Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Święto bramek na Ullevi! United rozbija Galatasaray!

» 30 lipca 2016, 21:29 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United sprawił radość swoim fanom, którzy oglądali towarzyskie spotkanie przeciwko Galatasaray Stambuł. Pierwszą, piękną bramkę, już w 4. minucie meczu zdobył Zlatan. Galata jeszcze w pierwszej połowie wyszła na prowadzenie. W drugiej odsłonie to jednak ekipa Jose zdominowała mecz, wygrywając ostatecznie 5:2!
Święto bramek na Ullevi! United rozbija Galatasaray!
» Manchester United sprawił radość swoim fanom, którzy oglądali towarzyskie spotkanie przeciwko Galatasaray Stambuł. Pierwszą, piękną bramkę, już w 4. minucie meczu zdobył Zlatan. Galata jeszcze w pierwszej połowie wyszła na prowadzenie. W drugiej odsłonie to jednak ekipa Jose zdominowała mecz, wygrywając ostatecznie 5:2!
Oceń zawodników:
David de Gea
Sergio Romero
Antonio Valencia
Juan Mata
Daley Blind
Matteo Darmian
Eric Bailly
Marcos Rojo
Luke Shaw
Phil Jones
Morgan Schneiderlin
Michael Carrick
Ander Herrera
Marouane Fellaini
Henrich Mychitarian
Jesse Lingard
Wayne Rooney
Memphis Depay
Anthony Martial
Ashley Young
Zlatan Ibrahimović
Marcus Rashford

Oddano 115 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Zlatan Ibrahimović w nieprawdopodobny sposób zaprezentował się w swoim nowym klubie. Już w 4. minucie meczu, po dośrodkowaniu z prawej flanki przez Antonio Valencię, Szwed oddał strzał przewrotką ze środka pola karnego. Piłka odbiła się jeszcze kozłem od ziemi i wpadła do okienka bramki Muslery! Cóż za piękny gol na rozpoczęcie swojej kariery w United!

Po emocjonującym początku meczu, gra na stadionie Ullevi nieco się uspokoiła. Turecji zespół, pomimo braku zgrania i trudności w konstruowaniu akcji, zdołał wyrównać wynik meczu po stałym fragmencie gry. Piłkę po faulu Zlatana z rzutu wolnego wrzuciła Wesley Sneijder. W polu karnym obrońcom United uciekł Sinan Gumus, który strzałem głową bez problemu pokonał Davida De Geę z bliskiej odległości.

Z upływem kolejnych minut to Turecki zespół wyraźnie się rozkręcał. Sneijder posłał piekielnie mocną piłkę pod poprzeczkę bramki De Gei zza pola karnego w 33. minucie. Hiszpan na szczęście zdołał wybić ją na rzut rożny.

Manchester United miał świetną okazję z kontrataku po przejęciu Herrery. Zlatan jednak za mocno wypuścił piłkę na prawo do Mychitariana i ten dobiegł do niej dopiero przy linii końcowej. Szwed mógł zagrać na lewo, gdzie niepilnowany był Martial.

Sytuacja zemściła się w 41. minucie. Bruma podał do Sinana, ten oddał piłkę na jedno zagranie i Bruma potężnym strzałem z linii pola karnego umieścił piłkę przy długim słupku bramki Manchesteru United.

Po przerwie Jose Mourinho wprowadził 5 nowych zawodników na murawę. Na ławce zasiedli Herrera, Schneiderlin, Mkhitaryan, Martial i Ibrahimović, a w ich miejsce pojawili się Fellaini, Carrick, Lingard, Young i Rashford.

Manchester United zdołał wyrównać wynik po bramce Wayne’a Rooneya z 55. minuty. Czerwone Diabły zaatakowały prawą flanką, piłkę z linii końcowej dośrodkował Valecia, a Wazza technicznym uderzeniem z woleja skierował piłkę do siatki Muslery.

Wynik meczu utrzymał się przez zaledwie 3 minuty. Rooney zagrał daleką piłkę do szarżującego Rashforda. Marcus urwał się ostatniemu defensorowi, minął również Muslerę, ale bramkarz sfaulował młodego napastnika. Do rzutu karnego podszedł Wayne Rooney i mocnym strzałem zamienił go na bramkę.

Na kolejną bramkę również nie trzeba było długo czekać. W 62. minucie Valencia posłał lekką wrzutkę w pole karne, Fellaini dostrzegł, że Muslera wyszedł daleko od linii bramkowej i strzałem głową przelobował bramkarza tureckiego zespołu.

W 75. minucie gracze Mourinho popisali się przepiękną akcją kombinacyjną. Juan Mata zwodem minął jednego rywala i podał na prawo do Carricka. Michael odegrał futbolówkę w pole karne i Juan wślizgiem z bliskiej odległości umieścił piłkę w siatce!

Manchester United 5:2 (1:2) Galatasaray Stambuł


Bramki: Ibrahimović 4', Rooney 55’, 58' [kar.], Fellaini 62', Mata 75' - Gumus 22’, Bruma 41'

Manchester United: De Gea (Romero 67') - Valencia (Mata 67'), Blind (Darmian 67'), Bailly (Rojo 67'), Shaw (Jones 67') - Schneiderlin (Carrick 46'), Herrera (Fellaini 46') – Mychitarian (Lingard 46'), Rooney (Depay 67'), Martial (Young 46') - Ibrahimović (Rashford 46')

Galatasaray: Muslera, Linnes, Chedjou, Hakan, Carole, Selçuk, Dzemaili, Yasin, Sneijder, Bruma, Sinan


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Galatasaray Stambuł
Następny news »
Mourinho: Najważniejsze były minuty gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (227)


quitek: Witam wlasnie odebralem moj pierwszy bilet sezonowy (bardzo szczesliwy):)
» 2 sierpnia 2016, 11:42 #213
AUDIoooo: Pozazdrościć :D
» 2 sierpnia 2016, 12:46 #212
quitek: Dzieki:)
» 2 sierpnia 2016, 13:03 #211
Prawilniak: Ja w weekend tez karnecik na Legie kupiłem
» 2 sierpnia 2016, 14:07 #210
Prawilniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2016 01:55

Nie ma sensu kupować prawego obrońcy. Darmian i Valencia powinni dostać szanse. Potrzebny jest jeszcze tylko środkowy obrońca.

1.bonucci, 15% szans na transfer
2.stones, 50%
3.yaya banana, 99%

Innych opcji nie widze. Manolas z Romy do wyjęcia dopiero za pół roku. Pazdan tez nie odejdzie bo woli grac z Legia w lidze mistrzow
» 2 sierpnia 2016, 01:53 #209
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2016 22:59

i.redd.it/4zl7s9egftcx.png Biedny Januzaj xD hahahaha :D #Sadnan Januzaj
» 1 sierpnia 2016, 22:58 #208
Ice: Mi jest szkoda MARTIALA zrobili z niego skrzydlowego a to przeciez wspanialy napastnik powinien grac za Ibra on kocha grac w ataku
» 1 sierpnia 2016, 18:33 #207
przemcio94: W reprezentacji tez gra na skrzydle i nie narzeka. :P
» 1 sierpnia 2016, 18:35 #206
InSaneR: Ba, nawet swoją pierwszą bramke dla United strzelił schodząc ze skrzydła, taki styl gry do niego najlepiej pasuje ;)
» 1 sierpnia 2016, 21:10 #205
lukas44442: Czekam już na ten pierwszy gwizdek w PL z taką niecierpliwoscia... ale myśle że każdy prawdziwy kibic United odczuwa takie same uczucie :) GLORY!
» 1 sierpnia 2016, 15:43 #204
RuudVN: ja czekam tylko na grad bramek z naszej strony bo od 3 sezonów tego nie było,
80 goli w PL powinno nas ustawić w top 3 bo o stracone nie ma co się zbytnio martwić, Mou w zgranych zespołach jak nikt inny potrafi punktować z dołem tabeli i oby tak było, można przegrać (oczywiście nie wszystko) z City, Chelsea czy Live ale z miejscami 10-20 trzeba brać komplety pkt jak leci
dodatkowo chyba każdy oczekuje od Ibry 20 goli
Rooney, Martial i Rashford dokładają po 10 i będzie git
Mkhitaryan 20 asyst xD
DDG 20 czystych kont
» 1 sierpnia 2016, 17:51 #203
przemcio94: Czemu Pogby nie uwzględniłeś? :>
» 1 sierpnia 2016, 18:36 #202
DjTED: przemcio94: Trzeci wtorek się zbliża....
» 1 sierpnia 2016, 21:24 #201
KusyzRancza: Kto waszym zdaniem był najlepszy na boisku?
» 1 sierpnia 2016, 13:59 #200
pawelisto2: herrera :D:D

