Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Midtjylland rywalem Manchesteru United

» 14 grudnia 2015, 13:40 - Autor: Rio5fan - źródło: twitter.com
Za nami losowanie par 1/16 finału Ligi Europy. Los sprawił, iż rywalem Manchesteru United będzie duńska drużyna FC Midtjylland.
Liga Europy: Midtjylland rywalem Manchesteru United
» Za nami losowanie par 1/16 finału Ligi Europy. Los sprawił, iż rywalem Manchesteru United będzie duńska drużyna FC Midtjylland. Pierwszy mecz odbędzie się na MCH Arena 18 lutego 2016 roku, natomiast rewanż na Old Trafford zaplanowano na 25 lutego. Będzie to pierwsze spotkanie tych drużyn w historii.
Pierwszy mecz odbędzie się na MCH Arena 18 lutego 2016 roku, natomiast rewanż na Old Trafford zaplanowano na 25 lutego.

Pary 1/16 finału Ligi Europy:

Valencia - Rapid Wiedeń
Fiorentina - Tottenham
Borussia Dortmund - FC Porto
Fenerbahçe - Lokomotiv Moskwa
Anderlecht - Olympiakos
FC Midtjylland - Manchester United
Augsburg - Liverpool
Sparta Praga - Krasnodar
Galatasaray - Lazio
FC Sion - Braga
Szachtar Donieck - Schalke 04
Marsylia - Athletic Bilbao
Sevilla - Molde
Sporting - Bayer Leverkusen
Villarreal - Napoli
St-Étienne - FC Basel


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Nie lubię się usprawiedliwiać
Następny news »
Mata: Droga jest długa, podniesiemy się

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (296)


reggieynot: A ja sobie już w głowie ułożyłem podstawową 11-stkę na "Kanarki" ;)

Martial
Depay Fellaini Mata
Herrera
Carrick
Young Jones Smalling Darmian
De Gea

Ewentualne zmiany w zależności, w jakiej kto będzie dyspozycji: Lingard za Matę, Depaya bądź Herrerę (wtedy Mata wskoczy na 10-tkę); Schneiderlin za Carricka i Rooney, jeżeli będzie zdrowy za Matę lub Fellainiego.

Chłopaki, wiem, że ostatnio nie dzieje się za dobrze, ale wierzyć trzeba zawsze!

GO GO MAN UNITED!
» 17 grudnia 2015, 00:08 #290
miloszek5555: Smalling, Darmian, Herrera, Lingard, Rooney - kontuzje, chyba nic z twego składu
» 17 grudnia 2015, 02:27 #289
Kale10: Samuel Eto'o poprowadzi Antalyaspor.

Turecki klub zwolnił przed tygodniem Yusufa Şimşeka i po konsultacjach w zarządzie zdecydowano, by powierzyć rolę tymczasowego trenera Samuelowi Eto'o. Kameruńczyk dołączył do drużyny latem i aktualnie spisuje się znakomicie. Po 15 kolejkach ma 13 bramek na swoim koncie i przewodzi w klasyfikacji strzelców.

34-latek otrzyma szansę poprowadzenia zespołu w trzech najbliższych meczach. Jeżeli się spisze, prawdopodobnie zostanie mu powierzone wykonywanie tej roli co najmniej do końca sezonu. Wówczas byłby grającym trenerem, jego kontrakt obowiązuje jeszcze przez 2,5 roku. Decyzja ma zapaść w trakcie przerwy zimowej.
» 16 grudnia 2015, 19:24 #288
mikifiki: Aha, spoko.
» 16 grudnia 2015, 19:29 #287
Rekin: Eto'o trenerem, Neville trenerem, Roberto Carlos, Zidane, Giggs też. Czuję się staro.
» 16 grudnia 2015, 23:31 #286
kckMU: bez kitu Rekin :D

ale ja tam wolałbym się cofnąć, dalej srać w majtki i oglądać młodego Giggsa
» 17 grudnia 2015, 01:21 #285
RedRevolta: Ja wiem jak to się wszystko skończy ;) Pep pójdzie do City a zastąpi go Ancelotti a my zostaniemy z Lujem jeszcze przez jakieś 3-4 lata, pozdro ;D
» 16 grudnia 2015, 17:50 #284
Ziyo: Wypluj te słowa ale może tak być. Czyli albo jeszcze 1,5 roku niszczenia klubu albo za pół roku odbudowa potęgi
» 16 grudnia 2015, 17:52 #283
Ziyo: A przed chwilą Teleexpress podał że podobno Guardiola nie chce przedłużyć kontraktu z Bayernem (miałby zarabiać tam 20mln euro) ze względów sportowych i jest faworytem do objęcia Man Utd
» 16 grudnia 2015, 17:35 #282
RedRevolta: Marca informuje, że Guardiola poinformował Bayern że odchodzi -"Katalończyk poinformował szefów z Allianz Areny, że podjął decyzję i będzie szukać nowych wyzwań. (Trener) czuje, że sprawy osiągnęły punkt krytyczny ze względu na rozbieżności pomiędzy jego filozofii futbolu i klubowym etosem" ploty czy nie ploty, robi się gorąco, z drugiej strony tak sobie myślę, że poco City taki trener, z Pellegrinim podpisali niedawno nowy kontrakt, awansował do kolejnej fazy LM, nie rozumiem, chociaż nie, wiem "szejki" były w Bracelonie są w City... ehhh , przede wszystkim oby działacze United chociaż go chcieli, starali się o niego a jak sprawy się potoczą zależy od Guradioli.
» 16 grudnia 2015, 17:04 #281
Reusik2: Przedłużyli kontrakt ale po to aby udzielić mu w pewien sposób wsparcia.Jeśli nie wygra mistrzostwa - out.
» 16 grudnia 2015, 17:07 #280
RedRevolta: Być może, ale dalej jest to dziwne, że nie ma nawet połowy sezonu a pewnie już za plecami Pellegriniego próbują zakontraktować Guardiole, "fuck logic".
» 16 grudnia 2015, 17:10 #279
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 17:15

Co w tym dziwnego?Dziwny to jest Manchester United że pozwala na to aby dostępny był tylko Moyes.Robią to co powinni. Przygotowują się na każdą ewentualność.Pellegrini jest za to zmobilizowany do osiągania lepszych rezultatów
» 16 grudnia 2015, 17:14 #278
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 17:26

Szkoda, że United nie przygotowuje się tak na każdą "ewentualność", zarząd United nagle teraz się budzi i widzi , że coś jest nie tak, odpadnięcie z LM z przysłowiowo łatwej grupy, porażka z beniaminkiem, każda drużyna myśli przyszłościowo na czele z Liverpoolem, tylko my zatrudniamy starego pierdziela który miał zbudować drużynę dla swojego następcy.
» 16 grudnia 2015, 17:22 #277
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 17:40

Przedłużyli kontrakt ale po to aby udzielić mu w pewien sposób wsparcia.Jeśli nie wygra mistrzostwa - out.

Nie wiesz tego,sugerujesz się jedynie tym że Mancini też wyleciał mimo wygrania mistrzostwa.

Pellegrini ma ponad 64% wygranych meczów dla City.
To naprawdę sporo, patrząc na fakt że w ostatnich latach tylko Mourinho w sezonach 2004-2007 zaliczał wyższą średnią zwycięstw - 67% oraz Hiddink w Chelsea ale prowadził klub tylko w ok., 20 meczach a więc jak na Premier League to genialna średnia.
» 16 grudnia 2015, 17:40 #276
Reusik2: Nie wiesz tego,sugerujesz się jedynie tym że Mancini też wyleciał mimo wygrania mistrzostwa. - sugeruję się słowami samego Pellegriniego a on bynajmniej coś o posadzie trenera City wie

Statystyka tą mądra rzecz jeśli umiesz się nią posłużyć.W tym wypadku ma ona niewielkie znaczenie.Nie zapominaj że w poprzednim sezonie też niczego nie wygrał

tylko my zatrudniamy starego pierdziela którwyjścia.y miał zbudować drużynę dla swojego następcy. - a kogo chciałeś zatrudnić rok temu?Każdy dobry młody trener był związany kontraktem.W przypadku Rodgersa też myśleli przyszłościowo i tak naprawdę po trzech latach są w punkcie Zrobił co miał zrobić - do Top 4 nas przywrócił i sprowadził ciekawych piłkarzy.Nie dał żadnych argumentów aby go zwalniać w środku sezonu.Liverpool nie miał już nic do stracenia bo widać było że Rodgers sezonu w 4 nie zakończy ani w LE nic nie osiągną więc zdecydowali poświęcić ten sezon aby było lepiej w przyszłych.
» 16 grudnia 2015, 18:38 #275
Kale10: ‘SIMEONE NOT GOOD FOR UNITED’

Diego Simeone would not be a good fit for Manchester United despite the success he has delivered at Atletico Madrid, according to Terry Gibson.

An eight-game winning streak in La Liga, coupled with United manager Louis van Gaal coming under scrutiny for his style of play, has seen the Atleti boss linked with the top job at Old Trafford.

But Gibson does not feel Simeone is the man to take United forward.

"I can't see him [Simeone] anywhere else," Gibson said. "It's such a good fit [at Atletico].

“He seems to have the power to run everything, to determine which players are bought in and which players are sold.”

Sky Sports

Co myślicie o Simeone u nas? Sprawdziłby się?
» 16 grudnia 2015, 15:01 #274
Reusik2: Myślę że idealnie pasowałby do Chelsea.Niekoniecznie do nas
» 16 grudnia 2015, 17:04 #273
RedDevils4life: Jak zarząd jest mądry to niech bierze Mourinho od razu. Jeżeli go zwolnią i by chciał oczywiście.
» 16 grudnia 2015, 14:15 #272
Kale10: W przypadku zwolnienia Mourinho Chelsea musi wypłacić mu 40 mln funtów odszkodowania. Ciekawe czy się Romek szarpnie;-P
» 16 grudnia 2015, 15:27 #271
Reusik2: Stać go - myśle że ratuje go jak na razie LM.Jose jest dobry ale tylko na dwa sezony
» 16 grudnia 2015, 16:44 #270
Rotx: Jego podejście jet nietrafione ale Boss sam w sobie genialny . Defensywa ponad wszystko , piłkarze Chelsea muszą mieć w końcu dość gry defensywnej przeciwko mniejszym markom, rok w rok pompują pieniądze w ofensywę a mimo to grają ścisłą defensywą gdzie każdy musi pracować dla zespołu.

Autobus przeciwko Southampton a dodatkowo przegrana w tym meczu mogła pokazać że
Mourinho się zagubił.
Odnajdzie się na pewno , pytanie gdzie?
» 16 grudnia 2015, 16:53 #269
Reusik2: Może obejmie jakąś reprezentacje,wróci do Porto,obejmie PSG multum możliwości
» 16 grudnia 2015, 17:03 #268
RedRevolta: Przypominam też wszystkim, że w City pracuje Ferran'em Soriano oraz Txiki Begirastain'em , z tymi osobami Guardiola pracował w Barcelonie i to jednak może być kluczowe przy podjętej przez niego decyzji :/
» 16 grudnia 2015, 12:32 #267
Kornel: Jakby tak bardzo chciał pracować z ludźmi z Barcelony, to by z niej po prostu nie odchodził ;_;
» 16 grudnia 2015, 13:31 #266
RedRevolta: Być może, ale jednak to pewnych ludzi sentyment dalej pozostaje, tak może być w tym wypadku.
» 16 grudnia 2015, 14:52 #265
Reusik2: Równie dobrze może w swoim sztabie zatrudnić dowolnego człowieka i wyjdzie na to samo.Dwa lata temu namówić go nie potrafili.
» 16 grudnia 2015, 16:41 #264
Samurai: Po przeczytaniu we wszystkich książkach Guardioli o tym, jak Pep wypiwada się o naszym klubie i pózniejszej chęci pracy w nim, myślę, że to jednak do nas zawita.
Pep ceni sobie bardzo historię klubu oraz styl wykreowany na przestrzeni lat przez kluby. Jak wiemy City nie posiada bogatej historii , a styl ich dopiero się tworzy.
Miejmy nadziję. ze to własnie do nas dołączy!!
» 16 grudnia 2015, 16:46 #263
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 17:05

