Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Grad bramek i remis z Newcastle United

» 12 stycznia 2016, 22:42 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po niezwykle emocjonującym spotkaniu zremisował wysoko, bo aż 3:3, z drużyną Newcastle United na St James' Park w meczu 21. kolejki Premier League. Zapowiadało się bardzo dobrze, gdy United prowadzili już 2:0. Sroki jednak wyrównywały wynik meczu dwukrotnie, w tym w 90. minucie spotkania.
Premier League: Grad bramek i remis z Newcastle United
» Manchester United po niezwykle emocjonującym spotkaniu zremisował wysoko, bo aż 3:3, z drużyną Newcastle United na St James' Park w meczu 21. kolejki Premier League. Zapowiadało się bardzo dobrze, gdy United prowadzili już 2:0. Sroki jednak wyrównywały wynik meczu dwukrotnie, w tym w 90. minucie spotkania.
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Chris Smalling
Daley Blind
Matteo Darmian
Morgan Schneiderlin
Marouane Fellaini
Jesse Lingard
Ander Herrera
Anthony Martial
Wayne Rooney
Juan Mata
Memphis Depay

Oddano 189 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz na St James’ Park rozpoczął się obiecująco dla gości. Po dośrodkowaniu w pole karne i główce Marouane’a Fellainiego, piłkę ręką zagrał Mbemba. Sędzia bez wahania wskazał na rzut karny. Do jego wykonania podszedł kapitan Manchesteru United. Rooney pewnym strzałem po ziemi w swoją prawą stronę dał prowadzenie Czerwonym Diabłom.

Kolejna bardzo dobra okazja do podwyższenia wyniku nadarzyła się dopiero w 27. minucie. Piłki prostopadle podawał Jesse Lingard, do wybiegającego Rooneya. Anglik popędził w stronę pole karnego i strzelił lewą nogą w kierunku długiego słupka. Niestety futbolówka o kilkanaście centymetrów minęła światło bramki Elliota.

Minutę później padła odpowiedź Newcastle - podanie w pole karne do Wijnalduma, ten uderzył z pierwszej piłki, ale na szczęście prosto w Davida De Geę.

Kolejną bramkę mogliśmy oglądać w 38. minucie spotkania. Manchester United wyszedł z kontratakiem, Ander Herrera posłał daleką, prostopadłą piłkę do Rooneya. Wayne zatańczył przed polem karnym, ale zdecydował się poczekać na Lingarda. Jesse obiegł napastnika lewą stroną pola karnego, przymierzył i strzałem po ziemi pokonał bramkarza Newcastle.

40’ minuta to potężne uderzenie Collociniego z dystansu. Piłka minęła okienko bramki United zaledwie i kilka centymetrów. Ataki Srok się nasilały i przyniosły oczekiwany rezultat w 42. minucie. Collocini wrzucił w pole karne, Mitrović pilnowany przez Fellainiego zgrał piłkę do wbiegającego Wijnalduma, a ten bez przyjęcia umieścił piłkę w bramce De Gei tuż przy słupku.

Po przerwie zrobiło się groźnie pod bramką De Gei. Obroną United zakręcił Sissoko, który dwukrotnie zwiódł Younga i stojącego obok niego Smallinga. Piłkarz NUFC od razu uderzył mocno z ostrego kąta. Trafił jednak prosto w Davida. Hiszpana na chwilę zamroczyło, jednak szybko wrócił do gry.

Niesamowity kiks w 56. minucie miał miejsce pod bramką Elliota. Martial zaczarował obroną Srok, podał do Herrery w pole karne, a ten jeszcze bardziej rozciągnął atak do niepilnowanego przez nikogo Lingarda w polu karnym. Anglik musiał jedynie celnie trafić z bliskiej odległości. Mimo to, posłał futbolówkę powyżej poprzeczki.

Otwarta gra Srok w drugiej połowie dawał się we znaki United. W 66. minucie Mitrović podczas zamieszania w polu karnym wdał się w niemałe zapasy z Chrisem Smallingiem. Chociaż wina wydawała się obopólna, to arbiter od razu podyktował rzut karny. Do „11” podszedł poszkodowany Serb i strzałem po ziemi zwiódł De Geę, wyrównując wynik spotkania.

Chociaż wszystko wskazywało na to, że Newcastle będzie dominować do końca meczu, swoją trecią bramkę zdobyli gracze Louisa van Gaala. Akcja rozpoczęła się od Depaya, który w swoim stylu zbiegał ze skrzydła w kierunku środka pola karnego. Holender oddał strzał, ale ten został zablokowany. Piłka spadła pod nogi Rooneya, który bez wahania potężnie ją uderzył. Po chwili futbolówka zatrzepotała w siatce Elliota.

Manchester United miał okazję dobić gospodarzy w 84. minucie. Piłkę w pole karne dograł Depay, a z dużego rozpędu i całą siłą, głową uderzył ją Fellaini. Belg niestety nie zadał sobie trudu, ale lepiej przymierzyć i trafił prosto w bramkarza Srok.

W 90. minucie spotkania Sroki zdobyły upragnioną i zasłużoną bramkę. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, piłka spadła pod nogi Dummeta, który potężnym wolejem skierował piłkę w światło bramki. Futbolówka obiła się jeszcze nieco od Chris Smallinga i ostatecznie wpadła do siatki De Gei.

Newcastle United 3:3 (1:2) Manchester United

Bramki: Wijnaldum 42', Mitrović 66' (kar.), Dammet 90’ - Rooney 10' (kar.), 79’, Lingard 38'

Newcastle United: Elliot - Janmaat, Mbemba, Coloccini, Dummet - Sissoko, Tiote (Toney 85'), Colback (Gouffran 81'), Wijnaldum - Perez (De Jong 90'), Mitrović

Manchester United: De Gea - Young, Smalling, Blind, Darmian - Schneiderlin, Fellaini - Lingard (Depay 64'), Herrera (Mata 74'), Martial - Rooney


TAGI


« Poprzedni news
James Weir w kadrze na mecz z Newcastle United
Następny news »
Statystyki: Newcastle United vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (596)


Kortney: Real będzie się odwoływać tak jak Barca i znając życie zakaz ten zostanie zastosowany w praktyce w zimowym i letnim okienku transferowym 2017. Barca też dostała bana w zimie 2014 a i tak sciagneli Suareza Mathieu Vermalena Rakiticia. Zakaz dopiero wszedł w życie w zimie i lecie 2015 kiedy to kupili Arde Turana i alexa vidala. Kupieni w lecie zagrać dopiero mogli od stycznia tego roku .
» 14 stycznia 2016, 22:26 #311
Szilk: Real Madryt i Atletico podzielili los Barcelony! FIFA nałożyła bowiem na stołeczne kluby zakaz transferowy, który będzie obowiązywać przez dwa kolejne okna transferowe!

Królewscy i Rojiblancos zostali ukarani przez komisję dyscyplinarną światowej federacji piłkarskiej za złamanie przepisów dotyczących transferów piłkarzy poniżej osiemnastego roku życia w przypadku Atletico występujących w latach 2007-2014, a Realu w latach 2005-2014. Dodatkowo kluby będą musiały zapłacić odpowiednio 900 tysięcy i 360 tysięcy franków szwajcarskich grzywny.

Naruszone zostały liczne warunki odnoszące się do międzynarodowych transferów i pierwszej rejestracji niepełnoletnich zawodników, a także inne regulacje odnoszące się do rejestracji i uczestnictwa pewnych piłkarzy w rozgrywkach czytamy w komunikacie.

Kara nie dotyczy trwającego okna transferowego, dlatego do końca stycznia klubowi decydenci będą mogli sprowadzać nowych graczy - czyli De Gea w miarę bezpieczny :)
» 14 stycznia 2016, 22:12 #310
Szilk: Manchester United jest w dalszym ciągu zainteresowany Aleksandarem Dragoviciem. Do transferu tego zawodnika miałoby dojść jeszcze w styczniowym oknie transferowym.

Jak donoszą angielskie media, by Dragović trafił ostatecznie na Old Trafford, włodarze Czerwonych Diabłów musieliby zapłacić za niego około 16 milionów funtów. Mniejsza kwota nie przekona bowiem obecnego pracodawcy tego zawodnika - Dynama Kijów.

Wcześniej wstępne zainteresowanie 23-latkiem wyraziły również West Ham i Arsenal.
» 14 stycznia 2016, 22:02 #309
inek10: No bo to jest dokladnie Jego wiek :D
» 14 stycznia 2016, 22:50 #308
vanderToki: To uczucie, kiedy zdajesz sobie sprawę, że trzynaście lat = urodzony 2002/2003... :o Ostatni raz czułem się tak stary, kiedy Owen skończył karierę, chyba pierwszy zawodnik, którego oglądałem od debiutu do emerytury. ;]
» 14 stycznia 2016, 23:42 #307
kckMU: lepiej wrzućcie newsa o tym, jak van Gaal wyzwał dziennikarza od grubasów. ten potem pojechał mu, że jest ogólnie słabym menago.

tu jeszcze ciekawa sprawa: thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/6861809/The-challenge-is-on-Sun-fat-man-issues-LVG-pounds-vs-points-contest.html
» 14 stycznia 2016, 21:24 #306
thelead: Przyznam szczerze, że nie rozumiem po co przedłużanie tej agonii? Przecież Van Gaal nic już tą drużyną nie osiągnie, po raz kolejny w połowie sezonu walczymy już tylko o czwórkę, a wyniki nadal są mizerne. Okazuje się, że albo gramy żałosną piłkę z 1000 podań bez ofensywy ale za to z jako taką defensywą, albo gramy odważniej w ofensywie ale tracimy multum goli. Ale to już przecież wszystko było, teraz jeszcze zepniemy się na Liverpool, a potem znów przeciętność i tak do końca sezonu walka z marzeniem o czwórkę. Zero progresu.
» 14 stycznia 2016, 18:30 #305
RedRevolta: "THE TIMES": "Przyszłość Vaan Gaala zależna od starcia z Liverpoolem"
Przypominam Mecz ze Stoke decydujący, mecz z Chelsea decydujący ;D
» 14 stycznia 2016, 18:10 #304
NexaT: A ja przypominam, że nic takiego nie było.
» 14 stycznia 2016, 20:32 #303
RedRevolta: Jak to nie? przecież ponoć przed mecze ze Stoke i Chelsea dano LVG ultimatum, albo je wygra albo się żegnają z nim.... więc?
» 14 stycznia 2016, 21:10 #302
mikifiki: RedRevolta -

"ponoć" w Twoim komentarzu ma tutaj decydujące znaczenie. Podaj wiarygodne źródło, jak chociażby komunikat klubu w sprawie tego ultimatum, a nie bujanie w chmurach przez dziennikarzy sportowych. Czekamy.
» 14 stycznia 2016, 21:30 #301
RedRevolta: Ale przecież ja nie mówię, że to prawda! tylko śmieję się z dziennikarzy którzy wymyślają te ploty, ludzie myślcie trochę zanim coś napiszecie, przecież bym napisał, jak by było coś pewnego albo z rzetelnego zródła ,a słowo "ponoć" użyłem specjalnie.
» 14 stycznia 2016, 21:36 #300
Klimaa: Szkoda że pomimo tego iż widać było że przyjechaliśmy wygrać mecz nie zdołaliśmy zatrzymać ofensywy rywali. Smalling nie był sobą tego dnia i można powiedzieć że zawinił dwa razy kiedy traciliśmy bramki. Przynajmniej rywale nam zbytnio nie uciekli. Poprawa gry jest ale teraz trudny sprawdzian w Liverpoolu.
» 14 stycznia 2016, 17:50 #299
cnk: Real Madryt i Atletico Madryt zostały dziś ukarane przez FIFA zakazem transferowym. Oba kluby nie będą mogły rejestrować nowych piłkarzy latem 2016 i zimą 2017 roku


de Gea chyba nigdzie nie pojdzie :D
» 14 stycznia 2016, 17:22 #298
Kilerek7: Dragović i Slimani. Obrońca i napastnik pewnie tylko do uzupełnienia. Ale w styczniu lepszych grajków się nie kupi, aż czasami się zastanawiam po co to okno? Kupić jeszcze Calhanoglu albo jakiegoś skrzydłowego i byłoby ok.
» 14 stycznia 2016, 16:41 #297
daniodaniodanio: Swietny mecz w naszym wykonaniu taki Manchester chce ogladac:) w koncu tworzymy sytuacje bez tego bezsensownego trzymania pilki. No i to co cieszy najbardziej to Rooney w koncu zaczyna grac 2 bramki i asysta (w trzech meczach cztery gole) takiego Rooneya chcemy
» 14 stycznia 2016, 16:21 #296
Amycus: Aleksander Dragović ma podpisać kontrakt lada dzień.
» 14 stycznia 2016, 15:46 #295
RedRevolta: Ten gość to nic specjalnego, to mi wygląda na łapanie się brzytwy przez tonącego.
» 14 stycznia 2016, 16:21 #294
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2016 16:59

Ale o czym Ty mówisz, jak przyjdzie ok, za taką kasę może być, ale mi nie pasuje w tym klubie jedna jedyna rzecz! LVG! dopóki on tu będzie to nawet taki Messi nam nie pomoże. " umiemy kupować tylko za dużą kasę "to Ty powiedziałeś Nedved nie ja, może Ty masz taki problem skoro o nim wspominasz?!
» 14 stycznia 2016, 16:58 #293
Domelo: Średniak jak nic.
» 14 stycznia 2016, 17:38 #292
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2016 21:57

