Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carragher: United pod wodzą Van Gaal się cofają

» 11 kwietnia 2016, 12:29 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
Jamie Carragher nie zostawił suchej nitki na Manchesterze United po niedzielnej porażce tego zespołu w starciu z Tottenhamem na White Hart Lane.
Carragher: United pod wodzą Van Gaal się cofają
» Były gracz Liverpoolu nie jest zwolennikiem warsztatu trenerskiego Louisa van Gaala
Który scenariusz uważasz za najlepszy dla Manchesteru United?
Były obrońca Liverpoolu o taki stan rzeczy obwinia przede wszystkim poczynania Louisa van Gaala.

- To wygląda tak, jakby ten klub cofał się w rozwoju. Jeżeli chodzi o Louisa van Gaala, to nie widzę go na Old Trafford w przyszłym sezonie, jeżeli nie uda mu się zakończyć sezonu w pierwszej czwórce - podkreślił Anglik.

- Manchester United jest dużo większy od Tottenhamu, a jednak to Koguty mają obecnie lepszy zespół. Van Gaal cały czas powtarza, że jego zespół zagrał dobrze. Wspominaliśmy o tym już przed przerwą. Manchester United gra dobrze, a nawet nie zanosi się na zdobytego przez nich gola.

- Tottenham mógł strzelić sześć bramek. Martial miał jedną szansę przy stanie 0:0 i to zadowala Louisa van Gaala. To Manchester United, a mówimy o Tottenhamie, jakby to był Real Madryt! Na miejscu kibiców byłbym zaniepokojony słysząc takie wypowiedzi menadżera - dodał Carragher.


TAGI


« Poprzedni news
Martial: Chciałbym grać z Ibrahimoviciem
Następny news »
Sky: Ibrahimović chce do United, ale bez Van Gaala

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Diabelred: Te 16 osob, ktore zaglosowalo za pozostaniem van Gaala, to pewnie kibice innych druzyn, ktorych zwyczajnie cieszy widok tego jakim stalismy sie sredniakiem:). No porownujac ten sezon do sezonu Moyesa to na pewno sie cofnelismy. Wtedy w lidze tez byla lipa, ale przynajmniej w LM odpadlismy z godnoscia. Coz pozostaje czekac na Mourinho...
» 11 kwietnia 2016, 22:27 #41
RedDevils4life: Niech zarząd przejrzy na oczy i w końcu go zwolni. Nawet po sezonie. Cholera no, każdy już to wypomina publicznie a wszyscy z trenerem na czele udają, że są najlepsi. Nie, tak nie jest na chwilę obecną. Nie można oszukiwać samych siebie. LvG, miej ty trochę jaj człowieku i sam odejdź, przyznając się do błędu. Niestety, ale to pewnie tylko marzenia ściętej głowy.
» 11 kwietnia 2016, 19:49 #40
talir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2016 19:48

Panowie i Panie możemy spierać się co do tego kto ma zostać następnym trenerem MU, ale pewne jest to, że potrzebujemy zmiany. Naprawdę źle to wszystko wygląda. Mamy skkład jaki mamy, nie ma w nim rewelacji. Prawda jest taka, że LVG dostał dużą swobodę jego tworzeniu, decydował kto ma odejść i kto ma przyjść. Wiadomo piłkarze z listy marzeń typu Bale byli poza naszym zasięgiem. Nie mamy w tej chwili dobrego składu, ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że LVG uważa, że jest inaczej. Czułem, że będą problemy, gdy van Gaal pozbył się jednocześnie Falcao, RvP i Hernandeza, a powiedział, że Fella może być napastnikiem... wtedy już się przeraziłem. Później te rzucanie piłkarzy po pozycjach... tego się nie robi przy zbalansowanej kadrze.

