Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes namawia Manchester United do wielkich zakupów

» 15 marca 2016, 13:39 - Autor: Rio5fan - źródło: dailymail.co.uk
Paul Scholes jest przekonany, że Manchester United powinien dokonać poważnych wzmocnień na rynku transferowym, by znów liczyć się w walce o najwyższe cele.
Scholes namawia Manchester United do wielkich zakupów
» Paul Scholes ma nadzieję na poważne wzmocnienia Manchesteru United w najbliższym oknie transferowym
Zdaniem Anglika, na Old Trafford w najbliższym oknie transferowym powinni trafić: Paul Pogba, Luka Modrić oraz Raphaël Varane.

- Chciałbym zobaczyć Lukę Modricia na Old Trafford. Być może jest już trochę za stary, ale to fantastyczny zawodnik. Lubię też Raphaëla Varane‘a. Powiedziałem o realistycznych transferach, a wymieniam zawodników Realu Madryt?

- Potrzebujemy też środkowego pomocnika, ale tych klasowych nie ma zbyt wielu, więc powiem, że klub powinien ściągnąć z powrotem Paula Pogbę - stwierdził Scholes.


TAGI


« Poprzedni news
Denis Law: Derby jeszcze niczego nie rostrzygną
Następny news »
Manchester City włącza się do walki o Bartrę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


slawek123: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 16 marca 2016, 19:22 #45
talir: Manchester wydał dużo pieniędzy na przeciętnych piłkarzy. Nie chcę już wykłócać się o klasie poszczególnych zawodników, ale nie mamy w polu gracza światowego formatu, ani jednego. Przydałby się dobry stoper, środkowy pomocnik, ofensywny pomocnik, prawy napastnik, środkowy napastnik. Sporo tego, za dużo na jedno okienko.
Pozycje tych zawodników, których wymienił Scholes, zdecydowanie w pierwszej kolejności wymagają wzmocnienia. Uważam, że Blind jest dobrą zapchajdziurą, ale nie jest to gracz na miarę pierwszego składu United i konieczne jest sprowadzenie dobrego stopera. W trójce środkowych pomocników z obecnych widzę cofniętego Schneiderlina i właśnie przed nim trzeba byłoby dokonać wzmocnień.
Nie chcę podawać nazwisk, to nie koncert życzeń, ale właśnie od pozycji tych piłkarzy których wymienił Scholes należałoby zacząć uzupełnianie składu.
» 15 marca 2016, 20:49 #44
Puchaczeue: Varane? To ten, co ma cały czas problemy z kolanem? Towarzystwo dla Jonesa jak znalazł. Żadnych dealów z Realem.
» 15 marca 2016, 20:25 #43
Kilerek7: Zgadzam się ze Scholesem co do tych piłkarzy tylko, że żaden nie jest realny dla nas, a jak nie zagramy w LM to już napewno. Modrić to motor napędowy Realu i chodź wiek już ma to w życiu go nie puszczą, prędzej Kroosa. Pogba nie wróci na stare śmieci, jest skazany na Real albo Barcę, A Varane napewno nie zamieni podstawy Realu na podstawę w MU. Nam potrzebny jest snajper, nie zgodzę się ze Scholesem który uważa, że jest słaby wybór snajperów: Lukaku, Benteke, Icardi, Dybala, Cavani, Ibrahimović, Ighalo, Kane, Aubameyang, Morata, Vardy do wyboru do koloru. Mam nadzieję, że przyjdzie do nas Ibra, do tego jakiś ciekawy skrzydłowy ich też jest pełno: Felipe Anderson, Lucas, czy pełno młodych jak ten Dembele np. Chciałbym bardzo Griezmanna u nas aby grał na 10 tce i dogrywał piłki Ibrahimoviciowi. Środek akurat nie jest aż tak bardzo nam potrzebny bo został wzmocniony, kupiłbym Kante bo taki gracz byłby dla nas idealny i tego młodego Renato Sanchesa. A na obronę Laporte albo Stones innej opcji nie widzę i to tyle.
» 15 marca 2016, 19:55 #42
Gallacher: Przy obecnych kwotach na rynku transferowym to chyba musielibyśmy mieć 500 mln na transfery jeśli chodzi o wielkich graczy.
» 15 marca 2016, 19:06 #41
lupiq: Scholes jak zwykle pojechał po całości a ja na jego wypowiedź mam tyle
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahaahahhahahahahahahahahahahahahaahahhahahahaha ......
Wiecie dlaczego angielskie drużyny nic nie wygrywają ?. Bo sprowadzają szrot z innych lig. Modric ? Pogba ? Boze Święty czy Ty to widzisz co on pieprzy ?. Scholes chyba zostawił mozg na boisku idąc na emeryture bo to co on wygaduje o naszej drużynie to jakiś dramat. Szkoda że nie widzi mojej wypowiedzi bo może by się ogarnął. Drużyny Angielskie muszą wrócić do promowania młodzieży i szkolenia swoich rodaków bez tego nigdy nie wroca do top w Europie a United tak niech sprowadza dalej zurzyte kondomy. Jedyny sensowny transfer w ciągu trzech ostatnich latach to transfer Maty i Martiala. Za reszte zarząd powinien podać się do dymisji
» 15 marca 2016, 19:05 #40
thelead: Maty?
Ty tak na poważnie? Hiszpan to jest dopiero szrot i to w dodatku z Chealse, który nic właściwie nie wniósł do drużyny poza nazwiskiem

