Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sinclair: Guardiola ma przewagę nad Mourinho

» 6 czerwca 2016, 11:26 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Były pomocnik Manchesteru City, Trevor Sinclair, jest przekonany, że działacze z Etihad Stadium wykonali znakomity krok zatrudniając Pepa Guardiolę.
Sinclair: Guardiola ma przewagę nad Mourinho
» Obie drużyny z Manchesteru będą starały się odzyskać prymat w Anglii przy pomocy nowych menadżerów
Anglik jest zdania, że w ten sposób Obywatele zapewnili sobie przewagę nad lokalnym rywalem, wzmocnionym przez José Mourinho.

- Uważam, że gdyby ludzie mieli szczerze wybrać wymarzonego szkoleniowca, to Pep znalazłby się na szczycie takiej listy. Manchester United zareagował sprowadzeniem Mourinho. Zobaczymy, jak rozwinie się sytuacja, lecz wszystkie oczy będą skierowane na Pepa - powiedział Sinclair.

- Sądzę, że zostaną przeprowadzone dobre transfery i to City będzie zespołem, który wszyscy będą starali się pokonać. Bitwa o Manchester będzie interesująca. To dobre nie tylko dla Premier League, ale dla całego świata. Następne miesiące będą bardzo ekscytujące.

- Mourinho zostaje w danym klubie najwyżej przez dwa czy trzy lata. To samo dotyczy Zlatana, który znajduje się w końcówce swojej kariery. Nadal uważam, że Manchester United stosuje rozwiązania krótkoterminowe, ale Mourinho to dobry nabytek - zakończył Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Villarreal: Transfer bliski finalizacji
Następny news »
Filopoulos: Carrick przedłużył kontrakt z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


wojtas8: Guardiola w PL nie będzie mógł nauczyć MC aktorstwa czego dokonał w FCB sędziowie pozwalają na więcej ciekawe jak na to zareaguje Pep :p
» 7 czerwca 2016, 09:46 #35
Maveric: Super zagrywką było ogłoszenie że Guardiola będzie trenerem ManC. Myślę, że w kuluarach wiedziano już że Mou kręci się obok ManU i trzeba było w pewien sposób dać znać niektórym zawonikom na rynku aby nie przedłużali kontraktów i nie wiązali sie na dłużej z klubami. Mou z powodu obecności Dzbana nie mógł tego zrobić. Dlatego tak, na tym etapie Pep ma przewage nad Mou. Jak będzie dalej to nie wiem.
» 7 czerwca 2016, 09:16 #34
Ariell: Jak Mou nauczył się grać z Barcą, to ich klepał jak szmaty. I, hehe, świetny argument, że Jose zostaje w klubach na max 2-3 lata, bo Guardiola robi dokładnie tak samo, a jest przy tym sto razy gorszym trenerem, co zresztą udowodni ten sezon. Jak City coś wygra to tylko dlatego, że skład "sam gra", bo z pana Guardioli nie jest żaden budowniczy, a zwykły trenerzyna, który z dobrego klubu potrafi zrobić nieco lepszy, w przeciwieństwie do Jose, który ze średniaków robi mistrzów.
» 6 czerwca 2016, 16:22 #33
ogarniety: hehe serio? zobacz statystki Pepa z Mou kto kogo klepal...ta sklad sam gra i tytuly sie same zdoywaja wydaliscie nostwo kasy za Van Gala to ile ten sklad ktory sam powinien grac ugral??
» 6 czerwca 2016, 21:35 #32
Ariell: Raz przegrał 5:0 - pierwsza i ostatnia porażka z Barceloną w Realu. Z Chelsea wygrał trzy razy z Barcą, raz przegrał.
» 7 czerwca 2016, 06:13 #31
ogarniety: Ariell nie urusl Ci przypadkiem nosek??5 zwyciestw Bracelony nad Realem za czasow obu panow... Łączny bilans meczów Mourinho vs Guardiola:
13 spotkań; 6 zwycięstw Guardioli, 3 zwycięstwa Mourinho, 4 remisy.
» 7 czerwca 2016, 19:39 #30
NexaT: Wiecie co mnie denerwuje? To, że City wygrało 2 tytuły od pół wieku, a mówi się, jak nawet tutaj redaktorzy zasugerowali; "OBIE drużyny z Manchesteru będą starały się odzyskać PRYMAT".