Nie oczekuję mistrzostwa co roku, ale to co uwielbiałam w grze United to waleczność, dostarczali rozrywki. United zawsze walczyło, wiem, że to czas SAF-a i to już nie wróci, ale czy naprawdę nie zasługujemy jako kibice, żeby nasi piłkarze wypruwali sobie flaki za barwy klubu.
Oglądając boks, który zaraz po piłce nożnej uwielbiam, wielokrotnie kibicowałem bokserom, którzy przegrywali swoje walki, czasami nawet bardzo szybka, ale zawsze byli to zawodnicy, którzy wchodzili do ringu, żeby walczyć, a nie tylko odebrać wypłatę. Boli mnie to, że ten zespół nie ma charakteru. Po bramce na 1:0 przeważnie widać spuszczone głowy.
Pamiętacie derby z City 23.10.11, przegrane 6:1, od 47 graliśmy w 10-tkę. Przegraliśmy, ale wtedy walczyliśmy. Ci chłopcy dostali baty, ale próbowali grać do przodu, mieli chęci, walczyli, zostali upokorzeni, ale tam nikt nie spuszczał głów. Teraz takie United to tylko wspomnienia.
» 11 kwietnia 2016, 19:46 #39
Wave: Piekne slowa
» 11 kwietnia 2016, 23:03 #38
Skowron288: Oni będą mieć trenerów w przyszłym sezonie a MY MISTRZOSTWO:)
» 11 kwietnia 2016, 18:54 #37
Kris91: City - Guardiola
Liverpool - Klopp
Chelsea - Conte
Tottenham - Pochetino
Everton - Martinez

A my? Dokąd zmierzamy? Tkwimy razem z Arsenalem w poprzedniej epoce z trenerami choć i tak Arsenal gdzieś tam lepiej korzysta ze swojej młodzieży i pozwala sobie na więcej polotu w grze.
» 11 kwietnia 2016, 18:32 #36
Krystiano98: Rooney tez zna filozofie, Vidic tez, Keane, Berg, Butt prowadzi zespol mlodszych, dlaczego Giggs? Bo siedzial z boku przy dwoch pajacach?
» 11 kwietnia 2016, 21:31 #35
devious: Giggs zna też filozofię van Głąba.

I co, jeśli okaże się wiernym uczniem Holendra? Kolejny sezon z Youngiem i Fellainim w ataku, Matą na wahadle, Blindem na środku obrony i Rojo na lewej obronie?

Nie dziękuję, postoję. Czas eksperymentów z niedojdami typu Moyes i LvG minął. Pora na gościa, który z każdym klubem, w którym pracował w przeciągu max 2 sezonów wygrał mistrza kraju i doszedł do półfinału LM...
» 11 kwietnia 2016, 23:20 #34
MU1212: A ja żałuje że byłem zwolennikiem LVG i teraz mam co do tego że Giggs może odbuduje United ale czas pokaże
» 11 kwietnia 2016, 15:03 #33
TheRipper: Chyba każdy miał nadzieję że van Gaal wprowadzi jakąś jakość w Manchesterze. Ja go broniłem przez cały pierwszy sezon, nawet porażkę z MK Dons potrafiłem przełknąć, tłumaczyłem to sobie że to proces, że potrzebuje czasu, że budujemy skład ale powiedziałem sobie że od drugiego sezonu taryfy ulgowej nie będzie. Vg miał czas na transfery, wzmocnienia, poprawę gry, zgranie zespołu, niestety minęły już 2 lata a poprawy w grze nie widzę, powiem więcej, momentami wygląda to gorzej niż za Moyesa i odnoszę wrażenie że gdyby LVG nie był menadżerem z tak bogatym CV to już dawno by poleciał.
» 11 kwietnia 2016, 16:04 #32
tom93: proste, że by poleciał- po prostu boją się wywalić trenera z taką renomą. Z Moyesem się nie cackali. Mimo, że też graliśmy padakę, uważam, że można było mu dać więcej czasu. Przynajmniej znał realia Premier League.
» 11 kwietnia 2016, 18:08 #31
devious: KAŻDY - powtarzam każdy trener klubu z aspiracjami na wygrywanie krajowego mistrzostwa i triumf w LM by wyleciał notując takie wyniki jak MU w obecnym sezonie... Pewnie nawet jakby SAF miał taki sezon to by wielu mówiło, że to już koniec, że się skończył i starczy tego, pora na zmianę itd. Tylko, że SAF nigdy przenigdy takiego sezonu nie zanotował, nawet nie był blisko!

