Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FIFpro krytycznie o zesłaniu Schweinsteigera do rezerw

» 4 sierpnia 2016, 21:21 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Międzynarodowa Federacja Piłkarzy Zawodowych (FIFpro) potępiła zachowanie Jose Mourinho, który odsunął od pierwszego składu Bastiana Schweinsteigera.
FIFpro krytycznie o zesłaniu Schweinsteigera do rezerw
» Bastian Schweinsteiger nie figuruje w planach Jose Mourinho na najbliższy sezon
Portugalczyk nie widzi miejsca w swojej drużynie dla niemieckiego mistrza świata i chce pozbyć się go z Old Trafford. Schweinsteiger musiał zwolnić swoją szafkę w szatni pierwszego zespołu i przenieść się do pomieszczenia przeznaczonego dla graczy rezerw.

Schweinsteiger nie znalazł się w kadrze meczowej United w środowym spotkaniu towarzyskim z Evertonem.

– Schweinsteiger został postawiony w sytuacji, w której Manchester United stara się go zmusić do opuszczenia klubu. On został zatrudniony do konkretnej pracy, pozwólmy mu więc trenować z pierwszym zespołem. To na pewno nie jest dobry przykład dla innych klubów na świecie – mówi Raymond Baard z FIFpro.

W ostrzejszym tonie wypowiada się z kolei Dejan Stefanović, słoweński prawnik i także członek FIFpro.

– To oczywiste znęcanie. W Słowenii postawilibyśmy Mourinho w stan oskarżenia i poprosili o najwyższy wymiar kary, czyli trzy lata więzienia. To działanie ma na celu zniechęcić Bastiana. Mourinho daje zły przykład. To sprawa dla sądu. U nas kodeks karny stawia sprawę jasno. Jeśli jest znęcanie i niepokojenie drugiej osoby, to są za to wymierzane sankcje. Maksymalna kara to trzy lata więzienia – mówi Stefanović.

Manchester United nie komentuje całej sprawy. Kontrakt Schweinsteigera z klubem z Old Trafford jest ważny do 2018 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Paul Pogba wart swojej ceny
Następny news »
Ferdinand: Pogba może być najlepszy na świecie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


soldier: To sprawa tylko i wyłączni klubu, kto jest desygnowany do gry w pierwszej drużynie a kto do gry w zespole rezerw. To powinno być jasne dla każdego myślacego człowieka. Co innego, gdyby Bastian miał w kontrakcie zagwarantowane to że nie może znaleźć się w rezerwach, ale nic o czymś takim nie wiadomo.
» 5 sierpnia 2016, 18:43 #56
soldier: "W Słowenii postawilibyśmy Mourinho w stan oskarżenia i poprosili o najwyższy wymiar kary, czyli trzy lata więzienia" na szczęście Anglia jest bardziej cywilizowanym krajem.
» 5 sierpnia 2016, 18:40 #55
Veon: Ktoś, by mógł pomyśleć, że to poważna instytucja, a jak widać to tylko banda idiotów.

Zachowują się tak, jakbyśmy nagle przestali mu płacić...
» 5 sierpnia 2016, 16:32 #54
zyxzyx: Moim zdaniem Pan Dejan Stefanović powinien skoczyć "na główkę" do pustego basenu.
» 5 sierpnia 2016, 09:17 #53
4uKrychu: Rozbawił mnie w szczególności komentarz tego całego Stefanovicia.
Mourinho prowadzi zespół i to on decyduje kto gra w pierwszym zespole, a kto w zespole rezerw, a grożenie mu za to 3 latami pozbawienia wolności... no cóż, ktoś tu ewidentnie się chyba upił.