A tak poważnie to Valencia zagrał bardzo dobrze imo, ale dużo trzeba oddać środkowi pomocy za to jak diametralnie zmieniła się gra w drugiej połowie.
Carrick-Fella-Mata jak dla mnie bomba i nie miałbym nic przeciwko jakby tak to faktycznie wyglądało w sezonie jeśli nie przyjdzie ten Pogba. Kreatywność i dynamika na skrzydłach. Jeden walczak i przecinak w środku, który podłącza się do przodu i walczy w powietrzu o piłki dogrywane ze skrzydeł, Mata dogrywa te piłki na skrzydło, a Carrick robi wszystko, żeby obrońcy mieli jak najmniej roboty - fajnie to brzmi i fajnie to wyglądałoby, ale niestety przez ponad 40 meczów nie da rady utrzymać takiego tempa, takiej formy i takiego pomysłu.
» 1 sierpnia 2016, 14:13 #199
Martin: Valent! 3 asysty, genialny mecz!
» 1 sierpnia 2016, 14:41 #198
TheRipper: Valencia to ogólnie chyba był jednym z lepszych graczy w ubiegłym sezonie. Szkoda że vG marnował jego potencjał wystawiając go na prawej obronie.
» 1 sierpnia 2016, 16:21 #197
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2016 17:34

Taaa a przypomnijcie sobie co się działo kiedy regularnie na tym skrzydle występował :D

Pojazd chyba jeszcze gorszy niż po Lingardzie.

Na PO powinien wylądować już za Fergiego
» 1 sierpnia 2016, 17:33 #196
EpikaLirykaRojo: Oby Valencia nie grał na prawej pomocy. Jest bardzo przewidywalny i zawsze ciągnął do końcowej linii, bo nie ma lewej nogi.

Na prawej obronie spisuje się nieźle. W ataku jest bardzo dobry, bo może się podłączyć na szybkości i wrzucić, ale jeżeli chodzi o jego grę w defensywie to tutaj jest średnio, bo często ma problemy z ustawianiem się (widać, że PO to nie jest jego nominalna pozycja).
» 1 sierpnia 2016, 18:07 #195
pictor: Pogba
» 1 sierpnia 2016, 21:48 #194
Neymar12: Swoją drogą jak zagrał Luke w tym meczu? Nie oglądałem pierwszej połowy
» 1 sierpnia 2016, 12:36 #193
Sideswipe: Bez Shawu, miał kilka rajdów do przodu ale nie mógł zbytnio liczyć na Martiala. W defensywie poprawnie.
» 1 sierpnia 2016, 13:57 #192
pawelisto2: Wszyscy patrzą przez różowe okulary. Nie oceniają jakkolwiek realnie jego gry i możliwości na chwilę obecną. Wystarczy spojrzeć jak Dembele objechał go i Rojo w meczu z Borussią to cała krytyka spadła na Rojo.

Jak dla mnie jest dobrze, zwłaszcza po takiej kontuzji, ale nim wróci ten Shaw chociażby z meczu przeciwko Chelsea 2014/2015 to trochę chyba minie. Kilka rajdów, kilka odbiorów, cieszy mnie to, że nie zapomina już o defensywie tak jak przed kontuzją, bo niejednokrotnie cała lewa strona była odkryta jak on sobie biegł do przodu - rozumiem pojęcie asekuracji itd, ale w pierwszym sezonie LVG widok Shaw-a z przodu, a Di Maria walczący w obronie wyglądał co najmniej komicznie :D
» 1 sierpnia 2016, 14:04 #191
SiwyDiabel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2016 09:17

Za 48H jest nasz :D
» 1 sierpnia 2016, 09:15 #190
corey87: Co z tym Pogbą ? :D
» 1 sierpnia 2016, 07:35 #189
karpiu87: Z innej beczki. Która stacja w tym sezonie pokaże Puchar Anglii i Ligi? Nadal Eleven? Zastanawiam się nad wykupem pakietu ale czekam na pewne info.
» 31 lipca 2016, 21:41 #188
Neymar12: Będzie, Eleven ma prawa do nich również w tym sezonie
» 31 lipca 2016, 21:52 #187
DjTED: Nie kupuj tego shitu. Wykupłem . Komentatorzy żenujący. Przysiadłem oglądnąć ligę hiszpańską i się załamałem.... Kanał bez sensu
» 31 lipca 2016, 22:10 #186
Neymar12: Komentarz to najmniejszy kłopot. Gwarantują dobry dostęp do ciekawych rozgrywek a to jest istotne. Hajto gadał głupoty ale reprezentacje oglądałeś bo cię to interesowało
» 31 lipca 2016, 22:47 #185
xMASAx: Komentarz może i nie najlepszy, ale oferta jest ok. W Netii te kanały doszły za free jak się miało pakiet sportowy.
» 31 lipca 2016, 23:34 #184
ArktoS: Komentatorzy dalej będą twierdzić, że Pique jest najlepszym obrońcą świata ;)
» 1 sierpnia 2016, 09:38 #183
MUnited13: mecz o tarcze jak i puchar bedzie na eleven na bank.... ja mam nc+ z eleven i jestem zadowolony... komentarze mnie nie obchodza wazne ze mozna zobaczyc mecz w dobrej jakosci...!!
» 1 sierpnia 2016, 11:32 #182
TheRipper: Meczu niestety nie miałem okazji obejrzeć, ale po obejrzeniu skrótu widzę że trochę mnie ominęło :) Zlatan w swoim stylu, od razu zaczął z grubej rury, piękna bramka :) Brakowało nam od dłuższego czasu konkretnego napastnika z czołówki. Cieszy mnie też że Mata powoli zaczyna odżywać. Bardzo lubię tego piłkarza więc gdyby odzyskał formę byłoby bardzo miło :) Wiadomo to mecz towarzyski jednak wysoka wygrana zawsze cieszy szczególnie po zimnym prysznicu od BVB.
» 31 lipca 2016, 19:29 #181
Klimaa: Zlatan w swoim stylu zaczął przygodę z klubem - mam tylko nadzieję że jak sezon ruszy nasza gwiazda będzie prawdziwym liderem na boisku. A co do samego meczu to widać że brakuje nam jeszcze zgrania w defensywie ale mam nadzieję że Mourinho nauczy grać drużynę w obronie tak dobrze jak robił to w innych klubach.
» 31 lipca 2016, 19:12 #180
Domelo: Ibra to jest jednak kozak, takiego zawodnika mi brakowało w ostatnich sezonach...
» 31 lipca 2016, 17:13 #179
RedRevolta: No tak, tym bardziej teraz mi szkoda, że nie trafił do nas 2-3 lata wcześniej :/
» 31 lipca 2016, 17:15 #178
Taurus: Warto pamiętać o Berbatowie i Robinie, także wysoka klasa :)
» 31 lipca 2016, 23:31 #177
Bossicky: We wtorek ma być oficjalka potwierdzająca transfer Pogby do United.
GGMU
» 31 lipca 2016, 16:47 #176
piter100000: to już chyba czwarty wtorek, w który ma być oficjalka
» 31 lipca 2016, 17:00 #175
przemcio94: Uwielbiam transferowe 48h. :D
» 31 lipca 2016, 17:00 #174
Sideswipe: Szkoda, że sobota i niedziela to zwykłe 48h a nie transferowe :/
» 31 lipca 2016, 22:06 #173
grzesznik83: Te 48h do zaklepania Pogby trwa już chyba 5 dni !! :/ juz nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ehh :/ Glory United !
» 31 lipca 2016, 16:42 #172
piter100000: żyjemy w dwóch równoległych rzeczywistościach. w jednej 48h trwa normalnie, w drugiej jest to nieskończona czasoprzestrzeń
» 31 lipca 2016, 17:01 #171
pictor: nie bo ostatnie zostałe zdemontowane bo juve nivy potierdza transfery tylko w ciągu tygodnia
» 31 lipca 2016, 19:13 #170
przemcio94: Tak sobie ogladam na spokojnie caly mecz, bo wczoraj nie mialem ku temu okazji i najbardziej w oczy rzucil mi się Martial, ktory nie jest uwzgledniany w skrotach. Gosc jest mocarny, a przy tym bardzo szybki, dysponuje dryblingiem klasy swiatowej, oraz bardzo dobrej orientacji na boisku. Licze na niego w tym sezonie najbardziej ze wszystkich!