Nie jest zły ten facet. Kojarzę go trochę z Dynama, a w Basel grał, kiedy wyeliminowali Tottenham i odpadli z Chelsea w LE. Komuś z nich nawet bramkę strzelił. Nie powiedziałbym, że to byłoby jakieś poważne wzmocnienie; lepszy z niego stoper niż z Blinda, ale nadal nie to. Zobaczymy, czy w ogóle przyjdzie rzeczywiście.
PS Zaraz, chwila, już wiem. Toż on grał wtedy, kiedy Basel wykopało United z Ligi Mistrzów. ;] No ale tamte mecze wyparłem z pamięci, więc nie skojarzyłem od razu. ;D
» 14 stycznia 2016, 21:54 #291
RedRevolta: Zakaz na wykonywanie transferów na okres ( letni 2016, zimowy 2017)! ludzie to mają siano w głowie haha :D
» 14 stycznia 2016, 15:36 #290
Mefjuuu: Super... gdybyśmy wygrali ten mecz byśmy byli w TOP 4 :/
» 14 stycznia 2016, 14:49 #289
RedRevolta: De gea na bank zostanie u nas przynajmniej do końca następnego sezonu, nice!! :D
» 14 stycznia 2016, 13:49 #288
Ave88: okaze się bo do konca miesiąca jeszcze mogą kupować :)
» 14 stycznia 2016, 13:50 #287
RedRevolta: Nie ma szans, w tym okienku David nie odejdzie nawet jeśli sam by tego chciał działacze United nie wyrażą na to zgody, ma kontrakt z nami więc mamy przewagę w tym, z drugiej strony w lecie taki Balea już może do nas nie przyjść bo raczej sprzedawać nie będą jeśli mają zakaz na zakup kogokolwiek.
» 14 stycznia 2016, 13:53 #286
swees: Ja bym sie nie zdziwił jak by przytulili Hazarda i Davida jeszcze w tym okienku transferowym, skoro będą mieć ban na dwa okienka to spokojnie znajdą pieniądze i kupią za zawyżone ceny
» 14 stycznia 2016, 14:07 #285
Martin: Jakie zawyżone, podobno David ma klauzulę, która powinna być śmieszna dla Pereza..
» 14 stycznia 2016, 14:13 #284
inek10: Wiem, że Nasza gra jest beznadziejna ale niestety nie jesteśmy w stanie nic zmienić więc jedyne co Nam pozostaje to wspierać klub i wspominać te lepsze czasy :)
Gdy przypomne sobie United za czasów SAF,a to aż się łezka w oku kręci, szybkie akcje na skrzydłach, rozegranie piłki, klepka, wymienność pozycji a teraz mamy 70 procent posiadania piłki i 1.5 sytuacji na mecz.
» 14 stycznia 2016, 11:22 #283
RobvanKlu5i: Widzieliście wczorajszy mecz Liverpool - Arsenal? Z naszą grą nie mamy czego szukać na Anfield :) Goście z Liverpoolu biegają, gryzą trawę i widać chęć gry na ich twarzach. Niestety słaby bramkarz przekreślił ich szansę na wygraną. Życzę im zwycięstwa z Nami, by pokazali naszym pożal się boże kopaczom jak powinno się grać. Klopp zrobi z tej drużyny coś wielkiego. Mam nadzieję, że po tym meczu poleci ta niedojda van Gaal.
» 14 stycznia 2016, 10:58 #282
Ave88: u nas tez gryzą:) ale ławki w szatni byle tylko nie wychodzić na boisko:)
» 14 stycznia 2016, 12:29 #281
DjTED: Lisy miały tracić punkty, a oni na mistrza zachrzaniają...
» 13 stycznia 2016, 23:45 #280
Domelo: Bardzo dobrze, niech zdobędą mistrzostwo kosztem Arsenalu i City. Tego im życzę.
» 13 stycznia 2016, 23:46 #279
Domelo: Wiesz, stadion Tottenhamu nie należy do najłatwiejszych, a mimo to wygrali tam.
» 14 stycznia 2016, 00:55 #278
AFC07: Dobry żart Reusik 1500 100 900 :-)
» 13 stycznia 2016, 23:50 #277
Domelo: No kibice Arsenalu w końcu mają swoje 5 minut i mogą pośmiać się z United..
» 13 stycznia 2016, 23:52 #276
Gallacher: Do Reusik14

jak już tworzysz konta po banicji to chociaż rób to chronologicznie - czyli po 2 trzeba było zrobić 3 i kolejno...
» 13 stycznia 2016, 23:56 #275
AFC07: Domelo - ja się nie śmieje z United tylko z Reusika
» 14 stycznia 2016, 00:43 #274
Domelo: W końcu jesteście lepsi od nas ;)
» 14 stycznia 2016, 00:55 #273
romario11: ta a ile punktów moznabylo zdobyc i odrobic straty gdyby nie pseudo trener
» 14 stycznia 2016, 08:14 #272
Domelo: Puchaczeue @ Przecież od kilkunastu dobrych spotkań nie potrafimy konkretnie wygrać, udało się szczęśliwie zwyciężyć ze Swansea, która jest w totalnej rozsypce i z wszystkimi przegrywa oraz z 3 ligowcem po karnym w ostatniej minucie. Reszta to same porażki bądź remisy. Reasumując, w ostatnim czasie wszystko się unormowało i w większości przegrywamy bądź remisujemy i jeżeli coś ugramy z Liverpoolem na Anfield to będzie to ładna niespodzianka.
» 14 stycznia 2016, 12:15 #271
panlemon: Bo Reusik w swoim nowym nicku postanowił ujawnić swój wiek ;)
» 14 stycznia 2016, 14:04 #270
pawelisto2: ...
Reusik14 to nie jest ten prawdziwy Reusik.
» 14 stycznia 2016, 15:38 #269
DjTED: www youtube com/watch?time_continue=43&v=nTB6QOaIAGQ looknijcie luja
» 13 stycznia 2016, 23:37 #268
vanderToki: Arsenal od lat grał zazwyczaj dość widowiskowo, ale nierówno i frajersko. Teraz potrafią dla odmiany przełożyć grę na rezultaty. Ja w mistrzostwo nie wierzę już od jakiegoś czasu, ale w 3-4 miejsce nadal. Muszę wierzyć. ;]
» 13 stycznia 2016, 23:34 #267
OdionIghalo: Niestety, dałem dziś działa. Zawiodłem pokładane we mnie rachuby i nadzieje. 17 dobrych podań, dwa razy na spalonym, trzy razy faulowałem, raz mnie faulowano i miałem tylko jedną sytuację. Przepraszam tych, którzy na mnie liczyli.
» 13 stycznia 2016, 23:04 #266
RedRevolta: A miałem CIe w fantasy.premierleague i tak mnie zawiodłeś! :(
» 13 stycznia 2016, 23:13 #265
Domelo: Odion głowa do góry, jutro będzie lepiej.
» 13 stycznia 2016, 23:30 #264
OdionIghalo: To Xtreme wczoraj napisał, że mnie ma, i mnie dzisiaj trema zjadła. : (
@Xtreme pozdrowię, ale nie powiem, że przez Ciebie dzisiaj słabo grałem, bo będą źli.
By the way, poznałem nowego hydraulika w okolicy, Polak po anglistyce i filozofii, będę szlifował język!
» 13 stycznia 2016, 23:30 #263
AFC07: przez takie mecze kocham Premier League
» 13 stycznia 2016, 22:56 #262
2Fast4You: Czemu nie napiszesz tego na kanonierzy dat kom ? :x
» 13 stycznia 2016, 23:05 #261
AFC07: Wasza strona jest fajniejsza ;)
» 13 stycznia 2016, 23:06 #260
2Fast4You: No ta , fajnie ale nigdy nie zczaje ludzi którzy kibicują jednym a wchodzą na stronę drugich :D No chyba że na kanonierów lub lfc . pl żeby poczytać komentarze, ( najlepsze były po zakontraktowaniu Depaya na lfc łooooo ale było tam beki) pozdrawiam wszystkich pis joł
» 13 stycznia 2016, 23:13 #259
chali2na: co za mecz, dobranoc.
» 13 stycznia 2016, 22:52 #258
pawelisto2: Zaśniesz po takim meczu?
» 13 stycznia 2016, 23:00 #257
RedRevolta: "a dzisiaj my możemy się pośmiać z nich" no nie sądze.
» 13 stycznia 2016, 22:54 #256
AFC07: a z czego chcesz się śmiać ? Z tego że my wywieźliśmy 1 pkt z Anfield Road po kapitalnym meczu czy z tego że wy ledwo zremisowaliście w będącym pod koniec tabeli Newcastle ? pozdrawiam ;)
» 13 stycznia 2016, 22:58 #255
Domelo: Z tym ledwo to bym nie powiedział to Newcastle strzelił w ostatniej minucie.
» 13 stycznia 2016, 22:59 #254
AFC07: Rekin - przypomnij mi kto dostał baty 3:0 na Emirates Stadium :)
» 13 stycznia 2016, 23:04 #253
RedRevolta: Rekin niestety historia historią, teraz jest teraz ;/
» 13 stycznia 2016, 23:07 #252
AFC07: phhiiii zobaczymy co bedzie jak zrobimy wam w lutym wjazd na OT :P luz, dobry mecz był, mam nadzieje ze wy tez tak na Anfield zagracie będzie co oglądać ;)
» 13 stycznia 2016, 23:09 #251
AFC07: Puchaczeu teraz zamknąłeś temat ;)
» 13 stycznia 2016, 23:16 #250
Domelo: Sir Alex Ferguson, nic nie muszę dodawać.
» 13 stycznia 2016, 23:24 #249
Diabelred: Roma, kolejny klub, ktory ma jaja by zwolnic trenera w trakcie sezonu. Dodatkowo u nich az tak tragicznie to nie wygladalo jak u nas( bo umowmy sie, ze Roma na tle osiagniec Interu, Juve czy Milanu jest kopciuszkiem i nie maja oni az takiej renomy, takich mozliwosci finansowych i takich aspiracji jak nasz klub) oni takze maja na ta chwile 34 pkt w lidze z ta roznica, ze oni, maja je chociaz po 19 kolejkach, a nie jak my po 21.


Swoja droga powoli zaczynam zazdroscic kibicom Chelsea Romka, a konkretniej wlasciciela - kibica. Gdybysmy my mieli kogos takiego( a nie jak obecnie wlascicielow - biznesmenow, dla ktorych liczy sie tylko kasa, a sama gra jak i wyniki im zwisaja, wazne zeby tylko do LM sie zalapac, bo wiadomo dodatkowa kasa) wtedy przy takich wynikach(zarowno w lidze jak i LM) jak i samej grze pozegnalibysmy sie z LVG juz po meczach z Norwich i Stoke. Ktos mi pewnie zaraz napisze, ze przeciez sam Romek trzymal wystarczajaco dlugo Mou. Ano trzymal, z dwoch powodow. Pierwszy to nie chcial popelnic tego samego bledu co za pierwszej kadencji, gdzie takze przy pierwszym kryzysie pozbyl sie latwo Mou, ktory potem odnosil sukcesy, no i drugi powod w zeszlym sezonie ta sama Chelsea z tym skladem i trenerem wygrala majstra przez co Romek do konca liczyl, ze jednak Portugalczyk jakos wyciagnie klub z glebokiego kryzysu.
» 13 stycznia 2016, 22:32 #248
chali2na: Wczoraj Żyro,dzisiaj Żiru
» 13 stycznia 2016, 22:16 #247
2Fast4You: A tak baj de łej to słyszeli że Vida rozwiązał kontrakt z Interem i prawdopodobnie zakończy karierę ?
» 13 stycznia 2016, 22:05 #246
bedajaja: jak Liverpool będzie grał z nami jak z Arsenalem to Fellaini powinien już szykować sobie miejsce na urazówce, bo zwyczajnie nogi sobie poplącze i połamie je. Taki meczyk że aż miło popatrzeć. Niech van Gall patrzy, jak wygląda nowoczesny football, niech patrzy też że jak się gola traci można go odrobić. Mecz marzenie.
» 13 stycznia 2016, 22:01 #245
2Fast4You: Te ale spokojnie tam, bo Liverpool nie jest taki świetny, mimo że dzisiaj grają dobrze to weź obczaj czasem Premier League, bo ostatnio nie było tak kolorowo
» 13 stycznia 2016, 21:56 #244
Matejko: Sam jestem ciekaw. Stawiam na pewna wygrana United.
» 13 stycznia 2016, 21:57 #243
2Fast4You: ostatnio z watford 3:0 w plecy i WHU 2:0 , tam nie widziałem progresu, ale w reszcie się zgadzam bo widać u nich już działanie Niemca
» 13 stycznia 2016, 22:04 #242
Matejko: Od przyjscia Kloopa 5 zwyciestw 3 remisy i 4 porazki w PL, czy 7 z 12 spotkan bez wygranej to tylko "pare wpadek"?
» 13 stycznia 2016, 22:06 #241
Rotx: 1.Na pewno duże znaczenie będzie mieć to jak na środku wypadnie para Schneiderlin i może Carrick oraz Ander za Rooneyem bo jeżeli przejmą środek to już będzie jakiś plus dla tego meczu.
2.Gorzej jest ze skrzydłami gdyż tamtędy przechodzi najwięcej akcji Livsów , po czym piłka jest zagrywana na środek by ktoś ze środka rozciął obronę podaniem prostopadłym a to była jedna z dewiz BVB Kloppa.
Zwłaszcza sektor z Blindem i Darmianem będzie prawdziwym sitem i autostradą dla Liverpoolu.
Na pewno trzeba zagrać wysokim pressingiem bo wtedy jak widać obrona i Mignolet mogą się pogubić.
Łatwo nie będzie ale nie jest to raczej też misja niemożliwa.
» 13 stycznia 2016, 22:07 #240
Matejko: Chcialbys zebysmy mieli jeszcze slabszy bilans?! O czym ty czlowieku mowisz? Liverpool przeplata jeden dobry mecz z 2 slabymi i 2 przecietnymi. Nasza gra w tym momencie nie rozni sie prawie niczym od tego co prezentuje Liverpool. I efektow pracy Kloopa ja specjalnie nie widze, przynajmniej patrzac na ilosc zdobywanych punktow.
» 13 stycznia 2016, 22:23 #239
Matejko: Wypier dalaj, nic do ciebie nie pisalem. Jedynym impotentem umyslowym na tej stronie jestes ty atakujac innych uzytkowniku caly czas bez powodu.