LvG przebił wszystko:

Liga: masa kompromitujących meczów, kompromitujący styl, 39 goli strzelonych w 32 meczach (o 3 więcej niż Sunderland, o 4 więcej niż Crystal Palace i Norwich, mniej niż Bournemouth! Nawet będąca w kosmicznym kryzysie Chelsea ustrzeliła już 49 goli!)

LM: kompromitujące odpadnięcie już w fazie grupowej - gdzie nie było żadnych "markowych" rywali (choć PSV i Wolfsburg w fazie pucharowej pokazały klasę)

LE: kompromitująca porażka z Midtjylland, kompromitujący mecz wyjazdowy z LFC - który oglądał cały świat (!) i odpadnięcie z odwiecznym rywalem choć ponoć graliśmy na 100% bo nam bardzo zależało na triumfie w LE (co też jest kompromitacją i upadkiem tej drużyny)

Puchar Ligi i Puchar Anglii: męki z III-ligowcami, odpadnięcie z COC, o włos od odpadnięcia z FA... z WHU na wyjeździe będzie piekielnie ciężko


Do tego te kompromitujące wypowiedzi, kompromitująca "filozofia" gry, idiotyczne decyzje kadrowe, bardzo marna polityka transferowa (MU powoli staje się pośmiewiskiem, kupując strasznie drogo i oddając za pół-darmo, do tego składa oferty za piłkarzy nie do kupienia vide Muller).
» 11 kwietnia 2016, 23:31 #30
Rakusz: Nie byłem zwolennikiem zatrudnienia Moyesa, choć nie potrafiłem powiedzieć dlaczego. Nie bylem zwolennikiem zatrudnienia van Gaala i tu powodów miałem kilka, ale nie chcę się rozpisywać. Jaki jest koń każdy widzi. Teraz nie jestem zwolennikiem zatrudnienia Mourinho. United potrzebuje architekta, kogoś takiego jak Cholo, czy Pochettino. Ktoś, kto będzie budował na lata. Mourinho to nie architekt, a inwestor. Przyjdzie, zrobi zakupy, być może osiągnie jakiś sukces, po czym odejdzie lub zostanie zwolniony przez piłkarzy i po raz kolejny będzie trzeba budować. Potrzebny jest ktoś, kto zacznie wszystko od fundamentów, a nie od ścian.
» 11 kwietnia 2016, 14:53 #29
Slawek7: Kazdy nowy menager zaczyna od nowa,wprowadza swoje metody i wizje.Czy przyjdzie Jose czy bedzie to (mam nadzieje,ze nie)Giggs bedzie zaczynal od poczatku.
» 11 kwietnia 2016, 15:00 #28
Rakusz: W kategorii złota myśl roku wygrałeś talon na balon i wiadro szyszek.
» 11 kwietnia 2016, 15:08 #27
JackHarper: Jak ktoś może chcieć vG na kolejny sezon?
» 11 kwietnia 2016, 14:30 #26
soldier: Paranoicy, alkoholicy... są różne patologie.
» 11 kwietnia 2016, 14:59 #25
GGMUU18: Po prostu kibice innych klubów :)
» 11 kwietnia 2016, 18:24 #24
dlabigt23: Ja teraz probuje sprostowac ta kiepska sytuacje z Moyesm ktory nawet nie dostal kasy na transfery nie dostal duzo czasu i szacunku od klubu a tutaj taki buc jak van gaaal marnuje ten klub,pilkarzy i w ogole wszystko niszczy swoja taktyka i kombinowanie ze az brak slow i zarzad niepotrafi go zwolnic tak jak Moysa . Gdyby Moyes dostal taka kase kto wie czy bysmy juz w tym sezonie nie bili sie o najwyzsze cele takie sa realia i wedlug mnie lepiej by ogarnal ten zespol na drugi sezon bo by wiedzial juz kogo co gdzie trzeba a kogo sie pozbyc . Napewno Naniego,Groszka czy tam Evre bysmy mieli nadal w skladzie a tak niemamy starych walorow manchesteru united tylko jakas spieprzona "filozofie"
» 11 kwietnia 2016, 14:17 #23
Slawek7: Dzieki Carragher za wsparcie w walce z niszczycielem,z chorym czlowiekiem,ktory zhanbil klub i zrobil z niego posmiewisko,podeptal nasza kulture,tradycje,pasje i wszystko co dobre.
Jeżeli chodzi o Louisa van Gaala, to nie widzę go na Old Trafford w przyszłym sezonie, jeżeli nie uda mu się zakończyć sezonu w pierwszej czwórce - podkreślił Anglik??Poczucie humoru Jamie jednak ma:-)
Podnieslismy sie po Monachium,podniesiemy po pasozycie.Bylbym zapomnial Ed i LVG nowotwory United WON!!
» 11 kwietnia 2016, 14:16 #22
Domelo: Niestety to prawda.
» 11 kwietnia 2016, 14:09 #21
przemcio94: Carragher to buc, ale z tym co powiedzial zgadzam się w 100%.
» 11 kwietnia 2016, 14:00 #20
Matias: Gdybyśmy mieli "normalnego" trenera to dziś o sile zespołu stanowili by tacy piłkarze jak Van Persie, Di Maria, Nani. Ale mam Van Buca i jego chorą filozofię która doprowadziła do tego że mamy dziś piłkarzy na poziomie Southampton. Przeczytajcie sobie wypowiedz Naniego o Van Bucu. On go skreślił już na początku i postawił na swoich przydupasów których przywlukł po Mundialu. Przez niego odszedł Van Persie bo ten sobie wymyślił Rooneya na szpicy. Fatalnie transfery. Fellaini już dawno powinien reprezentować barwy innego klubu bo po prostu nie pasuje do gry United. A nie... Czekaj... On przecież pasuje do filozofi Van Buca i jego tych chorych eksperymentów taktycznych. Te jego kombinacje. Zmiana formacji na grę 3 obrońcami. To nie jest Serie A do cholery! A ta zabawa pozycjami zawodników to już jest po prost szczyt głupoty. Young na boku obrony a potem na atak! Akt desperacji. Ciekawe co on notuje tam w swoim notesie. Pewnie wymyśla nową pozycje dla De Gei. Trzeba to skończyć zanim będzie za póżno! On zrujnuje ten klub i będzimy się po nim zbierali przez długie lata aż wrócimy na szczyt.
» 11 kwietnia 2016, 13:36 #19
milagro: A tam cofamy się. Po prostu podtrzymujemy emocje walki o top4 do samego końca haha :D
» 11 kwietnia 2016, 13:36 #18
jaratkow: Serce boli gdy wypierdek z Liverpoolu krytykuje United. A łeb człowieka napierdala gdy... facet ma rację!
» 11 kwietnia 2016, 13:35 #17
milagro: Ma rację i w ogóle facet ekspert w tym temacie hehe :D
» 11 kwietnia 2016, 13:36 #16
Gallacher: A my ich nie komentowaliśmy jak grali padakę :) ?
» 11 kwietnia 2016, 13:54 #15
TheRipper: Pozostawienie Louisa van Gaala na kolejny sezon [1]