Co do komentarzy pod newsem , to rozumiem doskonale ludzi, którzy współczują Bastianowi bo to wielki piłkarz ze wspaniałą historią. Ale liczy się tu i teraz, Mourinho tworzy mistrzowski skład i Bastiana w nim nie będzie, pogódźcie się z tym. Miał cały poprzedni sezon żeby się wykazać - nie wykazał się. Kontuzje niby go tłumaczą, ale ewidentnie Mourinho nie widzi go w swoim składzie. On ma swoją wizję drużyny i pod nią zawodników dopasowuje. Nikt nie ma prawa się w to mieszać.
A już na pewno nie jakiś Stefanović^^ Strasznie mi się chce śmiać z typa.
» 5 sierpnia 2016, 02:32 #52
RuudVN: gość chce zaistnieć i tyle, podobnie jak pieski Kaczyńskiego zrobią wszystko aby prezes był zadowolony i dał jakieś ogryzki ze stołu
» 5 sierpnia 2016, 08:25 #51
MANUGLORy: Do Bastiego zawsze szacunek ,ale nikt nie może być świętą krową bo kiedyś był świetny
» 5 sierpnia 2016, 02:00 #50
zbanowany5x: Sęk w tym, ze tak działa świat.
Messi kantuje Hiszpanię ile się da na podatkach, a jakby miał pójść siedzieć choćby rok to zaraz stada ważniaków by zaczęły bredzić po mediach.
To są czasy hipokrytów jak nigdy wcześniej.
» 5 sierpnia 2016, 08:56 #49
MANUGLORy: Doskonale zdaje sobie z tego sprawę :) Gnoją czasami ludzi ,bo tak i nikt nic o tym nie mówi ,a tu koleś który zarabia 200 tyś funtów tygodniowo musi iść trenować z rezerwami bo nie ma formy i trener nie widzi go w składzie jest wielce pokrzywdzony. Podejrzewam że sam Basti nie ma jakichś wielkich pretensji i zdaje sobie sprawę ze swojej sytuacji wielki szacunek dla niego ,ale niestety my chcemy wygrywać trofea ,a żeby tak było Mou musi mieć "swoich ludzi" których sam wybierze.
» 5 sierpnia 2016, 20:10 #48
UrbannLegend: FIFpro ma rację, zesłanie Bastiego do rezerw do żenada i brak profesjonalizmu, niestety. Gdyby Bastian zachował się nieodpowiednio, zrobił coś chamskiego, może byłaby to odpowiednia reakcja. A tak gnoić zawodnika za brak formy i wymuszać na nim w ten sposób odejście to farsa.
» 5 sierpnia 2016, 00:26 #47
RuudVN: Jak zawodnik tyje ok 10kg to chyba zachowuje się nieodpowiednio, Mourinho niejednokrotnie już pokazywał, że zawodnik nie tylko ma zarabiać (w tym przypadku ponad 15M Euro/rok) ale i coś od siebie dawać, jak olewa klub to za co niby ma być w pierwszym zespole?
Jak Anderson się zapuścił to jakoś nikt nie miał dla niego litości.
» 5 sierpnia 2016, 00:40 #46
UrbannLegend: Andersona nikt do szatni rezerw nie wysłał, a był cienki przez kilka sezonów. Sorry, gość był pół sezonu kontuzjowany, to naturalne że nie mógł normalnie trenować i choćby się żywił samą marchewką, to siłą rzeczy musiał przybrać na wadze. Dietetyka u zawodników to sprawa delikatna, niektórzy mają większe skłonności do tycia. Połowa ludzi na tej stronie chyba sobie wyobraża, że Basti wydawał tą swoją niebotyczną pensję na czipsy i ciastka, po czym oglądał w domu mecze United w TV, obżerał się do nieprzytomności, a okruchy mu tylko spadały na brodę i opasłe cielsko. Całe szczęście Mou podejrzał go przez dziurkę od klucza i ukrócił cały ten proceder wyrzucając go jak śmiecia do szatni rezerw.
» 5 sierpnia 2016, 02:17 #45
RuudVN: jak ty sądzisz, że piłkarze na wakacjach jedzą warzywa na parze to ci gratuluję, może poza kilkoma wyjątkami CR7, Ibra ale oni chcą jeszcze coś po trzydziestce poza brzuchem pokazać
» 5 sierpnia 2016, 08:23 #44
welllone: Gnoimy go bo nie chce dobrowolnie negocjować z klubami które są na pewno nim zainteresowane. On woli siedzieć na ławce więc niech nawet na niej nie siedzi!
Plus gnoimy go bo jest niemcem i mu się należy :)
» 5 sierpnia 2016, 10:00 #43
UrbannLegend: Nigdzie nie napisałem, że tak sądzę, nie wiem w ogóle skąd taka myśl.

