Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal dostał ultimatum od Woodwarda

» 25 marca 2016, 07:10 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Louis van Gaal musi ukończyć sezon w najlepszej czwórce Premier League, jeśli chce zachować swoją posadę w Manchesterze United. Takie ultimatum holenderskiemu menadżerowi postawił Ed Woodward.
Van Gaal dostał ultimatum od Woodwarda
» Louis van Gaal musi zająć miejsce w czołowej czwórce Premier League, jeśli chce myśleć o dalszej pracy na Old Trafford
Wiceprezes wykonawczy Manchesteru United miał powiedzieć Van Gaalowi, aby ten w pełni skoncentrował się na zajęciu miejsca w czołowej czwórce Premier League, które otwiera drzwi do Ligi Mistrzów.

Czerwone Diabły po pokonaniu Manchesteru City są w dobrej pozycji i wciąż mają realne szanse na zajęcie miejsca w TOP 4. Do zakończenia sezonu pozostało osiem kolejek, a United tracą do czwartego zespołu The Citizens zaledwie punkt.

The Sun informuje, że na razie nie zapadła jeszcze żadna decyzja w sprawie przyszłości Louisa van Gaala i tego, czy Holender będzie prowadził klub z Old Trafford w swoim finalnym roku kontraktu.


TAGI


« Poprzedni news
Wayne Rooney rozpoczął treningi po kontuzji
Następny news »
United czekają z decyzją w sprawie Carricka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


Klimaa: Teraz pytanie czy warto aby klub zajął miejsce w TOP 4 żeby LVG został? Nie wydaje mi się aby w kolejnym sezonie nasza gra uległa znaczącej poprawie. TOP 4 to pieniądze z LM i być może szansa na kupno lepszych zawodników latem.
Osobiście uważam że pieniądze to nie wszystko i lepiej byłoby wygrać FA Cup (w końcu udałoby się zdobyć trofeum po paru latach posuchy) i z nowym trenerem przystąpić do walki o ambitne cele.
» 27 marca 2016, 09:53 #61
Vipol94: i tak będzie ciężko, muszą walczyć o wszystko!
» 26 marca 2016, 15:36 #60
RocknRoll: Jeśli klub tak to rozgrywa to bardzo dobrze. Pellegrini wie, że odchodzi i myślę, że ma to przełożenie na obecne wyniki City. Co prawda LVG wydaje się mieć większe ambicje (i ego) i może chcieć coś wygrać nawet gdyby wiedział, że juz jest po nim, ale taka taktyka jest zgubna. Do tego to rozluźnia piłkarzy. Podejrzewam, że to prawda z zaklepanym Mourinho, bo to jedyna szansa na wysokiej jakości trenera instant na obecnym rynku. Niemniej jednak trzeba wycisnąć z LVG co się jeszcze da i wejść do LM albo chociaż wygrać Puchar.
» 26 marca 2016, 01:03 #59
Jakniejaktak: "The Sun informuje, że na razie nie zapadła jeszcze żadna decyzja w sprawie przyszłości Louisa van Gaala i tego, czy Holender będzie prowadził klub z Old Trafford w swoim finalnym roku kontraktu."

