Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

BBC Sport: Mourinho zastąpi Van Gaala w United

» 21 maja 2016, 22:07 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Manchester United ogłosi Jose Mourinho swoim nowym menadżerem – informuje BBC Sport.
BBC Sport: Mourinho zastąpi Van Gaala w United
» Jose Mourinho ma zastąpić Louisa van Gaal na stanowisku menadżera Manchesteru United
Portugalczyk jest typowany na następcę Louisa van Gaala od wielu miesięcy. Wszystko wskazuje na to, że już w przyszłym tygodniu saga ta znajdzie swój finał.

Szefów Manchesteru United do zmiany szkoleniowca przekonał brak awansu Czerwonych Diabłów do Ligi Mistrzów. Zespół Van Gaala ukończył sezon na piątym miejscu w Premier League.

Umowa z Mourinho miała zostać uzgodniona jeszcze przed zwycięskim finałem FA Cup z Crystal Palace (2:1).

Obecny kontrakt Van Gaala z Manchesterem United obowiązuje jeszcze przez rok. Jeśli Mourinho trafi na Old Trafford, to umowa z Holendrem zostanie rozwiązana przedwcześnie.


TAGI


« Poprzedni news
FA Cup: Manchester United wyrównał rekord Arsenalu
Następny news »
Van Gaal: To fantastyczny dzień dla wszystkich w klubie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


Biscuit: Nie jestem zachwycony że Mou obejmie stanowisko trenera ale powiedzmy sobie szczerze nie mamy innego wyjścia. LVG nic nie zdziałał wydał mnóstwo kasy na graczy których nie używał abo sadzał na po jednym słabym występie. Oglądanie meczy United i stylu gry było delikatnie mówiać trudne. LVG musiał odejść Mou ma doświadczenie i sukcesy w BPL, gwarantowane srebro w pierwszych 2 latach. Nie możemy sobie pozwolić na eksperymenty (Giggs) czy innego trenera z tego względu że musimy się zakwalifikować do LM w przyszłym sezonie. Inaczej będziemy jak Aresnal czy Liverpool. Mou to mniejsze zło przyjdzie na 2-3 sezony i potem na spokojnie będzie można zakontraktować kogoś innego. Może Giggs nabierze doświadczenia i odniesie jakieś sukcesy.
» 22 maja 2016, 12:15 #68
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 11:33

Ale beka. Chłopa jeszcze nawet nie zdążyli zatrudnić a tu już w komentarz płacz że Mourinho zniszczy United. Co za banda hipokrytów. Bo niby za van Gaala jest tak fajnie nie?

Podejrzewam że jakby nawet Ferguson ogłosił że wraca z emerytutry to i tak znaleźliby się tu tacy co by psioczyli że "za stary", "że się wypalił", "że jego myśl trenerska jest przestarzała" i tym podobne płacze. No, cóż wszystkim się nigdy nie dogodzi.

Powiedzcie mi więc, kto według was ma przyjść do United? Simeone? On zaklepał sobie cieplutkie miejsce w Atletico, stał się równorzędnym graczem, który przełamał dominacje Realu/Barcelony w Hiszpanii, ma świetny skład pełen doświadczonych i perspektywicznych graczy i regularnie gra w LM, w ciągu 3 lat, już 2 raz grając w finale. Nie ma opcji żeby przyszedł do United. Przynajmniej nie teraz. Więc wybijcie to sobie z głowy. Kto dalej? Giggs? Był wybitnym piłkarzem i z tym nawet nikt nie zamierza dyskutować. Ale serio? Człowiek nie mający prawie w ogóle doświadczenia ma poprowadzić zespół takiego formatu jak United, który od dłuższego okresu jest już w kryzysie? Chyba sobie jaja robicie. Chciałbym go kiedyś zobaczyć na ławce trenerskiej United, ale dopiero po tym jak nabierze trochę doświadczenia i się sprawdzi w jakimś mniejszym klubie. Póki co jestem prawie pewien że Ci wszyscy którzy by chcieli zatrudnienia Giggsa równie szybko po pewnym czasie by go zwalniali. Więc kto nam zostaje? Pochettino? Ostatnio podpisał kontrakt z Tottenhamem do 2021 roku. Poza tym ma bardzo dobry skład, walczy w LM więc nawet jakby był wolny to nie jestem taki pewien czy by chciał prowadzić United. Ale podpisał kontrakt, więc temat jest póki co zamknięty. Więc kto nam jeszcze został? Jakieś propozycje?