@TheRipper
Licze caly bilans Kloopa i caly bilans United w tym sezonie, a nie 10 ostaninch spotkan (nie wiem skad ci sie to wzielo).
» 13 stycznia 2016, 22:46 #238
Matejko: Wlasnie o tym mowie, o Kloopie. Dlatego licze tylko spotkania Liverpoolu pod jego wodza kontra wszystkie mecze United w tym sezonie, poniewaz tutaj trener sie nie zmienil. Dziwi mnie liczenie ostatnich 10 spotkan, skoro Liverpool (lacznie z dzisiejszym) rozegral pod jego wodza 13 meczy. Tylko tego nie rozumiem, skad te 10?
» 13 stycznia 2016, 22:58 #237
Kilerek7: Mecz Lfc z Arsenalem w porównaniu z naszą grą to jak przesiadka z ciągnika do ferrari.:D
» 13 stycznia 2016, 21:50 #236
kckMU: van Gaal nawet pięści nie zaciśnie bo by sobie palce połamał
» 13 stycznia 2016, 21:45 #235
erkol79: W Arsenalu rezerwowy Campbell czyni takie cuda, a u nas podstawowy Lingard marnuje setkę za setką... Trochę przykre, że taka różnica w składach.
» 13 stycznia 2016, 21:32 #234
2Fast4You: Ale meczyk na razie piękny do oglądania, oddałbym wszystko za Kloppa u nas
» 13 stycznia 2016, 21:23 #233
chali2na: Uwielbiam Twarowskiego i jego ekspresyjną radość po golach:D ale bramka kozacka Firmino, trzeba przyznać;)
» 13 stycznia 2016, 21:21 #232
kckMU: Depay, widziałeś jak to się robi?
» 13 stycznia 2016, 21:21 #231
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2016 21:14

Popatrzcie sobie wszystkie dziewczynki broniace vg na reakcje Kloppa po bramce na 1-0 dla Liverpoolu, ani nie usiadl, tak sie buduje druzyne, to jest trener!
» 13 stycznia 2016, 21:12 #230
chali2na: Live-Ars :)
» 13 stycznia 2016, 21:17 #229
pawelisto2: Czuję się jakby była sobota przez te dzisiejsze tornado meczów.

Nie mogę cały czas zapomnieć o wczorajszej żywotności LVG na meczu, gdyby on był taki przez całe 1,5 roku i były takie wyniki jak obecnie to myślę, że nie byłoby aż takiej krytyki na niego, bo drużyna daje ciała od wielu meczów, a on sobie spokojnie siedzi jak gdyby nigdy nic, ale wczoraj jak denerwował się na ławce to aż ciepło na sercu się zrobiło i myśl przeszła przez głowę: "Nawet niech to zremisują, ale WRESZCIE obejrzałem mecz Manchesteru United!!"
Mam nadzieję, że to nie spowodowane tym, że chłop boi się o utratę pracy, ale naprawdę on i cała drużyna wzięła sobie coś do serca.
» 13 stycznia 2016, 20:26 #228
Wave: jaka zywotnosc ze 2 razy brew zmarszczyl?
» 13 stycznia 2016, 21:16 #227
pawelisto2: W porównaniu z tym co było wcześniej LVG wczoraj przeżywał jak nastolatki koncert Justina Biebera.
» 13 stycznia 2016, 21:53 #226
DevilFan: tylko lekkomyślni ludzie stawiaja w takiej beznadziejnej formie na United, a nuż się odkują.
» 13 stycznia 2016, 20:21 #225
Rotx: Wejście do zespołu Blind miał mocarne jednakże im dalej w las , tym niżej zawodnik ten upada.
-Masa błędów w ustawianiu się , kilka nieprzemyślanych prób zagrania piłki które powodowały ciarki na plecach i kilkukrotne gubienie krycia oraz brak asekuracji przy golu na 2-1 gdzie Felek poszedł do zawodnika a Blind robił za tło w tej akcji.
ISTNE KURIOZUM NA POZYCJI ŚRODKOWEGO OBROŃCY!!
-Darmian także znacznie obniżył loty ,
-Jones także przez kontuzje nie daje kolejnym trenerom powodów do trzymania go
-Shaw nie wiadomo co będzie prezentował po powrocie po tak ciężkiej kontuzji.

Fellaini wrócił do czasów z sezonu 13/14 , człapie,marnuje 99%-procentowe sytuacje a szkoda bo po świetnym zeszłym sezonie bardzo na niego liczyłem.
Mata za delikatny , Depay zbyt przypakowany a Rooney zbyt ociężały, Schweinsteiger zbyt przesiąknięty filozofią.
Wczoraj mecz wyszedł 4-5 zawodnikom - Rooney(gole i asysta) , Martial(liczne dryblingi choć i tak dużo nieskutecznych ale chociaż próbował szarpać) , De Gea(Wyciągnięta sytuacja Wijnalduma),
Ander (kilka prób zagrania prostopadłych piłek i uruchomienie kilku ofensywnych akcji),Young ( kilka prób dośrodkowania piłki i częste rajdy do przodu)
Jednak i oni nie ustrzegli się błędów - Rooney wlazł w Colocciniego, Martial także miał problem z mijaniem rywali , Ander zaliczył kilka strat jak każdy.

Pierdołowatość obrony i niechlujność w rozegraniu przez pomocników spowodowała stratę punktów.

A już 2 sytuacje gdzie raz WIjnaldum przeszedł dwóch naszych na skrzydle oraz gdy minięto chyba Younga i Smallinga na raz wyglądało tragicznie dlatego przed trenerem długo pracy i to jeżeli dostanie jeszcze przyszły sezon bo na razie to wygląda to tak że i 20 lat by nie pomogło.
» 13 stycznia 2016, 19:02 #224
Wave: Transfery owszem troche by nas poratowaly, ale ktos je musi przeprowadzic pod katem druzyny, slabych punktow, wzmocnien.. u nas transfery juz byly.. posprzedawalismy dobrych pokupywalismy.. znowu posprzedawalismy.. i graja teraz: 10ka na skrzydle, skrzydlowi na obronie, pomocnicy na obronie :p

Proponuje jeszcze vg dac czas do konca kontraktu zas posprzedaje i pokupuje..poprzestawia graczom pozycje, no ja mu wierze, dajmy mu czas i kolejne 300mln, a jeszcze zdobedziemy mistrzostwo!! :p tak w tym sezonie!! wierze w to :p

Jeszcze aby reusika/nedveda z ta swoja wiara w filozofa braklo :p
» 13 stycznia 2016, 19:44 #223
Misiek87: Powinni już teraz zatrudnić nowego szkoleniowca, ten sezon i tak najprawdopodobniej jest stracony, ja nie widzę żadnego powodu żeby dalej trzymać holendra, akurat nowy trener do końca tego sezonu by miał czas aby poznać drużynę i się rozeznać kto jest potrzebny a kto nie i spokojnie przygotować się do letniego okienka a następnie do nowego sezonu.
» 13 stycznia 2016, 17:23 #222
Gallacher: do Timmy

tyle że w naszym przypadku skuteczność odgrywa dużą rolę bo mecz z NUFC pokazał że jeśli nie wykorzystasz z 3 setek tych 2 to może być ciężko i może dojść do straty punktów i tak się stało wczoraj.Niewykorzystane setki się zemściły + błędy o brak koncentracji.
» 13 stycznia 2016, 18:09 #221
Wave: Coz ja wierze w to ze ta oferma pseudotrener nie ogarnia druzyny, robi zle transfery i nie potrafi zmotywowac graczy.
» 13 stycznia 2016, 18:24 #220
Wave: pomylily ci sie strony z legiawarszawa.najlepsikibice.com pl

proponuje tam odswiezyc :p
» 13 stycznia 2016, 20:07 #219
szabo1878: @plmokn polskie kluby maja super kibicow? fakt polscy kibice potrafia byc super, ale potrafia byc tez beznadziejni. przyklad? kibice lecha krzycacy do wlasnych zawodnikow "wypier***ac" po przegranym meczu bodajze z zalgirisem. i nie jest to odosobniony przypadek na polskich boiskach.

nie ma wynikow, kibice sa niezadowoleni i wsciekli na swoich pilkarzy/trenera/zarzad. czy to w polsce, czy to w anglii, czy gdziekolwiek indziej.

do glosnosci danych kibicow sie nie odnosze, bo nie bylem nigdy w anglii, wiec nie mam porownania
» 13 stycznia 2016, 21:00 #218
kazak8: Ten statek tonie... Ale jest jeszcze szansa na ratunek. Trzeba tylko wyrzucić za burtę kapitana bo nie ma pojęcia co robi.
Dla mnie podniecanie się rzekomym "postępem" w grze jest nieporozumieniem. Jaki to postęp, skoro nasza strata do lidera ciągle rośnie, a w tabeli ciągle spadamy?
Byłem wcześniej zwolennikiem Van Gaala i wierzyłem w niego, ale od dwóch miesięcy gościu ewidentnie stracił kontrolę nad drużyną i nie ma pojęcia, jak wyjść z tego dołka. Dlatego trzeba ukrócić mu te męki i zwolnić.
Glory Glory Man United!
» 13 stycznia 2016, 16:54 #217
szarosc: No i wyszło szydło z worka, nasza drużyna nie ma wcale problemu z ofensywą tylko z obroną dlatego gramy na posiadanie piłki żeby ograniczyć zagrożenie pod własną bramką. Tylko nie potrafię zrozumieć że wiedząc o tym przez 3 sezony nasi wspaniali trenerzy nie postarali się o żadnego konkretnego stopera.
» 13 stycznia 2016, 16:31 #216
Szilk: Zwolniliśmy naszą wygraną trenera Liverpoolowi, coś czuję, że teraz Oni mogą to zrobić z Van Gaalem, bo z taką grą nie mamy tam szans. Jeżeli przegrana z Liverpoolem, nie zwolni Geniusza tzn. że jesteśmy na niego skazani minimum do końca sezonu, bo jak nie będziemy w czwórce to wyleci na bank.
» 13 stycznia 2016, 15:27 #215
Nubeq: Liverpool Kloppa też nic ciekawego nie prezentuje, grają w kratkę. Wczorajszy remis, a nie wygraną możemy przypisać do konta 3 piłkarzom Lingard,Fellaini 2x100% sytuacja i błąd w obronie tego drugiego oraz Smalling który zachowywał się jak zagubiony.
» 13 stycznia 2016, 15:45 #214
Krystiano98: A ten ślepiec znowu pisze o zmarnowanych sytuacjach. Liczy się to co w bramce siedzi a nie to że mieliśmy setki i ich nie wykorzystaliśmy

Jego wina!
» 13 stycznia 2016, 17:12 #213
Diabelred: 2 pkt z z tragicznym w tym sezonie Newcastle... Kto wie czy strata tych 4 pkt w obu meczach nie bedzie na koniec sezonu kosztowac nas utraty miejsca top4, wcale by mnie to nie zdziwilo. Patrzac na ligowych rywali:


- standardowo City i Arsenal beda na pewno w top4, takze oprocz nich sa jeszcze 2 wolne miejsca

- Tottenham, ktorzy sa najlepsi zarowno w defensywie( z tym mieli ogromny problem w poprzednim sezonie, ale Pochettino ich ogarnal i z druzyny, ktora tracila w poprzednim sezonie zdecydowanie najwiecej bramek z az z top 13..., zrobil team, ktory traci tych goli najmniej w tym sezonie) oraz w ofensywie(tu juz na dobrym poziomie grali juz w poprzednim sezonie) od kilku sezonow, gdzie ich miejsce w top4 jest bardzo prawdopodobne, jesli utrzymaja forme jaka pokazywali w pierwszej czesci sezonu. Mysle, ze maja szanse nawet na 3 miejsce, bo o dwa pierwsze miejsca powalcza City i Arsenal.

- Leicester, najwieksza niespodzianka tego sezonu(cos jak Swieci w poprzednim sezonie), ktorzy takze maja duza szanse na top4. Chociaz osobiscie jakos nie wydaje mi sie, zeby utrzymali taka forme(juz mozna powiedziec, ze powoli traca swietna forme, patrzac na to, ze od 3 kolejek nie potrafia wygrac) do konca sezonu. LE dla Lisow na 99% jest pewna(1% szansy jesli wypadlby im Vardy do konca sezonu, badz nagle z najlepszego strzelca PL stalby jednym z najgorszych) jednak na gre w LM musieliby sie naprawde mocno napocic, a tacy zawodnicy jak Mahrez czy Vardy musieliby do konca sezonu wytrzymac bez powaznej kontuzji oraz grac na tak swietnym poziomie jak do tej pory. Chociaz w ich przypadku to nawet gra w LE bylaby dla nich ogromnym sukcesem, patrzac na to, ze sezon temu dopiero awansowali do PL oraz do konca sezonu musieli walczyc o utrzymanie.

- LFC, podobnie jak my nic nie graja w tym sezonie jednak od top4 nie sa jakos strasznie daleko jak chociazby taka Chelsea. Niewykluczone, ze to wlasnie z Liverpoolem i Leicester przyjdzie nam walczyc do konca sezonu o 4 miejsce.

inne zespoly, jesli nie bedzie jakiejs sporej niespodzianki, to raczej nie beda sie liczyc w walce o top 4

Jezeli chodzi o sam wczorajszy meczyk, to milo, ze ofensywa w koncu wziela sie za strzelanie bramek, chociaz do idealu jeszcze brakowalo majac w pamieci sety Fellainiego, Lingarda i Rooneya. Tragiczny mecz defensywy, a szczegolnie Smallinga, ktory po kontuzji niestety tak jak sie obawialem wypadl z wysokiej formy jaka prezentowal w pierwszej czesci sezonu. Jednak Chrisa bym tak nie hejtowal(krytyka owszem, ale nie hejt) za ten mecz, bo w glownej mierze dzieki niemu i DDG w pierwszej czesci sezonu tracilismy malo bramek i nadal mamy realne szanse na top4. O dziwo w koncu, po dlugim czasie bardzo dobry mecz Rooneya(do swietnego brakowalo jednak wykorzytania jeszcze setki w pierwszej polowie oraz przy sytuacji 1vs1 z Collocinim w drugiej polowie za latwo Argentynczyk, ktory jest jednym z gorszych obroncow w lidze zabral Anglikowi pilke), ktory pokazal, ze jednak jeszcze cos tam potrafi. W meczu z duzo silniejszym LFC oraz kolejnych meczach zobaczymy czy mecz ze Srokami to tylko pojedynczy wyskok(tak jak na poczatku sezonu hattrick z Bruggia) czy jednak bardzo powoli wraca chociaz w polowie dawny Rooney.