Co ciekawe dziś mija 25 lat od debiutu Pepa w profesionalnej piłce.Ta Barcelona z Laudrupem,Koemanem cóż za czasy
» 16 grudnia 2015, 17:02 #262
Samurai: pamiętasz te czasy? Ja się dopiero rodziłem , jak Pep zaliczał debiut;D
Ale sporo wyczytałem w książkach oraz z filmików z internetu.
Koeman, to był świetny obrońca. Wyprowadzanie piłki , podania i świetny strzał.
A takim dzisiejszym Guardiola , jest Busquets. Takie najbliższe porównanie Tak mi się wydaje, ale może starsi użytkownicy mnie poprawią.
» 16 grudnia 2015, 17:39 #261
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 18:41

Barcelona Cryuffa i bramke Koemana z Sampą świetnie pamiętam mimo że byłem wtedy dzieckiem.Cudowne czasy.Laudrup to był piłkarz którego można oglądać godzinami.Guardiola może nie był materiałem na złotą piłkę ale w swoich czasach był świetnym piłkarzem
» 16 grudnia 2015, 18:40 #260
plmokn: najlepszą opcją dla nas byłby trener Sevilli Emery, świetny trener, myślę że bardziej by tu pasował niż Guardiola czy Carlo
» 16 grudnia 2015, 11:29 #259
swees: Informacja z dzisiaj - przyszłość Guardioli poznamy w przyszłym tygodniu.
» 16 grudnia 2015, 11:23 #258
RedRevolta: Jeśli to prawda to jak dla mnie za tydzień usłyszymy wiadomość pokroju Guardiola postanowił przedłużyć kontrakt z Bayernem Monachium, a dlaczego?! bo United nie chciało by żeby w trakcie sezonu wyszło na jaw, że LVG po sezonie odchodzi, i raczej tak szybko by tego nie załatwili, chyba, że będzie to informacji tylko i wyłącznie taka, że chce odejść i tyle ale to też raczej by było złe dla Bayernu i samych zawodników także wydaje mi sie, że jest to zwykła plota nic więcej.
» 16 grudnia 2015, 11:32 #257
Rotx: Więc w takim razie za tydzień , po wygraniu meczu ligowego gdzie ma się 5 punków na BVB , Guardiola powie że odchodzi.

Guardiola nie odejdzie póki nie da Bayernowi Ligi Mistrzów i jeżeli coś to podpisze kontrakt który zagwarantuje mu pracę do lata 2017 lub 2018.
Jeżeli Manchester naprawdę go zechce to albo weźmie go po odejściu Van Gaala albo
wykupią jego kontrakt.
Inna możliwość wg. mnie nie istnieje.
Akurat jest coś co ma zarówno Van Gaal jak i Guardiola.
Tą cechą jest upór i póki nie osiągną zamierzonego celu nie zdezerterują , chyba że zostaną wyrzuceni ale sami z siebie raczej nie zrezygnują gdyż musieliby przyznać się do porażki a na tym poziomie raczej im nie wypada.
» 16 grudnia 2015, 15:07 #256
Reusik2: Guardiola nie odejdzie póki nie da Bayernowi Ligi Mistrzów - nie wiesz tego.Dlaczego nie ma ogłosić że odejdzie po sezonie?Mało trenerów tak robiło?
» 16 grudnia 2015, 17:16 #255
Rotx: O Odejściu z Barcelony poinformował 27 kwietnia 2012 roku , 6 dni po przegraniu szans na mistrzostwo w meczu z Realem oraz 3 dni po straceniu szansy na zdobycie Ligi Mistrzów a teraz nagle ma wyskoczyć w grudniu z odejściem gdzie ma przed sobą jeszcze 3 trofea do zdobycia.
» 16 grudnia 2015, 17:51 #254
Szilk: Leicester City ma przeciętnych piłkarzy, wartościowo stanowią parę procentów wartości naszych piłkarzy, nie wspomnę już o budżecie rocznym ich Klubu w stosunku do nas, a jak grają ? Podstawą drużyny jest dobra atmosfera- w M.U. jej nie ma, bo Van Gaal nigdy nie słynął z dobrych stosunków z zawodnikami- jest despotą i bufonem - potrafiącym tylko rozmawiać z pozycji siły swojego stanowiska.
Leicester City gra naprawdę dobry , widowiskowy i skuteczny futbol, bo trener właściwie ocenił predyspozycje każdego z graczy i ułożył z nich zespół -maszynę - gdzie każdy element robi to co umie najlepiej i w miejscu w którym czuje się najlepiej - efekty każdy widzi.
Jestem przekonany, że gdyby Giggs dostał szansę objęcia zespołu samodzielnie, dobrałby sztab ze swoich kolegów z drużyny z 1999 roku - szybko wrócilibyśmy na tory prowadzące do sukcesów drużynę SAF-a. M.U. ma swoją historię, swój charakter i swój styl - wypracowany przez lata, po co szukać ludzi z zewnątrz o innej mentalności i wizji futbolu, skoro jeszcze tak niedawno wszystkiego przez kilka dekad zazdrościł nam cały futbolowy Świat.
» 16 grudnia 2015, 10:30 #253
adi343: #CarloMusisz
» 16 grudnia 2015, 08:47 #252
Arkin: DDG - Shaw, Smalling, X, Darmian(?) - Morgan, Herrera - Depay(?), Mata, X - Martial(?)

Zastanawialiście się co brakuje naszej kadrze (chodzi mi o piłkarzy)? United ciągle ma wielu piłkarzy prezentująch poziom ligowego średniaka, liczę na kolejne transfery, z van Dzbanem, czy bez.

1. Partner dla Chrisa obowiązkowo. Stones mógły być świetnym kandydatem.
2. Prawoskrzydłowy. Bale? A może jednak Mahrez? Jakby nie patrzeć to jego drugi dobry sezon. Na pewno potrzeba gracza nieszablonowego, który potrafi sam stworzyć sobie okazję swoją dynamiką czy dryblingiem. Jak dotąd mamy 50% Depay'a i Martiala, który powinien grać jako napastnik

Poza tym ciekawe jestem postawy Darmiana, nie wiadomo co będzie z Shawem, a nasz dobrze obsadzony na papierze środek pola wcale taki mocarny nie jest. Chciałbym zobaczyć na kilka meczów duet Morgan-Herrera, gdyż w mojej opinii byłby zdecydowanie najlepszy.
» 16 grudnia 2015, 00:18 #251
Samurai: Zgadzam się z Tobą co do piłkarzy, których wymieniłeś, ale nie skreślałbym napewno Darmiana. Gosciu na początku sezonu ( jak i poprzedni) pokazał, że potrafi grać w piłkę. Włoch został wybrany do najlepszej jedenastki ME, oraz Serie A, a interesował się nim nawet Guardiola.
Jeśli chodzi X to jak dla mnie:
SO: Godin( ogl. mecze Atleti i gościu jest dla mnie świetny) Stones( również kapitalny zawodnik)
PP: Mahrez, Bale, Texeira( nie jest to typowy skrzydłowy , gra rownież na pozycji SPO i nawet SP)
N: Keane, Lukaku
Zgadzam się z Tobą , co do srodka Morgan, Ander, zresztą myslałem przed seoznem, ze tak wlasnie bd wyglądać nasz srodek. Oboje są piłkarzami zadziornymi i z dobrą techniką, szczegolnie Ander.
» 16 grudnia 2015, 01:26 #250
kckMU: Godin ma 30-kę na karku więc chyba nie. poza tym wydaje mi się, że bardzo dobrze mu w Atletico. to jedna z ich nadchodzących legend.

Stones zdecydowanie tak! Smalling - Stones to byłoby coś. No chyba, że Jones się wyleczy (prędzej będzie jednak koniec świata)

piłkarze którzy odchodzą z Szachtara są potem genialni. Willian, Costa... czemu nie?

Lukaku już ponad 50 goli w PL, poza tym brakuje nam takiego byka. ale cena byłaby kosmiczna.

dobre propozycje, tylko w większości pewnie nierealne. chociaż o Stonesa bym walczył.
» 16 grudnia 2015, 04:08 #249
raczek1423: Jak porównalibyście piłkarzy: Gomis, Lukaku, Benteke?
» 16 grudnia 2015, 11:20 #248
Samurai: A czy 30 to tak dużo na ŚO? Własnie za dużo mamy młodzikow w skladzie i na taką pozycję przydałoby się doświadczenie, ale fakt, dobrze mu w Atleti i raczej nie odejdzie.
Myślę , ze są realne tylko, że Everon pewnie zazyczyłby sobie astronomicznych pienędzy.
Ale prędzej czy pózniej ta dwójka opuści The Toffees.
» 16 grudnia 2015, 16:39 #247
Samurai: Jak dla mnie to z całej wymienionej trójki, to Lukaku jest napastnikiem najbardziej kompletnym, ponieważ jest szybszy od pozostałej dwójki.
Każdy z nich jest silnym i wysokim facetem, który dobrze gra w powietetrzu i tyłem do bramki. Za byłym piłkarzem Anderlechtu przemawia również wiek.
» 16 grudnia 2015, 16:42 #246
Reusik2: 30 to nie dużo ale my kogoś takiego nie potrzebujemy w tym sęk.Ktoś młody by pyknął
» 16 grudnia 2015, 16:43 #245
Szilk: Po tym, jak przestrzeliłem rzut karny, wiedziałem, że Van Gaal popatrzył na Giggsa ze złością. Miałem świadomość, że straciłem swoje miejsce w zespole. W szatni menadżer powiedział, że skoro nie potrafię wykorzystać jedenastki, to wątpi, bym trafiał do siatki z gry - wyznał "Chicharito

- Następnego dnia wezwał mnie do swojego biura i kazał wybrać jedną z ofert. Wróciłem do domu płacząc, co zdarzyło mi się po raz trzeci w United. Kochałem Manchester, lecz nie mogłem nic zrobić, bo trener nie miał do mnie zaufania. Miałem kilka ofert z Ameryki, trzy z Premier League oraz kilka z Niemiec. Nie mogłem nic zrobić. Van Gaal powiedział, że nie pasuję do jego filozofii. Wybrałem Bayer Leverkusen, ale nadal jestem w kontakcie ze wszystkimi. To wspaniali zawodnicy i moi przyjaciele. Zwłaszcza ci, którzy grali pod wodzą sir Alexa Fergusona.

- Rozmawiamy każdego dnia i mogę wam zdradzić, że starsi gracze nie są szczęśliwi. Oczywiście, jeśli miałbym szansę zagrać dla Manchesteru United, to bym ją wykorzystał, ale obecnie jestem szczęśliwy i cieszę się, że jestem w Niemczech - napisał Meksykanin.

Na razie ani holenderski taktyk, ani Czerwone Diabły oficjalnie nie zareagowały na wpis napastnika Aptekarzy.
» 15 grudnia 2015, 23:38 #244
Reusik2: Był dziś artykuł o tym
» 15 grudnia 2015, 23:57 #243
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 00:37

Di Maria ok, van Persie ok, Nani ok... ale sprzedaży Chicharito nie wybacze van Gaalowi nigdy. Inna sprawa to pamiętam jak tutaj "kibice" zachowywali się po nie strzelonym karnym przez Grocha.
» 16 grudnia 2015, 00:37 #242
DjTED: van Persie ok? Nani ok? puknij się w czoło. Nani na wypożyczeniu do sportingu walił bramki w lidze mistrzów. Walczył o MU. Van Persi w lidze angielskiej był geniuszem. Na 100 % w tym momencie(nawet bez formy) byłby naszym najlepszym strzelcem nawet w taktyce wan gnoja
» 16 grudnia 2015, 00:47 #241
pawelisto2: Van Glab, Tulipan, Van Gnój, jajcarz
Co jak co, ale przez dwa lata pracy w MU dostać tyle nowych ksywek od kibiców to też jest sztuka :D

Czekam na kolejne.
» 16 grudnia 2015, 00:57 #240
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 01:02

Puknąć to się co najwyżej ty możesz dzieciaku. Nie umiesz odpisać normalnie, to nie odpisuj wgl.

van Persie odszedł we właściwym momencie. Czy był geniuszem? A czy ja napisałem gdzieś, że nie był? Miał swoje lata i w United by tylko dogrywał mecze kosztem Martiala. Natomiast czy byłby naszym najlepszym strzelcem? Przy jego równi pochyłej to śmiem w to wątpić. Co do Naniego, to co to za argument, że w LM strzelał gole? W fazie grupowej (a podejrzewam, że do tego pijesz) Sporting miał rok temu m.in. Schalke i Maribor - a więc rywali z niezbyt wysokiej półki. Fajnie, że poprzedni sezon Portugalczykowi wyszedł jako tako, ale w tym znów udowadnia, że jest mocno nierównym piłkarzem.