Przepraszam ale muszę... Cały akpit napisany jednym zdaniem i do tego z błędem logicznym. Nawet jak zwolnią Van Gaala to będzie on prowadził klub z Old Trafford w swoim finalnym roku kontraktu.
» 25 marca 2016, 21:02 #58
b90: Nic nie wygra a i tak zostanie, top4 to powinna byc norma, powinien poleciec na zbity pysk stary pierd
» 25 marca 2016, 20:38 #57
Ronal: Van Gaal odejdzie po tym sezonie i przyjdzie Mou. To jest najbardziej prawdopodobne i niemalże już pewne, ale przecież nie podadzą tego do oficjalnych informacji. Myślę, że wszyscy w drużynie dobrze wiedzą jak jest i w tym sam manager. To, że Louisa nie ma w oficjalnych materiałach promocyjnych do tournee w Chinach, to już bardzo dużo może nam powiedzieć. Po co drążyć dalej temat tego nie wiem, a The Sun to nie jest wiarygodne źródło informacji.
» 25 marca 2016, 18:38 #56
Bossicky: Fatalne wieści... ale źródło The Sun, jestem spokojny.
» 25 marca 2016, 17:56 #55
vultur3: Obudź się. Na TOP 3 są nikłe szanse..
» 25 marca 2016, 22:07 #54
triadevil: No dlatego dał takie ultimatum, żeby Luj wyleciał. Najlepsza opcja to TOP4 i nowy trener
» 25 marca 2016, 23:18 #53
DjTED: "The Sun "
» 25 marca 2016, 17:28 #52
RedDevils4life: Śmiech na sali. Powinien polecieć w grudniu a nawet jeżeli został to nie powinni mu dawać ultimatum tylko się pożegnać po sezonie. Co to jest 4 miejsce dla takiego klubu.... chcą wrócić w takim tempie na szczyt za dekadę czy co?
» 25 marca 2016, 17:24 #51
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 16:39

Nienawidzę Woodwarda. W takim razie nie wiem już co gorsze, brak Ligi Mistrzów na przyszły sezon ale bez van Gaala, czy przyszły sezon z Ligą Mistrzów ale z van Gaalem...
» 25 marca 2016, 16:38 #50
Joker7: rok temu mial takie ultimatum
W tym roku cele powinny byc wieksze...
» 25 marca 2016, 16:18 #49
Drewnialdo: I zajmą w końcu to 4 miejsce i van Gaal zostanie


ja pier***. np Real (tak, takiej marki jak Real czy Barcelona klubem byliśmy 3/4 lata temu), czy każdy szanujący się WIELKI klub, po zajęciu 4 miejsca nowego trenera oficjalnie zatrudniłby przed zakończeniem sezonu i pozwolił łaskawie tamtemu dokończyć, ale nie utrzymać posadę.
» 25 marca 2016, 15:17 #48
WiemWszystko: To ciekawe, bo Mourinho w pierwszym sezonie z Realem, zajął drugie miejsce w lidze, wygrał zaledwie Copa del Rey. Pomijam fakt, że Mou miał taki skład o jakim Van Gaal w United to może marzyć. Mimo to został na kolejny sezon i udało mu się wygrać mistrza. Real przez lata zmieniał trenerów i co z tego mieli? Wiecznie za Barceloną, w CL odpadali w 1/8 non stop. Real nie ma stałych sukcesów bo ciągle zmieniają trenerów. Do tego dodajmy że zajęcie drugiego miejsca w Hiszpanii jest jak zajęcie 6 miejsca w Anglii.

Żaden szanujący się klub nie zwalnia trenerów po jednym czy dwóch sezonach. To trzeci sezon jest tym, który odpowiada na pytanie czy trener sobie poradzi. Oczywiście trener musi w tych dwóch poprzednich sezon zachować pewne standardy, czyli w przypadku United awans do CL. W pierwszym sezonie Van Gaal tego dokonał, jeżeli teraz nie da rady, to trzeba go zwolnić. Jeżeli będzie CL, to trzeba mu dać szansę na wykazanie się w CL po raz drugi. Jeżeli zawiedzie drugi raz, to wtedy można myśleć.