Co do reszty, to też duby smalone. Cały świat kupuje jak ma kasę, nigdzie może poza Holandią nie działa model budowania siły ligi na wychowankach. Nawet w Niemczech gdzie ostateczni model szkolenia młodzieży daje niezły efekt reprezentacyjny, hegemonem jest Bayern naszpikowany zagranicznymi gwiazdami.
» 15 marca 2016, 19:50 #39
JasnaLiryka: Wyjdz. Albo zmien pierwsza litere nicku na g.

Tu juz nie chodzi o nazwiska czlowieku , ktore wymienil Scholes. Chodzi o pozycje. A nawiazanie do Maty to wlasnie dopiero piekny powod by sie z Ciebie posmiac.

Nie karmic go.
» 16 marca 2016, 09:05 #38
Dexter22: Akurat za Pogbą to bym się nie unosił. Niech sobie siedzi w Juve czy gdzieś tam. ale poza tym myśli Paula są zawsze logiczne i racjonalne. Po sezonie czy pod koniec na pewno będzie też sugerować zmianę trenera bo van Gall sprowadza MU na dno !
» 15 marca 2016, 18:45 #37
Ice: Oczywiście to były by wspaniałe transfery ale niestety w naszej sytuacji będzie nam bardzo cięzko sprowadzić graczy z najwyższej klasy światowej a takich oczywiści eManchester United powinnien posiadać jak najwięcej. Pogba naprawdę cieżko było by go namówić na powrót do nas musielibyśmy się przyznać do błędu i przyznac mu racje jemu bardziej o to chodzi i myśle że w głębi chciałby dla nas grać. Verane echh idealny defensor i do tego młody ale to jest diamencik Realu i bardzo trudno będzie go wyciągnąc. I podstawowy warunekżeby mieć szanse na sprowadzenie graczy swiatowego formatu jest wymian azmiana ogólnie wyrzucenie Vann Galla i zatrudnienie trenera godnego i mającego styl pasujący do M.U ofensywny komuś kto by przyciąhnał nazwiska i przywrócił blask Czerwonym Diabłom ale sam ni eiwem kto by mógł by się do tego andawać.
» 15 marca 2016, 18:30 #36
Ronal: Scholes podobnie jak Max - Mówi jak jest. :D
» 15 marca 2016, 18:13 #35
Rotx: Myślałem sobie podczas oglądania Leicester że w mojej opinii wzorcowy zespół do tej ligi wyglądałby nastepująco
DDG-Walker, Stones,Vertonghen,Shaw-Kante-Mahrez,Alli,Ozil,Martial-H.Kane

Powitałbym tutaj co najmniej pięciu zawodników z tej listy o ile zmieni się trener.
» 15 marca 2016, 17:49 #34
RocknRoll: Scholes zarzucił nazwiskami jakby tworzył drużynę w fifie :D Ale to mimo wszystko w miarę logiczne rozumowanie bo nasz skład jest przeciętny.
» 15 marca 2016, 17:33 #33
RonaldoNaniBack: Scholes raczej się zna... ale nie słuchajmy seznowców z devilpage... przecierz wiedzą lepiej ;) Mówiłem że Varane i Pogba do wyciągnięcia to się śmialiście haha widać jak się znacie. Tylko ten Mordic :| nie chcę go tu :p
» 15 marca 2016, 17:14 #32
Domelo: Do wyciągnięcia co najwyżej w fifie.
» 15 marca 2016, 17:50 #31
thelead: Może nie w pełni ale się zgadzam. Mamy kim grać, nafaszerowanie drużyny gwiazdami pomaga, ale ogarnijmy się wielkie sukcesy odnoszą też kluby które posiadają składy porównywalnego do naszego.