@pawelisto2
Można nie lubić van Gaala, ale przezywać naszego trenera i jeszcze przyklaskiwać temu? Chcesz się utożsamiać z gimbazą?
» 16 grudnia 2015, 01:00 #239
Samurai: było potwierdzenie, ze to fejk.
» 16 grudnia 2015, 01:15 #238
DjTED: Synu jak 1990 to jest Twój rocznik to Ty jesteś z gimbazy. To nie jest nasz trener. To jest destruktor. Mój Trener skończył 2 lata temu
» 16 grudnia 2015, 01:18 #237
Szilk: Podstawową wadą Van Gaala to jest jego zły kontakt z piłkarzami i zła atmosfera w szatni. Od dobrej atmosfery w szatni się zaczyna przebudowę zespołu, pokazał to ostatnio Klop. Niestety Van Gaal wszystko robi siłowo szacunek dla siebie nie zdobywa, tylko wymusza - to dobra metoda do małego klubiku gdzie jego nazwisko, zrobiłoby z niego boga.
W M.U. trener musi zdobyć szacunek drużyny swoim zachowaniem, pracą i wynikami, a nie apodyktycznym charakterem . Do tego jeszcze doszła niepojęta dla piłkarzy i kibiców filozofia futbolu i kompromitacja pełna.
Popełnił już tyle gaf i tyle błędów, sprzedał i kupił tylu niewłaściwych piłkarzy, wydał ogromną kasę w tak krótkim czasie, że rozwiązaniem tej całej sytuacji dla dobra klubu wydaje się być zwolnienie go w styczniu.
Niech nowy trener -wg mnie Giggs + sztab szkoleniowy złożony z wychowanków
SAF -a ma pół sezonu na poukładanie tych zawodników i przywrócenie im wiary w siebie oraz radość z gry. Wierzę, że tylko taka polityka może postawić Zespół na właściwe tory prowadzące do odnoszenia sukcesów.
» 16 grudnia 2015, 01:35 #236
oldgame: Szlik - Van Ghoul , Van Dzban
» 16 grudnia 2015, 09:29 #235
vanderToki: Salford City niestety żegna się z FA Cup. Nie to, żeby mieli większe szanse przejść do czwartej rundy, ale i tak wielka szkoda. Byliby zespołem z najniższej ligi w trzeciej rundzie.
» 15 grudnia 2015, 23:20 #234
Kale10: Ciekawe czy Teixeira nadal będzie chciał przejść do Chelsea gdyby zostali bez Champions League w przyszłym sezonie??
» 15 grudnia 2015, 23:10 #233
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 23:14

Oczywiście że tak.Są wielkim klubem i on to wie.Po za tym dostanie pewnie solidne wynagrodzenie.Oczywiście nie w wypadku gdy zainteresuje się klub pokroju Bayernu czy Barcy
» 15 grudnia 2015, 23:11 #232
Kale10: Akurat w klubach pokroju Barcy, Bayernu czy Realu nie miał by szans na pierwszą jedenastkę a rola zmiennika raczej by go nie zadowalała. Ogólnie czytałem, że zawsze marzył o pracy z Mourinho, a on może nie dotrwać do końca sezonu. Może warto byłoby spróbować go wyciągnąć w lato?? Chłopak ma naprawdę duży talent
» 15 grudnia 2015, 23:33 #231
Samurai: Dlaczego nie miałby szans na podstawową jedenastkę? Gościu jest jednym z nalepszych, jak nie najlepszym strzelcem w Europie(tak wiem , sałaba liga) , ale w tej samej słabej lidze grał Douglas Costa, też o nim wtedy mówiłes, że nie miałby podstawy w Bayernie?
» 16 grudnia 2015, 01:30 #230
Kale10: Tego, że Costa tak wystrzeli w Bayernie chyba nikt się nie spodziewał. Miał on też niesamowite szczęście, że Ribery wypadł ze składu na tak długo i miał on od razu miejsce w pierswszym zespole i mógł w pełni zaprezentować swoje możliwości. Nie umniejszam talentu Alexa, choć uważam, że poziomu na jakim jest i jeszcze może być Costa raczej nie osiągnie, dlatego ciężko byłoby mu wpasować się w 11 klubów na takim poziomie na jakim jest teraz Barca czy Bayern.
» 16 grudnia 2015, 14:18 #229
Samurai: Swietny mez QPR- Brighton. Szybkie tempo gry, bez patyczkowania.
Ciekawę jak długo jeszcze Austin pogra w QPR. Dobry napastnik, typowa 9.
Jeśli chodzi o Wilsona , to aktywny, starał się i oddał jeden strzał z dystansu, ale ogolnie bez szału.
» 15 grudnia 2015, 22:55 #228
Demo2797: Hmmmm ciekawe co chcą przekazać Van Gaalowi twitter.com/SoccerSt_/status/676850088455610368/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw
powtórka z rozrywki? :P
» 15 grudnia 2015, 22:50 #227
Rekin: raczej nie "...we trust" :D
» 15 grudnia 2015, 23:09 #226
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2015 10:52

zdziwiłbym się jak by było "we trust" albo coś w tym stylu. Być może nie będzie "...OUT" ale coś uszczypliwego albo po prostu Van Gaal's Army... Z drugiej strony nie wiadomo czy to nie fake przypadkiem, bo wygląda to na dość małe jednak nie ma za bardzo na zdjęciu elementu, z którym można by to porównać.
» 16 grudnia 2015, 10:40 #225
b90: Jak patrze na grę Bayernu to nie wiem czy chce Guardiolę na OT. Drugi mecz z rzędu z beniaminkiem z Bundesligi i drugi słaby mecz, wiele podań i przetrzymywanie piłki. Taki Bayern to powinien u siebie strzelić z 5 goli takiemu Darmstadt skoro po tyle ładuje w LM czy z Wolfsburgiem i BVB.
» 15 grudnia 2015, 22:17 #224
Reusik2: Nie da się grać na wybitnym poziomie co mecz.Barcelona w 15 minut przeszła z prowadzenia 2:0 na 2:2 z Deportivo u siebie
» 15 grudnia 2015, 22:23 #223
Xtreme: b90 oni mają w nogach wiele meczy i całą rundę za sobą, piłkarze Bayernu to też ludzie, mogą odczuwać lekkie zmęczenie, już pewnie myślami są na urlopach
» 15 grudnia 2015, 22:34 #222
Xtreme: ale brama Alonso, bajka
» 15 grudnia 2015, 21:27 #221
eliasz212: Widzę że 90% DP jest pewne ze Guardiola poradziłby sobie w United i odmieniłby naszą grę 'miliona podan na boki i bramkarza' i United znów zacznie wygrywać a wiadomo jaki styl gry drużyny preferuje Pep i moim zdaniem jest bardzo podobny do tego LvG wiec jest sens zmiany trenera chociaż Pep ma zupełnie inny kontakt z piłkarzami moze to by pomogło. Ktos powie że Guardiola takim stylem gry wygrywa wszystko i ma racje tylko ze Bayern ma znaczenie lepszych piłkarzy na ten moment wg mnie na poszczególnych pozycjach możemy porównać jedynie DDG = Neuer i Boateng = Smalling resztę zawodników Bayern ma lepszych, wiec znów potrzebne będą duze transfery
» 15 grudnia 2015, 21:26 #220
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 21:38

Czy Mata i Herrera są tak słabi że nie mogliby się odrodzić? To "zasługa" naszych dwóch ostatnich menedżerów, że z Maty zrobili skrzydłowego. Herrera przypomni sobie jak się gra w piłkę. Każdy piłkarz, poza tą wymienioną przez Ciebie dwójką, zaliczył regres pod wodzą van Gaala, ale to nie oznacza że od razu cały skład jest do wymiany
» 15 grudnia 2015, 21:37 #219
Samurai: Guardiola nie preferuję miliona podń na boki i do bramkarza, a skoro tak myślisz to nie oglądałeś chyba za wiele meczów Barcy i Bayernu.
» 15 grudnia 2015, 21:41 #218
kckMU: u Guardioli masz piłkę 70% czasu u nogi tylko po to, żebyś nacierał w każdej możliwej chwili na bramkę rywala. on z kreatywnych zawodników wyciska 110% ich normy, a nie jak vG, który robi z nich nieudaczników, zakazuje ryzyka i polotu.

u niego środkowy obrońca to pierwszy napastnik i to są jego słowa.

United ma równie dobrych piłkarzy. brakuje tylko konkretnego napastnika odkąd Rooney przesiąkł filozofią i jednego skrzydłowego.
» 15 grudnia 2015, 21:59 #217
Reusik2: Nie mamy równie dobrych piłkarzy - trochę cie poniosło

Rooney się starzeje smutne i prawdziwe od sezonu 11/12 gra coraz gorzej
» 15 grudnia 2015, 22:25 #216
kckMU: za Moyesa jeszcze strzelał, w pierwszym sezonie vG też coś pograł. teraz przy tej ilości filozofii to już tylko 0,7 zostało sobie strzelić.
» 15 grudnia 2015, 22:31 #215
eliasz212: @Puchaczeue piszę tylko że w tym momencie jedynie ta dwójkę możemy porównać do zawodników Bayernu i nie mówię tu o wymianie całego składu, zgadzam sie z Toba ze reszta moze sie odrodzić dlatego napisałem że samo przyjście Pepa może by pomoglo bo wiadomo jak ich traktuje i wyciska z nich to co najlepsze.
» 15 grudnia 2015, 22:42 #214
eliasz212: @Samurai serio? Kto tu nie ogląda meczy właśnie, nawet dzisiaj oglądałem i to skłoniło mnie do napisania jeśli gra Bayernu nie polega na wymianie podan i utrzymaniu sie przy piłce to ja nie wiem.
» 15 grudnia 2015, 22:46 #213
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 22:50

Ale Rooney regres zalicza od dawna.Dodatkowo nigdy nie był tytanem pracy jak Ronaldo(na treningach).Wyraźnie się wyczerpuje a to że przez lata bazował na dynamice i waleczności jest wielkim minusem po 30

polega na wymianie podan i utrzymaniu sie przy piłce to ja nie wiem. - polega ale na bardzo szybkiej
» 15 grudnia 2015, 22:49 #212
eliasz212: @Reusik2 sorry, ale na ten moment mam takie zdanie, jak myślisz czy w danej dyspozycji któryś z naszych ofensywnych graczy Mata, Depay, Lingard czy Rooney wskoczyliby z miejsca do składu Bayernu zamiast Lewego Muller, Comana, Costy moze Martial.
» 15 grudnia 2015, 22:58 #211
vanderToki: Wiesz, ja myślę, że Rijkaard i Guardiola w Barcelonie niejako bazowali na tym, co wcześniej tam robił van Gaal. I teraz też być może Guardiola również pośrednio korzysta z tego, co zostawił po sobie Holender. Już kiedy przychodził do United, powiem szczerze, że się z tego cieszyłem, ale miałem wrażenie, że to mimo wszystko przejściowe rozwiązanie tylko. Poza ojczyzną wydaje mi się, że gdziekolwiek pracował, najwięcej na tym korzystał jego następca.
» 15 grudnia 2015, 23:25 #210
eliasz212: @vanderToki tez o tym kiedys pomyslalem miejmy nadzieje ze to pewnego rodzaju talizman szczescie tam gdzie pracowal LvG później pojawiał sie Pep i robiła sie naprawdę fajna drużyna i licze ze niedlugo wlasnie taką bedzie United, nie mowie zeby wszystko wygrywac po 5:0 ale zeby gra zrobila sie przyjemna dla oka i zebysmy wrocili do czołówki klubów europejskich
» 15 grudnia 2015, 23:51 #209
Puchaczeue: A Chicharito znowu strzela. Chciałbym trenera, który ściągnąłby go z powrotem do United :(
» 15 grudnia 2015, 21:02 #208
Wik: 0-0 na wyjeździe i 1-0 u siebie jest do zrobienia..
» 15 grudnia 2015, 19:59 #207
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 18:47

Pamiętna Konferencja Giggsa jako menadżera przed meczem z .......Norwich (ciekawe)
-Ale miło się czyta!
Co starałeś się zmienić na treningach w tym tygodniu?