Zrozumcie to że Mourinho jest trenerem ze światowej półki. Praktycznie wszędzie gdzie był to odnosił jakiś sukces. Zresztą to jeden z najlepszych trenerów na świecie, na pewno Top 5 spokojnie, więc powinniśmy się cieszyć że ktoś taki ma okazję objąć naszą drużynę. A jakimś cudem wszyscy pamiętają albo chcą pamiętać tylko jego ostatni sezon z Chelsea, który faktycznie był niepowodzeniem. Ale ile w tym winy trenera a ile piłkarzy? Chelsea grała wtedy faktycznie żałośnie, ale podejrzewam że wpłynęły na to jakieś konflikty pomiędzy sztabem/piłkarzami. No nic można gdybać. Moim zdaniem Chelsea popełniła błąd zwalniając go biorąc pod uwagę poprzedni świetny sezon. Przecież wiadomo że wszystkiego nie da się rok w rok wygrywać. Chociaż uczciwie trzeba przyznać że w przypadku takie zespołu jak Chelsea, wyniki powinny być o wiele lepsze. Tak czy inaczej ja jestem pewien że wypali w United, trzeba mu dać po prostu trochę czasu. Jakoś van Gaalowi daliście te 2 lata. Więc będąc fair, Mou też powinien dostać tyle czasu. Klopp też od razu nie będzie wygrywał wszystkiego z Liverpoolem, ale progres który zrobił z Czerwonymi jest zauważalny.

Póki co jedyne co potraficie to klepać w kółko jak papuga jedne i te same utarte formułki które nie mają zbyt wiele wspólnego z faktami. I te brednie "z niewprowadzaniem młodzieży do składu", "z opuszczeniem klubu po 3 latach", "po zostawieniu rozbitych składów" itp. Szczerze mówiąc nie chce mi się tego zbyt bardzo komentować, bo ludzie klepiący w kółko te same zasłyszane formułki po pytaniu: "Dlaczego tak uważasz?" albo zaczynają się miotać w swoich przekonaniach, albo dalej klepią to samo, albo nie potrafią odpowiedzieć w jakiś sensowny sposób albo nie potrafią odpowiedzieć w ogóle. Dlatego nie chce mi się wchodzić w polemikę z przeciwnikami Mou, powiem tylko tyle: Doinformujcie się i poczytajcie dokładniej o Jose a dopiero potem się wypowiadajcie. Zresztą umówmy się, ta cała niechęć do Mou bierze się z tego że trenował Chelsea. Gdyby było inaczej to każdy by z radości sikał tutaj po gaciach. Jestem tylko ciekaw, ilu z was się wypowie w podobnym tonie po tym jak zdobędziemy mistrza :D

Aha i żeby nie było że zaraz mnie któryś posądzi o bycie fanboyem Mou. Nie, nie jestem fanboyem, ale uważam że w obecnej sytuacji Mou jest dla nas jedynym dobrym rozwiązaniem które być może zaowocuje tym że znowu wrócimy na piłkarski szczyt. Pewnie, nie podoba mi się za bardzo styl gry preferowany przez Żoze, wolałbym żeby United prezentowało bardziej ofensywną piłkę ale co z tego skoro Mou broni się wynikami? Dopóki będzie się to przekładać na osiągnięcia sportowe jestem w stanie to przeboleć. Poza tym, Simeone też nie gra jakieś pięknej piłki a mimo to wielu (w tym ja) najchętniej by go widziało w United. Podsumowując, mam nadzieję że to już koniec ery z van Gaalem i że od poniedziałku zawitamy na Old Trafford Mourinho.