Jedyny plus tego meczu, to to, ze sam meczyk w koncu nadawal sie do ogladania i ani przez chwile nie wialo nuda. Lepsza juz taka gra z wieloma bramkami niz kolejne, brzydkie dla oka i nudne 0-0 czy inne 1-1, gdzie jak wiadomo i tu i tu jest 1 pkt.
» 13 stycznia 2016, 15:19 #212
Wave: "Argentynczyk, ktory jest jednym z gorszych obroncow w lidze"
Jedynie z tym sie nie zgodze, wieloletni lider defensywy Newcastle, kapitan, ktory nie odszedl z klubu nawet po spadnieciu, wszyscu sie Otamendim zachwycaja, a wywracal sie niedawno sam, parodia, wg mnie do piet Collciniemu nie dorasta charakterem, pewnie wchodzi wiek juz i traci sie szybkosc zwinnosc przyspieszenie, ale bez przesady, Rooneya zrobil jak dziecko, bramke na wpol tez wypracowal, walczak chcial bym takiego Collociniego zamiast Blinda u nas.
» 13 stycznia 2016, 18:36 #211
Wave: Z cala reszta zgadzam sie w 100% pzdr
» 13 stycznia 2016, 18:38 #210
Diabelred: Z tym jednym z gorszych to oczywicie chodzilo mi o ten sezon. Chociaz dla mnie to on i tak nigdy topem ligi nie byl, ot solidny obronca.
» 13 stycznia 2016, 22:27 #209
bobernoob: z jednym sie zgodze ze ogladajac mecze mam mieszane uczucia zero radosci jak to bywalo kiedys :/
» 13 stycznia 2016, 14:43 #208
Domelo: Też mi szkoda Davida, to jest jedyny klasowy zawodnik w naszym zespole.
» 13 stycznia 2016, 14:48 #207
Gallacher: Jak widziałem Gaala jak skacze ze złości na stołku po przestrzelonej "setce" przez Lingarda to normalnie mnie zakręciło haha :D
» 13 stycznia 2016, 13:23 #206
Gallacher: Owszem,ale sam fakt ze on robi to bardzo rzadko :D
» 13 stycznia 2016, 14:26 #205
blekitnyorzel: A mnie przypomniała się mina gdy Hernandez nie trafił z karniaka i taki x Van zakreśla na zawodniku
» 13 stycznia 2016, 16:49 #204
BartekMU10: Dawno nie było tak mieszanych uczuć po meczu. Gra z przodu mogła się podobać (w porównaniu do ostatnich meczów oczywiście) ale znowu w obronie katastrofa. Gramy tak, że albo z przodu lipa, albo z tyłu głupie błędy. Z Liverpoolem będzie ciężko, jeśli z nimi damy radę wygrać to myśle że u Diabłów w końcu powróci jakaś wiara w siebie.
» 13 stycznia 2016, 12:29 #203
zbyszek7: Ogladnij kilka meczow Spurs i jeszcze raz zastanow sie na jakim jestesmy poziomie
» 13 stycznia 2016, 15:10 #202
Wave: gramy niestety gorzej niz spurs
» 13 stycznia 2016, 18:48 #201
Nubeq: Ta Newcastle w środku tabeli Ekstraklapy już to widzę. Sroki by rozbiły tą denną ligę. Mimo wszystko w naszej grze było widać poprawę. LVG zmienił taktykę(wkońcu pozbył się filozofii) i zagraliśmy z kontry. Czy to wina LVG, że Lingard i Fella zwalili 100% sytuacje i mogłoby być po meczu wcześniej ? Czy to wina trenera, że nasz dotychczas najlepszy obrońca zapisał na swoje konto 2 bramki?
Teraz możemy zauważyć dlaczego w taktyce trenera zakładano obronę 8 i klepanie piłki wzdłuż boiska. Mamy po prostu dziurawą obronę i tyle. Średniak Blind, Smalling który gra w kratkę i Darmian bez formy. Ziyo widzę, że życzysz swojemu klubowi przegranej z Loserpoolem, świetny z ciebie kibic, nie ma co. Liverpool pod wodzą Kloppa też nie gra rewelacyjnie.
Mimo wszystko mam nadzieję, że LVG się przebudził i widzi, że United ma piłkarzy do gry z kontry i to jest najlepsze wyjście.
» 13 stycznia 2016, 15:41 #200
rad2005: Mecz był godzień widowiska 14 zespołu z 15 zespołem ligi !! , ale nie ManUtd oni powinni ich zgnieść !!

Co to k***** za zespół ??

300 mln wydanych a rezerwy Fergusona by ich rozniosły !!

Czuję się jakby ktoś w zarządzie sabotował klub ! Ile można czegać na zwolnienie trenera ??
On powinien polecieć po ostatnim meczu LM.

Pózniej stoke , chelsea, newcastle to już 8 punktów w dupę, a na poprawę liczy chyba tylko IDIOTA.
» 13 stycznia 2016, 11:41 #199
Domelo: a w tym fuksiarska jedyna wygrana ze Swansea, która jest w dołku...
» 13 stycznia 2016, 12:47 #198
Wave: Tam faktycznie chyba jakies walki o wplywy sa, a ten kryzys jest glebszy niz nam sie wydaje. Tez mnie to dziwi z transferami. Stoper i skrzydlowy potrzebni na gwalt.
» 13 stycznia 2016, 11:33 #197
Wave: W City bez Kompanego sobie radza, teraz wyobrazcie sobie sytuacje gdzie u nas kontuzjowany jest Smalling.
» 13 stycznia 2016, 11:37 #196
Diabelred: ,,Radze ostro zejść na ziemie ludzia którzy uważają Smallinga za najlepszego obrońcę w PL."

powtorze moj wczorajszy komentarz:

Do czasu kontuzji byl najlepszym obronca, a przynajmniej ciezko bylo wskazac w pierwszej czesci sezonu kogos lepszego od niego. To, ze tracilismy do kontuzji Anglika tak malo bramek to w bardzo duzym stopniu zasluga wlasnie jego zyciowki i tradycyjnie DDG.

Po kontuzji niestety Smalling totalnie wypadl z formy... Z drugiej strony to tylko pokazuje ile warta jest nasza defensywa, gdzie Smalling gra slaby mecz i od razu dostajemy 3 bramki.
» 13 stycznia 2016, 13:08 #195
trance: Koscielny też popełnił błąd niedawno, podał piłkę napastnikowi, to są ludzie, to się zdarza. Kiedy kiep wyleci się pytam?
» 13 stycznia 2016, 13:11 #194
Domelo: Nie wyleci, jakby miał wylecieć to już po meczu ze Stoke powinien.
» 13 stycznia 2016, 13:14 #193
MUporzycie: Genjalny mecz.

A rooney jest najlepszym piłkarze kiedy jest w formie co wczoraj potwierdzil
» 13 stycznia 2016, 10:29 #192
wisla2108: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2016 10:13

nie wiem jak można podniecać się tym remisem 3:3 graliśmy z Newcastle które od 4 czy 5 spotkań nie strzeliła bramki ... a 3 bramki w meczu strzela dwa czy trzy razy w roku.. do tego drużyna która broni się przed spadkiem.. wyje bać tego dzbana bo rzygać się chce
» 13 stycznia 2016, 10:12 #191
RobvanKlu5i: No właśnie, strzeliliśmy 3 bramki "czerwonej latarni" a połowa dzieci z devilpage widzi progres w grze. Lepiej tego nie komentować :) 3 frajerskie bramki stracone, nie ma nawet o czym gadać.
» 13 stycznia 2016, 10:36 #190
AFC07: My już nie mamy takiej mentalności i takie remisy są dla nas jak porażka. Teraz przechodzi to na Was ;)
» 13 stycznia 2016, 11:22 #189
MUporzycie: to był genjalny mecz!!
» 13 stycznia 2016, 14:34 #188
nikhatlak: Jest jeszcze szansa w LE. Nikła, ale jest...
» 13 stycznia 2016, 10:16 #187
nikhatlak: A co zawinił trener w tym meczu? Lingard marnuje setkę, Fellaini to samo, Mike fauluje chyba w najgłupszy sposób jaki widziałem, obrona gra piach. W tym meczu jakoś nie widzę winy trenera, oświecisz mnie?
» 13 stycznia 2016, 10:14 #186
nikhatlak: Nie, nie wierzę od odpadnięcia z LM, ale ten mecz przegrali piłkarze na boisku. Założenia taktyczne było widać, tyle że brak nam pewnych zawodników na wielu pozycjach.
» 13 stycznia 2016, 10:46 #185
nikhatlak: Mecz był ładny, ale takie boje to możemy z City prowadzić nie z ogórasami. I nie rozgrzeszam go, powinien polecieć przynajmniej 2 miesiące temu, ale w tym meczu bardziej zawalili piłkarze jak dla mnie.
Z drugiej strony wydać 250mln i nie zabezpieczyć wszystkich pozycji, to też trzeba być zdolnym...
» 13 stycznia 2016, 11:02 #184
nikhatlak: Naprawdę obwiniacie trenera za ten mecz?! Piłkarze zagrali dno, nie pod wzgledem taktycznym, a personalnym. Niewykorzystane setki, błędy w obronie sprawiły, że jest tylko remis. Jak dla mnie ten blamaż to w 100% wina zawodników, nie trenera.
» 13 stycznia 2016, 09:05 #183
nikhatlak: A gdzie ja kogokolwiek hejtuje? Nigdy nie byłem obrońcą LvG, ale ten mecz zawinili piłkarze, bo 5 bramek, po takich akcjach, powinno być. To jaki lepszy skład proponujesz? W obronie mamy luki, Jones w każdym meczu, w którym zagra, łapie kontuzje, Rojo, Shaw kontuzjowani, Schweinsteiger też. Zawodnik klasy Fellainiego ma obowiązek strzelić bramkę z takiej okazji.
» 13 stycznia 2016, 10:44 #182
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2016 11:28

Dokladnie.
Prawda taka. ze nie radzimy sobie ze slabiakami.
Miernoty trenera tez nie chca zwolnic niestety.
LM uciekła (odpadlismy w grupach) i ucieka (przez nasze ostatnie fatalne wyniki z ogorkami).

Zarzad i reusiki to sie ockna jak skonczymy po za pucharami. :(
» 13 stycznia 2016, 11:20 #181
bedajaja: was dziwi że tyle goli tracimy? tak to musiało się skończyć, aż cud że ten filozof dalej na bramce De Gee trzyma, bo jakby popatrzeć to na ustawienie obrony to dziwi miejsce na boisku Hiszpana. Na prawej obronie gra lewy pomocnik, na lewej obronie gra prawy obrońca, na stoperze gra defensywny pomocnik, na defensywnym pomocniku gracze ofensywni bez większych walorów obronnych (nie licząc wzrostu Fellainiego), grający w większości bardziej z przodu. I jak taki skład obrony miał wygrać z przeciętnym Newcaslte? U nich Winjaldum grał lepiej niż cała nasza pomoc. Jedyny zawodnik do którego nie można mieć zastrzeżeń to Rooney. Nie ma dziwić się co Smallingowi bo jako jedyny grał na swoim miejscu i nie nadążał z asekuracją, a brak dobrego dnia u Anglika i od razu dziury w obronie jak w szwajcarskim serze.
» 13 stycznia 2016, 07:04 #180
atos1987: Wiedziałem że nie wywieziemy 3pkt. Nasza obrona wczoraj to DNO. Gdy piłka wpadała w pole karne to gracze united stali jak kołki a piłka spokojnie krążyła miedzy graczami newcastle. Szczególnie było to widać przy ostatnim golu. Co zrobili obrońcy? Stali i chyba czekali a zawodnicy newcastle poprostu byli wszedzie . dno.
» 13 stycznia 2016, 06:50 #179
RonaldoNaniBack: Zapomniałem dopisać. Dawid Podsiadło niech robi zawijkę razem z dziadkiem, bo jest tragicznie. Nawet w powietrzu nie wygrał wczoraj...
» 13 stycznia 2016, 06:15 #178
Kuntakinte: Roo motm
» 13 stycznia 2016, 06:09 #177
RonaldoNaniBack: Co Van luj tu jeszcze robi to ja nie mam pojęcia jedyny jego pozytyw od początku to ściągnięcie Depaya reszta na minus... Proszę wyrzucić go... Ile można patrzeć na tą przepitą mordę?
» 13 stycznia 2016, 06:06 #176
ro7: Marnujemy czas. LVG powinien zostać wywalony 4 tygodnie temu. Czarno widzę naszą grę w LM w przyszłym sezonie.

Jego zwolnienie jest nieuniknione. Nie łudźmy się.

Swoją drogą, teraz gramy bardziej ofensywnie i gdy już cała drużyna nie skupia się na defensywie od razu widać jaka słabą mamy obronę... Blind się nie nadaje na środkowego obrońcę BPL (choć wiem, że dzisiaj zawalił głównie Smalling to jednak to musi solidna para). Bo nie można było kupić np. Otamendiego, który czekał, czekał i się nie doczekał.
» 13 stycznia 2016, 02:38 #175
Domelo: Dwa Reusiki, co tu się wyrabia to nie mam pytań... :/
» 13 stycznia 2016, 12:10 #174
tom93: Wywieźliśmy cenny punkt z trudnego terenu.
» 13 stycznia 2016, 01:19 #173
Domelo: Co nam da ten punkt?
» 13 stycznia 2016, 01:30 #172
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2016 02:40

Trudny teren? To są dwa punkty z 18. drużyną w dwóch meczach. To porażka.