Chciałem, żeby piłkarze cieszyli się grą i wyrażali siebie. Nie wiem, czy mówiłbym podobnie, jeśli byłbym menadżerem w zeszłym tygodniu, ponieważ nie zagraliśmy dobrze. Moim celem jest zwycięstwo w sobotę, a moim zdaniem najlepszą drogą do tego jest cieszenie się futbolem. Piłkarze tak właśnie zrobili.

Czy możemy spodziewać się innego stylu gry?

To będzie moja filozofia, filozofia Manchesteru United, gdyż jestem tutaj przez całą swoją karierę. Chcę, żebyśmy grali z pasją, szybkością, odwagą, wyobraźnią. Tego właśnie oczekuję od zawodnika reprezentującego ten klub. Pracuj ciężko, ale przede wszystkim ciesz się grą. Jeśli tak się dzieje, to piłkarz jest w stanie wyrazić siebie. To będę robił z drużyną jutro.

Ten sezon z pewnością bardzo odbiega od twoich wyobrażeń i oczekiwań.

To był bardzo frustrujący sezon dla każdego z nas. Razem się wygrywa i razem ponosi porażki. W ostatnich czterech spotkaniach chcę wnieść do drużyny kilka pozytywnych aspektów, by nasi kibice znów mogli się uśmiechać. Mamy przed sobą trzy starcia na Old Trafford, gdzie nie prezentowaliśmy się zbyt dobrze. Chcę widzieć bramki, wślizgi oraz pojedynki jeden na jeden. Pragnę, by publiczność wstawała ze swoich miejsc. Oczekuję pasji, która powinna cechować każdego piłkarza Manchesteru United.

Kompletna odwrotność Van Gaala. Ryan chciał tego czego my chcemy teraz. Miejmy nadzieję ze dostanie szanse.
» 15 grudnia 2015, 18:45 #206
Reusik2: Tak na prawdę nic nie mówi tu o taktycę a to bynajmniej ma znaczenie.Na dłuższą mete sama pasja nie wystarczy
» 15 grudnia 2015, 19:02 #205
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 19:10

ale wspomniał o filozofii którą wyznaje Całe United i nijak się ona ma do filozofii Lou
sorry Reusik
» 15 grudnia 2015, 19:10 #204
kckMU: bez przesady, przecież tacy ludzie jak Giggs to nie orlikowcy i mają pojęcie o taktyce, tylko nie mają świra na jej punkcie jak vG.

poza tym, taktyką wygrywa się pojedyncze mecze i sezony, a tożsamość klubową buduje się przez lata. Giggs na szczęście zna prawdziwy Man United.
» 15 grudnia 2015, 19:11 #203
Domelo: Taktyka luja też nic nie daje.
» 15 grudnia 2015, 19:16 #202
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 19:22

Być może ale to tak na prawdę zero konkretów:jedynie powtarzający się motyw pasji i radości.Słowem nie powiedział nic co może służyć jako stwierdzenie że się na menadżera nada lub nie bo połączyć pasję i radość z wynikami i trofeami jest niezwykle trudne.To czego chce nie ma znaczenia, istotne czy umiałby to zrealizować.Myślę że sam LVG chciałby łatwo wygrywającą i pięknie grającą drużynę,ale to nie łatwe(nikogo nie bronię stwierdzam fakt)

bez przesady, przecież tacy ludzie jak Giggs to nie orlikowcy i mają pojęcie o taktyce, tylko nie mają świra na jej punkcie jak vG. - bzdury bo idąc tym tokiem myślenia każdy były piłkarz powinnien być świetnym trenerem.Co innego analizować grę,wprowdzać korekty i ustawić się pod przeciwnika a co innego dostostować się do taktyki menadżera

a tożsamość klubową buduje się przez lata. Giggs na szczęście zna prawdziwy Man United.-ale żeby klub nie podupadał i nie tracił swojej tożsamości idąc drogą ku dolnej części tabeli trzeba właśnie te poszczególne sezony wygrywać
» 15 grudnia 2015, 19:18 #201
Samurai: z taką pasją grali, że następny mecz dostali.
» 15 grudnia 2015, 19:42 #200
Tomczo: Nie ma to jak ocenić potencjalnego menadżera na podstawie jednego wywiadu. Brawo chłopaki..
» 15 grudnia 2015, 21:14 #199
swees: Jego nie można ocenić, bo nie ma po czym. Można jedynie dać mu szanse, przecież diabelska krew płynie w jego żyłach jako jednemu z nielicznych w united w tym momencie
» 16 grudnia 2015, 11:01 #198
Reusik2: Nowym trenerem Swansea może zostać Bielsa

#Sky Sports
» 15 grudnia 2015, 17:48 #197
Arkin: lacasaca.com/imaginando-kits-adidas-2016-2/

projekty strojów meczowych na sezon 16/17
» 15 grudnia 2015, 17:01 #196
tom93: nasz pierwszy świetny, ale trzeci to mistrzostwo!
» 15 grudnia 2015, 17:18 #195
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 17:28

No muszę przyznać, że trzeci komplet naszych wygląda kozacko, pierwszy też spoko.
» 15 grudnia 2015, 17:27 #194
NexaT: Kozacko? Wygląda jak zaprojektowany przez gimbusa.
Strój ma być prosty, a nie jakieś wzorki i napisy jak w GIMPIE po nałożeniu kilku tekstur.
» 15 grudnia 2015, 22:21 #193
swees: @NexaT
zgadzam się w 100%, trzeci komplet jest do bani, obecny czarny (moim zdaniem najlepszy strój ostatnich kilkunastu lat) jest sto razy lepszy niż to ścierwo, i te napisy na rękawkach MUFC - coś takiego to tylko na t-shirtach, które każdy fan może sobie kupić w sklepie za kilka funtów, a nie na oficjalnych strojach. Swoją drogą te niebieskie też nie za bardzo do mnie trafiają, nigdy nie podobało mi się połączenie czerwonego i niebieskiego, dziwnie ze sobą kontrastują te kolory
» 16 grudnia 2015, 11:11 #192
Reusik2: "Czuję jakby cała moja praca została zdradzona.To trudne, poprzedni sezon był fenomenalny, widocznie to ja wyniosłem ich na taki poziom, poziom wyżej niż ich rzeczywiste umiejętności." - Jose Mourinho. :D
» 15 grudnia 2015, 16:41 #191
UniteDKanzaS: "Mówią, że Manchester United musi wygrywać. To już przeszłość." - Luis van Gaal
» 15 grudnia 2015, 16:44 #190
Samurai: już wczoraj to powiedzial.
» 15 grudnia 2015, 16:47 #189
swees: Powaznie tak powiedział czy to fake, bo jeśli tak to od razu po tej wypowiedzi powinien zostać zwolniony...
» 16 grudnia 2015, 11:13 #188
Bossicky: gdy zaczynasz bać się o swój klub w starciu z mistrzem Danii to wiedz że coś się dzieje.
» 15 grudnia 2015, 16:06 #187
Ronal: FC Midtjylland - Faworytem. ^^
» 15 grudnia 2015, 14:14 #186
Vampiro: Midtjylland jest na rownym poziomie co Legia.
» 15 grudnia 2015, 09:08 #185
plmokn: nie żeby coś, ale my też jesteśmy na ich poziomie
» 15 grudnia 2015, 12:27 #184
» 15 grudnia 2015, 16:32 #183
SzmuLik: Przestańcie mówić że będzie ciężko. Przecież oni dostali po dupie od Legii w Warszawie.
Mecz jak mecz, na każdy trzeba wychodzić i wygrywać. Liga Europejska jeszcze jakąś renomę ma, zwycięstwo w niej na pewno będzie się opłacać klubowi. Dlatego wydaje mi się, że powalczą o to trofeum.
Filozofia LVG zabija mentalność tego klubu, to fakt. Ale jeśli już my widzimy że coś jest nie tak, to na pewno on też. To jest jego cholerna praca i musi to jakoś naprawić żeby jej nie stracić.
Wprowadza się młodych, to jest plus i będzie tylko lepiej, bo już kruca gorzej być nie może!
Fani, głowa do góry. Możemy go jechać ale to i tak nie pomoże, w tym przypadku już tylko nadzieja nam została przynajmniej dopóki filozof nie odejdzie :)

A LE będzie nasze. I kropka. W lidze TOP3 i też nie będzie tragedii z taką grą.
» 15 grudnia 2015, 01:26 #182
swees: Bujasz w obłokach koleżko, sam nawet nie zauważyłeś, że twoje wymagania i oczekiwania w stosunku do Manchesteru United diametralnie spadły wprost proporcjonalnie do formy całego klubu. Obudź się i pomyśl racjonalnie.
» 16 grudnia 2015, 11:16 #181
miloszek5555: Za Moyesa modliliscie sie aby zajac 6 miejsce w lidze i zagrac w LE a teraz tu piszecie zeby odpuscic sobie ten marny pucharek i skupic sie na lidze. Jak dla mnie jestesmy MU i powinnismy bic sie o wszystkie mozliwe puchary do zdobycia, przeciez LE to druga najwazniejsza impreza w Europie wygrasz to zagrasz ze zdobywca LM - wygrasz z nimi to grasz z najlepszymi klubami na swiecie a to dziala dobrze marketingowo co oznacza wieksza klase dla klubu.
» 15 grudnia 2015, 01:09 #180
TheRipper: Dokładnie
» 15 grudnia 2015, 13:33 #179
NexaT: "Za Moyesa modliliscie sie aby zajac 6 miejsce w lidze i zagrac w LE"

Nie byłbym tego taki pewny.
» 15 grudnia 2015, 16:28 #178
Gallacher: Przypomnijcie sobie mecz z Cambridge United gdzie było 0-0 to zrobi się lepiej :D
» 15 grudnia 2015, 00:36 #177
Klimaa: Kolejne losowanie przyniosło nam łatwego rywala. Mam nadzieję że nie będziemy grać na pół gwizdka jak parę lat temu. W Lidze Europy jest sporo ciekawych drużyn i walka o końcowe zwycięstwo będzie ciężka jednak jeśli chcemy pograć dłużej w Europie drużyna musi wskoczyć na odpowiednie tory.
» 15 grudnia 2015, 00:21 #176
Domelo: Najszybciej kwiecień, ale może w tym sezonie już nie wrócić.
» 14 grudnia 2015, 23:28 #175
NexaT: Robimy jakieś zakłady na to, że United dostanie w dupę od Chelsea?
» 14 grudnia 2015, 23:12 #174
kckMU: zdziwi to kogoś?

