Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ibrahimović: Zagram w Manchesterze United!

» 30 czerwca 2016, 17:29 - Autor: misza - źródło: twitter
Zlatan Ibrahimović za pośrednictwem portali społecznościowych - facebook oraz twitter - poinformował, że w przyszłym sezonie będzie reprezentował barwy Manchesteru United. Tym samym potwierdził on informacje, o których mówiło się od kilku tygodni.
Ibrahimović: Zagram w Manchesterze United!
» Zlatan Ibrahimović za pośrednictwem portali społecznościowych - facebook oraz twitter - poinformował, że w przyszłym sezonie będzie reprezentował barwy Manchesteru United. Tym samym potwierdził on informacje, o których mówiło się od kilku tygodni.
- Czas aby dowiedział się świat. Moim nowym miejscem jestem Manchester United - napisał słynny Szwed.




Na razie nie wiadomo na jak długo z Czerwonymi Diabłami zwiąże się były zawodnik m. in. AC Milan oraz Paris Saint Germain.


TAGI


« Poprzedni news
Dani Alves liczy na grę u boku Paula Pogby
Następny news »
Ryan Giggs ekspertem telewizji ITV

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (226)


UniteDKanzaS: Dzięki użytkownikowi przemcio94 przeczytałem tekst na stronie realmadrid.pl, chciałbym Wam drodzy koledzy i koleżanki przytoczyć najistotniejszy fragment:

"Naprzeciwko Polski stanie jutro piłkarz, który przez ostatnie siedem lat dostarczył wszystkim kibicom Realu multum radości. Piłkarz, który jest najlepszym strzelcem w historii klubu. Przecież minął raptem miesiąc od momentu, gdy to właśnie jego strzał zakończył sezon, a wszyscy wpadliśmy w wir emocji i wydzieraliśmy się ze szczęścia wniebogłosy. Dlaczego więc niektórzy nie mają stanąć po stronie tego, który regularnie raduje ich rok w rok, a koniecznie kibicować reprezentacji, która przez dziesiątki lat dostarczała im jedynie rozczarowań"

Jeśli ktoś chciałby to skomentować kosztem ostrzeżeń i banów to zapraszam serdecznie. Ja ze swojej strony powiem tylko, że boję się o przyszłość tego kraju, ale parafrazując Czesława Niememena mam nadzieję, że normalnych ludzi jest więcej i ta Polska nie zginie nigdy dzięki nim.
» 1 lipca 2016, 15:30 #212
UniteDKanzaS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 15:39

W komentarzach pod tym "artykułem" na szczęście ciężko znaleźć kogoś kto by się pod tym podpisywał, choć sam fakt umieszczenia takiego tworu na największym polskim fanpejdżu jest nieporozumieniem. Chyba, że chłopaki chcieli sprawdzić ile komentarzy można osiągnąć pod tak kontrowersyjnym tekstem.
» 1 lipca 2016, 15:37 #211
qwas333: footroll już chyba wyczepał temat
youtube.com/watch?v=4yqz7iIpPU8
» 1 lipca 2016, 16:13 #210
UniteDKanzaS: Pięknie wszystko chłopak podsumował!
» 1 lipca 2016, 17:30 #209
przemcio94: Ibra ponoc z 9 w takim razie proponuje 7 dla Martiala i 17 dla Depaya.
» 1 lipca 2016, 14:41 #208
UniteDKanzaS: Ja to bym 10 zabrał Rooneyowi i dał Ibrze. Jest co najmniej jeden użytkownik na tej stronie, który by się ze mną zgodził, wiecie o kogo chodzi? ;p
» 1 lipca 2016, 15:54 #207
pequ89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 14:37

Witamy! Nasza młodzież będzie się miała od kogo uczyć.
» 1 lipca 2016, 14:36 #206
RuudVN: wszyscy jadą tak tą Portugalię, ale czy oni są winni, że my od 2 min praktycznie broniliśmy wyniku? brak u nas jeszcze boiskowego wyrachowania, jak chcieliśmy zacząć mocno to trzeba było iść za ciosem
» 1 lipca 2016, 13:56 #205
Ave88: ale to nie chodzi o to czy są winni czy nie graja po prostu beznadziejnie owszem skutecznie skoro udalo im się awansowac ale ogólnie nie da sie oglądać ich gry mam nadzieję ze Belgia ( myslę ze Bale i Ramsey to za mało na Belgie) w koncu przerwie tą farsę :)
» 1 lipca 2016, 14:13 #204
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 14:22

Dokładnie tak ! Każdy mecz graliśmy do strzelenia bramki potem obrona Częstochowy. Oczywiście zagraliśmy świetny turniej i mamy super wynik ale czy nie mogliśmy się pokusić o więcej ? Wydaje się że tak. Da nam to niezbędne doświadczenie bo bardzo podobnie gramy do Italii która broni świetnie ale co ma do strzelenia, strzela. Trzeba być konsekwentnym w turniejach i kuć żelazo póki gorące i dobijać rywala.
» 1 lipca 2016, 14:21 #203
przemcio94: To jest kpina, zeby nie wygrywajac ani jednego meczu w regulaminowym czasie gry awansowac do polfinalu ME.
» 1 lipca 2016, 14:23 #202
TheRipper: @RuudVN

Dokładnie. Można było zamknąć ten mecz już w pierwszej połowie. Niestety, naszym chyba brakuje jeszcze pewności siebie bo założenia taktyczne widocznie były "strzelić gola a potem grać na utrzymanie wyniku". Z tego powodu mam cholerny niedosyt, bo Portugalia jak najbardziej była do ogrania, tak samo jak wcześniej Niemcy. Czy zasłużenie awansowali czy nie, to już można sobie gdybać. Taka już jest piłka, która często bywa niesprawiedliwa. Ale prawda jest taka że zagrali wczoraj lepszy mecz od nas i chcąc nie chcąc są dalej w półfinale.
» 1 lipca 2016, 14:29 #201
RuudVN: Portugalia z Islandią miała z 6 "setek", nikt inny nie miał tylu okazji przeciwko wikingom, z Węgrami były 2 rykoszety i w ogóle szalony mecz, słaba obrona itp., z Austrią karny + wiele okazji i mamy 3 nieszczęśliwe z punktu widzenia Portugalii remisy w grupie, potem grali z niby czarnym koniem mistrzostw Chorwatami, którzy w grupie robili wiatraki z obrony a z Por nie oddali celnego strzału przez 90min, teraz Polska która strzeliła bardzo szybko, świetnie gra w obronie do tego ewidentny karny na Ronaldo po faulu Pazdana, do tego nie trafienie w piłkę z 6m i wiele zamieszania w naszym polu karnym, my nie mieliśmy takich klarownych okazji
wiadomo na gorąco każdy (w tym ja) nie mógł przyjąć tego wyniku normalnie, brawo naszym za walkę ale w karnych na tych ME mamy 1-1 i należy się cieszyć, że ze Szwajcarią poszło bo mogliśmy równie dobrze nie przeżywać wczorajszych emocji
» 1 lipca 2016, 14:42 #200
kckMU: Do Gundogana dołącza również Nolito. Mourinho i Guardiola nie próżnują na rynku przed wielką wojną obu Manchesterów
» 1 lipca 2016, 13:42 #199
kocio10: Ten turniej pokazał, że jesteśmy w stanie walczyć z najlepszymi drużynami jak równy z równym. Jestem od jakiegoś czasu za granica, konkretnie w Niemczech. Przed meczem Polska-Niemcy znajomi z Niemiec byli pewni wygranej, nie dawali żadnych szans Polakom. Z meczu na mecz ich szacunek do naszej Reprezentacji i respekt rósł. Dzisiaj rano powiedzieli, że jest im żal, że Polska odpadła, że zasłużyli na to żeby grać dalej. Teraz Polska w oczach innych krajów nie jest kopciuszkiem tylko prawdziwą solidną drużyną, która jest w stanie stanąć na podium w takich turniejach.

Co do transferu Zlatana - pięknie jest życ :)
» 1 lipca 2016, 13:27 #198
TheRipper: Cholera... strasznie ciężko mi napisać cokolwiek o tym meczu. Targają mną mieszane uczucia. Z jednej strony, ogromny niedosyt, bo Portugalia jak najbardziej była wczoraj do przejścia. W pierwszych minutach Portugalczycy nie wiedzieli co się dzieje, więc gdybyśmy po zdobyciu pierwszej bramki od razu poszli za ciosem, to możliwe że ten mecz zakończyłby się już w pierwszej połowie. Nie rozumiem czemu przez całe Euro taktyka Nawałki polegała na zdobyciu gola i graniu na "dowiezienie" wyniku. O ile w meczu z Irlandią Północną, taka taktyka się jeszcze sprawdzała, to już w meczu z Ukrainą bywało groźnie, a mecz ze Szwajcarią pokazał że niewiele brakowało a wylądowalibyśmy za burtą już w 1/8 finału. Żaden argument mnie nie przekona że granie na 1:0 przez większość boiskowego czasu gry ma jakikolwiek sens. O ile 20-15 minut do końca meczu czy podczas dogrywki jestem w stanie to zrozumieć, tak granie w ten sposób już od początku drugiej połowy to zwykłe proszenie się o bramkę. Niestety, o ile pierwszą połowę zagraliśmy świetnie, tak w drugiej zdominowali nas Portugalczycy, którzy mieli wiele dogodnych akcji na zdobycie bramki.