Tony Martial came from France,
The English press said he had no chance,
ÂŁ50m down the drain,
Tony Martial scores again,
» 31 lipca 2016, 16:29 #169
Cavron: Mourinho powiedział, że piłkarze, którzy nie grają w sparingach opuszczą klub. Wygląda na to, że to koniec Bastiana i Blacketta
» 31 lipca 2016, 15:57 #168
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 16:11

Cytat proszę wraz ze źródłem.
» 31 lipca 2016, 16:10 #167
piter100000: to jest trochę przekręcona wypowiedź. powiedział, że ci co wyszli na murawę to są w jego planach. nie powiedział wprost, że tych co nie było moga się pakować
» 31 lipca 2016, 17:03 #166
mrk: przecież Blackett poszedł na wypożyczenie
» 31 lipca 2016, 18:17 #165
justdudi: Liga miszczów nasza...
» 31 lipca 2016, 13:49 #164
vanderToki: Co za farmazony, ręce opadają.
» 31 lipca 2016, 15:27 #163
Sideswipe: Na meczykach to standard, tam czasem sobie wchodzę pooglądać "sportbuzz", newsy omijam szerokim łukiem.
» 31 lipca 2016, 15:32 #162
RedDevils4life: Ja też wpadam pooglądać memy. Ale tam królują kibice Barcy i Realu...
» 31 lipca 2016, 18:56 #161
MU1212: Się rozstrzelaliśmy
» 31 lipca 2016, 13:40 #160
Prawilniak: W koncu będzie kim grac w fifie 17
» 31 lipca 2016, 13:28 #159
wojtas8: Za zmianę numeru Martialowi na plecach powinni wywalić zarząd z Edem i Mourinho na czele
» 31 lipca 2016, 12:43 #158
RuudVN: jedno spostrzeżenie po meczu, to może być najbardziej wyrównany skład spośród wszystkich zespołów, nawet Lingardy dobrze się prezentują, Antek Valencia 3 asysty, jak nie kupimy Fabinho to on powinien grać w podstawie, tylko jednego nam chyba brak w obecnej sytuacji, silnego środkowego pomocnika, Fellaini będzie zmiennikiem Pogby i oby tak zostało, Blind jako 3 lub 4 ŚO razem z Jonesem, ciekawy jestem co z Bastianem bo Rojo raczej na wylocie, mamy Jacksona, Shawa w razie czego Blinda i Darmiana, w ataku już przesyt, do tego Mata, który w takiej formie może wygryźć Rooneya
» 31 lipca 2016, 12:28 #157
vanderToki: Krycha zadebiutował. Jako stoper. Gdyby nie Emery i Letang, można by pomyśleć, że właścicielom się z Glikiem pomylił. ;D
» 31 lipca 2016, 12:19 #156
RedDevils4life: Dobrze, że jest Zlatan, bo brakuje mi RvP.

To był gość... żeby nie powiedzieć starej daty, ale starej generacji piłkarzy. Taki jeden z ostatnich z krwi i kości napastników. Chodził w dresiku United, nie pajacował jak rozpieszczony bachor, potrafił kropnąć piłkę, że aż miło. Naprawdę szkoda, że odszedł.

Oooooooooo Robin van Persie...
» 31 lipca 2016, 11:37 #155
piter100000: no i wolał nas od City mimo, że dawali mu więcej kasy. zresztą wielokrotnie powtarzał, że przychodzi do nas ze względu na Fergusona i po nim najbardziej było widać jak odczuł jego odejście. jednak mistrzowskiego sezonu nigdy mu nie zapomnimy
» 31 lipca 2016, 12:01 #154
uzil25: And it's Robin van Persie who puts red over the blue.

What a fantastic strike from van Persie.

Tyle tego było. Też gościa kochałem... też żałuję do dziś, że odszedł bo to było piłkarskie "pure class" i w dodatku świetny gość grający i dający swojemu zespołowi absolutnie maksimum. Zgodzę się, że stylem przypominał piłkarzy byłej generacji, napastnik z krwi i kości. Na 10 piłek wsadziłby 9-10, jestem o to pewien. Brakuje go tu...
» 31 lipca 2016, 14:26 #153
inek10: W Jego ostatnim sezonie każdy na Niego narzekał więc troszkę Wasze płacze są na wyrost..
» 31 lipca 2016, 14:50 #152
RedDevils4life: Tu mowa o całokształcie zawodnika. O tym jaki był.
» 31 lipca 2016, 15:01 #151
playmaker8989: Rooney jest bez formy , według nowej umowy ma zarabiać 300 tys. funtów tygodniowo nie zasługuje na takie pieniądze
» 31 lipca 2016, 11:14 #150
Sideswipe: A wiesz to z onetu czy ze sport.pl?
» 31 lipca 2016, 11:21 #149
VanRoyal: Pewnie z Przeglądu.
» 31 lipca 2016, 11:30 #148
playmaker8989: Na 200 tys. nie zasługuje , liczba strzelonych goli i asyst mówi sama za siebie .
» 31 lipca 2016, 11:30 #147
RedDevils4life: Dobra, ale to nie koncert życzeń i tygodniówka Rooneya nie jest dziś już ważnym tematem. Skoro mu tyle płacą to widocznie tak chcą i to robią. Niczego to nie zmieni, może by go zmotywowało do lepszej gry. To jest kapitan, wiele lat tutaj spędził i po prostu taki mają do niego szacunek. Było parę incydentów, ale mniejsza o to.
» 31 lipca 2016, 11:32 #146
Sideswipe: Naprawdę rzeczowa rozmowa, no ale skoro się tak upierasz to na tą liczbę goli tak patrzę I widzę liczbę 15, w sezonie, gdzie przez większość czasu grał na ŚP. Moim zdaniem nie tak źle. A na pensję mają wpływ inne czynniki, nie tylko gole i asysty ale nie będę się o tym rozpisywał bo i tak nic nie dotrze.
» 31 lipca 2016, 11:36 #145
playmaker8989: Aha ..15 bramek to strzelał Nani , rezerwowy skrzydłowy w czasie gdy United coś znaczył w Europie . Skoro im się opłaca płacić , niech płacą takie tygodniówki . Dla mnie gra jest najważniejsza , a Rooney nie przypomina, w ogóle zawodnika z czasów SAF .
» 31 lipca 2016, 16:04 #144
Sideswipe: Nani strzelił 15? W którym sezonie? :D "Rezerwowy skrzydłowy" też dobre.
» 31 lipca 2016, 16:14 #143
vanderToki: Nani to w United góra dwa razy dyszkę osiągnął.
» 31 lipca 2016, 16:40 #142
RedDevils4life: Niby towarzyski, ale...