Komentatorzy mówili, że Newcastle to od 10 lat najłatwiejszy rywal dla United - mamy z nimi najwięcej zwycięstw, no ale najwyraźniej nie dla LVG - on ma dwa remisy, zrobił niemożliwe.
» 13 stycznia 2016, 02:40 #171
jedi: Ech... Ironia w tym smutnym kraju nie istnieje.
» 13 stycznia 2016, 07:33 #170
Szilk: Ten mecz potwierdził dwie prawdy: pierwszą- mamy piłkarzy którzy potrafią strzelać bramki i zagrać ofensywnie oraz drugą, że mamy trenera do zmiany bo nie potrafi tego zespołu właściwie ustawić ani
zmobilizować. Drużyna powinna mieć wpojone odpowiednie zachowania do odpowiednich sytuacji na boisku, a nie dwa razy prowadząc w tym raz dwoma bramkami pozwolić przeciwnikowi doprowadzić do remisu - dodam bardzo przeciętnemu i niemal pół godziny sparaliżowanemu ze strachu przeciwnikowi. Kolejny blamaż, aż strach pomyśleć co będzie w meczu z Liverpoolem.
» 13 stycznia 2016, 01:09 #169
Gallacher: Z taką grą (wynikami) to my możemy mieć problem z pozycją która nam da nawet możliwość gry w kwalifikacjach CL na przyszły sezon.
» 13 stycznia 2016, 00:48 #168
uzarczyq: Mowcie mi ze jestem sezonowcem, pesymista, nie jestem
godny nazywac sie kibicem United, ale po dzisiaj odpuszczam emocjonowanie sie liga, niestety ale skreslam tytul na 17 kolejek przed końcem. Po cichu licze na 3 miejsce. Dobrze ze mamy Fa Cup i LE, moze w tych rozgrywkach sie uda.
» 12 stycznia 2016, 23:54 #167
Gig5: A ja pojade blinda gość gra taka masakrę ze szkoda gadać ....gubi krycie jest wolny niski i jego strona united traci najwięcej goli.......poziom ligi holenderskiej ....Herrera i Mata średniacy dla zespołu z miejsc 6-10 w Pl i taka smutna prawda ...a teraz opowiem krótka historie ....ogladalem z moja dziewczyna pierwszy raz mecz Mu zawsze ogladam sam i mi mówi przecież oni się w ogóle nie ruszają ni....e chce im się biegać i podają do bramkarza to im tak kibicujesz ? ..zrobiło mi się wtedy glupio...:(
» 12 stycznia 2016, 23:51 #166
Gig5: jeden mecz przyzwoity z drużyną spadkową robi z nich dobrych graczy proszę Ciebie 6 ...mówię o półmetku sezonu i ich grze ...w tej sytuacji przy pewności siebie powinien też sam uderzać
» 13 stycznia 2016, 00:00 #165
Gig5: SAMURAJ
Wiec dla Ciebie pokazanie się w 6 meczach przez półtorej roku to juz klasa światowa ....kibicuje United juz 17 lat i od kiedy zyje aspiracje były zawsze ogromne...zawodnicy z nosili mega presję a po słabszej grze opuszczali zespół ....a obecnie zremisujemy z kims i juz euforia ...czego ja doczekałem .....i trenera który na ściągał szrot. ..miesza pozycjami ...te wyniki to jego wina a nie 1/3 piłkarzy którzy są poporosTostu za slabi na ten klub ....kiedys tacy gracze nadrabia li ambicjami wola walki ...obecnie czlapia po boisku i pobierają mega tygodniowki
» 13 stycznia 2016, 14:01 #164
wojtus888: Cóż już myślałem, że będzie comeback w stylu Alexa Fergusona, ale strzał Dummeta niestety pogrzebał moje nadzieje.
Gra mimo wszystko dobra. Gdyby Fella lub Lingaard wykorzystali swoje sytuacje wynik byłby inny i nie pisaliby "Lvg out", a tak jest jak jest. Co do samego trenera, wreszcie na jego twarzy pojawiły się jakieś emocje. Kto wie, może już nawet on ma dość tej nędznej dla oka gry i dziś zmusił ich do grania szybkimi prostopadłymi podaniami. Efekt ? 3 gole, a mogło być 5....

Co do goli straconych, to przykro mi to mówić, ale Smalling ponosi zdecydowanie za nie odpowiedzialność, chodź uważam, że tam karnego nie było. Winjaldum nieoczekiwanie okazał się być dziś lepszy od Anglika i wyszło jak wyszło. Oby powrócił Chris z początku sezonu !

Dobrze, że nasza ofensywa w końcu wzięła się do roboty. Teraz trzeba pokazać miejsce w szyku naszym kochanym The Reds. GGMU !
» 12 stycznia 2016, 23:44 #163
ManUtdFun: Nie miałem przyjemności oglądać całego meczu, dopiero druga połowa została wyświetlona na moim monitorze. Co do meczu:
- widać zmianę w naszej grze. Nie liczyły się tylko podania (w 38 minucie Newcastle 235 podań, my 186); powiedziałbym, że zagraliśmy jak za dawnych lat, na pewno nie był to football do którego nas Luj przyzwyczaił. To cieszy. Efekty widać gołym okiem:
- trzy strzelone bramki, 12 strzałów, dużo sytuacji podbramkowych. Gdyby Lingard i Fella wykorzystali swoje 100% to mielibyśmy te 3pkt. W tym sezonie już nie ma chyba co liczyć na majstra. Dla mnie sukcesem będzie FA Cup oraz miejsca 1-3.

Cieszy forma Rooneya. Dwie bramki i asysta, do tego dwie bramki w poprzednich dwóch meczach pokazują, ze bardzo dobrze rozpoczął 2016 rok. Oby tak dalej Wazza!

Smalling dziś bez szału. Przy faulu w polu karnym go bardzo poniosło, brak odpowiedzialności, dziecinne zachowanie. Darmiana też w tej ostatniej akcji klepali jak chcieli, ale to nie jego pozycja więc nie można mieć wielkich pretensji do niego. Achh ten Fella, mógł zamknąć mecz, ale bardzo zignorował tą piłkę, "strzelę sobie, co ma być to będize" - no i niestety są dwa stracone punkty.

Trzeba liczyć na remisy w dwóch szlagierach tej kolejki i grać dalej. Na Anfield 3 pkt mile widziane.
Nie zanosi się an zwolnienie Luja, chociaż byłbym z tego powodu bardzo zadowolony. Cieszy to że porzuca "swój" styl i pozwala na więcej zawodnikom. Nie tylko podania. No i dziś się w końcu poderwał z ławki!! Brawo Lujek!

Co by nie było: GGMU!
» 12 stycznia 2016, 23:40 #162
Domelo: a kto nie jest?
» 13 stycznia 2016, 00:03 #161
UrbannLegend: A czemu ktoś miałby być przeciw...
» 13 stycznia 2016, 00:14 #160
Domelo: ReusikoNedved1112 dalej myśli, że walczymy o mistrzostwo.
» 13 stycznia 2016, 00:18 #159
Siklen: Jeżeli tak jest to ReusikoNedved1112 jest lepszym kibicem niż wy bo pomimo wszelkich przeciwności wierzy w swój klub i za to należy mu się szacunek, a nie szykanowanie.
» 13 stycznia 2016, 02:07 #158
Domelo: Wiara, a realizm to dwa różne pojęcia, bądźmy realistami. Mistrzostwo już nam na 100% odfrunęło, po 7 kolejkach owszem biliśmy się o mistrza będąc na 1 miejscu, a teraz to będzie nam niezwykle ciężko wejść do wielkiej czwórki.
» 13 stycznia 2016, 12:24 #157
janpodgorski: ROONEY - ROONEY - ROONEY !! Zejdzie z człowieka bo przy filozofie każdy szukałby formy. Już w Chelsea widziałem, że maszyna Rooneya rusza.

Modlę się, wierze, że wydarzy się najlepszy transfer tej zimy czyli wylot Pana z teczką. Seria zwycięstw z tym człowiekiem to coś o czym tylko można marzyć.

Kto tu czepia się Lingarda ? Dajcie chłopakowi spokój. Nie jedną setke jeszcze zmarnuje i bardzo dobrze. Talent i kariera przed chłopem stoi wielkim otworem. I właśnie teraz ma czas na błędy, które później będzie można prawo mu je wytykać gdy będzie miał dobrych kilka lat gry na boisku za sobą. Ronaldo pudlował, Ibra pudłował, Augero pudłował, każdy pudłuje.

Van Gaal Out ! 3-3 żadna podnieta. Ale Rooney cieszy oj cieszy !! Byle jak najszybciej odesłali filozofa.

GG Man UTD
» 12 stycznia 2016, 23:35 #156
janpodgorski: Nedved12 - jesteśmy po za LM z powodu Lingarda ?? Chłopieeee.....
» 12 stycznia 2016, 23:48 #155
Szilk: Ale tak właściwie - to na co narzekamy ? - Aston Villa też u nich zremisowała.
» 12 stycznia 2016, 23:34 #154
fan2105: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:35

Lingard na glownej to juz przesada
» 12 stycznia 2016, 23:34 #153
Szilk: Panowie z taką grą z Liverpoolem będzie klęska i wstyd na całą Europę, ale może tego trzeba, żeby Zarząd wreszcie wysłał Van Gaala na przedwczesną emeryturę.
» 12 stycznia 2016, 23:29 #152
maklo9: Jednego nie rozumiem czemu zdjął Herrere zamiast Fellainiego, przecież to Ander napędzał wszystkie nasze akcje dzisiaj. To belg nadawał się do zmiany a nie hiszpan.
» 12 stycznia 2016, 23:27 #151
vanderToki: Ej, ale od rugby to się odczep. :D
» 12 stycznia 2016, 23:30 #150
Szilk: Masz rację to Belg nadawał się do zmiany , a nie Hiszpan. :)
» 12 stycznia 2016, 23:36 #149
maklo9: Nedved12 Straty miał bo grał w środku sam, defensywni pomocnicy mu nie pomagali ale i tak wiele pojedynkow wygrał w srodku, Roo miał o wiele bardziej dotkliwe straty bo kontry po nich szły
» 12 stycznia 2016, 23:51 #148
Irwin2: "Your job now,is a stand by a manager"
» 12 stycznia 2016, 23:21 #147
vanderToki: Ilu tych Reusików jest, swoją drogą?
» 12 stycznia 2016, 23:28 #146
fan2105: Reusik ma racje,prosta psychologia:
Rywal zza miedzy
Seria porazek
Dol tabeli,wiec istotnie beda walczyc bardziej,niz inne druzyny
» 12 stycznia 2016, 23:33 #145
Domelo: My nie przegraliśmy, to jest powód do dumy, ahaa.
» 13 stycznia 2016, 00:19 #144
tom93: Fella: "Nowy rok, stary ja" Aczkolwiek dziś to chyba jakiś update zrobił albo kod na drewno "lumberjack" wpisał
» 12 stycznia 2016, 23:20 #143
manutdfan92: Parafrazując klasyka: Fellaini to najgorszy sort piłkarza. Lingarda też nic nie broni za zmarnowanie takiej setki. Takie są efekty jak się otworzymy - wyniki niewiele się zmieniają w porównaniu do naszego wcześniejszego stylu, ale przynajmniej jest ciekawie.
» 12 stycznia 2016, 23:17 #142
fan2105: Panowie skonczcie z komentarzami pod tutulem "nastepny sezon nie gramy w pucharach" bo glupota jest zbedna
» 12 stycznia 2016, 23:17 #141
fan2105: Wlasnie a sytuacja jest wyrownana
» 12 stycznia 2016, 23:31 #140
Domelo: ale my notujemy największy regres w lidze.
» 13 stycznia 2016, 00:25 #139
fan2105: West Ham jak i Leicester powoli zaczna tracic punkty,sadze,ze ulokujemy sie za City.
» 13 stycznia 2016, 00:38 #138
Domelo: Póki co to najwięcej pkt my tracimy i to ze słabiakami.
» 13 stycznia 2016, 00:48 #137
fan2105: Bedziemy w pierwszej trojce,ale na ktorym miejscu tego nie wiem,wierze w to jako kibic jednego z najlepszych zespolow swiata.
» 13 stycznia 2016, 01:09 #136
Domelo: Ja jako kibic wierzyłem w wygraną ze słabym Newcastle, zawiodłem się.
» 13 stycznia 2016, 01:55 #135
OdionIghalo: Ośmielam się twierdzić, że wykorzystałbym okazje zmarnowane przez Lingarda i Fellainiego, przynajmniej jedną z nich. Ale jeśli Rooney będzie od tej pory tak grał, to być może do klubu swoich marzeń nie trafię. : ( Choć mógłbym i wchodzić z ławki! Mr Woodward, oferta proszę!
» 12 stycznia 2016, 23:16 #134
Domelo: Odion przychodź tu i ratuj ten klub!!
» 12 stycznia 2016, 23:18 #133
OdionIghalo: @Xtreme no ładnie, teraz presja mnie zje :(
@Domelo marzę o tym!
» 12 stycznia 2016, 23:20 #132
Radomirus: Może to zabrzmi głupio ale wolę oglądać takie 3-3 niż jakieś nudne 0-0 czy nawet 1-0.

Przynajmniej czułem jakieś emocje a nie poświęcałem uwagi na ekscytowaniem się załamaniami światła w kuflu z piwem ;)
» 12 stycznia 2016, 23:16 #131
vanderToki: Rozumiem kolego, jeden z moich ulubionych meczów piłki nożnej w ogóle to 3:2 z Milanem, choć przeczuwałem wtedy, że rewanż skończy się płaczem. :)
» 12 stycznia 2016, 23:18 #130
Radomirus: Zgadzam się co do słabego składu. Prawdę mówiąc nasi piłkarze nawet nie są"ofiarami" spekulacji transferowych co też o czym świadczy...
» 12 stycznia 2016, 23:19 #129
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:26

Czepiacie sie Fellainiego ale karnego wypracowal, po kartce musial grac mniej agresywnie. Popsul 100ke. Ok zgoda, ale bez przesady. Byl widoczny w tym meczu.
Blinda za to tylko widzialem jak cos spartaczyl.

Po za tym Fella ma dziwne zadania na boisku, zawsze w polu karnym przeciwnika byl najgrozniejszy wchodzac z 10ki. U nas niby wystawiony na srodku, ale non stop ubezbieczal Blinda w obronie. W polu karnym Newcastle ze stalych fragmentow jednak stwarzal zagrozenie, do rozgrywania sie slabo nadaje, to tez bylo widac.
» 12 stycznia 2016, 23:24 #128
Wave: Tak ale ile razy nam tylek uratowal przy stalych fragmentach nikt nie zauwazyl, ale 100ke spartaczona wszyscy widzieli. Do rozegrania sie nie nadaje, zgadzam sie, ale to moja wina ze mamy 4 10ki w druzynie 1 napastnika, 1 srodkowego obronce zdrowego i 2 skrzydlowych, 1 bez formy?
» 12 stycznia 2016, 23:34 #127
Domelo: Ciekawe ile dostaniemy od Liverpoolu w niedzielę.
» 12 stycznia 2016, 23:12 #126
Domelo: My nie umiemy wygrać ze słabym Newcastle, a z Liverpoolem na Anfield mamy o coś powalczyć?
» 12 stycznia 2016, 23:27 #125
Wave: Mecz meczowi nierowny, wystarczy nasze wczesniejsze spotkanie w pucharze sobie przypomniec.