Pamiętajmy że Van Gaal miał trudne zadanie, przejmował zespół w dużym dołku, z piłkarzami którzy już mają lata świetności za sobą. Drużyna bez CL spowodowała że nie mieliśmy dobrego wizerunku dla piłkarzy. Nikt nie chciał do nas przyjść, a jak już przyszedł to okazał się nie wypałem. Van Gaal kupował tych, których mógł, a nie tych których chciał. W tym sezonie dokupił kilka twarzy, no i pamiętajmy. Każdy z nas cieszył się na osoby Depaya czy Morgana. Uważaliśmy że chłopaki mają potencjał i mogą dużo dać United. Nie dają, albo liga ich przerosła, albo klub ich przerósł. Jednak jak to jest że pod wodzą Van Gaala taki Depay w Mistrzostwach Świata gra świetnie, a w United nie. To raczej wina samego zawodnika. Morgan niestety nie rozwija się. Herrera też jakoś stanął w rozwoju i nie bardzo widzę ten niby potencjał Xaviego, bo do niego go porównywano. Nasz obrońca, wielki talent Shaw doznał fatalnej kontuzji. Rooney jak wrócił do formy, złapał uraz.

Bądźcie wyrozumiali i nie patrzcie tylko na wyniki, ale i na to co się dzieje obok klubu. To nie jest tak łatwo sobie wejść i wygrywać. Jeżeli będzie TOP4 i CL, to Van Gaal powinien zostać i dostać ostatnią szansę by coś udowodnić. Jeżeli nie ma CL to trzeba brać Mourinho i czekać kolejny sezon na odbudowę, nie myślcie sobie że Jose od tak sobie zacznie wygrywać. To mało prawdopodobne, raczej start będzie podobny do tego jaki miał Van Gaal.
» 27 marca 2016, 09:37 #47
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 14:07

Manchester United niszcza od srodka dwa nowotwory, lagodny luis van gaal, z ktorego mozna latwo sie wyleczyc, oraz zlosliwy o nazwie ed woodward, ktory mozna niszczyc ten organizm jeszcze przez dlugi czas, az zniszczy totalnie ten klub i doprowadzi do grobu
» 25 marca 2016, 14:02 #46
mycka86: A co Ed robi złego dla tego klubu Twoim zdaniem? To, że jeszcze nie zwolnił LvG? Przecież to nie on wychodzi na boisku czy ustala taktykę. Załatwił rekordowe kontrakty sponsorskie i dopiął transfery, których chciał sztab szkoleniowy. Przecież nie jest jego winą, że pół składu ma kontuzje, a kluczowi zawodnicy czasami nie potrafią kopnąć prosto piłki.
» 25 marca 2016, 14:37 #45
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 15:12

Po pierwsze polityka transferowa tego klubu, kompletna porazka, sposob w jaki transfery sie przeprowadza, chwalenie sie ile to ma United pieniedzy, porownaj sobie prace Gilla, Manchester nawet nie mowil kim sie interesuje za jego czasow, wsszysko bylo zalatwiane po cichu z dala od fleszy na spokojnie, nie bylo przechwalania sie. Mowisz o szpitalu, ok, ale z tego co wiadomo, to van gal stosuje mordercze tereningi, to zarzad jest odpowiedzialny za sztab medyczny. To oni sprowadzili bastiana, ktory juz w Monachium wiecej czasu spedzal w gabinetach lekarskich. Mowisz ze pilkarze nie umieja kopnac pilki? ale to on sprowadzal tych pilkarzy i sprzedal stary sklad. Wydal 300 baniek na tyh pilkarzy, ktorzy "kopnac w pilke nie umieja". JAK SLYSZE ZE TO WINA PILKARZY TO MNIE SKRECA. ile jest przykladow, gdzie pilkarze przecietni w klubach walcacych o utrzymanie, nagle staja sie najlepszymi zawodnikami ligi, a keidys byli zwyklymi grajkami. np liecester, ale takich przykladow jest wiecej, borusia kloppa. TO van gal zabil motyhwacje i chec grania w tych pilkarzach, swoja usypiajaca taktyka, to on im nie pozwala na rozwiniecie skrzydel, o czym juz czytalismy w tym sezonie pare razy, o rozmowach pilkarzy z van galem, na temat wiekszej swobody, wiec nie mow ze to wina pilkarzy i mysl logicznie. trzymanie van gala przez eda to zbrodnia i tu masz racje, ze jest to jeden z powodow dla ktorych nie chce tez eda. OSTATNIE i NAJWAZNIEJSZE, temu gosciowi wystarczy top 4, 4 miejsce!! TO JEST MANCHESTER UNITED, TU WALCZYMY O MISTRZOSTWO. kibicuje temu klubowi od 97 roku i nie pamietam, zeby naszymi ambicjami bylo 4 miejsce w tabeli. Ludzie w zarzadzie nie wiedza w jaki mmiejscu sie znalezli, oni nie maja ambicji. Oni nie czuja tego co ludzie kochajacy ten klub. oni chca tylko zarabiac pieniadze. sprowadzili pilkarzy, ktorzy tak samo, nie czuja tego, nie maja diabla we krwi. Jden rafael ktorego sprzedali, mial w sobie wiecej United, niz polowa szatni teraz razem wzieta.
» 25 marca 2016, 15:09 #44
limak0007: umowy sponsorkie, to kazdy innny na tym stanowisku tez by podpisal, wiec to nie argument
» 25 marca 2016, 15:13 #43
mycka86: Ale to przecież tylko i wyłącznie media spekulują kto, gdzie, kiedy i za ile. Nikt z klubu oficjalnie nigdy nie powiedział kogo chcemy kupić. Tylko m3dia spekulowały na te tematy. Spójrz na transfery Shawa, Depaya, Morgana, Darmina. Moim zdaniem nie było tam żadnej dłuższej sagi i o transferze dowiadywaliśmy dopiero z oficjalki na stronie głównej.