Valencie wszyscy chwalili w ostatnim sezonie jak i w tym pierwszym LvG'a. Więc czemu każdy chce na gwałt Fabinho? Wczoraj pokazał jaki potrafi być mocny. Niby w Anglii wszyscy znają jego jeden zwód, ale i tak potrafi zrobić swoje. To jest dopiero przydatny i waleczny zawodnik.

Ibrahimovic - myślę, że będziemy mieli jednego z najlepszych napastników w tym sezonie. Co ma wiek do gadania gdy gość ma końskie zdrowie? On ma technikę i łatwość wygrywania piłek po wrzutkach *patrz nożyce z wczoraj*. To jest właśnie ten atut! Pisałem o tym ostatnio, że Ibra i Pogba to przy stałych fragmentach będzie masakra. Nawet sam Ibra już wiele wnosi swoimi warunkami fizycznymi. A jak będzie zmęczony, bo wiadomo, że pewnie całego sezonu też nie będzie grał, to wchodzi młody i ambitny Rashford. Przed nim cała kariera a w sezonie LE, CoC, F.A. Cup i na 100% również mecze ligowe. Zastanawiam się czy on z tą szybkością czasem nie będzie rzucany na prawe skrzydło. Tak jak to było kiedyś z Rooneyem.

Bailly - potwierdzają się filmiki na youtubie *nie widziałem jego gry wcześniej*. Potrafi walczyć o piłkę jak dzikus, nawet bliżej połowy boiska. Poza tym błyskawicznie zabiera się do wyprowadzenia jej. Na moje w duecie ze Smalligniem będzie cud, miód, malina.

Shaw - jego powrót da nam wiele w ofensywie. Chłopak po kontuzji nie boi się rajdów, dalej ma parcie do przodu. Super! Oby tylko złapał formę i szalał jak z początku poprzedniego sezonu.

Mata - stara się za dwóch przy Mourinho i mi się to ambitne podejście bardzo podoba.
» 31 lipca 2016, 11:06 #141
vanderToki: Bailly bardzo elegancko obrał Sneijdera w polu karnym w pierwszej połowie, w drugiej też komuś podobnie zabrał piłkę. Oby w meczach o stawkę walczył z takim spokojem i wyrachowaniem, a będzie z niego pożytek.
» 31 lipca 2016, 11:13 #140
Foxiowof: Ja mam nadzieje ,że po powrocie Shawa ,do formy wróci także Depay. Jak sobie przypominam ,co potrafili robić przed kontuzją i jak dobrze się rozumieją śmiem twierdzić ,że to może być to czego nam brakowało. Mega nam się przyda tak ofensywne skrzydło które będzie siało spustoszenie w PL.
» 31 lipca 2016, 12:19 #139
playmaker8989: Po tym meczu chyba nie ma przeciwników transferu Pogby do United .
» 31 lipca 2016, 11:03 #138
Matias: Sneijder i Gaitan widziani Manchestrze.
Obaj panowie udali się do Edka prosić o kontrakt...
» 31 lipca 2016, 10:59 #137
RedDevils4life: Sneijder po spince z Lingardem *chyba* jest spalony. :D Koniec sagi!
» 31 lipca 2016, 11:00 #136
JanuszTracz: Po tej spince to koniec z Lingardem.
» 31 lipca 2016, 11:43 #135
Fenek: Ma ktoś jakieś skróty tego meczu? Ja wczoraj znalazłem tylko zacinającą się pikseloze.
» 31 lipca 2016, 10:21 #134
Sideswipe: Youtube.com/watch?v=Al1UNamXKWM
Same bramki ale może coś obok będzie.
» 31 lipca 2016, 10:31 #133
Freddie: za tą cenę? 45 mln funtów Fella i Januzaj. ja bym się pozbywał od razu. nikt więcej nie da.
» 31 lipca 2016, 08:54 #132
Slawek7: Moze za 15 uda sie Andera dorzucic.Gra na poziomie Cleverleja.
» 31 lipca 2016, 09:40 #131
piter100000: ja bym Felka zostawił. on serio może się przydać. Mourinho potrafi z takich zawodników wycisnąć maksimum i myślę, że nie grozi nam granie na aferę jak za Luja
» 31 lipca 2016, 10:19 #130
Slawek7: Dżepetto chce swojego pinokia,to takie dziwne?
» 31 lipca 2016, 10:37 #129
Sideswipe: Niestety (dla niektórych) Fella powiedział w wywiadzie kilka minut po meczu, że zostaje i będzie walczyl o sklad :) Chociaż - co prawda wielu piłkarzy mówiło jedno a robiło drugie.
» 31 lipca 2016, 10:41 #128
Slawek7: Zaprzeczylem doktrynie,ktora mowi,ze trzeba tylko chwalic ?Dla mnie Fela jest zbedny i powinnismy sie go pozbyc.Napisz cos z sensem bo co czytam twoje wypowiedzi to sa skierowane na obrazanie i prowokowanie innych.
» 31 lipca 2016, 10:51 #127
RedDevils4life: Moyes może z nimi zrobić w takim Sunderlandzie co będzie potrafił najlepiej. Jeżeli to serio 45 mln w funtach to brać i nie pytać. Ale tak jak mówiłem, Januzaj z klauzulą pierwokupu. Inaczej papa.
» 31 lipca 2016, 11:12 #126
Sandor: cieszycie się głupi do sera, jak 8 klasista pobił 6 klasiste o tak zobaczcie jaki jestem dobry a jeszcze wczoraj dostał lanie od 7 klasisty , zobaczymy w lidze , dobrze ze nie gramy w LM bo znowu z grupy byśmy nie wyszli i wstyd na całego z tymi marnotami ciężko będzie. Ciesze się że wygrali ale nie popadam w zachwyt mając na uwadze poprzednie mecze poprzednie lata i jak grą nasi piłkarze, nie mamy dobrej obrony ,drużyna nie ma pomysłu na grę, nie widzę tam monolitu jak za dawnych lat mam nadzieje że to się zmieni.
» 31 lipca 2016, 07:33 #125
tyber28: A Ty narzekasz jak baba.. Przegrali z Borussia źle, teraz wygrali jeszcze gorzej, co za ludzie, on nie widzi, a kogo to obchodzi? Widzieć to ma Mourinho i jego sztab szkoleniowy... Pozdr
» 31 lipca 2016, 09:36 #124
playmaker8989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 10:53

Sandor ma racje , gra United nie wygląda za dobrze , ale trzeba dać trochę czasu Mourinho . Może sfinalizują transfer Pogby do United wreszcie , to ta gra w środku pola będzie wyglądać inaczej. Schneiderlin , Herrera , Fellaini to drewno nie do ogarnięcia , na skrzydłach też nie jest lepiej ...
» 31 lipca 2016, 10:50 #123
Sideswipe: To idź zagraj lepiej playmakerze. Boże jakie głupoty, "drewno nie do ogarnięcia", co to ma być?!
» 31 lipca 2016, 11:37 #122
playmaker8989: język kolokwialny , to nie prywatne gimnazjum .
» 31 lipca 2016, 16:05 #121
playmaker8989: język kolokwialny , to nie prywatne gimnazjum
» 31 lipca 2016, 16:07 #120
dev13: Nie wierzę...Moyes płaci ÂŁ45mln za Fellainiego i Januzaja. Jednak szrotu można się elegancko pozbyć a w zasadzie sprzedać./Twitter
» 31 lipca 2016, 07:04 #119
afilant: A dlaczego nikt nie pisze o świetnym meczu Valencii? Miał chłopak często problemy z dosrodkowaniami(przypominam że w jednym sezonie skuteczność dosrodkowan 0,3%) a dzisiaj 3 piękne asysty:)
» 31 lipca 2016, 05:00 #118
omen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 17:25

Coś ci się chyba pomyliło z tym 0,3%. Przecież to oznacza że miał jedno udane dośrodkowanie na 333 próby
» 31 lipca 2016, 17:24 #117
jamaj05: Pamiętacie filmil Ibry z plazy gdy strzelał przewrotka? Ladna to byla zapowiedz dzisiejszej bramki, ułożenie niemal identyko :D

Mou powiedział po meczu, ze kazdego komi dal zagrac uwzględnia w planach, inaczej nie wyszliby nawet na minutę. W takim razie ciekawe co z Januzaje...