Niemniej menager rozliczany jest z wynikow, a tych nie ma.
W tabeli Newcastle slabiutko, z LM tez zesmy sie pozegnali.
» 12 stycznia 2016, 23:30 #124
Domelo: Ostatnio to wszystko się normuje, notujemy w większości porażki albo jakieś frajerskie remisy.
» 12 stycznia 2016, 23:33 #123
Wave: Meczyk przedni, ale faktycznie remis frajerski patrzac na tabele.
» 12 stycznia 2016, 23:36 #122
Domelo: Przypominam, że ten mecz jest na Anfield, a tam najlepsze zespoły Fergusona miały problemy, a co dopiero teraz.
» 12 stycznia 2016, 23:38 #121
Domelo: W zeszłym sezonie mieliśmy lepszy zespół, więc były do tego podstawy, a teraz?
» 12 stycznia 2016, 23:44 #120
Domelo: Takich zawodników się pozbyliśmy i teraz mamy za swoje.
» 12 stycznia 2016, 23:49 #119
DevoMartinez: Live ma chyba większą plage kontuzji niż my. Różnie może być.
» 12 stycznia 2016, 23:51 #118
Domelo: Czyli co najwyżej na remis.
» 12 stycznia 2016, 23:53 #117
DevoMartinez: Hehe się okaże. Pewnie jest, że siądą na nas wysokim presingiem od początku. Klopp tak lubi grać i wielu uważa, że przez to zajechał juz zawodników. Jak wejdziemy w mecz na wysokich obrotach a nie spiący i przetrwamy początek to możemy równie dobrze wygrać. Dziś mieliśmy pecha i w ataku i w obronie. Z live może już tak źle nie będzie. Widać chęc gry w końcu jak mają więcej swobody.
» 13 stycznia 2016, 00:00 #116
m4c1eq1991: Niestety, stabilizacji nadal brak. Mecz nerwowy i chaotyczny w naszym wykonaniu. W obronie wyglądaliśmy jak drużyna z 3-ligi.
» 12 stycznia 2016, 23:11 #115
klb9k: Jeśli chcemy grać to przodu to nasza obrona wygląda komicznie. Blind to nie ŚO nie odbierając mu umiejętności wyprowadzenia piłki, Young to nie obrońca , Darmian to prawy obrońca a nie lewy a Smalling jest dobry ale w takim klubie jak MU powinien mieć obok siebie prawdziwego World Classa i lidera a takiego nie mamy od odejścia Rio i Nemanji....
» 12 stycznia 2016, 23:09 #114
RobvanKlu5i: Szanse na LM mamy iluzoryczne biorąc pod uwagę postawę obrońców i marnowanie setek oraz formę innych zespołów.

Derby rządzą się swoimi prawami i raczej na Anfield z tą grą nie ma co szukać

Fellaini to człowiek nieporozumienie, do wywalenia z klubu, zamieszany w każdego gola plus zmarnowana setka na 2:4

Rooney swoje zrobił ale o przebudzeniu bym nie mówił.

Lingard aktywny ale ta setka...bez komentarza.

Smalling - ktoś się kiedyś chyba pośpieszył z tym najlepszym obrońcą w PL


Podsumowując całość trzeba powiedzieć jasno - puchary w tym sezonie można sobie wybić z głowy. Bez kwalifikacji do LM nie mamy co marzyć o porządnych transferach, chyba, że przyjdzie Guardiola i ściągnie za sobą kilku konkretnych ludzi.

Za van Gaalem już nikt nie będzie chciał przyjść, chyba, że kolejny szrot z ligi holenderskiej.

Także pucharom możemy już powiedzieć papa!
» 12 stycznia 2016, 23:08 #113
vanderToki: @ Nedved12: Tottki remisują i wygrywają, w odróżnieniu od United, którzy na przemian remisują, wygrywają albo przegrywają. Za to WHU złapało formę.
» 12 stycznia 2016, 23:13 #112
Domelo: Spokojnie Payet wrócił to zaczną wygrywać dalej, a swoją drogą West Ham jest już wyżej od nas w tabeli.
» 12 stycznia 2016, 23:41 #111
Diabelred: RobvanKlu5i,

Do czasu kontuzji byl najlepszym obronca, a przynajmniej ciezko bylo wskazac w pierwszej czesci sezonu kogos lepszego od niego. To, ze tracilismy do kontuzji Anglika tak malo bramek to w duzym stopniu zasluga wlasnie jego zyciowki i tradycyjnie DDG.

Po kontuzji niestety Smalling totalnie wypadl z formy... Z drugiej strony to tylko pokazuje ile warta jest nasza defensywa, gdzie Smalling gra slaby mecz i od razu dostajemy 3 bramki.
» 12 stycznia 2016, 23:45 #110
flt32705: nie zebym nas bronil ale moim zdaniem karnego po faulu Mike' nie bylo ,obaj walczyli tak samo
» 12 stycznia 2016, 23:08 #109
Irwin2: Drodzy użytkownicy mam pytanie - co tu się dzieje? Myślę sobie,że wreszcie jakiś dobry mecz,dużo strzałów,dużo bramek,dobra gra z kontry,wreszcie to wyglądało dobrze,Rooney rewelacja,sprawdzam komentarze a tu co? Wy nie macie mózgu? Nie macie oczu? Zespół grał zupełnie inaczej,a wy i tak ich skarcicie za to,że Newcastle grało mecz życia i pan Dean się dziś nie popisał. Połowa to pewnie spojrzała tylko na wynik,nie oglądając meczu. Sami jesteście dramat...
» 12 stycznia 2016, 23:07 #108
vanderToki: Bo koledzy są pewnie generalnie nastawieni źle, z powodu całokształtu sezonu; bo ten mecz dało się (ba! powinno się) wygrać; bo parę minusów nadal rzucało się w oczy, jak choćby te strzały, które owszem, były, ale przeważnie niecelne. Przeciwko Norwich zawodnicy United też strzelali (jedenaście razy, dzisiaj bodajże dwanaście) i co z tego.
Poza tym - przejrzyj komentarze raz jeszcze, bo mi wygląda na to, że wielu kolegów chwali drużynę. ;)
» 12 stycznia 2016, 23:11 #107
Irwin2: Właśnie widziałem,że Louis dzisiaj bardzo reagował,podnosił się z ławki,krzyczał i żył meczem w przeciwieństwie do poprzednich spotkań. Na jakim kanale oglądałeś,bo ja na canal+sport,może oglądaliśmy inny mecz?
» 12 stycznia 2016, 23:13 #106
Irwin2: Akurat z tego co czytam od wszystkich kipi jakaś nienawiść nie wiem skąd. I ludzie jest dopiero styczeń i czytam już rzeczy typu "możemy się pożegnać z ligą mistrzów". Tragedia.
» 12 stycznia 2016, 23:17 #105
vanderToki: Choćby komentarze zaraz pod Twoim i zaraz nad Twoim. Ja też chyba nie zionę nienawiścią. :D
» 12 stycznia 2016, 23:26 #104
tom93: Widać, że to nie jest wciąż drużyna tylko nieopierzone żółtodzioby. Te gole dostali na własne życzenie. I to najniższy wymiar kary ze strony Newcastle. Bo pamiętajmy np. cudowne niefrasobliwe podanie Blinda do Younga w polu karnym przecięte przez gracza Newcastle. Świeżo po wyrównaniu mogło być już 3:2. Szczęście, że ten gość chyba sam w to nie dowierzał, bo podał kumplowi, robiąc kilkumetrowego spalonego. Albo karny na Smallingu... mógł odgwizdać albo puścić, ale... przypuszczam że sędzia podjął tę decyzję mając w pamięci 5 min wcześniej sprowadzającego do parteru napadziora Newcastle przez Fellainiego. Sytuacja bardzo podobna. Tam nie dał tu dał i tyle. Generalnie to co grali jako drużyna w II połowie, to jest skandal. Dobre też było jak Rooney pokrzykiwał, by podeszli trochę do przodu, widząc, jak sobie środkiem tamci jadą co chwilę. A kumple go olali robiąc wyrwę w środku na 40 m wolną. Potem są tego efekty.
» 12 stycznia 2016, 23:07 #103
RedRevolta: My ściągaliśmy z Evertonu Fellainiego a w tym czasie Arsenal kupował Ozila hahaha :D ej Boże.
» 12 stycznia 2016, 23:07 #102
Wave: a troche wczesniej puscili Pogbe za free :p
» 12 stycznia 2016, 23:16 #101
Wave: ta polityka transferowa to jest u nas dobra :p
» 12 stycznia 2016, 23:17 #100
Domelo: Oddanie całego kwartetu ofensywnego (Hernandez, Van Persie, Falcao, Di Maria) to było dopiero coś. Teraz mamy tego efekty, brawo. Polityka faktycznie wymiata.
» 12 stycznia 2016, 23:58 #99
RuudVN: dla wszystkich "gorących" kibiców radzę trochę ostygnąć, ja widzę kilaka rzeczy i zaraz je uzasadnię:

1) zmiana stylu to był chyba jeden z warunków za zostaniem LvG w United
2) nie można takiego czegoś wprowadzić w tydzień (początek ubiegłego sezonu 3 obrońców, potem zmiana)
3) mecz z Sheffield chyba przyśpieszył wprowadzenie nowej taktyki, gra z kontry itp.
4) mamy za słabą obronę do takiej gry, każdy to widzi, wie i teraz należy czekać na jakiś transfer bo bez tego ani rusz
5) atak natomiast jest idealny do takiego grania, dużo miejsca, często Martial, Depay mają pojedynki 1vs1 a nie 1vs3, dużo będziemy mieli z nich pożytku
6) nikt mi nie powie, że przy odrobinie szczęścia i lepszej defensywie dziś mógłby być pogrom
7) jeżeli to jednorazowy wyskok (w co nie wieżę), to chyba Giggs powinien zająć się trenerką
8) Rooney gra jak gra bo tak grał 8 lat u Fergusona i jak z jazdą na rowerze, tego się nie zapomina

teraz jak ktoś pisze van Gaal out to niech przeczyta to 5-10 razy i pomyśli trochę, myślenie nie boli, piłkarze nie są jeszcze do tego stylu przyzwyczajeni, nawet Martial nie wiedział co ze sobą zrobić jak miał tyle wolnego miejsca, co do Fellainiego to nie będę kopał leżącego i obronę też zostawię, bo przy posiadaniu piłki 75% ma się dużo mniej do roboty i błędów jest mniej a dziś no cóż nie stanęli na wysokości zadania

dobranoc, teraz liczę na trójkę w środku Morgan - Herrera - Mata, podobny styl i wygraną z Live
a i najważniejsze dawno nie było tylu emocji, bardzo dawno
» 12 stycznia 2016, 23:06 #98
DevoMartinez: Wiadomo, że przy bardziej otwartej grze obrona będzie miała więcej roboty i to dopiero będzie prawdziwy sprawdzian. Bling przy grze na posaidaniu piłki dawał radę, ale przy robocie obrońcy po prostu nie daje i często musi go ktoś asekurować bo fizycznie przegrywa chłopina. Do tego jest mało zwrotny i wolny biegowo kurde. Ale w tym momencie nie ma zmiennika dla niego.
» 12 stycznia 2016, 23:37 #97
RuudVN: co do Van Gaala to mamy z nim kontrakt na 1,5 roku i radzę się z tym pogodzić, nic przecież nie zrobimy, Edkowi się to podoba nam nie ale należy się cieszyć, że beton powoli kruszeje
» 13 stycznia 2016, 00:40 #96
dominikMU: ta po zmarnowanej setce ten jego uśmieszek, szlak mnie trafia jak coś takiego widzę albo Mata wchodzi jest 2-2 i się śmieje do sędziego asystenta, ważne że kasa leci..
» 12 stycznia 2016, 23:09 #95
andrev1331: Roo strzelił pierwszego gola po karnym wywalczonym przez Felle - tak dla przypomnienia i tez mógł wykorzystać jeszcze przynajmniej 2 sytuacje wiec nie tylko Lingard i Fellaini są winni jeśli już.
» 12 stycznia 2016, 23:03 #94
Kopec91: Rooney świetnie, De Gea jak zwykle, Martial i Depay nieźle, starali się. Obrona to w ogóle powinna grać w spódniczkach, bo przeciwnicy ich i tak ruchają, a mieli by lżej :)
» 12 stycznia 2016, 23:03 #93
MarekOdbyt: Smalling mial dzisiaj pecha. Fellaini jak zwykle, Rooney 2 gole 1 asysta, chyba jego najlepszy mecz w tym sezonie. Lingard zaczął akcję na 2:0 i ją skończył. Gdyby nie on mogliśmy przegrać ten mecz. W statystykach, którymi LVG się tak szczyci o dziwo byliśmy gorsi. Ogólnie to chyba pierwszy mecz, w którym było widać u niego jakieś emocje.
"Belg niestety nie zadał sobie trudu, ale lepiej przymierzyć i trafił prosto w bramkarza Srok." Do poprawy.
» 12 stycznia 2016, 23:03 #92
RedRevolta: 2 wygrane w ostatnich 12 meczach, ślepy by się dopatrzył, że coś jest nie tak, a za takie coś w pierwszej kolejności odpowiada menadżer.
» 12 stycznia 2016, 23:01 #91
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:05