"Plus gnoimy go bo jest niemcem i mu się należy :)" mam nadzieję, że to żart, bo na pewno nie poważny argument. xD
» 5 sierpnia 2016, 11:16 #42
Veon: Gówno ma, a nie racje.
Może jeszcze musimy mu dawać grać w iluś tam meczach, bo inaczej to będzie, że niby się nad nim znęcamy?

Menadżer ma prawo wybierać sobie zawodników jakich chce. Schweini nie pasuje do koncepcji Mourinho, więc nie ma sensu trzymać go w 1-szym składzie.

Tak długo jak nie łamiemy założeń kontraktu, tak długo jesteśmy w 100% uczciwi.
» 5 sierpnia 2016, 16:29 #41
UrbannLegend: To, że coś jest uczciwe nie sprawia automatycznie, że jest właściwe. Bekanie przy stole nie jest prawnie zakazane, ale robienie tego jest żenujące. Tak jak wyrzucanie do rezerw kogoś jak śmiecia, bo już nie pasuje do wizji trenera. Tracą na tym wszyscy, a na pewno wizerunek klubu, o czym już nikt z antyfanów BS nie raczy pomyśleć.
» 5 sierpnia 2016, 17:16 #40
welllone: To nie żart naród ten jest jak rak na Europie od jakiś 400 lat czyli odkąd istnieje.
Bastian jest uosobieniem niemieckości. Wraz z twarzą, prezencją i dźwięcznie brzmiącym nazwiskiem psuł mi każde widowisko United w jakim występował.
Jego odejście będzie dla mnie jak transfer Messiego i CR jednocześnie!
Z dniem w którym poleci oficjalka ululam się Danielsem kupionym na tę okazję specjalnie!
» 5 sierpnia 2016, 17:20 #39
Veon: Skoro żenującym jest to, że nie traktuje się piłkarzy jak świętych krów, bo jakieś tam zasługi, to ja wole byśmy właśnie byli takim "żenującym" klubem.

Ciekawe czy gdyby zamiast Bastiana, do rezerw udałby się np. Young, to czy reakcja twoja jak i FIFpro, byłaby taka sama? Cóż nie wiem co do ciebie, ale FIFpro miałoby to głęboko gdzieś.

Na miejsce Schweiniego znajdzie się inny zawodnik. Trzymanie Bastiana w pierwszym składzie na siłę jest zwyczajnie głupotą i blokowaniem rozwoju osoby która w jego miejsce wejdzie do tego pierwszego składu.
» 5 sierpnia 2016, 18:04 #38
UrbannLegend: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2016 18:18

To ja już ci mówię, choćby do rezerw został zesłany w takich okolicznościach Sam Johnstone, to też bym był zły i zawiedziony taką postawą. I zawsze będę twierdził, że najważniejszy jest klub a nie poszczególny zawodnik, "świętym krowom" jestem przeciwny, natomiast jestem też przeciwny pomiataniu ludźmi. Skoro Basti nie pasuje Mou do koncepcji gry to niech go nie wystawia, niech go nie będzie nawet w składzie meczowym, ale nie powinno się go wysyłać do rezerw jak jakiegoś uczniaka którego przyłapano na paleniu fajek w kiblu.

Bastian tak czy siak będzie pobierał astronomiczną tygodniówkę w rezerwach. Na tym zagraniu tracą wszyscy, a nikt nie zyskuje. To brak profesjonalizmu i tyle. No ale przecież jak wywalimy BS ze składu a na jego miejsce weźmiemy młodziaka z U - 17, to przynajmniej nie będziemy blokować jego rozwoju, bo on sobie tyyyyyle pogra.

A co do tego argumentu z Niemcami się nie będę wypowiadał, bo to też jest niepoważne. xD
» 5 sierpnia 2016, 18:17 #37
Veon: Ale po jakiego grzyba trzymać zawodnika który nawet nie zostanie zgłoszony do gry?
Bo może cię to zdziwić, ale nie mamy możliwości zgłoszenia nieskończonej ilości zawodników do rozgrywek.