ja już drżę przed Norwich, a mecz na Britannia to obejrzę pod stołem ze strachu
» 14 grudnia 2015, 23:14 #173
Domelo: Czyli sugerujecie jednak spadek z ligi?
» 14 grudnia 2015, 23:18 #172
Domelo: Wygrana z Norwich to obowiązek, jak tam stracimy punkty to...........
» 14 grudnia 2015, 23:26 #171
Mathard: Gratuluje pomysłu i poziomu intelektualnego autorom tego typu wpisów, takich kibiców się szanuje.
» 15 grudnia 2015, 14:13 #170
Samurai: Leicester gra podobną piłkę, jak Atletico w mistrzowskim sezonie.
» 14 grudnia 2015, 23:09 #169
Xtreme: Może zwolnią Mourinho i przyjdzie do nas ;D ?
» 14 grudnia 2015, 23:02 #168
czapens: co tu się w tym sezonie w EPL odpierda.a ? : o B'mouth wygrywa z Chelsea i United, Leicester na 1 miejscu po raz kolejny. Czekam aż ligę zdominuję ponownie poważne kluby :)
» 14 grudnia 2015, 22:59 #167
kralo11: Gra Leicester jest po prostu ładna dla oka i skuteczna co tu gadać.
» 14 grudnia 2015, 22:51 #166
pawelisto2: Zgadzam się.
» 14 grudnia 2015, 23:01 #165
Domelo: Życzę im wygrania ligi, zasługują na to.
» 14 grudnia 2015, 23:32 #164
przemcio94: Lester gra swietnie. Vardy i Mahrez to absolutne koty (choc temu pierwszemu bedzie troche ciezej znalezc nowy klub, w koncu ma 28 lat) Przypomne wam jednak Soton z zeszlego sezonu, zapowiadala sie podoba sensacja, a wyszlo i tak w sumie dobrze, bo skonczyli sezon na 7 miejscu. Oczywiscie zycze lisom wszystkiego dobrego i zeby chociaz udalo im sie awansowac do tej ligi europy. Nalezy im sie.
» 14 grudnia 2015, 22:45 #163
jassaj: żarty żartami , przeczytałem pare komentarzy , w sumie sam czuje lekki niepokój bo wiadomo jak to jest że dla Duńczyków to będzie 2 mecz życia ale jak nie wygramy w tej parze to poprostu będzie wiadomo , że nie zasługujemy na Europe bo ile moźna obniżać poprzeczke ? kiedyś Real/Bayern mógł nas pokonać bo "potega" teraz Wolsburg/PSV bo "solidny zespoł" jak do tego dojdzie Midtjylland to sie załame . Reforma LVG sie nie sprawdziła i trzeba sobie to powiedzieć szczerze , ciesze sie jedynie , że wprowadził tych młodzików w większej liczbie i to koniec pozytywów . Można oczywiscie liczyć na cud i jako kibic MU na niego licze ale realia są takie , że po sezonie trzeba będzie wyrwać jakiegoś Guardiole czy Simeone i tchnąć nowgo ducha bo kadra najgorsza nie jest tylko mam wrażenie że oni sie wszyscy duszą , jakby bali sie przejawić jakikolwiek objaw indywidualnego myślenia na boisku pod karą chłosty... najlepiej byłoby zabrać sie za zmiany od razu ale niestety 1)kto w zime , w połowie sezonu , z topu trenerskiego będzie wolny ? 2) kto podejmie sie dzieła dzwigania nas w góre bez żadnego okresu przygotowawczego , bez własnych transferów itp , bez znajomości składu . Dlatego do końca sezonu jesteśmy zdani raczej na "filozofie" ale do końca bd wierzył w "jakieś" sukcesy , LE nie byłaby zła - 1 puchar w historii pozatym też prestizowy (może nie jak CL ale lepiej miec puchar niz go nie miec) w PL czołowka gra tak solidarnie kaszane co jakiś czas że te 6 pkt które bd miec za pare minut do Leicester też jest do nadrobienia , trzeba wierzyć a nie jak już czytałem u niektórych "czekam na kolejne porażki" "nie oglądam już MU bo nie ma sensu"
» 14 grudnia 2015, 22:25 #162
Reusik2: Jaki ten Pedro jest żałosny.Przeraża go choćby najmniejszy kontakt
» 14 grudnia 2015, 22:21 #161
pawelisto2: Mate w sumie też.
» 14 grudnia 2015, 23:02 #160
Rekin: DeanCFC co tam u ciebie? Dlaczego nic dzisiaj nie piszesz? :) Championship się zbliża, Championship się zbliża, coraz bliżej WAS!
» 14 grudnia 2015, 22:12 #159
DeanCFC: Nie pisze bo ogladam ten kabaret na King Power Stadium. Powiem Ci tak szczerze ze nawet mnie to nie denerwuje. Przyzwyczailem sie juz w tym sezonie do porazek w lidze.
» 14 grudnia 2015, 22:14 #158
Rekin: Nie piszesz, a jednak piszesz. Nie rozumiem kibiców chelsea.
» 14 grudnia 2015, 22:17 #157
utdpunx: Ja to ogólnie nie rozumiem jak można siedzieć i pisać komentarze na stronach innych klubów
» 14 grudnia 2015, 22:19 #156
Kornel: No popatrz, tu się przyzwyczaiłeś do porażek w Premier League, a tu za rok będziesz się musiał od nowa przyzwyczajać, do porażek tez w lidze, ale innej.
» 14 grudnia 2015, 22:20 #155
DeanCFC: No wszedlem akurat na wasza strone i zobaczylem ze napisales to ci odpisalem.
» 14 grudnia 2015, 22:20 #154
Rekin: Akurat wszedłeś podczas meczu chelsea z Leicester na stronę United, no ciekawe :)
» 14 grudnia 2015, 22:25 #153
DeanCFC: tak akurat wszedlem zobaczyc na strone Utd bo wiedzialem ze beda pisac rozne docinki na Chelsea
» 14 grudnia 2015, 22:33 #152
SzmuLik: Aj tam, wjeżdżacie na chłopaka a życie i tak go pokarało dostatecznie skoro już Chelsea kibicuje :p
» 15 grudnia 2015, 00:46 #151
DeanCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2015 11:41

zycie to pokoralo ciebie umyslowo ze kibicujesz takiemu łajnu jak Man Utd ktore prowadzi ten nieudacznik holenderski
» 15 grudnia 2015, 11:41 #150
Reusik2: za to chelsea portugalski - życie
» 15 grudnia 2015, 17:29 #149
Domelo: Nawet ten nieudacznik holenderski ma 14 punktów więcej od Chelsea, dziwne.
» 15 grudnia 2015, 18:30 #148
TheRipper: Ja tak się zastanawiam gdzie są moderatorzy? Niby ostrzeżenia i bany dają a jak potrzeba zbanować jakiegoś pajaca który obraża nasz klub to ich nie ma?
» 15 grudnia 2015, 19:14 #147
wisla2108: w styczniu muszą kupować piłkarzy z klubów co nie grają już w LM.. np mahereza
» 14 grudnia 2015, 22:10 #146
DevilFan: bezbek :v będąc na pozycji Mahreza w życiu bym nie odszedł w styczniu do MU wiedząc że w Leicester dzieje się coś tak fenomenalnego.
» 14 grudnia 2015, 23:59 #145
RedDevils4life: Leicester - coś pięknego.
» 14 grudnia 2015, 22:09 #144
Kilerek7: Nie no jak nie kupimy Mahreza w styczniu to zapier*ole nas zarząd, co on wyprawia to głowa mała.
» 14 grudnia 2015, 22:08 #143
Rotx: Niech Mahrez idzie do Arsenalu , razem z Ozilem zniszczą ligę a w United będzie kolejny zmarnowany talent który podejmie 15 prób dryblingu w 15 meczach żeby czasem nie trafić do czarnego notesu.
» 14 grudnia 2015, 22:11 #142
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 22:17

możesz to zrobić - gość jest genialny ale w zimie chyba nie zgodzą się go sprzedać.Awansują do europy i prestiż oraz kasa i tak wpadnie
» 14 grudnia 2015, 22:11 #141
Walnuts: Kilerek7 zejdź na ziemię. Chcesz żeby facet zniszczył sobie karierę u holenderskiego kapcia?
» 14 grudnia 2015, 22:17 #140
AgEnT: a czemu miałby przechodzić do słabszego klubu?
» 14 grudnia 2015, 23:13 #139
ziomboy777: tymczasem Leicester dalej sobie jaja robi :D mina Mourinho przy schodzeniu do szatni - bezcenne :D
» 14 grudnia 2015, 21:53 #138
pawelisto2: Prosta łopatologiczna piłka.
Nie wiesz co zrobić to huzia na juzia na do przodu i po problemie.

Nie ma żadnej specjalnej filozofii w tym co robią i niech się im wiedzie.
» 14 grudnia 2015, 21:57 #137
Kilerek7: Mahrez i Vardy są zajebiści:) przydaliby się nam, ciekawe czy odejdą z klubu w styczniu. Pewnie Leicester na to nie pozwoli bo ich gra siądzie.
» 14 grudnia 2015, 21:49 #136
Stringer: Jak ta dwójka utrzyma formę do końca sezonu to Leicester może być w top 4, a jak czołówka dalej będzie grać w kratkę to może na koniec sezonu dojdzie do sensacji.
» 14 grudnia 2015, 21:54 #135
Rotx: Ngolo Kante vel Mróweczka - genialny zawodnik, w zeszłym sezonie lider w statystyce przechwytów
spośród 5 najlepszych lig natomiast w tym sezonie Ranieri pokazuje że Kante to nie tylko mróweczka ale także zawodnik który potrafi podań dobra piłkę do przodu.
» 14 grudnia 2015, 21:48 #134
plmokn: najwięcej przechwytów miał Krychowiak z Sevilli a drugi był Koke z Atletico
» 14 grudnia 2015, 21:56 #133
Rotx: Kante 106
Krychowiak 97
Koke 40
Który komentator tak ci powiedział , sprawdzane wg whoscored
» 14 grudnia 2015, 22:09 #132
adi343: taki zespół, że aż mam trudności z jego poprawnym odczytaniem. Pewnie takie same lub nawet większe problemy z grą będzie miał nasz zespół pod wodzą filozofa ...
» 14 grudnia 2015, 21:34 #131
Misiek87: Jeśli United chce uratować ten sezon to mogli by chociaz o te trofeum powalczyć, tym bardziej że Manchester nie ma w swojej kolekcji triumfu w Pucharze Uefa. Wielkie kluby zdobywały w przeszłości to trofeum i chyba nikt tam sie nie wstydzi z tego powodu.
» 14 grudnia 2015, 21:23 #130
mateomufc: łatwiejszego sie juz nie dało ,to najsłabsza ekipa w tym zestawieniu bez dwóch zdań
» 14 grudnia 2015, 20:40 #129
Rotx: Jutro Brighton z QPR na Eleven gdyby ktoś chciał zobaczyć Wilsona na boisku.
» 14 grudnia 2015, 20:04 #128
fetraini: Sporo czasu poświęcił em na doglebną analizę naszej obecnej
Sytuacji i nasuwa mi jeden wniosek: potrzebujemy jednego
Piłkarza, piłkarz ponad piłkarzy doskonałego technicznie,
Potrafiącego idealnie się podłączyć do akcji
Defensywnej, posiadającego siłę tytana,
Poezję większą od wszystkich poetów
Razem wziętych i jednocześnie
Wielkiego przywódcy.
To człowiek,
Który jednym zagraniem może odwrócić losy każdego meczu. Może grać na wielu pozycjach i na
Boisku widzi wszystko każdy już oczywiście wie o kogo mi chodzi ARVALO ARBELOA!
Gwarantuje, że nikt, powtarzamy NIKT! Nie znajdzie argumentow, by obalić
Moją tezę. Tak więc Arvalo, ponadczasowy królu futbolu przybywają!
I ratuj klub z Diabłem w herbie!
» 14 grudnia 2015, 19:42 #127
Mathard: Ferdasy "wracajo"...
» 14 grudnia 2015, 21:35 #126
przeeemek: ja ją obalę- za słaby fizycznie i za stary:)
» 14 grudnia 2015, 22:38 #125
Qulpix: Moim zdaniem LVG musi kupić Berardiego, w Fife rozwija się do 89. Mdyjyjakośtak to słaba drużyna, tak samo słaba jak forma naszych zawodników. Smalling gra piach, Rooney już się z FC Tokyo dogadal, Martial pewnie odejdzie po nowym roku, ale na nasze szczęście LVG dostanie kolejne 150mln i zalata wszystkie nasze dziury, na sto procent przedłuża mu kontrakt
» 14 grudnia 2015, 19:25 #124
fetraini: Ją mysle, że Smalling to dobry piłkarz, jednak brakuje mu skutecznego przemyślenia danej sytuacji w niektórych momentach. Jak to pocwiczy, to będzie MIAZGA.
» 14 grudnia 2015, 20:04 #123
Samurai: Media i eksperci na wyspach są zgodni, to koniec LVG w Manchesterze United.
» 14 grudnia 2015, 19:14 #122
Reusik2: Niestety ich zdanie jest nic nie warte.Chciałbym poznać opinie "wilka"
» 14 grudnia 2015, 21:51 #121
BriT: Trzeba walczyc o wygranie LE bo na obecna chwile skonczenie w top4 oceniam na jakies 30-35%. Wygranie LE to moze nie LM ale to nadal wielka sprawa a napewno lepiej wygrac LE niz odpasc w 1/8 lm
» 14 grudnia 2015, 18:58 #120
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 18:43

van Gaal po losowaniu

www. facebook .com /Troll.Football/videos/1656421217731421/?theater
» 14 grudnia 2015, 18:42 #119
JuveUnited: To losowanie to chyba ustawka zeby ratowac BPL 4 miejsca w LM. No bo sorry ale zeby wszystkie wloskie druzyny trafily na rywali co najmniej rownych a United,Liverpool czy City na takich mocarzy to jest cos nie tak . Ale wiadomo kasa rzadzi futbolem i 3 miejsca LM w najbardziej rozreklamowanej lidze swiata to cos nie do przyjecia
» 14 grudnia 2015, 18:28 #118
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 18:35