Wreszcie można było czerpać przyjemność z oglądania meczu. Widać, ile Smalling znaczy dla obrony United - zagra słabszy mecz i od razu robi się kaszana... Blind nie powinien grać na środku obrony, przecież on (moim skromnym zdaniem) dawał jako tako radę na boku obrony, a w ogóle to zapowiadał się na dobrego pomocnika - to po jaką cholerę go marnować tam, gdzie odwala manianę?! Fellaini z kolei nie wiem, na co się nadaje... nie wiem, może bredzę, ale czy nie lepiej było wpuścić za niego Matę i spróbować cofnąć Herrerę? A ten młody Weir to na jakiej pozycji gra?
Sytuacje były, ale celnych strzałów nadal mało. Martial jakoś mi dzisiaj zniknął. Rooney - no ta kontra i ten strzał z dystansu, toż to jak za starych dobrych czasów (chociaż pierwszą bramkę zawdzięczamy Colocciniemu trochę, ten zawodnik też robi się coraz słabszy, a to szkoda, bo go lubię).
Generalnie gdyby nie Man Utd, byłby to chyba pierwszy dzień od lat, w którym były więcej niż dwa mecze Premier League i wszystkie wyniki mi pasowały. Ale nie... : /
PS Aha, Depay mógłby częściej grać tak, jak dzisiaj. Ale wolałbym, gdyby grywał jeszcze lepiej. ;p
» 12 stycznia 2016, 23:00 #90
vanderToki: Aha, i z Coloccinim miałem na myśli drugą bramkę oczywiście, nie pierwszą. ;] Po pierwszej to aż mi się żal tego Mbemby zrobiło, taki smutny był. :D
» 12 stycznia 2016, 23:08 #89
Bayron: Jeden pozytyw z meczu: Ten pan przykuty do krzesełka, który chce by go nazywać trenerem oderwał dziś swoje dupsko z krzesełka. W prawdzie tylko na 5 centymetrów, ale jeszcze może z 10 takich nędznych meczy i w końcu uda mu się wstać. Potem kolejnych kilkanaście beznadziejnych meczy i może podejdzie do linii...
» 12 stycznia 2016, 22:58 #88
bonuczi123: Mecz sam w sobie był dobry, obie drużyny stwarzały dogodne sytuacje niestety obrona zawaliła totalnie.
Blind to co robił to brak mi słów, Fella to samo. Jedyny plus to że Wejni sie rozkreca powoli ...
» 12 stycznia 2016, 22:58 #87
RedRevolta: Ja mam nadzieję, że w lecie pożegnamy się z Fellaninim bo to co on wyprawia to jest jakaś masakra, od początku jego gry w United wiedziałem, że nic z tego nie będzie.
» 12 stycznia 2016, 22:57 #86
vanderToki: Pamiętam, że spodziewałem się sprowadzenia kogoś z Evertonu i kiedy zobaczyłem, że przychodzi Fellaini, pomyślałem "kurde, ale ON?". Arsenal kupił wtedy Ozila i kolega śmiał się, że Arsenal i United ściągnęli dokładnie odwrotnie takich zawodników, jakich potrzebowali. Bywały momenty, kiedy z Ozila się śmiałem, były momenty, że Fellaini wzbudzał we mnie nadzieję, ale koniec końców im się ten transfer opłacił, a Manchesterowi - nie... : /
» 12 stycznia 2016, 23:03 #85
GMU: W końcu dobry mecz , który nie usypiał ! Co nie zmienia faktu ,że stracenie 3 bramek jest frajerstwem z naszej strony , ten mecz mogliśmy spokojnie wygrać ( jak i spokojnie przegrać ) , remis ? dla obu klubów patrząc od strony widowiska to wynik słaby , nie ukrywajmy tego , Newcastle dalej w strefie spadkowej a my dalej na 5 pozycji . W przerwie śmiałem się że w takim tempie dojdzie do wyniku 3-3 lub 4-4 i jak się okazało trafiłem .
Odnoście Mu :
+ Rooney ( dwa bramki i asysta mówią same za siebie , walczył i biegał , czasami zbyt lekko podawał )
+ De Gea ( Dobry mecz , przy bramkach praktycznie bez radny )
+ Herrera ( Dobre podania i mógł się chwilami podobać )
+ Martial ( jak zwykle aktywny , ale mam wrażenie że zbyt często podejmuję złe decyzje , ale jednak na plus )

- Smalling ( wiadomo xD )
- Fellaini ( zmarnowana seta i sporo fauli )
- Lingard ( mimo gola jak dla mnie średni występ i jak Falafel zmarnował setę )
» 12 stycznia 2016, 22:57 #84
RedGRBW: zasmucę Cię kolego, jesteśmy już na 6 a nie 5 miejscu. WHU nas wyprzedził.
» 12 stycznia 2016, 23:02 #83
kckMU: Reusik, weź sobie popatrz z taktycznego punktu widzenia na bramkę Wijnalduma.

Fellaini (DM) idzie za plecy Mitrovica, bo ta chodząca porażka zwana Blindem nie ma najmniejszych szans na przejęcie górnej piłki. Mało tego - Blind stoi między Fellainim i Mitrovicem co tylko przeszkadza Belgowi w skuteczniejszej główce... jedynie podpiera napastnika Newcastle, żeby mu wygodniej było.

Smalling wyszedł do przodu pod Wijnalduma i ten mu się urwał. Zdarza się. Natomiast gdyby był w tamtej strefie dodatkowo pomocnik, czyli Fellaini, Wijanldum na pewno by sobie tak nie wbiegł. Kogo to jest wina? No kogo to jest wina do diabła, jak nie van Gaala, który widzi w tej sierocie środkowego obrońcę na wyspach!

Co z tego, że strzeliliśmy trzy gole jak nie ma zwycięstwa. Gdzie ta żelazna defensywa tego parodysty na ławce?
» 12 stycznia 2016, 22:57 #82
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:02

pamiętam o tym, ale ja się czepiam zupełnie czegoś innego.

poza tym bramka o którą mam pretensje była przy stanie 2-0 dla nas.

to, że Blind nie strzela samobójów nie znaczy, że nadaje się na środek obrony. tylko trzeba głębiej się temu przyjrzeć i to widać.

wymień Blinda na chociażby Jonesa czy Stonesa (przykładowo) i tego gola by nie było, nie mówiąc o innych niebezpieczeństwach prokurowanych przez beznadziejność blinda.
» 12 stycznia 2016, 23:00 #81
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:10

van Gaal zaczął grać Blindem na ŚO już na tournee, więc to było planowane. dlatego kontuzja Jonesa tak w 100% go nie usprawiedliwia.

ok, na mecze z Sunderlandem czy WBA w domu on może być. wiadomo, że tego typu zespoły się zamkną na swojej połowie, ale nic poza tym. ligi na środku obrony to my z nim na pewno nie wygramy. zresztą, tak samo jak z van gaalem.
» 12 stycznia 2016, 23:10 #80
kckMU: powiedz mi jedną rzecz - jak nie załapiemy się do top4 to co wtedy powiesz? usprawiedliwienia nie będzie żadnego. a to, że możemy się nie załapać, to całkiem realna rzecz.

gramy na wiosnę na wyjeździe z: Poolem (zaraz), City, Chelsea, Tottenhamem czy West Hamem. warto pamiętać, że nie my jedni mamy chrapkę na LM.
» 12 stycznia 2016, 23:16 #79
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 23:32

Niedługo podanie ręki mu złamie kość.

sam to napisałeś o Jonesie - czyli wychodzi na to, że Ty to wiesz, ja to wiem, InSaneR i Bart też to wiedzą. van Gaal po 1,5 roku pracy nie skapnął się, że wpisywanie Jonesa w długoterminowy plan na sezon nie ma sensu? naprawdę tego nie wiedział?

został mu Smalling, który złapał życiową formę (oby mu została przez długie lata), Rojo, który też się wiecznie leczy a do tego jest tykającą bombą no i Blind. to o czym tu gadać, skoro ten geniusz naprawdę uznał Blinda za mocną opcje na środek obrony zespołu walczącego o najwyższe cele w Anglii...

van Gaala broniłem cały poprzedni rok i nawet ostatnio w newsie o konferencji przedmeczowej pochwaliłem go za jedną rzecz (chcesz to odszukaj i sprawdź), ale długoterminowej oceny jego niektórych pomysłów nie zmienię.
» 12 stycznia 2016, 23:31 #78
dominikMU: Co ma LVG do tego wyniku jak nasi nie potrafią skończyć meczu.. to co zrobił Fellaini z Smallingiem w tym meczu to ludzkie pojęcie przechodzi. Oczywiście karny raczej nie do odgwizdania Mitrović wcześniej nawet za głowę smallinga ściągał do parteru.. DREWNO OUT! Do LVG można się przyczepić po jaką cholerę zmienił Herrera a nie Fellainiego, a Mata oczywiście nic nie zagrał nic nowego, mógł wpuścić Perreire który obiecującą dał zmianę w pucharze ale po co..
» 12 stycznia 2016, 22:56 #77
dominikMU: Masz rację ale co nie zmienia faktu że taki zawodnik jak on taką sytuację musi wykorzystać, po za tym blind na ŚO to nieporozumienie
» 12 stycznia 2016, 23:01 #76
flt32705: Depay ma tak tlusta dupe ze nie moze wykonac zadnego sprintu byl wrecz zalosny.wiem hejtujcie mnie bo dzieki niemu szrek strzelil gola ale z jego budowa to niech do mma idzie
» 12 stycznia 2016, 22:56 #75
Bayron: ...nie mają managera....
» 12 stycznia 2016, 23:00 #74
dominikMU: Po tym meczu nie wiem co macie do LVG miał wepchać z piłką Fellainiego do tej bramki czy za Lingarda prawie do pustej strzelić? Coś mi się wydaje gdyby za Fellainiego grał Bastian lub Carrick mecz byłby wygrany za duża dziura w środku pola
» 12 stycznia 2016, 23:03 #73
rc7: Liga mistrzów w przyszłym sezonie oddala się. Masakra co oni grają ...
» 12 stycznia 2016, 22:55 #72
flt32705: Co ty gadasz koles Depay zrobil wiecej niz Martial?Chyba ze kopy do kibla to sie zgodze to miesniak bez dynamiki a Martial przypomnij mi ile meczy zafgral w tym sezonie po 90 minut pod rzad a ile dEPAY.Martial jest skonany fizycznie i to widac musi odpoczac a nasz model Depay ile w tym sezonie meczy 90 minut zagral? jest wypoczety jak nikt inny i wchodzi na 20 minut i nie wykonuje zadnegoprzekonywujacego rajdu jak przystalo na skrzydlowego .OGAR typie
» 12 stycznia 2016, 23:02 #71
DevoMartinez: Za to powinnien być karny po wjeżdzie Lingarda a nie było. Smoła był łapany ale odwdzieczył sie w tak widoczny sposób, że sędzia nie miał raczej wyboru. Smialing zwalił przy 2 pierwszych bramach i nie ma co go bronić. Ja mu daje mocne 2/10 bo zawalił jeszcze jedną sytuacje ale się upiekło mu. Blind też pokazał poraz kolejny, że żaden z niego obrońca ale i tak lepiej niż Chris. I litości nie obwiniaj Herrery, że podał Lingardowi na czystą pozycje.
» 12 stycznia 2016, 23:07 #70
flt32705: typ ze wsi do K19oChA94S: to se ślepia przemyj
» 12 stycznia 2016, 23:11 #69
DevoMartinez: Ta akcja po której Roo strzelił to akurat mu nei wyszła bo dał się zablokować. Jedynie dośrodkowanie na Fella in plus. A i w obronie fajnie zawalcz yl wślizgiem. Tego mi brakowało u niego - waleczności.
» 12 stycznia 2016, 23:56 #68
Kundziu: Smalling pogubił się w tym meczu, to nie pech. Karny jak najbardziej zasłużony.
» 12 stycznia 2016, 22:55 #67
Matejko: Smalling dal sie sprowokowac, co bylo idiotyczne i tyle w temacie. I nie wazne co robil we wczesniejszych spotkaniach tylko to jak zaprezentowal sie dzisiaj.
» 12 stycznia 2016, 22:57 #66
karpiu87: Miałem napisać o samych plusach, ale zmieniłem zdanie. Potrzeba nam dobrego obrońcy obok Smallinga. Blind to patola w środku obrony. Z reszta to pupilek VG. U innego trenera by tam nie grał albo ława! Depay w końcu odważnie i to dzięki jego wejściu Rooney strzelił. Fajny mecz tylko szkoda tego remisu. Może gdyby Lingard i Fellaini trafili te setki to byśmy wygrali...
» 12 stycznia 2016, 22:54 #65
Matejko: No tak, Smalling gra jak idiota to w takim razie przy***rdolmy sie znowy do Blinda...
» 12 stycznia 2016, 22:56 #64
MarekOdbyt: Matejko blind też robił wiele błędów, chociażby ta piłka zza pleców, którą próbował sięgnąć nogą i mu się nie udało, więc przechwycił ją przeciwnik przy naszym polu karnym. W dodatku blind to nie jest typowy obrońca i nie powinien tam grać. A Smalling miał pecha dzisiaj, ten karny nie powinien mieć miejsca, wynikał z perspektywy sędziego a nie z tego co tam zaszło. To, że odbiła się od niego piłka po strzale i De Gea nie mógł już jej obronić było czystym pechem. Nie mówię, że nie popełnił żadnego błędu, ale idiotą bym go nie nazwał. Jak już miałbym się do kogoś przypierdzielać to do Felli, bo go nie lubię i nie można o nim powiedzieć, że inteligentnie gra na boisku.
» 12 stycznia 2016, 23:19 #63
soldier: Newcastle miało szczęście. Karny dla nich niezasłużony- Smalling brobił się bo sam był faulowany.
» 12 stycznia 2016, 22:53 #62
Kundziu: Bronił się, bo Mitrovic by mu wpierdzielił bez pomocy sędziego za to że go trzymał. Jak najbardziej zasłużony karny.
» 12 stycznia 2016, 22:54 #61
soldier: Najpierw to mitrovic trzymał Smallinga.
» 12 stycznia 2016, 22:57 #60
flt32705: Nie mamy kadry.Ale chociaz walka byla.Dobranoc
» 12 stycznia 2016, 22:52 #59
Joker7: Fellaini w tym sezonie jest taki slaby ze szok ile on juz 100% spie .
Oby ta oferta MIlanu wciaz byla aktualna pozbyc sie go zawsze go bronilem ale po tym meczu pokazal ze nawet ze swojej firmowej glowki nie potrafi zdobyc bramki... jest teraz kompletnie bezproduktywny
» 12 stycznia 2016, 22:52 #58
sagnol32: Coraz bardziej odnosze wrażenie że to nie lvg jest do dup* tylko jakieś 60% naszego składu to są piłkarze na miare watfordu. Jest de gea , martial , smalling , mata , herrera , roo , carik , bastian i morgan. Rezta to takie dobre przeciętniaki. Który z naszych miałby miejsce np. psg realu czy bayernie. ? Może Martial.
» 12 stycznia 2016, 22:52 #57
uzil25: Naprawdę bardzo dobry mecz. Wole takie mecze oglądać, widzieć styl tej drużyny bo naprawdę bardzo gładko przeszedł mi ten wynik przez gardło i nie mam pretensji ani nie złoszczę się na chłopaków. Dali z siebie wszystko.

Smalling trochę popajacował no i karniak i obcierka przy golu na 3 do 3 :/
Świetny mecz Rooneya, jak ten z Chelsea, trochę lepszy jak ten z Swansea. Lingard mimo gola musi się jeszcze sporo nauczyć, Mata wszedł na 15 min i tradycyjnie nie widoczny. Przydałby się jakiś super drugi stoper bo mimo tego, że Blind świetnie rozgrywa to brakuje mu w defensywie.