'TO van gal zabil motyhwacje i chec grania w tych pilkarzach, swoja usypiajaca taktyka,' Ok, ale co ma Ed do tego ?

'trzymanie van gala przez eda to zbrodnia i tu masz racje, ze jest to jeden z powodow dla ktorych nie chce tez ed' Ok, tyle że Ed jest dyrektorem wykonawczym i to nie on decyduje czy klub kogoś zwalnia czy nie.

Top4 to absolutne minimum, a nie szczyt ambicji.
» 26 marca 2016, 14:44 #42
Ta3k: Ed chyba nie jest w pozycji do stawiania takich ultimatów. Moim zdaniem jest w równym stopniu odpowiedzialny za obecny stan zespołu. Jeżeli Mou do nas przejdzie, to myślę, że Edek poleci razem z LVG.
» 25 marca 2016, 13:37 #41
mycka86: Chyba nie za bardzo wiesz jaką funkcje pełni Ed w tym klubie.
» 25 marca 2016, 14:38 #40
vultur3: najpewniej tego nie wie :]
» 25 marca 2016, 22:08 #39
sz1234: No no, prawie się nabrałem. Ładny żarcik na prima aprilis nam zrobili. Ale.....chwila......zaraz!....... dzisiaj nie 1. kwietnia !!
» 25 marca 2016, 13:21 #38
Ziyo: Brawo Reusik fanie brazylijskich seriali.
» 25 marca 2016, 16:34 #37
limak0007: trzeba sie pocieszyc, ze pisze to "the sun" i moga to byc zwyczajnie brednie, tak jak w przypadku transferow :) chyba ze news jest podzielony i pierwsza czesc nie ma nic wspolnego z tym "the sun"
» 25 marca 2016, 12:42 #36
wyrwik: pff.. słowo "ultimatum" to już czytał/słyszę chyba od pół roku.... na ch.. za przeproszeniem to ultimatum? powinni go wywalić teraz i tu i dobra jest a nie... i tak jak ktoś się już niżej wypowiedział - gościu wywalczy to top4 jakimś wymęczonym punktem i zostanie? kpina ! // tak jak się już śmieje i żartuje z tego wszystkiego bo kurcze co mi pozostaje? denerwować się? szkoda zdrowia ale takie newsy podnoszą tylko poziom wnerwiania się... ;/ ale spokojnie - cudowne lata świetności jeszcze przed nami ! jeszcze z 2-3 lata i wrócimy na szczyt ! :)
» 25 marca 2016, 12:27 #35
TheRipper: Jeżeli van Gaal pozostanie dalej trenerem United po tym sezonie to ja po raz pierwszy od 12 lat odkąd im kibicuje odpuszczam sobie oglądanie meczów z ich udziałem. Możecie mnie nazwać sezonowcem, ale wasza opinia i tak mnie g***o obchodzi. Ja nie zamierzam dalej tolerować tego cyrku. Będę śledził wyniki, zaglądał co się dzieje w klubie ale nie mam zamiaru się katować 90 minutami bezpłciowej gry i liczyć na 4 dobre mecze