Widzę że ktoś sobie przyśmieszkował xD
» 11 kwietnia 2016, 13:18 #14
Domelo: Już [2]... :)
» 11 kwietnia 2016, 13:58 #13
Ave88: Wiekszość zawodników zalicza widoczny regres to fakt. Martial trzyma poziom, ale i on miewa co raz gorsze spotkania. De Gea broni jak zawsze ale reszta? Nie mówie akurat o młodziakach bo przy takiej dyspozycji"pewniaków przed sezonem" potrafią się pokazać, i walczyć tak jak walczyło całe United za Fergusona. Tyle, że też nie mogą grać w każdym meczu... Rashford po świetnym początku teraz gra non stop i obniżył loty, Varela nie gra, Fosu ostatnio najbardziej mi się podoba przez swoją waleczność, ale nie może być tak że co mecz będzie MU tyłek ratował. A wracając do podstawy samo ustawianie to nieporozumienie jest. Blind może i sie sprawdza jako obrońca, ale przez to traci walor świetnych podań jakimi dysponuje. Mata na boku pomocy? Serio? Jak mamy cokolwiek kreować kiedy "zawodnik z głową" gra na boku? Zgadzam się, że Morgan obniżył loty. Może nie gra jakoś mega zle ale za czasów South bylo o niebo lepiej. Brak gry Herrery to dla mnie mega nieporozumienie. Miewa gorsze spotkania (jeśli gra) ale nadrabia to walecznoscią, której brakuje wielu jak np Rojo, który jest w katastrofalnej formie. Patrząc na przykład Lisów, nie trzeba mieć genialnego składu tylko trzeba umieć stworzyć kolektyw, gdzie każdy walczy za każdego i potrzeba dobrego sternika, a Lois nim nie jest.
» 11 kwietnia 2016, 13:18 #12
devious: de Gea trzyma poziom bo ma oddzielnego trenera :)