Trzeba kupić przynajmniej jednego klasowego środkowego obrońcę, jednego solidnego ŚO i albo dwóch skrzydłowych, albo jednego skrzydłowego i jednego solidnego napastnika pokroju Groszek, Benteke - niekoniecznie top, żeby się nie obraził jak usiądzie na ławce, ale też żeby był jakąś alternatywą z ławki.
» 15 marca 2016, 17:30 #30
rc7: Kupić trzeba,pytanie czy topowi zawodni będą chcieli dołączyć do takiego klubu jakim jest obecnie MU .
» 15 marca 2016, 16:14 #29
Stumy7: Lepiej kupić Stonesa na obronę. Przynajmniej Anglik, więc nie odejdzie tak szybko no i zna PL bardzo dobrze. Na środek zdecydowanie ktoś by się przydał, ale to już jest odwieczny problem w MU.
» 15 marca 2016, 16:05 #28
JackHarper: Nie twierdzę, że to ma być ta 3 ale potrzebujemy koniecznie poprawy jakości oraz kupić liderów. Bo obecnie ani jakości ani liderów i gra wygląda tak jak wygląda.
» 15 marca 2016, 15:57 #27
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2016 15:44

Bez 300 milionów na transfery, bez Mourinho i Ligi Mistrzów jako głównych czynników zachęcających potencjalnych nowych zawodników na Old Trafford także się nie obejdzie by wyjść z tego czarnego doła.
» 15 marca 2016, 15:43 #26
nani17801: Potrzebujesz mou do transferów ?
» 15 marca 2016, 17:43 #25
Krystiano98: Nie, po co?
Po co nam w ogole trener?
Ed pościąga i niech sobie grają.
» 15 marca 2016, 17:56 #24
DjTED: nani17801 A że niby do van Gaala przyjdzie ktoś ze światowego topu?
» 15 marca 2016, 17:59 #23
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2016 15:40

Wystarczy 6 transferów:
najlepiej Alderweireld, Ogbonna, Pogba, Matuidi, Bale, Cavani

a jak to nie wyjdzie to na ławce rezerwowych Laporte, Nainggolan, William Carvalho, Neymar, Benzema i Higuain.

