: Buc z Conte? Haha dobry kabaret, mówią to fani i zwolennicy Mourinho. Conte jest specyficznym człowiekiem, ale nie wydaje mi się, żeby był bucem. Mourinho stał się strasznym bucem i pomimo, że jest to mój ulubiony trener to po pobycie w Realu kompletnie mu siadło na banie ...
» 15 marca 2017, 00:30 #16
Chapman: Poczekaj,poczekaj,nie wyjdzie ci jeden sezon i polecisz jak Grant,Scolari,Ancelotti,Di Matteo i Mou,bo to właśnie cała ruska czelsi.
» 14 marca 2017, 09:01 #15
majer86: Poczekajmy jak w przyszłym sezonie dojdzie im liga mistrzów to się będą wykładać.
» 14 marca 2017, 10:35 #14
Szilk: Hazard udowadniał Barcelonie , że pod względem gwiazdorstwa i udawania też do nich pasuje.
» 14 marca 2017, 08:45 #13
gafciu7: Ja tam nie widziałem aby Hazard symulował czy gwiazdorzył. Nie widziałem też jakiegoś polowania na jego nogi. Otco zwykła rywalizacja.
» 14 marca 2017, 08:51 #12
ess: Przecież powiedział prawdę. Nie zgadzam się jedynie ze stwierdzeniem, że sędzia powinien kogoś chronić, ale reszta to prawda.
» 14 marca 2017, 07:43 #11
jaratkow: CONTE GWIAZDORZY W MARNYM STYLU
» 14 marca 2017, 07:35 #10
BadMojo: Zwłaszcza to pierwsze "kopnięcie" obojczykiem Hazarda przez Herrerę, po którym zawodnik ManU obejrzał żółtą kartkę, było ewidentnym zagraniem taktycznym... Hazard to symulant jakich mało, ale wypowiedź Conte mnie rozczarowuje - brak klasy. Prawda jest taka, że do momentu naszego osłabienia przez błędne decyzje sędziego byliśmy drużyną wyglądającą dużo lepiej od Chelsea na boisku.
» 14 marca 2017, 07:32 #9
asart: O już zamknij się conte, nawet wygrywać nie umiesz. Hazard nawet po czystym wślizgu Pogby nie mógł uwierzyć ze nie było faulu, myśle ze barca już na niego patrzy, pasowałby do nich.
» 14 marca 2017, 06:52 #8
Marcinek135: Pajac i tyle hazard to powinien dostac kartke za symulowanie a nie ochrone
» 14 marca 2017, 06:51 #7
mikon70: Nie No pownie. Przecież bardzo łatwo jest grać w 10, na wyjzdzie i na dodatek po meczu w środku tygodnia
» 14 marca 2017, 06:50 #6
emil1986x: Jak dla mnie nie było czerwonej conte co 2 mecz powinien oglądać kartki za krzyczenie i nakłanianie sędziów na złe decyzję niby pasja ale takimi krzykami i gestami podpowiada się sędziom. Mou czy inni lądują na trybunach a święta krowa z Londynu NIE
» 14 marca 2017, 06:27 #5
asart: Dokładnie!!
» 14 marca 2017, 06:48 #4
adamII: Jak dla mnie powinnismy konczyc ten mecz w maks. ośmiu.
» 14 marca 2017, 06:05 #3
baur99: do admin II ty chyba nigdy nie grales w pilke wyzej niz podworkowe mecze Hazard to symulant i przy sytuacji z druga zolta wykorzystal to ze ander mial juz zolta a sedzia zachowal sie jak przestraszony nowicjusz ze conte nakrzyczy na niego w tunelu tam nawet faulu nie było na powtorce wiac jak zostawia noge ewiidentnie nurkuje. sedzia nie moze wyliczac druzyny za faule na jednym graczu bo to jest smieszne jak juz to moze wyliczac faule jednemu zawonikowi a nie karac zaonika za faule calej druzyny przy grze 11 na 11 napewno chelsea nie dala by rady
» 14 marca 2017, 10:54 #2
adamII: Twoja odpowiedz jest zupelnie oderwana od moich spostrzezen. Jasne, faul Herrery akurat nie zaslugiwal na wyrzucenie zawodnika z boiska, ale co z reszta brutalnych zagran? Sedzia zupelnie stracil ten mecz, wiedzial ze czerwona byla niesluszna wiec pozniej pozwolil United na wiecej, duzo wiecej, okropnie sie to ogladalo.
» 14 marca 2017, 17:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.