w sezonie, 2 celne strzały na bramkę, bronienie wyniku 1:0 i oglądać podania wzdłuż i wszerz boiska. Już i tak zbyt wiele czasu zmarnowałem. Sorry, moja cierpliwość ma swoje granice a kolejna walka o zajęcie 4 miejsca w tabeli mnie nie interesuje. Mam jednak nadzieję że do tego nie dojdzie i zarząd się ogarnie i sprowadzi jakiegoś klasowego trenera pokroju Mou/Simeone, już nawet tego Giggsa bym wolał mimo że nie ma doświadczenia w prowadzeniu zespołu niż tego holendra na ławce.
» 25 marca 2016, 12:21 #34
GIRLinRED: Cierpliwosc kazdego nawet najbardziej zagorzalego kibica kiedys sie konczy... Swiete slowa popieram w stu procentch
» 25 marca 2016, 12:27 #33
Domelo: Na dodatek ta magiczna liczba 38 goli strzelonych w lidze. To jest katastrofa.
» 25 marca 2016, 12:33 #32
JackHarper: Sezonowiec!!
haha żartuje, też mnie krew zalewa, że można się jeszcze zastanawiać nad dalszą przyszłością vG a co dopiero stawiać jakieś ultimatum. To już jest tragiczne. Pisałem to jednak już kilkukrotnie partacz edek pociągnie nas na samo dno. Normalny dyr na jego miejscu już w grudniu wywaliłby vG i teraz być może bilibyśmy się o coś konkretnego a nie o 4 miejsce w lidze.
» 25 marca 2016, 14:00 #31
Ziyo: @TheRipper
Popieram ciebie w 100%. Jak on zostanie to oglądam Reprezentacje i NBA. Tam chociaż masz gwarancje na dobre widowisko.
» 25 marca 2016, 15:57 #30
kckMU: Widzę, że Ed odleciał nie gorzej jak Louis van Gaal swego czasu.
» 25 marca 2016, 12:10 #29
Domelo: W tym sezonie miał być krok naprzód czyli mistrzostwo.
» 25 marca 2016, 12:09 #28
jassaj: No ja pierdziu to już nawet śmieszne nie jest, do LVG uśmiechnie sie szczęście wejdzie do 4 jakimś 1 pkt wymęczonym w ostatniej kolejce i co ? Ludzie mają bić brawo- super Louis genialny sezon, mamy Top 4, pal sześć że kompromitowaliśmy sie (nazywajmy rzeczy po imieniu) w meczach z beniaminakami, że faza grupowa LM to dla nas za wysokie progi, że gramy jakby zawodnikom nogi Gepetto strugał. Moment na zmiane był w grudniu, potem po prostu Holender sam dawał krytykom argumenty do rąk a teraz sie okazuje że jest szansa na jeszcze 1 sezon wewnętrznej destrukcji.ehhhh
» 25 marca 2016, 11:32 #27
DolphZiggler: "Mundo Deportivo": Manchester United i Manchester City powalczą latem o pozyskanie zawodnika Besiktasu Stambuł, Mario Gomeza.