Jaki prymat? Prymat może próbować odzyskać Chelsea, Arsenal, United, a nie klub, który zdobył 2 mistrzostwa przez kilkadziesiąt lat.
» 6 czerwca 2016, 16:19 #29
Asakura3: Mowcie co chcecie, moim zdaniem nie ma czego prognozowac przed sezonem. Tutaj bedzie mnowstwo niewiadomych. Wiele wielkich klubow ma nowych trenerow. Chelsea, City, United, moze i Mou ma doswiadczenie w PL ale jest jednak w zupelnie nowym dla siebie srodowisku, zawodnicy, stadion, kibice. Uwazam ze w przyszlym sezonie mistrzem moze zostac kazdy z czolowki, my, City , Chelsea, a nawet Leicester nie zdziwie sie jak obroni mistrza. Nie zapominajac o Arsenalu ktory ma najwieksza stabilizacje z czolowki , chociaz i tak pewnie beda mieli 4 miejsce xd Ja wierze jednak ze Mou przywroci nas na szczyt i kazdy znow bedzie sie nas bac! Pozdro, GG ManUtd!
» 6 czerwca 2016, 16:04 #28
kvadrat: No i z czego tu robić wielkie halo. Wszyscy byli gracze United ( moze oprócz Roya Keana ktory podszedł z dystansem ) uważają ze zatrudnienie Mou to strzał w dziesiątke i na przestrzeni Max 2 sezonów powrócimy na szczyt. To samo mówią zawodnicy którzy grali dla niego w innych klubach np. Terry. Dziennikarzyna w końcu zapytał byłego gracza City o jego zdanie w tej kwesti to co miał powiedzieć ? :) za Mourinho w tej konfrontacji dwóch trenerów ale w tej lidze moim zdaniem przemawia wszystko. Bo co przemawia za Pepem? Z tej wypowiedzi przecież nic nie wynika konkret. Transfery ? Prosze was ... :) jak Edek zepnie dupę to z krzeseł pospadamy. Co nie zmienia faktu ze ta rywalizacja miedzy nimi bedzie najciekawsza w całej lidze jak i nie w Europie :)
» 6 czerwca 2016, 15:43 #27
Kilerek7: Objął zespoły które mogłyby grać bez trenera i wielki mi trener, to samo teraz robi Enrique czy Zidane. Mourinho wygrywał z Porto czy Interem, a ten się wyrobił na Barcie, potem poszedł do gotowego Bayernu i teraz City. Tylko, że w Anglii City nie jest jedynym klubem czy jednym z dwóch do walki o mistrzostwo a prawie cała liga jest wyrównana. Co on myśli, że kupują Laporte i Stonesa do obrony będzie miał super defensywę? Stones przereklamowany, Laporte po kontuzji wielka niewiadoma, Gundogan to samo, chodząca szklanka. Łysy szybko się zdziwi jak dostanie łomot za łomotem. Choćby nie wiem co zrobił City nigdy nie będzie większe od MU:)
» 6 czerwca 2016, 15:32 #26
wojtas8: Zidane objął klub który miał strate do lidera 10 pkt odrobił 7 więc nie przesadzaj że Zidane przyszedł na gotowca, gotowca z którym wygrał LM
» 7 czerwca 2016, 10:01 #25
michal21031980: A Guardiola to co! W Bayernie ile pracował a to raptem jego drugi klub jak w Barcelonie przestało iść to uciekł
» 6 czerwca 2016, 14:45 #24
dawid27154: Ja wolałbym mimo wszystko Kloppa czy Ancelottiego na stanowisku trenera United. Jednak jestem zadowolony też z tego wyboru natomiast jeśli chodzi o jaranie sie Portugalczykiem czy narzekanie na niego jest za wcześnie. Dopiero po sezonie okaże sie czy to był dobry czy zły ruch. Natomiast powiem po raz kolejny mam nadzieje że Jose skupi sie na United a nie na tym by głownie dopiec i dogryźć Hiszpanowi. Jesli chodzi o to który jest lepszy to moim zdaniem bezapelacyjnie Mourinho sukcesy z Interem czy Mistrzostwa z Chelsea to naprawdę tytuły zdobyte w wielkim stylu. Natomiast Guardiola z taka Barca naprawdę trzeba by być "dobrym" aby nic nie wygrać, jesli chodzi o Bayern bez szału jedyny rywal to BVB zreszta moim zdaniem Bayern za Heynckesa był o wiele lepszy skuteczniejszy i grajacy ładniejsza piłke. Także to bedzie zaje***ty sezon Klopp, Mourinho, Conte, Guardiola, Wenger, Pochettino szkoda że jeszcze nie ma Ancelottiego.