Co do meczu, to wiadomo, ze sparing, ale taka gra i bramki i tak cieszą! Ciekaw jestem wyjsciowej 11 w meczu z Leicestet, mam nadz, ze zagraja tam pilkarze, ktorzy najlepiej sprawdzaja się na treningach, a nie nazwiska. Ale patrzac co Jose zrobil z Casilliasem w Realu to chyba możemy być o to spokojni ;]
» 31 lipca 2016, 01:11 #116
AntyReusik2: [link usunięty]
na załączonym filmiku widać jakim Ibra jest autorytetem i jak na niego patrzą zawodnicy. On będzie ich nakręcać do zwciężaia. Polecam książkę Zlatana, dzięki której możemy poznać kawałek jego charakteru, oraz mentalności zwyciężcy.
» 31 lipca 2016, 01:04 #115
wojtus888: Po Ibrze można się na prawdę wiele spodziewać. W przeciwieństwie do takiego Depaya, już na prawdę sporo osiągnął i udowodnił piłkarskiemu światu, jakiej klasy jest zawodnikiem. Sądzę więc, że fani jak najbardziej mogą się nim "jarać", będąc pewnym, że Ibra poniżej pewnego poziomu raczej nie schodzi.
Pozostaje jedynie kwestia wieku.
» 31 lipca 2016, 00:15 #114
Michal12371: On już wszystko wie
» 30 lipca 2016, 23:28 #113
Kilerek7: Zastanawia się pewnie czy zakręcił w chacie kran :)
» 31 lipca 2016, 01:06 #112
MalkotenciWon: Albo mysli i o wyjezdzie w Bieszczady
» 31 lipca 2016, 10:20 #111
vanderToki: Albo nie podoba mu się, jak się lampi frajer w szóstym rzędzie.
» 31 lipca 2016, 10:33 #110
vanderToki: Jest jeszcze kilka opcji w sumie.
1. sądząc po tym, jak siedzi, chce mu się siusiu.
2. myśli sobie "mój kraj, taki piękny".
3. nie może patrzeć, jak de Gea tuli się do tego obok.
4. tęskno mu za Maxwellem (to może być w pewien sposób połączone z pkt. 3.).
5. usiłuje sobie przypomnieć, gdzie wcześniej widział Sneijdera.
» 31 lipca 2016, 10:48 #109
RedDevils4life: Hahaha pkt. 5 :D
» 31 lipca 2016, 11:09 #108
Freddie: ładna akcja młodego znaczy się Rashforda przy karnym. oj bedzie hasał na tych skrzydałch z Martialem
» 30 lipca 2016, 23:21 #107
vanderToki: Poszedł jak dzik w żołędzie. Trzeba też powiedzieć, że Rooney dobrą piłkę dał. Swoją drogą, dobrze Rashfordowi z 19. ;D
» 30 lipca 2016, 23:50 #106
vanderToki: Hazard... skubaniec.
» 30 lipca 2016, 22:57 #105
Muuuuuuuuuuu: Grał coś? Widzę, że 2 bramy na koniec wcisnął.
Eden ma mistrzostwach już pokazywał niezłą formę. W tym sezonie znowu będzie na topie.
» 30 lipca 2016, 23:01 #104
omen: Wcisnął, tyle że w drugiej połowie to Real grał juniorami, a Conte wystawił niemalże pierwszy skład.
» 30 lipca 2016, 23:11 #103
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 23:11

No wszedł na koniec i Chelsea coś tam zaczęła grać. I dodatkowo te bramki. Robi różnicę. No ale to też tylko sparing i nie ma co wyciągać wniosków. :) Marcelo też dwie strzelił i asystował do tego. ;p
PS Fakt, i składy też zmienione.
» 30 lipca 2016, 23:11 #102
MalkotenciWon: DDG
Valencia - Bailly - Stones - Marcelo
Miki - Pogba - Mata
Hazard - Ibra - Martial(ew. jakis lepszy drybler z prawdziwego zdarzenia)
» 30 lipca 2016, 23:21 #101
brennt: @malkonenci

specjalnie sie zalogowalem, zeby Cie obsmiac xD
» 30 lipca 2016, 23:47 #100
MalkotenciWon: To zmarnowalss cenne kilka sekund swojego zycia, to byl troll :)
» 31 lipca 2016, 10:20 #99
JanuszTracz: Czemu w ocenach nie ma Sneijdera?
» 30 lipca 2016, 22:52 #98
Sideswipe: Czy ja wiem, mnie tam nawet rozbawiło :)
» 30 lipca 2016, 23:06 #97
SkowronUNITED: Jak Sneijder odejdzie na emeryturę to Pogba będzie jego godnym następcą ! :)
» 30 lipca 2016, 23:39 #96
Muuuuuuuuuuu: Oglądam MU od jakiś 20 lat ale nie spotkałem się jeszcze z zawodnikiem, którego po każdym meczu oceniałbym pozytywnie. Rashford to pierwszy taki przypadek. I Ronaldo i Rooney robili masę głupich błędów będąc 18-19 latkami. Marcus gra jakby miał pod 30stkę. Wie gdzie biec, gdzie podać, jak podać, czy wstrzymać atak i rozrzucić do boku. Nawet jak nie strzela to zawsze zrobi coś pożytecznego. Facet jest niemożliwy.

Mecz to tylko sparing ale widać, że zawodnicy cieszą się grą czego nie było od prawie 3 lat widać w MU. Zobaczymy jak będzie wyglądał sezon ale jeśli nawet Memphis potrafił zagrać kilka fajnych piłek to chyba oznacza, że Jose musi najpierw wypróbować piłkarzy by podjąć decyzję o ich przydatności bo pod wodzą LvG wszyscy wyglądali jak patałachy.

Normalnie nie mogę się doczekać :)
» 30 lipca 2016, 22:42 #95
Chestnut: Po prostu Rashford wszedł w menu do opcji i zmienił poziom trudności na amator. :)
» 30 lipca 2016, 22:48 #94
Muuuuuuuuuuu: Obyś miał rację :)
Może rośnie nam taki gość jak kiedyś Jordan, któremu bez trudności przychodziło to, co inni ćwiczyli długie lata. Jordan zmienił kosza a Marcus zmieni nogę :)
» 30 lipca 2016, 22:55 #93
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 10:22

@Muuuuuuuuuuu- też to zauważyłem jak tylko LVG dał mu szansę- facet wyskoczył w ubiegłym sezonie z akademii a gra, jakby miał już co najmniej kilka lat doświadczeń w grze na najwyższym poziomie, jego inteligencja boiskowa jest czymś co cechuje wielkich piłkarzy- i to w tak młodym wieku, naprawdę niebywałe. Z wielkim bananem na ryju oglądam jak wozi o wiele bardziej doświadczonych przeciwników :) Niesamowity gość.
I co najważniejsze- urodził się w Manchesterze więc mam ogromną nadzieję, że zakończy u nas karierę jako kolejna klubowa legenda.
» 31 lipca 2016, 10:21 #92
Wave: Muuuuuuuuuuu nic dodac nic ujac
» 31 lipca 2016, 10:55 #91
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 12:50