Mam nadzieję,że to żart.
» 25 marca 2016, 11:20 #26
Kilerek7: Prima Aprilis już niedługo heh
» 25 marca 2016, 12:04 #25
talir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 10:47

Choćby wygrał ostatnie 8 meczy (co jest niemożliwe), to powinien wylecieć na zbity pysk. Niech władze klubu w końcu zaczną szanować ten klub i jego kibiców. Ten klub i jego fani, zasługują na więcej. Jeżeli nawet nie możemy wygrywać pucharów, to przynajmniej o nie walczmy, niech gra United będzie miła dla oka, nie można eliminacji do LM mistrzów postrzegać jako sukcesu, to jest obowiązek, tym to można było się zadowolić w pierwszym sezonie LvG na Old Trafford.

Zresztą o czym tu mówić, z taką grą w kratkę, to prawdopodobnie jeszcze 3-4 wtopy w tych 8 meczach zaliczymy. Ostatnie 15 meczy PPREMIER LEAGUE bilans 6-3-6. Gra w kratkę, nie jest dobrym prognostykiem, jedynym pocieszeniem jest to, że nasi rywale też potrafią gubić punkty w głupi sposób, MC i Liverpool dość często to udowadniają, ale już taki West Ham może się okazać naszym katem, ostatnie 15 meczy w lidze 7-6-2, a na dodatek w pucharze jeszcze ma szansę nam krwi napsuć.
» 25 marca 2016, 10:45 #24
limak0007: smieszne, kiedys dominowaly United, arsenal, liverpool, tak jakby nadeszla zmiana warty, United z tej trojki trzymalo sie najdluzej, teraz jest era city, chelsea i kogos tam jeszcze. Szkoda, ze barany w zarzadzie nie robia z tym nic i odpowiada im taki stan rzeczy. Teraz dolaczylismy do wyzej wymienionych aresnalu i liverpoolu, wiecznych przegranych, ktorych gdzies sie tam wymienia w gronie klubow walczacych o mistrzostwo, ale tak naprawde z gory postawionych na przegranej pozycji w tym wyscigu
» 25 marca 2016, 10:37 #23
TheRipper: 1/2 LM i 3 zespoły angielskie. Liverpool, United, Chelsea. I pamiętny finał z Chelsea. I to wszystko w 2008 roku. Piękne czasy. Mam nadzieję że to jeszcze kiedyś wróci bo rzygam już tymi samymi zespołami rok w rok w LM.
» 25 marca 2016, 12:41 #22
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 10:32

dodam jeszcze tylko, ze, jezeli nie bedziemy zwyciezac w jakichkolwiek rozgrywkach, to i kase zaczniemy tracic, bogaci sponsorzy nie beda zainteresowani umowami z sredniakiem, jak nie bedzie kasy od nich, to i na transfery zabraknie, a lepsi pilkarze beda omijac United szerokim łukiem, i United bedzie powoli sie staczac i popadac w przecietnosc, nie mozna zarabiac na histori klubu przez 20 lat, a baranom zalezy tylko na zarabianiu, wiec sami sobie dolek kopia
» 25 marca 2016, 10:29 #21
Kuntakinte: City kupili Laporte ....
» 25 marca 2016, 10:26 #20
TheRipper: Można? Można. Ale oczywiście u nas jak zwykle było gadanie że chce zostać w Hiszpanii że nigdzie się nie przenosi i tym podobne pierdoły. Jeżeli to prawda to gratuluje City. Mają solidnego obrońce na lata.
» 25 marca 2016, 12:45 #19
mervel: co Ty za bzdury wypisujesz pod postami ? Gdzie kupili? Jakieś info oficjalne czy Daily Mail i The Sun?
Póki co to Laporte może zapomnieć o transferze bo odniósł poważną kontuzję
» 25 marca 2016, 15:18 #18
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 10:26