Mimo tego wszystkiego jestem zadowolony z gry naszej reprezentacji bo po raz pierwszy odkąd oglądam nasze mecze czuć było w tym wszystkim... emocje. Zaangażowanie. Chęć zwycięstwa. Nie byliśmy chłopcami do bicia, nie zagraliśmy "3 meczów". Mimo że nasz styl pozostawiał wiele do życzenia to zawsze graliśmy jak równy z równym. Naprawdę, mimo tej porażki jestem ogromnie zadowolony z postępu jaki poczyniła nasza reprezentacja. 1/4 finału Euro to dla nas historyczny awans i wspaniałe osiągnięcie. Najbardziej szkoda mi Błaszczykowskiego, jeden z naszych najlepszych piłkarzy na Euro, który uratował nas w meczu ze Szwajcarią i Ukrainą któremu nie udało się strzelić tej bramki w tak kluczowym momencie. Absolutnie jednak nie mam do niego o to żalu. W żadnym wypadku. Karne to loteria, akurat miał pecha że Patricio go "wyczuł". Równie dobrze można mieć pretensje do Fabiańskiego że nie wyczuł Ronaldo czy Sanchesa ale to nie istotne, po prostu mieliśmy pecha i przegraliśmy. Taka już jest piłka. Tak czy inaczej, jestem ogromnie dumny z gry Polski na tym Euro. Pokazaliście prawdziwe jaja i dokonaliście niemożliwego. Trochę więcej pewności siebie, a w przyszłości dokonamy jeszcze wspaniałych rzeczy :) Dziękuje Nawałce oraz całej kadrze za te wszystkie wspaniałe emocje które towarzyszyły mi podczas tego Euro.

PS: Sanches to niesamowity kozak. Szkoda że nam umknął, oj coś czuję że będą z niego ludzie.
» 1 lipca 2016, 12:59 #197
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 12:18

Szkoda tej bramki Sanchesa, gdyby Krycha jej nie trącił to nie było by bramki, to był strzał w środek bramki, szkoda mi tego rykoszetu niesamowicie:/.
Ale brawo dla naszych, wkońcu jest zespół który może się postawić i coś ugrać, myśle że Nawałka jeszcze sporo dobrego wyciągnie z tej Reprezentacji, mam tu na myśli zbliżające się MŚ.
Portugali nie widze w starciu z Niemcami/Włochami/ czy Francuzami czegoś im brakuje, zostaną połknięci być może nawet przez Belgie w 1/2.
» 1 lipca 2016, 12:17 #196
Unitedman: Ja nawet mam wrażenie że zostaną zjedzeni przez Walie, ile w końcu można na remisach jechać
» 1 lipca 2016, 12:28 #195
sensi: Nie bardzo wierze w to że Walia wyeliminuje Belgie.
» 1 lipca 2016, 12:53 #194
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 12:02

“Kuba’s surname would only get you 22 points if you were playing the Polish version of Scrabble” – Tim Hazell .
Padłem i leżę. :D

Wypowiedź Krystyny:
It was a very difficult match, as befitting a quarter-final. Poland did well - they have a strong team and play good football.
: They’re a very intense team, they’re physical and experienced, but I think that Portugal were better and created more chances. Today, we are the winners. Penalties are always a lottery, but Portugal took their penalties better and were worthy winners.

Obyło się bez biadolenia, że nie daliśmy mu strzelić, ale co by było, gdyby odpadli... ;D
» 1 lipca 2016, 11:58 #193
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 12:06

I jeszcze garść statystyk:

No side has ever got this far in a European Championship without winning a match inside 90 minutes.

Portugal have also only led a match for 22 minutes during the whole tournament, while Poland have not trailed for a single minute.

Kurczę, no. Nie przegrywać ani przez chwilę, a mimo to odpaść. Coś jak Szwajcaria w 2006.


PS Aha, i jeszcze co do wypowiedzi Ronaldo, zapomniałem wcześniej napisać, że akurat po meczu z Chorwatami zachował się w porządku.
» 1 lipca 2016, 12:03 #192
Ilka7: Ja to się dziwię, że Ronaldo jako pierwszy do karnego podchodził. W Realu zawsze jako ostatni co by spijać śmietankę z wygranej ;)
» 1 lipca 2016, 12:44 #191
UniteDKanzaS: a jak Turcy narzekali, że razem z Albanią jadą do domu, a Portugalia gra dalej mimo, że nie wygrała meczu to żeśmy się śmiali z ich skomlenia. To teraz mamy ;P
» 1 lipca 2016, 14:03 #190
przemcio94: W koncu mozna byc prawdziwie dumnym z naszej Reprezentacji. Wszystkim pajacom z rm.pl i tym podobnym wielki kij w oko. Reprezentacja>Klub>Piłkarz Nie w innej kolejnosci. Brawo Polacy!
» 1 lipca 2016, 11:27 #189
TheRipper: "Reprezentacja>Klub>Piłkarz"

Dokładnie. Szkoda że są jeszcze ludzie którym trzeba takie oczywistości tłumaczyć.
» 1 lipca 2016, 12:32 #188
UniteDKanzaS: Serio tam kibicowali Portugalii przez wzgląd na Ronaldo? Jak procentowo to wygląda mniej więcej stosunek ludzi do podludzi na tamtym fanpejdżu? Mógłbym sprawdzić to sam, ale boję się tego co mogę zobaczyć...
» 1 lipca 2016, 14:00 #187
przemcio94: Obczaj to: realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=67509 Brak slow.
» 1 lipca 2016, 14:20 #186
UniteDKanzaS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 15:30

............................
» 1 lipca 2016, 15:30 #185
omen: Polecam komentarz Maryli Rodowicz po meczu. Wyjątkowo głupia kobieta.
» 1 lipca 2016, 11:22 #184
vanderToki: No cóż, kondycyjnie to nasi rzeczywiście wyglądali słabiej od Portugalczyków, zresztą podobnie wcześniej od Szwajcarów. Ale chyba tego należało się spodziewać. Tym bardziej dziwi tradycyjne, polskie robienie zmian dopiero od 80. minuty wzwyż. ;] Ale na ławce też nie mamy nie wiadomo kogo... przy całym szacunku dla Jodłowca, bawi mnie trochę, kiedy wchodzi na boisko. To jest ten brakujący trybik w perfekcyjnej maszynie, który zmieni obraz gry. ;D Można wskazywać niedociągnięcia - małą skuteczność, braki kondycyjne, krótką ławkę (przy czym to nie jest wina piłkarzy, taki mamy klimat i już). Ale trzeba by to robić z głową, szacunek się moim zdaniem należy. To najlepsza kadra, jaką pamiętam, i najlepszy wynik.
» 1 lipca 2016, 11:31 #183
Insanity: sama se wyczyści, chyba AŻ TAK głupia nie jest.
» 1 lipca 2016, 13:04 #182
is200: Brawo Polacy ze daliscie nam powody do radosci.

A za zwloke z tym Sanchesem powinien ktos beknac i to zeby w lesie bylo slychac.

Bayern ma dwoch world class box to box. A my grajmy Schneiderlinem
» 1 lipca 2016, 11:10 #181
EpikaLirykaRojo: Mimo że po wczorajszym meczu pozostał lekki niedosyt, bo Portugalia była w naszym zasięgu, to było to piękne euro w wykonaniu Polski. Pierwszy mecz i już praktycznie zapewniony awans, mecz z Niemcami i świetnie grający Pazdan, później Ukraina, piękny gol Kuby i awans z drugiego miejsca. 1/8 i mecz ze Szwajcarią. Fabiański dokonujący cudów w bramce i awans po historycznych rzutach karnych. I jeszcze kibicujący nam Russell Crowe ;) Będzie co wspominać i oby więcej takich turniejów w wykonaniu naszego zespołu!

Co do Portugalii. Lubię tę reprezentację, ale mam nadzieję, że w następnej rundzie odpadnie (oby z Belgią). Nie dlatego, że wygrali z nami, ale dlatego, że oni na tej imprezie nawet nie wygrali meczu w 90 minut i można powiedzieć, że z rundy na rundę się prześlizgują.