Zasady Premier League są jasne. Klub może zgłosić maksymalnie 25 graczy powyżej 21 lat i tylko 17 z nich może być obcokrajowcami. Przesunięcie Schweiniego do rezerw jasno mówi, że z którąś z tych zasad mamy obecnie problem.
» 5 sierpnia 2016, 18:37 #36
soldier: UrbannLegend bredzisz jak nieprzytomny. Każdy klub ma prawo zesłać zawodnika do zespołu rezerw za brak formy. I dzieje się tak bardzo często, tylko zazwyczaj dotyczy mniej znanych zawodników dlatego nie ma takiego krzyku.
» 5 sierpnia 2016, 18:45 #35
UrbannLegend: Napisałem gdzieś, że nie mają prawa?
» 5 sierpnia 2016, 18:49 #34
UrbannLegend: Oczywiście najlepiej by było go sprzedać. Problem w tym, że jak Schweini nie będzie chciał, to nic go nie ruszy bo wciąż i jego, i klub obowiązuje kontrakt. Wyrzucenie go do rezerw niczego nie rozwiązuje, a jest śmieszną próbą wymuszania takiej decyzji.

W sumie możemy uciąć dyskusję w tym momencie, i tak mnie nie przekonasz, że ta sytuacja jest w porządku i powinna mieć miejsce. Cześć.
» 5 sierpnia 2016, 18:52 #33
TheRipper: Hahahaha no to są chyba kurde jakieś jaja. Jakie znęcanie? Gość po prostu nie pasuje do koncepcji trenera i Mourinho ma prawo umieścić go w zespole rezerw tak jak wcześniej zrobił to LVG z Valdesem ale o to jakoś szumu nie było. Rozdmuchany szum przez media i tyle. A sam transfer Schweinsteigera do United od samego początku był nieporozumieniem.
» 5 sierpnia 2016, 00:14 #32
adamII: lol, wystarczy ze sun napisze jakies brednie i sprawa zostaje rozdmuchana przez caly swiat. Nikogo nie interesuje prawda.
» 5 sierpnia 2016, 00:13 #31
Sideswipe: Buahahhahaha... znęcanie się? 3 lata więzienia? Czy oni są trzeźwi na umyśle?
Jakie kur...czę znecanie się? Mourinho mu może korki wiesza na liniach zasilających, a może go bije? Biedny Bastianuś Schweinsteigeruś, jeszcze ta marna pensja a on daje z siebie wszystko, przecież jest mistrzem świata...
Dla Jose dożywocie, jak nic.
Czyli że jeśli kogoś z Was szef ochrzani i np. każe wziąć nadgodziny to też możecie to podać do sądu, zaskarżyć go o znęcanie i żądać najwyższego wyroku.
Najlepsze jest to, że nikt z nich oprócz samego Mou i Bastiego nie wie jak było naprawdę, może Basti to przyjął ze spokojem i chce mu udowodnić, że się mylił? Może mu nawet to na rękę bo potrzebuje minut do gry, których nie dostanie w pierwszym zespole?
» 4 sierpnia 2016, 23:59 #30
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2016 23:48

Brednie po raz enty. Niby dlaczego gracz o skandalicznej formie sportowej [ nie tylko on zresztą ] zupełnie nieprzydatny drużynie ma mieć miejsce w szatni?
Bo to Basti?
Sam jego zakup to był śmiech na sali jak wszystko co wyprawiał Van Gaal.
I raczej nie odbyło się to tak jak gazety piszą, że niby co? Mou podszedł i powiedział wypad do młodych się przebierać?
Pewnie była rozmowa gdzie powiedział swoje i poprosił o zrobienie miejsca dla zawodnika którego on widzi w swej drużynie.
O co to kufa halo? a hipokryci różnej maści się zlecieli jak ważniak z Bayernu co bredził, że w jego klubie takie coś było nie do pomyslenia, a tu pismak mu zapodał zonka hahahha o tym samym Schwainim sprzed lat.