#Żozemusisz
» 22 maja 2016, 11:30 #67
kris1977: Wiesz dlaczego większość go nie chce na Old Trafford ? Bo mimo że wygrał PL to w jakim stylu? A ostatni jego sezon był porażką przez duże P. I kto powiedział że coś wygra. Napewno wyda kilkaset milionów i zrezygnuje z młodzieży. Tak jak zrobił to w Chelsea a DeBruine.
» 22 maja 2016, 12:01 #66
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2016 12:52

"Bo mimo że wygrał PL to w jakim stylu?"

Ale w jakim stylu? 8 punktów przewagi nad 2 Manchesterem City, 26 zwycięstw, 9 remisów, 3 porażki, w tym Diego Costa 3 w klasyfikacji najlepszych strzelców ligi z 20 golami. Wyprzedzili go tylko Harry Kane 21 goli i Sergio Aguero 26 goli. Dla mnie to wyśmienity wynik. Co jest w tym mistrzostwie nie tak?

"A ostatni jego sezon był porażką przez duże P"

Sezonu nie dokończył ;) Ale zgadzam się że pierwsza połowa sezonu to była porażka jak na taki zespół. Tylko teraz pytanie: ile w tym winy Mourinho a ile piłkarzy, a raczej rozpieszczonych gwiazdeczek? Bo nie wierzę że przychodzi Hiddink i cała ekipa nagle przypomina sobie jak grać. Rozumiem że mogli być zmęczeni lub wypaleni sezonem ale żeby zbliżyć się do strefy spadkowej to coś tu jest nie tak i nie wypatrywałbym tu winy Mourinho.

"I kto powiedział że coś wygra."

Ale tu nikt nie mówi że coś wygra. Równie dobrze może się okazać porażką. Oczywiście, istnieje taka szansa. Ale jego bogate CV pozwala mi twierdzić że prawdopodobieństwo że coś wygra jest dosyć spore. Tak czy inaczej i tak nie mamy innej opcji tak wyboru, a zmiana jest potrzebna.

"Napewno wyda kilkaset milionów i zrezygnuje z młodzieży."

No tak, bo van Gaal nie wydał 300 milionów na piłkarzy którzy poza Martialem prawie w ogóle nie grają. A nadal brakuje nam porządnego stopera do pary ze Smallingiem, środka pola, prawego skrzydłowego i porządnego klasowego napastnika. Wydatki i tak są potrzebne, poza tym za to ile klub zapłaci za zawodnika bardziej odpowiada zarząd niż trener. I tak szczerze może wydać nawet drugie tyle, ważne żebyśmy mieli dobrze obsadzone pozycje.

Rezygnuje z młodzieży? Proszę bardzo, w Porto postawił na młodziutkiego Paulo Ferreirę czy jeszcze młodszego Ricardo Carvalho. W Realu Varane, Di Maria, Ozil. W Chelsea np Loftus-Cheek. Jestem pewien że nie zrezygnuje z takiego Rashforda czy Fosu-Mensaha jeżeli udowodnią że są wystarczająco dobrzy. Poza tym niby tak van Gaal stawia na młodzież a jakoś jak po kontuzji wróciło trochę kluczowych graczy to o takim Bothwicku-Jacksonie zrobiło się nagle cicho. Fosu-Mensah też raczej grzeje ławe a o tym jak van Gaal potraktował Pereirę nie dając mu prawie w ogóle szans na grę nie wspominam.
» 22 maja 2016, 12:51 #65
dawid1988: jeśli przyjdzie Moo.. i będzie wygrywał wszystkie mecze i tak bede za jego zwolnieniem..
a na pewno nie będę na trzeźwo oglądał
» 22 maja 2016, 09:21 #64
utdpunx: Nikt ci nie każe wogóle oglądać
» 22 maja 2016, 10:21 #63
SirMUFC: Rozwiń swój komentarz. A niby dlaczego nie będziesz oglądać? Widzę, że Mourinho w jakiś tylko tobie znany sposób podpadł ci.
» 22 maja 2016, 10:30 #62
wielkifanMU: Proszę was o co wam chodzi z tym Mourinho? Niech jakiś przeciwnik tego człowiek na ławce trenerskiej United, powie mi dlaczego jest sceptyczny wobec zatrudnienia Portugalczyka na Old Trafford?