I jeszcze dodam, że jeżeli któryś z naszych miał nie strzelić karnego to dobrze, że był to Kuba. Na tym euro grał świetnie i pociągnął nas do ćwierćfinału, dla nas i tak jest bohaterem i nikt nie ma do niego pretensji. Wyobrażacie sobie co by było, gdyby Milik przestrzelił jedenastkę? Wywołałoby to niepotrzebną lawinę hejtu.
» 1 lipca 2016, 09:36 #180
manumik87: Lubię czytać takie komentarze. Kulturalny rzeczowy i nie ma w nim złośliwości. Cena uwaga o Kubie i Miliku. Myślę podobnie. Do tych pozytywnych emocji związanych z grą Polaków na euro dodałbym kibiców na trybunach i przed telewizoami. Czuć było, że prawie cały naród chce tego samego. Ja osobiście oglądałem mecze Polski w jednym z olsztyńskich pubów i była tam mega atmosfera. Parafrazując słowa Stacha Japycza z Ranczo można powiedzieć że to euro dla na s to był "ostatni bastion narodowej zgody" :)
» 1 lipca 2016, 10:45 #179
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 10:58

Fala hejtu nigdy nie jest potrzebna, jednak krytyka jak najbardziej, co więcej byłaby ona zasłużona. W mojej ocenie Milik to największe rozczarowanie w naszej kadrze na tym turnieju. Nie chcę być złośliwy i wiem też, nie powinno się szukać winnych, bo ogólnie zagrali dobry turniej ale nawet biorąc pod uwagę tylko wczorajszy mecz... Te dwie kontry były przez niego zmarnowane w niesamowity sposób, dwa strzały w trybuny, kiedy to można było inaczej i zdecydowanie lepiej rozegrać, bo był i Lewy i Grosik, kto wie jakby to się skończyło wtedy. No ale widocznie chciał zaryzykować i udowodnić światu, że potrafi, zamknąć usta hejterom zamiast pomóc swojej drużynie.
» 1 lipca 2016, 10:57 #178
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 08:34

A to ze Polacy odpadli to moja wina bo na dogrywce zasnąłem w łóżku nawet nie wiem kiedy i ocknąłem się jak Kuba podchodził , Redaktor Borek mówił że cała Polska nie śpi ja spałem , ocknąłem sie Kuba podchodzi pierwsza moja myśl była taka co Kuba podchodzi pierwszy , Kuba strzelił bramkarz broni i myślę sobie kurde dlaczego się obudziłem . Przepraszam was. Naprawdę tak było.
» 1 lipca 2016, 08:31 #177
utdpunx: Łagry dla takich jak ty
» 1 lipca 2016, 09:44 #176
DolphZiggler: Aha dzięki za informacje
» 1 lipca 2016, 11:21 #175
Sandor: juz to widzę jak spaceruje w polu karnym na 20 spotkań nie strzeli nawet 3 bramek niedojrze na rujena nie moge patrzec to jeszcze On! tak go nie lubie jak "psa"
» 1 lipca 2016, 08:02 #174
scierwojad: Zero szacunku do zawodnika ktory przez tyle lat ciagnal ten wozek zwany Man Utd. Krytykuj panie Januszu na kanapie przed TV z piwem w reku
» 1 lipca 2016, 08:08 #173
UniteDKanzaS: Jak żyć? Skończył się piękny sen. Powrót do rzeczywistości będzie niezwykle ciężki. Jakiż to chichot losu, że karnego przestrzelił nasz najlepszy piłkarz na tym jak i poprzednim euro...

Kurde tak jak przed Szwajcarią tak i dziś zastanawiałem się czy Nawałka nie zastosuje "ruchu Van Gaala" i nie wprowadzi Boruca w 120 minucie. Wszak w obu tych meczach wykorzystaliśmy po 2 zmiany, a więc była ku temu okazja. No, ale byłoby to bardzo nie fair wobec Łukasza, nie dać mu szansy zostać bohaterem, bo na tę szansę zapracował. Z drugiej strony Artur nie może pochwalić się takim procentem obron jak swego czasu Krul, choć daję sobie rękę uciąć, że dużo lepiej to wygląda niż w przypadku Łukasza.

Dobra już wyłączam tryb gdybania i płakania nad rozlanym mlekiem. Prawda jest taka, że chłopaki dali nam tyle emocji, co na wszystkich turniejach w XXI wieku razem wziętych. Ale te rzuty karne to jest nieludzkie, powinno się tego zakazać. Rzut monetą był lepszy :P
» 1 lipca 2016, 02:33 #172
DjTED: A co miał Fabian bronić? Przecież wszystkie wpadły nie do obrony
» 1 lipca 2016, 02:58 #171
UniteDKanzaS: Nie przesadzajmy. Jako strzał nie do obrony można zakwalifikować jedynie ten Renato Sancheza. Pozostałe to kwestia wyczucia intencji strzelającego. Bronienia karnych nie da się wytrenować. Albo się z tym rodzisz, albo nie. Nie chcę zostać odebrany, że mam jakiekolwiek pretensje do Łukasza, bo nie mam i wstyd się przyznać, ale cieszę się, że kontuzja Wojtka pozwoliła mu zagrać w tym turnieju.
» 1 lipca 2016, 03:12 #170
DjTED: To nie bramkarz broni karne tylko strzelec nie strzela. Piłka uderzona w idealne miejsca i tempie jest nieosioągalna. Gdyby nie Fabian nie gralibyśmy w tej fazie turnieju. 5 do 13 w obronionych na korzyśc Boruca (wiek) czy to jest taki ekspert od karnych ?
» 1 lipca 2016, 03:52 #169
UniteDKanzaS: Nie odbieram zasług Łukaszowi Fabiańskiemu. Jak słusznie zauważyłeś gdyby nie jego świetne interwencje w meczu ze Szwajcarią nie byłoby nas w 1/4. Dla mnie na duży plus jego wywiad po dzisiejszym meczu w którym na skraju płaczu wyraził żal, że nie udało mu się pomóc drużynie w serii 11stek. To świadczy tylko o tym jak wielkim piłkarzem oraz człowiekiem jest.
A ja po prostu lubię sobie poszukać czasem dziury w całym. Zostawmy ten temat. Pozdrawiam
» 1 lipca 2016, 04:17 #168
scierwojad: Nani tez trudny do obronienia strzal oddal, w jego stylu. Technicznie gora wedlug mnie bez szans
» 1 lipca 2016, 07:56 #167
Granat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 01:41

Szkoda, że Anglii nie było w naszej drabince. Oh, wait. Odpadliby z Chorwatami.

Myślę, że gdyby byli dziś na miejscu Portugalii, to mielibyśmy półfinał. Wiecie co najbardziej boli? Że na MŚ się bardzo ciężko dostać. Za 2 lata : Kuba 33l, Piszczek 33, Jędrzejczyk 31,Pazdan 31,Glik 30,Lewy 30,Grosik 30. O ile dla sr.obrońców i napastników to dobry wiek, tak dla Bocznych obrońców i skrzydłowych już nie koniecznie, zwłaszcza, że taki Grosik bazuje na szybkości.

ale myślę, że Piszczek i Grosik dadzą radę jeszcze na MŚ 2018 pociągnąć. Ten drugi na pewno da radę, w 2 lata nie straci atutów. Na następnym turnieju spodziewam się Zielińskiego za Mączyńskiego i pewnie Wszołek/Kapustka w miejsce Kuby, bo choć na tym Euro był najlepszy, to przyszłośc klubowa pod znakiem zapytania. No i na szczęście wróci Rybus.
» 1 lipca 2016, 01:38 #166
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 01:15

3,2,1 "The summer transfer window is now open" :)

I na dobry początek: #mufc have made a ÂŁ80m bid for Paul Pogba [telegraph]
» 1 lipca 2016, 01:13 #165
Kilerek7: The Sun: Ostatecznie do czołowej czwórki turnieju awansowała po karnych Portugalia, ale jak u diabła mogli to zrobić, skoro nie wygrali żadnego meczu w regulaminowym czasie gry?