Masakra po prostu. Kontrakt kontraktem tego się nie da ukryć, ale to znaczy że co?
Klub nie widzi gościa już u siebie bo jest za słaby i chce go sprzedać [ chętni są ] a ten się wypnie bo ma tygodniówki życia i powie sorry ale nie idę nigdzie.
I tenże grajek ma mieć miejsce w szatni? z jakiej racji?
» 4 sierpnia 2016, 23:41 #29
sseba290382: Ciekaw jestem czy jak go brali też byliście zdania że jest zerem. ..
» 5 sierpnia 2016, 01:17 #28
AUDIoooo: Jakim zerem?Co ma przyjście to teraźniejszej sytuacji?!Przychodzil zeby grać I pomagać drużynie,nie wyszlo?!sorry!
» 5 sierpnia 2016, 01:54 #27
piter100000: jak Valdes został odsunięty od treningów z pierwszym zespołem to nikt nawet słowem sie nie zająknął. teraz jest wielkie halo, bo to Mourinho go odsunął, a przecież dla wszystkich Mou jest tym złym arogantem. robią wielką aferę, a pewnie nie rozmawawiali na ten temat ani z Mourinho, ani z Bastianem. ich jedyne źródła to szmatławce, ciocia, wujek i sprzątaczka
» 4 sierpnia 2016, 22:42 #26
Giggs88: To że Valdes został odsunięty też nie było fajne i bzdury piszesz, że nikt się słowem nie zająknął, bo głosy sprzeciwu też były. I nieistotne czy to kwestia Mourinho, Van Gaala czy kogokolwiek innego, po prostu jako klub powinniśmy reprezentować sobą coś więcej niż np. Polonia Warszawa żeby robić klub Kokosa.
» 4 sierpnia 2016, 22:50 #25
piter100000: akurat odsunięcie Valdesa było jak najbardziej słuszne. nie lubiłem van Gaala, ale jeśli Valdes nie potrafił dostosować się do zasad jakie ustalił Holender to była to dobra decyzja. poza tym kto coś mówił na ten temat? raptem kilka osób (głównie koledzy z boiska), że to nie w porządku i na tym się skończyło, a teraz z Bastianem robią aferę międzynarodową. skoro Mourinho nie chce go w pierwszym zespole to po co ma z nim trenować? nie będzie go wystawiał w składzie, dlatego niech odbudowuje formę w rezerwach i szuka w międzyczasie klubu. zresztą jakie są powody tego odsunięcia to tak na prawdę nie wiemy. szmatławce coś napisały, a Rummenige i Stefanovic powtarzają jak papugi
» 4 sierpnia 2016, 23:32 #24
Alaan: Schweinsteiger, legenda Bayernu, piłkarz z osiągnięciami, rok w klubie, problemy z kolanami - nietykalny. Rooney, największy Diabeł w składzie, żywa legenda United - sprzedać. Niektórzy tutaj mają bardzo specyficzny tok myślenia...
» 4 sierpnia 2016, 22:36 #23
Prawilniak: Dokladnie, jeden słabszy sezon rooneya i od razu zdania że jest już stary i powinien odejść.. tego nie rozumiem. A co do Niemca to mourinho dobrze zrobił.
» 5 sierpnia 2016, 01:00 #22