Już widzę płacze i żale do Smallinga, mało kto nas tyle ratował przez sezon więc mogło się zdarzyć. De Gea też trzymał poziom, bez zarzutu, przy wszystkich bramkach bez szans.

Jeszcze raz chcę podkreślić jeśli mamy jeszcze chwilę pocierpieć a ten styl będzie utrzymany to wyniki zaczną przychodzić i można teraz patrzyć na to wszystko z optymizmem. GGMU!

Choć oczywiście przydałby się nowy trener i tego nikt nie kwestionuje.
» 12 stycznia 2016, 22:51 #56
Wave: Niby co zrobil?
Obydwoje sie szarpali, takich sytuacji w polu karnym sa 10ki w kazdym meczu.
W tej sytuacji tylko obydwoje sie wywrocili, taka roznica.
» 12 stycznia 2016, 22:56 #55
uzil25: Nic, to nie znaczy, nic nie? Gościu weź się ogarnij i troszkę nie idź tak z światem. Każdy ma gorsze dnie a Smalling jak mało kto miał ich w tym sezonie praktycznie w ogóle.

W polu karnym co zrobił z Mitrovicem? Eeee powiedz mi gościu jedno oby dwoje robili to samo. Ja tam karnego nie widziałem było 50-50 może 55-45 na nie korzyść Smallinga ale czy to był karny? No można się spierać. Bardziej bym powiedział, że wcześniejsza interwencja Lingarda była na wapno.
» 12 stycznia 2016, 22:58 #54
Wave: Na bank karnego nie powinno byc i aby mi sie chce smiac z jadacych Smallinga za ta sytuacje.Jak juz mozna doczepic sie do nieudanej glowki w 90 minucie.
» 12 stycznia 2016, 23:02 #53
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 22:51

Gorszy wynik niz gra, karny dla nich wydrukowany. Po za tym sytuacji klarownych mielismy duzo wiecej.
Mimo wyrownanych statystyk strzeleckich bylismy lepsi.
Mecz ogladalo sie przednie.
» 12 stycznia 2016, 22:51 #52
Matejko: Mocno powiedziane, ale jak najbardziej slusznie. W koncu przynajmniej ludzie dostrzegli, ze to jednak pilkarze tez sa winni za wyniki:D
» 12 stycznia 2016, 22:54 #51
bbfilipbb: lingard, fellaini i smalling
dzięki za porażkę
» 12 stycznia 2016, 22:49 #50
MarekOdbyt: Mecz się skończył 3:3, gdyby nie Lingaard mielibyśmy o jedną bramkę mniej, uwzględniłeś to ?
» 12 stycznia 2016, 23:06 #49
Matejko: Swietne spotkanie! Niesamowite emocje. Oczywiscie wynik fatalny, ale sama gra wygladala zupelnie inaczej niz w weekend. Juz w pierwszej polowie powinnismy wygrywac 3:0 i zamknac spotkanie. Ilosc niewykorzystanych sytuacji az razi w oczy i jezeli to sie nie zmieni to bedzie kiepsko. Tak czy siak obu druzynom naleza sie brawa za ten spektakl. A Rooney jezeli bedzie gral dalej tak jak teraz to juz w styczniu strzeli wiecej goli niz w calym 2015 roku:P
» 12 stycznia 2016, 22:49 #48
kckMU: Może van Gaal przeżywał tak dlatego, że to był jego mecz ostatniej szansy?

Kto to wie, ale oby tak było!

Żartuje, to się nigdy nie stanie. chyba, że zlecimy do 2 ligi.
» 12 stycznia 2016, 22:48 #47
Chestnut: Były plotki, że znów jesteśmy dogadani z Murinho...
» 12 stycznia 2016, 22:50 #46
ziomboy777: minusów jest kilka:

- gra szopy
- nie wykorzystana 100 - Lingarda
- gra Darmiana - od 70 min oddychał rękawami
- gra Blinda - coo on wyprawiał w tej obronie to szok...
- "sprint" Ronneya i wbiegnięcie w Collociniego - jak bym widział największe siermięgi ze swojego podwórka...

plusy:

- gra Martiala
- gra Depaya
- złość LVG po nie udanych zagraniach - widać, że mu jednak zależy...

Podsumowując.. za dużo szrotu w składzie....
» 12 stycznia 2016, 22:48 #45
Chestnut: To już Valencia swoją legendarną kiwką dałby radę przejść Collociniego. xD
» 12 stycznia 2016, 22:49 #44
ziomboy777: Martial niewidoczny?? koleś jako jedyny potrafi coś sensownego z tą piłką zrobić tylko, że nie ma z kim grać...
» 12 stycznia 2016, 22:50 #43
Matejko: Obiektywizm pelna geba widze "plusy - gra Martiala". Serio? Akurat dzisiaj zagral on przecietnie. Brak w plusach Rooneya nawet nie ma co komentowac...
» 12 stycznia 2016, 22:52 #42
Wave: Dzisiaj Martial slabo, troche obiektywizmu.
» 12 stycznia 2016, 22:54 #41
uzil25: ziomboy777 oglądnij powtórkę meczu i zobacz grę Rooneya i Marthiala... Depay nic wielkiego nie pokazał... zresztą można się zgodzić.

Trochę szkoda Smallinga bo stara się jak zwykle ale dziś wyjątkowo mu nie wychodziło. Mimo wszystko bardzo dobry mecz.
» 12 stycznia 2016, 22:54 #40
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2016 22:59

Matejko, Wave, uzil25 zgadzać się nie musicie... to jest moje subiektywne spojrzenie na mecz...
Rooney - owszem - strzelił dwie bramki... w tym drugą bardzo ładną. Ale notował dużo strat, dziecinny sprint kiedy sam wbiegł w bardzo szybkiego przecież Collociniego...
brak zadziorności... od takiego zawodnika wymaga się znacznie więcej żeby dawać plusa...
Martial natomiast super sobie radził na małej przestrzeni, pod presją rywala - praktycznie nie tracił piłek... ale brakowało koncepcji do rozegrania...
» 12 stycznia 2016, 22:57 #39
patryk1143: Louis van Gaal"s army...Louis van Gaal"s army...
» 12 stycznia 2016, 22:48 #38
zylkos1988: wara od Smallinga, zapomnieliscie ile razy dupe ratowal? Jeden gorszy mecz i od razu pojazd? Co gral Fellaini, Blind i Darmian? to oni powodowali te grozne akcje
» 12 stycznia 2016, 22:48 #37
kolor: To nie był mecz gorszy, gorszy to tak 4/10. Ten był tragiczny ;)
» 12 stycznia 2016, 22:51 #36
kolor: Smalling dzisiaj zagrał mecz na 1 w skali na 10. W ogóle to cud, że ta obrona jakoś funkcjonuje.
» 12 stycznia 2016, 22:48 #35
dominikMU: Czy tylko mi się wydaję że ten karny to z czterech liter dla newcastle był?
» 12 stycznia 2016, 22:47 #34
DevilFan: nie był z 4 liter, Nahorny to dobrze wytłumaczył jeżeli oglądałeś na c+
» 12 stycznia 2016, 22:48 #33
wilku02: mitrović to cwaniak typowy, chwycił i uderzył Smallinga, nic dziwnego, że Chris sie zdenerwował, ja bym mu jeszcze w gebe strzelił temu śmiesznemu serbowi
» 12 stycznia 2016, 22:49 #32
wilku02: Brakuje nam zawodnika pokroju Roya Keane'a lub Cantony, człowieka, który wydarłby sie na swoich piłkarzy i sędziego, piłkarza, któremu zależy na klubie i grze
» 12 stycznia 2016, 22:53 #31
Joker7: dlaczego nie mozna dac noty zero?
» 12 stycznia 2016, 22:47 #30
dominikMU: Nie dziwię mu się jak takiej sytuacji można nie trafić jak miał Lingard i drewniak? to ludzkie pojęcie przechodzi..
» 12 stycznia 2016, 22:48 #29
szonpol: Darmian dno,Blind poniżej krytyki,Smalling ocena 0 Mitrovic z kazdym z nim robił co chciał Felka sprzedać nie pytając o kwoty co z tego że Rooney się przebudził jak defensywa plakac sie chce
» 12 stycznia 2016, 22:47 #28
szesze12345: Jego wina że Fellaini i Lingard nie potrafią grać?
» 12 stycznia 2016, 22:49 #27
Domelo: Upadliśmy, ciężko mi się z tym pogodzić, ale powoli zaczynam się oswajać. Zawsze przed meczem mam nadzieję, ale po meczu zostaję sprowadzony na ziemię, nie wiem z kim mamy już zagrać w tej lidze żeby wygrać, obecnie nie ma takiej drużyny, wszyscy nas niszczą, są lepsi. Przykre, ale prawdziwe :(( Brak Ligi Mistrzów spowoduje brak dobrego trenera i piłkarzy.
» 12 stycznia 2016, 22:52 #26
Domelo: Nedved12@ Wyjdź i dalej się oszukuj, że walczymy o mistrza.
» 12 stycznia 2016, 22:58 #25
RyanScholes1878: Jesli jakis klub w PL ma fatalna passe, nie potrafi wygrac ani zremisowac a forma siega dna to niech poczeka na mecz MU....tutaj kazdy sie przelamuje. PS Fellaini ty kudlata ofermo yebej sie
» 12 stycznia 2016, 22:46 #24
2Fast4You: Już nie będę się wypisywał na temat minusów bo było ich mnóstwo, ale szczerze to wole zremisować 3:3 niż usypiać przed tv przy 0:0
» 12 stycznia 2016, 22:46 #23
Domelo: Tak to jest jeden pies, 1 pkt to możemy sobie wsadzić jedynie w celu utrzymania w lidze.
» 12 stycznia 2016, 22:48 #22
2Fast4You: a to druga sprawa ziom
» 12 stycznia 2016, 23:13 #21
wilku02: Niech sie nasz Manchester cieszy, że strzelił te trzy bramki...bezpłciowa gra nadal pozostaje...brak ruchu z przodu, a jak już się ruszają to nic z tego nie wynika.
» 12 stycznia 2016, 22:46 #20
romario11: LVG WYNOŚ SIĘ Z MANCHESTERU !!
» 12 stycznia 2016, 22:45 #19
Chestnut: Tym razem to nie przez niego przegraliśmy.
» 12 stycznia 2016, 22:46 #18
Chestnut: Remis jest dla mnie jak przegrana.
» 12 stycznia 2016, 22:48 #17
Bayron: Może jak by ruszył swoje dupsko z krzesełka i pokrzyczał na te miernoty co się zwać chcą piłkarzami to może zaczęli by grać....
» 12 stycznia 2016, 22:51 #16
Domelo: Patologia, kolejny beznadziejny wynik, spadamy na dno, Smalling nie jest ostoją defensywy.
» 12 stycznia 2016, 22:45 #15
erkol79: A to jego wina, że Fella przy 1 bramce nie wygrał główki? A może to jego wina że za to przy 3 nikt nie pokrył tego kolesia przed polem karnym, bo co miał zrobić po uderzeniu? Wybić tą piłkę ręką?
» 12 stycznia 2016, 22:47 #14
Domelo: Ten karny sprokurowany przez niego to jakaś kpina, zachował się jak nowicjusz.
» 12 stycznia 2016, 22:50 #13
erkol79: Nie rozśmieszaj mnie z tą 2 bramką bo karnego być nie powinno, takie akcje to w co 2 meczu BPL i sędziowie za to karnych nie gwiżdżą
» 12 stycznia 2016, 22:50 #12
Domelo: Dał pretekst sędziemu, po co go trzymał?
» 12 stycznia 2016, 22:54 #11
erkol79: To co może mi teraz powiesz, że Mitrovic nie szarpał Smallinga? Weź lepiej skończ, bo chyba nie ochłonąłeś jeszcze po spotkaniu.
» 12 stycznia 2016, 22:55 #10
Domelo: a Ty jesteś zadowolony z remisu, brawo. Ferguson mnie nauczył innego podejścia.
» 12 stycznia 2016, 23:00 #9
erkol79: A czy ja napisałem, że jestem zadowolony? Jestem tak samo przygnębiony tym remisem jak wszyscy kibice, ale to nie powód by obwiniać samego Smallinga za tą porażkę, a całą drużynę bo akcje swoje mieliśmy które powinniśmy wykorzystać.
A ty już nie wiedziałeś co mi odpisać i teraz rzucasz argumentami z du*y.
» 12 stycznia 2016, 23:03 #8
Domelo: Całą drużynę?? Rooney'a dzisiaj w żadnym wypadku bym nie obwinił.
» 12 stycznia 2016, 23:05 #7
erkol79: O dobra nie będę wymieniał poszczególnych graczy bo cała drużyna wygrywa i cała przegrywa, równie dobrze można wymienić tu kilku innych graczy.
» 12 stycznia 2016, 23:09 #6
Domelo: Jestem zły, nie umiem przegrywać. Ferguson mnie nauczył, że się walczy do końca, a tu na odwrót, drużyny przeciwne strzelają w ostatniej minucie.
» 12 stycznia 2016, 23:15 #5
erkol79: Era Fergusona minęła trzeba z tym żyć i czekać aż jakiś trener godny tego klubu go obejmie.
» 12 stycznia 2016, 23:17 #4
Domelo: Co nie zmienia faktu, że stracę sporo nerwów, każdy kibic inaczej reaguje. Ja potrzebuję dwóch dni zanim dojdę do siebie.
» 12 stycznia 2016, 23:20 #3
RobvanKlu5i: Fellaini jak dostanie wyższą notę jak 2/10 za ten mecz to nie mam pytań :)

To samo Smalling wielki obrońca :)

A poza tym frajerstwo frajerstwo frajerstwo frajerstwo i jeszcze raz frajerstwo
» 12 stycznia 2016, 22:45 #2
romario11: kogo to obchodzi czy note 2 czy 3 dostanie jest poprostu fatalnym zawodnikiem i tyle w temacie. Nie mamy srodkowych obroncow swiatowej klasy to robimy takie cyrki jak wymachy nogami w powietrzu blinda i piruety smallinga.

Tam kurde spia chyba w tym zarzadzie... nikogo nie sprowadzamy za sterami mamy cepa i tak to wyglada ze upokarzaja nas nizej notowani rywale.

Ile jeszcze tych punktów trzeba natracic zeby tam w koncu ktos MOZGIEM zaczal myslec !!

Zenada to wszystko
» 12 stycznia 2016, 22:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.