mam wrazenie, ze osoby pracujace w tym klubie, maja coraz mniejsze aspiracje. United traci swoja tozsamosc z takimi baranami, ktorym nie zalezy na walce o najwyzsze cele, a jedynie trzepanie kasy. Kiedys bilismy sie o mistrzostwo, teraz walczymy o 4 miejsce i jest ok....
» 25 marca 2016, 10:25 #17
w124amg: dobra, zostawi go na kolejny rok ale co dalej? LVG i tak odchodzi na emeryture Benitez się później za niego zamelduje?
» 25 marca 2016, 10:21 #16
ess: To już nie wiem czy chcę tej 4....Te dwa przygłupy zniszczą ten klub. 1/4 miliarda na transfery, a on walczy o pierwszą 4, odpadł z LE(!!) , w Pucharze męczy się nawet z niźszymi ligami. Litości!!
» 25 marca 2016, 10:15 #15
Krystiano98: Nie ma wątpliwośći, że w zarządzie siedzą idioci, ale żeby aż tak ich ambicje zmalały? Wywalić na zbity pysk..
» 25 marca 2016, 09:57 #14
Slawek7: Dlatego Eda i LVg trzeba ubezwlasnowolnic podpisac za Lvg wypowiedzenie i za Eda przyjecie go.Potem skierowac tych osobnikow na leczenie na koszt klubu i wspierac w powrocie do zdrowia.Bylbym zapomnial Ed i LVg nowotwory United Won!!
» 25 marca 2016, 10:01 #13
rc7: Do 1 Kwietnia jeszcze parę dni !
» 25 marca 2016, 09:45 #12
Michal88: Manchester United nigdy nie zgnie
» 25 marca 2016, 09:41 #11
Rakusz: Brawo. Widać czerwoną widzewską krew !!
» 25 marca 2016, 09:47 #10
Slawek7: Manchester United umarl.
» 25 marca 2016, 09:34 #9
suuchy: raczej tacy kibice jak ty
» 25 marca 2016, 10:09 #8
Slawek7: O,PRAWDZIWY KIBIC.Chodzilo mi o brak ambicji,by po takiej hanbie i kompromitacjach rozwazac pozostanie tego destruktora w klubie.Zniszczyl klub i samo rozwazanie ,ze moze zostacn zakrawa na absurd!
» 25 marca 2016, 10:13 #7
UrbannLegend: Nie jestem jakoś zaskoczony, jeśli to oczywiście prawda. Ed Woodward stara się wszystkim udowodnić kij wie co i trzyma się kurczowo swojej koncepcji, chociaż wszyscy już widzą, że jego plan spalił na panewce. Oby się obudził w porę.
» 25 marca 2016, 09:28 #6
mrk: Z drużyn znajdujących się przed nami mamy jeden z najłatwiejszych terminarzy, z pozostałych 8 meczy gramy 5 u siebie, więc brak top4 będzie słabo wyglądał
» 25 marca 2016, 09:11 #5
andycole9: No błagam, mało wam? Nie wyszliśmy ze słabej grupy LM, odpadlismy z LE luj wpompowal w zespól 300 mln a gramy piach, a 4 litery van gaala ratują mu juniorzy nie skarzeni jeszcze jego filozofią, na których zaczął mianowicie defakto stawiać w obliczu plagii kontuzji a nie dlatego że miał nosa... A to że liczymy się ciągle w walce o TOP4 jest wynikiem bardzo słabej gry reszty czołowych zespołów a nie nasza zasługą
» 25 marca 2016, 08:48 #4
mycka86: W The Sun pracują geniusze. Takie samo ultimatum miał w poprzednim sezonie, a moment, w którym tracimy matematyczne szanse na top4 byłbym tym samym dniem, w LvG traci posadę. Taki zapis na 99% znajduje się również w jego kontrakcie, tak jak to miało miejsce u Moyes'a.
» 25 marca 2016, 08:20 #3
pequ89: Byłoby zabawnie gdyby to West Ham zajął czwarte miejsce :D Top 4 wyglądałoby ciekawie.
» 25 marca 2016, 07:28 #2
zylkos1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2016 08:03

Tez o tym myslalem, nawet powiem, ze to jest bardzo realne rozwiazanie ;)
» 25 marca 2016, 08:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.