Jasne, że też chciałbym aby M.U.F.C poprowadził nowy Ferguson, który sukcesywnie prowadziłby ten klub przez 20 lat, ale to jest niemożliwe. Chyba, że znów by sobie zadrwiono z pragnienia kibiców jeśli chodzi o wygrywanie pucharów. Wtedy moglibyśmy zaryzykować i postawić na Giggsa, ale czy to byłoby dobre dla klubu? Jesteśmy Manchester United, musimy wygrywać trofea o to w tym wszystkim chodzi, dlatego należy postawić na najpewniejszą opcję czyli Jose - dla dobra klubu!

* Mou opcja krótkoterminowa? Nie zdziwię się jeśli podpisze kontrakt na 5 lat i go wypełni, więc nie do końca tak z tą opcją krótkoterminową

5 lat Mou a potem niech przychodzi Simeone też na minimum 5 lat (takie tam marzenia)

Giggs musi dostać szanse w słabszym klubie i pokazać co potrafi jako menadżer.
Danie tego steru Giggsowi w ręce byłoby oznaką braku szacunku wobec legendy United, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że brak doświadczenia na ławce trenerskiej niestety zrobiłby swoje. A o Giggsie należy mówić w kontekście wielkiego, wybitnego piłkarza a nie ,,kiepskiego menadżera "
» 22 maja 2016, 09:03 #61
Timmy: Mam wrażenie, że niechęć do Mourinho, bierze się tylko z tego, że lał nas, jak chciał. Nawet za SAFa.

Wylecieć z Chelsea i Realu może największy kozak na świecie.
No straszną spaloną ziemię zostawił np. w Realu. Wygrał mistrzostwo Hiszpanii z Realem (przypomnijcie sobie skład Barcy z tamtego sezonu) i doszedł 'zaledwie' do 1/2 LM. W Chelsea tak zepsuł, że go jeszcze raz zatrudnili (i zdobył oczywiście jeszcze raz mistrzostwo).

Jak odchodził z Interu, to Materazzi płakał jak mój syn, gdy miał sześć miesięcy.