» 6 czerwca 2016, 13:47 #23
Domelo: Jaką tam znowu przewagę? Mou zna już tę ligę bardzo dobrze.
» 6 czerwca 2016, 13:40 #22
bulwerss: "Mourinho zostaje w danym klubie najwyżej przez dwa czy trzy lata." A Guardiola to co? Drugi Ferguson? Roznica jest jednak taka ze Mourinho potrafil osiagnac sukcesy z takimi klubami jak Porto w LM, a Pep? 3 lata w Bayernie i jedyne co potrafil to klepac ogory w Bundeslidze.
» 6 czerwca 2016, 13:22 #21
bedajaja: teraz hejt na Pepa bo wybrał kogoś innego niż ManUtd, sam nie przepadam za City ale takie jechanie po Guardiolii jest nie na miejscu, śmiejesz się że przez 3 lata nie wygrał LM, ale przez 3 lata wygrywał ligę, zdobył 2 puchary, a w LM 3 razy z rzędu był w 1/2 LM i odpadał fakt, ale przeszkadzały mu w tym kontuzje podstawowych zawodników, tak się zachwycamy Bayernem Heynckesa że rozbił Barce 7-0 w dwumeczu ale nikt nie widział że tam nie grali Mascherano, Busquets i Messi grał z kontuzją, w analogicznej sytuacji bywał ostatnio Bayern i temu był według was słaby, no proszę was bez żartów, a tak po za tym 99% tu komentujących zamieniłoby z miejsca nasze ostatnie lokaty i wyniki nasze na wyniki Bayernu
» 6 czerwca 2016, 15:29 #20
bulwerss: Co maja do tego kontuzje zawodnikow? JAKBY grali..... To sie wiaze z gdybaniem i usilnym usprawiedliwianiem z twojej strony. No wlasnie wygral 3 razy lige i puchar, o tym mowie, klepanie ogorasow. Chyba nie ma co tego porownywac z osiagnieciami Portugalczyka. Nie hejtuje Guardioli tylko tego typa co go wywyzsza.
» 6 czerwca 2016, 16:00 #19
bedajaja: Wywyższasz Mou bo wygrał Premier Laegue mając nieograniczony budżet? (Zobaczmy co zrobi Guariola) Real tez miał na szczyt doprowadzić a rozwalił szatnie od środka, tyle dobrego że tam Anchelotti dał radę to poukładać, w Chelsea w sumie zrobił to samo i LM też nie wygrał, wygrał LM z Porto, no tak, tylko tamta edycja LM była niesamowicie dziwna, jak ta edycja Premier League, tam nikt Porto nie traktował poważnie to wygrali, tak samo z Interem, więcej szczęścia i autobusu na boisku niż umiejętności i wygrana LM( do tego kontrowersje w 1/2 notabene z Barcą Pepa). Po za tym przyrównując osiągnięcia obu trzeba zobaczyć ile lat trenerką zajmuje się Pep, max 10, a ile Mourinho, (był asystentem w Barcelonie jak Pep był tam jeszcze piłkarzem).Robienie boga z Murinho a mieszanie Pepa z błotem to chyba nowa moda na tej stronie, szkoda że mało kto umie docenić wyniki rywali,
» 6 czerwca 2016, 17:39 #18
bulwerss: Wywyzszam? Po prostu nie zgadzam sie z tym ze koles pisze o Mourinho jako 2-3 letnim menadzerze wychwalajac przy tym Pepa ktory jest dokladnie taki sam. W Porto tez mial taki budzet? Nawet jesli to czy Guardiola mial gorszy? Nie mieszam nikogo z blotem tylko nie zgadzam sie ze zdaniem bylego gracza City i pisze co o tym sadze.
» 6 czerwca 2016, 19:03 #17
Sideswipe: bedajaja - Ty wciskasz mu rzeczy, których nie powiedział a potem starasz się je kontrargumentować :D To trochę zabawne.
» 6 czerwca 2016, 20:51 #16
bulwerss: Najlepsze to:
"wygrał LM z Porto, no tak, tylko tamta edycja LM była niesamowicie dziwna, jak ta edycja Premier League, tam nikt Porto nie traktował poważnie to wygrali, tak samo z Interem, więcej szczęścia i autobusu na boisku niż umiejętności i wygrana LM( do tego kontrowersje w 1/2 notabene z Barcą Pepa)."
Nikt nie traktowal powaznie Porto mowisz? W takim razie nikt z tamtych druzyn nie powinien wgl znalezc sie w tej edycji LM. Szczescie ma kazdy zwyciezca. Pierdzieli kolega odrzeczy usilnie broniac Guardioli.