Heh dobre:)
» 1 lipca 2016, 00:56 #164
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.07.2016 00:47

Jeszcze jedna rzecz - przed Euro ktoś na devilpage napisał, że Polska zajdzie dalej niż Portugalia i Anglia, po czym został wyśmiany. A było tak blisko. ;D A i tak dotarliśmy dalej niż np. Hiszpania i Chorwacja. :)
» 1 lipca 2016, 00:46 #163
Ronnie: To byłem ja :)
» 1 lipca 2016, 02:01 #162
kckMU: @Ronnie

Patrząc na avatar to strach byłoby Ci nie uwierzyć
» 1 lipca 2016, 09:58 #161
Kilerek7: Naprawdę szkoda Polaków, zagraliśmy o wiele lepiej, bardzo mądrze i zespołowo. Ronaldo zachowywał się jak małe dziecko, a co do Renato Sanchesa, to po pierwszej połowie przeżywałem, czemu do nas nie trafił. Zachciewa nam się za 100 baniek Pogby a tutaj o wiele taniej taki kocur, wyrośnie z niego kawał zawodnika, już teraz wyróżniał się chyba najbardziej. A wracając do naszych, przykre jest, że nie przegrywa się meczu a odpada. Portugalia nic nie grała z nami i z Chorwacją a jednak w półfinale. Ronaldo ponoć też dolał oliwy do ognia, że jak przegra z Polską to odchodzi z Repy, czasami te ego gwiazd jest masakryczne. Po meczowe wywiady też wzruszające. Fabiański płakał, że nic nie wybronił. To nie jego wina, ale zastanawiałem się w trakcie karnych, czy Nawałka nie wyszedłby lepiej gdyby wykorzystał zmianę i wpuścił Boruca, tak jak zrobił LvG z Krulem. Ze Szwajcarami Fabian nic nie wybronił, ja wiem, że to trochę chamskie zachowanie, ale sądzę, że Boruc lepiej wykonywał by jedenastki. No i karny Kuby, chyba nikt się nie spodziewał, że akurat nasz bohater z 2 golami nie strzeli, ale cóż stało się, jego żona jak płakała. Anna Lewandowska to samo jak Lewy strzelił. Fajna przygoda i emocje, nie oczekujmy od nich cudów, bo wielu marzyło tylko o wyjściu z grupy a byliśmy w 8 najlepszych i odpadliśmy o włos, z nie lepszą Portugalią. Brawo za walkę i charakter, dziękujemy Polacy:)

I na koniec stara i dobra pieśń: NIC SIĘ NIE STAŁO! POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO:)
» 1 lipca 2016, 00:46 #160
pawelisto2: Sanches to chyba ktoś pokroju Martiala, czy Rashforda.
Nie spieszno mu do jakichś wzorków na głowie, szpanu itd, a zajmuje się grą, mam nadzieję, że chłopak będzie rozwijać się tak jak obecnie, naprawdę jego gra jest genialna.

Nie mam nic do szpanu tak jak Depay, czy Pogba, naprawdę, ale wierzę, że jakość piłkarza zawsze będzie oceniana przez pryzmat gry, a nie na cudowanie poza boiskiem tak jak Hulk, czy Bendtner - przeciwników ma mnóstwo, ale rzeszę fanów też bez wątpienia zgromadził.
» 1 lipca 2016, 00:54 #159
vanderToki: Ciekawe spostrzeżenie odnośnie bramkarzy. Wcale nie uważam, że wpuszczenie Boruca byłoby chamskim zachowaniem, a zważywszy na to, że Nawałka dochował tradycji Polskiej Myśli Szkoleniowej i zmiany zrobił jak najpóźniej, miał jeszcze jedną w zapasie.
» 1 lipca 2016, 00:57 #158
Kilerek7: Też właśnie dlatego tak rozkminiałem, bo skoro Fabian nic nie obronił wcześniej to z Borucem może akurat byłoby ok. Z tym chamskim zachowaniem chodziło mi bardziej o zaufanie. Cilessen miał żal do LvG, że postawił na Krula, jak się później okazało w następnych karnych bronił już Cilessen i zawiódł. U nas pewnie Fabiański nie miał by pretensji i żalu, nie mówię, że Artur by nam to napewno wygrał bo też mógłby nic nie obronić, ale sądzę, że lepiej broni 11stki, pamiętam do dziś jak bronił w Celticu karny z nami:)
» 1 lipca 2016, 01:12 #157
vanderToki: OK, rozumiem. Ale też wydaje mi się, że Fabiański raczej by to przyjął na spokojnie. ;)
» 1 lipca 2016, 01:17 #156
Kilerek7: Napewno, tym bardziej jakbyśmy wygrali, z resztą pamiętajmy, że Fabiański był drugim bramkarzem, gdyby nie kontuzja to grałby Szczęsny i szczerze nie wiem czy doszlibyśmy tak daleko z Wojtkiem.
» 1 lipca 2016, 01:18 #155
pawelisto2: Euro leci cały czas, a ja chcę pierwszy przedsezonowy mecz Manchesteru! :(
» 1 lipca 2016, 00:40 #154
piter100000: nie Ty jeden. czekam na to bardziej niż na jakikolwiek mecz na tych mistrzostwach
» 1 lipca 2016, 00:41 #153
RedDevils4life: A jak ja bym już chciał ligę... od weekendu do weekendu żyć Premier League. To są emocje dopiero!
» 1 lipca 2016, 00:42 #152
pawelisto2: O lidze to nawet nie chcę myśleć póki co, bo jak sobie przypomnę zeszły sezon: mistrzostwo Leicester, trium FA Cup, aż mi się niedobrze robi jak pomyślę ile to czekania jeszcze, ile dni w pracy do rozpoczęcia sezonu, a sezon zleci pewnie szybciej niż się zaczął :D
» 1 lipca 2016, 00:50 #151
vanderToki: Nic się nie stało! I piszę to zupełnie bez sarkazmu. Turniej wyszedł nam, moim zdaniem, bardzo dobrze. Fakt, mieliśmy dużo szczęścia, ale czy nie miała go Portugalia? Wszak w grupie grali padakę, jedna bramka mniej i dawno byśmy ich nie oglądali; do półfinału dotarli nie wygrywając meczu w ciągu 90 minut, czy to się kiedyś zdarzyło? Brawo dla naszych, mogą wracać do domu z podniesionym czołem, czekamy na pozostałe spotkania na ME - zostało ich tylko sześć...
» 1 lipca 2016, 00:35 #150
piter100000: w turnieju rangi reprezentacyjnej chyba się nie zdarzyło. w piłce klubowej już tak. PSV w 1988 roku wygrało Puchar Mistrzów nie wygrywając żadnego meczu fazy pucharowej od 1/4 finału
» 1 lipca 2016, 00:40 #149
vanderToki: No tak, pamiętny start Hiddinka. :) Ale tu jest jeszcze lepsza seria w sumie. ;)
» 1 lipca 2016, 00:42 #148
piter100000: Portugalia może pobić wszelkie rekordy pod tym kątem :) jestem ciekaw, czy oni mają aż tyle szczęścia i po prostu jeszcze nie spotkali godnego rywala, czy rzeczywiście to jest ich metoda na ten turniej. bo tak obiektywnie patrząc to są beznadziejni, a jednak grają w 1/2
» 1 lipca 2016, 00:53 #147
vanderToki: Drabinka im się dobrze ułożyła. Dla turnieju i lepiej - będzie niespodziankowa drużyna w finale. :)
» 1 lipca 2016, 00:58 #146
vanderToki: Swoją drogą, już mieli ich odesłać do domu Węgrzy, Chorwaci i Polacy, a oni mimo wszystko uparcie grają dalej... ;p Dotarli do półfinału ME czwarty raz odkąd sięgam pamięcią, pod tym względem dorównać im mogą ewentualnie tylko Niemcy. ;]
» 1 lipca 2016, 01:22 #145
piter100000: szkoda, że Kuba nie strzelił karnego. kurcze każdy mógł to spartolić, ale nie on, bo darze go ogromną sympatią. co do meczu to nie ma się nad czym rozwodzić. przeciętne widowisko, awansowała drużyna lepsza. bez znaczenia jest jak kto gra, jeśli awansuje się dalej to jest się po prostu lepszym i tyle
» 1 lipca 2016, 00:34 #144
dusik600: Wszyscy tak się zastanawiali z kim następny mecz zagramy, że aż zapomnieli o Portugalii. Pozostał lekki niedosyt, ale w ogólnym rozrachunku uważam, że zaszliśmy naprawdę wysoko. Szkoda, że Kuba nie trafi karnego, bo zawodnik jego klasy powinien to zrobić. Mam też nadzieję, że to był przedostatni mecz Portugalii na tym turnieju :)
» 1 lipca 2016, 00:16 #143
rizx: Nawet największe legendy nie strzelały karnych, nawet obecnie najlepszy na świecie Messi nie trafił karnego, więc nie ma co Kubę obwiniać, bo to jest po prostu zbyt duża loteria
» 1 lipca 2016, 00:23 #142
RedDevils4life: Którego to już karnego Messi nie trafił... :D
» 1 lipca 2016, 00:38 #141
dusik600: No niby tak, ale ja nie lubię usprawiedliwiać niestrzelonych karnych. Odległość jest tak bliska, a bramka tak szeroka, że każdy piłkarz powinien strzelić. Co do presji - oczywiście była ogromna, ale dla takiego młodziutkiego Sanchesa. Inni piłkarze już powinni chyba do tego przywyknąć. Oczywiście to nie jest w żadnym stopniu hejt lub krytyka Błaszczykowskiego. Dla mnie to najlepszy piłkarz w dzisiejszym meczu :)
» 1 lipca 2016, 00:42 #140
vanderToki: Niejaki Cristiano R. swojego poprzedniego karnego również zmarnował... ;)
» 1 lipca 2016, 00:43 #139
rizx: Mogę tylko zaznaczyć, że gdy się stoi na 11 metrze na przeciw bramkarza to nagle wydaje się ona nadzwyczaj mała :)
» 1 lipca 2016, 00:49 #138
kuboollo: W wypadku Kuby nie mozna go winic bo strzal oddal celny ale to bramkarz mial szczescie i sie dobrze rzucil. Wiele razy ciagnal druzyne jak slabo gralismy i dal nam tego jednego waznego gola z Ukraina a gralismy slabo wtedy. Jak zakonczy kariere to bedzie wielki cios dla reprezentacji ale miejmy nadzieje ze bedzie jeszcze blyszczec na MS. Chociaz kadra juz sie nam wiekowa do tego czasu zrobi wiec oby mlodzi sie rozwijali dobrze.
» 1 lipca 2016, 10:10 #137
Sideswipe: Skoro Polska nie była w stanie pokonać tak słabo grającej drużyny to w półfinale niestety nie ma dla nich miejsca. Druga sprawa, że Portugalia cały ten turniej remisuje i gra coś na wzór antyfutbolu. Oby ktoś ich w półfinale pojechał aplikując chociaż 3 brameczki.
Co by nie mówić Polska spisała się na tym Euro dobrze, chyba nikt rozsądny nie oczekiwał od nich czegoś więcej (pomijam tych znawców przepowiadających finał). Brawo :)
I jeszcze jedno, Pauli się niestety upiekło...
» 1 lipca 2016, 00:14 #136
pawelisto2: Co masz na myśli pisząc AntyFutbol? ;)