Dajcie spokój panowie, Wy w ogóle potraficie czytać cyfry?
» 22 maja 2016, 00:12 #60
Tomo: Przypomnij miejsce Chelsea w obecnym sezonie, przypomnij miejsce Interu tuż po odejściu Mou, przypomnij sukcesy w Realu. Mourinho może przyjść i osiągnąć krótkotrwały efekt. Obym się tylko mylił.
» 22 maja 2016, 01:30 #59
sagnol32: Tomo to przypominam miejsce Interu : 2 . Plus do tego 3 trofea KMŚ , Puchar Włoch i Superpuchar. Real też się nie rozpadł wygrali decime , teraz grają w finale LM , sezon ligowy też niezły. Zresztą nie rozumiem tej logiki , ba według twojego myślenia SAF to był słaby trener bo po jego odejściu jesteśmy w du*e. Na młodzież pewnie też nie będzie stawiał ...
» 22 maja 2016, 03:56 #58
konrado1991: Mam nadzieje ze nie dojdzie do zmiany trenera... Czyt. Mourinho... Dobry menager ale moze zrobić z Naszego Utd drugi Real Madryt, pościągać gwiazdy, upierać sie przy swoim a Młodych perspektywicznych zawodników odstawić na bok... Moze wyników od 3 sezonów nie ma ale od czego to sie bierze ? Mamy trofeum pierwsze od trzech lat. Fajnie, super, tylko sie cieszyć. Manchester Utd jest przyzwyczajony do zwyciężania. Obecnie cierpimy niestety na chorobę po Sir Alexie, wszyscy przyzwyczaili sie ze zawsze wygrywamy, wszystkich loimy i z innych drużyn kpimy... Ale to nie jest tak. Alex tez nie wygrywał od razu. Od razu od pierwszego czy drugiego sezonu....... Moim zdaniem powinien zostać Van G. Ale szczerze wolałbym Rayana, nasza legendę, który zna ten klub od podszewki i wierze i nie mam watpliwości ze sprawdziłby sie jako Menager. Moze nie odrazu, nie jeden, nie dwa ale kolejne sezony, lata przyniosły by chwale sprzed kilku lat. Naprawdę mam nadzieje ze nie zaufają Mourinho bo tylko moze rozwalić ten klub. A dlaczego ? Bo jak długo będzie ? Na rok, dwa czy trzy i co ? Pójdzie znowu jak cos wygra ?? Potrzebujemy prawdziwego Czerwonego Diabła !! Na lata, a sukcesy przyjdą. Trzeba zaufać i powierzyć zespół Giggsemu jeśli nie dokończy Van Gall całego kontraktu.
» 21 maja 2016, 23:54 #57
Ronal: Jest w tym trochę racji co piszesz, ale zobacz z innej perspektywy. Moyes miał praktycznie gotowca. Drużynę kompletną - na Topie z jasną filozofią gry zaszczepioną po Fergusonie i co zrobił? Zamiast kontynuować dzieło Fergusona i skorzystać tego co było już przez lata zbudowane i propagowane, to wolał przekształcić drużynę w myśl własnej filozofii gry. Efekty widzieliśmy. Później przyszedł obecny trener i zamiast wrócić co stylu propagowanego przez Fergusona który po prostu działał i dla wielu piłkarzy był opanowany praktycznie do perfekcji, również wolał wprowadzić własną filozofię gry. To jest głupota i mówią o tym dokładnie Ferdinand czy Nevile. Tutaj jest pies pogrzebany i dlatego nie ma miejsca w tej drużynie dla tych ludzi. To jest głupota co oni zrobili. Drugi Real Madryt? Spokojnie, przecież zobacz sobie ile United wydało na transfery w przeciągu ostatnich 2 sezonów i zobaczysz, że to już się stało. Uważam że Van Gaal miał już za dużo szans i po prostu sobie nie poradził. Jego styl gry w ogóle się nie sprawdził a co gorsze, ten facet uważa że ten styl działa i chce go nadal propagować, co jest szaleństwem. Dalej to kwestia kibiców, którzy domagają się zmiany trenera i również przyjście Mou polepszy trochę atmosferę oraz pewnie przełoży się na zyski drużyny.
» 22 maja 2016, 00:08 #56
Kilerek7: Nie przesadzajmy z tym sprowadzaniem gwiazd przez Mourinho bo w Chelsea też dawał szansę młodym. Chciał też sprowadzić Shawa, a ostatnio Stonesa a to młodzi gracze. U nas pewnie poleci wielu, kto wie czy Mata nie będzie pierwszy, ale sądzę, że Rashforda nie skreśli bo jest o nim szum a jeśli młody Anglik będzie grał dobrze to nie ma powodu by go olać. W każdym razie nam potrzebny jest skład na teraz, fajnie, że mamy dużo talentów, ale potrzebni są liderzy w tym zespole z doświadczeniem i mam nadzieję, że wraz z przyjściem Jose przyjdzie też Ibra. Cieszy mnie potencjał Rashforda ale my jesteśmy MU i nam potrzebny jest snajper walący 30 bramek na sezon jak u najlepszych. Środek wymaga też przeróbki, tzn. do Rooneya który moim zdaniem w pomocy może być wielki, dodać jakiegoś kozaka i ok, również dobry skrzydłowy bo Lingard i Depay to chyba pójdą w odstawkę. Ogólnie nie chce mi się pisać kto powinien odejść a kto przyjść. Bo są 2 drogi, można dokupić kilku świetnych grajków i zmieszać ich z tymi co mamy i może nie być źle, ale może też być tak, że Jose zrobi totalną rewolucję, wszystko zależy od jego wizji, funduszy na transfery itd.
» 22 maja 2016, 00:20 #55
dusik600: Jeśli Mourinho rzeczywiście zostanie naszym trenerem, to mam nadzieję, że za rok nie będę musiał czytać komentarzy "Mou out".
» 21 maja 2016, 23:49 #54
Ronal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:43