Rok temu Juve wygrało w ćwierćfinale bo karnym którego nie było więc się nie rzucaj.Nie pamiętam gdzie byłeś rok temu gdy Juve trafiało na beznadziejną wtedy Borrusie a City i Chelsea na PSG i Barcelonę.Co do losowania Romy to akurat Real im niegdyś leżał więc kto wie.Spalleti potrafił go ograć może się uda Garcii
» 14 grudnia 2015, 18:35 #117
JuveUnited: Ta Borussie ktora w tamtym okresie grala zdecydowanie lepiej w Bundeslidze niz wtedy kiedy byla jeszcze bardziej beznadziejna i wygrala z Arsenalem ?
» 14 grudnia 2015, 19:07 #116
Xtreme: juve nie rzucaj się, żadna ustawka to to nie jest, po prostu masz ból dup* że Bayern spierze dupe twojemu Juve ;)
» 14 grudnia 2015, 19:15 #115
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 19:19

Arsenal też z nią wygrał.Po za tym Juve ma kłopoty na własne życzenie.Wystarczyło zremisować z Sevillą a tak bądź co bądź wylądowali za przedstawicielem tej rozreklamowanej ligi i zamiast Dynamo mają Bayern.Roma z grupy wyszła odnosząc tylko 1 zwycięstwo,grając fatalnie w defensywie i na własnym boisku mało co nie przegrywając z Bate(ostatecznie jest najgorszym zespołem statystycznie który kiedykolwiek awansował z grupy).Sam awans jest już gigantycznym sukcesem a z kim by nie zagrali to patrząc na ich grę w obronie a zwłaszcza super asa Rudigiera z każdym mieli by problemy.Real można spokojnie pokonać tylko trzeba mieć sposób jak Villareal wczoraj, a czy Garcia się na to zdobędzie to nie wiem ale jakieś marne szanse są.
» 14 grudnia 2015, 19:17 #114
Diabelred: JuveUnited,

No tak jak pisze Reusik nie ma sie o co rzucac. W poprzednich latach City regularnie trafialo w fazie pucharowej na Barcelone, a Arsenal na Bayern, Chelsea z kolei juz po raz 3 trafia na silne PSG. Co do City to miej pretensje do Juve, ktorzy frajersko przegrali mecz z Sevilla przez co stracili szanse na 1 miejsce w grupie i teraz zamiast grac z Dinamo zagraja z Bayernem. Swoja droga to coz, jak sie wychodzi z drugiego miejsca (Roma, Juve, Fiorentina) to ciezko potem oczekiwac w losowaniu latwego rywala, ktory jak wiadomo jest jednym ze zwyciezcow grup. Podobny placz jest zawsze wsrod kibicow Arsenalu, ktorzy takze placza co roku, ze w 1/8 trafia im sie zawsze Barsa/Bayern nie patrzac na to, ze jakby choc raz wygrali swoja grupe, to unikneliby ktorejs z tych ekip.
» 14 grudnia 2015, 19:22 #113
TheRipper: @Xtreme

Oglądałeś chociaż jeden mecz Juve że jesteś tego taki pewny?
» 14 grudnia 2015, 20:17 #112
Xtreme: tak oglądałem
» 14 grudnia 2015, 20:39 #111
Rotx: Jak Zarząd i sztab zamierzają ratować sytuację z kontuzjami oraz punktowaniem
drużyny bo punktować trzeba a na razie nie ma poważnych zawodników by wyjść ma mecz i się nie spalić.

Trzeba transferów( w rzeczywistości tylko zmiany trenera ale zima to zły czas na zmiany) , będzie do wydania pewnie kilkadziesiąt milionów aby coś zostało na lato ale teraz pytanie : Na kogo wydać kasę?
1)Klub z Ligi Mistrzów nie sprzeda zawodnika bo będą im potrzebni
2)Żaden zawodnik(Który może zagrać na Euro) nie zaryzykuje że utonie w filozofii Van Gaala.
-Zostają jedynie zawodnicy którzy mają na tyle pewną pozycję w reprezentacji lub tacy którzy mają nieciekawą pozycję w klubie lub ich klub jest na niezadowalającym ich miejscu.
-Zostają także zawodnicy którzy nie będą grali na Euro czyli kilku poważnych Europejczyków , piłkarze z Ameryki Południowej oraz z Czarnego Lądu.

Jako wzmocnienia trzeba lewego i środkowego obrońcy , skrzydłowego oraz środkowego napastnika na zmianę z Martialem.
Kogo w takiej sytuacji można w zimie ściągnąć żeby jakoś dotrwać do trzydziestej-ósmej kolejki ligi?
» 14 grudnia 2015, 18:06 #110
Reusik2: Nowy trener przyjdzie i też będzie potrzebował transferów.Piłkarze z Czarnego Lądu na Euro nie grają ale na swój turniej wyjeżdżają w środku sezonu a to jeszcze gorsze

Ściągnąć można Wendella,Brahimi,Riedewald/Laporte,Batushai sporo opcji z których nowy trener jeszcze mógłby skorzystać z powodzeniem.
» 14 grudnia 2015, 18:12 #109
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 18:25

dokladnie, nowy trener..potem transfery primo

po 2gie to nie fifa, czy manager ze wymienicie 3/4 skladu i druzyna bedzie grac bo zawodnicy maja statystyki (zgranie aklimatyzacja ustawienia treningi, znajomi w druzynie i milion innych zaleznosci dochodzi, Ibra po przejsciu do Ajaxu zwial na tydzien do Maxwella, aby pusta lodowke znalazl :p)

po 3, ze tyle kontuzji mogliby przeanalizowac czy nie za ciezkie te treningi, bo to troche patologiczny stan i nie pierwszy raz, a te sciegna i pachwiny troche podejrzane
» 14 grudnia 2015, 18:24 #108
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 18:28

Ja już nie wiem co jest przyczyną.Treningi?Wszyscy - Moyes,LVG,Fergie zajeżdżali piłkarzy?Nie wiem,ale faktem jest jest że menadżerowie się zmieniają taki stan rzeczy się nie zmienia

PS Puchar narodów afryki jest w środku przyszłego sezonu a dokładnie zaczyna się w styczniu
» 14 grudnia 2015, 18:27 #107
Rotx: Puchar Narodów Afryki jest dopiero w styczniu 2017 więc w przyszłym sezonie
Co do wymienionych zawodników to o Wendellu pierwsze słyszę - może i dobry
Laporte jest uznaną marką w Hiszpanii i ma klauzulę więc liczę na ten transfer w lecie.
Riedewald jest za bardzo na przyszłość w końcu rocznik 1996 a dzieciaków jest tu wystarczająco na razie.
Brahimi i Batshuayi też raczej poziomu gry aż tak nie podniosą , w końcu grają w mniej wyrównanych poziomem z Angielską ligach.
Trzeba kogoś na teraz a tutaj dalej jest w większości grupa samych 20-22 latków.
» 14 grudnia 2015, 18:29 #106
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 18:46

Brahimi jestem przekonany że by wypalił ale to moje zdanie

Brahimi i Batshuayi też raczej poziomu gry aż tak nie podniosą , w końcu grają w mniej wyrównanych poziomem z Angielską ligach. - to żaden argument.Wszystko zależy od umiejętności i psychiki
» 14 grudnia 2015, 18:46 #105
Rotx: Czego w takim razie brakuje Depayowi - umiejętności czy psychiki?
» 14 grudnia 2015, 19:01 #104
Reusik2: Po pierwsze - jest bardzo młody i się uczy.Aklimatyzacja przebiega różnie.Eriksen przyszedł z tej samej ligi i zaaklimatyzował się z miejsca - to samo Hazard.Ten proces wdrażania się w ligę różnie przebiega u poszczególnych graczy.Firmino przyszedł z ligi na tym samym poziomie co BPL,jest starszy a nie gra lepiej
» 14 grudnia 2015, 19:04 #103
Rotx: Eriksen cały czas wygląda mi na nie do końca zaaklimatyzowanego.
Niby statystyki ma niezłe ale tak jakby swojego potencjału póki co nie wykorzystuje w pełni a szkoda.
» 14 grudnia 2015, 19:23 #102
ralfik: VanGibon wstawi rezerwy. U nas remis. Tam porazka. Powie: jest progres... moglismy przecież oba mecze przegrac. W LE nie ma słabych zespołów. Miałem 26 kontuzjowanych zawodników. Sędzia wypaczył wynik. Ale w polu mielismy przewage... jest z czego wybierac w odpowiedziach...
» 14 grudnia 2015, 17:44 #101
Domelo: Powie, że zaszliśmy w LE dalej niż w zeszłym sezonie :D
» 14 grudnia 2015, 18:06 #100
ralfik: @oboda - wyluzuj. nawet nie wiesz ile mam lat a mnie od szczyli wyzywasz. poprosze o konkret bo obrazanie to raczej słabe jest... jak trener VG :)
» 14 grudnia 2015, 21:36 #99
oldgame: Louis van Ghoul ;D
» 14 grudnia 2015, 17:28 #98
pawelisto2: A czy przypadkiem w umowie z Adidasem nie było, że jeśli nie uda nam się zakwalifikować do ligi mistrzów to można renegocjować umowę?

Coś tak gdzieś czytałem. Oczywiście nawet jeśli Adidas zastrzegł sobie takie prawo to nie wierzę, aby top4 nie udało się zdobyć.
» 14 grudnia 2015, 17:11 #97
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 17:18

renegocjować nie ale jeśli na przestrzeni dwóch lat od podpisu nie będzie LM to wtedy jakiś procent odchodzi.Może odstąpić od umowy jeśli spadniemy z ligi
» 14 grudnia 2015, 17:17 #96
pawelisto2: Aha, okej dzięki.
» 14 grudnia 2015, 19:21 #95
Reusik2: Patrząc na losowanie to miejsce w LM jest jeśli nie zawiedziemy bezpieczne.Oby Tottki się zrewanżowały.Nie wiem co z tymi losowaniami ale 3 raz z rzędu Chelsea-PSG jest już na prawdę nudne
» 14 grudnia 2015, 16:42 #94
Xtreme: Dlatego liczę na odpadnięcie Fiorentiny, Napoli, Romy i Juve ;) Możliwe bo mają mega trudnych rywali, oby odpadli i nie nabili Włochom pkt. do rankingu
» 14 grudnia 2015, 17:04 #93
Reusik2: Roma odpadnie - gra gorzej niż Gent.Juve chyba też - reszta to loteria
» 14 grudnia 2015, 17:11 #92
plmokn: niby odszedł tevez, pirlo, vidal ale ja ciągle jestem pod wrażeniem Juve, według mnie to najlepiej poukładany zespół z najlepszą defensywą. Bayern będzie miał mega ciężko, zwłaszcza na ich terenie w Turynie, tam rzadko kto zbiera punkty
» 14 grudnia 2015, 17:17 #91
Reusik2: Za to mało kto zbiera punkty w Monachium.Na jedno wychodzi
» 14 grudnia 2015, 17:47 #90
b90: Bayern gorzej trafić nie mógł. Włosi potrafią grać z Niemcami. Poza tym Juve nie da się oklepać 5-1 jak Arsenal bo ma za dobrą defensywę. Gdyby mecze były już teraz to brałbym awans Juve po 4,95 w betssonie, reszta ma ok. 3,7. Szkoda że Barca-Arsenal i Juve-Bayern graja tego samego dnia :/
» 14 grudnia 2015, 18:21 #89
brylaantowy: mogła być to Legia...
» 14 grudnia 2015, 16:16 #88
Gallacher: Kto by dzisiaj nie chciał trafić na nasz zespół.
» 14 grudnia 2015, 15:56 #87
MU1212: chciałbym żebyśmy te rozgrywki wygrali bo nie mamy żadnego Pucharu Uefa ale przy takiej dyspozycji szkoda gadać
» 14 grudnia 2015, 15:47 #86
Rotx: Przypomina się mecz z Aalborgiem za Fergusona gdzie w Danii po ciężkim meczu , gdzie kompletnie brakowało szczęścia pod bramką końcu udało się ich przełamać a następnie wcisnąć kolejne 2 gole choć pamiętam ze i Duńczycy mieli wtedy swoje sytuacje.
Ciekawa była wtedy grupa
Utd, VIllarreal,Aalborg,Celtic - 4 remisy i 2 zwycięstwa , 9 goli strzelonych , 3 stracone
Kiepsko się zaczęło a skończyło finałem z Barcą ,po trudnej przeprawie z Interem(Mourinho) , szczęśliwym zwycięstwie jedną bramką z Porto i zgnojeniem Arsenalu.