Autobusu nie stawiają, więc pytam z ciekawości, bo już się pogubiłem kiedy zaczyna się, a kiedy kończy granica antyfutbolu :D
» 1 lipca 2016, 00:18 #135
Sideswipe: Nie no, to było lekkie przegięcie, miałem na myśli to, że nie wygrali oni żadnego meczu, że nie wykazują prawie żadnej chęci strzelenia gola i liczą ciągle na błysk geniuszu Ronaldo.
» 1 lipca 2016, 00:24 #134
dami: Trzeba jednak przyznać, że zarówno Polska i Portugalia zagrały najlepszy mecz na tym turnieju ;)
» 1 lipca 2016, 00:27 #133
pawelisto2: To jest ich problem liczą na błysk geniuszu Ronaldo, ale w swoim składzie mają 2 jak nie 3 podobnie usposobionych zawodników i każdy mógłby zrobić coś z niczego, ale tamtejsza filozofia ogranicza się do przeniesienia piłki z punktu A do punktu "Ronaldo" i tracą na tym dużo.

Poza tym ich problemem również jest obrona, atak coś wypracuje, to zaraz pójdzie długa piłka i obrona tak jak atak wypracował tak obrona spartaczy po drodze 3 razy.
Spodziewałem się więcej po Fonte i Pepe.

Mają zawodników, każdy ma jakiś pomysł, kreatywność jest o wiele większa niż w reprezentacji Polski, ale przy tym jest mnóstwo braków w komunikacji i zgraniu, brak u Portugalczyków chyba konkretnych zadań co robi Nani, co Quaresma, a co Ronaldo, po prostu polecenie w szatni "Róbcie co możecie żeby strzelić bramkę" przynajmniej tak to wygląda, bo pomimo bajecznej techniki większości zawodników, szybkości to brak tam zrozumienia, które dałoby szybką klepkę między zawodnikami.
» 1 lipca 2016, 00:33 #132
Ave88: Mają indywidualności jak Nani Ronaldo Quaresma czy Sanches ale to wszystko brak im kolektywu dlatego sądze ze przegrają z Belgią bo wątpie czy Walia da sobie rade ;)
» 1 lipca 2016, 00:43 #131
pawelisto2: Swoją drogą tak wszyscy narzekali na dzisiejszego sędziego, a nie popełnił chyba żadnego większego błędu, bardzo dobrze dyktował zawodnik kiedy należy zaprzestać pewnych zachowań i również pozwalał na fizyczną grę.
» 1 lipca 2016, 00:05 #130
Ave88: Jezeli chodzi akurat o sędziego to wg mnie zbyt bojazliwy gwizdał byle co nie mówie ze tylko przeciw nam ale w wielu sytuacjach mógł puszczać grę. I tak jestem dumny z naszej druzyny osiągneli wiele! Polska!
» 1 lipca 2016, 00:07 #129
pawelisto2: Bo to jest bodajże ten sędzia co bramkę "widmo" przepuścił w meczu z Bayernem i wiele krytyki na niego padało w polskiej prasie przed tym meczem, a wywiązał się z zadania jak dla mnie bardzo dobrze.
Nie oglądam wszystkich meczów, bo czasami praca itd, ale te co oglądałem w większości podobała mi się organizacja meczu przez sędziów.
» 1 lipca 2016, 00:12 #128
Sideswipe: Nawet więcej niż bardzo dobrze, wszak wejście Pazdana w Kryśkę spokojnie kwalifikowało sie do podyktowania 11 :)
» 1 lipca 2016, 00:16 #127
pawelisto2: Mhm.
Umknęło mi to całkowicie, bo było to jeszcze w pierwszej połowie, ale tak, zgadzam się, też miałem dużo wątpliwości czy tam, aby nie powinno być faulu.
» 1 lipca 2016, 00:22 #126
omen: Szkoda, ale teraz będzie fajnie czytać wypowiedzi Januszy- ekspertów piłki nożnej, którzy to byli tacy pewni awansu
» 30 czerwca 2016, 23:55 #125
RedDevils4life: Najlepiej jest jak włączasz z rana TV a tam politycy się wypowiadają na temat piłki nożnej. SZCZYT WSZYSTKIEGO.
» 30 czerwca 2016, 23:56 #124
DolphZiggler: Albo celebryci co znają 3 zawodników na krzyż.
» 1 lipca 2016, 00:00 #123
kralo11: DZiękujemy !! karne to loteria daliście z siebie wszystko ! dzięki ! !!
» 30 czerwca 2016, 23:53 #122
DolphZiggler: DZIĘKUJEMY! DLA MNIE WYGRALI TO EURO! a co do do Portugalii czekam aż Belgia spuści im wp*****l jak drużyna,która nie wygrała ŻADNEGO! meczu w regulaminowym czasie gry gra w półfinale licze na gładkie 5:0 dla Belgi bo to raczej oni zagrają w półfinale.
» 30 czerwca 2016, 23:52 #121
RedDevils4life: Hola, hola. Belgia jeszcze nie awansowała.
» 30 czerwca 2016, 23:56 #120
DolphZiggler: To raczej tyko formalność Belgia rozkręca się z każdym kolejnym meczem.
» 30 czerwca 2016, 23:59 #119
RedDevils4life: W ćwierćfinałach nie ma formalności...
» 1 lipca 2016, 00:01 #118
DolphZiggler: Zobaczymy jutro jak Belgia ich rozjedzie jak Węgrów
» 1 lipca 2016, 00:12 #117
RedDevils4life: Tak jak rok temu?
» 1 lipca 2016, 00:21 #116
kuboollo: Wolalbym zeby w finale Portugalia dostala lomot np od Wlochow :) Ale by sie lzy laly.
» 1 lipca 2016, 10:13 #115
Timmy: Nie żebym się czepiał, ale Fabian mógłby coś złapać raz na 10.
» 30 czerwca 2016, 23:47 #114
qwas333: mógł raz na 10 wyczuć w którą stronę piłka leci. Ale nie hejtuje żeby nie było
» 30 czerwca 2016, 23:50 #113
Granat: Zenada cały turniej nic nie grali i są w półfinale, żadnego zwycięstwa po regulaminowym czasie i antyfutbol...
» 30 czerwca 2016, 23:44 #112
M4GIK1990MU: tu się z tobą zgodzę. Nieważne czy Walia, czy Belgia, ściskam kciuki, by ta pożal się boże reprezentacja odpadła jak najszybciej
» 30 czerwca 2016, 23:46 #111
Sancho: A my graliśmy jakoś pięknie ? Też nic szczególnego, ale taki jest futbol. Przegrana na własne życzenie trzeba było dobić Portugalię po pierwszym golu kiedy nie ogarniała co się dookoła nich dzieje...
» 30 czerwca 2016, 23:48 #110
pawelisto2: Ciekawe jest to, że Pazdan taki wielki, Polska taka dobra, Portugalia taka cieńka itd, a odpadliśmy.