Wielki trener. Być może jako człowiek nie do końca podchodzi mi jego arogancja miejscami, ale generalnie to jest właśnie człowiek, który może przywrócić United dawny blask. Niech urządzi tą drużynę po swojemu, ale liczę jednak, że będzie stawiał także na młodzież. Rasford, Martial i Fosu Mensah oraz oczywiście wracający po kontuzji Shaw to nasza przyszłość.

Ps. Przyjmijcie tego newsa jako już oficjalnego, bo BBC akurat ma bardzo dobre dojścia i tutaj już lipy nie będzie.
» 21 maja 2016, 23:42 #53
gromek119: Wydał 250 mil ÂŁ i teraz zostań. Bo zdobył 1 trofeum grają padake liczy się filozofia i posiadanie piłki na poziome 70% i broń boże strzelać więcej niż jedną bramkę
» 21 maja 2016, 23:34 #52
Yondu: Ten człowiek będzie tragedią dla United. Co z tego, że coś tam wygra, skoro zrobi z nami to co z każdym klubem który do tej pory prowadził.
» 21 maja 2016, 23:05 #51
janpodgorski: Niby z którym klubem zrobił to o czym piszesz ? LVG zrobił jedno wielkie nic bo z całym szacunkiem nie prowadził Stoke City...LVG nie zrobił w 1/10 tego co zrobił JM w klubach, które prowadził.
» 21 maja 2016, 23:29 #50
HarryPOD: Real, Chelsea...
» 21 maja 2016, 23:30 #49
emil1986x: co real? co chelsea? to chyba jakieś żarty są... jedyne co można mu zarzucić że gra ciągle jedną 11
» 21 maja 2016, 23:34 #48
janpodgorski: HarryPod - ale co zrobił nie tak w Chelsea i w Realu - bo chyba mówisz o klubach zarządzanych przed dwóch najbardziej nadętych baranów. Szczególnie jeśli idzie o Real gdzie nawet mistrzostwo powoduje że trener traci prace...
» 21 maja 2016, 23:38 #47
voytaz: Ja się zgodzę. Jose jest dobry, nie mam ku temu wątpliwości. Ale po roku, dwóch zespoły po nim są jakby wyzute z ikry. Do 2 lat - ok. a potem jakiś konflikt.
Po tylu latach z United marzy mi się Giggsy na jakieś 30 lat, a co. Tylko, czy to już jest w stanie ogarnąć.
A Jose, to taki: tu przyjdzie, tu coś porobi ale nie widzę go w dłuższej perspektywie. A tego nie chce.
Zmiana (jakakolwiek) jest kanieszna.
Wg voytaza.
» 21 maja 2016, 23:38 #46
micsie03339: Real rzeczywiście taki słaby po jego odejściu, że aż z tej słabości postanowili LM wygrać...
» 21 maja 2016, 23:42 #45
dawid1988: gdy ten cap Moo odchodził z realu w tym sezonie oprócz kwalifikacji do LM nic nie ugrał.
» 22 maja 2016, 09:25 #44
AUDIoooo: Oficjalnie


Tulipan pakuje manatki
» 21 maja 2016, 23:04 #43
ro7: Jak już to w poniedziałek.
» 21 maja 2016, 23:11 #42
HarryPOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2016 23:04