jassaj: Troche sie posmiałem z tego newsa i teraz zaczynam sie tak na poważnie zastanawiać czy ktoś tam nie wymaga pomocy. Serio? Do więzienia? A za co? Za to, że nowy trener robi swoje porządki i buduje swoją drużyne? Ze niby sie znęca? Niby jak? Bije tego Bastiana, grozi mu? Specjalne traktowanie bo jest zasłużonym graczem? A czy to nie jedno z ulubionych powiedzen fanów piłki, że nazwiska nie grają? Nie dajesz rady to wypadasz. Ja jeszcze rozumiem jakby klub zamroził mu pensje żeby go wypchnąć a tak? Nie przecze, że zachowanie Mou jest nieeleganckie ale robienie z niego zwyrola to też kpina, to jak zerwanie z dziewczyną-jeden pojdzie pogada, że cos juz nie gra, zostanmy przyjaciółmi, jesteś cudowna a drugi pójdzie i powie "elo mała- fajnie było- w sam raz na raz" efekt ten sam bo nie wierze, że nawet gdyby Bastian został w 1 drużynie to że bd grał skoro Mou go tak nisko ocenia
» 4 sierpnia 2016, 22:34 #21
vanderToki: Zostawiwszy na boku to, czy spuszczenie Schweiniego do rezerw było słuszne, czy nie - znęcanie i niepokojenie?! Do cna go pogięło? Jeszcze trochę, a np. nagana wobec pracownika będzie podlegać karze. Albo wobec ucznia.
» 4 sierpnia 2016, 22:32 #20
cnk: Raban tylko dlatego bo to 'gwiazda'. Skoro mial problemy z kolanami czy zaniedbal sie fizycznie to go zeslal trener do rezerw. Tak samo bylo z kazdym innym pilkarzem, ktory wymagal odbudowy w rezerwach ;P a zabranie rzeczy z szafek pierwszej druzyny to moze jedynie oznaka, ze Jose M. nie przewiduje taryfy ulgowej i szybszego powrotu do gry w wyjsciowej 11 ; D, ktos ma inna teorie?
» 4 sierpnia 2016, 22:21 #19
jaratkow: Klub płaci wynagrodzenie i wymaga treningów. A że dba o to by nie spalał świeżego powietrza na treningach pierwszego zespołu..?
A tak serio to ani Bastian pierwszy ani ostatni na świecie z którym tak postąpiono. Swoją grą nie przekonał chyba nikogo więc... o co ten raban?
» 4 sierpnia 2016, 22:13 #18
v33d: Basti dostał jasny sygnał, że Mou na niego nie liczy i nie będzie u niego grał. Ja rozumiem, że to doświadczony zawodnik, legenda Bayernu ale... ma 32 lata, coraz częściej problemy z kontuzjami lub trzymaniem wagi a jak grał to szału nie robił. Ponadto pomocników mamy w składzie sporo (nawet przed transferem Pogby/kogoś innego) i siłą rzeczy wszyscy grać nie będą. Moim zdaniem każdy trener ma prawo stwierdzić, że dany zawodnik nie pasuje mu do koncepcji i jest mu zbędny. Pytanie co taki zawodnik zrobi, czy będzie kasował co tydzień niezłą sumkę czy będzie miał ambicje odejść gdzieś gdzie będzie bardziej potrzebny.