@ Wuj3k - to by była chyba pierwsza legenda klubu urodzona w Manchesterze. ;) Chyba że liczymy Briana Kidda. Czy ktoś jeszcze się łapie?
PS A w sumie to i co do Kidda to urodził się na tyle dawno, że nie mam pojęcia, czy Collyhurst już wtedy przynależało do Manchesteru. ;]
» 31 lipca 2016, 12:42 #90
Wuj3k: @vander- w mojej wypowiedzi nie chodziło mi o to, że klubowe legendy rodziły się w Manchesterze tylko, że skoro urodził się właśnie w 'naszym' mieście to żaden Real czy inne Barcelony go nie skuszą jak za parę lat się rozwinie. ;) I będzie wolał zostać w domu.
» 31 lipca 2016, 17:12 #89
winers: No, no! Teoretycznie drugi i trzeci skład gra lepiej niż pierwszy. Cieszy, że Zlatan zaliczył bramkę w debiucie. Ale nie ma się co podniecać. Na tle żałosnej zbieraniny Galatasaraju nawet Łegła wypadłaby nieźle.
» 30 lipca 2016, 22:41 #88
krzak: O proszę A. Valencia nauczył się dośrodkowywać jestem w szoku tyle asyst ;O na + .
» 30 lipca 2016, 22:37 #87
tyber28: Ty zanim zaczniesz krytykować Mourinho i United naucz się pisać. Pozdr
» 30 lipca 2016, 22:45 #86
Muuuuuuuuuuu: Fetor to leci z Twojej głupoty.
Do rozpoczęcia sezonu są jeszcze 2 tygodnie i wtedy ma przyjść świeżość a nie teraz. Tak w zasadzie to pierwsze parę kolejek są do rozbiegania drużyny. I nie jest tak dlatego, że Jose jest głupi tylko dlatego, że większość zespołów zamiast siedzieć na dupie i trenować to podróżuje. Takie wymagania sponsorów i tego nie przeskoczymy. Dlatego przygotowania wyglądają inaczej niż 10-20 lat temu a na starcie sezonu jest sporo niespodzianek.
» 30 lipca 2016, 22:46 #85
EpikaLirykaRojo: Narrator fetraini założył sobie nowe konto.
» 30 lipca 2016, 23:10 #84
Daro93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2016 00:30

Jeżeli twoim zdaniem Mourinho jest dinozaurem, to odpowiedz mi kim był LVG?
Dajcie czas grali 1 raz praktycznie takim składem sądzę,że bedzie lepiej niz w poprzednim sezonie ;)
» 31 lipca 2016, 00:28 #83
Prawilniak: Gdzie ci którzy krytykują rooneya?
» 30 lipca 2016, 22:34 #82
Ekspertinio: Fajnie, że strzelił, ale poza bramkami nic ciekawego nie pokazał, a nawet był jednym ze słabszych na boisku. Zobaczymy co pokaże w lidze.
» 30 lipca 2016, 22:36 #81
ManchesterUtd: United to nie Real, u nas sie szanuje legendy klubu.
» 30 lipca 2016, 22:38 #80
DevilFan: no nie wiem czy to już taka legenda pełną gębą i czy nia zostanie za to że chciał iśc do City, może mnie tylko to boli ale dla mnie jeszcze na to miano nie zasługuje
» 30 lipca 2016, 22:57 #79
champione2013: strzelił 2 bramki narzekaj że nie zrobił salta eh ...
» 31 lipca 2016, 08:33 #78
vanderToki: Denis Law nawet odszedł, a i tak uważam go za legendę United.
» 31 lipca 2016, 10:35 #77
Chestnut: Omg zapomniałem o meczu, a tyle brameczek. :(
» 30 lipca 2016, 22:32 #76
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 22:34

Hahahaha.
Nooo, to znaczy współczuję. Bardzo,
» 30 lipca 2016, 22:33 #75
Sideswipe: Czekam na kolejny odcinek serii "5 rzeczy po meczu" :)
» 30 lipca 2016, 22:30 #74
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 22:29

Nie wiem jak to zrobi Jose, ale Mata i Rashford muszą mieć podstawę! przynajmniej na daną chwilę. Opcję są jednak takie, albo Mata na 10 tce kosztem Rooneya, albo Rashford na prawym skrzydle a Miki na 10 tce. Tak czy siak nie widzę Rooneya w podstawie, ale zapewne będzie ją miał. A może 433? I takie coś?:P

Martial - Zlatan - Rashford
Mata - Pogba- Miki
Shaw - Bailly - Smalling - Valencia
DDG
» 30 lipca 2016, 22:26 #73
Gallacher: "Nie wiem jak to zrobi Jose, ale Mata i Rashford muszą mieć podstawę!" po czym to wnioskujesz,po kilu meczach sparingowych ?
» 30 lipca 2016, 22:27 #72
Kilerek7: Wnioskuje to po tym meczu, gdzie Mata i Rashford grali jak z nut, oczywiście nie dam sobie ręki uciąć, czy tak będzie w ciągu sezonu jak dziś, ale jeśli by tak było to nie powinni moim zdaniem grzać ławki.
» 30 lipca 2016, 22:31 #71
Veggie: @Kilerek Ty na serio z tym składem?
» 30 lipca 2016, 22:31 #70
Kilerek7: A nie widać buźki na końcu znaku zapytania? Przecież to żart, ale przynajmniej zmieściłem wszystkich:)
» 30 lipca 2016, 22:32 #69
Ekspertinio: Weź lepiej nie wstawiaj swoich propozycji składów, bo nie wiadomo kiedy piszesz serio a kiedy sobie robisz jaja.
» 30 lipca 2016, 22:34 #68
Kilerek7: Przecież napisałem, że to żart, co wy tacy poważni.
» 30 lipca 2016, 22:35 #67
Bydgoszczanin: Czemu mowisz, że żartowałeś?
» 30 lipca 2016, 22:52 #66
Kilerek7: Bo żartowałem.
» 30 lipca 2016, 23:02 #65
Kuntakinte: hah w końcu strzelamy więcej jak 1 bramkę w meczu!!
» 30 lipca 2016, 22:21 #64
pawelisto2: No właśnie!
Bo w trzech ostatnich meczach sezonu z Van Gaal-em strzelaliśmy zawsze więcej niż 1 bramkę - niesamowite! Tyle musieliśmy czekać...
» 30 lipca 2016, 22:24 #63
vanderToki: Ale jak to, przecież zawsze był maks jeden strzał na mecz... jak to możliwe, że wpadała więcej niż jedna bramka?! Coś Ci się musiało z erą Fergusona pomylić, kiedy to był program 5+ (co najmniej pięć goli na mecz i pięć trofeów na sezon).
» 30 lipca 2016, 22:32 #62
EpikaLirykaRojo: Przykre jest to, że Schneiderlin może czyścić buty 35-letniemu Carrickowi.
» 30 lipca 2016, 22:18 #61
pawelisto2: Na poprzednim przedsezonowym tournee wyglądało to mniej więcej tak: "Carrick pokazuje, że można na niego liczyć w roli zmiennika" a tymczasem pokazał, że jest wystarczająco solidny i zna się na swoim fachu na tyle, aby zagrał większość spotkań od pierwszej minuty prezentując znacznie wyższy poziom niż Morgan, więc nie zdziwiłbym się jakby sytuacja ponownie się powtórzyła :)
» 30 lipca 2016, 22:23 #60
tara1982: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 22:23

Jedyne co rzucało się dziś w oczy, to to, że środek pola z Anderem i Morganem, jest za mało agresywny, mało kreatywności do przodu, a i z tyłu robili proste błędy, po przerwie wyglądało to już znacząco lepiej, Fella i Carras nie dawali już się przestawiać, do tego zmiennicy pokazali, że można na nich liczyć i nie koniecznie muszą siedzieć na ławce.Środek obrony też wymaga wzmocnienia, bo Smalling nie ma konkurenta w osobie Blinda, który po raz kolejny zagrał słabo.Podsumowując potrzeba nam kocura do środka, Pogba pasuje w profil, ale i Matiudi też nie jest złym wyborem, a na pewno tańszym, poczekamy zobaczymy, widać już momentami było ofensywne, szybko grające, bez milionapodań United i to na pewno cieszy.
» 30 lipca 2016, 22:17 #59
Chestnut: "Jedyne co rzucało się dziś w oczy, to to, że środek pola z Anderem i Morganem, jest za mało agresywny, mało kreatywności do przodu, a i z tyłu robili proste błędy, po przerwie wyglądało to już znacząco lepiej, Fella i Carras nie dawali już się przestawiać."