Wróćcie tamte czasy.
» 14 grudnia 2015, 15:33 #85
ziomboy777: tamte czasy nie wrócą... w ataku był CR7, Tevez, Rooney... w pomocy Giggs, Scholes a w obronie słynna para: Vidić-Rio... no i oczywiście największy talizman: SAF na ławce. Maszyna nie do zajechania (chyba, ze zaczniemy rozmawiac o Barcelonie z tamtych czasów)...
» 14 grudnia 2015, 15:41 #84
plmokn: hhahahhahaha szkoda że Legia nie awansowała, teraz byśmy grali z nimi
Ale bym miał polew jakby nas drużyna z tej śmiesznej ekstraklapy pojechała
» 14 grudnia 2015, 15:25 #83
Rotx: Van Gaal doprowadził do tego że na 10 artykułów na tej stronie United, połowa to krytykowanie klubu i trenera przez ekspertów , natomiast dwa czy trzy są wypowiedziami piłkarzy którzy się usprawiedliwiają.
Smutne czasy nastały dla fanów United.
» 14 grudnia 2015, 15:22 #82
Kuntakinte: Jak myślicie odpuszczamy te rozgrywki?
» 14 grudnia 2015, 15:16 #81
Damianos500: jak przegramy to tak to będzie tłumaczone xd
» 14 grudnia 2015, 17:06 #80
UniteDKanzaS: LM odpuściliśmy to LE pewnie też
» 14 grudnia 2015, 17:09 #79
plmokn: szkoda że nie trafiliśmy na np. Seville, przynajmniej byśmy dostali łomot i odpadli z tego śmiesznego pucharu a tak to pewnie wejdziemy dalej i będziemy musieli rozgrywać kolejne niepotrzebne mecze, i tak nie dojdziemy do finału więc lepiej odpaść teraz
» 14 grudnia 2015, 15:14 #78
iMaras: Tyle ze pewnie sam de gea jest wiecej wart niż ten cały zespół z Danii !! A gdzie reszta ??
» 14 grudnia 2015, 15:00 #77
iMaras: Przy tej grze jaka teraz mamy to marne szanse żebyśmy to wygrali.
» 14 grudnia 2015, 14:58 #76
Kilerek7: A ja chce abyśmy przegrali z Norwich i odpadli z LE, jeśli to pomoże w zwolnieniu tego filozofa.
» 14 grudnia 2015, 14:54 #75
NewtonHeath1878: I kogo byś widział na te pół sezonu? Giggsa? Wątpię by został zbawicielem. Ważne, by zająć miejsce w TOP4 lub wygrać LE by mieć miejsce w przyszłorocznej LM, więc mam nadzieję, że Twoje zachcianki się nie spełnią. W lecie można by powalczyć o Ancelottiego czy Guardiolę, ale czy oni chcieliby przyjść do klubu, który nie zagra w LM?
» 14 grudnia 2015, 15:02 #74
RedRevolta: Zgadzam się z wami, ja też ostatnio jakoś wolę nawet żeby United przegrywało i żeby ktoś wreszcie przejrzał na oczy i wywalił Luja ale z drugiej strony kto wtedy do nas przyjdzie jak nie będziemy w LM, także kiepsko to wygląda.
» 14 grudnia 2015, 16:02 #73
mycka86: Prawdziwi kibice! I tak logika! Brawo!
» 14 grudnia 2015, 16:52 #72
jassaj: prawdziwi kibice nie jakieś podrabiańce... brawo chłopaki jestem z was dumny , walczmy ramie w ramie z Chelsea o utrzymanie , pokażmy , że w nienawiści do LVG jesteśmy gotowi spaść nawet do Championship , takiego ducha i zapału brakowało w tej drużynie , brawo....
» 14 grudnia 2015, 22:08 #71
N17: Jest ekstra, mamy matematyczne szanse na awans!
» 14 grudnia 2015, 14:53 #70
ziomboy777: w LM trafilibyśmy na Atletico Madryt... więc może i dobrze, że odpadliśmy ;-)
Tak swoją drogą... lecą gromy na LVG ze wszystkich stron... jednak nikt nie zauważa, że w ostatnich dwóch meczach grali tacy zawodnicy jak:
-Varela, B.-Jackson, McNair, Lingard, Powell, Depay, Martial... jaka jest icg srednia wieku?

Z drugiej strony Luis pozbył się takich piłkarzy jak: Welbeck, Hernandez, RVP, Nani, Evans... na chwile obecną nie da się ukryć, że byliby niezłym wzmocnieniem...
» 14 grudnia 2015, 14:47 #69
kckMU: albo na Gent

biorąc pod uwagę, że PSV wygrało to musielibyśmy wygrać z Wolfsburgiem. także umownie trafilibyśmy na Gent
» 14 grudnia 2015, 14:52 #68
wyrwik: Wiesz, teoretycznie co do wieku to Depay i Martial raczej byli ściągani do klubu jako ten motor napędowy przynajmniej ten pierwszy, i z ich umiejętnościami powinniśmy spokojnie sobie w meczach radzić. Wiek tu nie gra jakiejś większej roli teraz :) Po prostu jesteśmy słabi, mamy słabą taktykę i tyle.
» 14 grudnia 2015, 14:53 #67
ziomboy777: kckMU --> masz racje. Wyszlibyśmy z 1 miejsca więc trafilibyśmy na Gent. Myślę, że mimo tragicznej formy byśmy przeszli dalej ale nie oszukujmy się 1/8 finału to max co moglibyśmy osiągnąć...

wyrwik --> byli ściągani jako motor napędowy... hmmm.. wątpię. Depay błyszczał w Eredivisie, Martial w Ligue 1... przeskok z tych lig do BPL jest ogromny. Ja na pewno nie oczekiwałem, że w pierwszym sezonie zaczną rządzić ligą... nawet CR7 dwa lata się rozkręcał. Na chwilę obecną w United nie ma kręgosłupa który powinnien się składać z dobrego bramkarza, dobrej dwójki obrońców (jak kiedyś Vidić-Rio), dobrej dwójki pomocników (jak kiedyś Scholes-Keane, Scholes-Carrick), dobrej dwójki napastników (jak kiedyś CR7-Tevez/Roo, Cole-Yorke)...
» 14 grudnia 2015, 15:02 #66
mantup89: LvG to zły trener uwierz mi.
» 14 grudnia 2015, 21:57 #65
plmokn: i jak zwykle te szmaty z srealu musiały trafić na słabą Romę ...
Wszystko ustawione, pewnie w cwierćfinale trafią na zwycięzce meczu Gent - wolfsburg
» 14 grudnia 2015, 14:43 #64
mantup89: Mam doła gdy patrzę na to wszystko. FC Midtjylland... jeszcze może przegramy :)
» 14 grudnia 2015, 14:42 #63
Arkin: Oby. Zresztą z tym trenerem NIE WIERZĘ, że piłkarze zmobilizują się na puchar, któy dla United powinien być pucharem wstydu.
» 14 grudnia 2015, 14:44 #62
oldgame: Po raz pierwszy w zyciu jako kibic United czuje sie tak poniżony...
» 14 grudnia 2015, 14:38 #61
vanderToki: Czym, losowaniem?
» 14 grudnia 2015, 14:40 #60
kckMU: tak, losowaniem w lidze europy

kilka lat temu szło to przeżyć za Fergusona. wpadka giganta i tyle.

ale teraz, tulipan ciągnie nas na samo dno i żaden wynik nie jest przypadkiem. prócz naszych zwycięstw...
» 14 grudnia 2015, 14:47 #59
vanderToki: Nie była to wpadka giganta, tylko zapowiedź nadchodzących problemów. Od 2010 roku maksimum, co się udało w LM wyciągnąć, do ćwierćfinał. Gigant? Nie powiedziałbym.
To raz. Dwa, dla mnie większym poniżeniem było choćby 1:6 z City, mimo wszystko. A także czwarte miejsce w grupie w LM. I to jakiej grupie.
» 14 grudnia 2015, 14:53 #58
kckMU: i to jeszcze ćwierćfinał, który ogarnął Moyes i narobił stracha Bayernowi, a żeby Rooney lepiej przymierzył przy 1-1 na Allianz to kto wie
» 14 grudnia 2015, 14:57 #57
vanderToki: Gdyby lepiej przymierzył... No właśnie, kto wie, może Bayern i tak władowałby jeszcze dwie bramki. Gdyby Aguero nie trafił przeciwko QPR, Ferguson wygrałby trzy mistrzostwa pod rząd dwa razy, nie tylko raz. Gdyby nie czerwona kartka Rafaela, albo gdyby Robben źle trafił w piłkę, być może w półfinale 2010 United graliby z Bordeaux, byłaby duża szansa na trzeci finał pod rząd i może nawet czwarty puchar. Gdyby Terry się nie poślizgnął, do tej pory byłyby tylko dwa - czyli tyle, ile miałaby w tej chwili Chelsea. Gdyby Gerrard nie odwalił maniany, może nie śmialibyśmy się teraz z Liverpoolu, że do tej pory nie wygrali Premier League. Ale to są gdybania. Nie zmieniają faktu, że już parę ostatnich lat rządów Fergusona zapowiadały problemy, i nawet zdobyte mistrzostwa Anglii tego nie zmieniały. Zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że liga angielska również szła stopniowo w dół - nie tylko United nie docierali dalej niż do półfinału, ale w ogóle wygrana Chelsea w 2012 była wyjątkiem.
» 14 grudnia 2015, 15:04 #56
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 15:24

zmiana pokoleniowa była nieunikniona. problem taki, że to była generacja wielkich piłkarzy, legend United i pierw przerosło to Moyesa (on drastycznych zmian nie robił, lecz Vida bez formy, stary Rio, stara i bez jakościowa pomoc dała się we znaki), który bardzo chciał lecz nie potrafił, a teraz przerasta van Gaala, który zaś myśli, że potrafi wiele, a jest jeszcze bardziej beznadziejny.

do dzisiaj pamiętam jego tekst do dziennikarzy z początku pracy u nas: "Potrafię sprawić, że każdy piłkarz może być lepszy." :D

on jednak rozstał się z rozumem od razu po MŚ w Brazylii, a nie w dopiero tym sezonie. mój błąd.
» 14 grudnia 2015, 15:23 #55
Kamil123: Akurat w 2011 byliśmy w finale Ligi Mistrzów ;) Także coś Ci nie wyszło, że skończyłą się nasza potęga w 2010. Sezon 12/13 też nie uznaję za tragedię w LM, po prostu mieliśmy mega pecha w meczu z Realem.
» 14 grudnia 2015, 15:29 #54
Reusik2: Bayern przeszedł zasłużenie nie ma co gdybać
» 14 grudnia 2015, 16:14 #53
vanderToki: OK, pomyliłem rok. Ale i w tamtym ostatnim sezonie - jakie potęgi ograliśmy po drodze do rzeczonego finału? W grupie raptem siedem bramek - w takiej, z której "gigant" wyszedłby z co najmniej dwoma golami na mecz. Potem Marsylia - i już tu się mógł sezon skończyć. Na MARSYLII. Chelsea - to był chyba najlepszy dwumecz United w sezonie, nawet wziąwszy pod uwagę słabą formę przeciwnika - i Schalke. A finał był jednym z najbardziej jednostronnych w ostatnich latach, czyż nie? To nie były wyniki giganta. To był szczęśliwy sezon. Tak mi się w każdym razie wydaje.
» 14 grudnia 2015, 19:09 #52
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 19:36

Aha, jeszcze do kolegi kckMU: fakt, była zmiana pokoleniowa, i wydaje mi się, że do tej pory klub odczuwa jej skutki. Co do tego, co van Gaal powiedział, że potrafi sprawić, żeby piłkarz był lepszy- w jednym wypadku chyba się udało, mianowicie Smalling gra znacznie lepiej, niż grał za dwóch poprzednich trenerów. I na poprzednich posadach się to czasami van Gaalowi udawało. Niektórzy i teraz grywali "lepiej" - pytanie, jak długo... Np. Mata miał okres znacznie lepszej gry, niż za Moyesa. Herrera miewał przebłyski.
Na nasze szczęście większość przeciwników gra nierówno. Mam nadzieję, że Leicester w końcu jednak zmięknie i jakoś na to podium wskoczymy...
» 14 grudnia 2015, 19:36 #51
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2015 23:06