Zgadzam się jednak, że taki klub jak United powinien taką sprawę załatwić z większą klasą.
» 4 sierpnia 2016, 21:57 #17
eunuch: Nagle wszyscy są niedorozwinięci? Pilkarz ktory co 2 mecze lapie kontuzje, fizycznie wyglada jak amatot nie ma prawa wstepu do pierwszej druzyny, dopoki nie odbuduje formy. No i w rezerwach o to latwiej. Odzyska forme,trener wezmie go pod uwage, jeśli nie jest w stanie na poziomie rezerw udowodnić swojej wartosci to znaczy ze nie zasługuje Na wystepy w tym klubie.
» 4 sierpnia 2016, 21:44 #16
drymoN: Masz rację. Może to nie jest wcale znęcanie się tylko znowu pismaki robią "z igły widły", a sytuacja wewnątrz klubu wygląda prawdopodobnie inaczej. Tak jak napisałeś, zesłanie do rezerw może być środkiem który zmotywuje Bastiego do pracy oraz do poprawy swojej formy. Jest to normalny skutek zaniedbania się przez Bastiana i prowadzi do pozytywnych aspektów a nie jest formą znęcania. SkySports pls -.-
» 4 sierpnia 2016, 22:32 #15
sebox111: Bez powodu tam nie trafił według mnie
» 4 sierpnia 2016, 21:43 #14
Iwo: Jak to? Trenuje w rezerwach Manchesteru. Przecież mógł mu już na wstępie powiedzieć "you're transfer listed" i dać do zrozumienia, że rezygnuje z jego usług i sprzeda bez względu na kwotę przed sezonem bo po prostu nie widzi dla niego miejsca w MU w swojej wizji (jest managerem). I nie byłoby problemu. Widocznie daje mu szansę ale ma trenować z rezerwami na razie.
» 4 sierpnia 2016, 21:40 #13
pawbuk6: Jeśi to wszystko prawda, to wg mnie jest to wielki skandal. Nie powinno się tak traktować doświadczonych piłkarzy, pewien poziom powinien zostać zachowany. W takiej sytuacji władze klubu powinny od razu interweniować, dobre imię klubu powinno być istotniejsze niż odpały menedżera, którego skądinąd szanuję.
» 4 sierpnia 2016, 21:38 #12
simsonson: Z całym szacunkiem do Mourinho, ale niestety mają rację. Bastian Schweinsteiger nie zasłużył na takie potraktowanie, osiągnął zbyt wiele w swojej karierze by go rzucać jak śmiecia do rezerw...
» 4 sierpnia 2016, 21:30 #11
wrobel1992: Mimo, że ten transfer od początku mi nie odpowiadał trudno się z Tobą nie zgodzić... Samo jego doświadczenie i profesjonalizm (w to akurat nie wątpię w jego przypadku)
mogą pomóc naszym młodym graczom...
» 4 sierpnia 2016, 21:41 #10
Loco1987: Czytam wasze posty i nie wieżę w to co widzę. W czym maja rację te barany co się tam wypowiadaly?? Lubię bastiana i szkoda mi go trochę ale sam sobie winien. Musiał że przyjdzie do United i będzie siedział i dostawał prawie 300 tys funtów za nic?? Przecie o profesjonalizmie a gość w pewnym momencie ważył chyba z 90 kg. To gdzie tu profesjonalizm?? Na jakie potraktowanie nie zasłużył?? Mamy 7 pomocników 3 do pierwszego składu 3 jako rezerwowi i co jeden musi trenować z rezerwami proste jak budowa cepa. Na ten moment basti jest najsłabszy i gra w rezerwach.
» 4 sierpnia 2016, 22:31 #9
84cantona7: Rozumiem ,że Bastian może się znęcać nad milionami kibiców katując wszystkich swoją grą i pobierać za to 200000 tygodniowo?.
» 4 sierpnia 2016, 21:29 #8
Gallacher: Ty sam wiesz co ty w ogóle piszesz ? zarabia tyle bo mu tyle zarząd zaoferował, a mimo iż jest człowiekiem i graczem naszego klubu to powinno się go szanować i traktować jak człowieka a zachowanie Mourinho troszkę idiotyczne o ile jest to prawdą bo z mediami to różnie bywa z prawdą.
» 4 sierpnia 2016, 21:39 #7
84cantona7: Wiem co pisze zarabia 200 tys.podpisujac kontrakt i od tej pory jest do dyspozycji klubu i klub może zrobić z nim co chce. Uzalasz się nad nim jakby pracował za najniższa krajowa. W normalnej firmie jak ktoś siedzi długo na zwolnieni lekarskim to mu nie przedluzaja umowy proste. Sam napisałeś że jest człowiekiem więc czym ma się różnić od innych?
» 4 sierpnia 2016, 22:10 #6
Gallacher: Tutaj chodzi o kwestie wzajemnego szacunku a nie pieniędzy.Cze Mourinho chociaż z nim rozmawiał,dał szansę itd ? przecież(podobno) każdy jest z czystą kartą u Portugalczyka a więc co jest nie tak ? a może coś nie wiem i tyle.
» 4 sierpnia 2016, 22:13 #5
84cantona7: Poza tym zarząd mu zaoferował 200 za grę a nie za leczenie. Postaw się w sytuacji zarządu.
» 4 sierpnia 2016, 22:16 #4
84cantona7: Nie wiemy jak tam faktycznie jest ale tam gdzie są duże pieniądze tam kończy się szacunek i sentymenty takie czasy niestety . To my możemy sobie pogdybac. Oni mają zarabiać na klub a nie siedzieć u lekarza pobierając wielką kasę.
» 4 sierpnia 2016, 22:21 #3
Gallacher: Ja tam nie słyszałem żeby w jakimś wielkim klubie traktowano kogoś tak jak Niemca.Nie to żebym go bronił i fakt że ma wysoką tygodniówkę tylko to troszkę wygląda nie fajnie,zwłaszcza że w United kiedyś był taki gracz jak Owen i tak go nie potraktowano mimo że Ferguson był menedżerem.
» 4 sierpnia 2016, 22:41 #2
Vaxiu: Wielu piłkarzy grali w rezerwach by odbudować formę po kontuzji np van Piersie i Falcao u van Gala ale media nie robily gufno burzy bo nie byli przez nich typowani do odstrzału.
A twierdzić ze Mou nie rozmawial z Bastianem to juz kretyństwo, pewno dostal smsa od sprzatacza.
» 5 sierpnia 2016, 12:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.