» 6 czerwca 2016, 21:28 #15
MarekOdbyt: Racja bedajaja, z tego co kojarzę LvG tez mowił ze gdyby nie kontuzje to byśmy byli na 1. Miejscu
» 11 czerwca 2016, 09:10 #14
xevy: Prawda jest taka, że w przeciwieństwie do poprzednich pracodawców Mourinho jak Real czy Chelsea u nas nie wyrzuci się go za to, że zajął 4 miejsce na koniec sezonu, nawet po latach pełnych w trofea.
» 6 czerwca 2016, 13:12 #13
Javi92: Guardiola na szczycie a co on tak naprawdę stworzył obejmował samograje które już przed jego przyjściem grały tak samo dobrze jak nie lepiej
» 6 czerwca 2016, 13:09 #12
gagi94: "Były pomocnik Manchesteru City..." dalej nie czytałem.
» 6 czerwca 2016, 12:44 #11
jaratkow: Bicia piany ciąg dalszy. To wygląda powoli jak "neverending story" ;-)
Ale skoro w City "zostaną przeprowadzone dobre transfery i to City będzie zespołem, który wszyscy będą starali się pokonać" to ja nie mam nic przeciwko żeby WSZYSCY z nami włącznie ich pokonali ;-)
» 6 czerwca 2016, 11:59 #10
zaluda: No nie wiem, po pierwsze Guardiola przejął najsłabszą drużynę w swojej dotychczasowej karierze, po drugie nowa liga, po trzecie jak pokazał poprzedni sezon tu każdy może wygrać ligę to nie jest Hiszpania albo Niemcy gdzie są dwie trzy drużyny walczące o mistrza. Zobaczymy jak sobie poradzi, nie przekreślam tego że mu się nie uda ale moim zdaniem Mourinho jednak ma przewagę chociażby w kwestii tego że parę ładnych lat spędził w lidze angielskiej z niemałymi sukcesami.
» 6 czerwca 2016, 11:48 #9
DevoMartinez: Mourinho ma tę przewagę nad Guardiolą, że zna tą lige z autopsji. Pep będzie się jej dopiero uczył. No i obaj w klubach nie zostaja na długo więc nie wiem o co kaman. Pozatym jesli JM będzie mądry i jeśli się zmieni w pewnych kwestiach to zdziwiony nie będe jeśli zostanie u nas na długo. W sumie to od niego załeży.
» 6 czerwca 2016, 11:45 #8
mantup89: Jestem ciekaw jak Guardiola zaadaptuje sie w BPL. Jak bylo z Van Gaalem wszyscy wiemy. Sinclair to byly przecietny pilkarz City, wiec jego opinia nie jest dla mnie wazna.
» 6 czerwca 2016, 11:45 #7
Joker7: buhahahaha taaa bo Pep zostaje w klubie dluzej niz Mourinho, kilka lat w Barcelonie a teraz w Bayernie 3 lata smieszny ten Sinclair!
Dla MOurinho Pep w PL to zadne zagrozenie!
» 6 czerwca 2016, 11:41 #6
Shadiiist: Obyś miał rację, chociaż ten Gundogan to świetny transfer wg mnie, jeśli ominą go kontuzję a na nasze 'szczęście' pewnie tak to w środku pola nie będziemy mieli nic do powiedzenia w derbach.
» 6 czerwca 2016, 11:45 #5
Bydgoszczanin: Zbyt duże ryzyko z tym kupnem. Poza tym Bundesliga a Premier League - dwie różne bajki. I sądzę, że Turek nie okaże się dobrym transferem.
» 6 czerwca 2016, 11:51 #4
omen: Ja również nie sądzę, że to świetny transfer. W ogóle to odkąd zobaczyłem jak się roztył w czasie kontuzji, to widzę w nim drugiego Andersona. Zero profesjonalizmu
» 6 czerwca 2016, 12:30 #3
NewtonHeath1878: @omen Gundogan się nie roztył. Pewnie chodzi ci o dość znane zdjęcie Niemca w koszulce, na którym było widać duży brzuch. Otóż rozczruję Cię, pod ową koszulka Gundogan miał pas leczniczy, bodajże stabilizujacy - w związku z jego kontuzja pleców. Było to widoczne na innym zdjęciu z tamtego okresu, niestety nie pokażę Ci go, gdyż piszę z telefonu. Ale jak trochę poszperasz to sam na pewno też znajdziesz.

Pozdrawiam
» 6 czerwca 2016, 13:00 #2
Ronnie: Gundogan w Anglii będzie tak często łamany, jak Aguero. Za wiele to on nie pogra, lepiej niech otworzy bude z kebabem.
» 6 czerwca 2016, 15:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.