Ani jeden ani drugi zespół nie zasłużył, żeby być w półfinale, ale taka kolej rzeczy.
» 30 czerwca 2016, 23:52 #109
DolphZiggler: Sancho proszę cię zmień nick źle mi się zaczyna kojarzyć
» 30 czerwca 2016, 23:53 #108
omen: Sancho mądrze prawi. Mogliśmy ten mecz wygrać w pierwszych w 15 minutach, gdzie Portugalia była bezradna
» 30 czerwca 2016, 23:57 #107
pawelisto2: Dlatego uważam, że skoro Polska nie potrafi wykorzystać bezradności przeciwnika nie zasługuje, aby znaleźć się w półfinale.
Portugalia zresztą też nie potrafiła i według mnie tylko cud im pomoże przejść Belgię, jeśli natomiast Walia awansowałaby to mielibyśmy arcyciekawy pojedynek Bale kontra Ronaldo.
» 1 lipca 2016, 00:03 #106
dami: Widzę, że sami eksperci tutaj, którzy analizowali i oglądali wszystkie mecze Portugalii na tym turnieju. Otóż w tym meczu zarówna Polska jak i Portugalia zagrały najlepszy mecz turnieju. Karne to już loteria ...
» 1 lipca 2016, 00:30 #105
pawelisto2: Ale nie oszukujmy się, że był to porywający mecz zarówno ze strony Polski jak i Portugalii.
To, że zagrali najlepszy mecz nie oznacza, że zagrali dobry mecz, bo wiadomo jak poprzednie mecze wyglądały.
» 1 lipca 2016, 00:36 #104
vanderToki: Zabawne, jak to Granat się jarał Portugalią przed turniejem, a teraz okazuje się, że grali antyfutbol. ;D
» 1 lipca 2016, 00:37 #103
Granat: Quaresma,Ronaldo,Nani do karnych na bank. Będzie ciężko, oj ciężko.
» 30 czerwca 2016, 23:36 #102
Granat: Drugi raz w karnych wygrać...będzie ciężko.
» 30 czerwca 2016, 23:35 #101
bobernoob: hahaha ale mam beke z goscia :D
» 30 czerwca 2016, 23:21 #100
scierwojad: Z golodupca? :D
» 30 czerwca 2016, 23:24 #99
JMourinho: Słabo grajo Polocy
» 30 czerwca 2016, 23:07 #98
MalkotenciWon: pierdu pierdu
» 30 czerwca 2016, 23:09 #97
M4GIK1990MU: Poza Sanchesem Portugalia totalnie bezpłciowa. I jeszcze te ciągłe dive'y. Jakbym widział pewną hiszpańską drużynę...
» 30 czerwca 2016, 22:54 #96
bobernoob: ronaldo tylko patrzy czy jest na telebimie pokazywany
» 30 czerwca 2016, 23:21 #95
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2016 21:51

Teraz już wiem co straciliśmy
» 30 czerwca 2016, 21:50 #94
kuba25: Renato najlepszy z Portugalii w pierwszej połowie..
» 30 czerwca 2016, 22:00 #93
bobernoob: dobry dzikus
» 30 czerwca 2016, 22:07 #92
omen: Chief Keef zdecydowanie najlepszy na boisku
» 30 czerwca 2016, 21:49 #91
Michal12371: Wiedziałem ze z tego Renato wyrośnie kocur na skale światową chyba najbardziej z tych wszystkich niedoszłych transferów do nas żałuje własnie jego ze do nas nie dołączył.
» 30 czerwca 2016, 21:49 #90
pelzebiusz: Ale Sanchez wymiata . Bayern wiedział co robi
» 30 czerwca 2016, 21:46 #89
Xchrisx7: Czym więcej oglądam Renato Sanchesa tym bardziej żałuje że to nie my go zakontraktowaliśmy...
» 30 czerwca 2016, 21:45 #88
Sideswipe: Jakie szczęście że to nie był Milik :)
Ale według Gothica to Lewy potrzebuje 4 setki by gola strzelić :>
» 30 czerwca 2016, 21:08 #87
bobernoob: goooooooooooooooooooooooooooooool!!1
» 30 czerwca 2016, 21:04 #86
Karas: noo i gitarka tylko by Jose to dobrze ustawił byśmy całkiem Rashforda nie stracili
» 30 czerwca 2016, 20:42 #85
omen: Dlaczego nie ma żadnego potwierdzenia ze strony klubu?
» 30 czerwca 2016, 20:35 #84
Kilerek7: Jutro niby mają być badania i full oficjalka. Ale skoro sam piłkarz potwierdza to reszta jest kwestią czasu.
» 30 czerwca 2016, 20:40 #83
omen: No mam nadzieję, że Zlatanowi się na śmieszkowanie nie zabrakło
» 30 czerwca 2016, 20:51 #82
Kilerek7: W końcu do naszej drużyny dołącza facet z jajami, czas by ktoś obudził dawną mentalność MU.
» 30 czerwca 2016, 20:29 #81
Veggie: Też jestem za ściągnięciem Manolasa, ale Roma go nie puści, bo sami mają problemy z obrońcami. Poza tym, jeśli wierzyć doniesieniom to odrzucili już naszą ofertę.
» 30 czerwca 2016, 20:22 #80
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2016 20:14

Ibra pewnie będzie grał z 9tką albo 7mką, ale pewniejsza jest pierwsza opcja w takim razie chciałbym by numer 7 dostał Martial:) Ale zobaczcie jakie nazwiska do nas przychodzą i wogóle nikt się nie przejmuje, że nie gramy w LM. Magia Mourinho:)
» 30 czerwca 2016, 20:11 #79
RedDevils4life: Jak z tymi ludźmi, których teraz mamy nie zdobędziemy mistrzostwa w ciągu 2-3 lat to ja już nie wiem co może nas zbawić. Oczywiście wierzę w mistrza w pierwszym sezonie, bo czemu by nie?!
» 30 czerwca 2016, 20:15 #78
miloszek5555: dla mnie moze dostac 11 bo januzaj raczej u Mou nie pogra
» 30 czerwca 2016, 20:17 #77
RedRevolta: Mam nadzieję, że koszulkę z nr 11 w przyszłym sezonie będzie nosił ktoś inny niż obecnie :P
» 30 czerwca 2016, 20:44 #76
Kilerek7: Moim zdaniem oprócz Mikiego i Ibry przyjdzie jeszcze jakiś obrońca, możliwe, że Varane skoro stał się dostępny. Para Varane - Bailly na lata;) możliwe też, że przyjdzie Fabinho, bo Valencia swoje lata ma i nie wiadomo co z Darmianem. Napewno dojdzie SP, pół okienka może być targowanie o Pogbę, ale wpierw on musi chcieć wrócić innaczej to szkoda zachodu, jak nie wypali to pewnie zawita moim zdaniem Andre Gomes. Ciekawi mnie też sytuacja z Draxlerem czy poważnie poszła oferta.
» 30 czerwca 2016, 20:09 #75
FergusonGuy: Bailly,Zlatan i Michitarjan.No grubo.A jeszcze sie okienko nie zaczęło.Jeszcze jakiś rozgrywający pokroju Jamesa/Payeta 8-) .
» 30 czerwca 2016, 20:07 #74
RedDevils4life: Dajmy za Payeta nawet 50 mln. Mimo wieku tak bardzo bym go wolał niż Pogbe, Jamesa, Isco czy innych. Już nie porównujmy pozycji, stylu gry i zadań tych piłkarzy na boisku. Po prostu on na obecną chwilę byłby lepszym wzmocnieniem od nich. Na pewno mi nie popuścicie Pogby, ale nie chciałbym żebyśmy bulili za niego 120 baniek. Zaraz mi ktoś wytknie, że to nie moje pieniądze. Ale raz, że to zniszczy rynek transferowy na amen (który i tak już kuleje i ceny są szaleńcze) a dwa, że to takie frajerskie z naszej strony, bo w końcu go oddaliśmy.
» 30 czerwca 2016, 20:11 #73
piter100000: podobno nic nie robimy, tylko inni kupują, Ed januszem negocjacji itp. wystarczy cierpliwie czekać. wiążę duże nadzieje z tymi transferami. nie jestem zwolennikiem Zlatana, ale to nie ma znaczenia. niech napierdziela bramek ile się da i przywróci nas na szczyt
» 30 czerwca 2016, 20:11 #72
Timmy: Popuszczam Ci Pogbę, bo się zgadzam ;-)

Nie widzę powodu, aby ten chłopak był wart (kryterium czysto piłkarskie) 100+ baniek.
Ale jeśli Ed taką kasę wyłoży, to pewnie jest, bo to by oznaczało, że Jose tak uważa.