Koniec świata... Chyba, że w kontrakcie będą jakieś klauzule zapewniające o wprowadzaniu młodzieży do składu i naprawdę, mocno i szczerze - zajmą się skautingiem.
» 21 maja 2016, 23:01 #41
dawidzbazin: LvG: Zdobyłem ten puchar mając tylko Rooneya i 10 niedojd w składzie. Nikt nie dawał mi szansy przed sezonem, teraz każdy mi gratuluje. Zostawiam klub w glorii i chwale, Murinho przychodzi na gotowe. Gdzie będe pracował od Września? Mam oferty z Atletico Madryt i Realu Madryt, ale dopiero w lipcu zapadnie decyzja
» 21 maja 2016, 22:58 #40
pequ89: BBC to niestety dobre źródło więc obawiam sie że tak będzie...
» 21 maja 2016, 22:55 #39
dawid1988: masz racje, i na dodatek u bukmachera zakładów na Moo nie przyjmuja. wczoraj rano był kurs 1.08.. a 16:00 ja sprawdzałem zakładu nie było. :( :( :(
» 22 maja 2016, 09:35 #38
JacexMU: Podasz mi stronę na której sprawdzasz zakłady?
» 22 maja 2016, 09:36 #37
dawid1988: bet - at - home
dzis juz tego nie ma
» 22 maja 2016, 09:47 #36
JacexMU: Między słowem BBC a Oficjalnie nie ma praktycznie różnicy. Ich wiadomości sprawdzają się chyba w 100%. Czy to dobrze czy źle, to się okaże. Ale raczej możemy się spodziewać głośnych transferów i zapomnienie o młodzieży. Ale oceniać będziemy później. Mam nadzieję, że to będzie w końcu dobra decyzja, bo w ostatnim czasie coraz rzadziej się z takimi spotykamy. :)
» 21 maja 2016, 22:46 #35
Insanity: nie sprawdzają się w 100%.
» 21 maja 2016, 22:50 #34
matismal: Raczej gorszej gry niż za LVG nie będzie a może być tylko lepiej :D.
» 21 maja 2016, 22:31 #33
RedRevolta: Ale czaicie to, że LVG dalej nie wie, że zostanie zwolniony, i nie poprowadzi United w kolejnym sezonie! czy nie uważacie, że to trochę dziwne? czy ktoś mnie oświeci swoją mądrością ... :/
» 21 maja 2016, 22:30 #32
damianz5: Ma jeszcze rok kontraktu, więc nie może publicznie się wypowiadać na takie tematy.
» 21 maja 2016, 22:34 #31
RedRevolta: Ale sam się wypowiedział, "mam nadzieję, że zobaczymy się za rok" co sugeruje, że nie został poinformowany o niczym! media też o tym piszą!
» 21 maja 2016, 22:37 #30
damianz5: Ogarnij się kolego, bo to zbyt oczywiste by tłumaczyć .
Nie może ogłosić odejścia, a musi coś powiedzieć do mediów.
» 21 maja 2016, 22:44 #29
Taurus: BBC a teraz i Skysport ^^
» 21 maja 2016, 22:28 #28
hunteriarz: Świetny trener pytanie czy u nas osiągnie sukces.
» 21 maja 2016, 22:28 #27
Rekin: Myślę że dzisiaj, ewentualnie jutro będzie oficjalka.
» 21 maja 2016, 22:27 #26
dawidzbazin: Zwolnienie LvG po zdobyciu znaczacego w europie pucharu będzie naprawde zalosnym ruchem
» 21 maja 2016, 22:29 #25
Rekin: żałosnym ruchem będzie trzymanie tego raka na ławce
» 21 maja 2016, 22:33 #24
b90: Sezon się już skończył, trzeba jak najszybciej zatrudnić Mou żeby robił swoje.
» 21 maja 2016, 22:40 #23
Veon: Znaczącego w europie pucharu? A co my wygraliśmy LM czy LE?
» 21 maja 2016, 23:08 #22
Yondu: Robił swoje? Znaczy obrażał się, kłócił, bufonował i rozdawał siekiery każdemu obrońcy?
» 21 maja 2016, 23:19 #21
b90: I dobrze, nie ma miejsca dla słabych w tym klubie.
» 22 maja 2016, 00:07 #20
kris1977: Nie wiem z czego się każdy cieszy. Przyjdzie wyda kolejne miliony, zniszczy lub sprzedag młodzież i niczego nie wygra. Każdy zapomniał jak grała Chelsea przez ostatnie dwa sezony. Anty football.
» 21 maja 2016, 22:26 #19
yokowal18: Ogarnij się ludku.
» 21 maja 2016, 23:06 #18
GGMUU18: O proszę, wróżbita Maciej się znalazł.
» 21 maja 2016, 23:19 #17
champione2013: Oby to był ponury żart
» 21 maja 2016, 22:26 #16
dawidzbazin: Louis dziękuję ci za ten wspaniał sezon. Mam nadzieję że zostaniesz na kolejne llata przy Old Trafford, widać ze piłkarze idą za tobą w ogien, to pokazuje twoją charyzmę i to jakim jesteś wspanialym szkoleniowcem!
Glory Glory LvG
» 21 maja 2016, 22:23 #15
Szilk: Co ci trawy zabrakło i poszedłeś w dopalacze ? - uważaj to niebezpieczne :)
» 21 maja 2016, 22:27 #14
Fenek: gothic nicponiu to Ty?
» 21 maja 2016, 23:01 #13
Diabelred: Od okolo dwoch miesiecy czekalem na jakies konkretne info z BBC i sie w koncu doczekalem :). Nie ma w Anglii pewniejszego zrodla, nie liczac strony klubowej. Teraz tylko czekac na oficjalke.
» 21 maja 2016, 22:23 #12
Kaczor5454: Nie jestem przekonany w 100% do Mou w MU. Choć lubię jego styl jako trenera.
Cóż, mimo wszystko mam nadzieję, że to Mou będzie prowadzić United. Jestem ciekaw co by z tego wyszło.