Smalling to jedyny pozytyw

reszta po prostu przesiąkła filozofią od stóp do głów i jeszcze bardziej. i to nie ma być zabawne, bo to jest najczystsza prawda. nawet mimo tego, że to Holender, to nie potrafił wykorzystać van Persiego tak jak prawdziwi trenerzy piłki nożnej (Ferguson czy Wenger) i do teraz Depay gra jak pokraka. aklimatyzacja? okej, to jest argument, ale żeby tak perspektywiczny gracz nagle nie potrafił kopnąć piłki (dosłownie)? jaja.

jeżeli ten bezmózgi dinozaur chce mnie do siebie przekonać, niech w maju podniesie puchar premier league. inaczej won.
» 14 grudnia 2015, 23:05 #50
vanderToki: To co ten Smalling, filozofioodporny jest? Nie chodzi na treningi, nie słucha trenera, ma indywidualny tok zajęć?
» 14 grudnia 2015, 23:15 #49
kckMU: najwyraźniej jest, ale już został zajechany przez swojego stwórcę, a mamy dopiero grudzień
» 14 grudnia 2015, 23:19 #48
Wave: To jest parodia zebysmy sie zastanawiali czy MIDTJYLLAND damy rade pyknac..
echhh
» 14 grudnia 2015, 14:24 #47
tom93: Jak się zepniemy, to możemy dać radę ;)
» 14 grudnia 2015, 14:22 #46
InSaneR: Będzie ciężko ale licze na 70% - 30% dla nas!
» 14 grudnia 2015, 14:19 #45
kckMU: ostatnio gramy inaczej, nie zauważyłeś?

van Gaal, gdy wypadło mu 80% pierwszego składu postanowił się otworzyć z dzieciakami w składzie i grać ofensywnie z mniejszym posiadaniem.

on już dawno pożegnał się z rozumem.
» 14 grudnia 2015, 14:20 #44
InSaneR: Chyba raczej "ofensywnie"...
» 14 grudnia 2015, 14:23 #43
Reusik2: kck z Vfl musieliśmy zagrać ofensywnie a z Boro ten gol z rożnego nas poniekąd do tego zmusił
» 14 grudnia 2015, 17:21 #42
Wave: caly czas mam jeszcze nadzieje ze zarzad sie ogarnie
» 14 grudnia 2015, 14:18 #41
oldgame: Szykuje sie nam starcie gigantów
Bedzie sie działo

Do boju czerwone diabły ...... ?
» 14 grudnia 2015, 14:17 #40
Wave: To jest tragiczne co te 2 balwany zrobily z druzyna i nie mowcie mi ze trzeba czasu,
bo mija 3 rok, jest tylko gorzej, a wydajemy krocie na transfery.

Za przyzwoite pieniadze idzie fajnych graczy posciagac, a nie my oferujemy setki za balow mullerow, ronaldow, lewandowskich, a oni nie do wyciagniecia i jeszcze w ch.. przeplacamy i marnujemy okienko
» 14 grudnia 2015, 14:23 #39
Kilerek7: My gramy taki piach, że Legia byłaby trudnym rywalem.
» 14 grudnia 2015, 14:15 #38
ptasior: szanse są 50/50 więc może nam się uda przejść tą drużynę.
» 14 grudnia 2015, 14:01 #37
vanderToki: Arsenal skończy LM na 1/8 tradycyjnie. Chelsea od PSG znowu dostanie bęcki. Tottenham trafił na Fiorentinę i łatwo im nie będzie. Czyli w razie wpadki LFC z Augsburgiem być może kluby z Manchesteru będą broniły honoru Premier League w następnej rundzie... o ile same nie zaliczą wpadek. Tragedia.
Oczywiście może to wyglądać inaczej, kto wie. Tylko w Arsenal nie wierzę zupełnie. ;]
» 14 grudnia 2015, 13:58 #36
Kopec91: Już niebawem trzy miejsca w LM dla Premier League... :/
» 14 grudnia 2015, 14:16 #35
vanderToki: No właśnie. Spadnięcie z podium i od razu - witaj, Ligo Europy... ;] Ciekawe, jak to zadziała na mentalność klubów. Wydaje mi się, że kiedy liczyło się tylko mistrzostwo, walka była znacznie ostrzejsza i bardziej wyrównana, teraz pierwsza czwórka to już sukces. U Włochów chyba utrata czwartego miejsca w LM zadziała mobilizująco. M. in. przestali olewać Ligę Europy. Tylko że - niestety - Sky płaci taki hajs, że zarządy i właściciele mogą mieć generalnie wyniki w czterech literach. Włosi mają pod tym względem znacznie gorzej, to ich i szóste miejsce motywuje. Hiszpanie to samo - kasę z transmisji zgarniają dwa kluby i heja, reszta musi dawać z siebie wszystko w Europie. A w Anglii zobaczmy Newcastle - byle nie spaść i byle nie załapać się na puchary. Paranoja. Lubię ten klub, bardzo mi szkoda kibiców. Spurs i Everton to co innego, albo Crystal Palace, Swansea - w takim nastawieniu jest nadzieja.
» 14 grudnia 2015, 14:33 #34
Arkin: Mówiłem podczas meczów 6 kolejki, że osoby które chcą, by angielskie kluby zdobywały punkty do rankingu - by Włochy ich na prześcignęły - powinny być za odpadnięciem Arsenalu i ich awansem do LE, tam nabiiby sporo punktów. A tu? dwa razy dymanko od MSM i tyle będzie po biednych kanonierach.
» 14 grudnia 2015, 14:46 #33
vanderToki: No ja akurat kibicowałem Olympiakosowi. :) Chciałem, żeby awansowali United, a Arsenal grał w LE. No ale wyszło na odwrót. ;]
» 14 grudnia 2015, 14:50 #32
Diabelred: Obok Sion, Rapidu, Molde chyba najslabszy rywal. Mega wstydem by bylo gdybysmy z nimi odpadli, nawet juz biorac pod uwage nasze liczne kontuzje. Cieszy fakt, ze nie trafilismy na BVB, bo jak dla mnie oni sa glownym fawortytem do wygrania LE. Licze, ze LFC i Tottenham, ktorzy nie mieli az tyle szczescia co my w losowaniu awansuja dalej. Szegolnie licze na zespol z Londynu, gdzie jak wiadomo liga angielska z liga wloska walczy o punkty do rankingu.
» 14 grudnia 2015, 13:56 #31
vanderToki: Zgadzam się w całej rozciągłości. Dobre losowanie dla MU, Liverpool trafił gorzej, a Spurs dużo gorzej. Arsenal niemal na pewno odpadnie, Chelsea też będzie miała ciężko - angielskie kluby naprawdę muszę się sprężyć.
» 14 grudnia 2015, 14:28 #30
zakrzak26: Orientuje się ktoś kiedy i na jakiej stronie będą dostępne bilety na mecz w Dani? Myślicie, że jest szansa się załapać na bilet?
» 14 grudnia 2015, 13:56 #29
DevilFan: myślę że marne szanse, dla duńczyków to będzie coś niesamowitego zagrać z taką marką więc bilety pójdą jak szalone
» 14 grudnia 2015, 14:04 #28
TheOne: Warto wspomnieć, że gra tam Polak- Patryk Wolański ;)
» 14 grudnia 2015, 13:53 #27
Xtreme: skończcie pieprzyć i idźcie kibicować komuś innemu zamiast pisać te ironiczne żarciki że rywal w zasięgu albo van gaal out
Jeszcze się zdziwicie jak w maju puchar będzie nasz
» 14 grudnia 2015, 13:51 #26
przemcio94: W maju to tej trenerzyny juz u nas nie bedzie. Bym zapomnial - Van Gaal OUT
» 14 grudnia 2015, 13:53 #25
TheOne: Oby...
» 14 grudnia 2015, 13:53 #24
slaweknh: Przyszedl PRAWDZIWY KIBIC.............
» 14 grudnia 2015, 13:56 #23
ptasior: Puchar jaki nas interesował jest już nie do zdobycia.
» 14 grudnia 2015, 13:57 #22
slaweknh: Poczucie humoru jeszcze nikomu nie zaszkodzilo.Rywal jaknajbardziej w zasiegu patrzac na zenujaca-denna gre siermieznego sabotazysty.Jezeli to Ci odpowiada to kibicuj Mk Dons.
» 14 grudnia 2015, 13:59 #21
Stringer: Żebyś ty się nie zdziwił jak Midtjylland nas wyeliminuje. Skoro Bournemouth, Mk Dons czy Middlesbrough sobie z nami poradziło to czemu Midtjylland ma nie dać rady? Prawda jest taka, że jesteśmy bardzo średnim zespołem i nie zdziwi mnie porażka już w 1/16. Oczywiście liczę na to, że wygramy te rozgrywki, jednak jak odpadniemy po pierwszym dwumeczu to nawet się nie zdziwię. Przeciwnicy na pewno dadzą z siebie 100% i będą chcieli się pokazać z jak najlepszej strony.
» 14 grudnia 2015, 14:11 #20
Joker7: u17 na ten mecz i zawodnikow amatorow typu Powell Varela Jackson
» 14 grudnia 2015, 13:50 #19
Krystiano98: Skoro nie wierzysz w zespół, to co jeszcze tu robisz?
» 14 grudnia 2015, 14:12 #18
dev13: Dobrze ze niedaleko a wynik spokojnie powinnismy w dwumeczu strzelic przynajmnie z 5-6 bramek ;)
» 14 grudnia 2015, 13:47 #17
przemcio94: Van Gaal OUT
» 14 grudnia 2015, 13:46 #16
eliasz212: szkoda ze Legia nie awansowała z drugiego miejsca zamiast FC Midtjylland bo fajnie byłoby jechac na mecz zobaczyć Diabełki w Polsce
» 14 grudnia 2015, 13:46 #15
Pietryno: i co byś zobaczył albo lanie albo 0:0
» 14 grudnia 2015, 13:50 #14
eliasz212: przez przypadek dałem Ci plusa, ale Twoja wypowiedz jest zenujaca moga przegrac pojechalbym dla samego faktu bycia na meczu Man United i zobaczenia ich. pozdro 'kibicu'
» 14 grudnia 2015, 14:00 #13
undertaker48: Będzie ciężko, ale może uda się wyszarpać awans
» 14 grudnia 2015, 13:46 #12
ghost: No to pozamiatane.. Rozniosą nas na strzępy..
» 14 grudnia 2015, 13:45 #11
FcManU: teoretycznie słaby przeciwnik..... No ale my z naszym super składem i ławką rezerwowych 50/50
» 14 grudnia 2015, 13:43 #10
slaweknh: Rywal w zasiegu.
» 14 grudnia 2015, 13:42 #9
viva: 0-0 biorę w ciemno.
» 14 grudnia 2015, 13:42 #8
slaweknh: Dla nas rozumiem?Mnie wynik nie interesuje,wazne jest posiadanie okolo65%.
» 14 grudnia 2015, 13:47 #7
sebox111: co to jest? :o
» 14 grudnia 2015, 13:41 #6
Rio5fan: Polecam poczytać trochę o tym klubie. W kwestii organizacji wiele klubów mogłoby się od nich uczyć:)
» 14 grudnia 2015, 13:42 #5
bobkos9: zgodze sie z Rio5fan :) jeszcze warto zauwazyc ze klub funkcjonuje od 1999 roku :)
» 14 grudnia 2015, 13:43 #4
woonski: spoko, 18 lutego wszyscy się o nich dowiedzą, będzie o nich głośno za sprawą MU
» 14 grudnia 2015, 13:46 #3
vanderToki: @sebox111 Naprawdę? Czy tylko się zgrywasz?
To jest klub, który kiedyś odpadł z Manchesterem City dopiero po karnych, a w tym sezonie wyeliminował Southampton. Żadna potęga, ale żeby zupełnie o nim nie słyszeć... dziwne.
» 14 grudnia 2015, 13:50 #2
sebox111: sory sory nie musze zaraz wszystkiego wiedziec.
» 14 grudnia 2015, 21:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.