Ale nie zdziwiłbym się, gdy Pogba został w Juve na przyszły sezon.
» 30 czerwca 2016, 20:33 #71
kuba25: Bailly, Zlatan i Miki, jak dotąd fajnie, ale mysle, ze jeszcze kogos kupimy. Chciałbym osobiście środkowego pomocnika i śo
» 30 czerwca 2016, 20:02 #70
vieczor: Miki jest już oficjalnie? A co do innych transferów to Pogba był by idealny :)
» 30 czerwca 2016, 20:16 #69
dragonxxl: store.manutd.com/stores/manutd/en/c/football-kits/away-kit

Są już koszulki z Mychitarian'em w oficjalnym sklepie.
» 30 czerwca 2016, 19:55 #68
RedDevils4life: Łohoho! Ubrania z nazwiskiem Mikiego w oficjalnym sklepie.
» 30 czerwca 2016, 19:52 #67
Timmy: Fajny komentarz na FullTimeDEVILS (tłumaczę na szybko, żeby oddać sens):

'Co to będzie za sezon! Bez względu na to, na którym miejscu skończymy, może na dziesiątym, z Jose i Zlatanem będzie czad. Nudno nie będzie na pewno. Zlatan przywróci nam arogancję, bo tym właśnie jesteśmy, arogancja = Manchester United.'

I faktycznie, chyba to właśnie mnie najbardziej jara w tym wszystkim. Najbardziej arogancki trener i najbardziej arogancki piłkarz w jednej drużynie. Po trzech latach smętnej przeciętności tego mi najbardziej potrzeba.
» 30 czerwca 2016, 19:45 #66
Krystiano98: W końcu coś zacznie się dziać.
» 30 czerwca 2016, 19:48 #65
RedDevils4life: LvG tylko takiego aroganckiego udawał, a jak było naprawdę to sami wiecie. Cieszę się z tego połączenia, które będziemy mieli w przyszłym sezonie. Ahh, już widzę te filmiki z konferencji prasowych albo jakieś wypowiedzi/wydarzenia po meczach. Zlatan komuś sprzeda buta na głowę, Mourinho wsadzi palec w oko. Haha, nudno nie będzie. :-)
» 30 czerwca 2016, 19:51 #64
Timmy: Człowieka, który potrafił na oficjalnej konferencji prasowej powiedzieć, że kibice mają zbyt duże wymagania wobec Manchesteru United, można opisać wieloma epitetami (za które dostaje się ostrzeżenia na DP), ale na pewno nie przymiotnikiem 'arogancki'.

Za coś takiego ukrzyżowaliby go nawet kibice Newcastle.
» 30 czerwca 2016, 19:59 #63
RedDevils4life: Nie zdawał sobie chyba do końca sprawy jaki klub prowadzi. To tak jak Moyes pokazywał piłkarzy innych drużyn (to było chyba City?) i brał ich jako wzory do naśladowania dla naszych. Mając wtedy Vidica i Ferdinanda w środku. Trzeba otwarto przyznać, że po Fergim mieliśmy tylko parodie a nie menadżerów.
» 30 czerwca 2016, 20:02 #62
Loco1987: Mam nadzieję że dorastanie numer 7 nie jak twierdzą media 9
» 30 czerwca 2016, 19:25 #61
kralo11: A ja bym się nie zdziwił jak by dostał 11.
» 30 czerwca 2016, 19:32 #60
igorpit777: Depay ma 7 jakbyś zapomniał.
» 30 czerwca 2016, 19:38 #59
Timmy: Super.

- wielka osobowość, zawsze warto taką mieć w zespole, 'fun' przez cały sezon
- klasa światowa w takim wieku: fenomen
- swoje ustrzeli na pewno
- młodym miejsca w składzie na dłuższą metę nie odbierze a co się przy nim nauczą, to ich

United z Mou vs Pep to już było coś, ale United z Mou & Ibrą vs Pep to po prostu poezja :-)
» 30 czerwca 2016, 19:24 #58
dev13: Giggsowi chwala ale zycie plynie niech mu sie wiedzie w innej roli :D
» 30 czerwca 2016, 19:17 #57
szturm: No to teraz wystarczy TYLKO spełnić oczekiwania kibiców.
» 30 czerwca 2016, 19:11 #56
DolphZiggler: A o Giggsie nie wspomnicie?
» 30 czerwca 2016, 19:06 #55
Rotx: Giggs odszedł z klubu.
» 30 czerwca 2016, 19:01 #54
dev13: Gianluca Di Marzio ‏@DiMarzio 1

And also #Miktharian to @ManUtd from @BVB is done: he has just found the house to live in #Manchester #MUFC
» 30 czerwca 2016, 18:59 #53
Janks7: Świetna wiadomość! Cieszyłbym się, z przyjścia Zlatana do jakiegokolwiek klubu Premier League (no może poza City i Liverpoolem) a skoro trafił do nas, to jestem wręcz wniebowzięty ! Takiego zawodnika nam brakowało, to on wraz z pomocą oczywiście Jose mogą odmienić nasz ukochany zespół o 180 stopni! Urodzeni zwycięzcy, nienawidzący przegrywać, wspaniale! Jose chwała Ci za ten transfer, to może być klucz do naszych sukcesów. Guardiola powinien zacząć się martwić, dwóch największych wrogów u największego rywala :D Będzie miał facet przesrane wraz z jego nowym pracodawcą :)).
» 30 czerwca 2016, 18:49 #52
EpikaLirykaRojo: Może wrócą czasy gdzie Sunderlandy i West Bromy przegrywały mecze już w tunelu, a cała liga nas nienawidziła (z Arsenalem na czele), bo co roku zdobywaliśmy trofea.
» 30 czerwca 2016, 18:38 #51
Sideswipe: No to Rashford może być spokojny o pierwszy skład w czwartki :)
» 30 czerwca 2016, 18:23 #50
kuba25: Rashford ma 18 lat wiec to nie jest jakieś dziwne ze nie będzie grał regularnie w pierwszym składzie. Nauczy się sporo, nie martw się o to. :)
» 30 czerwca 2016, 18:39 #49
Sideswipe: A czy się martwię? Wręcz przeciwnie - uważam, że to super mieszanka :) a i Młody bedzie miał mentora.
» 30 czerwca 2016, 18:45 #48
DolphZiggler: Jest LE,puchary,i na pewno często będzie wchodził z ławki ,a i Zlatan też jest człowiekiem i może przyplątać się jakiś uraz więc myślę,że na brak gry Rashdord narzekać nie będzie :)
» 30 czerwca 2016, 18:52 #47
RuudVN: mentora od czego? 20cm niższy, 30kg lżejszy, Ibra zna sztuki walki dlatego potrafi trafiać takie fenomenalne gole
niech gra jak gra, Rashford kocha drybling i może skończyć jak Martial na skrzydle, poczekamy zobaczymy
» 30 czerwca 2016, 18:54 #46
Sideswipe: "Mentora od czego?"
Hm no nie wiem, szydełkowanie, gry w szachy?
A napastnikiem to on nie jest? Tak jak Rashford? Może od tego...
» 30 czerwca 2016, 19:19 #45
Krystiano98: Śmieszą mnie te teksty o jakiś mentorach
Owszem, możesz nauczyć się podpatrując lepszych, ale najwięcej nauczysz się na boisku, ma swój styl i im więcej będzie grał, tym więcej znajdzie sposobów na obrońców. Popatrzy jak Ronaldo kiedyś dryblował, ale na boisku gra jest zbyt szybka, żeby wiedzieć, kiedy co wykonać, jak na ekranie.

Najważniejsze, żeby nie grał do granic wytrzymałości, a właśnie wchodził w drugiej połowie czy grał mecze ze słabszymi.
» 30 czerwca 2016, 19:44 #44
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2016 20:01

A więc bycie piłkarzem ogranicza się tylko do gry przez 90 minut/siedzenia na ławce? Z waszych postów tak wynika, no skoro tak jest, to ok...
"Mentor" to może za wiele powiedziane, ale obecność Ibry w tym klubie młodzikom na pewno nie zaszkodzi, ale co ja tam wiem.
» 30 czerwca 2016, 20:01 #43
Rotx: albo Ibra albo nikt.
nad tym numerem ciąży klątwa po odejsciu Ronaldo i albo dostanie go Ibra albo niech go na zawsze zastrzeżą.
» 30 czerwca 2016, 18:55 #42
Xchrisx7: Zamówiłem koszulke Martiala z Nr. 9 na nowy sezon haha. Oby właśnie Zlatan dostał 7 ewentualnie 11
» 30 czerwca 2016, 19:01 #41
UNITED7Team: ZLATANERA !!
» 30 czerwca 2016, 18:16 #40
dawidlp92: Super... mam tylko nadzieję że nie zabierze numeru Martialowi
» 30 czerwca 2016, 18:15 #39
wojtas8: On pewnie troluje nas ;D, nie uwierzę dopóki nie zobaczę oficjalnki na stronie klubu
» 30 czerwca 2016, 18:11 #38
kralo11: Ta zaraz się okaże że mu się pomyliło i herb ACM wstawi :)
» 30 czerwca 2016, 19:37 #37
lukasz00090: Ciekawe, że zlatan akurat zaczął współpracę z Volvo a my mamy Chevroleta
» 30 czerwca 2016, 18:10 #36
uzarczyq: hmm volvo to szwedzka marka (przejeta przez chiny ale wciaz legitymujaca sie jako szwedzka) a Zlatan to powiedzmy Szwed, ale byc moze to tylko zbieg okolicznosci :)
» 30 czerwca 2016, 19:12 #35
lukasz00090: Tyle to ja wiem. Powiem więcej, Ibra to taki Szwed jak ja Chińczyk ;) Po prostu ciekawi mnie czy to ze sobą nie koliduje.
» 30 czerwca 2016, 22:19 #34
pawelisto2: No to w takim razie już kogoś wyręczę.