Jakby van Gaal mówił mu, jak ma bronić to nie martw się, byłby obecnie najgorszym GK w lidze...
» 11 kwietnia 2016, 23:32 #11
andycole9: Polać mu!
» 11 kwietnia 2016, 12:59 #10
uzarczyq: najsmutniejsze w tym jest to ze poszedl taki hajs a tylko stracilismy na jakosci... Transfery Chicha, Naniego i RvP tylko ze wzgledu na to ze buc nie umial sie z nimi dogadać. Za to wydane kosmiczne pieniadze i co? Na plus jedynie Martial, Shaw i Blind. Reszta to tragedia, jedynie Herrera jeszcze jako tako ale gra strasznie w kratke, choc mysle ze to wina filozofa bo jak dla mnie to swietny grajek
» 11 kwietnia 2016, 12:54 #9
Puchaczeue: Morgan też zaliczył turbospadek. W tamtym sezonie jeden z najlepszych DM-ów w lidze, a w tym czapką nakrywa go Dier
» 11 kwietnia 2016, 13:01 #8
dlabigt23: A jak ma Herrera i taki Depay sie rozkrecic skoro oni graja w kratke? Depay zagra dobry mecz i na nastepny juz go niewystawi i taka jest jego filozofia wlasnie on woli dac mate na skrzydlo niz depaya .
» 11 kwietnia 2016, 14:12 #7
uzarczyq: sęk w tym ze jak dla mnie niestety Depay jest średni bo miał swoje szanse i niewiele pokazał co nie zmienia faktu ze powinien grać za Lingarda, no ale jednak Martial jakos potrafi - bo jest po prostu dobry
» 11 kwietnia 2016, 14:45 #6
RedRevolta: Nic nie osiągniemy z tym człowiekiem, gramy beznadziejnie, czasem trafi się jakiś mecz gdzie zagramy dobrze ale na tym się kończy filozofia LvG, kwestia Eda Woodwarda, ja osobiście nie dziwie się, że nasz dyrektor wykonawczy chce aby holender został u nas do końca swojego kontraktu albo i dłużej, jeśli poczytaliście trochę, to Jose po przyjściu do nas będzie chciał mieć pełną władze nad wykonywanymi transferami co zapewne nie będzie się podobało nie tylko Edowi, zmieni się dużo jeśli pojawi się Mou u nas, jednego jestem pewien jeśli po zakończeniu tego sezonu LvG nie zostanie zwolniony, to dla mnie osobiście będzie oznaczało to, że działaczom kompletnie nie zależy na klubie i wynikom na jakie zasługuje, może ktoś mieć inne zdanie, że zwolnienie lvg i zastąpienie nim Jose wcale nie musi wyjść nam na dobre, ale czy mamy inne wyjście?
» 11 kwietnia 2016, 12:46 #5
talir: Odniosę się do ostatniego zdania. Tak, Carragher ma rację. Nawet wynik mnie tak nie rozbił, jak słowa LvG po meczu o dobrej grze. Co za brednie o dobrej grze, poczułem się jakby, ktoś napluł mi w twarz. Deklasacja, 8-1 w strzałach celnych, a on mówi, że dobrze gramy. Jak to ma być dobra gra, to nie chcę widzieć słabej. Facet pluje kibicom w twarz, po czym mówi, że to deszcz pada.
» 11 kwietnia 2016, 12:42 #4
Puchaczeue: Cofa? On zapier*ala na dno
» 11 kwietnia 2016, 12:41 #3
RudyKonfident: Co to ma być? Brzydkie słowo? Niedopuszczalne! To trzeba zgłosić!!
» 11 kwietnia 2016, 15:22 #2
mementofinis: Mało tego:D Cofają się...do tyłu:D:D:D
» 11 kwietnia 2016, 12:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.