Pół sezonu o tym pisałem. :)
» 30 lipca 2016, 22:35 #58
GraanManU: Nie miałem jak oglądać meczu, jakby ktoś mi napisał jak spisali się zawodnicy to będę wdzięczny :)
» 30 lipca 2016, 22:15 #57
ManchesterUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 22:20

Dobrze. Chociaż zależy o której połowie mówimy :)
» 30 lipca 2016, 22:17 #56
vanderToki: Powiedziałbym nawet, na piątkę.
» 30 lipca 2016, 22:19 #55
GraanManU: Jakbyś mógł to rozwinąć to byłoby spoko.
» 30 lipca 2016, 22:19 #54
Lopak5: jak zagrał Martial bo nie oglądałem niestety.
» 30 lipca 2016, 21:57 #53
Karas: ruchliwy szybki, próbował ale nie wychodziło
» 30 lipca 2016, 22:00 #52
dami95: Nie miał wsparcia. Stwarzał zagrożenie, był dużo bardziej niebezpieczny niż cała prawa strona, z której padła mimo wszystko rozpoczęła się akcja bramkowa.
» 30 lipca 2016, 22:13 #51
ManchesterUtd: Gdzie on stwarzał zagrożenie ? Poza jednym rajdem i rozegraniem w środku przy golu Ibry, oddawał piłkę. Pierwszy jego mecz od dawna, wiec musi sie rozbiegać.
» 30 lipca 2016, 22:16 #50
Karas: wreszcie fajnie oglądało się mecz ManUnited. nie wiem z czego wynikała różnica między pierwszą a drugą połową, czy po prostu Galata rzucając za wysokie tempo nie wytrzymała go a my zrobiliśmy dużo zmian i podołaliśmy temu, czy zawodnicy którzy weszli w drugiej połowie byli bardziej zdeterminowani by jak najlepiej się pokazać niż Ci z pierwszej... ale widać że:
-Carrick>Herrera
-Blind na DP a nie ŚO
-Valencia>Darmian
-Mata zaczął bardziej się angażować w grę by nie wylecieć i nie przechodzi obok meczu
-Rashford trzyma poziom i będzie Jose mógł rotować nim i Ibrą

Patrząc na dzień dzisiejszy to widziałbym taki skład na lige:
De Gea-Valencia, Smalling, Bailly, Shaw-Blind, Carrick- Mata, Rooney, Martial- Ibrahimović
» 30 lipca 2016, 21:51 #49
Karas: lub ewentualnie druga opcja 4-4-2
De Gea- Valencia, Smalling, Bailly, Shaw- Mata, Blind, Carrick, Martial- Rashford Ibrahimović