Gratulacje za zdobycie FA.
» 21 maja 2016, 22:18 #11
b90: Dawać go bo dosyć mam oglądania tej gównianej gry i tych antypiłkarzyków.
» 21 maja 2016, 22:18 #10
Szilk: A ja chcę Giggsa - to jest stabilizacja na długie lata - należy mu się ta szansa.
» 21 maja 2016, 22:17 #9
b90: Że ty chcesz ... nie ma już trenerów na długie lata i skończcie w końcu. Nikt nie będzie siedział w klubie 25 lat jak SAF.
» 21 maja 2016, 22:19 #8
Szilk: Będzie , będzie, b90 - wspomnisz moje słowa - to M.U. - jak już trafi na właściwą osobę to do emerytury lub śmierci się z nią zwiąże - zapisz sobie, bo wiem co mówię :)
» 21 maja 2016, 22:25 #7
HarryPOD: Nie zdziwię się, jak Simeone posiedzi w Atletico przynajmniej jeszcze z 5 lat, a to już i tak długi okres (+ to ile już tam jest i tak).
» 21 maja 2016, 23:06 #6
michal32: A jutro pojawi się informacja że Mourinho żadnej umowy nie podpisał i jeszcze nie wiadomo gdzie będzie pracował:) Ale jestem dobrej myśli
» 21 maja 2016, 22:12 #5
cnk: i tak czekam na 'oficjalnie'
» 21 maja 2016, 22:11 #4
klb9k: Zapewne do poniedziałku się wszystko wyjaśni.
» 21 maja 2016, 22:11 #3
cichy324: Tyle dobra w jeden wieczór...
» 21 maja 2016, 22:08 #2
TheRipper: No nie? :D
» 21 maja 2016, 22:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.