Od przyszłego sezonu Manchester reprezentować będzie Zlatana, ponadto planowane jest miejsce siedziby Manchesteru do Malmo.


Ot tak, żeby ktoś inny nie musiał się już męczyć ja go wyręczam :D
» 30 czerwca 2016, 18:05 #33
Taurus: Od początku pisałem, że info potwierdzone, wiedziałem :-D
Także mamy grajka z ambicjami, walczaka i boiskowego łobuza, takiej duszy brakowało w United, witamy!
» 30 czerwca 2016, 18:04 #32
cnk: Przyszedł pokazać Di Marii ze można ;D
» 30 czerwca 2016, 18:04 #31
ChudYY: Wkońcu Ibra w United.Jeszcze tylko info o mkhitarianie i w ataku bendzie w kim wybierać
» 30 czerwca 2016, 18:03 #30
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2016 18:03

Witamy Zlatan i dajcie czadu bo miejsce na mistrza jest na Old Trafford :D
» 30 czerwca 2016, 18:03 #29
TheRipper: Dalej nie mogę w to uwierzyć :D No cóż, Zlatan, pora na podbicie kolejnej ligi :D Powodzenia! Obyś został z nami na dłużej!
» 30 czerwca 2016, 18:02 #28
kckMU: Byłaby piękna historia, gdyby na koniec swojej kariery w końcu wygrał LM. Drogbie się to udało, w wielkim stylu zresztą, więc i Ibra może nas poprowadzi do zwycięstwa?

Jeśli pierwszy sezon będzie mocny, to zostanie u nas jeszcze rok. O to byłbym spokojny. Jeśli dołączy do nas Mchitarjan, to mam jeszcze nadzieje na pomocnika i można startować.
» 30 czerwca 2016, 18:00 #27
RuudVN: pomocnik chyba nie do końca konieczny bo coś czuję, że Blind i Bastian jeżeli dobrze się ogarną to będą 2 transfery do pomocy podobnie jak Shaw do obrony
» 30 czerwca 2016, 18:03 #26
Micci: Witamy !! :D
» 30 czerwca 2016, 18:00 #25
grisza: Transfer Zlatana nawet pomimo jego wieku, podnosi wartość piłkarską Manchesteru United. Jednak, mam wrażenie, że prócz tych aspektów czysto piłkarskich, ten transfer może okazać się kolejnym mocnym argumentem dla wielu potencjalnych zawodników i może zrekompensować im brak Ligi Mistrzów. Jest to też jasny sygnał, że United chce wrócić do światowej czołówki. W związku z tym nawet jeśli już legenda i historia Manchesteru nie robi na współczesnych zawodnikach aż takiego wrażenia, to mam nadzieję, że osoba Jose Mourinho oraz Zlatana jest w stanie przyciągnąć tych najlepszych.
» 30 czerwca 2016, 17:52 #24
skywarp: Jeśli Zlatan zagwarantuje nam 30 goli w tym sezonie, co jest do zrobienia przy jego możliwościach strzeleckich, to z wraz z Martialem czy Rashfordem będzie pogrom w przyszłym sezonie. Sądzę, że Wazza z 10 goli dołoży w przyszłym sezonie. Martial podobnie albo nawet poprawi wynik 17 goli w debiutanckim u nas sezonie. Oby Rashford nie został pominięty przez Mourinho, bo co jak co ale liczę na niego, że nie spocznie na laurach i będzie nadal się rozwijał. Jeśli Mychitarian do nas dołączy to i prawą pomoc mamy z głowy. Jest ciągle Memphis, który jest sporą niewiadomą po ostatni sezonie, a także Lingard, który może być solidnym zmiennikiem. Mamy przecież jeszcze Younga i Valencie. W pomocy jest co zmieniać? Jeśli faktycznie Mate sprzeda to można by się zastanowić nad transferem ŚP. Oczywiście jest Wazza, Herrera, Carrick, Schnerdelin, Schweinsteiger, Fellaini, Blind. Pytanie co z nimi zrobi Mourinho. No i defensywa. Mamy Luke'a, Darmiana, Smallinga, Blinda (ostatni sezon pokazał, że radził sobie jako ŚO), Jonesa, Baily, Rojo. O bramce nie wspominam, bo mamy na lata obsadzoną jeśli wierzyć, że Real zaprzestał prób ściągnięcia DdG.

Co do numeru? Hmm... no zobaczymy. Zresztą. Czy to ważne? Najważniejsze, żeby strzelał bramki :)
» 30 czerwca 2016, 17:48 #23
longlivekakas: Na Instagramie też to ogłosił.
» 30 czerwca 2016, 17:46 #22
omen: Welcome to Zlatan, Manchester United.
» 30 czerwca 2016, 17:45 #21
scierwojad: pffff
» 30 czerwca 2016, 17:51 #20
pawelisto2: Scierwojad, serio jakiś tam oficjalny profil fanów Bayernu zrzeszających xx milionów ludzi tak napisał w komentarzach, więc omenowi o to chyba chodziło :D
» 30 czerwca 2016, 18:06 #19
omen: Dokładnie. Do komentarza proszę podchodzić z dystansem :D
» 30 czerwca 2016, 18:09 #18
Cavron: Mój ulubiony piłkarz w ukochanym klubie. Marzenia się spełniają. Witamy, Panie Zlatan.
» 30 czerwca 2016, 17:44 #17
Gallacher: Wie co dobre,dlatego wybrał UNITED.
» 30 czerwca 2016, 17:41 #16
Rekin: Jeszcze dzisiaj Polska klepnie Portugalie i pije do niedzieli. Na tą wiadomość czekałem od dawna. To potwierdza że mimo przeciwności losu nasz klub jest wciąż atrakcyjny dla piłkarskiego topu.
» 30 czerwca 2016, 17:38 #15
RedArmy: Witamy na pokładzie , sądzę że numer 21 powinien należeć do niego .
» 30 czerwca 2016, 17:35 #14
RedDevils4life: Może Januzaj mu odda 11?
» 30 czerwca 2016, 17:36 #13
RedArmy: Wieże jednak że będzie to 21 jak z RvP dostał 20 był 20 tytuł Mistrza Anglii pora na 21 ^^ .
» 30 czerwca 2016, 17:38 #12
BarenS: Podobno ma dostać 9
» 30 czerwca 2016, 17:39 #11
sagnol32: Też widziałem jakieś zdjęcia z koszulką Ibry i właśnie była 9tka.
Trochę szkoda bo mam Martiala z poprzedniego sezonu :/.
» 30 czerwca 2016, 17:42 #10
RedDevils4life: Martialowi ta 9 po prostu pasuje.
» 30 czerwca 2016, 17:46 #9
bartek34112: Jeszcze awansik do półfinału i piękny dzień dzisiaj :D
» 30 czerwca 2016, 17:35 #8
DolphZiggler: NO I FAJNIE jeszcze kogoś na środek pomocy i skrzydło :)
» 30 czerwca 2016, 17:34 #7
Rion: To bylo wiadome od paru miesiecy
» 30 czerwca 2016, 17:32 #6
RedDevils4life: Zwycięzcy Premier League w sezonie 2016/2017: Manchester United.

Zlatan + Mourinho = sukces.
» 30 czerwca 2016, 17:32 #5
Gary1920: No i dobre . Witamy.
» 30 czerwca 2016, 17:31 #4
Pershing: No i pięknie :) mam nadzieję że w United zdobędzie upragniony Puchar Mistrzow
» 30 czerwca 2016, 17:31 #3
longlivekakas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.06.2016 17:50

W sieci mówi się o rocznym kontrakcie, więc musiałby być to kontrakt minimum dwuletni by miał on szansę na wygraną w CL z Manchesterem.
» 30 czerwca 2016, 17:50 #2
Gary1920: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 30 czerwca 2016, 17:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.