Sytuacja kadrowa jest w tak opłakanym stanie, że bez inwestycji się nie obejdzie, nie ma mowy.
Podziękujcie Edowi Woodwardowi i Lujowi.
» 15 marca 2016, 15:40 #22
kralo11: Oj Paul Paul ktoś tu chyba ostatnio w fife ostro gra :) Modric to najlepszy SP Realu Varane po pierwsze to świetny młody obrońca więc go nie puszczą po drugie trenerem jest Zidane on zapowiadał że francuz nigdzie się nie wybiera. Pogba na 10000% nie odejdzie z Juve do United, jeśli wgl gdzieś odejdzie to Barca/Real tam go widzę już jak coś ale wydaje mi się że pozostanie w Juve.
» 15 marca 2016, 15:31 #21
dragonxxl: Dobrze by było gdyby kolejny manager był już dogadany (możliwe że będzie to Mourinho, ale moim zdaniem jeszcze nic nie jest pewne zbyt dużo razy przejechałem się na doniesieniach prasowych) wtedy na pewno zdążył by przygotować listę zawodników których chce w swoim składzie. Musimy kupić w końcu zawodników wysokiej klasy, dobrze by było gdyby nowy manager również wprowadzał często młodzież bo taka jest tradycja tego klubu.
» 15 marca 2016, 14:59 #20
uzarczyq: Lepszy Lingard w garsci niz Pogba na dachu :)
» 15 marca 2016, 14:58 #19
kralo11: Liniesta się rozkręci spokojnie :)
» 15 marca 2016, 15:32 #18
Puchaczeue: Rozkręci się jak akcja filmu "Śmierć w Wenecji"
» 15 marca 2016, 20:28 #17
pequ89: Zacznijmy od tego, że Pogba nigdy nie powinien być puszczony do innego klubu...
» 15 marca 2016, 14:49 #16
mycka86: Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.
» 15 marca 2016, 15:01 #15
Stumy7: Dlaczego? Gwiazdorzył to SAF się go pozbył. I to się sprawdzało u niego wiele lat
» 15 marca 2016, 16:07 #14
triadevil: Gwiazdorzył, mówisz. Nie no, ja też bym się nieco zdenerwował, gdybym (będąc pewnym swoich umiejętności) musiał z trybun oglądać prawego obrońcę Rafaela i Park Ji Sunga na środku pomocy :)
» 15 marca 2016, 18:06 #13
Kuntakinte: Kogo Nazywasz wielkim zawodnikiem afro albo depaya? ....
» 15 marca 2016, 14:46 #12
Stumy7: Memfis Dipaj się rozkręci jeszcze
» 15 marca 2016, 16:07 #11
jaratkow: Nie jest sztuką (choć nie zawsze sprawdza soię to ostatnio w przypadku United...) kupić zawodników - prawdziwą sztuką jest zrobić właściwy użytek z tych, których się kupiło. I tej tezy akurat United jest potwierdzeniem. Tyle, że negatywnym. Wydaliśmy ostatnio kupę szmalu a co osiągnęliśmy? Pora więc najwyższa zatrudnić trenera, który będzie miał pomysł na grę i będzie umiał go zrealizować w oparciu o posiadanych graczy. Wtedy ani nazwiska najlepszych nie będą utopijne ani potencjalne wydatki bezsensowne
» 15 marca 2016, 14:16 #10
welllone: Nie wiem jak można chcieć Kroosa który kompletnie nic nie wnosi i jest na poziomie naszych podaj do boku grajków.
RM nikogo nie sprzeda. Max 2 mniej znaczących zawodników. Nie wiem jak u nich z tą karą, ale jeżeli obowiązywać będzie od lata to można zapomnieć.
To samo tyczy się Pogby sam powiedział, że nie wróci już do United po tym jak nie dano mu szansy.
Czeka na ofertę FCB, RM i Bayernu.
Tak więc Paul wymienił 3 nierealne transfery ;)
» 15 marca 2016, 13:58 #9
TheOne: Varane? Pogba? Jeszcze Pele i Boniek i jedziemy po mistrza w 2017!
» 15 marca 2016, 13:47 #8
CRfan: Skoro już jesteśmy w sferze marzeń to ja bym chciał Ibrę, Alabę i Kroosa.
» 15 marca 2016, 13:42 #7
Chestnut: Kross nic nie zmieni. Gra zbyt asekuracyjnie. Mamy takich od pyty.
» 15 marca 2016, 13:53 #6
CRfan: Kroos gra asekuracyjnie, bo nie ma innej możliwości. Poza Casemiro nie mają żadnego DP i tą rolę musi pełnić Kroos. Wystarczy dać mu wolną rękę i patrzeć jak wraca do formy z zeszłego sezonu. Natomiast, nawet jeśli do formy nie wróci i będzie grał asekuracyjnie - kupiłbym go dla samych rzutów rożnych bitych przez niego. Tutaj na pewno by się coś zmieniło.
» 15 marca 2016, 14:04 #5
Chestnut: Niemożliwe, że nie ma obecnie kogoś lepszego do wykonywania rożnych niż Blind.
» 15 marca 2016, 14:26 #4
cantona96: Ibra akurat po rozmowach z United ponoć jest. Wniosek a propos nowego managera wówczas sam by się nasuwał.
» 15 marca 2016, 14:52 #3
kralo11: Ibra kozak ale czy by był dobry transfer to nie wiem, jedno jest pewne nie miał by problemu z adaptacją on potrafi grać w każdej lidze więc i tu sobie by poradził młody nie jest ale jak za Free to w sumie czego nie chociaż... pewnie jego wynagrodzenie tygodniowe było by coś ala Rooney'a. Alaba świetny gracz ale przejść z Bayernu do MU to tak jakby Piszczu teraz z BVB odszedł do Legii. Kross BDB zawodnik i w sumie jest możliwość wyjęcia go bo w Realu furory nie robi.
» 15 marca 2016, 15:37 #2
kckMU: Modric i Pogba... prędzej uwierzę w drugi Twój powrót z emeryturki :D
» 15 marca 2016, 13:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.