lub 4-3-3
De Gea- Valencia, Smalling, Bailly, Shaw- Rooney, Blind, Carrick- Martial, Rashford, Ibrahimović
» 30 lipca 2016, 22:00 #48
pictor: spokojnie nie ustawiajcie skladów póki nie skończyło się okienko najprawdopodobniej dojdzie Pogba i być może fabhinio i o miki zapomniałeś ale najbardziej prawdopodobne jest 4-2-3-1
» 30 lipca 2016, 22:06 #47
Kilerek7: Dokładnie nie ma co już skreślać Mikiego. Sądzę, że gdyby Mata grał na 10 tce to skrzydła byłyby bardziej aktywniejsze i Zlatan dostawałby więcej piłek. Poprostu Rooney nie ma tej wizji co Juan. To może być sezon paradoksów. Kto wie, może Fellaini odnajdzie formę z Evertonu, Depay pod wodzą Mourinho zasłuży na nr. 7 i będzie grał jak w PSV, a Carrick będzie przeżywał drugą młodość. Naprawdę najlepiej byłoby wszystkich dać do składu, ale tak się nie da.
» 30 lipca 2016, 22:18 #46
vanderToki: No ale jak to, Fellaini, Rooney, Carrick, Depay, Mata out, jeszcze z ośmiu zawodników trzeba kupić CO NAJMNIEJ. ;p
» 30 lipca 2016, 22:33 #45
Kilerek7: vanderToki rozumiem, że pijesz do mnie. Jak pisałem, jestem mile zaskoczony i fajnie, że gracze którzy byli do skreślenia pokazali, że umią grać w piłkę oby tak dalej.
» 30 lipca 2016, 22:37 #44
vanderToki: Spoko. Nigdy nie zrozumiem, jak można wywalać pół składu, zanim zdążyli potrenować i pograć z nowym trenerem - zwłaszcza mając w pamięci nie tak dawne doświadczenia. Z drugiej strony, po jednym meczu też nie ma co wpadać w hurraoptymizm, a na środek ktoś by się ewentualnie przydał. Zresztą, to raczej jeszcze nie koniec transferów. Ale nie spodziewam się więcej niż jednego-dwóch nowych zawodników, może poza jakimiś juniorami w rodzaju tego Chonga. Nie przyjdzie już nikt - też nie będę płakał. I mam nadzieję, że w razie gorszej gry bądź wyniku przeciwko Evertonowi, Leicester czy nie daj Bóg Bournemouth nie będzie znów lamentu, że trzeba 2/3 składu wymienić. ;]
» 30 lipca 2016, 22:47 #43
Karas: pictor jak zauważyłeś czytając może chodziło mi o skład na dzień dziesiejszy a wiadomo że to może się zmienić
i nie skreślam Mikiego tylko zagrał gorzej wczoraj a jak pisałem to skłąd na dzień wczorajszy
» 31 lipca 2016, 08:56 #42
dami95: Pierwsza połowa rozczarowująca. Ibrahimovic po za ładną bramką, nie pokazał nic więcej. Mhikitarian słabo. Ogólnie strasznie pasywnie było z przodu. Druga połowa zupełnie inna. Świetny Mata, Rashford i Valencia. Mourinho ma sporo do myślenia przed startem sezonu.
» 30 lipca 2016, 21:51 #41
Kilerek7: Jeszcze wyjdzie tak, że transfery które zrobiliśmy to na ławkę a nie podstawę heh.
» 30 lipca 2016, 21:55 #40
dami95: Nie można takiej opcji wykluczyć.
» 30 lipca 2016, 21:56 #39
Karas: najważniejsze by nie grały nazwika tylko zawodnicy z formą
» 30 lipca 2016, 21:57 #38
Kornel: Wg mnie Ibrahimovic pokazał kilka naprawdę dobrych podań.
» 30 lipca 2016, 22:00 #37
dami95: Otóż to. Najważniejsza jest forma zawodnika w danym momencie. A co do Ibrahimovica, zgodzę się, pokazał kilka ładnych podań, ale był zbyt pasywny w obronie i to najbardziej rzuciło mi się w oczy. Należy mu dać jednak czas na aklimatyzację.
» 30 lipca 2016, 22:10 #36
AntyReusik2: On jest zawsze pasywny. 35 latek nie będzie się wielce angażował w obronę, ponieważ nie będzie mieć siły na nic innego. Wystarczy, że Ibra pomoże nam przy stałych fragmentach gry. Dziś był blisko wybicia piłki na 1-1.
» 30 lipca 2016, 22:13 #35
Kornel: Już bez przesady on ma grać, coś rozegrać, podać, strzelić. Wzięliśmy jednego z najlepszych napastników, a nie kolejnego Fellainiego.
» 31 lipca 2016, 00:03 #34
dami95: Ja nie wymagam żeby biegał od bramki do bramki. Chciałbym żeby był bardziej aktywny podczas odbioru piłki w przedniej formacji naszego zespołu, bardziej przeszkadzał obrońcą w rozgrywaniu piłki.
» 31 lipca 2016, 10:02 #33
sebox111: Valencia cichym bohaterem spotkania ;)
» 30 lipca 2016, 21:49 #32
Kilerek7: Przyznam, że doznałem szoku po tym spotkaniu. W zasadzie w pierwszej połowie wystąpił skład teoretycznie podstawowy, a został stłamszony przez Galatę. Na plus Ibra i Bailly, Martial leniwie trochę, Miki niewidoczny, środek Herrera z Morganem tragiczny, Rooney mimo goli też kiepsko. W drugiej połowie wyszedł skład właściwie rezerwowy, młodzi jednak pokazali pazur, a trzeci skład dopełnił zniszczenia. Pewnie każdy spodziewał się i liczył, że będzie odwrotnie, przynajmniej ja. Owszem nowi piłkarze nie są zgrani jeszcze, ale bądź co bądź to klasowi gracze. Mourinho będzie miał kosmos mentlik jak zestawić podstawową 11 stkę by wycisnąć maksa. Ibra napewno będzie miał podstawę, ale szkoda sadzać na ławcę Rashforda, może Jose powinien zastanowić się nad 442? Jeśli jednak nadal grałby 4231 to uważam, że na 10 tce powinien grać Mata kosztem Rooneya, gdyż jest o wiele bardziej ruchliwy i kreatywniejszy. Pozytywnie zaskoczył mnie też Lingard i bądź co bądź Depay, widać, że chciało im się grać. W 2 połowie Galata nie istniała. Co do środka to po pierwszej połowie zastanawiałem się kogo do Pogby dać obok, wychodzi na to, że albo Fellaini albo Carrick. Oczywiście to są wnioski po 1 meczu i różnie może być, ale młodzi pokazali, że nie są gorsi od gwiazdek, pytanie co teraz, ja na daną chwilę nie jestem wstanie podać podstawowej 11 stki.
» 30 lipca 2016, 21:47 #31
Karas: powiem Ci że co do środka z Pogbą jakby był to bardziej widziałbym Blinda, on nie może być na SO
i co do Rashforda mam to samo zdanie, szkoda chłopaka ale by ustawić to na 4-4-2 potrzeba by Rooneya posadzić na ławie a tego szkoda bo on też dużo wnosi i tu się z Tb nie zgodzę że słabo, wiadomo nie będzie to już Wazza sprzed lat ale nadal dużo daje tej drużynie i jak po tym meczu to ciężki orzech do zgryzienia Rashford czy Rooney w pierwszej 11
» 30 lipca 2016, 21:56 #30
Kilerek7: Wiesz Wazza to zasłużony gracz, jest pracowity to widać, ale Rashford z kolei jest głodny gry, chce się pokazać jak najlepiej i jest bardziej nieprzewidywalny. Pierońsko ciężki orzech do zgryzienia:/
» 30 lipca 2016, 22:06 #29
piotrek19: Rashford to jest dzik jak on 1 na 1 wie kiedy podać kiedy ruszyć ja też próbuje też coś kopać i patrząc na jego gre naprawde sporo sie można nauczyć . Chłopak ma ogromny talent
» 30 lipca 2016, 21:47 #28
Kuntakinte: wie ktos czy bramki Rooneya w sparingach liczą sie w klasyfikacji historycznych strzelców?
» 30 lipca 2016, 21:43 #27
vanderToki: Oczywiście, że nie.
» 30 lipca 2016, 21:45 #26
yazam: Swietna druga połowa. Ciekawe jak będzie wyglądać skład na pierwszy mecz w lidze. Pewnie będzie to skład w 90% z pierwszej połowy. Mamy bardzo wyrównaną kadrę. Widać, że każdy gryzie trawę i walczy o pierwszą jedenastkę. Przyda nam się zdrowa rywalizacja. Pozdro
» 30 lipca 2016, 21:42 #25
vanderToki: No to jeszcze Everton, Wembley i zaczynamy.
» 30 lipca 2016, 21:41 #24
ManchesterUtd: Za van Gaala to z 6 byś musiał połączyć
» 30 lipca 2016, 21:42 #23
vanderToki: No, w trzech lutowych było np. jedenaście łącznie. ;p
» 30 lipca 2016, 21:46 #22
GGMUU18: To byl efekt Rashforda
» 30 lipca 2016, 21:49 #21
vanderToki: Może i tak. ;D
» 30 lipca 2016, 21:49 #20
MikiMU: Oby u Mourinho nie było świętych krów jak Rooney czy Zlatan, to będzie dobrze.
Walka o pierwszy skład zapowiada się bardzo ciekawie.
» 30 lipca 2016, 21:40 #19
Ronnie: Zlatan to ma farta, oby przyniósł go całej drużynie.
» 30 lipca 2016, 21:39 #18
Sideswipe: Oj Mou będzie miał niezły ból głowy :)
» 30 lipca 2016, 21:37 #17
GGMUU18: Myśle, że punktem zwrotnym dzisiejszego spotkania był moment w 53 minucie, gdy realizator ewidentnie znudzony meczem wyłapał na trybunach fajną panią z blond włosami. Wtedy nasi dostali takiej motywacji, że strzelili 3 gole w bodajże 8 minut :)
» 30 lipca 2016, 21:35 #16
levisboy1989: Rashford zasluguje na miesjce w pierwszym skladzie. Dobra gra naszych
» 30 lipca 2016, 21:34 #15
dexteo: Jaką zmianę dał Depay? Pytanie dla tych co oglądali mecz.
» 30 lipca 2016, 21:33 #14
rizx: całkiem dobrze grał, kilka ciekawych zawodów i nie tracił piłki w głupi sposób
» 30 lipca 2016, 21:35 #13
levisboy1989: Zly nie byl ale moze byc duzo lepiej. Ciezko ocenic za malo przy pilce
» 30 lipca 2016, 21:35 #12
ManchesterUtd: Myśle ze Martial i tak jest nie do ruszenia, fajnie jakby Depay sie nauczył grać na prawym skrzydle
» 30 lipca 2016, 21:38 #11
Ronnie: Mou zrobi z niego potwora.
» 30 lipca 2016, 21:38 #10
piotrek19: Jak najbardziej na + kilka typków pokręcił ładnie ożywił mecz swoim wejściem . Szkoda że tak mało czasu dostał bo na prawdę ciekawie się oglądało jego dzisiejszy występ
» 30 lipca 2016, 21:39 #9
rizx: Przede wszystkim widać u niego niesamowitą technikę. Żaden inny zawodnik z taką łatwością nie wykonuje różnych dryblingów jak i niestandardowych podań. Jeśli dołoży do tego większą skuteczność i pewność siebie to pozycja Martiala na lewym skrzydle wcale nie jest taka pewna.
» 30 lipca 2016, 21:45 #8
nikolajw: Wydaje mi się że na obecną chwilę najfajniej dryblujący gracz United i pokazał to w tym meczu.
» 30 lipca 2016, 21:45 #7
dexteo: Fajnie, że coś mu zaczęło wychodzić, w tym sezonie uwaga będzie skupiona na innych graczach wiec oby mu to służyło w odzyskaniu formy z PSV. Tak jak ManchesterUtd napisał dobrze by było gdyby nauczył się rownież grać na prawym skrzydle stał by się bardziej uniwersalnym graczem.
» 30 lipca 2016, 21:45 #6
piotrek19: Depay potrafi być efektowny miło sie go ogloądać ale Matrial jak efektywny on nie potrzebuje przeróżnych trików a mija przeciwników .
» 30 lipca 2016, 21:51 #5
Kuntakinte: hahah chyba oglądałeś inny mecz Piotrze
» 30 lipca 2016, 22:18 #4
simsonson: Ciężki orzech ma Mourinho, aby 11zestawić. Dużo się o Macie mówiło, ale w sparingach pokazał, że jest bardzo przydatny zespołowi. 3 mecze (2 asysty, 1 bramka). Ibra, bramka klasa :) Czekamy na więcej!
» 30 lipca 2016, 21:32 #3
HubsS1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2016 21:32

Druga połowa świetna. Jeżeli Mata ma pokazać przydatność dla Mourinho to właśnie dzięki takim występom.
» 30 lipca 2016, 21:31 #2
ManchesterUtd: Ciekaw jestem jak będzie wyglądał pierwszy skład po tym meczu.
» 30 lipca 2016, 21:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.